|
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכש...
|
|
|
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
|
|
|
דן מרגלית
"תפסת מחסה מאחורי הסלע מאש האויב, האש עזה, עיני הלוחמים נעוצות בעורפך, אתה קם ומסתער בראשם על עמדת האויב או נשאר לשכב בתקווה שמישהו אחר ייקח את המשימה על עצמו?
|
|
|
אלי אלון
לוד הייתה הצומת החשוב ביותר בארץ ישראל בתקופת המנדט בו נפגשו קווי הרכבת - יפו ירושלים שחצו את הארץ לרוחב וקווי הרכבת חיפה - קנטרה שחצו את הארץ לאורך וקישרו אותה למצרים
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
אהרון שחר |
|
28/06/15 13:14
|
|
|
|
הכל כאן פשע אחד גדול. רק שחיתות הולכת טוב. במקום שכל אחד יאבק למען עצמו, אני מזמין אותך להצטרף למאבקי למען העלאת נושא תרבות השלטון לתודעה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
28/06/15 16:50
|
|
|
|
הציבור השפוי מקיא מתרבות (השלטון) כפויית הטובה שלך; את הסמול (אשר יצר את הטייקונים ע"י מחיקת חובות מצד קרטל הבנקים חופשי חודשי בארץ ובחו"ל) - אתה מעריץ, ואילו את רה"מ נתניהו יצ"ו שדפק את כל הטייקונים באמצעות חוק (נגד) הריכוזיות 2012 - הרי אתה מתעב.
§¤§¤§
אתה כפוי טובה כלפי אלוהים אדם, והציבור הרי יורק (סליחה על הבוטות) על תרבות הזבל שלך.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
2 |
|
|
ע_הראל |
|
28/06/15 16:39
|
|
|
|
תיפח נשמתה של חברת דן הארורה ונהגיה השחצנים!
§¤§¤§
אני מדבר על שנות השמונים (שדווקא נסעתי רק ברכב פרטי), אך במיוחד על תחילת שנות התשעים שחוויתי על בשרי (כמו עשרות אלפי נוסעים) את כל הזוועות של התחבורה הציבורית הקורסת (בזמנו).
§¤§¤§
אחת הזוועות התרחשה בקווים 40/42 דאז מבת ים עד רמת גן (פאתי בני ברק) והדר יוסף; אז חברת דן פשוט רימתה את הציבור וגזלה את ממונם גם את כבודם כבני אנוש, כי דחסה אותם יותר קשה מסרדינים באוטובוסים מיושנים - שיצאו בתדירות של פעם ברבע שעה במקרה הטוב בשעות העומס מבת ים בבוקר (בניגוד לתנאים הקבועים בזיכיון שמדובר על אוטובוס אחד כל 4 דקות)!
§¤§¤§
כמובן שלא כל הנוסעים זכו לעלות לאוטובוס כלשהו, ונותרו על המדרכה מייללים על האיחור הנוראי לעבודה עם כל הביזיון המתמשך, חלקם רצו אחרי האוטובוס (שהאיט אך לא עצר בתחנה) והחטיפו מכות של ייאוש על דפנותיו …
§¤§¤§
ויש לציין שאין הצדקה לבצע הכסף החזירי והמכוער של חברת דן תיפח נשמתה, משום שכל הקווים שהפעילה היו גדושים ביותר ורווחיים (כמו גם היום) - זאת להבדיל מחברת אגד אשר הייתה זקוקה אז לסיבסוד כבד, משום שהיא מחוייבת לשורה ארוכה של קווים לא רווחיים אל הצפון והדרום הרחוקים.
§¤§¤§
עד שבא שר התחבורה משה קצב ה' ישמרהו ויחייהו (ויוציאו מאפלה לאורה - כי נכלא בידי אסכולת השיפוט הרקובה בעדויות שקר על לא עוול בכפו) והוא אשר החל בס"ד בתהליך הפרטת קווי התחבורה … מה שהביא לצמיחת חברות תחבורה חדשות - ובכך לתחרות (אולי קשה מדי אך) מוצדקת בענף זה!
§¤§¤§
ובחזרה לשחצנות של נהגי דן, שלרוב הם לעגו לנוסעים מיואשים, לאמור מי שלא טוב לו שייסע במונית (!) וזה מה יש! ואני לא החרשתי והחזרתי מנה אפיים, לאמור אני (האזרח) יכול לשלול לכם את הזיכיון לטובת חברות אחרות (ומוניות שרות) - ואתם כבר תלכו בס"ד למכור עגבניות בשוק …
§¤§¤§
כמובן זה לא בא לסתור את קיום הבעיה שמציג מר גבאי, אלא רק "רומז" לצדק הפואטי, שמי שהתנשאו ולעגו לנו הנוסעים המיואשים … הם שמשוועים כעת להבנה מצד הציבור!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
אהרון שחר |
|
28/06/15 23:08
|
|
|
|
באיזה קו אוטובוס בדיוק אתה נוהג? אה, עדיין לא התקבלת לדן? אין לך אפילו רשיון על סקטים? לא נורא, יש סבלנות, לך תוציא רשיון ציבורי, תעבוד שנתיים כנהג אוטובוס ואז תפתח פה גדול בדיוק כמו שאתה אוהב. בינתיים תמשיך להתלהב מהפוסטר של ביבי שתלוי לך מעל המיטה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
29/06/15 14:32
|
|
|
|
אז אתה חזיר כמותם, שהם גזלו בתור מונופול מיליארדים רבים מכספי ציבור, שבמקום להשקיע בקניית אוטובוסים חדישים רבים, הם חילקו דיבידנדים אסטרונומיים לבעלי המניות שלהם, כולל חברי דן (עד שיצאו לגמלאות)- להבדיל מהקבוצות החדשות של נהגים שכירים שנשארו עניים גם היום!
§¤§¤§
לכן אני מחזיק על המקרר בין השאר תמונות של ביבי ושרה אהובינו היקרים ה' ישמרם ויחייהם (כדי לברך אותם תדיר בחסדי ה', שאינני כפוי טובה כמו שחר וגבאי), שנציגי נתניהו שרי התחבורה קצב וכץ חיסלו בס"ד את מונופול דן (אומנם קצת באיחור), משה קצב אשר החל בהפרטת התחבורה הציבורית, וישראל כץ אשר היה לו שכל והעוז לבצע את הרפורמה הגדולה בתחבורה הציבורית בגוש דן 2011, אשר ביססה את אגד (וחברות נוספות) בתור מתחרה רצינית לצד דן מהרצליה עד ראשל"צ כולל בקעת אונו.
§¤§¤§
כמובן לבי לבי על הנהגים השכירים של כל החברות, אך שורש הרע בדן החזירי המכוער, שרוקן את הקופה בזמנו תוך הרס התחבורה הציבורית!
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|
|
|
נסים גבאי |
|
4/07/15 14:48
|
|
|
|
כולך רעש וצילצולים - ואיך רואים את זה? למעשה אתה מודה שהפוסט נכון, אבל אתה מחליט להפציץ בשנאתך את חברות האוטובוסים במחדליהן ופשעיהן, ובאותה נשימה יורק על קורא אחר. חביבי, אתה בכלל לא חביב - ואם תאות לשפר עצמך ייטב לך, אם לא... אתה כנראה עמוק בייאוש כללי.
|
|
כתוב תגובה ל-
נסים גבאי
|
|
|
|
|
|
|
ע_הראל |
|
6/07/15 21:40
|
|
|
|
אני בעד לרסק את הטייקון החזירי דן, שיישאר רק עם רבע מהקווים שיש לו היום, ואת יתרת 75% של הזכיונות לתת בתור צ'ופר לחברות אחרות, כך שדן ייאלץ למכור 75% מהאוטובוסים שלו בחצי חינם (בתור משומשים), וגם לפטר כ 50% מההנהלה המסואבת והמחליאה שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
|