w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
גם השנה לא מוותרים על החגיגה בלבן: פעילויות, טעימות וחוויות ברוח החג לכל המשפחה בכל רחבי הארץ
דרור אידר
דרור אידר
המלחמה רחוקה מסיום, וחשוב לחזור ולשנן על מה המלחמה    השבת נקרא על קללת הארץ שהפכה לברכה    הארץ השוממה המתינה לבניה    אלתרמן, רמב"ן, רבנו בחיי, מרק טווין ופרויד    ומילות חיזוק של המ...
רון בריימן
רון בריימן
אחרי שמונה חודשי מלחמה חזרה ישראל לסורה, ושבה להיות מדינת הגמדים    אחרי שמונה חודשי מלחמה אין לאיים בפרישה מהממשלה ובפירוקה
איתמר לוין
איתמר לוין
דבריהם של כל תשעת השופטים בדיון אתמול, ובעיקר הכמות והמהות של חלוקת השאלות אל מול הצדדים, מלמדים שבקרוב יינתן פסק דין שירעיד את הזירה הפוליטית
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
המדינה בטלטלה    יש טובים וחכמים שנושאים בנטל    יש ליצנים שנשאו בנטל והפוליטיקה בלבלה את ראשם    יש חלשי דעת ורעי לב שלא נושאים בנטל    אנו אוהבים את הנושאים בנטל ומודים להם    אנו בזי...
הריסות בעיר חרקוב [צילום: אנדריי מרינקוב/AP]
יאיר נבות
ככל הנראה במטרה לשבור את רוחם של תושביה, אבל ייתכן שזהו גם שלב הכנה למתקפה רוסית נרחבת יותר משמעותית נגד המחוז ולכיוון העיר עצמה. תדירות ההפגזות וההפצצות נגד המחוז והעיר עלתה מאוד....
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"בעזה מתרחש אסון הומניטרי"
מאת: ניר יהב  |  03/09/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סליחה. לא בעיה שלנו.
  עמוס ערד ישראל   3/09/06 21:20
בס"ד
אנחנו לא חייבים לתת לפלשתינים מקומות עבודה ואם כבר נותנים אז זכותינו להקים מחסומים למען בטחוננו.
אנחנו יצאנו מעזה ומשטחים נוספים. היה לפלשתינים מספיק זמן לבנות לעצמם עסקים ומקומות עבודה. ואף הוזרמו לשטחים מיליונים עבורם. זה שהם בחרו להשתמש בכסף עבור פצצות ותשלומים למחבלים ועבור התעשרותם של בכירים ברשות זו בעיה שלהם. זוכרים את הקאזינו המפואר? לו לא היו צרות מצדם אז הוא היה עומד על תילו וכך גם עסקים נוספים.
כואב לי על כל אדם שסובל, אך לקחת אחריות? זו התפקיד של ממשלת החמאס שנבחרה בצורה דמוקרטית ושל קודמיה.
כתוב תגובה ל- עמוס ערד ישראל
2
שהמחבלים בעזה ידאגו לעצמם. זו
  לא בעייה שלנו   3/09/06 21:36
כתוב תגובה ל- לא בעייה שלנו
3
באותה מנהרה להברחת נשק
  רופא   3/09/06 21:42
ממצרים
אפשר למשל להעביר תרופות
אך הצביעות וההתחסדות של הערבים ותןמכיהם השמאמלנים ממשיכים בהסתה אנטישמית נגדנו
אז בבקשה הדרך למצרים האחות הגדולה פתוחה לכו לשם
לקבל תרופת להתפרנס ואפילו ולהתפוצץ

כתוב תגובה ל- רופא
4
זה מה שהם בחרו
  רמי.נ   3/09/06 21:48
הם בחרו בטרוריסטים לעמוד בראשם.הם בחרו במילחמה במקום בשלום. הם בחרו בהרס וחורבן במקום בניה ושיקום.כל המילירדים שקיבלו הוצאו במשך השנים לקנית אמצעי הרג וחבלה,במקום השקעה בתשתיות חינוך ורפואה.הם כולם תומכי טרור.הם רוצים להשמיד אותנו.אז לא לנו להזיל דמעה עליהם.זו בחירתם וזה מחירה.
כתוב תגובה ל- רמי.נ
5
בנטואיץ, צבוע או תמים?
  הניה   3/09/06 22:35
כתוב תגובה ל- הניה
6
גמול לאויב
  פינקי   3/09/06 22:39
ירי הקסאמים לא נפסק לרגע, מעשי חבלה מתוכננים ללא הרף נגד האוכלוסיה שלנן.הנשק בכמויות גדולות מוברח לעזה. האוכלוסיה העזתית תומכת באירגוני הטרור של פתח והחמס, לכן שגידו תודה לממשלת אולמרט שמספקת להם חשמל לו ל4 שעות ביממה ושמזרימה להם מים ואספקה דרך הנמלים שלנו.ממשלה נורמלית הייתה מנתקת להם בכלל אספקת חשמל ומים ומנתקת אותם מהנלים שלנו.לא נאה להם?שיהגרו לארצות ערב האחרות.לנחש ארסי שמכיש את היד המאכילה אותו, צריך לרוצץ את הראש כשהוא קטן.גם צריך לגרש את כל אנשי האום, ואונרה.הם נכשלו בתפקידם.שיקום פליטים צריך להעשות במשך שנים מעטות. לאחר שיקום הפליט צריך להתפרנס בכוחות עצמו.במחנות עזה המציאו מודל חדש של פליט, פליט לכל החיים,אף הפליטות עוברת בירושה.מחנות הפליטים נהפכו לגן עדן למחבלים, אבל האום ממשיך בשלו.לכן צריך לגרש אותם ללא דיחוי, כיון שמעלו בתפקידם!
כתוב תגובה ל- פינקי
7
שיעבירו תרופות דרך ציר פילדלפי
  אריק שרון דאג להם   3/09/06 23:00
הרי ציר פילדלפי פרוץ והם יכולים להעביר דרכו כל מה שבא להם.
אבל אצל הפלשתינים יש סדרי עדיפות ברורים.
דרך הציר הפרוץ הם קודם כל מבריחים נשק ואח"כ סמים.
ובאשר לתרופות? מי בכלל צריך תרופות. לא חבל על הכסף? בכסף הזה אפשר לקנות עוד כמה טילי נ"ט ועוד כמה רובים.
הרי הרחם של האישה הפלשתינית עובד שעות נוספות וקו הייצור לא מפסיק לפעול. מי שמת - מת, אללה ירחמו.
אז אם אפשר להחליף ישן בחדש, בשביל מה צריך תרופות?
התרופה היחידה שאולי מבריחים מציר פילדלפי היא הויאגרה, שמסייעת לפלשתינים תשושים להמשיך ולהפעיל את קו הייצור.
כתוב תגובה ל- אריק שרון דאג להם
8
the dr. should close the tunels
  and ask for help   3/09/06 23:08
כתוב תגובה ל- and ask for help
9
דברי נבלה
  משה, עורך-דין   3/09/06 23:09
הרופאים הללו יצרו מוסר מעוות יש מאין. שום עם אינו מרעיף רחמים על אויביו, השונאים אותו ועושים כל מאמץ להשמידו. לא שמענו מעולם ששלטונות בריטניה, ארה"ב, קנדה שאר בעלות הברית התעניינו אי-פעם בגורלו הרפואי של מי מתושבי גרמניה, שמיליונים מאזרחיה - רובם נשים, ילדים וזקנים שלא גויסו - נספו במיליון מתות משונות ומחרידות כאשר הופצצו ללא רחם, במשך יותר מ-5 שנים, ע"י רבבות מפציצים ששלחו בעלות הברית.

אם יש ברצועת עזה מצוקה, ואני משוכנע שיש - שיטיפו פרופ' בנטוויץ וחבריו מוסר לחוסני מובארק ולשלטונות מצרים, שאינם מתירים אף לתושב ערבי אחד לעבור לבית חולים מצרי. הרי אלה הם אחיהם הערבים, ומה כל-כך קשה למצרים להושיט מעט עזרה לאחיהם אלה?.

אך אין לכך שום סיכוי. הרופאים הללו יודעים היטב כי, אם רק יעזו להטיף מוסר למצרי כלשהו על אדמת מצרים, יחטפו מיד שתי סטירות לחי, ויועפו חיש-מהר אל בתיהם. ולכך, אפילו פרופ' בנטוויץ אינו מוכן. קל הרבה יותר לשטוף את מוחות העולם בסיפורים על הרשעות של ישראל, שאינה מלטפת די הצורך את ראשיהם של מפעילי הקסאמים.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
10
סיפורי סבתא
  עקבי   3/09/06 23:18
הפלשתיניים העבירו ומעבירים כמות עצומה של אמצעי לחימה. אם היו רוצים היו מעבירים ציוד רפואי. הפלשתינים מומחים בשקרים זיופים והעמדת פנים.
כתוב תגובה ל- עקבי
11
סיפורי סבתא
  עקבי   3/09/06 23:19
הפלשתיניים העבירו ומעבירים כמות עצומה של אמצעי לחימה. אם היו רוצים היו מעבירים ציוד רפואי. הפלשתינים מומחים בשקרים זיופים והעמדת פנים.
כתוב תגובה ל- עקבי
12
הם שם ואנחנו כאן - התנתקנו לא ?
  חולוני   4/09/06 00:08
כתוב תגובה ל- חולוני
13
הם שם ואנחנו כאן - התנתקנו לא ?
  חולוני   4/09/06 00:09
כתוב תגובה ל- חולוני
14
הומניטרי?-למות מצחוק!
  פ.ח   4/09/06 07:42
אין פה סבל הומניטרי,יש פה סבל של חיות אדם מומכות טרור-וזה התשלום!!!
ואולי מה שצה"ל לא יכל ....יעשה זאת הטבע.
כתוב תגובה ל- פ.ח
15
מציעים להציל אותם שיוכלו לפגע בנו??
  חץ   4/09/06 09:25
כתוב תגובה ל- חץ
16
רופאים למען פגיעה בביטחון ישראל
  שדואגים למחבלים   4/09/06 09:56
כתוב תגובה ל- שדואגים למחבלים
17
ואיפה המיליארדים שהעולם תרם להם ?
  איפה הכסף ?   6/09/06 15:56
איפה הכסף, איפה ? תשובה : בחצי קנו נשק ותחמושת, ואת החצי השני גנבו בדרך. למה על זה לא מדברים ?
כתוב תגובה ל- איפה הכסף ?
18
היתה להם הזדמנות לחיים אחרים
  עאיישה   8/09/06 08:36
אין ספק שלא כולם אשמים וראויים , אך מי שבוחר להשקיע את כספי העם בפצצות וטרור ומוציא מביתו טרור ומסכן את בני משפחתו זו בעיה שלו , הם רואים בעצמם שאהידים כשהם רוצחים ילדי ישראלים ומתאבדים עלינו ועוד אמהות חוגגות את מות יקיריהן הרוצחים הנפשעים אז שימשיכו , ויהיו כולם שאהידים רצוי בפעם אחת .
התנתקנו מעכשיו הכל באחריות שלהם , שידאגו לעצמם שיפריחו שווקים נבוא לקנות אצלם רק אם יהיה ביטחון ,היכן כל התרומות והכספים ?..תמימות והומניות הובילה לוויתורים וחד-צדדיות , היום אין אמונה בהם ולכן אסור לאפשר להם להתחזק ..מי שנורא רע לו שיבקש מקלט מדיני בלבנון סוריה ומצרים בדיוק כמו אחרים כנ"ל ערביי ישראל התומכים בטרור שחושבים שמדינת ישראל אינה ראויה גם הם מוזמנים לעזוב למקום הראוי להם ? אולי ביאפרה ????
הכותבת היא עאיישה שמודה שחיים בצל הדמוקרטיה הישראלית טובים יותר מכל מקום אחר
כתוב תגובה ל- עאיישה
19
עמותה שמאלנית פוליטית פושעת
  פיכחונית   8/09/06 08:48
עמותת הרופאים לזכויות אדם עמותה שמאלנית קיצונית השוללת קיומה של מדינת ישראל ואת קיומה של מדינת ישראל רואה ככובש נפשע , עמותה תומכת בכל מה שרע לישראל ויכול לפגוע בקיומה , מפיצה דיבתה רעה ולא מפסיקה להשמיץ את מדינת ישראל בפרסומים שליליים בכל העולם מטפלת בטרוריסטים שנפצעו ומסרבת למסור מידע לכוחות הביטחון על אף שהחוק מחייבה , רואה בכיבוש הפרת זכויות אדם ועויינת כל הקשור לכוחות הביטחון , אינה ראויה לעשות שימוש במילה רופא שכן רופא שאינו מדווח על ארועי אלימות או טרור ע"פ חוק בשתיקתו מעודד את הפיגוע הבא .
כנסו לאתר שלהם ושיפטו בעצמכם , מן הראוי שיתפרסמו שמות הרופאים שכן אין לי עניין להיות מטופלת ע"י רופאים פוליטייםעיקר פעולתם מהגרי עבודה ושטחים כבושים , היום הם מבקשים מישראל לקלוט את הסודאנים שנכנסו בהסתננות , מדובר ב350 אפריקנים שנכנסו לארץ ועוד אחרים בדרך מוסלמים שמבקשים מקלט מדיני בישראל על אף שעברו דרך מצרים רוצים בישראל , אם יאשרו להם אחריהם יגיעו עוד שלושה מיליון ...חישבו על כך ???
כתוב תגובה ל- פיכחונית
20
עמותה שמאלנית פוליטית פושעת
  פיכחונית   8/09/06 08:51
עמותת הרופאים לזכויות אדם עמותה שמאלנית קיצונית השוללת קיומה של מדינת ישראל ואת קיומה של מדינת ישראל רואה ככובש נפשע , עמותה תומכת בכל מה שרע לישראל ויכול לפגוע בקיומה , מפיצה דיבתה רעה ולא מפסיקה להשמיץ את מדינת ישראל בפרסומים שליליים בכל העולם מטפלת בטרוריסטים שנפצעו ומסרבת למסור מידע לכוחות הביטחון על אף שהחוק מחייבה , רואה בכיבוש הפרת זכויות אדם ועויינת כל הקשור לכוחות הביטחון , אינה ראויה לעשות שימוש במילה רופא שכן רופא שאינו מדווח על ארועי אלימות או טרור ע"פ חוק בשתיקתו מעודד את הפיגוע הבא .
כנסו לאתר שלהם ושיפטו בעצמכם , מן הראוי שיתפרסמו שמות הרופאים שכן אין לי עניין להיות מטופלת ע"י רופאים פוליטייםעיקר פעולתם מהגרי עבודה ושטחים כבושים , היום הם מבקשים מישראל לקלוט את הסודאנים שנכנסו בהסתננות , מדובר ב350 אפריקנים שנכנסו לארץ ועוד אחרים בדרך מוסלמים שמבקשים מקלט מדיני בישראל על אף שעברו דרך מצרים רוצים בישראל , אם יאשרו להם אחריהם יגיעו עוד שלושה מיליון ...חישבו על כך ???
כתוב תגובה ל- פיכחונית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il