w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
דן מרגלית
דן מרגלית
עד היום אני סבור ש"ירושלים של זהב" הוא ההמנון הראוי לישראל גם אם פה ושם ניתן להחליף מילה
עידן יוסף
עידן יוסף
רשתות הפארם הגדולות שולטות בחלק גדול מהקניונים המרכזיים דרך חנויותיהן ובעלות משותפת עם רשתות השיווק    הצעת חוק חדשה מבקשת להגביל פתיחת חנויות פארם חדשות בקרבת מקום לחנויות קיימות כ...
רון בריימן
רון בריימן
תזכורת לבני גנץ: מצב החירום עדיין קיים, ואף מחמיר    מכתבי ההתפטרות של שרי המחנה הממלכתי צפויים להיכנס לתוקף רק למחרת חג השבועות    אם כך, עדיין לא מאוחר מדי לנתניהו ולגנץ - ולא רק ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יהיה פה רצח
מאת: איתמר לוין  |  22/03/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אכן זה יגמר ברצח!
  מתיו   22/03/16 12:59
בית המשפט לענייני משפחה מתנהל ע"י שופטים לא חכמים,ולפעמים מושחתים. זאת הסיבה שבסוף יקומו עליהם! מניסיוני אני יכול לספר על עורכת דין שקרנית(אורית בן דור) ושופט טיפש(השופט שלמה אלבז) הסיפור הפרטי שלי יכול להיות דוגמה מייצגת להתנהלות בתי המשפט לענייני משפחה. עורכת דין רוקמת עלילה ביודעין,שופט לא חכם במיוחד קונה את השקרים שלה וזאת על רקע של חברות אישית ביניהם.ובסופו של דבר כפרס ניחומים עורכת הדין שמשקרת ביודעין מתמנה לשופטת באותו בית משפט. למזלי הטוב התחברתי לעורכת דין מרים סרגוסי אשר האמינה בי והצליחה לשנות פסק דין חלוט. לא אתפלא אם אלו שלא יצליחו לשנות פסקי דין מושחתים ישלחו ידם בשופט זה או אחר
כתוב תגובה ל- מתיו
הנה דוגמא חיה לשיימינג המדובר
  מראה קריסטלית   22/03/16 14:36
כתבת שם של שופט, כינית אותו בכינוי גנאי, והכל באופן פומבי ובלא שהוא יוכל להגן על עצמו. בדיוק התופעה עליה דיבר הכותב.
כתוב תגובה ל- מראה קריסטלית
אין יותר כסיל גמור מהשופט
  ארז שני   22/03/16 17:43
כתוב תגובה ל- ארז שני
2
נגד הכפשות-בעד שינוי
  רינה3   22/03/16 13:14
צריך לשנות את החוק ולהתאים לתקופה.
הלכת הרמבם נקבעה לפני 500 שנה
החוק צריך להיות פרוגרסיבי
ועד אז- לצערי ההכפשות ימשכו והשופטים יטעו .
כתוב תגובה ל- רינה3
3
עשית רק חצי עבודה
  שאול א.   22/03/16 13:29
משום, שאתה מנסה למנוע ביקורת לגיטימית, בטענה שהיא עלולה להוביל לרצח שופט. אני מקווה שאתה טועה לגבי הרצח, אך אין לי ספק שאתה טועה בגישה שלך לבעיה. את הביקורת הקטלנית נגד בתי המשפט למשפחה, צריך לבדוק. לא יתכן שכל הביקורת הינה חסרת יסוד. בשם מניעת הרצח לכאורה, אתה משתיק את הכשלים במערכת. טוב היית עושה עם לצד האזהרות על החשש לפגיעה בשופטים, היית מציע דרכים לתקן את העוולות שבתי משפט אלה עושים, ואז אולי החשש עצמו, היה נעלם. ואולי גם זו הסיבה שלשכת עורכי הדין שותקת. אולי היא יודעת את מה שאתה נמנע מלהתמודד איתו. אולי ישנה הקצנה של הביקורת, משום שהעשייה המשפטית במערכת זו מטבעה בעייתית ואמוציונלית במידה גדולה. אך זה לא רציני לטעון שכל הביקורת חסרת בסיס. תעשה שעורי בית כמו שצריך, ולא חצי עבודה. ואז יתכן שיהיו קולות שיצטרפו אליך, לא כי בתי המשפט לענייני משפחה פסקו לטובתם, אלא כי בצורה אובייקטיבית, הבינו שחל שיפור במערכת הזו.
כתוב תגובה ל- שאול א.
אכן חצי עבודה, אבל שלך
  ש.   22/03/16 15:34
ההערה מלמדת על כך שכותב ההערה, ולא איתמר לוין, הוא שעשה חצי עבודה: לו היה קורא בקפידה את כל המאמר, הלא ארוך, היה מגלה שכותב המאמר כלל לא נמנע מביקורת ובבודאי שאינו מנסה להשתיק או למנוע אותה. הוא כותב במפורש את ההיפך. הוא מתנגד לא לביקורת, אלא לאלימות המילולית הקשה, לאיומים, לשפה המשתלחת, להשמצות הפרועות, להסתה; ולאם כל אלה עלולים להליך - כולנו יודעים.
כתוב תגובה ל- ש.
4
יואב יצחק נותן במה ללורי שם טו
  אחד שידע   22/03/16 14:19
יפה כתבת חבל שיואב יצחק נותן יד ללורי שם טוב ודומיה המובילים בגאון מאבק אלים ומופרע כנגד בית המשפט למשפחה ושירותי הרווחה.
כתוב תגובה ל- אחד שידע
5
יהיה פה רצח???
  אב גרוש   22/03/16 14:26
כמאתיים וחמישים אבות בהליך פירוק המשפחה נרצחים כל שנה בידי בתי המשפט רשות האכיפה ושירותי הרווחה! !! רק בשבוע האחרון קברנו שניים מחברינו - איציק ושלומי .כשלוש מאות אלף ילדים הופרדו מאביהם במשך השנים בהם המוסד הארור הזה קיים! יתומים דה פאקטו מאביהם ורואים אותו פחות מ3 ש"ש אם בכלל! כ5500 אבות נעצרים כל שנה בתואנות של אלמ"ב. 7135 תיקים הוצלפ מזונות נפתחים כל שנה (80% מהאבות! !! ) אין לחוקי הגזע המגדריים בישראל אח ורע בעולם. ידיהם של שופטי המשפחה מגואלות בדמם של חבירינו ואף אחד לא יסתום לנו את הפה עד שנביא אותם לדין בגין פשעים כנגד האנושות והפרה של זכויות אדם!
כתוב תגובה ל- אב גרוש
6
לא מאוזן ולא מאזן.קטגוריאלי.
  חתול רחוב   22/03/16 14:28
מר לוין היקר. רבות נפעמתי מאיכות מושכלותיך ותובנותיך. רבות יותר הערכתי את הענייניות והאיזון שאתה מפנים למאמריך, שמוחזקים כמסה מלומדת ותבונית בפני עצמה. הפעם צר לי אחי לוין, כשלת באיזונים. יש שופט,איתי כ"ץ,מביהמש למשפחה בירושלים, שהראיות החיצוניות והאובייקטיביות בדמות של הקלטות והחלטות שיקריות שהוצגו בפני מלמדות, בעליל, שחטא ופשע בכשרים. שזייף.שיקר.השחית ומעל בהליכי משפט, בראיות ובמוצגים.לא פחות. פנייה לנציב הקבילות על השופטים חזרה בהודעה: "אנא פנה להליכים משפטיים נגדו". קביעה שהאתיקה בוזתה ?! שקיימת מעילה של הכס הקדוש ?! נייט. חארטא.בולשיט.השופטת אלשיך וזיופי הפרוטוקולים שלה הם "כסף קטן" לעומתו. בגלל קטני קומה כמוהו הופכת מערכת המשפט לזו של העולם השלישי.בגלל בינוניים כמוהו מתאבדים גרושים ואבות נבגדים.עשוקים.מדוכאים ומבוזים. המערכת טוחנת את אבהותם.הורותם.וכבודם העצמי. הם קופצים מגשרים.מתאבדים עם כדור למוח.שמו שופטים מזי שכל.עקומי דרך.אוכלי מיגדר גברי.צר לי מר לוין. את המסיתים והמופרעים והולכי הרע והרוע על שופטים צריך לאסור ולנענע. אבל 99% מהגברים ו 5% מהנשים שרמסו והאכילו רוע מהכס הקדוש צריך להרים מאשפתות. ואת אלה לא הצגת. חבל. חבל. חבל. כל אלה שהעלו לפניי למעלה תרמו המון להאיר על המבוזים שבגרושי ישראל. אתה העדפתה להיות משמר בתי המשפט.אבל את לב הבעייה לא טרחת להציף.את השופט כ"ץ אסור להשאיר רגע על הכסא. גם למקום הזה ולמירשתת יש תפקיד בלעשות זאת.בדרכים ישרות וענייניות והגונות והוגנות.לא באיומים ולא בנאצות.אתה הצגת פן מכוער לשופטים. לאלה הגברים שבוזו ונפגעו והפכו לקורבנות מגיע זרקור ענק. לא כתבה ששומרת על שופטים. הם המערכת. והיא אוכלת כל.כידוע לך. ראשי ממשלות.נשיאים.ורוזנים.בוודאי את דלת העם. 15-20% מהגברים הגרושים חפים מרע ורוע. ומתאבדים. עיין בסטטיסטיקה. איפה אתה להציף זאת ? כגבר.כאדם.כעיתונאי.לורי שם טוב אחת מאלה שחצו קו. לא כי היא משוגעת.נראה אותך מורחק מילדיך... צר לי מר לוין. פיספסת או הפכת פניך ופיך לעשוקים והמבוזים ממגדרך שלך !! חתול רחוב.
כתוב תגובה ל- חתול רחוב
7
צריך לטפל בבעיה הצורה רצינית
  אזרח ישראל   22/03/16 15:28
כעו"ד לענייני משפחה אני ניתקל בכתבות כנגד שופטים ועו"ד בתחום לכתבות מצ"ב חומר חסוי מבית המשפט. מוזר שבמקרה של מנכ"ל מנורה אשר הושמץ ברשת איתרו את המשמיץ מיד הכל שאלה של השקעה . יש לעצור את ההשמצות לפני שיהיה מאוחר .
כתוב תגובה ל- אזרח ישראל
8
למה פחדת לציין האמת- כי שופטי
  האמת הכואבת   22/03/16 15:43
משפחה אינם אלא חותמת גומי של פקידות סעד ועובדות סוציאליות מתוסכלות למיניהן?? אין כל אמון בשופטים הללו, וודאי שאינם מקצועיים ב״משפחה״!
כתוב תגובה ל- האמת הכואבת
9
חלק מהשופטים אינם ראויים
  זה מקור הבעיה   22/03/16 17:35
לא סוד הוא כי מזה שנים שהמינויים לבתי המשפט לענייני משפחה (בדומה לסתם מינויים של רשמים או שופטי תעבורה או שופטים לבתי משפט השלום) נעים ללא בחינה אמיתית של יכולות השופטים הללו, רמת האינטלקטואלית, התאמתם לשיפוט מבחינת הנעימות והשכל והתבונה וההתנהגות הנאותה , והתוצאה היא בחלקה מינויים רעים שלא ניתן לתקנם. ואז השופטים הללו מתבקשים להכריע בענייני עתיד ילדים, שזה נושא רגיש ביותר, בענייני חלוקת כספים ורכוש (לפעמים בשווי עשרות ומאות מליונים ! סכום שהוא אפילו מעבר לסמכות רגילה של בית משפט שלום !) , והם עושים זאת בלא הכשרה מתאימה, ובלא יכולת אישית להתמודד עם הבעיות. ואז הצדדים חשים שעולמם חרב , רק בגין "חוסר אינטליגנציה" (בלשון המעטה) של היושב בדין. מצד שני יש איפול מלא על המתרחש, אסור לפרסם,אי אפשר אפילו למחות על פסיקות הזויות, וערכאות הערעור העמוסות אינן מעוניינות ואינן פנויות לטפל כראוי בערעורים ולבחון אותם ברצינות. אז מישהו מתפלא שהתסכול לובש צורה של זעם. לא במתדיינים צריך לטפל - אלא בשופטים.
כתוב תגובה ל- זה מקור הבעיה
10
אני דוחה על הסף את הכותרת
  יניב מויאל, עו"ד   22/03/16 18:56
אנשים לא רוצחים וכתבה כזו למעשה מזמינה רצח!!! אנשים כמוך מאחלים ליום הזה כדי שיהיה לכם עילה לסתום פיות לכל הנפגעים מהמערכת. פשוט בושה וחרפה של הכותב!!! זה לא פעם ראשונה שנתקלתי במגמה של הכותב שבא עם אג'נדה גם מפסק דין של כב' הש' דפנה ברק ארז כתב הכתב עלי מבלי לשאול את עמדתי. השתלחתי בבית המשפט למשפחה בפני שופטת בית המשפט העליון (ולא בפומבי) כי היה מקום לי כקצין בית משפט לעשות זאת.
כתוב תגובה ל- יניב מויאל, עו"ד
11
יהיה רצח? כבר יש רציחות...
  יובל זפיר   23/03/16 10:21
אכן - הממסד כבר רוצח על בסיס שובניסטי מיגדרי (מיזאנדרי) 150 גברים בשנה.

הגורמים המקצועיים הם בסך הכל עושים את עבודתם כפי שהוכשרו לה.

לפיכך, אחרי שיובהרו עוד תולדות המצב המשפטי והמינהלי הזה, זה עשרים שנה לפחות - יוכלו אזרחי מדינות זרות שעמדו ועומדים בסיכון הזה של מוות לאחר נגישה באותם מוסדות - לתבוע את מדינת ישראל בנזיקין בשל רשלנות חמורה וקיצונית.

כיצד?

כבר בדצמבר 2011 התריע האו"ם על המצב הזה בדו"ח מוסמך של טריבונל משפטי.

לקראת דצמבר 2016 אמורה מדינת ישראל להוכיח ששיפרה את מצבם של האבות הגרושים והפרודים ביחס למצב ב 2011 (ולפניו...).

זו תהא ראיה חלוטה בהודאה ברורה של מדינת ישראל (בהתאמה למה שכבר הודתה בו באמצעות נציגיה לטריבונל שליד מוסדות האמנה לזכויות כלכליות, חברתיות ותרבותיות) בדבר הנגישה המאורגנת והאטומה של מדינת ישראל כלפי גברים פרודים וגרושים במשך שני עשורים לפחות.

הנה כי כן - כל גורם שיפוטי שהמשיך לבצע את שנדרש עליו לבצע בנגישה - יהא חשוף להליכים משפטיים מחוץ למדינת ישראל בהגדרה.

סוגיות של חסינות מינהלית מוחלטת בתוך מדינת ישראל יעמדו ככל שמדינת ישראל תעמוד על זכותה הפורמאלית, א ב ל הדבר לא יסייע ככל שהחלטות קונקרטיות תוכחנה כמה שתרם למותם של מתדיינים בשל נגישה שלטונית.

הנה כי כן - רציחות לא היו. רציחות ישנן, אבל הן ערוכות אלי כתב בית דין וחתומות כמקובל.

הדבר לא יועיל למעוולים.
כתוב תגובה ל- יובל זפיר
12
מפתיע שעד עתה לא היה פה רצח
  עו"ד ירון מידן   24/03/16 02:45
כתבה שעולבת בקוראים. מתרפסת לפרה הקדושה שהפכה מזמן לפגר שצחנתו חונקת את המדינה שלנו לחלוטין - במערכת הכאילו משפט של מדינת ישראל. קיומו בית משפט מגדרי ששופט מתוך דוקטרינות שיפוטיות מוטות מגדר ודת, הנו צלם בהיכל של כל אומה תרבותית. בית משפט שמנתק על בסיס דתי ומגדרי: אבות מילדיהם, פוגע בכל עיקרון יסוד: החל בעקרונות השיטה, דרך מגילת העצמאות וחוקי היסוד וכלה בכל נורמה אנושית בסיסית כגון הזכות לקיום, לשוויון ולהורות - זהו בית המשפט למשפחה ואלה שופטין שהצהירו לא לשאת פנים, לא להפלות ולחתור לצדק. בית המשפט למשפחה הנו מורסה מושחתת ומדממת שמרקיבה את מערכת המשפט בכללותה. שופטים הגונים נאלצים להיות חלק ממערכת שיפוט גזענית כלפי אבות יהודיים, תוך שמלחכי פינכא דוגמת כותב הכתבה ושפע עורכי דין "עמיתיי" ואינספור "אנשי מקצוע" עובדים סוציאליים פסיכולוגים ועוד הניזונים משרידי המשפחות ובעיקר האבות וילדיהם שחייהם נחרבים בבית המשפט המגדרי הזה, בו אין קשר לשיפוט, לחוק ולעקרונות יסוד. אם שופט כדורגל היה שופט באופן מוטה לטובת צד אחד, כדוגמת שופטי בתי המשפט למשפחה וקובע את הניצחון מראש לצד אחד - האשה, כמה זמן היה נשאר שופט?! ואם אותו שופט כדורגל, היה מודיע מראש על היותו מוטה ומפלה ועולה בטדי ופוסק ניצחון לטובת הקבוצה היריבה - שכנגד בית"ר מה אתם חושבים היה קורה - האם היה נשאר חי? שופטי בתי המשפט למשפחה (ולא בתוצאה של משחק כדורגל), אלא בדיני נפשות, חיינו וחיי ילדינו, כבר שנים רבות פועלים באופן: מוטה, מפלה, מגדרי ובתוצאה ידועה מראש, הבעייה היחידה ואולי הסיבה לקיומה של השואה שלנו: שואת האבות הגרושים וילדיהם' שה"שיפוט" שלהם - של שופטי המשפחה, לא מתרחש בטדי ואנחנו האבות שמאבדים את היקר לנו מכל, קיומנו, ילדינו, שוויון, חירות... איננו אפילו האוהדים של הפועל תל אביב (כדורסל)... אנו אזרחים שומרי חוק, לוחמים במלחמות ישראל, משלמי מיסים ואבות מופלאים לילדינו שאחרת...! אבל דם רב אכן נשפך, אך לא של השופטים. כל יומיים אב אחר נכנס לסטאטיסטיקה של גבר שנוטל חייו אל וןרק משום שהסתיים פרק הזוגיות בחייו וגילה שיחד עם פירוק משפחתו הגרושה "החוק" ו"מערכת המשפט" ו"שופטי בתי המשפט למשפחה" חברו יד אחת כולם - נגדו! אז פשוט תתבייש, על הכתבה ההזויה והחולנית שלך.
כתוב תגובה ל- עו"ד ירון מידן
13
העובדות החשבונאיות והמשפטיות
  בא בחשבון   24/03/16 10:06
המנכ''ל היוצא של משרד הרווחה העיד, שלמצער, 5000ילדים מתוך ה10,000 ילדים שמוצאים כל שנה מהבית ( הנתונים של משרד הרווחה שהם מודים בהם הינם 80,000 לשנה) , הינם טעות מערכתית . החשבון פשוט. שופט משפחה שהוא האחראי העליון מתוקף תפקידו ל''טעות''. ''פספס'' למצער ב50 אחוז מהתיקים.וזה מספר נורא, למה לפנות כלל לבית משפט, כשאפשר להטיל מטבע לגורל. המסקנה היא ששופט משפחה הוא חותמת גומי של המאשימה העו''ס אשר חוות דעתה מתקבלת ללא יכולת חקירה נגדית לפי פס''ד של כבוד השופט העליון עמית. עולה חחש כבד שכתבה הזו היא בבחינת לכאורה אינטרס של כותב ''החייב'' לשרת ביח''צ את בית המשפט כדי שיתנו לו לסקר.
כתוב תגובה ל- בא בחשבון
אתה צודק
  עו"ד ירון מידן   24/03/16 11:11
או שכמו אנו עורכי הדין נוהגים לאמר: אם זה הולך כמו ברווז ומגעגע כמו ברווז כנראה שזה ברווז!
כתוב תגובה ל- עו"ד ירון מידן
14
דוחה את הכותרת ואת מה שנכתב
  חגי נדב   24/03/16 10:26
כשרואים את האמת בפרצוף זה כואב. עיתונאית אמיצה החליטה סוף כל סוף להראות מה שהסתירו מהציבור כל השנים. לפי הסטטיסטיקה כל שבוע מאבד גבר בהליכי גרושים או גרוש ואף אחד לא שומע כי משתיקים את זה. אבל כשאישה נרצחת מדברים על זה שבוע. כשיפרסמו כל פעם שגבר גרוש מתאבד אני ידע שהגיע השיויון ויטפלו בבעיה בדיוק כמו שמטפלים בבעיה שאישה נרצחת. לגברים אין ויצ״ו ואין נעמ״ת כי אין גוף שמגן עליהם. הכותב אפילו לא ידע שיש דיון בבית המשפט העליון אבל כל האבות הגרושים ידעו כי זה רץ בקבוצות. אני יכול להרגיע אותך. הגברים הגרושים הם נורמטיביים לחלוטין ואל תסיק מסקנות נמהרות.
כתוב תגובה ל- חגי נדב
פשוט צודק!
  עו"ד ירון מידן   24/03/16 13:41
כתוב תגובה ל- עו"ד ירון מידן
15
שאלה לעורכי דין
  דורין אלן בל-דותן   24/03/16 23:02
האם הכותרת מהווה שידול או הסתה?
כתוב תגובה ל- דורין אלן בל-דותן
16
"צריך להיות לשופט נשמה יתרה"
  דורין אלן בל-דותן   24/03/16 23:18
מאד שמחתי לראות את כבוד השופטת (בדימוס) חנה בן עמי בפרק הרביעי של "דיני נפשות. היא בעיני שופטת ענקית. כשהיא אמרה שצריך להיות לשופט נשמה יתרה, התחלתי לבכות מעומק נשמתי. זאת כל הבעיה בבתי המשפט בארץ - לכל השופטים יש אינטליגנציה. אבל לא לכולם יש נשמה יתרה. ראיתי שופטים שיש להם. החוזק שלהם מדהים מרוב יופיו ועצמתו. הם מעוררים יראת כבוד באופן טבעי. אם אין לשופט נשמה יתרה, הם לא מעוררים יראת כבוד, אלא סתם אימה. זה לא אותו דבר וכולם רואים את ההבדל.אי אפשר לסלף דבר כזה. אי אפשר לאדם להעמיד פנים שיש לו או לה נשמה יתרה אם אין. לעולם לעורר פחד לא יהיה אותו דבר כמו לעורר יראת כבוד. אם מדינת ישראל הייתה חברה יהודית אמתית ותקינה, לכל השופטים היו נשמות יתרות, כמובן מאליו. עלינו לדרוש זאת. שופטים בעלי נשמות יתרות אחד העמודים עליהם הארץ עומדת. אם אין לשופטים שלנו נשמות יתרות, התבל קורסת.
כתוב תגובה ל- דורין אלן בל-דותן
17
כתבה כל כך שיטחית לא ראיתי
  יוסי אילן   25/03/16 08:05
כתבה כל כך שיטחית לא ראיתי כבר הרבה הרבה זמן. אני גמרתי עם ניוז1
כתוב תגובה ל- יוסי אילן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il