w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
בלינקן לוחץ על ישראל לעבור מאופציה צבאית לאופציה דיפלומטית (מו"מ), למרות שלקח 17 שנות שלטון חמאס מראה כי הפסקת-אש ומו"מ משדרגים את טרור חמאס, המהווה סניף של טרור "האחים המוסלמים", ...
מירב ארד
מירב ארד
גם השנה לא מוותרים על החגיגה בלבן: פעילויות, טעימות וחוויות ברוח החג לכל המשפחה בכל רחבי הארץ
אלי אלון
אלי אלון
שלט רחוב צד את עיני ועורר סקרנותי    מלבד שמה של דנה ותאריך הולדתה ומותה אין בו מידע ולו ברמז מי הייתה ובמה זכתה לכבוד שרחוב יקרא על שמה
רון בריימן
רון בריימן
המשוחררים בשלב הראשון (כמה חיים וכמה מתים?) הם כסות להקרבת החיילים לשבי אינסופי (גורל רון ארד?) בידי החמאס    חובה קדושה היא לדרוש את כל החטופים והשבויים בו-זמנית ולא בשלבים, שלבים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אתגר לאילנה דיין
מאת: רון בריימן  |  14/04/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אילנה דיין
  באום   14/04/16 15:42
אילנה דיין היתה מפורסמת עוד לפני פרשת רס"ן ר׳ ,היא עיתונאית וותיקה ומוערכת אבל הבעיה שהיא פועלת בתוך ביצה.להבדיל מעיתונאים אמריקאים,שיש להם מרחב מחייה גדול,בארץ העיתונאים דבוקים אחד לשני,לפוליטיקאים,כולם מכירים את כולם והלחצים הם חלק יום יומי בעבודתם.לאילנה דיין יש בוסים,יש ערוץ שמכתיב,יש ביצה שלוחצת והיא לא ממש עצמאית בשטח כמו שחושבים.וכך קורה,שמישהו רואה את הסחף הציבורי לכיוון הימין והימין הקיצוני ומחליט לערער את אישיותו של אחד הסמלים של הימין הקיצוני בתקווה שהדבר ישפיע.הוא כמובן לא ישפיע כי אותם גופים מהקרנות השונות משתמשים בקונספציות שעבר כבר זמנן מבלי לשים לב שהתקופה משתנה.לא פלא,גם הם חיים בתוך ביצה. לקחת סיפורי מדורה שיכולים להיות אולי נכונים ולהפוך אותם לכלי פוליטי,זו איוולת של מי שנגמרה לו התחמושת.אל חשש,אילנה דיין לא תחקור את רצח רבין,יש מי שמעוניין במחלוקת ורוח רעה בתוך העם,זה משרת את האינטרסים שלו ומשרת את השקפת העולם שלו שאומרת שאו שאני אשלוט במדינה,או שהמדינה תחרב.
כתוב תגובה ל- באום
לא הכל "כלי פוליטי" , באום
  שלמה המגיב   14/04/16 19:04
ראה התייחסותי ( תגובה 2 ) לתובנות הסופר פוליטיות של בריימן במאמרו . מעניין שכאשר תוכנית עובדה , חושפת את מעלליו של איש ימין קיצוני (גנדי ) , זה שימוש "בכלי פוליטי" כדי להבאיש את ריחו של הימין ( לטעמך ) , אך כאשר תוכנית עובדה ,לפני מספר שבועות , חשפה את מעלליו של הפעיל הקיצוני השמאלני עזרא נאווי , כנגד המתיישבים ביהודה ושומרון , אז זה נחשב כתחקיר ענייני ולא "שימוש ככלי פוליטי " כדי להאיש את ריחו של השמאל ! , וכדאי להזכיר לבאום , שכל אנשי השמאל , כולל חברי כנסת ממר"צ , מחו אז כנגד אילנה דיין , בנימוקים מאד דומים לשלך ושל בריימן כעת , ואילנה ענתה להם בתקיפות - " זו האמת , ואני אחשוף אותה כי אני עיתונאית שלא עובדת אצלכם" !. אז בא נאמר את האמת , באום , לא הכל פוליטי , ואיני חושב שגימוד דמותו של גנדי , פוגעת באידיאולוגיה של הימין , אלא רק בדמותו של גנדי , וגימוד דמותו של העזרא הזה ,לא פוגעת באידיאולוגיה השמאלית ,אלא רק בעזרא נאווי. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ההבדל הקטן הוא
  באום   14/04/16 22:14
שעזרא נאווי קורה עכשיו,גנדי קרה לפני 45 שנה.לא נראה לך מוזר כי יש עוד הרבה מה לחקור על ארועים בעבר בכל מיני נושאים.יש היסטוריונים שעושים מחקרים וזה תפקידם,תוכנית תחקירים בטלוויזיה שעושה פתאום תחקיר על 45 שנה אחורה נראה מאד מוזר.ברור שהכל פוליטי מכל הכיוונים וגם התחקיר על עזרא נאווי אבל פה יש מגמה להראות מי הם אירגוני השמאל בימים אלה ממש וזה לגיטימי.איזה מגמה בדיוק יש בתחקיר על גנדי שכל הנשים המעורבות לכאורה מתקרבות ל70?כלומר,יש מגמה לגמד את דמותו של גנדי במסגרת המילחמה בסחף ימינה,אחרת אין שום הסבר.אני מבטיח לך שאותן נשים לא פנו מיוזמתם להיות מתוחקרות,מישהו כבר הגיע עליהן.והמישהו הזה מאורגן ,מאובזר ונתמך על ידי גופים שכולם יודעים מי הם.אל תיהיה תמים.
כתוב תגובה ל- באום
זה רלוונטי גם היום , באום
  שלמה המגיב   15/04/16 07:30
גם כיום , ולא לפני עשרות שנים , ישנם נשים בחיים שסובלות את מעלליו של גנדי , וגם כיום ישנם עצרות זיכרון ומורשת ושמות רחובות של אלוף לשעבר בצה"ל , שבנוסף לדמותו המגעילה שנחשפה כעת בתחקיר של עובדה , לא פיקד מעולם על לוחמים בקרב , מעבר להיותו מג"ד , לא פיקד על חטיבה , אוגדה או חזית במלחמה כולשהי ולאחר שצפיתי אתמול בערב בתחקיר בטלויזיה , אין לי ספק שרק אידיוט מושלם במשרד ההסברה הממשלתי , יתמוך בעתיד באירגון ותיקצוב עצרות זיכרון ומורשת לאדם כזה. בחייך , באום , מי זה גנדי שנעשה לו עצרות מורשת ? האם לאלוף הפיקוד שהחליף אותו , יונה אפרת , שפיקד על גולני במלחמת ששת הימים ונלחם אישית בראש לוחמיו בקרב על תל פחאר , ופיקד על פיקוד מרכז בעת מלחמת יום הכיפורים , יש עצרות מורשת ? יש ימי זיכרון ממשלתיים ? יש רחובות על שמו ? מדוע הדיון הזה בדמותו של גנדי , אינו רלוונטי בשיח הציבורי ? זה הדמות שילדינו ונכדנו , יחונכו לאורו גם כיום (!) וגם בעתיד ? ומעניין שכל אילו שסבורים שהתחקיר של עובדה , אינו רלוונטי ואינו תורם , הם בעלי השקפות אידיאולוגיות מסויימות , והמבין יבין , אדון באום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הרי אתה מצדיק
  באום   15/04/16 08:33
את מה שאני אומר.כל התוכנית הזו באה לגרום לכך שמפעל ההנצחה של גנדי יופסק.אני לא מתווכח כרגע אם המפעל הזה נכון או לא ולא מעניין אותי אם גנדי היה מח"ט בקרב או מג"ד על המאדים,לא זה העיניין,העניין הוא,למה עכשיו?!!!.אם מפעל ההנצחה לא נכון,למה לא יצאו נגדו אז,כשהתחילו אותו.למה אותן נשים לא יצאו אז לציבור לומר מה שהן אומרות עכשיו.מה, פתאום הן נזכרו כשהן בנות 70? אתה עושה צחוק או מה?לא יבשה הדיו מהתחקיר וכבר גלאון וזנדברג קפצו והודיעו שיש להפסיק את מפעל ההנצחה וגם אתה העלת קצף על השפתיים.הרי הכל מתוזמן ומתוזמר כמו שעון שוויצרי.הויכוח הוא לא מי היה גנדי אלא האם יש קיום למדינת ישראל.אלה שאירגנו את התחקיר רוצים בחיסולה של מדינת ישראל ואל תתפלא.גם בברית המועצות היו יהודים שרצו בחיסול היהדות ופעלו נמרצות לשם כך.אלה אותם אנשים,אותם תסביכים,אותן מחלות ואתה בלי לשים לב מצטרף לאותה מגמה חולנית.אתה מה שנקרא "אידיוט שימושי".אדם תמים שגופים גדולים מצליחים לטשטש את ראייתו על ידי סיפורי סבתא וגורמים לו ללכת אחריהם בעיינים עצומות.אנחנו נמצאים בעיצומו של הקרב על התודעה.זה כבר ברור מי מנצח.מי שמפסיד תמיד ירד לביבים.זה בדיוק מה שאתה ואותם אוטואנטישמים עושים.
כתוב תגובה ל- באום
מי כאן "האידיוט" , באום ?
  שלמה המגיב   15/04/16 09:21
מה קורה לך , באום ? איזה תובנות "אידיוטיות" אתה מציג כאן בתגובתך האחרונה ! מה זה ההשתוללות הזו , ברמה של טוקבקיסט סוג ז ? האם בגלל שאני בז לדמותו של גנדי ,אז "אני מעלה קצף על השפתיים" ? ואיך הופך אצלך הויכוח על דמותו של גנדי לשאלה "האם יש קיום למדינת ישראל" ? מה הקשר ? ואם דמותו של גנדי לא ראוייה בעיני להנצחה , אז אני "מצטרף למגמה חולנית של יהודים שרוצים בחיסול היהדות" ? אז אני "אידיוט שימושי" ? ומה הקשר בין דמותו ומורשתו של גנדי , ראוייה או לא ,לעניין "הקרב על התודעה" של עם ישראל ? זהו ?גנדי הוא המאפיין האולטימטיבי של "עם ישראל" ? לא מצאת דמויות יותר ראויות בהיסטוריה שלנו ? . אני רחוק להיות "מאוהדי" גלאון וזנדברג , אך מה פסול בדרישתן "להפסיק את מפעל ההנצחה לגנדי" ? ואיך הגעת לתובנה המטומטמת שמי "שאירגן את התחקיר רוצה בחיסולה של מדינת ישראל" ? זהו , באום ? מי "שמלכלך" על גנדי , הוא "רוצה בחיסולה של מדינת ישראל" ? לא פחות ? לסיכום , אדון באום , היה ראוי שתספור עד 10 ,לפני "השליפות " האחרונות בתגובתך , כי עשית ממש מעצמך דמות מטופשת חסרת יכולת אנליטית ברמה של גן ילדים. תהיה לי בריא באום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה
  באום   15/04/16 09:38
אתה לא מבין מה שאומרים לך ואין לך טיפה של יכולת אנלוגית.צריך להסביר לך דברים כמו לילד קטן כדי שתבין וגם אז לא בטוח שתבין.כנראה שאין טעם להסביר לך כלום.אגב,אני מראה לך שגם אני יודע להשתולל,לא רק אתה כך שהכל פתוח.בעיקרון,אני מציע שתקרא כמה פעמים מאמר או טוקבק ותנסה להבין מה כתוב שם ורק אחר כך תגיב.
כתוב תגובה ל- באום
יש לך ציפיות מוגזמות משלמה
  סב   15/04/16 10:45
יש לך ציפיות מוגזמות משלמה נמוך המצח. ראה את תגובתו הבריונית כלפי כותב המאמר. אין זו הפעם הראשונה שהוא לוקה בהבנת הנקרא.
כתוב תגובה ל- סב
2
מה כן חשוב לחקור, נוסח בריימן
  שלמה המגיב   14/04/16 16:37
בריימן נלחץ משבירת דמותו של אלילו גנדי , זה הטראנספריסט ממפלגת מולדת , שבריימן היה מתומכיה ומבקר את התחקיר של אילנה דיין , שחשף את גנדי למעלליו , ונוזף באילנה - "אין צורך לחטט בדברים שהיו או לא היו לפני חמישים שנה..תחקיר מיותר..התעסקות שאין לה תרומה כולשהי לאמת..", אבל מה כן חשוב לחקור , אליבא דבריימן , זה "לחקור את הנסיבות של רצח רבין שרע לפני 21 שנה " !!. אתם הבנתם ? בריימן מחפש "בתרומה כולשהי לאמת" ( שאין בתחקיר על גנדי אליו )בחקירת אירוע רצח שנחקר ביסודיות , נאספו ראיות , הוגש כתב אישום בו , הנאשם הודה בביצועו , הורשע בו , לא ערער על הרשעתו , נענש למאסר עולם , מודה עד היום בביצועו ולא מתחרט , וגם משפחתו אינה טוענת שנעשה לו עוול , אבל בריימן דורש "ועדת חקירה ממלכתית חדשה " וביצוע "תחקיר "חשוב " של אילנה , על משפט פלילי ברור ופומבי , שלא הוגש בגינו אפילו ערעור , או משפט חוזר ע"י המורשע ומשפחתו וזה "החשוב" , במקום ניפוץ דמותו של גנדי , שזה סתם "חיטוט בדברים " שלא נחקרו , ולא נערך בהם משפט!. נו , אתם הבנתם את סדר העדיפות של בריימן , שנותן עצות לאילנה דיין , מה כן "חשוב" לעשות תחקיר ? נו , כל אידיאולוג בגרוש , יודע מה כן חשוב לחקור ומה לא , מה תורם לאמת ומה מיותר , ממש ניתוח מעמיק ואובייקטיבי ומבריק , נוסח בריימן , שממשיך כאן לטמטם את הקוראים , כאילו היו חבורת בורים , חסרי זיכרון וחסרי תבונה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
למגיב.. כשרות קבל קמצוץ ברבין
  נחום שחף   14/04/16 17:56
כתוב תגובה ל- נחום שחף
ורק שאלות פשוטות לשחף
  שלמה המגיב   14/04/16 21:11
יגאל עמיר ומשפחתו , הינם דעתנים שלא חששו כל השנים לומר את דעותיהם בתיקשורת ללא חשש , עקביים באידיאולוגיה הימנית שלהם גם לאחר הרצח ולא איזה פראיירים , שיתנו ליגאל לשבת במאסר עולם על רצח שהוא לא ביצע , אז אם לדבריך , אדון שחף , המימצאים שברשותך הינם רציניים ולא אוסף של קישקושים , והם אמורים לדעתך לגרום "לניקוי יגאל עמיר מאשמת רצח " (!) , אז מדוע הם לא משתמשים בחומר זה ,כדי לדרוש משפט חוזר ? מה יש להם להפסיד ? , נו , והתשובות לשאלותיי הנ"ל הינן ברורות לכל אדם נורמלי - פשוט , כי גם הם יודעים שמה שהצגת כאן זה שטויות , באשר הם יודעים את האמת ולא חושבים לעשות צחוק מעצמם , עם החומר "הרציני" ( עאלאק !) שאתה , בתור "מומחה משפטי" בגרוש , קובע שזה יגרום "לניקוי יגאל עמיר מאשמת רצח" .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יגאל עמיר ירה, הודה והורשע
  סב   14/04/16 23:16
אבל מעולם לא הוכח שהכדורים שלו הם אלה שהביאו למותו של רבין.
כתוב תגובה ל- סב
ובכל זאת , אדון סב
  שלמה המגיב   15/04/16 07:03
אם לא "הוכח " , עפ"י הבנתך "המשפטית" , אז מדוע יגאל עמיר לא מנצל את הנתון "המשפטי" הסנסציוני הזה , שאתה מציג כעת , ומגיש בקשה למשפט חוזר ? מה יש לו להפסיד ? האם הוא איזה "פראייר " שיתנדב לשבת במאסר עולם על רצח , שמישהו אחר ביצע ? מה קורה לאנשים ? האם עד כדי כך הם "מורעלים" על איזה תזה מטופשת ולא מסוגלים לחשוב בהגיון ? האם כל "דפוק" שמפרסם איזה שטויות , יכול כך להסית אנשים מלחשוב ? יגאל עמיר חף מפשע , עאלאק ! הטימטום באתר הזה , כבר עולה מדרגה !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לחשוף את "מורשת פרס"
  יהודי מפוכח   17/04/16 21:46
4 בנובמבר 1995

איפה ה"תחקירנית" אילנה דיין?
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
3
הראיות מוליכות שמאלה
  דוד איש   14/04/16 17:48
לא רק שהשמאל הבולשוויקי אובדני הפיק ועדיין מפיק רווחים רבים מרצח רבין, קרי, הבאשת ריחו של הימין בעיני עם ועולם ביחס לרצח, אלא הראיות עצמן, אלו שאי אפשר לטשטש למרות מלאכת רמייה עקבית מטעם השב"כ ושותפיו לפשע והן א. מי שהסית לרצח רבין ישר לאוזנו של "הרוצח" עצמו כביכול, הוא אבישי רביב, מר שמפניה, סוכן השב"כ. ב. ידוע שמייד לאחר היריות בכיכר נלקח רבין לסיבוב בעיר שם דאגו להשלים את מה שלא הצליחו יריות הסרק לעולל. ג. יש ראיות ברורות לכך, שיהודה היס, הפתולוג המושחת של המדינה, אולץ באיומים מפורשים לזייף לחלוטין את הדו"ח הפתולוגי של הגופה של הנרצח, הי"ד. ד. ואם למישהו עוד נותרו פיקפוקים, בא הסירטון עם פצע חדירה בחזהו של רבין להוכיח את שקריות תעמולת השב"כ והתקשורת ביחס לרצח. אכן זאת דרכו של השמאל הבוגדני בולשוויקי מאז פשע אוסלו, לבצע פשעים ולגלגל על אחרים את האשמה, כך כמובן בפשע הגדול מכל, פשע אוסלו עצמו, שבו נרצחו אלפי אזרחים באחריות חד משמעית של השמאל, בעוד האחרון אינו מהסס להכחיש את קורבנם בכנותו אותם בשם האורווליאני שאפילו בעל הדימיון אורוול היה מתקשה להמציא" "קורבנות השלום".
כתוב תגובה ל- דוד איש
4
רצח רבין, הצגתי לתחקירן דיין
  נחום שחף   14/04/16 17:48
הצגתי בפני תחקירן דיין כמה מהממצאים המצולמים ברצח רבין החושפים זיופים, ובתוכם שתי ורסיות סותרות של שיר השלום, וכתגובה קיבלתי "אז מה?". באותו רגע הבנתי שאין עם מי לדבר, קמתי והלכתי. כמה שנים אח"כ נובמבר 2005 הוצגו בערוץ 2, כמה מהממצאים שהצגתי בפני נורית קידר, אותם הפסידה דיין. 1 - החור בקדמת החולצה המתאים לחור ירי מקדימה (בדוח של היס),,2 - טענת היס באותו ד"ח שלא ניתן לדעת אם היה חור תואם בגופיה מלפנים משום שהגופיה היתה חתוכה, וזאת למרות שחיתוך הגופיה גם אם היה ממוקם בדיוק על חור ירי, הרי שלא היה יכול להסתיר את שני חלקי החור משני צידי החיתוך, מה שהוכיח כבר אז שהדו"ח של היס שיקרי, עוד אחד משקרי היס. ואכן בבדיקת הגופיה ע"י אלכס פלג התגלה חור ירי בגופיה מלפנים. 3 - דו"ח בית החולים המקורי בכתב יד, ששונה יומיים אח"כ, הקובע "חור ירי בריאה, עם יציאה לכיוון D5-6 (חוליות עמוד השדרה), כלומר שוב כיוון ירי ברבין מקדימה-אחורה , בעוד יגאל עמיר ירה מאחור והקליעים נשארו בגוף. 4 - דו"ח היס מסתיר את קיומו ההכרחי של חור ירי נוסף בגופו של רבין מלפנים: חולצה-גופיה- וקפיצה אל מסלול הירי בגוף לכיוון עמוד השדרה. מחייב חור ירי הכרחי בכניסה לגוף. שהועלם מדו"ח היס. 5- שלושת החורים שהתגלו מוכיחים בודאות מוחלטת על ירי מלפנים, מה שמוכיח שרבין נורה מלפנים ולא ע"י יגאל עמיר.6 - בדו"ח בית החולים המקורי לא אוזכרו חורי ירי נוספים, מה שמוכיח לכאורה שרבין נהרג ע"י קליע בודד מלפנים. 7 - היס שהעלים מהדו"ח הפתלוגי את המצאות החור מלפנים בגופיה ובגופו של רבין, היה אמור להעמידו לדין על העלמת ראיות, שיבוש ראיות, ניקוי יגאל עמיר מאשמת הרצח, והכנסת היס לכלא, ואת דו"ח היס לפח האשפה של ההסטוריה. יש עוד הרבה, כפי שהראיתי בכמה מההרצאות דוגמת חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי, ההרצאה בבית ז'בוטינסקי ובבית ציוני אמריקה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
רבין שגריר מטריד בוושינגטון
  ryusi   14/04/16 20:24
לא מעט פקידות בשגרירות ישראל בוושינגטון עברו דרך סדיניו של השגריר יצחק רבין הייתי אז בהשתלמות במרילנד ומידי פעם הפקידות שעשו שמרטף על ילדינו הוזמנו לפגישה דחופה בשגרירות במיוחד שלאה רבין לא הייתה בסביבה - נדפקה לנו השמרטפות. יש כאן הרבה חומר לתחקיר
כתוב תגובה ל- ryusi
הנה יופי של פרק המשך לאילנה !
  בטוח יהיה רייטינג   15/04/16 00:38
כתוב תגובה ל- בטוח יהיה רייטינג
הבעיה היא שהם לא רוצים את האמת
  במבה   15/04/16 15:44
הם רוצים את האמת שלהם גם אם היא כולה טלאים ושקרים. אל תירתע אני מקווה שבסוף האמת תנצח (כמו במקרים אחרים שחשפת)
כתוב תגובה ל- במבה
5
פומפוזיות ומטבעות מתחת לפנס
  דרור5   14/04/16 18:06
הם המאפיינים הבולטים של אילנה דיין, אחת מצלעות הפאר של בסיס התקשורת האיומה ששולטת במדינת ישראל זה עשרות שנים. לא משם תגיע ישועת התחקיר לגבי רצח רבין.
כתוב תגובה ל- דרור5
6
מה שלא תעשה היא תישאר מכוערת
  רמץ   14/04/16 18:20
כתוב תגובה ל- רמץ
7
למען הצדק - תחקיר על שימון פרס
  tulius   14/04/16 19:24
והסיבה עדיין חי חברותיו עדיין חיות ואולי יסביר למה עם בחירתו של שמעון פרס לנשיאות, הודיעה סוניה פרס כי לא תעבור איתו לבית הנשיא ותישאר בדירתם שבנווה אביבים, ומאז חיו בנפרד. בתקופה זו שינתה את שמה לסוניה גל, קיצור של שם נעוריה גלמן. נפטרה ב-20 בינואר 2011, בדירתה שבתל אביב. לבקשתה, נקברה בבית העלמין של כפר הנוער בן שמן תחת השם סוניה גל.
כתוב תגובה ל- tulius
הנשיא לשעבר שמעון פרס
  מלכה מרי   15/04/16 01:21
סובניה גל היתה אישה חזקה במיוחד וכנראה שהיו לה סיבות משמעותיות שבגללן היא סירבה לחיות עם שמעון פרס לאחר מינויו כנשיא המדינה וויתרה על כל התענוגות והפריווילגיות הכרוכות בעמדת אשת נשיא המדינה.למעשה הצעד שסוניה נקטה בו מהווה הצהרה שהם חיו בנפרד ואפילו התגרשו באופן לא פורמלי, ובצעדה כאמור סוניה חסכה לנשיא את השערוריות הכרוכות בניהול גירושין בבית דין רבני. בעצם העובדה שסוניה החזירה לעצמה את הזהות שלה כפי שהיתה לפני נישואיה והפסיקה לשאת את השם פרס או פרסקי, הוא השם המקורי של שמעון לפני שעוברת לשם פרס, היא שמה קץ לנישואיה אתו.יש לדעתי לכבד את הפרטיות של סוניה ז"ל ואין לחטט בסיבות שהביאו אותה להחלטתה כאמור.
כתוב תגובה ל- מלכה מרי
8
חבל שהתחקירים נעשים מאוחר
  אלון פלג   15/04/16 00:31
כול איש ציבור אשר יש יש נגדו ראיות למעשים פלילים, חייב להחקר ולהישפט (אם יש ראיות לכך) . אסור לחכות עשרות שנים. אם "גנדי" היה נשפט על מעשיו הרבה רע היה נחסך. כך גם לדבי רבין, פרס ואולמרט.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
9
כמו רבים אחרים הזדעזתי אמש
  סא"ל (מיל.)   15/04/16 09:28
לצפות ב"עובדה" ולהיחשף לדמות המושחתת של מי שהכרתי מקרוב בשנות ה-60 ותחילת שנות ה-70. כולם, אבל כולם, ידעו מה טיבו של האיש הזה, החל מכישלונו המחפיר בניהול הקרב נגד הסורים בתל-מוטילה בשנת 1951, בו נהרגו 51 חיילי צה"ל ונפצעו קשה עוד כ-20 חיילים כאשר אחדים מהם שעדיין לא נפטרו סובלים מכל 60 שנה כנכות קשה (וגנדי עצמו קיבל צל"ש על הצלחת הקרב, המשך בהתנהלות שלו עם האריה במפקדת פיקוד מרכז ברמלה, דרך הסצנה המגוחכת בסנטה-קטרינה בסיני, דרך המרדפים בהם שלח חיילים להיהרג בבקעה, כשהוא עצמו יושב בחמ"ל עורפי וממזמז חיילות צעירות וכך הלאה. להפוך את יום הירצחו ליום אבל לאומי, עם ראש הממשלה ועשרות חברי כנסת העולים על קברו, ושומעים מדי שנה את הנאום הנמלץ של בנו יפתח-פלמ"ח, פשוט בושה.
כתוב תגובה ל- סא"ל (מיל.)
מצד אחד
  באום   15/04/16 10:51
אתה אומר שהזדעזת כאשר נחשפת בתוכנית לדמותו של גנדי,ומצד שני אתה אומר שכולם,אבל כולם ידעו בזמנו מי האיש הזה.לא סותר? אם ידעת כבר אז,למה הזדעזת עכשיו.ואם לא ידעת אז,אולי חלק מהדברים לא נכונים ואישית אין לי מושג.לגנדי אין יום אבל לאומי כמו שאתה מציין אלא יש יום שבו מציינים את פועלו מבלי לעשות רעש יותר מדי.גנדי מסמל עבור הישראלים את התזה האלנטרנטיבית לתזות שרצות היום.כל ישראלי,וגם אתה,יודע שיתכן ויום אחד נצטרך להשתמש במשנתו של גנדי ולכן חשוב לשמר אותה כמו כסף ליום סגריר.זו החשיבות של מפעל ההנצחה של גנדי ובנוגע לאישיותו,מאוחר מדי לדון על זה.כמו שאמר מאיר אריאל "לא עלית על העגלה בזמן,היא נסעה הלאה".לא חקרו את הנושא בזמן,הסיפור נגמר.
כתוב תגובה ל- באום
"משנה" שיש "לשמר" ,נוסח באום
  שלמה המגיב   15/04/16 14:13
"משנתו" של גנדי לא קיבלה מעולם יותר מ 2 מנדטים בכנסת , ואם אחוז החסימה של היום , הוא אפילו לא היה בכנסת לעולם ( ויתכן אפילו שלא היה נרצח !) , ואם יש "קמצוץ" כזה בעם שחשוב להם "לשמר את משנתו ליום סגריר " , אז שיעשו זאת על חשבונם ובשמם , ולא בשם מדינת ישראל ולא על חשבון המדינה ולא במסגרות החינוך הרשמיים של המדינה. וואלה , מחר ירצו גיפשטיין , ברוך מרזל ובן גביר , שהמדינה תנציח את הרב כהנא , "כדי לשמר את משנתו ליום סגריר" ! . מה קורה לך , באום ? אתה ממש מידרדר מתגובה לתגובה ! אין לך רספקט אפילו לתובנות שלך עצמך ? אתה עלול לגרום לעצמך ,להיות אחת מהדמויות בתוכנית "ארץ נהדרת " ! , אין לך כבוד לעצמך ? אני מניח שאתה רוצה שאנשים נורמלים יתייחסו אליך ברצינות , ולא בלעג ובזלזול , כמו שמתייחסים למירי רגב (לדוגמא) , הלא כן ? נו באמת , באום , "לשמר את משנתו של גנדי" ( עאלאק !) , אז תשים אותה בנפטלין שלא יפוג תוקפה , עד "ליום סגריר".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה
  באום   15/04/16 15:36
בארץ נהדרת כבר שמת אותי פעם,הייתי רוצה לעלות ברמה.יש משהו יותר טוב? סך הכל "ארץ" יורדת ברמה ואני לא אוהב להיות שייך לאלה שיורדים בתקווה שתבין את הרמז.ולסיכום,בכל ישראלי,כולל אותך שלמה,מסתתר גנדי קטן.לא תוכל לברוח מזה אפילו אם תעשה שמיניות באוויר.ביום מן הימים כנראה שכולנו נהפוך לגנדים וכשתרגיש את המאכלת על צווארך שלמה,תהפוך לגנדי בריבוע.אתה לא חייב ללכת בדרך של גנדי אבל אל תהרוס אותה כי תיזדקק לה בבוא העת.זה התהליך,זו ההיסטוריה ואף אחד לא ישנה את זה.
כתוב תגובה ל- באום
אני כבר מתקרב לגיל 80 שנה
  סא"ל (מיל.)   15/04/16 18:08
ועושה רושם שבשארית השנים שעדיין נותרו לי לא אזכה לראות את המדינה בה נולדתי, לחמתי ושרתי כ-15 שנה בקבע, מדינה עם רמה מוסרית גבוהה. אך גנדי בהחלט לא יכול לשמש דמות מחנכת שלאור "מורשתו" אני רוצה שנכדי יתחנכו. כל שתואר אתמול ב"עובדה", האיר את צדדיו האפלים הרבים, כולל התייחסותו לשבויים, רציחתם במו ידיו, הנקמנות שלו בעיתונאים ובכל מי שהעז לעמוד נגדו, החברות ההדוקה שלו עם רוצח כאושרי, ואפילו אם לא תתייחס לעדויות הנשים הקשישות כיום שספרו בהתרגשות על "גנדי ה...ן" הסדרתי, עדיין האיש מצטייר כפרא אדם, ללא עכבות וגבולות, שעשה כל מה שעלה על רוחו, והפך עם רציחתו ל"גיבור לאומי".
כתוב תגובה ל- סא"ל (מיל.)
לא שהוא היה חף מעוולות
  צורי   15/04/16 16:28
היו גדולים ממנו ובניהם קרוב משפחתה של אילנה דיין שהיה סמל לניאוף גניבה ושחיתות ואבי הטראומה שהעם הזה נושא עד היום מלחמת יום הכיפורים שאיך קרא לה מר "עדיף שארם אל שייח בלי שלום מאשר שלום בלי שארם אל שייח. ולאחר מכן נכנס לחרדת הרס הבית השלישי לטענתו. עליו אפילו ברמז לא הזכירה את מעלליו.איש שהיום היה נידון לעשרים שנות כלא. אני שמח לאידה כי אני יודע שבמו ידיה כרתה אשת הכזבים הזאת יחד עם הששת אסנהיים בור לעתידה התקשורתי וכן הערוץ הארור הזן אותה.
כתוב תגובה ל- צורי
10
שמח לאידה של אילנה דיין
  צורי   15/04/16 15:48
על כי במו ידיה כרתה לעצמה את הקבר. היא הפכה למוקצה דחויה וכוזבת עד כי העלתה לשיאים חדשים את זעם העם מול סמרטוטי התקשורת המממונת ע"י שמאל מרקיב ונוטה למות. כך יעשה לסרוחת תקשורת.
כתוב תגובה ל- צורי
אני דווקא אשת ימין ותיקה ומטבע
  וינטר   15/04/16 19:20
הדברים הייתי מעריצה של גנדי, אך אחרי ששמעתי וראיתי מה עשה לנשים, אני חושבת שהאיש לא ראוי לכבוד.
כתוב תגובה ל- וינטר
ראי תגובתי ומכאן תסיקי אמינות
  נחום שחף   16/04/16 07:05
הקביעות אצל אילנה דיין.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
11
אין סיכוי.השב"כ מאיים כנראה
  רותי איזיקוביץ   16/04/16 15:45
על כל מי שיכול להשפיע, משמע, תחקירני טלוויזיה. למשל בן כספית - תחקירן כביכול- שחוזר כתוכי על "רבין במדי אס.אס.", לאחר דו"ח שמגר שקשר את רביב להכנת הדף היחיד(בגודל 4A)"הכרזה", או קריין סרטון ה"רצח"-יעקב אילון- "עכשיו עמיר יצא מהתמונה והתיישב על האדנית הלבנה"(...), או איילה חסון שהראינו לה ונתנו לה את החומר והייתה המומה והבטיחה שהיא רק רוצה את האמת (ונאדה). מי רוצה להקריב את חייו או להיזרק מהטלוויזיה, או לאבד חברים סמולנים, בעבור האמת?
כתוב תגובה ל- רותי איזיקוביץ
ובכל זאת צריך לדרוש שוב ושוב
  יהודי מפוכח   17/04/16 21:38
ובכל זאת צריך לדרוש שוב ושוב את חשיפת האמת.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
12
רעיון מצויין
  רפי לאופרט   23/04/16 17:09
השאלה האמיתית היא אם אילנה דיין למדה כבר באמת לשוט או לשחות נגד הזרם.
השמאל מיומן מאוד במסעות ציד-אדם נגד מתנגדים אידיאולוגיים או פוליטיים, ויעשה לא מעט בכדי לא לפגוע בביצת הזהב שהזדמנה לידיו. הימין עדיין לא למד לשלוט ולכן לא בטוח שהוא מסוגל להושיט לדיין יד או לתת לה גב שיאפשר לה לעשות עבודה טובה. לא לא תוכל לעשות עבודה טובה, מוטש שלא תעשה זאת כלל. דיווחי סרק עם פרשונויות מגמתיות שמענו כבר למכביר.

כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
13
הנשיא גנדי והאלוף קצב
  הגוי..   14/05/16 12:05
כתוב תגובה ל- הגוי..
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il