w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
ד"ר רפאל בוכניק
ד"ר רפאל בוכניק
"מכתבי ההתרעה" של אמ"ן לא היו אלא בבחינת כסת"ח, שהרי אם כך סברו בצמרת צה"ל, מדוע לא פעלו זרועות צה"ל לתגבור הכוחות ולהיערכות לבלימת מתקפה    מה שגרם לפגיעה בביטחון המדינה היו גילויי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
אחרי 7 באוקטובר הדרישה של ראשי מערכת הביטחון שנסמוך עליהם בעיניים עצומות וניתן להם שיק פתוח היא לא לגיטימית    העמדה הזו שהם הכי חכמים והיחידים שיודעים ותמיד צודקים ואנחנו לא מבינים...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
נעזוב לרגע את אי-תפקוד המנהיגות האזרחית והצבאית כאחת בחוסר הכוננות המינימלית הנדרשת ומאי-תפקודן בזמן הטבח עצמו; חוסר המנהיגות וחוסר ההיגיון בתפקוד נמשך עד עצם היום הזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חזון אחרית האחים
מאת: בעז שפירא  |  08/09/2016
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"ערכים ומוסר" בנוסח שפירא
  שלמה המגיב   8/09/16 14:26
שפירא מלין על כי הציבור לא בודק מספיק את הפרמטרים של "מוסר וערכים" של המועמדים , בעת "שמניחים פתק בקלפי" , ומציין בין היתר בביקורת ובלעג את הנשיא (ריבלין) , שהוא לטעמו "הוזה ומנותק מהמציאות הישראלית". מעניין מדוע שפירא ששומר כל כך על "הערכים" אצל מנהיגנו , "שכח" לציין את הנשיא האנס קצב ? האם זה מפני שקצב היה בעל "הערכים" המתאימים לאמונתו של שפירא ? ( " ירא שמים , שומר על השבת ומקפיד על טהרת המשפחה והכשרות" ). נו , אתם הבנתם את הפרמטרים של שפירא ,לבחירת מנהיגים ראויים ? ,וואלה "ערכים ומוסר" , עלאק ! , הנשיא ריבלין "וערכיו" , זה מה שמטריד את מנוחתו של שפירא !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה
  בעז ש   8/09/16 16:27
לא הבנת, ככל הנראה באשמתי- הנשיא ההוזה אינו ריבלין אלא פרס, לתומי חשבתי שבעל חזון "המזרח התיכון החדש" בעל מוניטין מספיקים על מנת שתזהה. כמו כן אינני מחסידי קצב, הסר דאגה מלבך.
כתוב תגובה ל- בעז ש
התייחסות נוספת לשפירא
  שלמה המגיב   8/09/16 19:00
ראשית , הבנתי כעת את כוונתך בקשר לנשיא , ואני מוחק את הערתי בנקודה זו , אך עדיין לא הבנתי מדוע אזרחים יהודים דתיים , ובודאי חילוניים במדינה , צריכים לקחת את הפרמטר הראשי לבחירתם במנהיג למדינה , שיעשה טוב לאזרחי המדינה , בכזה "ששומר כשרות , שומר שבת ומקפיד על טהרת המשפחה" ? . דוקא המקרה עם קצב , הוא ההוכחה לכך , שפרמטר זה , אינו רלוונטי בכלל למנהיגות ראוייה לעם היהודי , וכדאי להזכירך שבן גוריון וכמעט כל מייסדי המדינה , לא היו "שומרי כשרות" ( והמבין יבין !),ולמרות זאת , הם שהביאו את הגאולה לעם היהודי שהיה מפוזר בגלויות השונות ועשו רק "טוב" ליהודים. ובכלל , אדון שפירא , יהודי דתי או חילוני כמנהיג ראוי , זה אבחנה רדודה " שלא מחזיקה מים" ,ואינה ערבותא שביתר המאפיינים הראויים למנהיג , הוא "יספק את הסחורה" שאתה מצפה לה. הפרמטר של "שומר כשרות ושבת" כערך , בנושא מנהיגות לעם היהודי , שקולה בעיני לפרמטר של האם הוא יודע לשחק שחמט או לא , או האם הוא נשוי או רווק ( לדוגמא). לסיכום , אדון שפירא , אתה מזלזל בצדק לטעמי , למי שבוחר בקלפי עפ"י התדמיות שמוצגות בתיקשורת , ואינו מבחין בפרמטרים הראויים למנהיגות , אך החלופה שאתה מציע ( שמירת שבת , כשרות וטהרת המשפחה ), גם היא לא "משהו". תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
אלה שבחרו ושאולי שוב יבחרו
  על יאיר לפיד   8/09/16 15:38
ב"יש עתיד" הינם בעיקר בוחרים מתנדנדים. אלה שקצה נפשם מן המפלגה אותה מייצגים הרצוג-לבני-יחימוביץ וכל המזדנבים אחריהם (ס. שפיר, מ. מיכאלי, שמולי, פרופ' יונה, בהלול, מרגלית, בר-לב וכו'). הם לא חפצים בהם, ועל כן הברירה היא "יש עתיד". כמו-כן יש עוד תמימים שאינם יודעים מה להחליט ואז הם מתפשרים ב"יש עתיד". אבל אלה ואלה שוכחים שאכן העומד בראש מפלגה זו (יש עתיד) הוא ריקא, וחשוב יותר לזכור את רשימת השמאלנים הקיצונים המשתרכים אחריו ושהוא חברם בנפש (עופר שלח, יעקב פרי, מאיר כהן, מיקי לוי ועוד, ולאחרונה התקבל לשורות יש עתיד גם סגלוביץ' הכזבן). יש להזכיר למתנדנדים אלה, חזור והזכר את חבריו אלה של יאיר לפיד, אשר בקלות יוותרו על גב ההר. יאיר לפיד מוליך שולל את הציבור בקו המזוייף והפשרני אשר הוא נוקט עתה.
כתוב תגובה ל- על יאיר לפיד
3
אם אפשר לבחור יורד לשעבר
  הירונימוס   8/09/16 18:36
וסוחר רהיטים לראש ממשלה אז בהחלט אפשר גם לבחור מגיש טלויזיה או סרסור הימורים ורועה זונות מבולגריה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
סטלין מוחא לך כפיים, בולשביק
  מוסרהנוי   8/09/16 22:16
יורד לשעבר או אולי בן לפרופסור שנדחק מהאקדמיה הישראלית בשל עמדותיו הלאומיות ושכל שלושת בניו חזרו לישראל בגיל גיוס ושירתו בסיירת מטכ"ל? סוחר רהיטים או אולי בעל תואר ראשון באדריכלות ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת MIT?
כתוב תגובה ל- מוסרהנוי
ויכוח מיותר , הרונימוס \מוסרהנ
  שלמה המגיב   9/09/16 06:44
מאחר ונתניהו אינו "שומר כשרות ,שומר שבת ומקפיד על טהרת המשפחה" , אז ממילא הוא פסול למנהיגות העם היהודי , עפ"י הפרמטרים הראויים למנהיגות של שפירא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ואם אפשר לבחור גננת לראשת מרץ
  שוחר-שלום   9/09/16 11:27
מה ילינו אזובי הימין?
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
אידיוט מתיון שכמותך הירונימוס
  בצה"ל שרתתה???   10/09/16 06:19
מנוול ארור שכמותך, בטוח לא עשיתה דבר וחצי דבר למען מדינת ישראל ולא עזרתה לאדם אחד בחייך, מתיון מנוול ארור שכמותך.
כתוב תגובה ל- בצה"ל שרתתה???
אידיוט מתיון שכמותך הירונימוס
  בצה"ל שרתתה???   10/09/16 06:19
מנוול ארור שכמותך, בטוח לא עשיתה דבר וחצי דבר למען מדינת ישראל ולא עזרתה לאדם אחד בחייך, מתיון מנוול ארור שכמותך.
כתוב תגובה ל- בצה"ל שרתתה???
4
אילה חסון ליאיר לפיד:"האמת היא
  קורןנאוה טבריה   9/09/16 04:05
אילה חסון ליאיר לפיד:"האמת היא שאתה אלוף במילים, זה מה שאתה, ואתה משטה בציבור"!(6/3/15)! האמת היא שהאתרוג החד"ש-ישן-תורן של כתבלבי התשקורת, המתיימר להיות ראש הממשלה יהיר לריק, די מתאים לערפדי התשקורת שהחלו במסע התעמולה שלהם: 'רק לא ביבי' - לשטוף ולעצב את דעת הקהל-כצפוי! השאלה היא האם מי שהקים מפלגה אנטישמית-סלקטיבית על פי מורשת אבא, ומי שהתבטא בעיתון אמריקאי כדי להתחנף לחוסיין אובאמה כך:"הדרישה ש'הפלסטינים' יכירו בישראל כמדינה יהודית- זבל" ? ראוי לעמוד בראש מדינת היהודים ולייצג את העם היהודי? ועל סגנון הדיבור? אין מילים!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
הענין הוא, נאוה, שהציבור הוא
  לנאוה   9/09/16 12:43
עדר שוטה. הם לא מביטים לעומקם של דברים וחושבים מי עומד לפניהם, אלא שהם חומדים את הצורה החיצונית ואת הלשון החדשה והמזוייפת של השמאלן הזה, היהיר לפיד. הוא מוליך שולל. הם (הציבור) גם לא זוכרים את הנאמנים שלו שלח ופרי, המסוכנים למדינה בדעותיהם הקיצוניות.
כתוב תגובה ל- לנאוה
5
הרב הלא חשוב שזכו לך רונצקי
  ר"מ בנימין נתניהו   9/09/16 07:32
ימישך להיות ר"מ. בועז נוכל הנוכלים בכל מובן, הוא המתחזה לאיש מילואים בצוק איתן כשלא גויס כחוק כך נכנס לכינוסים סגורים שלא היה אמור להיות בהם והעביר לבנט הנוכל כמוהו מידע ובנט הגיע מוכן שהיה בקבינט הביטחוני, שלמה אבינרי פרפ' למדעי המדינה בדין ודברים ברשת ב אמר בשעתו על בנט וליברמן שעסקו נטו בתעמולת בחירות ותו לא שהתנהגותם היא בגדר של בגידה ממש, מתחזה הוא עברין לכל דבר וענין והנוכל רונצקי לא נחקר כנידרש עד היום, ועוד חשב הנוכל רונצקי שהוא ראוי להיות מחוקק בכנסת ישראל, בועז הציבור יותר חכם מכפי שאתה מציג אותו, הבית היהודי נפל שדוד לרגלה של נוכלת נוספת שאותה הביא רונצקי, יופי מזויף שחשב שהמוני חילונים יצביעו לבית היהודי בשל כך, ולא כך קרה הדבר וזה ימשיך להיות, הנוכלים רונצקי ושקד באתרי סרוגים ובשבע הצהירו חזור והצהיר שבכל הקשור בפרהסיה שקד תשמור על השבת ותכבד את בחוחרה הדתיים שבזכותם היא ובנט יושבים בממשלה ולא בשיבל איזה עשרה חילונים שהביאו לבית היהודי, חילוניותה לא מפריעה לי כמובן, מפריע לי הנוכלות הניבזות הרמאות לכל אורך הדרך כלפי בוחרי הבית היהודי הדתיים שהם רוב המצביעים לבית היהודי, בשבת פרשת בהעלותך התשע"ו ממש לא מזמן, הנוכלת שקד התראיינה לערוץ 10 בליל שבת אצל איילה חסון, סתם על ענינים פוליטיים , שום פיקוח נפש זאת בשעה שהטיפשה הזו לא מבינה שראו אותה מסורתיים בשידור חי ואתמול בסרוגים האידיוטית הזו מדברת על קדושת השבת, אוי אוי היא ובנט לא מבינים דבר אחד מעמדם בבית היהודי התערער ללא הכר בשל הועדה שהוקמה בבית היהודי ברשות הרב יצחק לוי שהיה שר מטעם המפד"ל בנט לא יוכל יותר להכניס מטעמו אנשים מהמקום החמישי רק מהמקום העשירי ואילך, זאת רק ההתחלה, משום שבנט ושקד שני המחבלים התמידיים בעבודת הממשלה כל תכליתם לחבל בעבודת הממשלה ובמיוחד בראש הממשלה בנימין נתניהו, עשית כותרות לעצמם ללא הרף, הבית היהודי לא צריך את שני הנוכלי האלה, הם לא מייצגים את הבית היהודי כלל גם לא במובן הדתי, אז הלך הנוכל בנט להספיד את הרב שאר ישוב הכהן, איזה בושות כמה צביעות יכולה להיות, הם לא יספקו את הסחורה והיא הבאת מנדטים רבים, הם שמאלנים בידי נוני מוזס בתחפושת ימנית, מי שמרמה את בוחרו שוב ושוב בוחרו בבית היהודי יראו להם את הדרך החוצה, לבנט ושקד אין היום חיילים בבית היהודי, חכו לפריימריס שם ותווכחו לא יהיו יותר רמאויות כפי שהיו בראשונים ובשניים, לבית היהודי יש מספיק אנשים רציניים שיכולים לייצג אותם לפי השקפת עולמם ולא מישהי מטעמם תתראיין בליל שבת, וציור של סטונדט יציג אותה בערום כעבודת גמר שלו, למה הסטודנט בחר דווקא בה, ומיד ניראה שזו איילת שקד שבטוח דיגמה לסטודנט, למה דווקה היא, יש נשים יותר יפות ובלי אמצעים מלאכותיים, הם לא זקוקים לבנט ושקד הנוכלים, ומקומו של רבהנוכלים רוצנקי מעורער ללא עוררין אחרי כל הסקנדלים שלו עוד כרבצ"ר ובמיוחד לאחר התחזותו לאיש מילואים בצוק איתן כשלא גויס כחוק, סולק כליל ובבושת פנים משירות מילואים לאחר התחזותו.

באשר ליאיר לפיד שר אוצר כושל, בלי לעשות שום עשיה מקבל לפי שעה מנדטים ורטואלים, כל הקונצים ידועים היטב לבוחר היהודי והישראלי, אין היום אדם שיוכל להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבוחרים כבר היו בסרטים של התקשורת והסקרים וכולם יודעים את מעמדם של הסוקרים.

לא תהיה חקירה פלילית בענין נתניהו, הפרשה החדשה שמנדלבליט קבע לפי הבדיקה שאין הצדקה לחקירה, שמתם לב שאף כלי תקשורת לא פורסמה ידיעה זו חוץ מהאתר של יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- ר"מ בנימין נתניהו
6
הרב הלא חשוב שזכו לך רונצקי
  ר"מ בנימין נתניהו   9/09/16 07:32
ימישך להיות ר"מ. בועז נוכל הנוכלים בכל מובן, הוא המתחזה לאיש מילואים בצוק איתן כשלא גויס כחוק כך נכנס לכינוסים סגורים שלא היה אמור להיות בהם והעביר לבנט הנוכל כמוהו מידע ובנט הגיע מוכן שהיה בקבינט הביטחוני, שלמה אבינרי פרפ' למדעי המדינה בדין ודברים ברשת ב אמר בשעתו על בנט וליברמן שעסקו נטו בתעמולת בחירות ותו לא שהתנהגותם היא בגדר של בגידה ממש, מתחזה הוא עברין לכל דבר וענין והנוכל רונצקי לא נחקר כנידרש עד היום, ועוד חשב הנוכל רונצקי שהוא ראוי להיות מחוקק בכנסת ישראל, בועז הציבור יותר חכם מכפי שאתה מציג אותו, הבית היהודי נפל שדוד לרגלה של נוכלת נוספת שאותה הביא רונצקי, יופי מזויף שחשב שהמוני חילונים יצביעו לבית היהודי בשל כך, ולא כך קרה הדבר וזה ימשיך להיות, הנוכלים רונצקי ושקד באתרי סרוגים ובשבע הצהירו חזור והצהיר שבכל הקשור בפרהסיה שקד תשמור על השבת ותכבד את בחוחרה הדתיים שבזכותם היא ובנט יושבים בממשלה ולא בשיבל איזה עשרה חילונים שהביאו לבית היהודי, חילוניותה לא מפריעה לי כמובן, מפריע לי הנוכלות הניבזות הרמאות לכל אורך הדרך כלפי בוחרי הבית היהודי הדתיים שהם רוב המצביעים לבית היהודי, בשבת פרשת בהעלותך התשע"ו ממש לא מזמן, הנוכלת שקד התראיינה לערוץ 10 בליל שבת אצל איילה חסון, סתם על ענינים פוליטיים , שום פיקוח נפש זאת בשעה שהטיפשה הזו לא מבינה שראו אותה מסורתיים בשידור חי ואתמול בסרוגים האידיוטית הזו מדברת על קדושת השבת, אוי אוי היא ובנט לא מבינים דבר אחד מעמדם בבית היהודי התערער ללא הכר בשל הועדה שהוקמה בבית היהודי ברשות הרב יצחק לוי שהיה שר מטעם המפד"ל בנט לא יוכל יותר להכניס מטעמו אנשים מהמקום החמישי רק מהמקום העשירי ואילך, זאת רק ההתחלה, משום שבנט ושקד שני המחבלים התמידיים בעבודת הממשלה כל תכליתם לחבל בעבודת הממשלה ובמיוחד בראש הממשלה בנימין נתניהו, עשית כותרות לעצמם ללא הרף, הבית היהודי לא צריך את שני הנוכלי האלה, הם לא מייצגים את הבית היהודי כלל גם לא במובן הדתי, אז הלך הנוכל בנט להספיד את הרב שאר ישוב הכהן, איזה בושות כמה צביעות יכולה להיות, הם לא יספקו את הסחורה והיא הבאת מנדטים רבים, הם שמאלנים בידי נוני מוזס בתחפושת ימנית, מי שמרמה את בוחרו שוב ושוב בוחרו בבית היהודי יראו להם את הדרך החוצה, לבנט ושקד אין היום חיילים בבית היהודי, חכו לפריימריס שם ותווכחו לא יהיו יותר רמאויות כפי שהיו בראשונים ובשניים, לבית היהודי יש מספיק אנשים רציניים שיכולים לייצג אותם לפי השקפת עולמם ולא מישהי מטעמם תתראיין בליל שבת, וציור של סטונדט יציג אותה בערום כעבודת גמר שלו, למה הסטודנט בחר דווקא בה, ומיד ניראה שזו איילת שקד שבטוח דיגמה לסטודנט, למה דווקה היא, יש נשים יותר יפות ובלי אמצעים מלאכותיים, הם לא זקוקים לבנט ושקד הנוכלים, ומקומו של רבהנוכלים רוצנקי מעורער ללא עוררין אחרי כל הסקנדלים שלו עוד כרבצ"ר ובמיוחד לאחר התחזותו לאיש מילואים בצוק איתן כשלא גויס כחוק, סולק כליל ובבושת פנים משירות מילואים לאחר התחזותו.

באשר ליאיר לפיד שר אוצר כושל, בלי לעשות שום עשיה מקבל לפי שעה מנדטים ורטואלים, כל הקונצים ידועים היטב לבוחר היהודי והישראלי, אין היום אדם שיוכל להחליף את ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבוחרים כבר היו בסרטים של התקשורת והסקרים וכולם יודעים את מעמדם של הסוקרים.

לא תהיה חקירה פלילית בענין נתניהו, הפרשה החדשה שמנדלבליט קבע לפי הבדיקה שאין הצדקה לחקירה, שמתם לב שאף כלי תקשורת לא פורסמה ידיעה זו חוץ מהאתר של יואב יצחק.
כתוב תגובה ל- ר"מ בנימין נתניהו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il