w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
איבדו את האינסטינקט הבסיסי
מאת: עמוס שנער  |  02/07/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האמת
  באום   2/07/17 10:58
שאותם מרצים כן פועלים לפי אינסטינקט הנמצא אצל האדם אבל הוא אינסטינקט שצריך להילחם בו ויש אינסטינקטים כאלה.והאינסטינקט הוא תמיד להביע דעה שונה מזו של שנוא נפשך.זה הוא אינסטינקט שנמצא אצל ילדים ומשום כך הם תמיד רבים אבל הוא אמור להעלם אצל מבוגרים.הדעות של אותם מרצים בפרט ואנשי שמאל בכלל, באות מהרגש ומהדווקאיות ולא מראייה ראלית של המציאות.״אם השומרים בכניסה חושבים x, הרי שאני המרצה לא יכול לחשוב כמוהם כי אני הרבה יותר חכם ואם אני אחשוב כמוהם,אני אהיה טיפש כמותם אז אני אחשוב y״.כך אומר לעצמו המרצה.על ידי זה שהמרצה החכם אומר דעה שונה מזו של השומר,הוא משייך את עצמו למעמד יותר גבוה ובחברה המערבית מעמד זה דבר חשוב.מה באמת נכון ומה לא נכון,זה כבר לא חשוב,מה שחשוב זה המעמד.לרצות להיות במעמד גבוה יותר זה אינסטינקט אבל אם זה בא על חשבון ראיית המציאות כמות שהיא ועל חשבון יצר ההישרדות,הרי שזה פיקשוש. ואת זה מרצים חכמים צריכים להבין אבל הם לא. לסיכום,צריך מתישהו להתבגר.
כתוב תגובה ל- באום
הנודניק הזה באום,
  הוא שוב כאן.   2/07/17 12:33
שמייצר תגובות פייק ושירשורים פייק. כמו שהמלצתי לך, תדבר תמיד עם רק השומרים ותקרא תמיד רק את הירונימוס. ככה לא תתבלבל אף פעם.
כתוב תגובה ל- הוא שוב כאן.
זה נראה
  באום   2/07/17 13:04
שאתה בפוסט טראומה מהשירשור ההוא.לא היית צריך להיכנס לזה.
כתוב תגובה ל- באום
בגילי המופלג, יש לי חסינות.
  חס וחלינקא   2/07/17 15:14
לטפשים, לנודניקים, ואפילו לטפשים שהם גם נודניקים.
כתוב תגובה ל- חס וחלינקא
חזק
  באום   2/07/17 17:28
כתוב תגובה ל- באום
2
טעית אז, ואתה טועה גם עכשיו.
  אתה טועה סדרתי.   2/07/17 11:17
אגב, הכי נחמדים זה השומרים. הרבה זמן והרבה סיגריות העברתי בשעתו בשיחות עם המאבטח בגן של הנכדה שלי. שנינו יודעים הרבה אחד על השניה. לעניין הקוד האתי, במקום לחזור על הכל שוב, אני מפנה אותך למאמר הזה news1.co.il כדי לא להכביד עליך, תקרא את תגובה 4 והשירשור עליה. אין צורך להוסיף לו כלום, ואם באום לא היה נודניק, שממחזר שטויות בלי סוף, הוא היה קצר בהרבה.
כתוב תגובה ל- אתה טועה סדרתי.
רק להבהרה
  באום   2/07/17 12:26
באותו שירשור, אחרי שהבאתי להירונימוס קישור כי הוא טען שאין דבר כזה מרצים בעד חרם,הוא אכן הודה שמרצים חתמו של עצומה נגד איזה אגודה ישראלית לאנטרופולוגיה אבל זה לא שייך לחרם.אז זה שייך וזה אותו עניין.למחרת,בטוקבק לכתבה אחרת,שוב טוען הירונימוס שאין דבר כזה מרצים שחותמים על חרם או על עצומות נגד אירגונים ישראלים כאשר יום לפני הוא הודה שיש מרצים כאלה.אז מה קורה פה בעצם?בעיה קלינית של שמאלנים?תרבות של שקר והכחשה?מילא זה היה עוזר אבל רבאק,אתם אוטוטו נעלמים.
כתוב תגובה ל- באום
זה באום טיפש ונודניק,
  מה שקורא פה,   2/07/17 13:04
שהחפירות ומיחזור הזבל שלו הם נכס למשרד לאיכות הסביבה ולמשרד לתשתיות לאומיות, אבל אסון לדיון רציני.
כתוב תגובה ל- מה שקורא פה,
לשפן הפחדן ששונא את באום
  עמוס שנער   2/07/17 19:33
מצא לך מקום אחר לשפוך את הרפש שאתה מוציא על באום. רק לראות את סגנון הדיבור שלך וזה מספיק כדי להזדהות אוטומטית איתו ולא איתך. אני מכיר מגיבה איכותית שהפסיקה להביע את דבריה בשמה בגלל מגיבים כמוך. כל פעם היא נאלצת להגיב בשם אחר כדי שלא ינהלו איתה חשבונות ילדותיים ממאמרים קודמים כי קשה לנהל כאן דיונים איכותיים. אבל אם כבר אתה מנמיך אנשים אחרים אז תהיה גבר וציין את שימך. לשפוך רפש מאחורי שם בדוי זו לא גבורה כלל.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אגב
  באום   2/07/17 21:21
שיטת הגידופים ונסיון ההנמכה זו היא השיטה הבולשביקית מימים ימימה ומי שגדל בשמאל מכיר אותה היטב.כמי שניצח אותה פעמים אין ספור אני רק מלגלג על אלה שמנסים אותה מדי פעם בבחינת ״לנסות לא מזיק אף פעם״.הבעיה שזה כן מזיק והבולשביקים שעדיין נשארו מרגישים את בדידותם ההולכת וגוברת כאשר הם נשארים מאחור ו...מגדפים.
כתוב תגובה ל- באום
לשמוע דברים כאלה מתומך טראמפ,
  מה אתה זח?   2/07/17 22:22
שמתגאה בשפה המלוכלכת שלו, זה בדיחה טובה.
כתוב תגובה ל- מה אתה זח?
לגבי טראמפ
  עמוס שנער   3/07/17 17:35
הוא לא מדבר תמיד בסגנון שלי אבל עשו ממנו בדיחה מהרגע שרק הצהיר על ההתמודדות לתפקיד הנשיא. מי שיורד נמוך כדי לפגוע בו הוא יורד עד יותר נמוך כדי לפגוע חזרה. לא הסגנון שלי אבל זכותו והגישה שלו די הצליחה לו בבחירות ולהערכתי אם יערכו בחירות חוזרות הוא ינצח שוב ובפער גדול יותר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לנשיא ארה״ב יש זכות לדבר
  לא הבנתי   4/07/17 01:43
בשפה מלוכלכת ובהמית ולמגיב אנונימי ברשת אסור? תמהני.
כתוב תגובה ל- לא הבנתי
הוא משיב בשפה שפונים אליו
  עמוס שנער   5/07/17 17:10
וגם אם יורדים עליו במילים יפות המסר שמעבירים נגדו מלוכלך
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
רחמנות על טראמפ המסכן.
  ממש קדוש מעונה.   5/07/17 17:23
אבל אני אוהבת להשיב ליריב בשפתו שלו, ולכן אלך לשיטתך. גם השמאל, כאן, משיב לימין על השפה שהוא נוקט בה. והאמת היא, שהשמאל פה עדין מאד נוכח השפה שהימין נוקט בה, שבמקרים רבים מזכירה את האופן שבו דיברו על השמאל והיהודים בגרמניה לאחר מלחמת העולם, שאז הוצצאה דוקטרינת "הסכין בגב האומה".
כתוב תגובה ל- ממש קדוש מעונה.
לשם טעימה על קצה המזלג בלבד
  עמוס שנער   6/07/17 17:11
לשם טעימה על קצה המזלג בלבד ואם לא יספיק לך אשמח לתת לך חומר נוסף. מקווה שיש לך פייסבוק. היכנסי כאן
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
וטוב שכך. אין לי זמן לשטויות.
  אין לי פייסבוק,   6/07/17 18:35
למי שיש זמן, שיכנס לפייס של הצל וילמד, שאפילו השמאל הבוטה ביותר בישראל הוא מאמא טרזה ביחס לביוב שיוצר מהפה של ימין מיינסטרימי כמו הצל. ויש בימין גרועים ממנו בהרבה.
כתוב תגובה ל- אין לי פייסבוק,
ניסיון נוסף לשליחת הקישור
  עמוס שנער   6/07/17 19:09
ראו כאן .
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
עם חלק גדול אני מסכימה
  לא נפלתי מהכסא   6/07/17 21:02
פה ושם יש דברי הבל. אמירות בודדות הן מגעילות ומיותרות, בעיקר ההשואה של אלוני בין נתניהו לגבלס, ובכל מקרה, זה בטל בשישים על יד ההסתה הנוראה של הימין. ביום רגיל של נאוה הטבריינית יש פי עשרה מכל הסרטון הזה. והיא רק אחת.
כתוב תגובה ל- לא נפלתי מהכסא
אם לא התרגשת הבעיה אצלך
  עמוס שנער   7/07/17 03:41
זה היה חמור מאוד מה שראית וזה עוד היה על קצה המזלג. נס שלא רצחו את נתניהו עדיין. אם עשירית ממה שראית היה נאמר ע"י ימניים התקשורת הייתה רועשת והסרטון הזה היה רק טעימה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
3
דרך אגב, יש שומרים חכמים
  ומרצים טפשים   2/07/17 12:47
אני פעם עבדתי בשמירה בירושלים עם תואר שני. בישראל אין קשר הכרחי בין תפקיד לבין שכל. לא חסרים מרצים וסטודנטים בלי הרבה שכל בלימודי הרוח והחברה, זה עניין של מנגנון שמקדם פזמניקים, כמו בשירות המדינה.
כתוב תגובה ל- ומרצים טפשים
לא חולק עליך כלל
  עמוס שנער   2/07/17 19:25
סטודנטים רבים הם בחזקת: "חמור נושא ספרים". פעם למדו בשביל ללמוד ואדם משכיל שאף להמשיך ללמוד גם אחרי שרכש את התואר. היום לעומת זאת התואר הוא סטטוס חברתי שאנשים שואפים אליו בכל מחיר, והוצאת תארים הפכה לתעשייה של ממש המגלגלת כסף רב.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
מסמך כשר/בנט הוא בר מינן גמור,
  יש לי הצעה.   2/07/17 18:07
שחבל לבזבז עליו שניה נוספת מיותרת. אם חשוב לך להשקיע את זמנך ביצירת קוד אתי ראוי לאוניברסיטה, רצוי שתקפיד לעשות הכל הפוך ממה שעשו בנט וכשר. חשוב גם, שהקוד הזה יעסוק גם במנהג של האקדמיה בישראל להעסיק העסקה פוגענית. קשה למצוא שיטה מוסרית פחות ואתית פחות מהאופן בו מעסיקה האקדמיה לא רק את חביביך המאבטחים, אלא גם את המנקות, הסגל הזוטר ועוד ועוד.
כתוב תגובה ל- יש לי הצעה.
גם המנקות חביבות עלי
  עמוס שנער   2/07/17 19:12
גם המנקות חביבות עלי וגם הן מוזמנות להביע את דעתן הפוליטי לצד המרצים. וכן.... אני גם אשמח אם תנאי העסקתן ישתפרו. לא כתבתי מילה אחת שסותרת את זה
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לכתוב קוד אתי ראוי ונכון,
  אתה מוזמן   2/07/17 21:50
שיסדיר גם את עניין ההעסקה באקדמיה. כתב הפלסתר הפוליטי של כשר הוא בר מינן, שלא ראוי למאכל אדם. אגב, אם אתה לא מבין את ההבדל בין מסמך ההשתקה הפוליטי הזה לבין קוד אתי, מן הראוי, שתשאיר את מלאכת יצירת הקוד האתי למישהו אחר.
כתוב תגובה ל- אתה מוזמן
אתה טועה ומטעה
  עמוס שנער   3/07/17 17:56
המדינה לא אמורה לסבסד הרצאות פוליטיות וגם הסטודנט לא חייב בחלק שהוא משלם (וזה לא מעט) לשמוע הרצאות שאינן תמיד לרוחו. סטודנט הוא לא אהבל. אם הוא רוצה להיחשף לדעות של מרצים הוא יודע לחפש אותן בגוגל ולהגיע לכנסים המתאימים. אף אחד לא אוסר על מרצה לדבר בפורומים המתאימים. לכלוך על נתניהו ועל הימין יש בשפע גם בלי קוד אתי. אין פה שום סתימת פיות.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
באקדמיה אין הרצאות פוליטיות,
  אתה טועה ומטעה   4/07/17 09:37
ואפילו אסא כשר לא טוען זאת.
כתוב תגובה ל- אתה טועה ומטעה
אתה יודע בעצמך שאתה מקשקש
  עמוס שנער   4/07/17 18:47
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
8 שנים באקדמיה, ושני תארים,
  ממש לא   4/07/17 22:02
זה מספיק כדי להכיר עשרות מרצים, בכמה פקולטות. כולל בקורסים מתקדמים. צא ולמד ותפסיק לבלבל במוח.
כתוב תגובה ל- ממש לא
באשר לידע שלך על האקדמיה?
  אפשר לקבל פירוט,   5/07/17 10:21
אני ביליתי שם אמנם 5 שנים בלבד (הספיק לי), אבל רוב האנשים בסביבתי הקרובה (חברים ומשפחה) הם אקדמאים, חלקם עם תואר שלישי, כולל שלושה מרצים - פרופ' לפילוסופיה בעברית, דר' למשפטים בת"א ופרופ' למתמטיקה בטכניון. אף אחד מהם לא מדווח על "הרצאות פוליטיות".
כתוב תגובה ל- אפשר לקבל פירוט,
לשני המגיבים הקודמים
  עמוס שנער   5/07/17 17:23
אם מחליטים על חוק "אל תרצח" למשל. זה אומר שכולם רוצחים? לא מקימים קוד אתי כדי לשנות את כולם. אפשר ליצור קוד אתי כדי לשנות תפוחים רקובים בודדים ואגב את ההרצאות הפוליטיות תמצא פחות במדעים המדוייקים (אבל עדיין תמצא) ויותר במדעי הרוח, האמנויות, היסטוריה ומדעי המדינה (ששם האמת קצת קשה שלא לדבר על פוליטיקה ועדיין אפשר לעשות זאת בצורה הרבה יותר מאוזנת ומגמטית) וכדומה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה מתחמק מלהשיב לשאלתי,
  חדל חירטוט.   5/07/17 18:08
ולכן אשאל שוב - מה מקור הידע שלך על האקדמיה שיכול לתמוך בטענה לפיה יש שם (בפקולטה כלשהי) "הרצאות פוליטיות"?
כתוב תגובה ל- חדל חירטוט.
למדתי באוניברסיטת ת"א
  עמוס שנער   5/07/17 20:26
מצוין בכתבה במפורש שלמדתי באוניברסיטת ת"א. אני לא רוצה לציין שמות של מרצים כי אין לי הקלטות עם הוכחות ואינני רוצה להיכנס לעניינים משפטיים. אבל תמצא בגוגל סטודנט שהקליט בווידאו את דוקטור עופר כסיף מהאוניברסיטה העברית שמדבר פוליטיקה ומשווה אותנו לנאצים. בבצלאל מציגים עבודות פוליטיות של תלמידים כמו תמונה של ראש ממשלה על חבל תליה (זו לא הרצאה פוליטית אבל זה סוג של פעילות פוליטית במסגרת הלימודים. אני מתקשה להאמין שסטודנט אחר היה עושה עבודה דומה עם תמונה של זהבה גלאון וזה היה מוצג בתערוכה שם), בסרטון אחר שנתקלתי בו בפייסבוק מרצה סירבה להרצות בעברית כי היא לא רצתה לדבר בשפת הכובשים. אנסה לשלוח לך קישור. אני לא יודע אם זה יצליח להעלות כאן ואם תוכל לראות את הסרטון אם אין לך פייסבוק. נסה פה . עכשיו תורך להפסיק להתחמק.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
איסטרא בלגינא קיש קיש קריא
  טוב ששאלתי.   6/07/17 12:21
אמירה אחת (כסיף), שלא נאמרה בהרצאה, אלא בפייסבוק ynet.co.il עבודה של סטודנטית (ולא של מרצה) שנתלתה במסדרון האוניברסיטה, וניתן לפרש אותה בכל מני אפשרויות, ועוד סיפור על הרצאה בשפה ערבית או עברית. מזה אתה הופך את המרצים באקדמיה כאילו הם עושים "הרצאות פוליטיות" ויש להפעיל כלפיהם את השוט הז'דאנוביסטי מתוצרת כשר ובנט. אני מקווה, שכאשר למדת באוניברסיטה עשית עבודה טובה יותר כאשר ניסחת את הטענות שלך ואת ההסברים לתמיכה בהן. על מה שעשית פה לא מקבלים באקדמיה אפילו ציון אפס.
כתוב תגובה ל- טוב ששאלתי.
כל "ההקלטות" האלה,
  ועוד דבר   6/07/17 13:37
שממילא לא מעלות שום דבר רציני, שהוא יותר מפוסט של הצל או "תחקיר" בזבלון היום, נעשית ע"י פרובוקטורים ימניים עלובים משלולית הדומן של "אם תרצו" (סממנים פשיסטיים- יש פסק דין) ודומותיה. לתוך הסירחון הזה נכנס גם המסמך של כשר, שאפילו מציין שדיבר איתם וקיבל מהם מידע. אני לא מעריך את פרופ' כשר, שלדעתי הוא כבר מזמן הפך להיות דובר ויחצן של השלטון, אבל העובדה שהוא רותם את עצמו לפעילות מהסוג הבזוי ביותר שבנמצא מצליחה להפתיע אותי לרעה.
כתוב תגובה ל- ועוד דבר
ליצן אחד
  עמוס שנער   6/07/17 16:56
למרות שהתופעה שתיארתי רחבה מאוד באקדמיה. אחזור על מה שציינתי באחת התגובות הקודמות: גם לתופעות שוליות צריך לעשות קוד אתי!! לא תגיד ש"לא תרצח" הוא חוק מיותר כי הרוב לא רוצחים. אבל שוב.... התופעה רחבה מספיק ומטרידה מספיק. אבל זה לא משנה מה שאכתוב לך כי אחת מ3: או שאתה לא מסוגל להבין, או ששינאתך לימין גורמת לך בתת מודע לא להבין או שאתה סופר מבין ופשוט אוהב לעשות משחקים. לא אמשיך לשתף איתך פעולה כאן. אתה לא מחפש את האמת
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
"תופעה רחבה מאד ומטרידה",
  תראו מי מדבר?   6/07/17 18:44
אתה אומר, וכל מה שאתה מצליח להביא זה אוסף רכילויות, פירורים שנשרו משולחנם של פשיסטים עלובים. מכל שנותיך באקדמיה, לטענתך, אין לך שום עדות אישית שתומכת בהאשמותיך. אז מי פה הליצן? ומי פה מחפש את האמת? אל תשתף פעולה. מוייחל טוייבס. אני מגיבה פה לא כי אני מעריכה במשהו את השטויות שלך אלא רק כדי לחשוף את הפירכות שלך ושל שאר הימין השקרן והמסית. אני מכירה היטב את האקדמיה ויודעת שהדברים שלך הם שקר. אתם כאלה עלובים, שבזבוז זמן אפילו לתבוע אתכם על לשון הרע.
כתוב תגובה ל- תראו מי מדבר?
אין צורך בשמות, או בהקלטות
  אתה שוב מתחמק   6/07/17 15:11
די אם תפרט, האם בשנותיך באוניברסיטה נתקלת במרצים שבמקום להעביר את החומר עושים ״הרצאות פוליטיות״. אני לא מתעניינת ברכילות שהבאת מאחרים (שגם היא כלום), אלא בעדות אישית.
כתוב תגובה ל- אתה שוב מתחמק
קראי שוב את תגובותיי
  עמוס שנער   6/07/17 19:15
עניתי לך במפורש על מה ששאלת. תחזרי על כל התגובות שלי ותמצאי את התשובה. (רמז ........ התשובה היא חיובית).
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
תן דוגמא של ״הרצאה פוליטית״
  לא ענית כלום   6/07/17 21:07
ששמעת. אין צורך בשם המרצה. תציין את הפקולטה, את נושא השיעור ואת תוכן ההרצאה ״הפוליטית״ שניתנה במקום ההרצאה הרגילה. אני אומרת, שדבר כזה לא ארע לך מעולם.
כתוב תגובה ל- לא ענית כלום
תגובה מגובה בהוכחה
  עמוס שנער   7/07/17 03:23
אחרי שאגיד לך את שם הפקולטה ושם הקורס (שזה כבר יהיה רמז רציני לגבי זהותו של המרצה שאינני רוצה לחשוף) תחליטי פתאום שאני צריך לציין גם באיזו שנה למדתי ואם הלימודים היו בבוקר או בערב וכו'. לעדויות על דוקטור כסיף ולקישור הנוסף ששלחתי לך קודם את לא מאמינה, אז למה לדיווחים שלי תאמיני יותר? עזבי. מצידי תחשבי מה שבא לך אבל לפני כן שימי בגוגל את המילים הבאות: "ד"ר עופר כסיף מהאוניברסיטה העברית הוקלט ע"י אחד הסטודנטים כשהוא תוקף בהרצאה את הממשלה ומשווה את החוקים שהעבירה לגרמניה בשנות ה-30" את בטח תגידי שזה משהו מפוברק אבל אז תגלי שזה פורסם בין השאר באתר MAKO של ערוץ 2. גם להם את לא מאמינה?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
זה היה קורס לפוליטיקה וממשל,
  הנה הקישור   7/07/17 12:29
ודר׳ כסיף ניהל שם דיון טוב וענייני, בדיוק בנושא של השיעור, כאשר תלמידים חולקים עליו ומציגים לו שאלות. אם לא היית שטוף מוח כנגד ״השמאל״ הייתי מבין, שהסיפור הזה מדגים כמה רע המסמך של כשר, שיכול למנוע דיונים כאלה. mobile.mako.co.il
כתוב תגובה ל- הנה הקישור
תגובה מפורטת
  עמוס שנער   9/07/17 12:51
[1] ההרצאות הפוליטיות ששמעתי היו במסגרת אחד השיעורים בפקולטה לאמנויות ולא בקורס פוליטיקה וממשל. [2] אני לא מאמין שאסא כשר כזה אידיוט שימציא קוד אתי ששקוף שלא יעבור את מבחן הבג"צ ואם ענייני הפוליטיקה הם חלק מתחום הלימודים אז ברור שיש להם מקום (ודיברתי על כך באחת התגובות הקודמות כשציינתי שבחלק מהקורסים קשה שלא לגלוש לפוליטיקה) [3] אם המצב הוא כזה טוב ואין פוליטיקה בשיעורי האקדמיה ואפילו לא האמנת לי שנחשפתי לדעות פוליטיות של מרצים במהלך השיעורים, אז למה השמאל יצא מגידרו עם פרסום הקוד של אסא כשר? אם הקוד מתייחס למצב הקיים, אז מה כל כך מלחיץ בו? [4] גם בשיעורי פוליטיקה וממשל צריך שיהיה איזון. יש שם מרצים ימניים??? [5] השוואת מדיניות הממשלה למעשי הנאצים (בדוגמא שהבאת) והשוואתה של איילת שקד לנאצית (בפורום אחר) זו הסתה שיכולה להיגמר ברצח שהרי זה היה לגיטימי להרוג נאצים בזמן השואה אז למה שזה לא יהיה לגיטימי לעשות זאת היום כלפי מי שמתנהג כמותם? עצם זה שאת מצדיעה לדוקטור כסיף אומר עליך המון. ולסיכום - מדינת ישראל לא אמורה לסבסד פוליטיקה. לסטודנטים לא חסרים האמצעים להגיע לפורומים אחרים כדי לשמוע דעות פוליטיות של המרצים שלהם. אם המצב הוא כזה טוב ואין פוליטיקה בשיעורי האקדמיה ואפילו לא האמנת לי שנחשפתי לדעות פוליטיות של מרצים במהלך השיעורים, אז למה השמאל יצא מגידרו עם פרסום הקוד של אסא כשר? אם הקוד מתייחס למצב הקיים, אז מה כל כך מלחיץ בו? אין מצב שאסא כשר יצר קוד נגד מהות נושא הקורס ותחום הלימודים. הוא לא אידיוט שיחפש לכתחילה להכשיל את מה שבנה במבחן הבג"צ. ושוב .... גם בתחום לימודי הפוליטיקה צריך איזון. הם יזמינו פעם את עו"ד איתמר בן גביר להתעמת עם הדוקטור?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
בהתאם לסעיפים שלך.
  תגובה מפורטת שלי   9/07/17 13:28
1. יש הבדל בין "הרצאות פוליטיות" (שזה אסור) לבין התייחסות לענינים פוליטיים כחלק מהשיעור הרגיל, שזה לא רק מותר, אלא חיוני. גם לאמנות יש קשר הדוק לפוליטיקה ומי שלא עושה את ההאשרים האלה, חוטא לאמת. 2. אני לא חושבת שכשר אידיוט, אבל אין לי מושג לגבי צפונות ליבו. קראתי את המסמך שלו והוא מתייחס בו (בסוף) אפילו להתבטאויות של אנשי אקדמיה שלא במסגרת האקדמיה. זה אבסורד גמור ופגיעה חמורה בחופש הביטוי. 3. המצב לא טוב בכלל ויש סיבה טובה לפחד במדינה שבה כל ויץ לאומני פשיסטי, הזוי ככל שיהיה, הופך לעוד הצעת חוק. 4. אינני יודעת. לא ספרתי גולגלות ואינני מתכוונת לעשות כן. 5. אני לא מצדיעה לאף אחד אלא רק תומכת בזכות הביטוי של דר' כסיף, שניהל דיון מכובד ומכבד בשיעור בעניין שהוא בפירוש נושא השיעור. אין פה שום הסתה. ההשואה של שקד לנאצים היא בעיני נואלת, אבל היא נעשתה בפייסבוק והיא לא חלק מהעבודה האקדמית שלו, ובכל מקרה, היא לא הסתה. אני בהחלט האמנתי לך שנחשפת לדיעות פוליטיות. גם אני נחשפתי לזה, ואין בזה שום פסול. אני לא האמנתי לך שחווית "הרצאות פוליטיות", שזה פסול בעיני. אני עדיין טוענת, שאין באקדמיה "הרצאות פוליטיות" ועד עכשיו לא סיפקת שום הוכחה לזה. 6 (בונוס ממני)- בחיים לא צריך איזון בשום דבר. הדבר היחיד שמאוזן זה גוף מת.
כתוב תגובה ל- תגובה מפורטת שלי
דייקי ויהיה יותר קל לדון איתך
  עמוס שנער   10/07/17 13:55
אני לא צריך לנחש למה את מתכוונת ולמה את לא מתכוונת וכל פעם התגלה עוד טפח ממה שחתרת אליו. דיוק היה חוסך כאב ראש ממני וממך ואולי אולי מכמה קוראים שטרחו לעבור על השרשור אם יש כאלו. ושוב .... אם המצב באקדמיה כל כך מצוין כפי שאת מתארת אז למה יצאתם מגדרכם לגבי הקוד האתי? למה השמאל שולט בחוגים של הפוליטיקה והממשל? אולי אנחנו אלה שצריכים לצעוק? כל הזמן מספרים לנו כמה ממשלת נתניהו סותמת פיות ואני עוד לא ראיתי בחיים שלי דיקטטור ועוד שר תקשורת (עד לא ממזמן), שהתקשורת ללא סוף יורדת עליו ועוד מעזה לומר עליו שהוא סותם פיות. הלוואי שיגיע פעם דיקטטור אמיתי ואז תתחילו לשם שינוי להתגעגע לנתניהו כפי שאתם מתגעגעים היום לבגין שבזמנו גם אותו לא הפסקתם להשמיץ.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
שהמצב באקדמיה מצויין?
  מי אמר,   10/07/17 15:17
יש הרבה בעיות באקדמיה, כמו העסקה פוגענית, אפלייה של נשים ערבים ומזרחים, מיסחור יתר תוך הורדת הרמה האקדמית, השתקה של עברות מין וניצול מרות (בתוך האקדמיה) ועוד ועוד. כל אלו ראויים לקוד אתי, ולא לקוד ההשתקה של כשר, שלא מתייחס לזה. לטענות שלך על ״שמאל״ וגם לכמיהה שלך לדיקטטורה תרשה לי לא להתייחס. זכותך לדעתך ואין לי כוח אפילו לדון בזה.
כתוב תגובה ל- מי אמר,
או שאתה עושה את עצמך?
  אתה באמת סתום,   10/07/17 16:03
הכעס והפחד מהמסמך של כשר הוא לא בגלל ש"המצב באקדמיה כל כך מצוין", מה גם, שאף אחד לא טוען שהמצב שם מצויין, אלא בגלל, שאנשים רואים את המסמך הזה (בצדק), במיוחד לאחר "נאום הזוהמה" של כשר srugim.co.il כמסמך השתקה פוליטי וזה מרגיז ומפחיד אותם.
כתוב תגובה ל- אתה באמת סתום,
קראת לי סתום וכאן השיח מסתייים
  עמוס שנער   10/07/17 19:11
ברגע שמוכיחים לך אחד לאחד שאת מדברת שטויות את עוברת לנשק השני של ניבול פה ואפילו שולחת לי קישור שרק מוכיח יותר שאני צודק. אז תודה על אותו קישור. הוא רק חיזק אותי. ולמגיב הקודם - אף אחד לא אמר שכל מה שקורה באוניברסיטה מושלם. הוצאת דברים מהקשרם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה דיברת על ״המצב המצויין״
  תקרא שוב   11/07/17 09:49
של האקדמיה, כאילו מישהו אמר את זה, ואז ״הגבת״ לדברי עצמך. זו טכניקה נואלת במיוחד של שיח.
כתוב תגובה ל- תקרא שוב
אמרתי שלדבריה זה נשמע מצויין
  עמוס שנער   11/07/17 20:01
אמרתי שלדבריה זה נשמע מצויין ולכן היא סתם מקשקשת (לדבריה, לא לדבריי). וגם אז זה היה בעניין הספציפי של הפוליטיקה באקדמיה. לא בעניין שום דבר אחר.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
הסברתי, שהמצב לא מצויין בכלל,
  אמרת, וטעית.   12/07/17 10:02
ובהחלט דורש הסדרה ותיקון בקוד אתי, כפי שנהוג, אגב, באוניברסיטת באר שבע. הסברתי גם, שהמסמך של כשר לא נוגע בשום בעיה מאלו הדורשות הסדרה באקדמיה, אלא עוסק בהשתקת שמאלנים באקדמיה, תוך ניפנוף בשדים ורוחות, שגם אתה מזכיר אותם. למרות כל הבקשות, לא סיפקת שום אסמכתה לדבריך, למעט דיון אחד בשיעור לפוליטיקה וממשל של דר' כסיף, שהתפרסם ברשת ואפילו לא היית שותף בו, שלא ברור בכלל איזו בעייה יש בו. המסקנה הבלתי נמנעת היא, שמדובר במסמך השתקה פסול ולא בקוד אתי, שאם ייעשה נכון הוא כאמור חיוני ונחוץ לאקדמיה.
כתוב תגובה ל- אמרת, וטעית.
את בעצמך לא מאמינה לשטויות שלך
  עמוס שנער   13/07/17 11:45
באמת לא יודעים בארץ מה המרצים חושבים? האם יש כוח לאסא כשר ולבנט להסתיר מהציבור מידע? אפשר כבר לחשוב שאנחנו חיים בצפון קוריאה.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
והפעם בשפה תקינה ולא משובשת.
  תקרא ותנסח שוב,   13/07/17 12:59
על הדרך, אתה יכול גם לכתוב שהבנת שטעית, ואין לך יותר שום טיעון רציני לתמוך במסמך ההשתקה העלוב הזה, שממילא נפח מזמן את נשמתו.
כתוב תגובה ל- תקרא ותנסח שוב,
חחחח סטנדפיסטית
  עמוס שנער   17/07/17 18:38
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
5
תגובה לכתבתו של עמוס שינער
  אסתי אתגר   29/10/23 08:54
אכן איבדנו את האינסטנקט הטיבעי. ברגע שאדם פועל מתוך אלפי שיקולים כאשר באים לרצוח אותו, הוא נופל למלכודת.
כתוב תגובה ל- אסתי אתגר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il