w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ד"ר רפאל בוכניק
ד"ר רפאל בוכניק
"מכתבי ההתרעה" של אמ"ן לא היו אלא בבחינת כסת"ח, שהרי אם כך סברו בצמרת צה"ל, מדוע לא פעלו זרועות צה"ל לתגבור הכוחות ולהיערכות לבלימת מתקפה    מה שגרם לפגיעה בביטחון המדינה היו גילויי...
איתמר לוין
איתמר לוין
קיים קשר ישיר בין הבקשה להוציא צווי מעצר לנתניהו וגלנט לבין "הרפורמה המשפטית"    כיצד נתניהו נותן לסינוואר את המטרה האסטרטגית לשמה יצא למלחמה
אלי אלון
אלי אלון
בכתב התביעה נאמר כי התובעת תמר ליפשיץ הוצאה יחד עם עוד שישה נערים ונערות מן המוסד "משום שיש להם דעות קומוניסטיות והם קשורים למפלגה הקומוניסטית"
יצחק בריק
יצחק בריק
בתחילת תפקידו כשר הביטחון, הוצג בפניו ובפני בכירי משרדו וצה"ל דוח של 80 עמודים המפרט את בעיות הצבא ואי-מוכנותו למלחמה    אלא שגלנט והרמטכ"ל הלוי לא פעלו ליישום ההמלצות ובחרו לעסוק ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חשין: ידיעות אחרונות ומעריב ניסו להטות משפט
מאת: יואב יצחק  |  02/02/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
סיקור משפט רמון
  mos   2/02/07 14:48
הבדיקה של השופטת דורנר מתבקשת.
הנחקר הראשי צריך להיות ארז רותם כתב המשטרה של ערוץ 2 שהיה "הסקופר" הראשי בימי המשפט.
נראה כי הוא לקח את ההרשעה הכי קשה, שכן הדיווח שלו מבית המשפט היה בטון של הלוויה וגם למחרת לא חסך כל מאמץ למצוא פגמים בגזר הדין.
נכון, העתונות צריכה לנקוט עמדה, אבל לא כשהמשפט מתנהל וחבל שכך נהגה. העיתונאים במו מקדלתם / מיקרופונם מזמינים את המחוקק להגביל אותם ואם חלילה זה יקרה לא יהיה להם את מי להאשים.
כתוב תגובה ל- mos
את תתאבל. כבר מזמן אין חופש
  עיתונות בישראל   2/02/07 15:09
תנסה לכתוב טוקבק באתר ידיעות אחרונות ותראה איך מיד יצנזרו אותו אם הוא מסכן כהוא זה את אתרוגי השלטון או כנופיית המשפט של בייניש ושות'.
כתוב תגובה ל- עיתונות בישראל
ארז רותם ואמנון אברמוביץ' ביחד
  אראל ישראלי   3/02/07 03:21
ארז רותם ואמנון אברמוביץ' (ממתיק הסודות היודע כל) מערוץ 2, כשלו בסיקור פרשת ח' רמון אבל הם לא יתנו את הדין על כישלונם. יודעים למה? כי הם פעלו בהתאם למילייה של התקשורת שהזרם הראשי שבו רצה להשחיר את הקורבן ולזכות את התוקפן.

בן דרור ימיני ממעריב צריך לאכול את הכובע שלו, אחרי השתלחויות נעדרות כל רסן כלפי המתלוננת. זר פרחים עם התנצלות לבית המתלוננת יהיו במקום, מאוד במקום.

העיתונאי היחיד, צדיק בסדום התקשורתית, היה ברוך קרא מערוץ 10, שגילה הגינות בסיקור לכל אורך הדרך, שלא התלהם כנגד המתלוננת, ושנוהג בג'נטלמניות גם כלפי מתלוננות תקיפה מינית בפרשת אנסי קצב. אפשר גם אחרת!


כתוב תגובה ל- אראל ישראלי
מצטער, בשבילי בן דרור ימיני אמין.
  מיכאל ב   3/02/07 18:53
איני חולק את אותן דעות עם בן דרור ימיני. ואיני מכיר אותו אישית אבל בשבילי הוא אחד העיתונאים ההגונים והמקצועיים ביותר שדעתם חייבת להשמע. גם אם הוא טועה אני מאמין לו יותר מאשר לאחרים. ואני מתנצל אם זה נשמע חנפני גם יואב יצחק הוא בשבילי אחד מאותם בודדים.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
איםלא הבנתה את ההבדל בין עיניין רמון לקצב,לא הבנתה כלום
  אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון   4/02/07 04:14
כתוב תגובה ל- אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון
איםלא הבנתה את ההבדל בין עיניין רמון לקצב,לא הבנתה כלום
  אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון   4/02/07 04:14
כתוב תגובה ל- אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון
איםלא הבנתה את ההבדל בין עיניין רמון לקצב,לא הבנתה כלום
  אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון   4/02/07 04:14
כתוב תגובה ל- אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון
איםלא הבנתה את ההבדל בין עיניין רמון לקצב,לא הבנתה כלום
  אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון   4/02/07 04:14
כתוב תגובה ל- אחד אנס שקרן ומאפיונר,והשני אוליאיבד שליטה בלשון
2
השופט בדימוס מוציא דיבה נגד רמון
  בצילוס אוראליס   2/02/07 15:06
שופט חשין לא שהה בפי המתלוננת שעה שנושקה ע"י רמון. לכן אין לו שום הוכחה שלשון כלשהי נתחבה לפי המתלוננת. רמון מכחיש שתחב את לשונו. המתלוננת טוענת שהוא כן תחב את לשונו. במצב של גירסא נגד גירסא הולכים לטובת הנאשם. חבל מאד שהשופט חשין לא יודע זאת ומוציא דיבה ולשון הרע נגד השר לשעבר רמון. במקום השר רמון הייתי תובע אותו על הוצאת דיבה.
כתוב תגובה ל- בצילוס אוראליס
מי שהיטה משפט הוא לא אחר מאשר בית המשפט עצמו
  משפטן ותיק   2/02/07 15:34
ואל ילין השופט לשעבר חשין על התקשורת, שמשום מה מאפשרת לו פיתחון פה לפי תנאים שהוא מציב לה (רבים בטח זוכרים עדיין שהשופט חשין התנה את התראיינותו בבחירת המראיין).

שירות דב עשתה השופטת חיותה כוחן לתדמיתו של בית המשפט בעיני הציבור הרחב, כשהוציאה מתחת ידה הכרעת-דין מוטה עד כדי כך, שלידה אפילו מגדל פיזה יכול להיחשב לזקוף.
כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
3
יש צדק רב בדברי מ' חשין-התקשורת עולה על אנשים מסיבות שונות לאו דווקא שנאה
  מיכל מירושלים   2/02/07 15:43
לעתים אלה "אילי ממון" שרוצים בסילוקו של פקיד שלא יאפשר להם להשתולל כאוות נפשם.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אותו דבר בדיוק אפשר לומר על כל מיני שופטים וכל מיני הרכבים
  הדס מחדרה   2/02/07 16:16
ולפחות בחימישים אחוז מהמקרים זה יהיה נכון.
ובקיצור נמרץ: האחרון שיש לו זכות לדבר על התנהגות לא נאותה של רמון כלפי הקצינה הפלרטטנית, הוא השופט חשין בכבודו ובעצמו. מי כמוהו יודע למה.
כתוב תגובה ל- הדס מחדרה
השופט חשין נהג לתחוב דברים
  יותר רציניים מלשונו   2/02/07 18:54
ואחכ' חכך זמן רב בדעתו אם צריך לשלם מזונות לינוקא או לא.
כתוב תגובה ל- יותר רציניים מלשונו
איה איל הממון שיסלק את מיכל מהרשת
  אפריים זאמענשפריץ   2/02/07 17:44
כתוב תגובה ל- אפריים זאמענשפריץ
איל הממון שלח אותך? או אשתו בעלת הממון?!
  מיכל מירושלים   2/02/07 21:39
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכל,תעשי טובה תיקראי שוב ותביני מה בעצם רוצה ומאיים חשין כנציג הקליקה שמותר לו לדבר
  ביטול חופש המחשבה כשזה מגיע לחונטה   4/02/07 03:28
כתוב תגובה ל- ביטול חופש המחשבה כשזה מגיע לחונטה
מיכל,כן ירבה הדיווח,איך נדע אים לא ידווחו?
  בין העיתונאים תחרותכך שאין מזימה,בין השופטים היררכיה כך שמזימה אפשרית   4/02/07 03:30
כתוב תגובה ל- בין העיתונאים תחרותכך שאין מזימה,בין השופטים היררכיה כך שמזימה אפשרית
קישקושים. אין שום צדק בדברי חשין
  א.כהן   2/02/07 19:01
אם את תומכת בחשין, זה מסביר בדיוק מי את.
כתוב תגובה ל- א.כהן
דעתך שאין צדק - ודעתי שונה - אז אני מקטלגת אותך באיזו צורה?
  מיכל מירושלים   3/02/07 15:15
מה העניין כאן - עם אחד עם קולקטיביות רעיונית - ואם לא - קטלג ראשו של הזולת?!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכל,הוא לא בעד קורבנות תיקשורת,הוא בעד מערכת סטייל סדאם,בלי ביקורת
  לשיטתו אסור שתהייה לאזרחיםאינפורמציה שתיגרום לספקות באשר למערכת המישפח   4/02/07 03:25
כתוב תגובה ל- לשיטתו אסור שתהייה לאזרחיםאינפורמציה שתיגרום לספקות באשר למערכת המישפח
מיכל,הוא לא בעד קורבנות תיקשורת,הוא בעד מערכת סטייל סדאם,בלי ביקורת
  לשיטתו אסור שתהייה לאזרחיםאינפורמציה שתיגרום לספקות באשר למערכת המישפח   4/02/07 03:26
כתוב תגובה ל- לשיטתו אסור שתהייה לאזרחיםאינפורמציה שתיגרום לספקות באשר למערכת המישפח
מיכל,כל העיתונות היתה בדעה אחת בעיניין רמון,התיתכן מזימה?אולי בחונטה שבה היררכיה היתה מזימה?
  למזימתםיש גם מניע שקוףשברור לכל הציבור,ולכן כעסם על התיקשורת   4/02/07 03:33
כתוב תגובה ל- למזימתםיש גם מניע שקוףשברור לכל הציבור,ולכן כעסם על התיקשורת
מיכל,קראתי תגובות קודמות והיתרשמתי עמוקות,מה קרה לך הפעם?אינך מודעת לחונטה המישפטית
  והאז'נדה שלה?הרי את חכמה מספיק   4/02/07 03:20
כתוב תגובה ל- והאז'נדה שלה?הרי את חכמה מספיק
מיכל,זה לא על רמון,זה על החונטה שכשזה לא מתאים לה רוצה להגביל את התיקשורת
  ולא למטרת הגנה על אנשים,אלה להעמדת החונטה מעל היכולת לביקורת   4/02/07 03:22
כתוב תגובה ל- ולא למטרת הגנה על אנשים,אלה להעמדת החונטה מעל היכולת לביקורת
4
אני מאחל לך שרמון או שומה לו יתחוב לך לשון לפה או לבת שלך בכפיה ואז תחליט
  ל-2   2/02/07 16:19
כתוב תגובה ל- ל-2
רמון טוען שלא תחב את לשונו לפיה
  מס' 2   2/02/07 18:59
האם היית בפה של המתלוננת בזמן שהיא נושקה? אם לא היית שם, איך אתה מעז לומר בבטחון שחיים רמון תחב את לשונו לפיה? אני מאחל לך שיעלילו עליך עלילת שווא כמו על חיים רמון ושיכניסוך לכלא על לא עוול בכפך. אז אולי תבין מה בדיוק עובר עכשיו על חיים רמון.
כתוב תגובה ל- מס' 2
אני מתרשם שלשונך מורעלת. תעשה
  טובה, אל תתחוב לי אותה   2/02/07 22:18
כתוב תגובה ל- טובה, אל תתחוב לי אותה
5
חשין מטיף המוסר וצדיק הדור
  בת מחוץ לנישואין   2/02/07 16:30
מאיפה לך החוצפה להטיף למישהו מוסר בענייני מעשים מגונים כבוד השופט חשין?

אתה, שעשית ילדה עם מי שהיתה מתמחה שלך (אחרי ההתמחות) וקיימת אתה יחסים חמש שנים, בעת שהיית נשוי.

אך לנתק את הקשרים כשנודע לך שהיא בהיריון ולסרב להכיר בבתך ולא לראותה עשרים שנה? ואתה עוד בא ללמד אותנו הילכות מוסר?
כתוב תגובה ל- בת מחוץ לנישואין
כשפשפה ל"עליונים" בתחתונים - זה לא עניין לציבור ולמה היה לה עניין לעשות זאת -לאלוה הפתרונים
  הגב לויצקי חטאה חטא בל יכופר   2/02/07 17:46
כתוב תגובה ל- הגב לויצקי חטאה חטא בל יכופר
אתה חצוף עלוב מאין כמוך, אני יכולה
  אליאל   2/02/07 18:18
להוכיח לך ולעוד רבים כמוך שלדתיים ולעוד הרבה מאד
אנשים שלא היית יכול לדמיין לעצמך יש מערכות יחסים
מחוץ לנשואין וזנחו את הילדים ולא דאגו למחסורם, השופט
חשין לא חייב לאדם חסר תרבות כמוך הסברים, אבל אני יכולה לאמר לך שייתה לשופט מערכת יחסים בהסכמה ובהכרות
ארוכת טוח, נכון הוא שעניין זה לא תקין יחד עם זאת השופט חשין הכיר באבהותו ולא זנח את הילדה, ואל תשוה
כלל את מה שרמון עשה למערכת היחסים שאתה מזכיר כאן,
רמון פגש בחיילת בצורה מקרית ביותר, לא הייתה להם שום
היכרות מלבד שלום שלום, רמון יכול היה להיות אבא שלה
בשיא החוצפה והגסות דחף את לשונו לפיה, זה בדיוק מקרה
קלאסי של מעשה מגונה בכפיה, שלא לדבר על הסיטואציה
הנוראית בזמן שחטפו חיילים שיבעה נהרגו עומדת להיות
פגישה בענין יציאה למלחמה שברור שיפלו חיילים בקרב
וזה מה שיש לבריון רמון בראש והוא שההררמונים עלו
לא לראש, כך מתנהג שר משפטים בישראל שממונה על מערכת אכיפת החוק, אדם במעמדו ראוי שיחשוב עשרות פעמים על כל פעולה שהוא עושה ובמיוחד כשהיא עבירה חמורה על החוק אתה לא יותר מבור ועם הארץ.
כתוב תגובה ל- אליאל
אליאל, את יודעת מה זה בשביל ילד
  בת מחוץ לנישואין   2/02/07 20:33
שאבא שלו לא רוצה לראות אותו במשך עשרים שנה? צריך להיות מפלצת.
כתוב תגובה ל- בת מחוץ לנישואין
אוהו אני יודעת מה זה בת מחוץ לנשואין, ומעבר לכך כפי
  אליאל   3/02/07 08:51
שאמרתי השופט חשין הכיר באבהותו ותמך כלכלית בכל מחסורה
של הבת, יתרה מזו לכל אחד ואחת יש את היבלות שלו, זה
טיבם של גדולים וקטנים כאחד החוכמה היא להודות בטעות
ולהכיר בתוצאות שלה וזאת השופט חשין עשה הכיר ועוד איך
הכיר בתוצאות מעשו, נוסף לכך יש לשופט חשין משפחה עם ילדים נוספים שהוא גם מחויב אליהם, ראיתי לא מעט אנשים שהולכים עם הצעירה וזרקים את המשפחה לכל הרוחות בלי שום תמיכה כך שמפה ועד השמצות לשם השמצות בראש חוצות
המרחק רב, זכותו של השופט שהוא היום בדימוס להביע את דעותו, הוא לא הטיף מוסר אישי לאנשים בחייהם החפרטיים ויש לעשות הבחנה זאת, חשוב לציין אינני מכירה את השופט,
הוא לא מכיר אותי ומעולם לא דיברתי איתו מה שאני יכולה
לאמר שאני מכירה מספיק אנשים שיודעים את הסיפור הזה ומכולם עולה שהשופט חשין לקח אחריות על מעשו.
כתוב תגובה ל- אליאל
נדמה לי שאצלך עלו ההורמונים לראש
  אילנה צונגע   2/02/07 21:00
האם היית בתוך פיה של החיילת בזמן שרמון נישק אותה? אם לא, מהיכן את יודעת שהוא תחב את לשונו לתוך פיה? מאחד שהוא מכחיש זאת, יש כאן גירסא מול גירסא. במקרה כזה חייב ביהמ"ש לפסוק לטובת הנאשם. צר לי לאכזב אותך.
כתוב תגובה ל- אילנה צונגע
ביריון,מה הקשר להבדלי הגילים?אים חוקי שיצא איתה גםחוקי שינשק בהסכמה
  עוד דמגוגיה של אוהד הקליקה   4/02/07 02:54
כתוב תגובה ל- עוד דמגוגיה של אוהד הקליקה
שילם מזונות רק אחרי מבחן אבהות
  ביורוקרטיה במשפחה   2/02/07 18:55
אוי למטיפי מוסר שכאלה.
כתוב תגובה ל- ביורוקרטיה במשפחה
מזוז התערב במהלך המשפט
  שושפרי   2/02/07 23:56
אני מאמינה שנצחונו של מזוז הוא נצחון טווח קצר כי,
נבחרי צבור, יעשו הכל כדי להחליפו.

מזוז, גבור על רמון , אך מתעלם משחיתות אולמרט בפרשת
הבית בכרמיה.

, . מזוז אינו ראוי לאמון הצבור . הגיש תביעה משפטית בגלל נשיקה ,והתערב במהלך המשפט . הצבור אינו שופט את רמון לחומרה, ורואה אותו כקרבן המערכת המשפטית .
כתוב תגובה ל- שושפרי
רמון זה פרט קטן. כל המדינה נהרסת
  בגלל השופטים הרקובים   3/02/07 20:22
כתוב תגובה ל- בגלל השופטים הרקובים
6
יש לנו בטן מלאה על עיוותי הדין של חשין. שישתוק לפחות
  נעשה לנו פתאום צדיק הדור החשין הזה   2/02/07 17:50
כתוב תגובה ל- נעשה לנו פתאום צדיק הדור החשין הזה
7
משהו לא בסדר
  עמינדב   2/02/07 17:59
משהו לא בסדר בהרכב השופטים את רמון, שר המשפטים לשעבר.
אם היה מזוכה, ואולי גם אם היה מזוכה מחמת הספק היה סיכוי גדול שהיה חוזר להיות שר משפטים שבעצם משפיע על הקידום של מי ששפטו אותו (במוקדם או במאוחר).
במקרי זיכוי היה חשש שיתנכל לשופטיו או להיפך שימנע מלקדמם כדי למנוע לזות שפתיים על "עסקה".
הכי בטוח, לכן לשופטיו להרשיעו ולחסלו.
פתרון למצב זה הוא ששר משפטים צריך להישפט ע"י העליון
חזקה על הרכב של העליון שלא יתנכל לו (למרות בייניש).
את זה חשין לא ראה??!!
כתוב תגובה ל- עמינדב
8
פרשות אולמרט
  ד"ר דוליטל   2/02/07 18:01
הוא הדין ב NFC בכל מה שקשור ל"פרשות אולמרט". יואב יצחק ואריה אבנרי הם החוקר, המאשים והתליין ועדת המיכליות מירושליים והשוש פרידמניות הבלות הזקנות והמתוסכלות חוגגות על הדם בשקיקה כמו ערפדיות נגועות בכלבת ושחין
כתוב תגובה ל- ד"ר דוליטל
9
הפעם חשין צודק
  ג. אביבי   2/02/07 18:09
חשין, בנושאים המדוברים, צודק. התקשורת תפקדה לאורך כל משפט רמון, כמו גם במשפט קצב, כטריבונאל ציבורי הקובע לביהמ"ש איך להכריע במשפט. חבריו של רמון הפיצו את גירסת רמון ("היא התחילה איתי") גם אחרי שזה זנח את גירסתו ועבר לטענת "לא הבנתי", וזיכתה אותו כי הוא בשר מבשרם של העיתונאים הקובעים.
הגדיל לעשות השקרן המעליל אמנון אברמוביץ ש"קבע" שלזליכה תיק פתוח במשטרה (שכידוע נבדק ונסגר מחוסר כל אשמה) וכי הינו גורם עברייני. לא קם מישהו בתישקורת (לא טעות) הזאת שיקרא את אברמוביץ לסדר ע"מ לא לבזות את התקשורת.

כתוב תגובה ל- ג. אביבי
10
רפובליקת בננות ועיתונות בהתאם
  פטריוט ישראלי   2/02/07 20:24
נו מה הפלא ולמה מתפלאים. ככה זה כשהתקשורת כדוגמת מעריב וידיעות חפצה ביקרו של מישהו כרמון שנחשב ליקיר התקשורת וחברם האישי של מספר עיתונאים עורכים ומנהלים במערכות תקשורת שונות. ובמקרה דנן המדובר בהגנה על פולטקאי שמתאים לתפיסות העולם הפוליטיות של אותם מערכות. ובאתו מידה אם האיש היה בעל תפיסת עולם מנוגדת לתפיסת העולם הפוליטית של המערכת באותם העיתונים ממש היו קוראים לתלות את האיש בכיכר העיר וללא קשר לראיות ולעובדות העולות מן הפרשה. וכך בעצם התקשורת מוכיחה כי היא רדודה וללא אינטגרטי מקצועי ראוי. ועד שלא ניצר בישראל עיתונות מקצועית וענינית שביסוד הדברים זכות הציבור לדעת וללא משוא פנים והתחשבנות אידיולוגית אז בעצם לא נוכל למנוע מאנשים עם מוסר ויכולת נמוכות להגיע לקצה הגבוה של הפירמידה.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
פטריוט,סתרתה דיברי עצמך,שהריי איםלרמוןחברויות עים תיקשורת א,אז הםבתחרות עים תיקשורת
  ב ג ו-ד, שיתקיפו אותו,ואילו כאן כל התיקשורת והעם חשבו שהעיניין לא מתאים לבית מישפט,ושודאי לא יורשע   4/02/07 04:10
כתוב תגובה ל- ב ג ו-ד, שיתקיפו אותו,ואילו כאן כל התיקשורת והעם חשבו שהעיניין לא מתאים לבית מישפט,ושודאי לא יורשע
11
חשין האם הכרת כבר בבתך של המאהבת
  גרי   2/02/07 20:44
כתוב תגובה ל- גרי
מה הקשר?! החדרת לשון=מעשה מגונה.נקודה.
  אח של מישאל   3/02/07 07:29
כתוב תגובה ל- אח של מישאל
1- רמון מכחיש שתחב לשון
  2- תחיבת לשון אינה עבירה   3/02/07 19:19
א- למיטב ידיעתי לא שהית בפיה של המתלוננת בעת שנושקה. לאור זאת אין לך הוכחה שלשון כלשהי נתחבה לפיה בעת נשיקת רמון.
ב- התביעה במשפט רמון לא הצליחה להביא אפילו עד אחד שיצהיר ששהה בתוך פי המתלוננת בעת שנושקה. לפיכך גם לתביעה אין הוכחה שחיים רמון תחב את לשונו לתוך פי המתלוננת.
ג- חיים רמון מכחיש שתחב את לשונו לפי המתלוננת. המתלוננת טוענת שהוא תחב את לשונו לפיה. במצב של גירסא מול גירסא מזכים את הנאשם מחמת הספק.
ד- במאה העשרים ואחת קוראים לתחיבת לשון לפיה של נערה "נשיקה צרפתית". אני אישית עשיתי פעולה כזאת אלפי פעמים, גם כמעשה חיזור. נערה שלא הסכימה להיחשף לנשיקה צרפתית קמצה את שפתיה או היטתה קלות את ראשה אחורנית כדי להימלט מרוע הגזירה. אף אחת מהמחוזרות שלי לא ראתה בנשיקה צרפתית מעשה מגונה בכפיה. לאור זאת אני מתייחס לכל התביעה הפלילית נגד חיים רמון כעלילה שמניעיה פוליטיים גרידא.
כתוב תגובה ל- 2- תחיבת לשון אינה עבירה
12
לא העיתונות היטתה את המשפט
  אלא השופטים עצמם   2/02/07 21:01
כתוב תגובה ל- אלא השופטים עצמם
13
דווקא קיבלתי רושם שידיעות אחרונות
  נגד חיים רמון   2/02/07 21:04
אתר ידיעות אחרונות באינטרנט צינזר את מרבית תגובות הקוראים שהיו לטובת חיים רמון. זה בדוק.
כתוב תגובה ל- נגד חיים רמון
14
שדורנר תברר פרסמים כוזבים ומגמתיים, בנושא ההתנתקות , עמונה, מעללי אולמרט, ברק, משפ' שרון ועוד.
  הניה   2/02/07 21:05
כתוב תגובה ל- הניה
15
הקליקה תמיד תגן ותשמור אמונים לחבריה
  חץ   2/02/07 21:20
כתוב תגובה ל- חץ
16
תיקשורת
  s   2/02/07 22:57
כולם מתחילים לאבין מה כוחה . של תיקשורת . הציבור . צריך ללמוד . שרק בבית המשפט יכולים . למצות משפט . לא בתיקשורת . תפקידה של התיקשורת זה לדווח . לציבור . ולא להיכנס . לתחום . שלו שייך לה . וזה ניהול המשפט . לכן יש אנשים שנישפטים אל ידי התיקשורת . עוד בתרם התחיל המשפט . . מיפני שבית המשפט יכולתו להיכנס לפרטים הקטנים שלו תמיד ידועים לציבור הרחב . וגם להגדיר לאחר מכן זאת . לאישומים . לכאן או לכאן ברמה המקצועית משפטית . בחוק . הכתוב
כתוב תגובה ל- s
כפי שראינו במשפט רמון, אין הבדל
  בין תקשורת לביהמ"ש   3/02/07 00:48
זו נבלה וזו טריפה. גם תקשורת וגם בתי משפט חורצים דין מראש, לפני שהם קראו את הראיות. הכנופיה המשפטית בראשות דורית בייניש החליטה על חיסול ממוקד לחיים רמון עוד הרבה לפני תחילת משפטו, בגלל שהעז לפקפק בזכותה של דורית בייניש לכהן כנשיאת ביהמ"ש העליון.
כתוב תגובה ל- בין תקשורת לביהמ"ש
דווקא בבית משפט ישראלי אין כל סיכוי
  להיתקל במשפט צדק   3/02/07 00:49
פסק הדין נגד חיים רמון הוא תרמית. פגיעה באינטליגנציה ובטעם הטוב.
כתוב תגובה ל- להיתקל במשפט צדק
מה רע בזה שלתיקשורת יהיה חופש?איך זה משפיע על מסכנות השופטים המלומדים?
  חשין לא מגן על קורבנות התיקשורת, אלה טוען שאסורלהרהר אחרי מערכת המישפט הקדושה   4/02/07 03:01
כתוב תגובה ל- חשין לא מגן על קורבנות התיקשורת, אלה טוען שאסורלהרהר אחרי מערכת המישפט הקדושה
17
יש כתבים מהסוג של עמנואל רוזן ובן כספית שאצלם יש פוזה בדיבור בומבסתית בלי עומק רק כדי להרשים לרגע
  זה לא מתאים לא כולם טיפשים ורמון עם כל הכבוד זה אדם קל דעת   3/02/07 00:10
כתוב תגובה ל- זה לא מתאים לא כולם טיפשים ורמון עם כל הכבוד זה אדם קל דעת
קלות דעת של רמון לא עבירה פלילית
  אילן דמיקולינסקי   3/02/07 11:27
המקום להעניש את קלות דעתו של רמון הוא הקלפי, לא בית המשפט.
כתוב תגובה ל- אילן דמיקולינסקי
18
דורנר ישנה בעמידה
  waknin   3/02/07 00:10
אם היה לה אומץ או ענין כבר מזמן היתה מתפטרת וקוראת לסדר את השתוללות התקשורת שהפלילה את קצב וזיכתה את רמון
כתוב תגובה ל- waknin
מה זאת אומרת?לתיקשורת אסור לדווח?אסור שתהיה דעה?אז מה אים זה לא מתאים לקליקה המישפטית
  חופש גם לכלב השמירה התיקשורת   4/02/07 03:07
כתוב תגובה ל- חופש גם לכלב השמירה התיקשורת
19
הלץ של מערכת המשפט השמיע דברו
  צוחק מאד   3/02/07 00:26
כתוב תגובה ל- צוחק מאד
20
גלגול עינים
  התקוה   3/02/07 00:34
דמעות השליש ששופך השופט הנכבד דמעות תנין הינה ואין לו להלין אלא על עצמו וחבורתו. שוכח המכובד את השרלטנות, הנפוטיזם, ההתערבות הפוליטית של חבריו בכל תחום שרק אפשרי עד מראית כי היושבים במגדל השן הם ממשלת ישראל. ולא נשכח את הרושם של האזרח הבא בשעריהם והמבקש את יומו בפניהם איזה רושם קבל המסכן. גילדה לא נבחרת שרוצה להגן על האנטרסים של חבריה בשיטת חבר מביא חבר. כל זה יצא לאויר העולם ונחשף כלונם ברבים אך הם בשלהם ועוד חזון למועד. דומים דברי המכובד לאב שכל השנים הראה את נחת זרועו לכל בני ביתו ומשהגיע יומו לא מצא סיוע מאיש מבני ביתו והוא זועק מרה על הפגעה האנושה בערכי המשפחה. צר לי על כך אך תחזנה עיני המכובד בחייו במדרגות בירא עמיקתא אליהם גררו את מדינת ישראל מהמקום בו ירשו את קודמיהם. חבל.
כתוב תגובה ל- התקוה
21
חידוש גדול לתחוב לשון זה מעשה מגונה
  השאלה מה הנסיבות   3/02/07 05:19
הדתיה מהלישכה העידה שהמתלוננת אמרה על רמון שהוא מדליק אותה עוש לה את זה . אז עשתה לו חינדלאך וקיבלה לשון זה מעשה מגונה זה ?
כתוב תגובה ל- השאלה מה הנסיבות
בל נשכח: רמון טוען שלא תחב לשון
  גירסא נגד גירסא   3/02/07 11:28
כתוב תגובה ל- גירסא נגד גירסא
22
על אלה אומרים-זו נבילה וזו טריפה.גם
  נתין מדמנת ישראל   3/02/07 06:22
התקשורת וגם מערכת ה"צדק" הרוויחו ביושר את היחס המידרדר אליהן.חשין עצמו הודה בכך כאשר אמר שהליכי ה"התנתקות" אושרו ע"י בג"צ כי העם רצה בה. מלבד ביזוי הצדק וביזוי האינטליגנציה שיש בדברים שלו, מאיין "ידע" אדון חשין את רחשי לב העם אם לא מהתקשורת שכיסתה על פשעי האתרוג שרון, עיצבה את "דעת" העם ואח"כ הודיעה שזו דעתו?כמו שאמרתי: זו נבלה וזו טריפה.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
23
חשין מתבטא על העונש טרם ההכרעה?
  שופט רומז לקולגות ?   3/02/07 09:19
מה שאני כותב לא ישפיע במיוחד על בית המשפט - אבל כששופט הדימוס מביהמ"ש העליון מתבטא בתקשורת על מהו העונש הראוי ומהי הפרופורציה המתבקשת בין העבירה לעונש - בטרם קבעו השופטים את העונש - זו התערבות ונסיון ברור להשפיע על גזר הדין. חשין יודע זאת - והוא עשה זאת בכוונה, או (כדרכו) ברשלנותו וקלות דעתו.
כתוב תגובה ל- שופט רומז לקולגות ?
השופט חשין לא היה ראוי מעולם להיות שופט, קל וחומר - שופט בית המשפט העליון
  משפטן ותיק   3/02/07 12:16
ומינוי, הדרך שבה מונה והתנהלותו והתבטאויותיו כשופט בית המשפט העליון, הם זילות המערכת המשפטית כולה.

ומכאן להכרעת הדין ולגזר הדין הצפוי להינתן בעקבותיה על-ידי הרכב השופטים ברשות השופטת חיותה כוחן, המתנהגת במשפט רמון כתובעת לכול דבר ועניין, למעט הכס הקדוש שממנו היא מנהלת את התביעה, המיועד לישבנו של שופט ולא לישבנה של תובעת.

לאסונה של מערכת המשפט, הכרעת הדין במשפט רמון אינה ההכרעה הראשונה שזילתה את בית המשפט, ולא תהיה האחרונה לעשות זאת.

מי שאינו רואה את הקשר הגורדי בין תאוותה של ביניש לכס נשיאות בית המשפט העליון, לבין תאוותה של כוחן לכס בית המשפט המחוזי, לבין תאוותו של מזוז לטפס לעליון בעקבות קודמו בתפקיד, לבין עצם הבישול הכפוי של תלונת הקצינה (לא הקטינה, למי שגם שמיעתו לקויה), לבין הגשת כתב האישום והרשעתו של רמון בסופו של יום - מי שאינו רואה אפילו קורה אחת מכול הקורות האלה, כבר לא יעזור לו אם יטלו את כולן גם-יחד מבין עיניו, וכדאי לו למהר ולהצטייד במקל לבן ובכלב-נחִיה.

על הגברת גולן שפיתתה והדיחה את הקצינה להעיד, חבל לשחת אפילו מילה נוספת.

באשר לגברת כוחן, ראוי להזכיר למי שאולי כבר שכח, לא רק לאן היא הולכת אלא גם ובעיקר מאין באה:
הגברת הנכבדה הזאת החלה את הקריירה המשפטית שלה כמתמחה בלשכת התביעות של משטרת ישראל, ולאחר שהוסמכה כעורכת דין שימשה במשך 13 שנה בקירוב כתובעת משטרתית; מה פלא שקצף פרץ מבין שפתיה החשוקות לנוכח כל נסיון של רמון לממש את זכותו להגן על עצמו מפני כתב האישום; בעיני הגברת כוחן, שהיתה ונותרה בעלת מזג תביעתי, התביעה היא אלוהי המשפט וההגנה היא השטן. והשטן העביר אותה בקלות על דעתה השיפוטית; אחרת אין להבין כיצד יצאה מתחת ידיה הכרעת-דין שיש בה כדי לבייש אפילו סטודנטים במכינה למשפטים.

מה שקשר גורדי מסוגל לעולל לחבורה הכרוכה בו.

גם על שני המסכימנים שישבו לימינה ולשמאלה של הגברת כוחן חבל להרחיב את הדיבור, והם אמורים לדעת מדוע.

ואחרונה אחרונה, זו שמסיבות השמורות עמה, ניסתה להיות חביבה, לפחות עם רמון: ניתן לצפות מקצינה בצה"ל, שאמורה מן הסתם, מתוקף דרגתה, להיות אחראית לא רק על עצמה ולמעשיה, אלא גם למעשיהם של הנתונים לפיקודה - לדעת לפעול נכון בזמן אמת, ולא לאבד את עשתונותיה מראש או לא פחות גרוע מזה - למפרע.

האם לערכאת הערעור יהיה די אומץ לתקן את המעוות - לא ימים יגידו אלא סופו של היום המשפטי הבא.

ההתבטאויות מראש של השופט לשעבר חשין על מידת העונש הראויה להינתן במשפט רמון, בנוף על היותן סוביודיצה מובהקת ז"ל, מראות שבאיזשהו מקום בתחתיות תודעתו מקנן החשש, גם אם הוא קלוש, שפסק-דין רמון עלול להתהפך בערכאת הערעור.

אם מערכת המשפט תמשיך להזנות את עצמה כפי שנהגה במשפט רמון - סופה שיתקיימו בה דבריו הקשים והמרים של הנביא.
כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
הרחקת לכת בדבריך. יש היאררכיה
  בכנופיה לאכיפת החוק   3/02/07 14:59
חיותה כוחן, דניאלה שיריזלי ודניאל בארי קיבלו פקודה מדורית בייניש להרשיע את חיים רמון ולהכניסו לכלא. הם אמרו "כן המפקד" וביצעו את הפקודה. יותר מזה אין כאן.
כתוב תגובה ל- בכנופיה לאכיפת החוק
24
שופטי חיים רמון הם אזרחים רגילים
  אנדריי לה-מוסיה   3/02/07 11:41
בתור אזרחי ישראל מותר לשופטי חיים רמון לשנוא אותו אישית. בסתר ליבם מותר להם להאמין לגירסת המתלוננת. בתור שופטי צדק הם חייבים להתעלם משינאתם לרמון ומאמונתם לגירסת המתלוננת. שופטים חייבים להפעיל רק שיקולים משפטיים. מבחינה משפטית היה מקרה רמון מצב של גירסא מול גירסא. במצב כזה חייב שופט אמיתי לזכות את הנאשם מחמת הספק. מאחר ששלוש הדמויות הנ"ל אינם שופטים אמיתיים אלא מריונטות של כנופיה משפטית עם אג'נדה פוליטית, ברור שהם לא נהגו כשופטים מקצועיים אלא היטו את המשפט בצורה מושחתת לרעת הנאשם. דבר אחד הם לא מבינים: מדינה ללא מערכת צדק לא יכולה להתקיים לאורך זמן. סופה שתתפורר בגלל רקבון מוסרי. מיטב האזרחים נוטשים את המדינה המושחתת. הנותרים הם אזרחים חלשים ופחות איכותיים, שלא מסוגלים להגן על מולדתם נגד איומים קיומיים מבחוץ.
כתוב תגובה ל- אנדריי לה-מוסיה
25
השופט חשין אינו דוגמא ליושר ודואג לכבוד ממלכתו בלבד!
  שלגון   3/02/07 13:02
כתוב תגובה ל- שלגון
26
מה ערך הגרסאות,מערכת המשפט רצתה להפטר מרמון לתמיד
  שלגון   3/02/07 13:09
כתוב תגובה ל- שלגון
27
די לנו חשין מהתבטאיותיך הנפחניות
  לא עו"ד !   3/02/07 15:12
נפחת אותן די והותר כשישבת, שלא בטובת מערכת המשפט, על כס בית המשפט העליון.
הגיע הזמן שתלך למצוא לך מנוחה נכונה בביתך ותחדל מלהטרידנו בחידודי לשונך הנדושים והמיותרים.
כתוב תגובה ל- לא עו"ד !
28
פסק דין במשפט רמון פוגע בבית המשפט ובציבורו לא התקשורת!!!!
  אזרחית   3/02/07 16:18
כתוב תגובה ל- אזרחית
עד שבית המשפט יבין איזה נזק הוא גורם לעצמו בהכרעות הדין המטומטמות מסוג הכרעת-דין רמון
  אזרח מן השורה האחרונה   3/02/07 18:03
הוא יאבד את שארית האמון שהציבור עדיין נותן בו.
אין סכנה גדולה מזו לדמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- אזרח מן השורה האחרונה
תרגע,אין שוםסכנה,זה דווקא טוב,הדבר יביא למהפכה,ניזרוק את ה"עילית המישפטית"ונשיםשופטיםצנועים
  בלי ווילות ענק,ושמכוריםלכח,ושליטה בכניסה למועדון האקסלוסיבי,שופטים שונאי שוחד   4/02/07 04:23
תרגע,אין שוםסכנה,זה דווקא טוב,הדבר יביא למהפכה,ניזרוק את ה"עילית המישפטית"ונשיםשופטיםצנועים בלי ווילות ענק, ושמכוריםלכח,ושליטה בכניסה למועדון האקסלוסיבי,שופטים שונאי שוחד ונעדרי משוא פנים לחברים
כתוב תגובה ל- בלי ווילות ענק,ושמכוריםלכח,ושליטה בכניסה למועדון האקסלוסיבי,שופטים שונאי שוחד
תרגע,אין שוםסכנה,זה דווקא טוב,הדבר יביא למהפכה,ניזרוק את ה"עילית המישפטית"ונשיםשופטיםצנועים
  בלי ווילות ענק,ושמכוריםלכח,ושליטה בכניסה למועדון האקסלוסיבי,שופטים שונאי שוחד   4/02/07 04:24
תרגע,אין שוםסכנה,זה דווקא טוב,הדבר יביא למהפכה,ניזרוק את ה"עילית המישפטית"ונשיםשופטיםצנועים בלי ווילות ענק, ושמכוריםלכח,ושליטה בכניסה למועדון האקסלוסיבי,שופטים שונאי שוחד ונעדרי משוא פנים לחברים
כתוב תגובה ל- בלי ווילות ענק,ושמכוריםלכח,ושליטה בכניסה למועדון האקסלוסיבי,שופטים שונאי שוחד
29
שופטים כאייאתולות
  משפטן ותיק   3/02/07 17:30
אם יש את נפשם של מי משופטי ושופטות בתי המשפט לתחוב אצבע לרקטום, יתכבדו נא ויעשו זאת ברקטומם הפרטי, וירחיקו עצמם לטובתם כמו מאש מלחדור לפרטיות שלנו.

מה שנעשה על-ידי מערכת המשפט, על כל מרכיביה, בעניין רמון, הוא תחיבת אצבע לתחת של הציבור.
מי שגרם את הביזיון הגדול ביותר ל-ה', אינה אחרת מאשר מירי גולן וחבר מרעיה, אשר הדיחו אותה הדחה בוטה וגסה להגיש תלונה נגד רמון על הפלירטוט הקטן עם רמון, שניזום על-ידה והתבטא בזרועותיה שחבקו אותו, מרצונה הטוב והחופשי.

מתוך מניעים פסולים בעליל להדיח את השר רמון מתפקיד שר המשפטים (וכולנו יודעים מה היו הם וכיצד באו לעולם) עשתה המערכת המשפטית מאמץ חריג, שהיה גדול עליה, ופלטה נפיחה גדולה ומסריחה. כל ניסיונותיה עתה של המערכת לגרום לנו להאמין שהנפיחה הזאת לא הייתה אלא אודה לרוח המערבית, לא יצלחו. נפיחה היא נפיחה היא נפיחה.

ומכאן להכרעת הדין ולגזר הדין הצפוי להינתן בעקבותיה על-ידי הרכב השופטים ברשות השופטת חיותה כוחן, המתנהגת במשפט רמון כתובעת לכול דבר ועניין, למעט הכס הקדוש שממנו היא מנהלת את התביעה, המיועד לישבנו של שופט ולא לישבנה של תובעת.

לאסונה של מערכת המשפט, הכרעת הדין במשפט רמון אינה ההכרעה הראשונה שזילתה את בית המשפט, ולא תהיה האחרונה לעשות זאת.

מי שאינו רואה את הקשר הגורדי בין תאוותה של ביניש לכס נשיאות בית המשפט העליון, לבין תאוותה של כוחן לכס בית המשפט המחוזי, לבין תאוותו של מזוז לטפס לעליון בעקבות קודמו בתפקיד, לבין עצם הבישול הכפוי של תלונת הקצינה (לא הקטינה, למי שגם שמיעתו לקויה), לבין הגשת כתב האישום והרשעתו של רמון בסופו של יום - מי שאינו רואה אפילו קורה אחת מכול הקורות האלה, כבר לא יעזור לו אם יטלו את כולן גם-יחד מבין עיניו, וכדאי לו למהר ולהצטייד במקל לבן ובכלב-נחִיה.

על הגברת גולן שפיתתה והדיחה את הקצינה להעיד, חבל לשחת אפילו מילה נוספת.

באשר לגברת כוחן, ראוי להזכיר למי שאולי כבר שכח, לא רק לאן היא הולכת אלא גם ובעיקר מאין באה:
הגברת הנכבדה הזאת החלה את הקריירה המשפטית שלה כמתמחה בלשכת התביעות של משטרת ישראל, ולאחר שהוסמכה כעורכת דין שימשה במשך 13 שנה בקירוב כתובעת משטרתית; מה פלא שקצף פרץ מבין שפתיה החשוקות לנוכח כל ניסיון של רמון לממש את זכותו להגן על עצמו מפני כתב האישום; בעיני הגברת כוחן, שהייתה ונותרה בעלת מזג תביעתי, התביעה היא אלוהי המשפט וההגנה היא השטן. והשטן העביר אותה בקלות על דעתה השיפוטית; אחרת אין להבין כיצד יצאה מתחת ידיה הכרעת-דין שיש בה כדי לבייש אפילו סטודנטים במכינה למשפטים.

מה שקשר-גורדי מסוגל לעולל לחבורה הכרוכה בו.

גם על שני המסכימנים שישבו לימינה ולשמאלה של הגברת כוחן חבל להרחיב את הדיבור, והם אמורים לדעת מדוע.

ואחרונה אחרונה, זו שמסיבות השמורות עמה, ניסתה להיות חביבה, לפחות עם רמון: ניתן לצפות מקצינה בצה"ל, שאמורה מן הסתם, מתוקף דרגתה, להיות אחראית לא רק על עצמה ולמעשיה, אלא גם למעשיהם של הנתונים לפיקודה - לדעת לפעול נכון בזמן אמת, ולא לאבד את עשתונותיה מראש או לא פחות גרוע מזה - למפרע.

האם לערכאת הערעור יהיה די אומץ לתקן את המעוות - לא ימים יגידו אלא סופו של היום המשפטי הבא.

ההתבטאויות מראש של השופט לשעבר חשין על מידת העונש הראויה להינתן במשפט רמון, בנוף על היותן סוביודיצה מובהקת ז"ל, מראות שבאיזשהו מקום בתחתיות תודעתו מקנן החשש, גם אם הוא קלוש, שפסק-דין רמון עלול להתהפך בערכאת הערעור.

אם מערכת המשפט תמשיך להזנות את עצמה כפי שנהגה במשפט ר
כתוב תגובה ל- משפטן ותיק
30
קל מאוד להחדיר לשון לפיו של חשין
  שין ננית   3/02/07 18:18
הוא הרי לא סותם את פיו אפילו לרגע.
כתוב תגובה ל- שין ננית
אחלה תגובה - אהבתי
  במבין   3/02/07 20:41
כתוב תגובה ל- במבין
הוא דווקא קצת שובב ולכן מהפחות מסוקנים שבקליקה,ברק ויורשתו הם ממש מהמאפיה
  ואויבי העם   4/02/07 02:57
כתוב תגובה ל- ואויבי העם
31
מה שהנסיון מלמד
  ישיש חכם   3/02/07 18:47
כאשר שניים טוענים זה כנגד זה שהוא משקר תאמין לשניהם!
גם מערכת המשפט (כולל כמובן הפרקליטות) וגם התקשורת אינם נקיי כפיים. במקרה זה כמו במקרים אחרים שניהם עושים הכל כדי למוטט את מעט הדמוקרטיה שעוד נשארה פה.
שניהם משמשים כמוקדי כוח השולטים באזרח ועושים בו כחפצם.
יום הבסטיליה שלנו יהיה כששני מוקדי הכוח יתמוטטו. הלואי בימינו אחרת לא תהיה פה מדינה.
כתוב תגובה ל- ישיש חכם
בישראל לא יהיה לעולם יום בסטיליה
  איש לא יקום מכורסת טלביזיה   3/02/07 19:07
כל הישראלים ימשיכו לזפזפ בשלט של הטלביזיה עד שהפורעים הפלסטינים ייכנסו לביתם וישחטו אותם. איש לא יקום מכורסת הטלביזיה שלו שניה אחת לפני שישחטו אותו.
כתוב תגובה ל- איש לא יקום מכורסת טלביזיה
32
מצב מערכת המשפט בישראל
  אנדריי לה-מוסיה   3/02/07 19:28
1- שופטי ביהמ"ש העליון ובג"ץ סוחטים מאוצר המדינה משכורות אסטרונומיות.
2- בחלק מהתקבולים האדירים שהם גובים מהציבור הם רוכשים לעצמם דירות פאר בחוץ לארץ.
3- מערכת המשפט שלנו פועלת בלעדית לטובת הערבים והפלסטינים. לדוגמא: הם מושכים הליך משפטי של שנים על כל קילומטר של גדר הפרדה.
4- לאחר שהפעילות הפרו-ערבית של ביהמ"ש העליון ובג"ץ יניבו פרי והפלסטינים יכבשו את ישראל ויערכו טבח בתושביה, יברחו שופטי בג"ץ לדירות הפאר שקנו בחו"ל, כדי להימלט מהשואה שהם הביאו עלינו במו ידיהם.
5- קורבנות הפעילות הפרו-פלסטינית של מערכת המשפט יהיו עניי הארץ, זקנים, חולים ומובטלים שידם לא משגת לקנות כרטיס טיסה כדי לברוח לחו"ל. דוגמא לכך ראינו בעת מלחמת לבנון השניה, כשכל המסכנים נשארו חשופים לקטיושות בחזית הצפון.
כתוב תגובה ל- אנדריי לה-מוסיה
הייתה שםבנייה בניגוד גמור לחוק,אז ע"י מכירהת הדירות לשופטי צמרת נעשה הפרוייקט חוקי,הבנתםאו עודלא?
  שכחתה אתהדירות במרינה בהרצליה   4/02/07 02:38
כתוב תגובה ל- שכחתה אתהדירות במרינה בהרצליה
33
תורת משה אמת.
  יהודי עם תעודות   3/02/07 19:32
תורת משה אמת. שם הכותב: משה רבנו זמן: 17:29 03/02/2007 "כי אין ראוי שיהיה הבית דין כולו מלמדין כולם חובה, רק צריך שיהיו מלמדין זכות גם כן. ואם כולם מחייבים, היו פטורים מן הדין, שכן אמרו ז"ל (סנהדרין יז א) בית דין שראו כולם לחובה פוטרין אותו מיד, כיון דגמירי דבעי הלנת דין, וכיון שראו כולם לחובה תו לא חזי ליה זכותיה. ורוצה לומר, דהלנת הדין בעי משום "צדק ילין בה" (ישעיה א כא), כדי לעיין אם ימצא לו זכות (סנהדרין לה א), וכיון שראו כולם לחובה, אין כאן זכות כלל. ודבר זה אין ראוי לבית דין, שכל בית דין צריך שילמדו זכות, ולא יהיה בית דין שמלמדין הכל חובה". הבנתם? פסק הדין שכולם נגד צד אחד,הוא קנוניה ולא משפט. דכתיב:ויקו למשפט והנה מספח. "הפוך בה והפוך בה דכולי בה". "כי אותי עזבו,מקור מים חיים,לחצוב להם בורות,בורות נשברים,אשר לא יכילו המים". כתוב תגובה ל- משה רבנו תגובות מבקרים [ 27 ] מוצגות [ 23 ]
כתוב תגובה ל- יהודי עם תעודות
השם יצילנו מנחת זרועם של השופטים
  הרשעים בייניש וחשין   3/02/07 20:28
ביאת המשיח קרבה ובאה. החמור כבר נמצא במקומותינו ונוער (שר הבטחון עמיר פרץ).
כתוב תגובה ל- הרשעים בייניש וחשין
חשין כבר חשוב כמת, וביניש תמית את שארית היוקרה של בית המשפט העליון
  לא עו"ד !   3/02/07 20:51
הרבה לפני בוא המשיח.
אז אתה יכול להתעודד מעט.
כתוב תגובה ל- לא עו"ד !
34
החשין הזה פשוט עבריין לא קטן. מה יש לעבריין לומר לגבי
  התבטאויותיו של היועץ המשפטי? שום דבר. כי הוא אחד מן העבריינים   4/02/07 00:38
כתוב תגובה ל- התבטאויותיו של היועץ המשפטי? שום דבר. כי הוא אחד מן העבריינים
35
היתבלבלתי,חשין מודה שהגשת כתב אישום רק ביגלל שמזוז נילחץ לקיר,ועוד שיש חוסר פרפורציה
  מה בעצם אומר חשין?   4/02/07 02:22
אף שאני מסכים איתו שהחדרת לשון כשברור לחלוטין שיש היתנגדות או שלא הוזמנה היא מעשה מגונה (שהרי עצם הנשיקה לא הייתה כפוייה) בכדי להרשיע בדין פלילי יש בראייה מעבר לספק סביר, וכאן כל גבר היה שופט לפי הנסיבות שיתכן מאוד שאפשר ליקרא את תמונת המצב כך שהחדרת הלשון היא המשך טיבעי (רק לחוצפנים כרמון)למה שהיתרחש בהסכמה, ומפאת שאין וחסי מרות, אין כאן אלה היתנהגות טיפשית עים פגם,כשרמון עצמו הודה שטעה, אני הייתי ממליץ לפניו שבמידה שהיתה אפילו שברירית התחושה לאחר מכן שהבחטרה בשוק,או שאפילו מישהו אחר בסביבה היה בשוק, לישלוח לה פרחים עים היתנצלות שהוא מאוד מיצטער ושלא היה צריך לעזות זאת ושהוא ניסחף, זו אעותו השניה לאחר שכבר נישק עים לשון, אבל עדיין לא פלילי, וביחוד כשהבחורה וגם הוריה היתנגדו לתרגיל המסריח של תת ניצב מירי גולן וניצב דנינו לשכנע אותה להיצלונן, שהריי לא חשה שיש כאן מקום לתלונה,
בנוסף נימוקי השופטים ואחרים הלוקחים בחשבון את הפרשי הגיל, אין להם מקום כלל בהכרעה פלילית, כאן יש מקום בלבד לשיקול אים היא מעל הגיל שמותר לה להחליט עצמאית על עיניינה המיניים, והיא מעבר לגיל זה, להפרשי הגילים יש בהחלט טעם לפגם אך בהיבט הציבורי מוסרי בלבד,
אין צל צילו של ספק בליבי מדוע קפצו על המציאה של כישלונו המוסרי ועשו מזה עיניין פלילי, רמון היה מסומן מרגע שהיבהיר שהוא עומד לבצע רפורמות במערכת המישפט, היה בעד מינוייה של פרופ' גביזון לעליון והחשוב ביותר היה נגד מינוי ביניש ליו"ר העליון, והודיע דהוא מעוניין לשנות את כל השיטה, ומאחר שהוא ידוע כאמיץ וכאיש מעש ובולדוזר, ולא יכלו לעצרו כי בדרך כלל הוא נקי, תפסו אותו "ב נ ש י ק ת ח נ ק" חשין מוטרד מהביקורת שעלולה רחמנה ליצלן ליגרום לאיבוד האימון במערכת המישפט, אוי ממש רחמנות, וכי מה כה קדוש במערכת המישפט יותר מכל מערכת שאסור חלילה שתחשף במערומיה? שהרי מערכת המישפט רקובה זמן רב, אים הירשנו לעצמינו לבצע בדק בית בצהל בזמן מילחמה ואיומים, כשזה ממש זמן מסוכן ועלולים אנו לשלם בחיינו, אז למה נימנע לחטט קצת במערכת "צדיקי" הצדק? מה יפגע? כבוד השופטים? האגו שלהם? ההנחה המטופשת שמערכת המישפט או "הקליקה" הם מלאכים? שמה אים ניבדוק נימצא שחלקם מלאכי חבלה?(הקליקה כמובן כוללת שופטים בדימוס המשפיעים, כגון ברק ודוברו חשין,
חשין גם נהייה המסביר הלאומי מאז הסברו הכמעט "מדעי" על חיבוק ברק לקצב תוך היתנהלות החקירה, שגרם להרמת גבות אצל רבים, ביחוד עקב נאום קצב בהיתכנסות, שממש היתרפס ליפני שופטי העליון, והחמי להם עד דבק (יעני מבקש קשרים ורחמים) וכניראה לברק זה החמיא לאגו
בקיצור חשין אדם מיוחד,יקר, אמיץ,שאפילו מעז להשמיע ביקורת סמוייה על המערכת, אבל לצערי הוא חלק ממנה ומכור לה, שופטים עליונים בדימוס בעבר, מהגברדייה שליפני המהפך של ברק, העזו להעביר ביקורת עיניינית הרבה יותר חריפה על ברק והיתנהלות העליון, מאשר העדינות של חשין,
ובאשר להיצנהלות העיתונות, אזכיר דיברי חז"ל "באין איש, הייה איש" כלומר אים יש ליקוי מאורות ומערכת הצדק הופכת לפרסא,אז על העיתונות למלא את החסר,או לתקן את העיוות,וזו חובתה,ועצוב מאוד שמערכת המישפט קופצת מייד לצעדי עונשין,תוך ניצול סמכותה לסתימת פיות יעני בשם החוק והסדר הנכון (נכון להם) שהרי זה בדיוק מה שיוביל בסוף למה שחשין חרד ממנו, איבוד האימון ואולי רחמנה ליצלן מרד והפיכה ע"י מאות אלפי אזרחים נגד הקליקה או החונטה הממליכה ומורידה מלכים בשיטות חרש אנטי דמוקרטיות, ואפילו משרבת לקבל עלייה את מרות הגוף
כתוב תגובה ל- מה בעצם אומר חשין?
אתה כנראה גר במושב זקנים
  או משהו כזה   4/02/07 10:07
החדרת לשון בעת נשיקה היא לא מעשה מגונה. זו בסך הכל נשיקה צרפתית וזה כיף לא נורמלי, גם בין זרים לחלוטין. אתם הזקנים פשוט שייכים לדור אחר ולא מבינים שום דבר.
כתוב תגובה ל- או משהו כזה
36
אני רואה שהמיכללה בנתניה תפסה פירסום מאז כינרת בראשי
  חשין גידל שיער היפי?   4/02/07 02:23
כתוב תגובה ל- חשין גידל שיער היפי?
37
צודק,מגיע לנו מערכת מישפט טובה,כרגע ברור שאין כזו
  מגיע לנו גם את האמת,תחי העיתונות האמיצה   4/02/07 02:25
כתוב תגובה ל- מגיע לנו גם את האמת,תחי העיתונות האמיצה
38
אינני זוכר אפילו צל של דיון "הגבלת עיתונות"דומה בארה"ב
  ברור שחבר הקליקה יהיה בעד מישמעת ברזל בעינייני דיווח על הקליקה   4/02/07 02:31
כתוב תגובה ל- ברור שחבר הקליקה יהיה בעד מישמעת ברזל בעינייני דיווח על הקליקה
39
דיוני מאפיה כוחנית,בלבוש אקדמי מישפטי
  מערכת המישפח   4/02/07 02:32
כתוב תגובה ל- מערכת המישפח
40
אים השופטים כל כך בטוחים בעצמם אז איך מה שבעיתונים ישפיע ו"יטה מישפט"
  חשין והטיית מישפח   4/02/07 02:40
כתוב תגובה ל- חשין והטיית מישפח
41
לעולם לא יומרו הקליקה שמשהו לא הוגן,אלה תמיד יאשימו בעבירה על החוק,למה?
  כי בעיניהםהם מחזיקים טבו על החוק   4/02/07 02:41
כתוב תגובה ל- כי בעיניהםהם מחזיקים טבו על החוק
42
לעולם לא יומרו הקליקה שמשהו לא הוגן,אלה תמיד יאשימו בעבירה על החוק,למה?
  כי בעיניהםהם מחזיקים טבו על החוק   4/02/07 02:42
כתוב תגובה ל- כי בעיניהםהם מחזיקים טבו על החוק
43
אולי ביכלל אים אנו מבקרים את חשין זו גם הטיית מישפח
  החונטת המישפטית יכולה להפיל את מיגדל פיזה,בהטיית הצדק שלה   4/02/07 02:44
כתוב תגובה ל- החונטת המישפטית יכולה להפיל את מיגדל פיזה,בהטיית הצדק שלה
44
אולי ביכלל אים אנו מבקרים את חשין זו גם הטיית מישפח
  החונטת המישפטית יכולה להפיל את מיגדל פיזה,בהטיית הצדק שלה   4/02/07 02:45
כתוב תגובה ל- החונטת המישפטית יכולה להפיל את מיגדל פיזה,בהטיית הצדק שלה
45
כשהעיתונות מרסקת מערכות אחרות לט שמעתי מילה מאנשי החונטה המישפטית
  רק לעצמם דואגים,הטיית מישפט עלאק,מי הליצנים האלה?מי שמם שופטים עלינו?   4/02/07 02:47
כתוב תגובה ל- רק לעצמם דואגים,הטיית מישפט עלאק,מי הליצנים האלה?מי שמם שופטים עלינו?
46
על הציבור בהמוניו לימחות ולהבהיר לדורנר לחשיןלח"כ,שלא ניסבול פיטפוטי בייציםעל הגבלת העיתונות
  כשעסקנןבמלכת קודשביקורת מערכת המישפט והקליקה   4/02/07 02:51
כתוב תגובה ל- כשעסקנןבמלכת קודשביקורת מערכת המישפט והקליקה
47
חשין לא מיתווכח על עמדת התיקשורת,הוא טוען שיש להגבילה
  כשהיא לא בהסכמה עים הקליקה   4/02/07 03:09
כתוב תגובה ל- כשהיא לא בהסכמה עים הקליקה
48
יעני החונטה המישפטית מאיימת בהפעלת סמכותה נגד העיתונות,כי לעיתונות עמדה עצמאית
  יחרב ביתם של שונאי ישראל האלה   4/02/07 03:11
כתוב תגובה ל- יחרב ביתם של שונאי ישראל האלה
49
הבנתם עיתונות?אים לא תהיו משרתים של החונטה מאיימיםשיפעילו את החוק נגדכם
  הם באמת חושבים שהמדינה של אבא שלהם?   4/02/07 03:12
כתוב תגובה ל- הם באמת חושבים שהמדינה של אבא שלהם?
50
רבותי,מתי נתחיל להפגין ליד בתיהםבמישמרת יוםיומית ועל פוליטית נגד הליצנים
  שגנבו לנו את המדינה וגםעושים פרצוףצדיק   4/02/07 03:15
כתוב תגובה ל- שגנבו לנו את המדינה וגםעושים פרצוףצדיק
51
מישפט רמון הוא רק דוגמה טובה ושקופה לשיטות המאפיה של החונטה
  הפעם פשוט כולנו שמנו לב,אז זה ברור   4/02/07 03:17
כתוב תגובה ל- הפעם פשוט כולנו שמנו לב,אז זה ברור
52
אוי לתיקשורת אים תיקנע לקליקה,
  הישתלטו על המדינה,שמו שופטת הראש מועצת העיתונות   4/02/07 03:34
כתוב תגובה ל- הישתלטו על המדינה,שמו שופטת הראש מועצת העיתונות
53
הבנתם,הם הישתלטו גם על מועצת העיתונות,שמו שם שופטת לשעבר
  ממש תמנון רב זרועות שעובד בשקט   4/02/07 03:36
כתוב תגובה ל- ממש תמנון רב זרועות שעובד בשקט
54
הבנתם,כנסת וממשלה אנו יכולים להחליף,אלה תפסו שילטון עולם,ממש מאפיה
  איך נחליף אותם?   4/02/07 03:37
כתוב תגובה ל- איך נחליף אותם?
נכון!הכל ניתן להחלפה, חוץ משלטון הכנופייה המישפטית
  רק בהפיכה עממית בכח   21/02/07 21:16
כתוב תגובה ל- רק בהפיכה עממית בכח
נכון!הכל ניתן להחלפה, חוץ משלטון הכנופייה המישפטית
  רק בהפיכה עממית בכח   21/02/07 21:19
כתוב תגובה ל- רק בהפיכה עממית בכח
55
דיקטטורה מישפטית בילתי ניבחרת,אלה מנציחה את שילטון חברי המועדון,שמישטלתים על כל הרשויות
  ומאיימים על כולם   4/02/07 03:39
כתוב תגובה ל- ומאיימים על כולם
56
יש לארגן הפיכה,או לתת לאוייב להחריב בתיקווה שאטלי ניבנה מחדש משהו נקי יותר מחונטות
  ווי ווי,מה עשו לנו במדינה שלנו,אלה סיכנו את חייהם אפילו דקה בישביל המדינה?   4/02/07 03:41
כתוב תגובה ל- ווי ווי,מה עשו לנו במדינה שלנו,אלה סיכנו את חייהם אפילו דקה בישביל המדינה?
הכנופיה המשפטית כבר עשתה הפיכה
  והשתלטה על המדינה   4/02/07 10:36
יש להניח שהכנופיה המשפטית השתלטה על המדינה תוך הסתייעות בכסף ממקורות ערביים. מטרתה היא לפסוק רק לטובת ערבים ופלסטינים, כדי לקדם את פרוייקט כיבוש ישראל ע"י העולם הערבי. השופטים עושים כנראה חשבון שלישראל בין כה וכה אין סיכוי לשרוד במזה"ת, אז לפחות שהם יתעשרו באופן אישי ויבנו את עתיד משפחותיהם בחו"ל.
כתוב תגובה ל- והשתלטה על המדינה
נישמע בהחלט הגיוני,וגם מסביר מדוע אינם מוטרדים מהרס המדינה,האיחוד האירופאי
  לכולם אזרחות נוספת   21/02/07 21:12
משלם להם כשהפטרו דולר מאחור
כתוב תגובה ל- לכולם אזרחות נוספת
57
גרים בשכונות אקסוליסיביות,בבתים ששווים מיליונים,ורחוק מהביקורת
  מקבלים הכל בחצי חינם,מי ירצה להיתעסק עים שופטים   4/02/07 03:42
כתוב תגובה ל- מקבלים הכל בחצי חינם,מי ירצה להיתעסק עים שופטים
58
היצחקתני,אלה מדברים בשם החוק הסדר והצדק?
  אמרו חז"ל שליפני ביאת המשיח הכל יהיה הפוך,ביתוועד יהיה בית זנות,ושופטים יהיו מה?מלאכי ח...?   4/02/07 03:46
כתוב תגובה ל- אמרו חז"ל שליפני ביאת המשיח הכל יהיה הפוך,ביתוועד יהיה בית זנות,ושופטים יהיו מה?מלאכי ח...?
59
ווללה,מה אגיד לכם?נסראללה כניראה צודק,אנחנו מיתפוררים מביפנים,שילכו חשין וחביריו להילחם
  אני וצאצאי גמרנו   4/02/07 03:48
כתוב תגובה ל- אני וצאצאי גמרנו
60
אי יאי יאי,איך לוקחים חזון יהודי של2000שנה והורסים אותו ביגלל טמעות ותיאבון של קליקות וביחוד
  העילית המישפטית האשכנזית חילונית תוך כ50 שנה   4/02/07 03:51
כתוב תגובה ל- העילית המישפטית האשכנזית חילונית תוך כ50 שנה
61
ועוד כועס!!!הבנתם,אין להם מספיק כוח ופריוולגיות,רוצים דיקטטורה,ללא פוצה פה
  מעמיד פניםכחרד לטוהר המישפט,מישהו מאמין?   4/02/07 03:53
כתוב תגובה ל- מעמיד פניםכחרד לטוהר המישפט,מישהו מאמין?
62
דורנר תענה לגורמים בציבור?מי בציבור רוצה ליסתום את פה העיתונות בעיניינים מישפטיים,רבע אחוז?
  הפנייה כמובן מהקליקה שהיא שייכת וששמה אותה שם   4/02/07 03:56
כתוב תגובה ל- הפנייה כמובן מהקליקה שהיא שייכת וששמה אותה שם
63
דורנר,זה כמו שאים היא היתה לכודניקית והיו מכפישיםאת נתניהו אז הייתה מכנסת את מועצת העיתונות
  לנזוףבהםאו לקרא לסנקציות רק שהיא מהקליקה המישפטית   4/02/07 03:59
כתוב תגובה ל- לנזוףבהםאו לקרא לסנקציות רק שהיא מהקליקה המישפטית
64
וואללה,למאפייה האיטלקית יש מה לילמוד משיטות הקליקה
  בית ספר לקומבינות הישתלטות   4/02/07 04:00
כתוב תגובה ל- בית ספר לקומבינות הישתלטות
65
דורנר נשלחה להפסיק חופש הדיבור
  קורא ולא מאמין לעיניי   6/02/07 10:51
אחת שיום אחד מחייה לא עבדה כעיתונאית- פתאום היא מראש מועצת העיתונות, ובאופן "מקרי לחלוטין" היא שופטת בית המשפט העליון לשעבר, ומנסה להפסיק ביקורת על שיפוט מושחת מי בכלל נתן לה להיות ראש מועצת העתונות- שחיתות היא שופטים!!!!
כתוב תגובה ל- קורא ולא מאמין לעיניי
66
מטיף בשער
  ביאליק   8/02/07 19:24
חשין הוא האחרון שיכול ורשאי להטיף מוסר. במשך שנים ספגו,בלעו ונחנקו עורכי דין באולמו של כבודו שמזגו הפרוע, ברד משפטיו נזיפותיו ודברי הבלע נאמרו בהתקפי זעם בלתי נשלטים ואלימים.
עכשיו שומעים ויודעים כולם, לא רק עורכי הדין הכנועים באולמו אלא הציבור כולו, מדובר באדם הסובל מפגם אישיותי, אלים,גס ובוטה.
אדם הסבור כי בית המשפט רשום בטאבו על שמו ועל שם אביו.
אדם שלא הפנים כי המוסד הוא מוסדו של העם ולא הקניין הפרטי של "כנופיית רחביה" שבה "חבר מביא חבר" ומי שמאיים על הקוזה נוסטרה ידו תיגדע.
לא נלמד מוסר מאדם שהפקיר את ילדו שנולד מחוץ לנישואין באקט של בגידה בבן זוגו. לא נלמד מוסר ממי שפעל כלוביסט של אגרקסקו בעודו משמש שופט.
מה ההבדל בינו לבין ח"כ אפללן וח"כ רוחמה אברהם שקיבלו נסיעה על חשבון החברה ועומדים לדין עכשיו לבין "חוסר כבודו" שקיבל טיול על חשבון החברה?
כתוב תגובה ל- ביאליק
67
הנשיא
  עובר אורח   22/02/07 15:23
נשיא המדינה נמצא בארץ ישראל אם שכחת אדון מטיף
כתוב תגובה ל- עובר אורח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il