w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
סטנדרט כפול [צילום: מוחמד דחמאן/AP]
שמואל שפרלינג
ההגדרה הבסיסית של רצח עם היא החרבה מכוונת של קבוצת אנשים עם כוונה למחות ולהשמיד את הקבוצה    עם כך השאלה שצריכה להישאל היא האם מדינת ישראל מתכוונת ומנסה בפועל להשמיד את תושבי רצועת ...
אולפני אל-ג'זירה [צילום: נאסר נאסר/AP]
גדי חיטמן
אלג'זירה, למי שיודע ערבית, הייתה הערוץ היחיד שהעביר תמונות וקולות מעזה מאז ה-7 באוקטובר לכל בית בישראל    העובדה שאין תקשורת ישראלית שמכסה את המלחמה מתוך הרצועה העצימה עוד יותר את ח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צניעות שלטונית - פרשת שופטים (ב)
מאת: איתן קלינסקי  |  19/08/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קשקוש פרולטארי...
  מגיב ותיק   19/08/20 14:14
...וצבוע של קומוניסט , תומך תומכי טרור.

האיש שבחר בחברי כנסת ערבים המהללים שאהידים ועורכים להם קבלות פנים לרגל שחרורם.

לא הטרוריסטים אהובי נפשו , נתן אשל הבעייה שלו...

חרפה.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין כמו הגינו של מגיב ותיק
  הגיון מגיב ותיק..   22/08/20 13:20
מאחר שלדברי המגיב, איתן קלינסקי תומך בטרור מותר ליאיר, הבן של נתניהו, לצאת בערב שבת עד שעת ליל מאוחרת עם חבר לבילוי במועדון שהוא "מאד תרבותי" ברכב ממשלתי ועם נהג שהוא עובד מדינה. זה בהחלט על פי סולם הערכים של פרשת שופטים המבקשת הצנע לכת. אך מאחר שאיתן קלינסקי , לדברי המגיב , הוא תומך טרור זה בהחלט מותר לנתניהו לתקוף מי שהוסמך להגיש כתבי אישום במדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- הגיון מגיב ותיק..
2
אכן שלטון לא צנוע
  ה.א   19/08/20 18:19
זה מתחיל עוד בימים שקיעת מפא"י, עם השחיתויות, עם חשבון הדלורים של רבין ורעייתו, עם שר אוצר שהלך לכלא, עם נשיא שפרש טרם זמנו עקב סכומים משמעותיים, נשיא שישב כמה שנים, שר בכיר וראש ממשלה שישבו בכלא. טכעת ממשלת הקורונה המנופחת. אך ממשלת הקורונה היא נושא פעוט, פשרה פוליטית על מנת להקים ממשלה. חובה גם לזכור מהפרשה "לֹא-יַרְבֶּה-לּוֹ סוּסִים, וְלֹא-יָשִׁיב אֶת-הָעָם מִצְרַיְמָה, לְמַעַן הַרְבּוֹת סוּס; וְלֹא יַרְבֶּה-לּוֹ נָשִׁים, וְלֹא יָסוּר לְבָבוֹ; וְכֶסֶף וְזָהָב, לֹא יַרְבֶּה-לּוֹ מְאֹד." - ואנו יודעים ששלמה המלך, שללא ספק היה מלך משמעותי, אשר בנה את בית המקדש, אשר יצר את כל הקשרים הבין לאומיים, אשר כתב את משלי ושיר השירים, אשר היה השופט במשפט שלמה, והוא - היו לו 1000 נשים כלומר אין תמיד התאמה בין דפוסי ההתנהגות האישיים של מנהיג ובין הפירות שהוא מביא לאומה. ועם כל החסרונות שהעדר הצניעות, יש לאזן אותו עם היתרונות המרובים.
כתוב תגובה ל- ה.א
המכיר את היסטורית השחיתות
  למגיב ה.א   19/08/20 19:49
ה.א מכיר את היסטרית השחיתות ומתוך היכרות זו הוא ניסח את תגובתו. אני לא מכיר כמוהו את היסורית השחיתות . ה.א, אתה ממש נפלא. מאחר ששלטון מפא"י היה מושחת , לכן באלו הימים מודיעים למורי היל"ה שאין להם עבודה ב-1.9 וכמה אלפי ילדים שנפלטו ממערכת החינוך סוגרים להם את מקום המפלט האחרון ששימש להם קרש הצלה. יש לשלטו הצנוע היום כספים לתת למי שיכול להפעיל כוח. אך ילדי היל"ה מאחוריהם אין כוח, לכן הצניעות השלטונית של היום אינה מוצאת את התקציב הננסי והמגומד להמשיך להציל את ילדי תוכנית היל"ה
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א
תוכנית היל"ה לא תופסק
  ה.א   19/08/20 20:41
אלה תרגילים מקובלים על מנת ליצור לחץ לצורך העברת תקציב המדינה בכנסת, ואם לא יועבר תקציב בכנסת יימצא התקציב לתוכנית היל"ה. ברור שאי העברת תקציב בכנסת משבש את פעולות הממשלה, אבל מי שיפסיק את התוכנית הזו הוא פושע מן הסוג של הסייעות האלה בגנים, ככל שתורשענה, ולכן נראה לי שמדובר באיומי סרק, פשוט איומי סרק. איומים מכוערים, אבל איומי סרק.
כתוב תגובה ל- ה.א
שותף לתקוותך שתכנית לא תיסגר
  תודה למגיב ה.א   20/08/20 08:10
מקווה יחד איתך שתכנית היל"ה לא תיסגר, ושחברת "מרמנת" אחת המפעילות את התוכנית תבטל את מכתבי הפיטורים למורים, ושיימצא התקציב ךהמשך הצלתם של כ-8000 ילדי ישראל.
כתוב תגובה ל- תודה למגיב ה.א
הפלא ופלא נמצא פתרון להיל"ה
  ה.א   20/08/20 20:01
איך לא צפינו את זה? אני ממש המום!!!. בלי כל התראה מוקדמת חזרה ההיל"ה להיל"ה, אמנם לא עד סוף השנה, אך אם נגיע שוב למועד ולא יהיה תקציב, אז ימצאו עוד תקציב. הביטו, יש פה קבוצת אנשים רעים שהלחליטה לסכל את ראש הממשלה, להדביק לו שוחד שלא היה ולא נברא כמותו בשום מקום אחר בעולם, האנשים הרעים האלה משפיעים על סביבתם, ומזה זמן רב אנו נמצאים במשבר פוליטי עמוק, בואו נקווה ונתפלל כולנו, מימין משמאל, שהימין יקבל 70 מנדטים, יקים ממשלה נורמלית, יציבה, ואז יהיו תקציבים והמדינה תחזור לנורמליות, במקביל להתמודדות מאד מורכבת עם הנגיף ועם הטרור ולתומכיו, במקביל לשיקום ופריחה של הכלכלה, ובמקביל לכריתת חוזה שלום עם דיקטטורות מוסלמיות נוספות.
כתוב תגובה ל- ה.א
זוהר "דרש" כספים לתכנית היל"ה
  מיקי זוהר "דרש"   20/08/20 12:26
הילה שמע את מיקי זוהר , יושב ראש הקואליציה, דורש בוועדת הכספים לישיבות ולתכנית היל"ה. זה רק איתן "לא הבין, את מה שדרש מיקי זוהר . מיקי זוהר דרש בצדק להבטיח את מערכת הלימודים בישיבות , וזה בהחלט בסדר, אבל הוא גם"דרש להבטיח את תוכנית היל"ה". ואני סתם מייחס למיקי זוהר שהוא דואג רק לגורמים כוח פוליטי כמו ש"ס ואגודת ישראל.
כתוב תגובה ל- מיקי זוהר "דרש"
תוספת
  מגיב ותיק   20/08/20 09:47
1. בן-גוריון היה מושחת, (תארו לכם...) בשנות השלושים בנה לו המרכז הקבלני של תל אביב קומה שנייה בביתו בשדרות קק"ל בתל אביב מבלי שבן גוריון שילם אגורה. היה זה בלי ספק שוחד כדי שמנהיג היישוב יסייע למרכז הקבלני לקבל זכויות קרקע מקק"ל בלא תמורה של ממש.



2. במלחמת העצמאות זרם חלק מן הכסף שקיבל סולל בונה על-מנת לרכוש ציוד צבאי בחו"ל לקופתה של מפא"י כדי לממן את קיום סניפי המפלגה לקראת הבחירות וכדי להבטיח את ניצחון "הנפילים בעיני עצמם" בבחירות.



3. משך שנים המס המקביל ששלמו חברי קופת חולים עם הפנקס האדום רוב הכסף הזה הלך למימון מפא"י, כך החולים היו נאלצים לשרת את מפא"י כדי להיות מבוטחים.



4. עבודת שחיתות מלוכלכת עשו לוי אשכול וגולדה מאיר, שניהם ראשי ממשלות לימים. אחרי שנים האשים בן-גוריון את השניים בטיפוח תרבות של "טמני הול" (תרבות כנופיות), על-מנת לקיים את שלטונם.



5. ואפשר להמשיך הלאה והלאה דרך אושרק'ה ידלין, אברהם עופר ועסקי החלטורה של רבין ז"ל בהיותו שגריר בארה"ב (בפרשת הדולרים הזו הוסטה תשומת הלב לעניין פרוצדורלי האם החשבון חוקי, ולא שמו לב כי עובד מדינה עשה אלפי דולרים בחלטורה). ועוד ועוד ועוד.

דור דור ושחיתויותיו...וכעת אנחנו בזמנים אחרים עם תקשורת נשכנית בעיקר אינטרסנטית וכותבים בורים כדוגמת האיתן.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ניסיון לשוחח עם מגיב ותיק
  שיחה עם מגיב ותיק   20/08/20 17:54
מאחר שדוד בן גוריון, לסברתו של מגיב ותיק , היה מושחת, הרי זה בסדר גמור, שמיקי זוהר, יושב ראש הקואליציה, דחה את כל חברי הכנסת, במקרה רובם היו ערבים, שביקשו ממנו, שיעלה עם התביעה לתקציב ישיבות גם תקציב ננסי מגומד כמעט על גבול הלא כלום לתכנית היל"ה , שכבר רוב מוריה קיבלו הודעות של הפסקת עבודה. תכנית שכל שנה מצילה אלפי ילדים שנפלטו מכל מערכות החינוך. רובם מהפריפריה. כמו: שלומי, מעלות, קרית-גת, חצור, קרית שמונה, שדרות, שכונות בירושלים ובתל אב. 93% תלמידים יהודים ו-7% תלמידים ערבים. כמעט כל התלמידים בתכנית מצליחים מלהגיע לבחינות בגרות. מאחר שבן גוריון היה מושחת, מיקי זוהר צריך לתת את הדעת לכוחות לחץ של המפלגות הדתיות ולדרוש מאות מיליונים לישיבות. אבל חס וחלילה לא לתלמידי היל"ה , כשחברת כנסת ערביה מראה לו עשרות צילומי מכתבי הפסקת עבודה למורי תהיל"ה מחברת "מרמנת" שלא קיבלה את התקציב, למרות שכל הקיץ המורים עבדו כדי להכין ולתכננן את העבודה עם אותו נוער קשה יום. ואני הקטן תומך נלהב שיתנו תקציב לתלמידי ישיבות. טוב שישנם רבבות תלמידים שהתורה היא עולמם. צריך לעזור להם. אבל מה קרב למיקי זוהר , שלא הסכים להעלות באותה נשימה גם את התביעה לתכנית שמחלצת ילדי ישראל מנפילה לביבי שופכין של פשע . ביבי שופכין של מצוקות נפשיות.
כתוב תגובה ל- שיחה עם מגיב ותיק
לשוחח עם מגיב ותיק???
  לשוחח???   21/08/20 12:07
בשנה שנתיים הראשונות שבן גוריון היה ראש ממשלה אוכלוסיה של 600 אלף יהודים קלטה בפרק זמן קצר אוכלוסיה של למעלה ממיליון עולים חדשים וזאת תוך מלחמה קשה, שבה נפלו 6000 יהודים. ואין לכך דוגמה בשום חברה ובאף מקום בעולם. אז לא נייפה את תקופת בן גוריון. לכן בגלל השחיתות של בן גוריון שלחו מכתבי פיטורים למורי "היל"ה" . בגלל השחיתות של בן גוריון, אפילו שאמש כבר הודיע שר החינוך שהוא ידאג למורי היל"ה, עד לרגע זה לא הודיעו למורים על ביטול מכתבי הפיטורים . רק מגיב ותיק שמע את מיקי זוהר דורש לתקצב את מורי היל"ה. בגלל השחיתות של בן גוריוןמ הבן של ראש הממשלה נסע לבקר עם חברים במועדון "תרבותי מאד" בליווי נהג, המועסק על ידי המדינה וזאת ברוח פרשת השבוע הדורשת מאיתנו צניעות באורח החיים של המערכת השלטונית.
כתוב תגובה ל- לשוחח???
מגיב ותיק מגחך עצמו לדעת.!
  למ. הוותיק המגוחך   21/08/20 14:45
המגיב הוותיק יש לו מידע מבוסס , לפיו הוא מקליד "ביושרה רבה", שת הקומה השניה בשדרות בן גוריון בנו לבן גוריון בלי שהוא שילם על כך. וכן יש למגיב הוותיק שפע של פרטים פלילים שלכל פרט יש לו את המסמך ואת הראייה, אחרת הוא לא היה כותב, כי הרי ידוע שמגיב ותיק הוא מגיב "ישר". ואני החולק על דעתו של בן גוריון בשורה ארוכה של נושאים, מרכין את הראש בפני האיש שלהנהגתו אני זוקף את העובדה, שאין שום מקום בעולם , שאוכלוסיה של כשש מאות אלף איש קולטת יותר ממיליון במצב של מלחמה בה מצאו מותם 6000 איש. 45.000 יהודי בולגריה (90$), כ-80.000 יהודי תימן (95%) כ-120.000 יהודי עיראק (כ-98%) מאות אלפי פליטי מחנות מוות , כמעט את כל יהודי רומניה והינגריה. כמעט את כל יהודי מרוקו וטוניס. מי אתה הסמרטוט , מגיב ותיק, שתלכלך את דמותו של בן גוריון בשקריך. אני שחולק על שורה ארוכה של נושאים מרכין ראש בפני מנהיג דגול , שהיה לעם ישראל. וחבל שסמרטוטים כדוגמת מגיב ותיק מנסים לטנף את פני ההיסטריה המפוארת שרשם בן גוריון. ועל הדביליות של מגיב ותיק בהיקשר שהוא הביא את דברי הלעז, אני פוסח.
כתוב תגובה ל- למ. הוותיק המגוחך
מגיב ותיק מגחך עצמו לדעת.!
  למ. הוותיק המגוחך   21/08/20 14:45
המגיב הוותיק יש לו מידע מבוסס , לפיו הוא מקליד "ביושרה רבה", שת הקומה השניה בשדרות בן גוריון בנו לבן גוריון בלי שהוא שילם על כך. וכן יש למגיב הוותיק שפע של פרטים פלילים שלכל פרט יש לו את המסמך ואת הראייה, אחרת הוא לא היה כותב, כי הרי ידוע שמגיב ותיק הוא מגיב "ישר". ואני החולק על דעתו של בן גוריון בשורה ארוכה של נושאים, מרכין את הראש בפני האיש שלהנהגתו אני זוקף את העובדה, שאין שום מקום בעולם , שאוכלוסיה של כשש מאות אלף איש קולטת יותר ממיליון במצב של מלחמה בה מצאו מותם 6000 איש. 45.000 יהודי בולגריה (90$), כ-80.000 יהודי תימן (95%) כ-120.000 יהודי עיראק (כ-98%) מאות אלפי פליטי מחנות מוות , כמעט את כל יהודי רומניה והינגריה. כמעט את כל יהודי מרוקו וטוניס. מי אתה הסמרטוט , מגיב ותיק, שתלכלך את דמותו של בן גוריון בשקריך. אני שחולק על שורה ארוכה של נושאים מרכין ראש בפני מנהיג דגול , שהיה לעם ישראל. וחבל שסמרטוטים כדוגמת מגיב ותיק מנסים לטנף את פני ההיסטריה המפוארת שרשם בן גוריון. ועל הדביליות של מגיב ותיק בהיקשר שהוא הביא את דברי הלעז, אני פוסח.
כתוב תגובה ל- למ. הוותיק המגוחך
מגיב ותיק מגחך עצמו לדעת.!
  למ. הוותיק המגוחך   21/08/20 14:45
המגיב הוותיק יש לו מידע מבוסס , לפיו הוא מקליד "ביושרה רבה", שת הקומה השניה בשדרות בן גוריון בנו לבן גוריון בלי שהוא שילם על כך. וכן יש למגיב הוותיק שפע של פרטים פלילים שלכל פרט יש לו את המסמך ואת הראייה, אחרת הוא לא היה כותב, כי הרי ידוע שמגיב ותיק הוא מגיב "ישר". ואני החולק על דעתו של בן גוריון בשורה ארוכה של נושאים, מרכין את הראש בפני האיש שלהנהגתו אני זוקף את העובדה, שאין שום מקום בעולם , שאוכלוסיה של כשש מאות אלף איש קולטת יותר ממיליון במצב של מלחמה בה מצאו מותם 6000 איש. 45.000 יהודי בולגריה (90$), כ-80.000 יהודי תימן (95%) כ-120.000 יהודי עיראק (כ-98%) מאות אלפי פליטי מחנות מוות , כמעט את כל יהודי רומניה והינגריה. כמעט את כל יהודי מרוקו וטוניס. מי אתה הסמרטוט , מגיב ותיק, שתלכלך את דמותו של בן גוריון בשקריך. אני שחולק על שורה ארוכה של נושאים מרכין ראש בפני מנהיג דגול , שהיה לעם ישראל. וחבל שסמרטוטים כדוגמת מגיב ותיק מנסים לטנף את פני ההיסטריה המפוארת שרשם בן גוריון. ועל הדביליות של מגיב ותיק בהיקשר שהוא הביא את דברי הלעז, אני פוסח.
כתוב תגובה ל- למ. הוותיק המגוחך
מגיב ותיק מגחך עצמו לדעת.!
  למ. הוותיק המגוחך   21/08/20 14:45
המגיב הוותיק יש לו מידע מבוסס , לפיו הוא מקליד "ביושרה רבה", שת הקומה השניה בשדרות בן גוריון בנו לבן גוריון בלי שהוא שילם על כך. וכן יש למגיב הוותיק שפע של פרטים פלילים שלכל פרט יש לו את המסמך ואת הראייה, אחרת הוא לא היה כותב, כי הרי ידוע שמגיב ותיק הוא מגיב "ישר". ואני החולק על דעתו של בן גוריון בשורה ארוכה של נושאים, מרכין את הראש בפני האיש שלהנהגתו אני זוקף את העובדה, שאין שום מקום בעולם , שאוכלוסיה של כשש מאות אלף איש קולטת יותר ממיליון במצב של מלחמה בה מצאו מותם 6000 איש. 45.000 יהודי בולגריה (90$), כ-80.000 יהודי תימן (95%) כ-120.000 יהודי עיראק (כ-98%) מאות אלפי פליטי מחנות מוות , כמעט את כל יהודי רומניה והינגריה. כמעט את כל יהודי מרוקו וטוניס. מי אתה הסמרטוט , מגיב ותיק, שתלכלך את דמותו של בן גוריון בשקריך. אני שחולק על שורה ארוכה של נושאים מרכין ראש בפני מנהיג דגול , שהיה לעם ישראל. וחבל שסמרטוטים כדוגמת מגיב ותיק מנסים לטנף את פני ההיסטריה המפוארת שרשם בן גוריון. ועל הדביליות של מגיב ותיק בהיקשר שהוא הביא את דברי הלעז, אני פוסח.
כתוב תגובה ל- למ. הוותיק המגוחך
לועגת למגיב הוותיק.
  התוספת של מ. ותיק   24/08/20 08:16
מגיב ותיק צודק, דוד בן גוריון עמד בראשות ממשלה שתוך פרק זמן קצר של כשנה קלטה יותר ממיליון עולים חדשים מכל קצות תבל, כשבארץ חיו קצת יותר מחצי מיליון תושבים וזאת בתקופה של מלחמה עקובה מדם, בה 6000 יהודים מצאו את מותם. מגיב ותיק יכחיש שאין עוד דוגמה בהיסטוריה של החברה האנושית לפלא הזה, שעליו ניצח דוד בן גוריון. אך חברו ב.ל יצליף את התועבה "אשכנזי מתועב" לעבר בן גוריון, ועל השנאה הזו מנצח באהבה רבה לשנאה המגיב שמחליט שחשוב לו להיות וותיק בביטויי שנאה.
כתוב תגובה ל- התוספת של מ. ותיק
3
לאיתן תודה
  ניר..   19/08/20 19:04
אתה דורש דרישה מוגזמת מבנימין נתניהו שיקשיב לקולות בפרשת שופטים במיוחד הדרישות לצניעות שלטונית בפרק י"ז מפסוק 14 עד פסוק 21. זו ממש דרישה מוגזמת.
כתוב תגובה ל- ניר..
4
קלינסקי מחרים את השלום
  ב.ל   19/08/20 19:05
שמעתם מילה על הסכם השלום החדש שנחתם עם מדינה ערבית ""מאיש השלום"" עלוב הנפש השקרן השפל שמספר לנו השכם והערב על הצורך בשלום עם הערבים קלינסקי מתעלם מהסכם החרש עם האמיריות מסיבה אחת חשובה אין קורבנות אדם והרי קלינסקי הקומוניסט האדוק רגיל כמו בכל מהפכה הגונה לקורבנות אדם וכל המרבה הרי זה משובח קלינסקי בכל כתביו תמיד דאג שיהיה לערבים אופק מדיני כלומר הרבה קורבנות שלום אין דם ברחובות ואוטובוסים לא מתפוצצים לכן זה אינו שלום של אמיצים כמו שהיה עם יאסר עארפת ועד שלא יהיו מספיק קורבנות יהודים קלינסקי מחרים את השלום המשונה הזה
כתוב תגובה ל- ב.ל
להחרים את ב.ל שונא ישראל.
  להחרים את ב.ל   21/08/20 11:40
חובה להחרים את ב. שונא ישראל , שראה את המורים בבית הספר ע"ש משה הס מכים ילדים. הוא ראה את המורה סעדיה, שהיה מורה לביאולוגיה, מכה ילדים. הוא ראה את המורה ברוך אורן, שהיה פעיל בהצלת הילדים במבצע "ילדי טהרן, מכה ילדים יוצאי תימן. ב.ל, הורד את ידך מהאתר הזה ואל תזהם אותו בעלילות שאתה בודה מלבך.
כתוב תגובה ל- להחרים את ב.ל
5
מחייבת סגירת תכנית היל"ה
  הצניעות השלטונית   19/08/20 19:30
הצניעות השלטונית מחייבת סגירת תכנית היל"ה וזריקת כ-8000 תלמידים בסיכון ממערכת החינוך, כי תכנית היל"ה , כי לא ניתן תקציב לפתיחת התוכנית , שהופעל על ידי שתי חברות, שהפעילו אותן בער השנים האחרונות. למורים כבר הודיעו שהאין להם עבודה ב-1.9 .
כתוב תגובה ל- הצניעות השלטונית
6
שדרש את לתקצב את היל"ה
  תודה למיקי זוהר   20/08/20 13:49
תודה רבה למיקי זוהר על דרישתו בוועדת הכספים לתקצב את תכנית היל"ה. מיקי זוהר אני מנסה להאמין לך , שהדרישה שלך לפתיחת הישיבות היתה אמיתית מכל הלב. אך הייתי מאמין לך , אם הלב שלך היה פתוח ל-102 תלמידי היל"ה רק באיזור המגורים שלך ולעוד למעלה מ-8000 התלמידים בתכנית זו, שמוריהם כבר קיבלו הודעות פיטורים. למען האמת השתכנעתי, שהנאום המופצץ שלך על הישיבות היה שקר אחד גדול. אתה דרשת את המיליונים לישיבות מתוך פחד, שתאבד את תמיכתם בהמשך. ומשום מה שכחת את כבששת הרש של התקציב ל-8000 ילדים מוכי גורל.
כתוב תגובה ל- תודה למיקי זוהר
7
תודה לשר החינוך
  איתן קלינסקי   20/08/20 19:28
תודה לשר החינוך, שהוגיע בדקות אלו שבהלך השבוע הבא יועבר הכסף לשתי חברות הקבלן המפעילות את תכנית "היל"ה". חברת "מרמנת" הודיעה על ביטול מכתבי הפיטורים. תודה נוספת לשר החינוך, שהודיע בדקות אלו, שיימצא הכסף להפעיל את תכנית"קרב". שתי תכניות המתמודדות עם התלמידים , הזקוקים ליד מושטת ולעזרה כדי לחלצם מלרדת במדרון, שממנו כבר לא ניתן לעלות בחזרה.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
8
מאחלת בריאות לכל ברואי בצלם
  שבת שלום ומבורך   21/08/20 19:00
שבת שלום לכולם והרבה בריאות טובה לכל ברואי בצלם אלוקים.
כתוב תגובה ל- שבת שלום ומבורך
9
שבת של בשורות טובות פי
  שבת שלום,,,,,   21/08/20 21:55
שבת של בשורות טובות.
כתוב תגובה ל- שבת שלום,,,,,
10
מאחלת שבת שלום לכל עם ישראל.
  מאחלת שבת שלום   21/08/20 22:07
כתוב תגובה ל- מאחלת שבת שלום
11
שבוע של בשורות טובות
  שבוע טוב ומבורך..   22/08/20 21:25
שבוע טוב ומבורך, שבוע של בשורות טובות לבריאות טובה לכולנו.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב ומבורך..
12
שנתניהו לא יחליט על בחירות
  להתפלל   23/08/20 15:09
להתפלל שנתניהו לא יחליט שהולכים לבחירות.
כתוב תגובה ל- להתפלל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il