|
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
|
|
|
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
|
|
|
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
|
|
|
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
האיש ומצרתו?-לכלא |
|
30/10/07 14:09
|
|
|
|
|
|
|
|
אחד שנמאס לו |
|
30/10/07 17:56
|
|
|
|
מה בעניין ראיות,חלאה ביבית?
גיזען.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחד שנמאס לו
|
|
|
|
|
|
|
סוטה ניאנדרטל |
|
30/10/07 22:04
|
|
|
|
|
2 |
|
|
מקומו של קצב..... |
|
30/10/07 19:37
|
|
|
|
|
3 |
|
|
לכל הכתבנים |
|
30/10/07 22:52
|
|
|
|
האם טחו עיני הציבור מלראות? לא קצב ולא מזוז,לא א' ולא ג' הם בסיס הענין.הנושא כבר מזמן חרג מהשאלה האם היה או לא היה.השאלה היחידה הינה מי יהיה הגורם אשר ישלוט כאן במדינה.השר הממונה-פרידמן? הכנסת-המחוקקת? או הבג"צ קרי הגב' בייניש.ממילא יתר 4 השופטים אינם יותר מאשר מריונטות, שלא לדבר על השופט או ההרכב המסכן אשר ייצטרך לשבת ולדון בענין.
|
|
כתוב תגובה ל-
לכל הכתבנים
|
|
|
|
|
|
|
למצות את הדין |
|
30/10/07 23:31
|
|
|
|
עם קצב, אחר כך נפתח דיון על האחיזה במושכות.
|
|
כתוב תגובה ל-
למצות את הדין
|
|
|
|
|
|
|
אלכס 2007 |
|
31/10/07 09:30
|
|
|
|
|
|
|
|
ח"א |
|
31/10/07 18:58
|
|
|
|
האחיזה במושכות קיימת מקידמת דנא, והמחזיק הוא הקב"ה!
|
|
כתוב תגובה ל-
ח"א
|
|
|
|
|
|
|
לח"א |
|
1/11/07 07:57
|
|
|
|
|
|
|
|
ח"א |
|
31/10/07 09:06
|
|
|
|
למה קצב? למה נקלע לעין הסערה? לאו דווקא בגלל א'-ת' (וגם על זה מגיע לו), אלא בגלל מתן ידו לקידום מדיניות היודן-ריין של "מדינת ישראל"! על שהטיף מוסר לשבי ציון, ודרש מהם לציית ל"דמוקרטיה" של ה"ציונים" ולהניח להם להסיג לאחור, עד חורבן, את תהליך שיבת ציון!
על זה הוא משלם. וידעתי שהוא ישלם, כאשר קראתי ושמעתי את דבריו של רקדן המה-יפית הזה, במשך השנים.
ואתה יודע מה? כוווולם ישלמו! כל מערכת המשפח ה"ישראלית". כל סוגרי התיקים לפושעים והמתנכלים לאוהבי ישראל. ובייניש תשלם ביוקר, כי יש אלוקים, וזה לא הבג"צ! בייניש היתה זו שהכשירה את הפעלתו של אבישי רביב, והיא שאישרה את סגירת תיקיו על התפרעויות הפרובוקציה שלו בשירות בייניש-שב"כ!
|
|
כתוב תגובה ל-
ח"א
|
|
|
|
4 |
|
|
מבין עניין |
|
31/10/07 02:18
|
|
|
|
בכתבה אין זכר לכתוב בכותרת, שלפיה בית המשפט כביכול מסרב לבחון ראיות נגד א'.
|
|
כתוב תגובה ל-
מבין עניין
|
|
|
|
5 |
|
|
אלכסנדר |
|
31/10/07 08:34
|
|
|
|
מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...
שיר זה מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים ולפסק דינם המחפיר, המביש והמבייש (בג"ץ 6728/06 ו- 7607/06) . שופטים מעוררי בוּז, סלידה, חוסר-אמון, תיעוב, מפח ושאט-נפש בנשמה ובלב. שופטי בית-המשפט ה"גבוה" ל"צדק": אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס.
"ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה". מלכים א', ג', ט'.
מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
רַק שוֹפְטֵי "העֶלְיוֹן" בפסיקותיהם
מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .
מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְדוּשָנִים. מְחוּסָנִים.
כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נִקְלִים. נְלוֹזִים. פּוֹחֲזִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. מְאוּסִים. מְנוּמָסִים. מְנוּסִים. מְבוּסָסִים. לְעוּסִים. מְעוֹשִים. מִתְפַלְמֵסִים. מִתְפַּרְנֵסִים.
עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
מַרְקִיבִים. נִתְעָבִים (לֹא רַק) כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים. מְלַבְלֵבִים.
אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
אֲנַחְנוּ כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת, סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה, פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .
מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכסנדר
|
|
|
|
6 |
|
|
תמרה |
|
31/10/07 17:52
|
|
|
|
תְּנוּ לָהֶם, לאֲבִיגְדוֹרִים
תְּנוּ לָהֶם, לאֲבִיגְדוֹרִים, מְאִירֵי ומַסְבִּירֵי פָּנִים, תְּנוּ לאֲבִיגְדוֹרִים, אֲבִיגְדוֹרִים שוֹחֲרֵי דֵימוֹקְרָטִיָה,
אֲבִיגְדוֹרִים אוֹהֲבֵי-חוֹפֶש, אֲבִיגְדוֹרִים חֲסִידֵי דְרוֹרִים, אֲבִיגְדוֹרִים מְקִיצֵי נִירְדָמִים, אֲבִיגְדוֹרִים אֲשֶר לָנוּ מְטִיפִים, מְחַזְרִים בַּפְּתַחִים, בַּשְעָרִים מְעוֹרְרִים, אֲבִיגְדוֹרִים לא בּוּרִים אֲשֶר בְּחוֹק ובְּמִשְפָט מְעוּרִים
תְּנוּ לאֲבִיגְדוֹרִים אֲשֶר צוֹחֲקִים עלינו, בפֶה כָּל-כָּך מָלֵא, בדרך אל הבנק תְּנוּ לָהֶם, אָנָּא תְּנוּ לָהֶם, לְהַגִיעַ רָחוֹק.
לגְנוֹב לָכֶם, לגְזוֹל מִכֶּם, בְּשְמוֹ שֶל שְמוֹק, בשם החוֹק, את מדינתנו, בָּבַת-עֵינֵינו, את המְדִינָה.
אֶת מוּסָרָה, את תַּרְבוּתָּה, את עֲרָכֶיהֶ, את נִשְמָתָה, את מַחְשַבְתָּה, אֶת לְבָבָה, את תווי פָנֶיהֶ, את נְשוֹתֶיהָ
מְדִינָה, אשר "בזכות" כמותם ובזכותו של עַם אָדִיש, עַם בִּלְתִּי-רָגִיש, עַם אָטוּם, עַם שַאֲנָן, עַם אשר הִנוֹ, כמסתבר,
עַם בכלל לא תָּם, עַם אֲשֶר אִם לְהוֹדוֹת על האֱמֶת, עוֹשֶה עַצְמוֹ ומתְנַהֵג כמו מְטוּמְטָם.
בזכות אוֹתָם אֲבִיגְדוֹרִים נראית עתה מדינתנו כמְדִינָה אֲשֶר אֵין בה קוֹרְטוֹב שֶל נַחַת, מְדִינָה מוּזְנַחַת, נִידַחַת, מְקוּפַחַת, לא-פוֹרַחַת, מְצוּוְרַחַת, מעוּרְטֶלֶת, עֵירֹומָה. מְדִינָה כּה אוּמְלָלָה, כּוֹשֶלֶת, מערכיה מְנוּשֶלֶת, מְבוּלְבֶּלֶת,
עֲלוּבָה ומִסְכֵּנָה. תְּנוּ לָהֶם, רַק תְּנוּ לָהֶם, לַאֲבִיגְדוֹרִים אשר בזכות לקוחותיהם, נְשִיאִים-נָנַסִים-נָגַסִים-אָנַסִים
מוּרָמִים מִמֶנִי ומִמְך, מצפצפים ומתנשאים עלי, עליך, על עמנו, על עצמנו, על עצמאותנו, על עמך.
"נשיאים" מיוּחָסִים, בעלי-ניסים, אשר כלל לא חָסוּ ואינם-חָסִים. כבר שכחו מזמן אֵימָתַי שִילְמוּ מִיסִים...
תְּנוּ להם, לַאֲבִיגְדוֹרִים, לשיר הִמְנוֹן עַצְמִי, הִמְנוֹן גַשְמִי, הִמְנוֹן-עַצְמָם.
המנון נִצְחִי-נִשְגַב ליישותם, הִמְנוֹן נִצַח ומְנַצֵח, לכֶּסֶף אַחֲרֵי הַכל הֵן אֵין רֵיחַ, לאורך כל הדרך אל הבנק, אל מְזוּמָן.
תְּנוּ להם, לַאֲבִיגְדוֹרִים, לנהל את חברתנו, את מדינתכם, את ישראל, את ביתינו, מדינתנו,
ובמהרה, תיווכחו איך וכיצד, חִיש-בִּיש-פִּיש הפכה מדינתנו בזכותם הרִיבּוֹנִית-העצְמָאִית למַשְתֵנָה.
איך אֵרַע, כיצד קָרָה, כי יום אחד, כלל לא פתאום, עם עַלוֹת עַמוּד שֶל שַחַר, עִם צֵאת גַלְגַל חַמָּה נִפְלָא
הפכה מדינתנו, (כְּלוּם אָכֵן מְדִינָה?), לְדַאֲבוֹנָה, צוֹאָה צָפָה, צינור-בִּיוּב, מַשְפֵּך-רָקוּב
גַל-אשְפָּה מַצְחִינָה-קלוֹקֶלֶת, מַסְרִיחָה, בִּלְתִּי-נִסְבֶּלֶת, רֶפֶש-עַד-נֶפֶש, בִּיצָה, מי-מַדְמֵנָה.
תְּנוּ לָהֶם, לַאֲבִיגְדוֹרִים, בשְמוֹ שֶל שְמוֹק, בְּשֵם החוֹק, תְּנוּ לָהֶם, לַאֲבִיגְדוֹרִים כָּל הַדֶרֶך אל הבנק מִִכֶּּם לִצְחוֹק...
תְּנוּ לָהֶם , לַאֲבִיגְדוֹרִים, לגְנוֹב לָכֶם, לגְזוֹל מִכֶּם, את מדינתנו, בָּבַת-עֵינֵינו, את המְדִינָה
תְּנוּ לָהֶם, תְּנוּ לַאֲבִיגְדוֹרִים... רַק תְּנוּ לֶהֶם... בָּמָה !
|
|
כתוב תגובה ל-
תמרה
|
|
|
|
7 |
|
|
תמרה |
|
31/10/07 20:31
|
|
|
|
מְדִינָה בְּפְּשִיטָה מוּחְלֶטֶת שֶל רֶגֶל
מְדִינָה בְּפְּשִיטַת רֶגֶל
"נְשִיא" הַמְדִינָה, קָצָב, עָסוּק וטָרוּד מעַל לראשוֹ לא בייצוּג
אֶלָא עִיקָר הִתְמַקְדוּתוֹ, רִיכּוּזוֹ ומַעֲיינָיו
נְתוּנִים בִּלְעָדִית-יִחוּדִית לְמַזְכִּירוֹתָיו,
לְנוֹשְאֵי מִין וְעִנְיינֵי שֶגֶל.
בַּחוּרֶיה למִלְחָמָה יוֹצְאִים, נִקְרָאִים למַלֵא חוֹבָתָם,
במְסִירוּת וְחֵירוּף נֶפֶש מְבַצְעִים לוֹחֲמִים שְלִיחוּתָם בְּהַגֵנָם על מוֹלַדְתָּם,
בַּזֶה-אַחַר-זֶה נִקְרָאִים בָּנִים לַדֶגֶל.
לא מַעֲלִים על דַעֲתָּם בָּנֵינוּ, לא מְתַאֲרִים אַף לְעַצְמָם בָּנִים,
כִּי חֶבְרָתָם, מְדִינָתָם וצְבָאָם נִמְצָאִים
בְּמַצָּב כּה עָגוּם, כּה עָצוּב, כּה כָּאוּב, כּה רָקוּב.
כּה עָלוּב נִרְאִים כָּל "מנהיגינו" -
כּוּלָם בְּלִי יוֹצֵא מִן הַכְּלָל –
כָּל הַסֶגֶל.
חוֹר גָדוֹל נִפְעַר עַתָּה בַּחֶבְרָה וּבַּמְדִינָה,
חוֹר עָצוּם אֲשֶר בְּאֲוִיר מָלֵא, כְּמוֹ בַּבֵּיְיגְל.
אִימְרוּ-נָא, הַגִידוּ,
כְּלוּם משֶה לא שָבַר אֶת לוּחוֹת הַבְּרִית רַק בְּשֶל עֵגֶל ?
|
|
כתוב תגובה ל-
תמרה
|
|
|
|
8 |
|
|
מקצוען |
|
31/10/07 23:04
|
|
|
|
נו בטח, מה שלא מתאים לפאזל של בג"צ לא יילקח בחשבון.בייניש סימנה את המטרה ועכשיו היא מחפשת את החלקים הנכונים.גם קצב וגם מזוז לא נמנים על האליטה החברתית של הגב' בייניש.ואילו יתר השופטים? כבר נאמר ו"כלב לא יחרץ לשונו"
|
|
כתוב תגובה ל-
מקצוען
|
|
|
|
9 |
|
|
עוזרי מזוז....... |
|
1/11/07 00:55
|
|
|
|
ראוי שעיתונאי יבדוק עד פרטי הפרטים של הפגישות וההשפעות המפיוזיות על עוזריו של קצב שהשפיעו על הטמבל
|
|
כתוב תגובה ל-
עוזרי מזוז.......
|
|
|
|
10 |
|
|
תמרה |
|
1/11/07 12:08
|
|
|
|
בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים
הֵם עָשוּ חוֹזֶה, חוֹזֶה מוּשְלָם, חוֹזֶה בִּלְתִּי-הָפִיך, חוֹזֶה עם אֱלוֹקִים
כי כל עוד היהודים ושכניהם זה את זה במֶרֶץ מַכִּים
יוּבְטַח להם מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
גם, אבל לא רק, משום כך הם תמיד לבטח נראים
כה אגדתיים, כה נִצְחִיים, כה נְפִילִים, כה עֲנָקִים.
יֵש לָהֶם, לפּוֹלִיטִיקָאִים, הֶסְכֵּם מוּזָר עִם אֱלוֹקִים
כִּי כָּל עוֹד שְאִיפוֹת כּוֹחַ, הוֹן, שִלְטוֹן ושְרָרָה בַּהֶם מִמַעֲמָקִים מְפַכִּים
יוּקְנֶה ויִהְיֶה לָהֶם לַעַד מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
בַּבּוֹקֶר מוּקְדָם הֵם קוּם מְמַהֲרִים לְהַשְכִּים
מַקְדִימִים אַף אֶת מְטַאטְאֵי-רְחוֹבוֹתֵינוּ, אֵלוּ אֲשֶר אֶת עָרֵינוּ בְּמֶרֶץ כּה רַב מְנַקִים
בִּשְמוֹ שֶל אֱלוֹקִים, בִּשְמָם, בִּשְמֵנוּ, בְּשֵם חֶבְרָתֵנוּ, בְּשֵם תַּרְבּוּתֵנוּ, בְּשֵם מְדִינָתֵנוּ,
מְחוֹקְקִים הֵם לָהֵם וְלָנוּ הַנְחָיוֹת (כְּמוֹ חָיוֹת אָנוּ) ושְלָל נִכְבָּד שֶל חוּקִים
חוּקִים אֲשֶר תּוֹדוֹת לָהֶם, נִרְאִים אָנוּ, בְּסוֹפוֹ של יוֹם, כָּל כָּך מְצ'וּקְמָקִים
דְרוּסִים כמו תִּיקְנִים, מַקָקִים, ג'וּקִים מְחוּצִים, מְחַיִים-כָּלִיל-מְחוּקִים.
הֵם עשו חוֹזֶה עם הקב"ה, עִם אֱלוֹהֵינוּ, עִם אֱלוֹקִים
כִּי כָּל עוֹד יִשְחוּ ויִשְהוּ במַיִם רְדוּדִים, מַיִם מְעוּפָּשִים, מַיִם בִּלְתִּי-עֲמוּקִים
יוּכְלוּ לְהַמְשִיך להנוֹת מחַיֵי הנאה, חַיֵי-רַאֲווָה, חַיֵי דוֹלצֶ'ה וִיטֶה, חַיִים מְתוּקִים.
אנו כמובן נתמיד להיראות כה אוּמְלָלִים, עָלוּבִים, נְבוּלִים, נִידָפִים,
מְצוּמָקִים, מְשוּתָּקִים ושְחוּקִים.
בתוֹר מְיַיגֵע, מְיַיזֵע, תּוֹר אָרוֹך-מִשְתַּרֵך, מגָלִיל וְעַד נֶגֶב, מִיַרְדֵן וְעַד יָם מִשְתַּרֵעַ,
בפניהם אנו מִתְבַּטְלִים, אליהם אנו מִתְחַנְפִים, נִדְחַפִים, נִדְחַקִים, מִשְתוֹקְקִים
מִצְטוֹפְפִים כמו תְנוּעָה הוֹמָה-שוֹקֶקֶת בצַווָּאר בַּקְבּוּקִים, תְנוּעָה גוֹרֶמֶת פְקָקִים
מתנהגים כמו צִיבּוּר (צִי-בּוּר), עֵרֶב רַב, של שְמוֹקִים-שְמוֹקְמוֹקִים
חיים כהרגלנו חיים מְרוּחֲקִים, מְנוּתָקִים ודְחוּקִים.
מִי אֶבְיוֹנִים וְדַלִים מעָפָר ומאַשְפָּתוֹת סוף-סוף יַעֵז, יָרִים ויָקִים ?
קִים... קִים... קִים... קִימָה-הֶר... קִים-מַהֵר... קִים...
|
|
כתוב תגובה ל-
תמרה
|
|
|
|
11 |
|
|
חכם |
|
3/11/07 12:41
|
|
|
|
הגיע הזמן להבין שפותחים סתם תיקים לראש הממשלה ופוליטקאים ,זה ריב של כוח ושליטה בין בית המשפט והממשלה, אז מי באמת צריך לשלוט העם הממשלה או בית המשפט? המשיכו לעצום עניים צדי מוחין.
|
|
כתוב תגובה ל-
חכם
|
|
|
|
|