w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
לוד הייתה הצומת החשוב ביותר בארץ ישראל בתקופת המנדט בו נפגשו קווי הרכבת - יפו ירושלים שחצו את הארץ לרוחב וקווי הרכבת חיפה - קנטרה שחצו את הארץ לאורך וקישרו אותה למצרים
רון בריימן
רון בריימן
תזכורת לבני גנץ: מצב החירום עדיין קיים, ואף מחמיר    מכתבי ההתפטרות של שרי המחנה הממלכתי צפויים להיכנס לתוקף רק למחרת חג השבועות    אם כך, עדיין לא מאוחר מדי לנתניהו ולגנץ - ולא רק ל...
עידן יוסף
עידן יוסף
רשתות הפארם הגדולות שולטות בחלק גדול מהקניונים המרכזיים דרך חנויותיהן ובעלות משותפת עם רשתות השיווק    הצעת חוק חדשה מבקשת להגביל פתיחת חנויות פארם חדשות בקרבת מקום לחנויות קיימות כ...
דן מרגלית
דן מרגלית
"תפסת מחסה מאחורי הסלע מאש האויב, האש עזה, עיני הלוחמים נעוצות בעורפך, אתה קם ומסתער בראשם על עמדת האויב או נשאר לשכב בתקווה שמישהו אחר ייקח את המשימה על עצמו?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשיחיות המסכנת את חיינו
מאת: איתן קלינסקי  |  04/12/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוד מניפולציה של השרלטן
  ה.א   4/12/23 14:53
איתן מנסה לבלבל אותך הקורא ואותך הקוראה ולחבר בין הצורך החיוני בחיסול החמאס, ובין משיחיות. אל תיפלו בפח. החובה לחסל את החמאס היא חובה מוסרית, חובה אנושית אין לה כל קשר לדת, אין לה כל קשר לעמדה פוליטית, אין לה כל קשר לימין/שמאל קואליציה/אופוזיציה זוהי חובה מכורח אחריותנו האנושית והמשפטית לסביבה שלנו, להורים, בני זוג, ילדים, חברים זוהי חובה שלנו להגן על כולנו מפני הנאצים המנסים לכלותנו, ובלית כל ברירה אנו נכלה אותם, עד האחרון והאחרונה שבהם. הימנעות מהרג כל אחד ואחת מגורמי החמאס הוא כמו נסיעה עם רכב בלי בלמים, כמו הדבקה יזומה בווירוס מסוכן, וכל מי שלא מבין זאת מזמין שוב את ה 7 באוקטובר. אם לאיתן יש פטנט איך לחסל את החמאס בדרכים מדיניות אנא יפרט כאן את תוכניותיו, אם לא יפרט תוכניות כאלה, הפתרון המיטבי הוא דחיית דבריו המזוכיסטיים והאובדניים בבוז.
כתוב תגובה ל- ה.א
2
לא למשיחיות הישראלית
  לא למשיחיות   4/12/23 14:58
המשיחיות של בן גביר וסמוטריץ השתלטה על המדיניות של ראש הממשלה שלנו, והיא מסוכנת, כי היא מזינה את המשיחיות המטורפת של החמאס. המשיחיות החמאסית רוצה בהשמדת מדינת ישראל ולעומתה המשיחיות שלנו רוצה בהשמדת העמלק הפלשתינאי.
כתוב תגובה ל- לא למשיחיות
3
סכנה במשיחיות הישראלית
  בן ציון   4/12/23 16:16
המשיחיות החמאסית מסוכנת, כי היא רוצחת יהודים, וזאת ראינו רק לאחרונה ב-כ"ב בתשרי , והיא ממשיכה במרוץ הרצחני. , המשיחיות הישראלית רק מטיפה לטרנספר עם ילידי העם הפלשתינאי במקום להגיע להסדר . הסדר המכיר בזכותו של העם היהודי לחזור לביתו ולהקים את ביתו הלאומי - את מדינת ישראל בארץ ישראל, והעם הפלשתיני מקים את מדינתו לצד מדינת ישראל. זה הפיתרון היחידי.
כתוב תגובה ל- בן ציון
הביריון השכונתי אנס את בתו של
  ה.א   5/12/23 00:34
הביריון השכוני אנס את בתו של שמעון הלפלף. שמעון פונה לביריון בדחילו ורחימו ואומר לו, אנחנו אנשים, למה מלחמות, בוא נגיע להסדר מדיני, אז הבריון אנס גם את שמעון כרת את ראשו, ותלה את הראש בכיכר העיר. ואז הביריון הגיע לביתו של ראובן, לפני שהבריון פצה פה, ראובן ירה לביריון כדור במצח וגמר את הסיפור. אז מי מוסרי כאן? ראובן או שמעון? מי שוחר שלום ראובן או שמעון?, מי מחרחר מלחמה, ראובן או שמעון?. בן ציון יקירי אתה מבין סוף סוף מהי מניפולציה? זה חודר לך למוח? או שהערפל הסמיך שמפזר איתן מבלבל אותך.
כתוב תגובה ל- ה.א
איזה "משיחיות" מעדיף בן ציון .
  שלמה המגיב   5/12/23 08:29
נו בן ציון , אם אילו שתי "המשיחיות" לטעמך , שגורמות "למציאות המדממת" , אז "הפיתרון היחידי" זה , להעדיף את הפיתרון של "המשיחיות החמאסית המסוכנת והרוצחת יהודים " ? , זהו בן ציון ? "שתי מדינות לשני עמים" כאשר עם אחד משניהם ( נחש איזה ? ) יש לו "משיחיות המסכנת ורוצחת יהודים" ? . כך תפסיק את "המציאות המדממת" לעם שלך , לתת "למשיחיות החמאסית " חובבת הציון , מדינה עצמאית עם צבא , בגבולנו , וכך תצא מדינת היהודים "מהמציאות המדממת" ?. וואלה , לא "אפול מהכיסא " , אם בתגובה הבאה יציע בן ציון "פיתרון יחיד " להוציא את אירן מהאיבה נגדנו ומרצונה "המשיחי" להשמידנו , באמצעות איחוד סוריה ואירן למדינה אחת , שבה צבא אירני יוצב באופן רשמי בגבולנו , ולא רק מיליציות אירניות בחסות אסד והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
שתי מדינות לשני עמים
  בן ציון   4/12/23 16:21
המשיחיות הפלשתינית הביאה עלינו אסון, כי היא כבשה את התודעה הלאומית הפלשתינאית בשלילת זכותו של העם היהודי לבית לאומי יהודי בארץ ישראל . צר לי, שהרחוב הפלשתיני שבוי באי הכרה במדינת ישראל. אני מצר על כך ,שאצלנו יש רוב לאי הסכמה לכינון שתי מדינות לשני העמים. זה הפתרון היחידי, שיכול להציל את שני העמים ממציאות חיים מדממת.
כתוב תגובה ל- בן ציון
הסברים ומסקנות נוסח בן ציון
  שלמה המגיב   5/12/23 08:08
נראה לי שהמגיב בן ציון , "נדבק" בהגיון "המבריק" של קלינסקי , שהוא הצגת מצב נתון , ובעטיו מסיק מסקנות שסותרות את המצב הנתון !. ובכן אדון בן ציון מסביר " שהמשיחיות הפלשתינאית כבשה את התודעה הלאומית הפלשתינאית בשלילת זכותו של העם היהודי לבית יהודי בארץ ישראל והרחוב הפלשתינאי שבוי באי הכרה במדינת ישראל " ולכן המסקנה של בן ציון "לפתרון היחיד " זה "שתי מדינות לשני עמים" ??? . וואלה בן ציון , זה "הפיתרון היחיד שיכול להציל את שני העמים ממציאות חיים מדממת" , או שבפועל , זה יוביל את עם ישראל למציאות מדממת , עקב "אי ההכרה של הרחוב הפלשתינאי בזכותו של העם היהודי למדינה בארץ ישראל " ? . ועוד פעם "שני העמים" בן ציון ? , נדבקת בסגנון של קלינסקי ? , אולי תחפש תציג "פיתרון יחיד" רק לעם שלך , שיוכל לצאת "מהמציאות המדממת " ולא לעם שתוקף אותך וטובח בעמך בברוטליות , שאתה מחפש עבורו "פיתרון לצאת ממציאות דמים מדממת" ? . נו , היכן שמעו פעם הקוראים בהיסטוריה של מלחמה בין שני עמים , שבעת המלחמה של בין עם שהותקף , לבין עם שתוקף , מציע בן העם שהותקף , "פיתרונות " שיוציאו את העם שתקף את עמו , כדי "להוציאו ממציאות מדממת על חשבון עמו שלו ?. אני משתדל להיות עדין בלשוני בן ציון , ולכן אסיק לגבך מסקנה אישית במשל , שאם שכל של אזרח ,ולא הכנסתו הכספית , היה הפרמטר לתשלום מס הכנסה , אתה היית פטור ממס והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
לא לקנאות המשיחית
  לא למשיחיות   4/12/23 16:37
הקנאות המשיחית האיסלמיסטית היא האויבת הגדולה של העמים הערביים. הקנאות המשיחית בעם ישראל היא האויבת של עם ישראל.
כתוב תגובה ל- לא למשיחיות
6
קלינסקי מלין על "משיחיות" ! ??
  שלמה המגיב   4/12/23 17:27
ראשית , הרי השקפותיו הרדיקליות , והבלתי מתפשרות מול מציאות של קלינסקי , בדבר הפיתרון לסיכסוך והפסקת האיבה , הם חד משמעית יכולות להיות מוגדרות כהשקפות "משיחיות" ומפתיע ( ואולי זה אף חוצפה מצידו ) , לראות באופן שלילי השקפות "משיחיות" של מי שלא חושב כמוהו. ושוב ההשוואות החוצפניות והאווילית הללו , באיזון "הקדוש" שעושה קלינסקי , בין"המשיחיות החמאסית הרצחנית" ( כך בלשונו !) , ובין "המשיחיות שלנו" וזה ממש מקומם. נו , מה "שמפחיד" את איתן כעת , תוך כדי מלחמת הגנה שלנו מול "המשיחיות החמאסית הרצחנית" , זה "תשוקת המלחמה ( שלנו !) שמנווטת להבטחת הניצחון המוחלט והסופי" !!. האם קלינסקי אינו בעד "ניצחון מוחלט וסופי " על כל "חובבי ציון" האלה ?. וקלינסקי מוסיף ומאפיין באופן שלילי את רוח הקרב שלחיילינו והתמיכה בעם , ומגדיר אותה כמשיחיות של "מלחמת קודש" (!) ולא ברור לו מדוע מדינת ישראל " אינה מוכנה לאמץ את האלטרנטיבה ( המעשית ושאינה "משיחית" בנוסח קלינסקי ) " שהיא " טוב השיח המדיני ממציאות החיים המדממת ודומעת" !!. נו , ואמונתו כעת של קלינסקי , לאחר הפוגרום של השביעי באוקטובר וגם בעת שכבר נודע על ההתעללות של חובבי הציון בחטופים גם במקום כליאתם "שיש לנהל שיח מדיני " ולא "מלחמת קודש" , אינה איזה "משיחיות" שמימושה עלול לסכן באופן ממשי את קיומה של מדינת היהודים וזה לא "מפחיד" כעת את קלינסקי , אלא המשיחיות היהודית של העם היהודי המוביל "למלחמת קודש" !. נ.ב. אם הייתי הדובר של הרשות הפלשתינאית ( שלא גינתה עד עתה בכלל את החמאס ואת הפוגרום של השביעי באוקטובר !!) , הייתי מעתיק מילה במילה את התובנות של קלינסקי כאן במאמר , כדי להבאיש את ריחה של מדינת ישראל בעולם , כדי לשכנע את העולם שאנו "עושים מלחמת קודש" ואנו אילו שמרחיקים את השלום עקב "המשיחיות" בעם היהודי "שאינה מוכנה לאמץ את האלטרנטיבה , שהינה השיח המדיני" ועקב "תשוקת המלחמה שמנווטת את מדינת ישראל" !!. וואלה , הקלינסקי הזה , לא מוותר , אפילו לאחר מה שכל העם הבין בשביעי באוקטובר , וזה בכלל לא "משיחי " , אלא רעיונות הגיוניים שמצדיקים באופן מוחלט את חובבי הציון שמסביבנו , שרק "שיח מדיני" הוא הפיתרון !. נגמרו לי המילים , קלינסקי , זה כבר לא "התנהלות אנושית" של אדם , אלא אתה הופך לאיזה מכונת סיסמאות , כדובר הפלשתינאים וזהנראה כבר קצת מדאיג.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
הדביליות שמסכנת את חיינו
  מגיב ותיק   4/12/23 19:05
מה חשבת שיקרה אחרי שברחנו מגוש קטיף? אחרי שכל שבוע הצהרתם שלא תתגייסו ותשתמטו? אחרי שהטפתם (בעיקר אתה כאן באתר זה) לוותר על שטחי מולדת? אחרי שהפניתם את כל השנאה שלכם נגד אחיכם המתנחלים במקום נגד האויבים האמיתיים? כעת חוצפן שמאלני קטן אתה ממשיך ומפנה את רעלך כלפי אלה המתנחלים שהיו בין הראשונים שיצאו נגד החברים הפורעים שלך בעוטף. ומספר הנופלים מבינהם עולה על האחוז שלהם באוכלוסיה. תתביש ! מסית חסר אחריות כמוך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מה הקשר "לגוש קטיף " ולמצב ?
  שלמה המגיב   5/12/23 10:47
מה אתה "דוחף" את "הבריחה מגוש קטיף" כאיזה פאקטור שהשפיע , על הביטחון של עוטף עזה ושל למעשה יתר חלקי הארץ בואכה תל אביב והוד השרון ?. האם הפוגרום בעוטף עזה בשביעי לאוקטובר היה נמנע , אם עדיין היו גרים 8000 המתיישבים בגוש קטיף , או שהאסון הזה היה מתעצם עשרת מונים , באשר חובבי הציון הללו , היו טובחים גם במתיישבי גוש קטיף , ועוד היו מסבירים בעולם שהם מגינים על שטחם מפני "פלישה" של יהודים לארצם "הכבושה" וזה "זכות אלמנטרית ומובנת " מפני "כיבוש" ארצם ע"י היהודים , הלא כן ?. "הבריחה מגוש קטיף" היתה בקיץ 2005 , ואילו התחלת ירי הקסאמים על עוטף עזה ובמיוחד שדרות ( כולל הרוגים בשדרות ! , אז לא היתה לנו כיפת ברזל ) החלה בתחילת 2002 (!) , נו , אז מתיישבי גוש קטיף ואיזה גדוד מילואימניקים שאיבטח אותם שם בפינה הדרום מערבית של הרצועה , היה מונע את המשך הירי שלהם על עוטף עזה , ואת הפוגרום שעשו לנו כעת , אותם חובבי ציון ? . להזכיר לקוראים , שהפסקת השליטה הביטחונית שלנו על רצועת עזה ( מלבד גוש קטיף בדרום מערב הרצועה ונצרים וכפר דרום בפינה הצפונית ) , החלה ב 1994 , לאחר הסכם אוסלו , שבו הוצאה כליל אוגדת עזה מתוך הרצועה ( מתן וילנאי היה אז אלוף פיקוד הדרום) והתמקמה בעוטף עזה , באופן דליל ביותר כפי שהיה המצב בשביעי באוקטובר , "והבריחה מגוש קטיף " בקיץ 2005 , אם היתה נכונה או שגוייה , אינה ברת השפעה ביטחונית , על הישובים והערים בעוטףעזה וגם על באר שבע ותל אביב , שטילי הגראדים הגיעו גם לשם , ומבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה הקשר ? בירה נשר...
  מגיב ותיק   5/12/23 22:49
אם אני צריך להסביר מדוע אירוע ההתנקנקות דרבן את החמס,כנראה שיש לך בעייה חמורה בהבנת המציאות. וחפש את מאמרי השמחה של אדון איתן על הגירוש...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ואת מי זה " דרבן" , מגיבי ?
  שלמה המגיב   6/12/23 07:25
ההתנתקות אולי "דרבנה " את איתן , לכתוב מאמרי שמחה , אך לא השפיעה בכלל על ביטחון ישובי העוטף , וכדאי שתתייחס לעובדות , במקום לנתח פסיכולוגית את האויבים שלנו ( " דרבן" את החמאס , עלאק ). נ.ב. ראינו מה קרה , כאשר כל "החוכמולוגים " ( כולל נתניהו !) , איבחנו פסיכולוגית את החמאס , שהוא "מורתע " והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
איתן.
  כבש 44   4/12/23 19:53
כתוב תגובה ל- כבש 44
9
מאחלת לך ולרעייתך בריאות טובה
  עיה.   5/12/23 06:15
איתן יקר, מאחלת לך בריאות טובה ותמשיך לכתוב.
כתוב תגובה ל- עיה.
עצת אחיתופל
  ה.א   5/12/23 08:55
מצטרף לאיחולי הבריאות לאיתן רעייתו. מי ייתן ויזכו לבריאות טובה ואריכות ימים. מי ייתן וצה"ל ימשיך להרוג בהמוניהם את כל אלה שמנסים להרוג את איתן, רעייתו, את עיה ואת כל עם ישראל. לגבי עצת אחיתופל של איה שימשיך לכתוב אנו חלוקים. כתיבתו של איתן גורמת נזק ענק לשלום, ומזמינה עוד מלחמות עקובות מדם על ישראל, וככזו היא מיותרת, מקוממת ופוגעת בישראל ובאנושות ההומנית כולה.
כתוב תגובה ל- ה.א
10
למר ה.א
  בן ציון   5/12/23 09:47
ה.א , אף אחד אינו מבלבל אותי . אני, לצערי , בדעת מיעוט. אני בדכאה , שהעם הפלשתיני חייב להכיר בזכותו של העם היהודי למדינה עצמאית במולדתו ההסטורית, והחברה הישראלית צריכה להכיר בזכותו של העם הפלשתיני, עם ילידי, למדינה עצמאית ליד מדינת ישראל. לצערי, המדיניות הפלשתינית שוללת את ההכרה בזכות העם היהודי לבנות את חייו הלאומיים - מדינת ישראל - במולדתו ההיסטורית, ולצערי, חלק גדול בציבור הישראלי תומך במדיניות של טרנספר האוכלוסייה הערבית . כל עוד לשתי דעות אלו תהיה אחיזה חזקה אצל שני העמים, צפויה לנו רק שפיכות דמים קשה, כמו שמתרחשת בימים כואבים אלו.
כתוב תגובה ל- בן ציון
"חלק גדול תומך בטרנספר " ?
  שלמה המגיב   5/12/23 13:42
נו , בן ציון מנסה לשכנע את הקוראים , שההשוואות המטופשות הללו , בין "המשיחיות" של "שני העמים" , הינה באותה רמת סיכון לטעמו , ולכן הוא קובע (!) בפסקנות "שחלק גדול מהציבור הישראלי תומך במדיניות הטרנספר של האוכלוסיה הערבית" !!. וואלה , מה זה השקר הזה בן ציון ? , הרי אבי "תורת הטרנספר " רחבעם זאבי , מעולם לא קיבל יותר משלושה מנדטים בבחירות לכנסת , וגם כיום אין לרעיון הזה , כמעט שום תמיכה בפוליטיקה הישראלית , ובודאי לא של " חלק גדות מהציבור הישראלי" , וזאת בהשוואה "למשיחיות" הפלסטינאית , ששם כמעט כל (!) הציבור מתנגד למדינה יהודית בארץ ישראל , אז כך , באופן מטעה ומניפולטיבי כזה , אתה מנסה להסביר את ההשוואה שלך בין "שני העמים" ? . נ.ב. האם הסכנה הקיימת לעם הפלשתינאי , שעלולה לקרות כתוצאה "מהמשיחיות" הישראלית ( טרנספר עלאק ) , הינה אותה סכנה ממשית של השמדה , הקיימת באם תבוא לידי ביטוי בפועל , "המשיחיות" הפלסטינאית ? . זהו בן ציון , כך אתה רואה את הסכנות "לשני העמים" בהשוואות המטופשות הללו ? , זה מה מטריד אותך כעת , אפשרות וסבירות "הטרנספר לערבים " , בעת שאנו במלחמה מול חובבי הציון הללו , וקוברים יום יום את לוחמנו , בכל רחבי הארץ , והחמאסניקים עדיין מחזיקים 150 חטופים שלנו , ילדים , נשים וקשישים רבים מתוכם ?. ממש מביש.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  לשלמה המגיב   6/12/23 14:52
הבנתי משלמה שאיתמר בן גביר ומפלגתו מתנגדים לטרנספר. סמו טריץ ומפלגתו מתנגדים נמרצות לטרנספר . כל חברי הכנסת והשרים. של הליכוד מתנגדים לטרנפר. חבל שאיתן לא ידע את העובדות האלו.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
ואתה מלין על "עובדות" ?
  שלמה המגיב   6/12/23 17:32
בן גביר וסמוטריץ ומפלגותיהם ובודאי חברי הכנסת של הליכוד , הינם מתנגדים לתת לפלסטינאים מדינה עצמאית בארץ ישראל והם בעד סיפוח השטחים לריבונותנו ( כמו את מזרח ירושלים ) , ואם זה טוב או לא טוב , כל אחד ודעתו , אך מעולם לא שמעתי הצהרה שלהם , שלצורך מימוש מטרתם לספח את השטחים , הם מציעים "לטרנספר" בכפיה , או לגרש , איזה פלשתינאי מביתו ואדמתו , אל מחוץ לגבולות ארץ ישראל ? , מה אתם ממציאים איזה נימוק , להציג את "הגישה" השלילית של "המשיחיים" היהודים , מול "הגישה" הפלשתינאית שהיא אי הכרה בכלל בזכותנו למדינה יהודית בארץ ישראל ? . איזה "תמיכה בציבור" הישראלי יש בכלל , "לגרש" פלשתינאי כולשהו (טראנספר ) , גם ממי שחושב שצריך לספח את השטחים ומתנגד למדינה פלסטינאית לצידנו ( הגישה של קלינסקי) ?. נ.ב. אני מתנגד חריף לבן גביר ולסמוטריץ בפוליטיקה הישראלית , ומקווה שהם ייעלמו מחיינו הפוליטיים , כמה שיותר מהר , אך אין זה מצדיק לאפיין אותם באופן שקרי , ולייחס להם , את גישת "הטרנספר" נוסח גנדי ומפלגתו מולדת והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אינך מבין עם מי יש לך עסק
  ה.א   5/12/23 14:40
בן ציון היקר. אינך מבין עם מי יש לך עסק, התמיכה בחמאס הנאצי היא טוטאלית, בכל שטחי עזה ויו"ש, התמיכה בטרנספר של ערבים מישראל ומיהשטחים היא מינורית, שולית לחלוטין, אין אף מפלגה שהציע טרנספר לבוחריה למעט מפלגת מולדת שלא קיימת ובכיר במפלגתו של יאיר לפיד (לאחרונה). ניסיון לאזן בין השטן ועוזריו לבין עם ישראל הלוחם להגנתו מעורר פלצות ומטיל ספק גדול מאד בשיקול הדעת של אותו קומץ מבוטל שמזמין את השטן לביתו, בייחוד לאחר ה 7.10
כתוב תגובה ל- ה.א
11
תגובה למר ה.א
  בן ציון   5/12/23 10:13
ה.א חבל שאתה מלעיז על איתן , שרואה חשיבות בכך , שאנחנו נדרוש מהעולם הערבי להכיר בזכות העם היהודי לבנות את ביתו הלאומי, את מדינתו בערש לידתו, ארץ ישראל, אבל מדרוש מעצמנו להכיר בזכות העם הפלשתינאי לצד מדינת ישראל. אני כואב את העובדה שמעטים תומכים ברעיונות של איתן. מההיסטוריה למדתי שאומרים לעמוס "חוזה לך ברח" ויש דעת קהל עוינת מצד "מוכרי בכסף צדיק ...ואיש ואביו ילכו את הנערה... ,זה לא אומר שהצדק הוא לא מנת חלקם של מעטים, וזה מה שכואב.
כתוב תגובה ל- בן ציון
12
כבוד !
  סניל   5/12/23 10:20
כתוב תגובה ל- סניל
13
במה המשיחיות שלנו מסוכנת?
  סניל   5/12/23 10:23
המשיחיות שלנו מלווה אותנו 3000 שנה והביאה להקמת מדינת ישראל. הציונות היא פרק במשיחיות שלנו. מה לא בסדר בה?
כתוב תגובה ל- סניל
14
חיסול החמאס מטרה מוצדקת
  למר ה.א   5/12/23 11:06
חיסול הארגון הצבאי המאיים על מדינת ישראל זו מטרה הראויה להערכה ולכל התמיכה. אך התמיכה בחיסול הארגון הצבאי של החמאס אסור לה להשתלב בייעוד להקים בארץ ישראל שתי מדינות לשני העמים וחתימת הסכמי שלום ביניהם. למטרה זו יש לחתור.
כתוב תגובה ל- למר ה.א
15
מאחלים לך, איתן, הרבה בריאות.
  השמוצניקים ממלבס   5/12/23 11:13
השמוצניקים ממלבס מאחלים לך , איתן ולרעייתך, הרבה בריאות .
כתוב תגובה ל- השמוצניקים ממלבס
16
המשיחיות ממש מסכנת אותנו
  יאירה.   5/12/23 12:22
בנימין נתניהו שבוי בידי בן גביר-סמוטריץ- אמסלם החנפן- ולמעשה המשיחיות שלנו מזינה את הטירוף של המשיחיות האיסלמית הרצחנית .
כתוב תגובה ל- יאירה.
יאירה את מחשיכה
  ה.א   5/12/23 21:23
יאירה, את מחשיכה. את מאשימה את עם ישראל בנאציות ל החמאס. התחלקת לגמרי על השכל.
כתוב תגובה ל- ה.א
17
ה.א מעליל על יאירה
  בן ציון   6/12/23 10:20
יאירה שייכת לחבורה, שלצערנו היא קטנה, היוצאת מנקדת מבט, שהפלשתינים חייבים להכיר בזכות העם היהודי להקים מדינה יהודית ועלינו להכיר שיש כאן עם ילידי שמדינתו תוקם לצידה של מדינת ישראל. אין בהקפה הזו מאומה עם נאציזים, חבל שהלאומנות של בן גביר וחבריו מזינה את הלאומנות המטורפת של החמאס, החותר להשמדת מדינת ישראל . המשיחיות המטורפות של החמאס היא מסוכנת, והמשיחיות של של בן גביר וחבריו היא מסוכנת, כי הם גורמים למציאות חיים מדממת . יאירה מבקשת חיים למדינת ישראל ואילו ה.א מעליל עליה עלילת דם.
כתוב תגובה ל- בן ציון
מרחם עליך.
  ה.א   6/12/23 15:42
כתוב תגובה ל- ה.א
אתה מלין על "עלילות", בן ציון?
  שלמה המגיב   6/12/23 18:23
זהו בן ציון ? מצאת מה גרם "ללאומנות המטורפת של החמאס החותר להשמדת ישראל" ? , ברור , זה ניגרם לחמאס , שהיו אירגון של חמלה וחיבת ציון , ורק "הלאומנות של בן גביר וחבריו הזינה את הלאומנות המטורפת " הזו ? .תגיד לי בן ציון , אתה מקבל עמלה על דוברות מסינואר , או סתם טיפש כמו אותו מזכיר האו"מ הפורטוגלי , שהסביר לתיקשרת שהפוגרום שעשו לנו החמאס בשביעי לאוקטובר " לא בא בחלל ריק" !!. האם " הלאומנות של בן גביר" , זה התוצאה של הפוגרום בנו בשביעי באוקטובר ?. זהו ? , מה "שחימם" את כל "השבאב " שחדרו לקיבוצי העוטף ושחטו ורצחו ואנסו 1400 איש , אישה , ילדים וזקנים , זה "הלאומנות של בן גביר שהזינה אותם" ?. ואתה עוד מלין על "עלילות", בן ציון ? , אתם עדיין לא מסוגלים "לתפוס" מה קרה כאן בשביעי באוקטובר ? , אתם עדיין לא מסוגלים להבין ולהודות ביושר שהתנפצה הקונצפציה , של "הידברות" ושל "שני צדדים" ? , אין לכם אפילו קמצוץ של יושר איטלקטואלי ?, אתם ממש מדבררים בחיוב (!) את הצד הפלשתינאי , גם לאחר השביעי באוקטובר וזה ממש מדהים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il