w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מנחם רהט
מנחם רהט
המרוץ לכהונת הרבנים הראשיים מגיע אל הישורת האחרונה ללא תמיכה ממוקדת במועמד אחד מטעם הציונות הדתית, מה שפותח את הדרך לבחירה נוספת, זו הפעם הרביעית, של רבנים חרדיים לראשות המוסד שהחר...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
הנשיא האמריקני מודע היטב לנסיבות הפוליטיות המורכבות והרגישות בישראל, ובפרט לאילוצים הרובצים על ראש הממשלה בהתייחס לסוגיית המשך המלחמה מול חמאס ברצועת עזה
יהונתן דחוח הלוי
יהונתן דחוח הלוי
הרשות הפלשתינית לא תסכים לקבל את השלטון ברצועת עזה על כידוני צה"ל, אלא בנתיב המוביל להקמת מדינה פלשתינית    הטרור באיו"ש נגד ישראל משרת את הרשות הפלשתינית הנתפס בעינה כחיוני להמחשת ...
אלי אלון
אלי אלון
אחד מפיגועי הטרור הקשים והטראומטיים בתולדות המדינה    המחבלים ריכזו את התלמידים באחת הכיתות בקומה הראשונה    היו בידיהם כ-85 תלמידים ותלמידות, שתי חובשות ושני מורים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כואבות לי קריאות ברחוב הישראלי וברחוב הפלשתיני
מאת: איתן קלינסקי  |  06/12/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מייחל להגשמת החזון
  בן ציון   6/12/23 10:39
איתן, אני מאחל לך ,שחזונך יתגשם. אני מייחל ליום בו העם הפלשתיני יסיר מסדר יומו את החובה להשמדת עם ישראל, ועם ישראל יסלק ממנו את המדיניות של המשך שליטה על העם הפלשתיני ביהודה ובשומרון עם המגמה הכאובה לביסוס והרחבת השליטה.
כתוב תגובה ל- בן ציון
2
לאומנות ישראלית???
  אלי דנינו   6/12/23 11:13
לצערי, הגישה אותה מתאר קיימת רק בצד הערבי/פלשתיני. לו הייתה קיימת בצד הישראלי, היה מפסיק הדימום ב 67. חוסר ההבנה של לאומנות וחוסר קיימותה במרחב השלטוני/צהלי מונעים את ההבנה לניהול נכון של הסכסוך והדרכים לסיומו.
כתוב תגובה ל- אלי דנינו
שתי מדינות לשני העמים
  בו ציון   6/12/23 12:27
אלי דנינו ,הלאומנות הערבית מביאה אסון בכך , שהיא נחרצת במימוש המטרה , אותה היא שמה לעצמה מטרה - להשמיד את מדינת ישראל. הלאומנות הישראלית מביאה אסון בגישה , שיש לטרנספר מכאן את הערבים. אני מקווה, שהחזון של שתי מדינות לשני העמים יקרום עור וגידים, והעם הפלשתיני יכבד את העם היהודי החוזר למולדתו כדי לבנות את ביתו הלאומי, ואנחנו נכיר בקיום מדינה פלשתינית לצד מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- בו ציון
בן ציון, את חי על הירח?
  ה.א   6/12/23 18:00
בן ציון, תראה לי מפלגה פעילה אחת אשר חרתה על דגלה טרנספר של ערבים. הטרנספר המעשי שהיה כאן הוא טרנספר של יהודים מגוש קטיף. נדמה שלא התנגת לטרנספר הזה, האם צודק אני, ואם התנגדת אודה אם תפרט את אופן ההתנגדות, אם לא התנגדת, הגולשים יהיו ששים להבין מדוע.
כתוב תגובה ל- ה.א
3
שרלטן
  ה.א   6/12/23 11:17
כל מי שטוען טענה משמעותית, ראוי שיביא לה סימוכין, ולא מצאתי בכל דברי איתן כל ראיה לכך שיש תמיכה נרחבת לטרנספר של ערבים מישראל או מהשטחים. אפילו חוק הגירוש, העוסק בגירוש מתבקש של קרובי משפחה מדרגה ראשונה של מחבלים, מדשדש. ומדוע החוק הזה חיוני? לא כנקמה ח"ו, נקמה זו משאת נפש של השמאל, כי נוקמים, שוכחים, ואז שוב נשחטים, אלא כאמצעי הגנה, אם הורסים למשפחה את הבית היא בונה בית חדש מכספי החברים של איתן מעבר לקו הירוק, אך אם המשפחה תגורש לסוריה או לבנון, זה קצת יותר מרתיע ומקטין את הסיכוי שאני או איתן או בן ציון ניאנס, נישחט, הראש שלנו יהיה כדורגל למחבלים, השדיים של נכדותנו ייכרתו בעודן בחיים, ואז הן תיירנה למוות, ועוד כיוצא באלה הרגלים של הנאצים ועוזריהם הנתמכים על ידי השותפים של איתן להם הוא שואף לתת מדינה. שרלטן כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- ה.א
4
עובדות והשוואות נוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   6/12/23 12:24
אין שום "תמיכה רבה בציבור הישראלי הקוראת לכינון ארץ ישראל השלימה" , וגם אין "בחברה הישראלית תמיכה רבה בגיבוש מדיניות הטרנספר" , וגם אם "המשאלות " והמדיניות הזו ( "ארץ ישראל השלימה " ) , היו מתממשות , אזי לא היתה בכך שום סכנה לחייהם של הפלשתינאים , וניתן אפילו להניח שרמת חייהם היתה עולה עשרת מונים . וההשוואה הנואלת הזו שעושה קלינסקי , "לקריאות ברחוב הפלשתינאי למחוק את ישראל מהמפה " ( בלשונו של קלינסקי בעצמו !) , כאילו מדובר " בשתי גישות" זו מול זו , וקיימת אותה סכנה של השמדת עם , ממימוש כל "גישה" וכי "שני העמים (!) חחיבים להתנער מהגישות הלאומניות" , הינה חוצפה של קלינסקי , שמנסה שוב ושוב , לשכנע את הקוראים שאנחנו אשמים "במציאות החיים המדממת והדומעת" , באותה מידה כמו הפלשתינאים , ולהציג כך את "האיזון " הנואל הזה , גם לאחר מה שחווינו בשביעי לאוקטובר , זה כבר ממש מקומם וזה נבזות שאין כמוה מצד קלינסקי ואני עוד עדין בלשוני. נ.ב. לא "אפול מהכיסא " אם קלינסקי יסקור באיזה מאמר שלו , את תוצאות מלחמת העולם השניה למשל , וישווה בין "גישת" גרמניה הנאצית , לבין "גישת " בנות הברית , בגרימת החורבן שארע באירופה והמבין יבין. ממאמר למאמר , מתחזקת אצלי התחושה שקלינסקי לא סתם איזה יהודי נאיבי , אלא ממש אידיוט מושלם וצר לי מאד שהוא גורם לאנשים כמוני להתבטא כך , כלפי יהודי קשיש , אך יש גבול לכל הנסיון "להבין" את "הראש" של קלינסקי , וזה כבר מעבר להבנת אנשים נורמלים , ונראה לי כי קלינסקי "איבד את זה " לחלוטין , וכדאי שסביבתו הקרובה "תשים לב" אליו והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
5
למר שלמה המגיב
  למר שלמה המגיב   7/12/23 11:14
שלמה המגיב, איתן מאשים את האסלם החמאסי במציאות החיים המדממת והדומעת. אך איתן מבקש ללכת בדרכו של קוהלת בפרק ט'- "טובה חוכמה מגבורה...טובה חוכמה מכלי קרב". . שחרור 6000 הפושעים תמורת פדיון 137 יהודים שנותרו כדי לא להפקירם לאימת המוות והטירוף. לעלות על פסים של חכמת השיח כדי למצוא פתרון, הגם שלפנינו חמאס מטורף. לא להזין את הטרוף האסלמי בסיסמאות כמו טרנספר.
כתוב תגובה ל- למר שלמה המגיב
6000 פושעים?
  ה.א   7/12/23 11:55
האם מדובר ברעבים שגנבו לחמניה מהמכלות? מדובר ברוצחים עם דם על הידיים אשר עם שחרורם ימשיכו לרצוח. וכמובן ישראל מוכנה לשחרר, פושעים אך לא רוצחים, ושיחררה מאות מהם עד אשר החמאס הפר את ההסכם וסירב לשחרר נשים שהתחייב לשחרר, כנראה כי יש להן עדויות שהחמאס לא מעוניין שתישמענה. איתן מטיף גם להפסיק את המלחמה כלומר להפסיק את השמדת העמלק הנאצי. כמה טוב לנו שבעלי דעות כל כך הזויות ואובדניות, כמעט לא נשמעות יותר בארץ למעט מגורמי קיצון מאד מאד הזויים כמו איתן וכמה חבריו הספרים. וישראל ניסתה מספר פעמים את ה"חוכמה" של איתן, דיברנו על "הכלה", איפשרנו הזרמת כספים, סיפקנו עבודה, קינינו סחורה, עשינו כל דבר על מנת להרגיע, ומה קיבלנו בתמורה? ראשים ערופים ותינוקות שרופים. איתן מחרטט שוב ושוב עם דף מסרים ממגילת קהלת, אך הוא נוטה לשכוח ציטוטים אחרים ממש מאותה מגילה:..עֵת לַהֲרוֹג וְעֵת לִרְפּוֹא עֵת לִפְרוֹץ וְעֵת לִבְנוֹת..עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים עֵת לַחֲבוֹק וְעֵת לִרְחֹק מֵחַבֵּק .. עֵת לֶאֱהֹב וְעֵת לִשְׂנֹא עֵת מִלְחָמָה וְעֵת שָׁלוֹם. זהו איתן, שרלטן המנצל בצורה צינית ספרים שהוא ממליץ לקרוע דפים מהם כי הם לא מתאימים לאג'נדה האופיינית שלו, ובכך הוא פשוט מחלל את עצמתם המוסרית.
כתוב תגובה ל- ה.א
"טובה החוכמה" , אדוני המגיב ?
  שלמה המגיב   7/12/23 13:54
איזו "חכמה" מצאת , ברעיון המטופש הזה של קלינסקי , "לשחרר את כל 6000 הפושעים הפלשתינאים תמורת פדיון 137 יהודים" , ולהיכנע ללא שום תנאי לסחיטה הזו של חמאס ? . הרי כניעה כזו לדרישת החמאס , תביא לכך שבמיידי ,כל יהודי בישראל , מזקן בן 100 ועד תינוק בן יום , יהיה תחת סכנה מיידית וממשית להיחטף ע"י כל משפחה פלשתינאית ( ולא רק אירגון טרור ) , שהבן שלה נעצר כגנב רכב בתל אביב , ובדרך זו , ( לחטוף יהודי ) הם יאלצו את ישראל לשחרר את בנם , ללא כל סיכון , שהם עלולים "לשלם מחיר" על מעשה החטיפה הזה !!. נו , זו "חכמת השיח" נוסח קלינסקי , או טימטום מוחלט וזריקת סיסמא נבובה באויר , אדוני המגיב ?. מה אתה "דוחף" כאן את "הטרנספר " ? , האם הפלשתינאים רוצחים בנו בגלל החשש "מטרנספר? , איזו היתכנות בכלל יש לסיטואציה , שישראל תגרש מביתו ואדמתו , איזה פלשתינאי כולשהו , גם באם תספח את כל השטחים ? , מה אתם מחפשים סיבה כדי "להבין" את השנאה הזו של הפלשתינאים כלפינו ? , אפילו אנשי ימין קיצוני , נוסח סמוטריץ ובן כביר , שרוצים לספח את כל השטחים "לארץ ישראל השלימה " , לא רואים בכלל את הצורך "בגירוש" פלשתינאים למקום אחר , ואין בכלל הסתברות שסיטואציה כזו בכלל תקרה , אז מה אתם מטמטמים את הקוראים בנסיונכם ,להצדיק את הטבח בנו מאותם חובבי ציון , על כי הם חוששים "מטרנספר" וזה באשמתם של יהודים "משיחיים" ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
שלמה, אתה פשוט אינך מדייק
  למגיב שלמה..   7/12/23 16:19
שלמה המגיב ערב טוב המשטרה נתנה היתר להפגנה של חסידי איתמר בן גביר וסמוטריץ, שתתקיים הערב בסמטאות של ירושלים העתיקה גם באזורים שגרים ערבים. הקריאות, שישמיעו המפגינים, לצערי, מהוות מזון לקיצוני האסלם המטורף והרצחני. עד כמה שאני יודעת בן גביר הוא שר לביטחון לאומי הוא עומד מאחורי ההיתר להפגנה ואנשיו הם המפגינים, הממשיכים את מסורת מצעד הדגלים של חסידי כהנא . שלמה המגיב , איפה ראית שאיתן מצדיק את "הטבח בנו חובבי ציון". איתן ותומכיו רואים במעשים שבוצעו ב-כ"ב בתשרי פשעי מלחמה מתועבים. שלמה המגיב, לא יפה לשקר ולכתוב שמצדיקים את הטבח של חובבי ציון. וחבל שאתה מתעלם מרעיונות הטרנספר, שיש להן אחיזה רבה ומצערת במפלגות בישראל, שהן המרכיבות את ממשלת ישראל. אני כואבת, שהאסלם הרצחני מוצא צידוק למעשיו המתועבים בקיומה של אידיאולוגיה של טרנספר והיא מושמעת.
כתוב תגובה ל- למגיב שלמה..
קיצונות מסוכנת יש בימין ובשמאל
  ה.א   7/12/23 20:52
התהלוכה בירושלים מיותרת ומסוכנת והיה נכון למנוע אותה, ממש כמו ההפגנה נגד המלחמה של החברים של איתן בת"א שקיבלה את ברכת בג"צ. הקיצונים משני הצדדים הם בפועל החברים הכי טובים, כי הם ההצדקה העיקרית לקיומה של הקיצוניות בצד השני. אם לא היו שני קצוות הזויים, היינו משתעממים. הקיצוניים בשמאל ובימין הם אנשים שמעבר לקו האדום מסמנים לציבור הענק את שדה המוקשים אשר אסור לאף אדם שפוי להתקרב אליו.
כתוב תגובה ל- ה.א
ומי כאן "לא מדייק" ?
  שלמה המגיב   7/12/23 22:55
ראשית , מדוע אסור לקבוצת ישראלים יהודים " להפגין במזרח ירושלים" ? , האם מזרח ירושלים זו טרטוריה שאינה ישראל ? , וזו בכלל לא " הפגנה" נגד מישהו , אלא תהלוכת דגלים ומדוע תהלוכה כולשהי במדינה דמוקרטית , אמורה להוות "מזון לקיצוני האיסלאם הרצחני" ? ,נו , איזה נימוק אווילי זה , כדי "להבין" את מניעי "האיסלם הרצחני !!. וואלה , עוד מעט תמליצו לאסור על חגיגת טקס הדלקת המשואות בהר הרצל בערב יום העצמאות בירושלים , כי זה "מזין את קיצוני האיסלם נגדנו" . איתן לא "מצדיק את הטבח בנו מצד חובבי הציון" , אך הוא בהחלט "מבין" את המניעים שלהם , וזה לטעמו בגלל חששם מטרנספר וזה בגלל "המשיחיים היהודים" ,וממש אומר שיש סיבה הגיונית למה שהם עושים לנו , וזה בגלל יהודים !!. אין שום "אחיזה רבה בטרנספר" בישראל ולא במפלגות שמרכיבות את הקואליציה " וזה נתון שקרי והאיסלם "הרצחני" לא "מוצא צידוק למעשיו" עקב כך ( בגלל חששו מטרנספר ) והם מעולם לא ציינו זאת כעילה , "להתנגדות לכיבוש" ואתה ממציא כאן שטויות ועוד מלין שאני "לא מדייק" ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
7
לשחרר את 137 החטופים
  לשלמה המגיב..   7/12/23 16:37
שלמה , 137 יהודים נתונים כיום לאימת מוות בחשכה של חמאס רצחני. חובה עלינו לשחררם. מחדל של מערכת הביטחון גרם לכך שאזרחי המדינה קמו ביום כ"ב בתשרי ומצאו לוע של רובה מול פניהם ו-240 איש נחטפו. אותם 137 יהודים שנותרו באפלת הכלא העזתי חייהם נתונים בסכנה. וחובה עלינו לשחררם עוד היום!!! אתה שלמה המגיב מתעטף במילים פטריוטיות , כש-137 יהודים נתונים בידי רוצחים איסלמיסטים מטורפים
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב..
הטעות היא בכך שלא כבשנו את עזה
  ה.א   7/12/23 17:57
הטעות היא בכך שלא כבשנו את עזה לפני שנה, שנתיים, שלוש, ארבע, הטעות היא שעזבנו את עזה, וכעת כאשר אנחנו בשלבים של כיבוש עזה, כל מצמוץ הוא הרה אסון. עלינו להשמיד את החמס על אף הכאב ובלי למצמץ. כמות החיילים שיילו בקרב על עזה מהיום ואילך יהיה הרבה יותר גדול מ 137 אולי פי 2 אולי פי 3 - ואסור שזה יעצור אותונו מחובתנו, ועל מנת להציל את עצמנו מהנאצים האלה, היא להשמידם לכרות את זכרם מעל האדמה, לא להותיר מהם זכר, על אף שהמחיר כבד. ברוב כסילותנו אנו כובשים את עזה כאשר יש חטופים בידיים של הנאצים, טוב היה אם היינו כובשים את עזה הרבה קודם לכן, אך מוטב מאוחר מאשר אף פעם.
כתוב תגובה ל- ה.א
ואם "חובה עלינו לשחרר החטופים"
  שלמה המגיב   7/12/23 23:19
אז אולי נממש "חובה" זו , בהפעלת כוח רציני ומרתיע כלפיהם , כדי לאלץ אותם "לשחרר את החטופים" ? , מדוע לדוגמא לא "נחריב עד היסוד " איזה עיר ברצועת עזה ( לאחר אזהרת התושבים מראש כדי שייצאו מהעיר ) , ונזהיר אותם שכל יום שעובר שהם לא מחזירים את 137 החטופים , אנו נחריב עוד עיר ברצועת עזה , עד שיבינו שכדאי להם "להחזיר 137 חטופים" ? , מדוע זה היה מוסרי והגיוני שארצות הברית נהגה באופן דומה עם יפן , במלחמת העולם בפסיפיק , כדי להכריח את הקיסר היפני הירוהיטו ( הסנואר של העזתים של היום ) , להיכנע ולהפסיק להרוג חיילים אמריקאים , וזאת על ידי הטלת פצצות אטום על ערים יפניות מאוכלסות ( ולא בהצעה שלי , על ערים עזתיות מרוקנות מתושביהן ) ? . אם"חובה עלינו לשחררם" אז נממש "חובה" זו , בדרך שנראית לנו ולא בדרך שניראת להם ( שחרור כל 6000 המחבלים האסורים בישראל ) , וכך גם נרתיע אותם , מנסיון לחטוף לנו יהודים גם בעתיד והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
8
כשקיים חמאס רצחני
  יהודית   8/12/23 00:21
כשקיים חמאס רצחני חייבים להפעיל את כל הכוח כדי להביסו, ולמרבה הכאב זה דורש מאתנו הרבה
כתוב תגובה ל- יהודית
9
יש להכניע את החמאס הרצחני
  יהוזדית   8/12/23 00:26
יש להכניע את החמאס הרצחני
כתוב תגובה ל- יהוזדית
10
לא לפגוע במי שלא חטא.
  לפגוע רק בחוטאים   8/12/23 08:41
בהחרבת עוד ער עד היסוד , כתר מר שלמה המגיב פוגע גם באנשים שלא חטאו. החמאס היא תופעה רצחנית מזעזעת שרצח מאות נערות ונערים במסיבת טבע וטבח בנשים ובקשישים. אני כיהודייה אינני רוצה לפגוע במי שלא פשע.
כתוב תגובה ל- לפגוע רק בחוטאים
איש לא רוצה לפגוע במי שלא חטא
  ה.א   8/12/23 09:48
איש לא רוצה לפגוע במי שלא חטא, אך מרגע שהובן שהנאצים של החמאס מהווים סכנה לקיומנו, מרגע שביצעו רצח המונים, אנסו, שרפו תינוקות, ערפו ראשים, זזה נקודת האיזון. הגענו למסקנה המתבקשת שעל מנת להגן על חיינו אנו חייבים להוריד כל מבנה המהווה איום על כוחותינו, לכן הודענו לאזרחים כי עליהם לפנות, לחדול מלהיות מגן אנושי לנאצים, ומי שנותר באיזורי הלחימה - שם נפשו בכפו. במקביל אנו פינינו את האזרחים מאיזורי הלחימה. לעומתנו, הברברים יורים טילים לעבר אזרחים לאורכה ולרוחבה של המדינה, למזלנו יש לנו כלי הגנה שמקטינים משמעותית את האפקט של הירי הטילי הזה.
כתוב תגובה ל- ה.א
"לא לפגוע במי שלא חטא" ?
  שלמה המגיב   8/12/23 11:41
מה זו ייפות הנפש הזו , כאשר גורל 137 החטופים עומד מנגד ? , האם היית אומרת כך לצ'רצ'יל לקראת סיום מלחמת העולם השניה ( "לא לפגוע במי שלא חטא" ) , בעת שהורה למפקד להק המפציצים של חיל האויר הבריטי , המרשל האריס , להפציץ באופן מסיבי , את הערים דרזדן , קלן , המבורג ועוד , ולגרום בכך להריגת עשרות אלפי אזרחים גרמנים באופן מכוון (!!) , כדי לגרום להיטלר להיכנע , ולחסוך בכך מותם של עשרות אלפי חיילי בנות הברית , כדי להגיע עד הבונקר שלו ? . האם היית אומרת כך לנשיא ארה"ב טרומן , שהורה להפציץ בפצצות אטום (!) , ערים יפניות , במלחמת העולם השניה בפאסיפיק , ולהרוג עשרות אלפי אזרחים יפנים במכוון (!) , כדי לאלץ את קיסר יפן הירוהיטו להיכנע , ולחסוך בכך את מותם של מאות אלפי החיילים האמריקאים , בהמשך המלחמה עד לכיבוש יפן ?. נו , ואני הצעתי רק להחריב את הערים ברצועתעזה , ולא להרוג במכוון באוכלוסייה , הלא כן ?. ואולי כדאי להזכיר למגיב יפה הנפש ( "מי שלא חטא" עלאק ) ,שגם כעת , לאחר השביעי באוקטובר , אזי מרבית האוכלוסייה ברצועת עזה ( שלא "חטאו " נוס המגיב ) , תומכת בחמאס , ואף בחרה בו ברוב גדול בבחירות דמוקרטיות ואין כמעט משפחה , או חמולה שם , שאין לה איזה "נציג" "בצבא " החמאס שטבח בנו , הלא כן ?. הרי אין כל ספק , שישנם לא מעט "אזרחים שלא חטאו" בערי הרצועה ,שיודעים היכן מוחבאים "חטופים" , ומעניין שעד עתה לא מקבל השב"כ , איזה "ידיעה " על מקום הימצאם , מאותם "אנשים שלא חטאו" והמגיב יפה הנפש , דואג שלא יהרסו את בתיהם , ויחריבו את עריהם , כדי "לאלץ" אותם "לשחרר חטופים" והמבין יבין. נ.ב. גם בגרמניה הנאצית וגם ביפן הקיסרית , תמכה האוכלוסייה במלחמות שמדינותיהם פתחו בהן , וגם ברצועת עזה , התמיכה של הפלסטינאים שם בחמאס , במטורתיו ובאדמינסטרציה שלהם ,היא משמעותית ביותר , וכמעט מוחלטת.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
לאומיות שוות משקל...
  סניל   8/12/23 12:38
המשנורר מכל רעיון רק את השלד הגרום לא מבין היכן הוא חי. ראו מה הוא כותב: "כדי להיחלץ מהמציאות המדממת והדומעת, שני העמים חייבים להתנער מהגישות הלאומניות". האמת היא שאצלנו מדובר ביהדות שהיא ה ז ה ו ת שלנו ואצלם דתיות פאגנית שקפאה בימי מוחמד. לא מדובר בלאומיות (שווה ככל שהמשנורר מתארה).
כתוב תגובה ל- סניל
12
ועל "שוחרי השלום" נוסח איתן
  שלמה המגיב   8/12/23 20:08
ואני מצטט מילה במילה , תובנה של הכותב חנוך דאום במאמרו היום בידיעות אחרונות , שאני מזדהה איתה במאה אחוז , ומציג אותה כאן בתגובותיי למאמריו של קלינסקי , ולתגובות עדת מתלהביו כאן באתר , ובכן הציטוט - "..אנשי שמאל צריכים להביא לישראל החדשה את ההבנה שהטרור אינו תוצאה של מה שאנו עושים או לא , אלא מדובר בשנאה טהורה לעצם קיומנו.." !!. אתם הבנתם את זה סוף סוף "שוחרי השלום " מתלהבי קלינסקי ? , נו , טרנספר , בן גביר , סמוטריץ , תהלוכות בירושלים , דיאלוג , זכויות למדינה לפלשתינאים ועוד , אתם מטמטמים כאן את הקוראים , ומתעלמים מה שכל העם כבר הבין , לאחר השביעי באוקטובר , ובמילותיו של חנוך דאום , שקרה "הפוגרום הגדול ביותר שידע העם היהודי מזמן השואה " , סוף ציטוט. זהו , בתגובה אחת מסכמת זו , אמרתי את מה שאני מנסה לשכנע בה את הקוראים , מאז השביעי באוקטובר והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
13
לשלמה המגיב
  יהודית נ.   9/12/23 16:46
שלמה המגיב חג אורים שמח. אני מודעת לעובדה המצערת, שהשנאה לקיומה של מדינת ישראל רווחת בקרב מיליוני הפלשתינאים, החיים ברצועת עזה, ביהודה ובשומרון וגם אצל חלק מאד משמעותי שחיים בתחום מדינת ישראל. אך קדושת החיים מחייבת אותי לעשות הכל לא לתת למציאות המדממת להשתלט על חיינו. כמו שמנחם בגין עשה את הבלתי יאומן וכרת ברית שלום עם מצרים ונשיא מצרים הופיע בכנסת ישראל, כן מוטל עלינו לעשות את הבלתי יאומן. לצערי, חמאס צמא דמים השתלט על חלק הארי של הציבור הפלשתיני. אך למרות הכל עלינו לחתור למציאות בה תוקם לצידה של מדינת ישראל מדינה פלשתינית ושלא יהיו עימותי דמים בין שני העמים, שלא יהיו עימותים הקוטלים יום יום חיים של בנינו שלא זכו לחיות בארצנו היקרה.
כתוב תגובה ל- יהודית נ.
ומה עושים עבור "קדושת החיים" ?
  שלמה המגיב   10/12/23 08:30
ושוב ושוב , הסיסמאות הנבובות הללו , יהודית ?. נו , באם " קדושת החיים " חשובה לך , ( ואפילו לא ציינת של איזה עם , על פי האיזון הקדוש בהשוואות בין "שני העמים" !!) , ובהנחה שבכל זאת "קדושת החיים" של העם שלך היא המנחה אותך , אז את מציאה פיתרון לשמור על "קדושת החיים" ( "תוקם מדינה פלשתינאית לצידה של ישראל" ) ,שלא ימנע בכלל את הסכנה "לחיים" של היהודים , וזאת מלקח השביעי באוקטובר ? . הרי אנו עזבנו כליל את רצועת עזה ב 2005 , עם גבול מסודר שאין מחלוקת עליו , ושני המיליון "חובבי הציון" שם , היו יכולים להקים לעצמם "מדינה לצידנו" והם בכלל לא חשבו על כך , אלא איך "להגיע אל אל אקצא " , תוך השמדת היהודים והם אמרו זאת במפורש שוב ושוב , הלא כן ?. על איזה בסיס הגיוני את סבורה ,שהקמת "מדינה פלשתינאית לצידנו " שגבולה מן הסתם יהיה הקו הירוק , יביא לכך שהפלסטינאים יהפכו להיות פתאום חובבי ציון , וראוי להזכיר לך , שאבו מאזן "המתון", לא גינה בכלל את הפוגרום של השביעי באוקטובר ,וגם מעולם לא גינה את ירי הטילים על אזרחינו מצד החמאסניקים , שנמשכו עד עתה כבר 21 שנה , למרות שאנו לא שלטנו שם צבאית בכלל ("כיבוש" עלאק ) , לאחר שהוצאנו את אוגדת עזה מהרצועה , והיא מוקמה לאורך הגבול בשטחנו , לאחר הסכם אוסלו ב 1994. אולי בכל אנו צריכים כבר להבין , לאחר הפוגרום בנו בשביעי לאוקטובר , שלא היה כמוהו מאז השואה , שהשנאה שלהם ליהודים , הינה בסיסית וגם אם ניתן להם " מדינה לצידנו" וניתן להם במתנה את הר הבית ואת הכותל המערבי , אזי זה לא ימנע את סיכון "החיים" ליהודים בארצם .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
14
כולם תמורת כולם..לא לאבד תקווה
  יהודית נ. לשלמה   9/12/23 17:07
כולם תמורת כולם. החמס הרצחני ניצל פשלה של ממשלת ישראל וכוחות הביטחון , החמס הרצחני טבח וחטף ישראלים מבתיהם. כיום בידי ידיים רצחניות נמצאים 138 ישראלים. ממשלת הפשלה של 7 באוקטובר חייבת היום ב-9 בדצמבר לשחררם.
כתוב תגובה ל- יהודית נ. לשלמה
יהודית? אינך יהודית!
  ה.א   10/12/23 08:17
כתוב תגובה ל- ה.א
ואיך "חייבים לשחרר" , יהודית ?
  שלמה המגיב   10/12/23 08:50
ואם ממשלת ישראל "חייבת לשחרר את 138 החטופים" ( ואני מסכים איתך בנקודה זו ) , מדוע את מציאה לעשות זאת , ע"י שחרור כל 6000 המחבלים הרוצחים שנשפטו ונאסרו אצלינו ( "כולם תמורת כולם" !) ? , האם את מייצגת את הצד של החמאס ? , הרי אפילו לא הציעו רשמית הצעה כזו ("כולם תמורת כולם") , וגם ניתן לנסות לשחררם באמצעות לחץ של עוצמה צבאית מסיבית , שבעטייה , נחריב להם ערים ברצועה , אחת לכל יומיים , עד שישחררו לנו את החטופים ,הלא כן ? . נ.ב. ראוי להזכיר שוב ושוב לקוראים , שהחמאס בכלל לא הציע לשחרר את כל החטופים ( כולם תמורת כולם ") תמורת שחרור כל 6000 המחבלים שאסירים אצלינו , מאחר ואם ישראל תסכים לכך , לא יישאר להם שום "קלף מנצח " , באשר לאחר שישתחררו ( כולם תמורת כולם" ) , צה"ל לא יראה בהם פתאום איזה חובבי ציון , ונמשיך במלחמה עד להכרעת החמאס.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
15
למגיב ה.א ושלמה המגיב
  יהודית   15/12/23 22:16
אני יהודיה 92 שנים ומאחלת לבני העם היהודי , שהשלום והשלווה יהיו מנת חלקו. הדרך שאני מציעה עשויה להביא אושר ושלווה, הדרך שאתם מציעים עלולה להביא רק אסון לעם היהודי היקר לי.
כתוב תגובה ל- יהודית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il