w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לזעוק לא ליוהרה מרקיעת השחקים
מאת: איתן קלינסקי  |  15/12/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
"ממש" נורא
  מגיב ותיק   15/12/23 01:38
שוב התיפייפות בזוייה של האיתן עם השוואה השמורה רק לשמאל קיצוני וחסר עכבות וחסר אחריות ושונא עמו, למרות כל טענותי כלפי צה"ל בהתנהלותו ביום ה 7 באוקטובר ההשוואה הזו שכתב: "מצער, שמפקדי צה"ל עורכים תחרות עם המפקדים של ארגון רצחני שערך מצעדי השפלה לחטופים הישראלים" - השוואה זו הנה בזוייה ושקרית. איתן הפלשתינאי שתפיסת עולמו התרסקה באותו בוקר מנסה ליצור איזון שקרי בין מעשי החמס לבין הפשטתם ע"י צה"ל ומראה מי הוא ומה הוא - שמאל קיצוני,אנטישמי ושונא מדינתו. חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תודה לרמטכ"ל הל ההוראה שלו
  תודה לרמטכ"ל   15/12/23 12:44
אני שמחה שהרמטכ"ל הלך בדרכו של איתן "המתיפף" ונתן הוראה , שמחזה כה לא יחזור. לא חייבים ללכת בדרכם של מטורפים האסלם, שהיה חייב לערוך מסע השפלה לשבויינו היקרים. אוב שיש לנו רמטכ"ל יותר שפוי מהתגובות של מגיב ותיק ומגיב בשם ה.א
כתוב תגובה ל- תודה לרמטכ"ל
ל"שמחה"...
  מגיב ותיק   15/12/23 13:41
הרמטכ"ל הוא אבי אבות הכישלון שלנו בהבנת האוייב הוא מונה בגניבה ע"י הגנץ תוך הצגת טענות שיקריות על צורך חיוני במינויו המטכ''ל מלא כולו בטכנוקרטים, אנשים שהם אלופים בכיבוש ובירי אבל לא מבינים כלום באיסלאם ובמניעים של האוייב הם כבר עשרות רבות של שנים שואבים כמות אדירה של מידע מהאוייבים ומנתחים אותו בצורה שגויה ומנבאים בצורה גרועה את המהלכים הבאים שלו. הם חייבים לקבל יעוץ חיצוני כי הם מקפידים לא לגוון את דעותיהם ולקדם רק אנשים דומים להם. הרמטכ"ל וכל המטכ"ל כשלו בשעת מבחן ולא מציע להסתמך על שיקוליו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
אסור "להשפיל" אויב , נוסח איתן
  שלמה המגיב   15/12/23 07:49
מה שמטריד את קלינסקי , המראות המלחמה כעת ברצועת עזה , זה "כבודם" של חובבי הציון שם ברצועת עזה , אם זה מחבלי חמאס פעילים שנלחמים כעת בחיילינו , ואם זה אזרחים שרק תומכים בהם ולכן אסור לערוך להם "מסע השפלה " !. אכן ישנה מחלוקת באם "מסע ההשפלה " ( צועדים בתחתונים בלבד ללא לבוש עליון והתצלומים המופצים על כך בתיקשורת ) ,ישבור את רוחם של החמאסניקים במלחמה , או "יגביר את ההזדהות עם החמאס הרצחני " , אך "הדאגה" הזו של קלינסקי , לכבודם של מי שרוצח בבני עמו , או בתומכיהם "חובבי הציון" שם ברצועת עזה , היא קצת "בעייתית" , וקשורה מן הסתם באיזה "שריטה נפשית" שיש לקלינסקי , והמבין יבין. נ.ב. יש לי הרגשה , שגם אם היו מציגים לקלינסקי , איזה תצלומים של חיילי הגיסטפו הנאצי , ששמרו על מחנה ההשמדה אושוויץ במלחמת העולם השניה , כאשר הם צועדים לא לבושים כשבויים , לאחר כיבוש המחנה ע"י צבא בנות הברית , היה מגנה קלינסקי את "מסע ההשפלה" שעשו להם והמבין יבין. וואלה , ותומכי קלינסקי כאן באתר , משבחים כל הזמן להגנתו את "האנושיות" של קלינסקי ופסיכולוג קליני יגדיר זאת דוקא כחוסר "אנושיות" בכלל , של אדם נורמלי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
יוהרה שמשיגה תוצאה הפוכה
  לא ליוהרה   15/12/23 08:14
לא חייבים ללכת בדרכה של יוהרת החמאס הרצחני אנחנו השגנו תוצאה הפוכה הגברת ההזדהות עם החמאס המטורף ושנאה מהדבר היפה שנקרא מדינת ישראל - מדינת העם היהודי.
כתוב תגובה ל- לא ליוהרה
סימפטום "בת היענה" הישראלית
  מגיב ותיק   15/12/23 15:23
תופעת בת היענה הישראלית המצויה תגרום לזה שכל כמה שנים יהיה לנו עוד 7 באוקטובר. לא למדתם דבר מי הם ומה הם אוייבנו ולנטוש את ה " מוסריות" הקטלנית שלכם. בושה!
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ואולי כבר די להשוואות הללו !
  שלמה המגיב   16/12/23 13:18
ושוב ושוב , מנצלים מתלהבי קלינסקי את הגיגיו , לאפיין באופן שלילי את צה"ל , בהשוואות הנואלות הללו , בינו ובין החמאס. ובכן , אדוני המגיב , חיילי צה"ל , לא "הלכו בדרכה של יוהרת החמאס הרצחני " , וצילום המחבלים ותומכיהם הנכנעים לחיילי צה"ל , כאשר הם ללא בגדיהם העליונים , והפצתו בתיקשורת , אם גרם "להזדהות עם החמאס המטורף" , או שנועד ( נכון או שגוי ) לשבור מנטלית את עוצמת ההתנגדות לצה"ל בקרבות שם , אינו אמור להיות נימוק להשוואה לצה"ל ולאפיין אותו ( את צה"ל ) באופן שלילי , בכל סיטואציה שמתרחשת שם בקרבות. נו , "יוהרה" עלאק , מייחסים מתלהבי קלינסקי , לחיילי צה"ל , שנלחמים שם תוך סיכון עצום לחייהם , וזאת כדי לאפיין אותם באופן שלילי. נ.ב. ואף מילה של קלינסקי ותומכיו כאן באתר , לאיפיון שלילי , של ראשי הרשות הפלשתינאית , שלא רק לא גינו את הפוגרום של הסביעי באוקטובר , אלא גם לא מגנים אפילו את המשך ירי הטילים של החמאס על ערי ישראל , כבר חודשיים רצופים . נו , הרי אותם את אבו מאזן וחבורתו שם ברמללה , אסור לאפיין באופן שלילי ע"י קלינסקי , כי הרי איתם הוא מציע לעשות "דיאלוג" ולתת להם "מדינה לצידנו" , כדי שיוכלו להוכיח את אהבתם ליהודים , באמצעות ירי טילים מהגדה , על כפר סבא וראש העין , בואכה נתב"ג , מאחר וירי על אזרחינו מצידם , אינו מגונה בכלל וזה פעולה טבעית של חובביציון , נוסח קלינסקי , שרוצה "דיאלוג" איתם , כדי לשמור על זכויותיהם והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   16/12/23 14:42
מה אתה רוצה מחיים יבין....?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
איתן, זה הנקמה שאתה ביקשת
  ה.א   15/12/23 08:53
איתן, אתה ביקשת נקמה, בכותרת כתבת "נקמת דם ילד קטן עוד לא ברא השטן" (מתוך גיא ההריגה של ביאליק) וכך נראית נקמה, ואזרחים שלא מפנים את אזורי הלחימה, ימותו אף הם. חלילה לנו מלנקום עלינו להרוג על מנת שלא למות, להרוג את כל מי שעלול להרוג אותנו, אנו יודעים שהחמאס עלול להרוג, וביצע בפועל טבח המוני ולכן חובה לחסל אותו, לא נקמה, לא זעם, חיסול שיטתי ככל הניתן. גם הסגנון שלך הוא סגנון של נקמה, במקום לעודד את צה"ל במלאכתו, בצדה של ביקורת שקולה ומדודה, אתה שופך את כל מרירותכך ונרגנותך על הצבא המגן עליך מפני המרצחים הנאצים האלה, מרצחים שלולא הצבא היו שוחטים את כולנו. חפש לך תעסוקה אחרת, סריגה? גובלנים? יועיל הרבה יותר מהארס שאתה מפיץ כאן.
כתוב תגובה ל- ה.א
5
ועל "עורכים תחרות" , נוסח איתן
  שלמה המגיב   15/12/23 13:56
וכמובן שקלינסקי מוצא תמיד את ההזדמנות , להשוואה בין חיילי צה"ל ובין "האירגון הרצחני שערך מצעדי השפלה לחטופים הישראלים " ( בלשונו ) !.אתם הבנתם את קלינסקי ? , "החטופים" הישראלים ( נשים , ילדים , קשישים ,גופות , נשים ערומות , פצועים ופצועות מדממים !!) , "שמפקדי האירגון הרצחני עשה להם מצעדי השפלה " , לעומת , בחורים צעירים ברצועת עזה , מחבלים ותומכי חמאס , שנלקחים לחקירה כאשר מאלצים אותם להתפשט מבגדיהם העליונים מחשש למטענים שעלולים להתפוצץ על חיילינו , וכנראה רובם ישוחררו לאחר החקירה , באם יוברר שאינם מחבלים פעילים.וכמובן זה לא המחבלים וכל השבאב , שעשה את מסע הפוגרום "ומצעד ההשפלה " לחטופים שלנו , זה רק "המפקדים" שלהם , וליתר חובבי הציון שעשו "מצעד השפלה" לחטופינו , נותן קלינסקי , פטור וחנינה , כי איתם הוא רוצה שנעשה "דיאלוג". וגם ההשוואה הנואלת הזו , בין התנהלות חיילי צה"ל ( הפשיטו מחבלים מבגדיהם העליונים כדי להשפילם !) , ובין האיזון הקדוש של קלינסקי , מול התנהלות מחבלי החמאס והשבאב שפרץ לישובים וחטף את אזרחינו , וטבח בהם ואף "השפיל אותם " ! , האם צה"ל חטף נשים ? , האם חיילי צה"ל רצחו שבויים ? האם חיילי צה"ל הפשיטו נשים ? , מה אילו ההשוואות המקוממות והנואלות הללו ? , "עושים תחרות " , לועג קלינסקי לחיילינו , כאילו מדובר כאן בכלל בסיטואציה ברת השוואה , בין "השפלת החטופים הישראלים" ובין "השפלת החמאסניקים הפעילים ותומכיהם" !. טוב , לא "אפול מהכיסא " , אם קלינסקי יסקור היסטורית , את מצבם של חיילי הצבא הנאצי שנפלו בשבי בנות הברית , וישווה זאת למצבם של חיילי צבא ברית המועצות , שנשבו ע"י הגרמנים , ו 90 אחוז מהם מתו מרעב , עינויים , מחלות ואף נרצחו בשבי , במלחמת העולם השניה , ומי אז "ערך תחרות" בין צבא הנאצי , ובין צבאות בנות הברית , מי "שישפיל" יותר את חיילי האויב והמבין יבין. נ.ב. כמעט כל תובנה של קלינסקי כאן במאמריו , הקשורים למלחמה הנוכחית ובכלל לסיכסוך שלנו מול הפלשתינאים , הינה ממש "אוצר" לחיקוי עבור הדוברים הפלשתינאים ואפילו לכל "חובבי הציון" האנטישמיים , שמבקרים את התנהלות צה"ל הלא פרופורציונית , לטעמם " ,כלפי "חובבי הציון " בעזה והמבין יבין. וגם השימוש של קלינסקי במילה "תחרות" , באופן המזלזל הזה בחיילי צה"ל ומפקדיו , כאילו הם איזה ילדים טיפשים בגן ילדים "שעושים תחרות " , מי שיגמור ראשון את ארוחת עשר , ויצא לשחק כדורגל בהפסקה הגדולה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
העיקר שכחתי...
  מגיב ותיק   15/12/23 15:34
את עזה יש להחריב עד היסוד ואת המחבלים להרוג עד האחרון.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
למגיב ה.א
  למגיב ה.א   15/12/23 16:18
מדינת ישראל לוחמת מלחמה צודקת בעזה. אך אני תומכת בצבא הגנה לישראל הלוחם בעזה נגד המבקשים להשמיד אתת מדינת ישראל. אך עיני נשואות לעתיד , והעתיד מחייב לפעול להקמת שתי מדינות לשני העמים. כואב שזה רק בבחינת חזון שסיכויי הגשמתו נראים רחוקים.
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א
8
לא לאמירה של ה.א
  לא לאמירה של ה.א   15/12/23 16:34
אנחנו לא צריכים לאמץ את הטירוף של האסלם הקיצוני. במסע התחתונים . אנחנו רק הגברנו את השנאה במחנה המטורף של האסלם. . אנחנו חייבים לשמור על ערכי התרבות היהודית ולא ללכת בעקבות האסלם הקניבלי הרצחני . תחתונים זו לא נקמה על טבח 1400 יהודי ביום 7 באוקטובר זה מסע השפלה מיותר.
כתוב תגובה ל- לא לאמירה של ה.א
איתן דוגל בנקמה
  ה.א   15/12/23 18:41
איתן דוגל בנקמה, אני לחלוטין מסתייג מנקמה, אני מסתייג גם מתחתונים, אני תומך בכל פעולה או מחשבה או דרך שתחסל את מחבלי החמאס סופית, ותחתונים לא מחסלים את מחבלי חמאס ועל כן אני מסתייג. הכותרת "נקמת ילד קטן לא ברא שטן" היא ציטוט ע"י איתן ועל כן איתן צריך לבחון בציציותיו איזו נקמה הוא מתיר ואיזו הוא אוסר. אני אוסר על נקמה מכל סוג, ומתיר רק הרג הרג נרחב, מקיף, ללא הרף של מחבלי החמאס ועוזריהם ברגע שאיתן יצטרף לכמיהה ולדחיפה לחיסול כל מחבלי החמאס באשר הם, נאמין לו שהוא מסתייג מהתחתונים. בינתיים איתן בעיני הוא נוקם תחתונים מביש.
כתוב תגובה ל- ה.א
9
ה.א מתמכר לדברי הבל ושטות
  ה.א מתמכר לשטויות   15/12/23 19:34
ה.א רקד למצהלות תחתוני החמאס וקורא לאיתן נוקם תחתונים. איתן תומך בפעולה הצבאית של צה"ל בעזה, אבל תמיכה זו אינה מחייבת הצדעה למצעד שערכו לאנשי החמאס הולכים לבושים בתחתונים וידים מורמות . ה.א החליט שהוא חייב להשתטות ולהחמיא לעצמו בהתמכרות לדברי הבל
כתוב תגובה ל- ה.א מתמכר לשטויות
אלה חבריו של איתן, שקרנים
  ה.א   15/12/23 21:21
איתן קרא להפסקת הלחימה עכשיו, כאשר חיסול החמאס עדיין בתחתוניו, תרתי משמע. איתן מנסה להציל את החמאס מחרבו של צה"ל. אני מתנגד נחרצות לנקמת התחתונים, אני מתנגד נחרצות לנקמה בכלל, אני תומך בחיסול הכוח הצבאי של החמאס מכורח צורך קיומי, לא נרמה ולא נעליים. איתן הוא זה שקרא לטור שלו "נקמת ילד קטן לא ברא שטן". אני שמח שנושא התחתונים תוקן על ידי שלטונות הצבא.
כתוב תגובה ל- ה.א
" תומך בצה"ל " , נוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   15/12/23 23:31
איתן "תומך בפעולה צבאית בעזה" , רק בתנאי שתבוצע בדרכו שלו והמבין יבין. ואם קלינסקי "תומך בצה"ל " והוא אכן לא "חייב להצדיע למצעד שערכו לאנשי החמאס לבושים בתחתונים " , אז מדוע אינו מסוגל לבקר פעולה כזו של צה"ל בשל כך , כצעד שגוי לדעתו "שיגביר את ההזדהות עם החמאס הרצחני" , מבלי לייחס לחיילי צה"ל "..יוהרה..אני ואפסי עוד..עורכים תחרות עם האירגון הרצחני.." ? , מדוע קלינסקי ממשיך כל הזמן " באיזונים" הללו ובהשוואות הנואלות הללו בין צה"ל ובין החמאס , בכל תובנה שלו , בנושא המלחמה ?. איך לטעמך המגיב ה.א. , "רקד למצהלות תחתוני חמאס" , כאשר בתגובתו ציין במפורש שהוא "מסתייג גם מתחתונים ומסתייג מנקמה" ? , מה היה בתגובתו של המגיב ה.א. "..דברי הבל והשתטות" ? , האם אמת אינה אופציה עבורך ? , מה אתם מגינים כל הזמן "בחרוף נפש" על הסגנון החוצפני והמקומם הזה של קלינסקי בדרך הנלוזה והמניפולטיבית הזו שלו , להביע ביקורת ? . אולי בכל זאת נקרא באתר איזה קמצוץ של הסתייגות מכם , על הסגנון "התומך בצה"ל" ( עלאק ) הזה , נוסח קלינסקי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מסכנים, פשוט מסכנים
  ה.א   16/12/23 08:25
אנשים שהגורל התאכזר אליהם וחופש הביטוי מאשפר להם להפיץ אץ גורלם האומלל לכל עבר.
כתוב תגובה ל- ה.א
10
תגובה למגיב ה.א
  תגובה למגיב ה.א   16/12/23 14:50
מי שהמגיב מכנה מסכנים, הם אוהביה של מדינת ישראל, הם לא כמו הסיקריקי ה.א , ומי ששכח הסיקריקים הקנאים הביאו לחורבן הבית הלאומי היקר שהיה לנו,. ואנחנו רוצים לשמור על הבית הלאומי השלישי, והשמירה שלו היא שמחייבת אותנו למדיניות של פשרה טריטוריאלית. אך הבעיה, שהקנאים המשיחיים ידם על העליונה . אני מודאג מהרצחנות שהשתלטה על העולם האיסלמי הרואה חובה להשמיד את מדינת ישראל. אך גם בשעה הקשה הזו אני מרים קולי ליצירת 2 מחנות של שלום בעם הפלשתיני ובעם ישראל
כתוב תגובה ל- תגובה למגיב ה.א
טירלול
  מגיב ןתיק   16/12/23 17:43
טירלול אובדני האופייני לסביבת הקלינסקי. חבורת אינפנטילים !
כתוב תגובה ל- מגיב ןתיק
" מרים את קולי" כתוכנית לביצוע
  שלמה המגיב   16/12/23 22:47
מה אתה מטמטם כאן את הקוראים בסיסמאות משוררים ? , מה זה הסיסמא הנבובה הזו "מרים את קולי ליצירת 2 מחנות של שלום בעם הפלשתינאי ובעם היהודי" ? , האם אתה מהאו"מ ? , על איזה "קולך" יש השפעה על הפלשתינאים ? , נו , מי "שאוהב את מדינת ישראל " , מציע תוכנית ( "מדיניות פשרה טריטוריאלית " ) שמסכנת את "הבית הלאומי השלישי " וגם לא תמנע את " הרצחנות שהשתלטה על העולם הערבי שרוצה להשמיד את מדינת ישראל " , הלא כן ?. ושוב "שני העמים" אדוני המגיב ? , אולי בכל זאת תתייחס רק לעמך שלך , ותציע הצעה לפיתרון הסיכסוך , שימנע סיכון לעמך , לאחר אירועי השביעי באוקטובר ? , ואם להבנתך אזי "הרצחנות השתלטה על העולם הערבי" ( בלשונך שלך ) , אז מדוע הגיוני בעיניך "מדיניות פשרה טריטוריאלית " והסכמים עם "העולם הערבי שרוצה להשמיד את מדינת ישראל" ?. וואלה , אתה מבלבל את הקוראים אדוני המגיב , או שאתה בעצמך לא מסוגל נפשית , לסגת ולהפסיק את הסיסמאות הללו ( "מרים את קולי" , האם אתה נואם בעצרת האו"מ !!) , שאין בהן שום משמעות על איזה "מחנה" (" מחנה השלום בעם הפלשתינאי" מבחין המגיב האוויל !) בצד של מי "שרוצה להשמיד את מדינת ישראל ". זהו ? "אני מרים את קולי " כתוכנית לביצוע של מגיב , שעוד יש לו החוצפה לבקר מגיבים , שלא כל כך "מתלהבים" מאיזה "מחנה שלום" שקיים לטעמו , בצד של אילו , שבלשונו שלו הם "רוצים להשמיד את מדינת ישראל ".
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
לשלמה המגיב
  לשלמה המגיב   17/12/23 07:08
בוא נאמץ את ההפטרה של השבוע המתקרב מספר יחזקאל פרק ל"ז, נאמץ את חזון העצים והיינו לעץ אחד - והיינו לעם אחד , ואם יש חילוקי דעות נלבנם באהבה רבה איש לרעהו.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
12
תגובה לשלמה המגיב..
  תגובה לשלמה המגיב   17/12/23 07:58
לשלמה המגיב שבוע טוב , אני מייחלת לארץ ישראל ,שגבולותיה יהוו מרכז כבוד של מדינה לעם היהודי, ולידה תקום מדינה לעם הפלשתינאי , אני מאחלת, שיוקמו שתי המדינות תוך כדי שלום בין שני העמים, כשכל עם בונה את ביתו הלאומי . לצערי, בהשקפת העולם שליו אין תמיכה בקרב העולם הערבי וגם לא בציבור היהודי. מי ייתן והשקפת עולם זו תתגשם ויוקמו 2 המדינות ל-2 העמים , כשכל עם מכבד את זכויותיו של עם אחר, כשהעולם הערבי מכיר בזכותו של העם היהודי לבנות את ביתו הלאומי בארץ אבותיו,.
כתוב תגובה ל- תגובה לשלמה המגיב
"איחולם כהשקפת עולם" !!
  שלמה המגיב   17/12/23 16:10
וואלה , תוך כדי מלחמה שבה מותקף עמה , ונרצחים אזרחים ונהרגים חיילים שלנו , ע"י חובבי הציון שמסביבנו , אזי מה שחשוב למגיבה זה "לאחל " לעם שרוצח בנו , שיצליח "לבנות את ביתו הלאומי " !!. והנימוק לתובנה המטופשת והמקוממת הזו של המגיבה , שזו "השקפת העולם "שלה !. נו , אני מניח שאם המגיבה הטיפשה , היתה חיה בתקופת מלחמת העולם השניה , והיתה מודעת מן הסתם למה שעושה היטלר לעמה , היתה מסבירה מה היא "מאחלת" להיטלר , כדי שיצליח במטרותיו לכבוש את כל אירופה , והיתה מנמקת את "האיחולים" להצלחה לצורר עמה , "כהשקפת העולם" שלה !. אתם ראיתם בחיים תופעה כזו , שמישהו "מאחל" הצלחה לאויב עמו להשיג מטרותיו , ועוד מנמק זאת באופן אידיוטי כזה , כי זה "השקפת עולמו" ?. נו , ואחר כך מלינים מתלהבי קלינסקי כאן באתר , על מי שאינו "רודף שלום" כמוהם , ומביעים צער על כי רוב העם לא חושב כמוהם ? . ממש , אייטם לתוכנית הבידור והסאטירה ארץ נהדרת , רק חבל שתובנות אוויליות כאלו , זה לא בדיוק הזמן המתאים לבדר כך את הצופים , בעוד אנו קוברים את מתינו יום יום , שנרצחים ונהרגים ע"י מי שהמגיבה "מאחלת " להם הצלחה במטרותיהם. והעיקר אצל הנמגיבה , זה "שני העמים" (!) , כי העם שלה חשוב לה בדיוק כמו העם שרוצח בעמה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
13
סיפור החתול והנמר
  ה.א   17/12/23 10:03
מר שמאלי לקח הביתה גור חתולים, הגור אמנם היה שורט את שמאלי, את משפחתו ואת השכנים עד זוב דם, אך שמאלי אמר אין בעיה אני אתמוך בו, אאכיל אותו, אלטף אותו ואצליח להפוך אותו לחיית בית. חלפו השנים והתברר למי שלא הבין עד אז שהגור הזה הוא בכלל נמר טורף, הוא טרף לשמאלי שני ילדים, אשה, שלושה נכדים וארבעה נינים, ושמאלי בשלו, אני אביית אותו, יש לו זכויות, אני אתן לו חדר משלו, עצמאות, ואז הנמר טרף את שמאלי, והשכנים, באיחור רב, חיסלו את הנמר. כמה חבל שלא חיסלו את הנמר כאשר היה גור. כמה חבל שמחיר חיסול הנמר היה כל כך יקר. ואידך זיל וגמור.
כתוב תגובה ל- ה.א
14
שבוע של בשורות טובות לעם ישראל
  שבוע טוב   17/12/23 10:57
כתוב תגובה ל- שבוע טוב
15
למגיב ותיק
  בן ציון   17/12/23 12:45
חבל שאתה קורא מטורלל למי שמביע את כאבו , שהחפצים בפתרון מדיני הם מעטים מאד בחברה הפלשתינאית וגם בחברה הישראלית. חבל שאתה קורא מטורלל למי שכואב, שהרצחנות השתלטה על החברה הפלשתינאית , מה שגורם להתמעטות רבה בחברה הישראלית של המחנה החפץ בפיתרון מדיני ולא במלחמות שנוטלות חיים יקרים כל יום.
כתוב תגובה ל- בן ציון
16
למגיב ותיק
  בן ציון   17/12/23 12:45
חבל שאתה קורא מטורלל למי שמביע את כאבו , שהחפצים בפתרון מדיני הם מעטים מאד בחברה הפלשתינאית וגם בחברה הישראלית. חבל שאתה קורא מטורלל למי שכואב, שהרצחנות השתלטה על החברה הפלשתינאית , מה שגורם להתמעטות רבה בחברה הישראלית של המחנה החפץ בפיתרון מדיני ולא במלחמות שנוטלות חיים יקרים כל יום.
כתוב תגובה ל- בן ציון
"מיעוט " שרוצה שלום , בן ציון?
  שלמה המגיב   17/12/23 16:37
"החפצים בפיתרון מדיני הם מעטים בחברה הישראלית" ,מנתח בן ציון , את האופי "המלחמתי " של עם ישראל . וואלה , סטטיסטיקה מעניינת נוסח בן ציון , שתוצאותיה הם שרוב העם היהודי בישראל , חפץ "במלחמות" , ובן ציון אף עושה כמובן השוואה לעם הפלשתינאי , ומבחינתו , הגורמים למלחמות , הם "שני העמים" (!) , שהרוב בהם "לא חפץ בפיתרון מדיני". וואלה , מי צריך יועצים לנציג הפלשתינאי באו"מ , אם הוא יכול להשתמש בתובנות של בן ציון , לאפיין את "רוב" העם היהודי בישראל , כמי שחפץ במלחמות. נ.ב. ובגלל שאנו העם היהודי , לא "חפץ בפיתרון מדיני" , אז עשינו את הסכם אוסלו , ואם נלך לאחור , גם הסכמנו ב 1947 לחלק את הארץ כדי שתהיה להם מדינה , ומה שארע בעקבות "הפיתרון המדיני" כבר כולנו יודעים. אם הייתי אבו מאזן , הייתי שוכר את שירותיו של בן ציון , כדובר ויועץ לנציג הפלשתינאי באו"מ , כי התובנות שלו והעובדות שהוא מציג , ממש "זהב" עבורם והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
17
לממשיל המשלים ה.א
  לממשיל המשלים ה.א   17/12/23 16:07
יש ברירה אחת מלחמה נצחית בינינו ובין הפלשתינים הנתמכים על ידי העולם הערבי ובין פשרה טריטוריאלית אני מצדד בפשרה טריטוריאלית, לצערי הרוב המכריע של העם הפלשתיני בחר במלחמה, המחייבת אותי להגן על המולדת שלי מפני מבקשי נפשה. אך אני אמשיך להציג את הפתרון הזה, הגם שבכאב לב אני רואה מציאות קודרת.
כתוב תגובה ל- לממשיל המשלים ה.א
"פיתרון" נוסח המגיב
  שלמה המגיב   17/12/23 18:16
המגיב "ממשיך להציג את הפיתרון" שלו ("פשרה טריטוריאלית " ) להפסקת "המלחמה הנצחית" בין שני העמים , אך בהמשך מציין את העובדה "שהעם הפלשתינאי בחר במלחמה" . נו , אז ההגיון שלך הוא להציע "פיתרון" שלא מקובל על אחד הצדדים , ואתה רואה אותו כפיתרון מעשי ואתה "תמשיך להציג" אותו בכל זאת ???. וואלה , התבלבלנו . טוב , והרי אתם מבקרים קשות ("משיחיות שבעם היהודי" ) את "הפיתרון " שמציעים , אנשי ארץ ישראל השלימה , וסבורים שאינו מעשי , ואינו מביא את השלום , כי הוא לא מקובל על הצד הפלשתינאי , הלא כן ? , אז מדוע "הפיתרון" שלך עדיף ? , הרי מן הסתם , כל פיתרון , שאינו מקובל על אחד הצדדים , אינו ישים , אז במה "הפיתרון" שלך , עדיף על האחר ?. נו , אם באופן טיפשי כזה , אתה מנסה לשכנע בדעותיך , ועוד מעיז ללעוג למגיב ה.א. , שלא "מתלהב" מהפיתרונות שלך ואף לועג להם , ובצדק , אז "הבעייה" היא אצלך והמבין יבין. זהו ? , הרי גם אם ניתן להם "כפשרה טריטוריאלית " את מזרח ירושלים כולל את הכותל המערבי , אזי "העם הפלשתינאי בחר במלחמה" ( בלשונך ) , אז זה הפיתרון שלך "להפסקת המלחמה בין שני העמים" , ונא לשים לב , שהמגיב מדבר על מלחמה "בין שני העמים" (!) , כי כמובן אנו אשמים במלחמות באופן זהה , כמו חובבי הציון מהעם הפלשתינאי !!.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
רק אידיוט כורת שלם עם נמר טורף
  ה.א   17/12/23 18:21
רק אידיוט כורת שלם עם נמר טורף, שלום כורתים עם אויבים, אך לא עם מרצחים ועוזריהם המודיעים מעל כל גבעה רמה ותחת כל עץ רענן שהם חפצים לחסל אותך, והרוצחים ועוזריהם מוכיחים זאת בפועל באמצעות רצח המונים, אונס המונים ועוד. ומי שכורת שלום עם חיות טרף השואפות בכל מאודן לחסלו הוא אידיוט, פשוט אידיוט. לכו לגבול ותכרתו עם החלאות האלה הסכם, אדרבא, לכו תכרתו שלום עם החלאות האלה. במחשבה שניה כדאי הייתי ממליץ לאיתן לחסידיו השוטים לשקול לקפוץ מעבר לגדרות של חיות הטרף בספארי ולהציע להן שלום. אידיטים גמורים.
כתוב תגובה ל- ה.א
18
למגיב הותיק המלעיז על הרמטכ"ל
  לרכלן מגיב ותיק   17/12/23 16:30
אני כיום רק מאחלת לרמטכ"ל ולכל חיילי צבא הגנה לישראל, שינצחו במלחמה שנכפתה עלינו ביום 7 באוקטובר. מצער, שבימים אלו עוסק המגיב הוויק ברכיליות ובהשמצות .
כתוב תגובה ל- לרכלן מגיב ותיק
יא חתיכת צבוע/ה
  מגיב ותיק   17/12/23 19:57
לו הייתי כותב נתניהו במקום רמטכל,אני משער שאת/ה כר"לביטט לא היית מצייץ/יייצת. מה לעשות שכל המטכל על בחיריו (אמן,אלוף פיקוד דרום,וגם השב"כ) כשלו בשביעי לאוקטובר. חבורת צבועים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
19
במיוחד למגיב הותיק
  במיוחד למגיב ותיק   18/12/23 05:29
מגיב ותיק, זו לא השעה המתאימה לרכילויות על הרמטכ"ל. זו השעה שחייבים להביס את החמאס הרצחני . מסע התחתונים רק בגביר את ההזדהות של מיליוני ערבים עם החמאס הרצחני . לשם הניצחון אסור לעשות מעשים לא אחראיים כמו מסע התחתונים ולא לרכל על הרמטכ"ל כמו מגיב ותיק
כתוב תגובה ל- במיוחד למגיב ותיק
רפואה שלמה
  מגיב ותיק   18/12/23 21:01
פרוגרסיביות בשיא טימטומה
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
20
שבת שלום לעם ישראל היקר
  שבת נעימה   22/12/23 14:38
שבת נעימה, שבת שלום לעם ישראל היקר. שבת של ברכה ובשורות של שלום לעם ישראל
כתוב תגובה ל- שבת נעימה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il