w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
דן מרגלית
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023    לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
הרצל חקק
הרצל חקק
זה ספר שנכתב כדי לספר סיפור של אם, ובעצם זה סיפור של דור    מתברר, שאפשר גם לכתוב ביוגרפיה רוחנית, סיפור אישי של גיבורה שהיא גדולה מהחיים
ד"ר רפאל בוכניק
ד"ר רפאל בוכניק
"מכתבי ההתרעה" של אמ"ן לא היו אלא בבחינת כסת"ח, שהרי אם כך סברו בצמרת צה"ל, מדוע לא פעלו זרועות צה"ל לתגבור הכוחות ולהיערכות לבלימת מתקפה    מה שגרם לפגיעה בביטחון המדינה היו גילויי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מזוז לא יורה על חקירה נגד השר פרידמן
מאת: רותי אברהם  |  12/06/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
5 כנופיות מבקשות את נפשנו !!!
  זורבה   12/06/08 17:05
קוזאקים השתלטו על המדינה שלי. גלים, גלים. כנופיות כנופיות. עם חרבות שלופות, עם סכין בין השיניים, עם הרבה רעל במוח, קצף על השפתיים ורישעות. הם רוצים דם, ראשים ערופים, שיקשוק דלתות ברזל, סד עינויים. בראשם עומדים 5 ראשי כנופיה : 1. כנופיית רחביה - בראשה עומד גודע הידיים חשין 2. כנופיית "הארץ" - בראשה עומד עמוס חוקן וחייליו הנאמנים - ארי המלוכלך שביט, בנזימן המצחין עוזי. 3. כנופיית החוקן המשפטי - בראשה עומדים מזוז ולדור. 4. כנופיית דודי כהן - בראש החייל הביריון משה מיזרחי ונעריו. 5. כנופיית התשקורת - בראשם דן המאפיונר מרגלית, רינו הצורר (העלוב), שלום ירושלמי. תשמעו כנופיות - אהוד אולמרט הוא איש ממש חזק, אמיץ, ביציו ביצי פלדת אל - חלד ומוחו הוא יהלום נדיר. אתם תינגפו - ישראל תינצל !!! זורבה
כתוב תגובה ל- זורבה
משנה שם משנה מזל
  ינקל דודל מאמריקה   12/06/08 18:03
אולי אדון זורבה תשנה את השם שלך וישתנה מזלך ובעיקר ישתנה מזלי לא לקרוא כל כך הרבה השמצות מאיש אחד.
חשוב להבין שרבוי ההשמצות החתומות על ידי אותו שם, גורם חריקה בעיניים ובאוזניים.
כתוב תגובה ל- ינקל דודל מאמריקה
אם מדברים על ביצים מעופרת...
  אפרי הלפרין   12/06/08 18:27
איש אחד חלה במחלה מאד קשה, (לא סרטן מיקרוסקופי בערמומית, זה סיכמנו כבר שזה לא מחלה) הלך מרופא לרופא וכלום לא עזר. עד שהגיע ל ר ו פ א בריש הידיעה, והוא אמר לו שהוא חייב לקנות ביצים קטנים מעופרת ולקחת ביצה אחת בבוקר ואחת בערב, אחת בבוקר ואחת הערב - והכל יסתדר. אץ רץ החולה לבית המרקחת ניגש לרוקח הקשיש ושואלו, "תגיד, יש לך ביצים מעופרת???? " עעעעונה לו הרוקח, "לא, אני סתם כפוף, לא אני סתם כפוף." צא וללמד מה עושים הביצים מעופרת לאולמרט קשישא. זורבה זורבה צ'ולנט צ'ורבה הם אוכלים מלוא הג'ארה ולנו משאירים ת'חארה. ולנו משאירים רק ת'חארה. כל הכבוד'ך על המאמצים, נגד הרוח, נגד כל הסיכויים, - אתה יודע מה, יגעת ומצאת, תאמין.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
זורבה:לך לרקוד סירטקי.....
  י.ש   13/06/08 08:56
אני אהיה ראשון לזרוק עליך פרחים......
כתוב תגובה ל- י.ש
2
פרידמן מינוי של רמון העבריין
  ואולמרט המגה חשוד   12/06/08 18:06
הוא מחזיר לאלה שהמציאו אותו. הפרופסור נתן אותה הרצאה 40 שנה מעולם לא עסק ממש במשפט הפרידמן הזה. בתאוריות גם הסבתא שלי חזקה. מעולם לא היה בלחץ של תיקים או תביעות מה הביאו את הסהרורי הזה להחריב את המערכת?!
כתוב תגובה ל- ואולמרט המגה חשוד
אובדן צלם אחריות
  גד ברזילי   12/06/08 23:23
אובדן צלם אחריות

לדעת פרופ' גד ברזילי, העובדה כי רמון מצא זמן להתנשק בין דיונים ערב מלחמה מוכיחה שאינו ראוי להנהיג

פרשת חיים רמון היא רק קצה קרחון פוליטי של בעיה חברתית עמוקה וקשה תופעה מקיפה של שחיתות ציבורית. הדוח לשנת 2006 של Transparency International- הבוחן מדדי שחיתות במרבית המשטרים הפוליטיים בעולם - מלמד כי ישראל היא מדינה מושחתת יותר מרוב הדמוקרטיות בעולם, ומקדימים אותה ברשימת המשטרים הפחות מושחתים כמה מדינות עולם שלישי.

השחיתות הציבורית בישראל מתאפיינת בעיקר במינויים פוליטיים; אי סדרים כספיים; חלוקות תקציבים; מימון מפלגות; אי סדרים ברשויות מקומיות; חלוקת טובות הנאה ועבריינות מינית. עוצמתה של מעורבות המדינה בחברה; תחרות פוליטית קשה; הקשר הגורדי בין צבא-פוליטיקה-עסקים; העדר נורמות ברורות של כיבוד פרוצדורה דמוקרטית; דלות כיבוד של זכויות אדם כמו גם היעדר שקיפות של פוליטיקאים לציבור הרחב, הם מהגורמים המרכזיים לשחיתות הגואה.

קריאה מעמיקה בפסק הדין הקשה בעניינו של חיים רמון מגלה פן נוסף, חשוב ביותר, שמסביר את מקורותיה של השחיתות. פסק הדין קובע כי העבירה המינית בוצעה בטווח הזמן שבין התייעצות ביטחונית בלשכת ראש הממשלה לבין ישיבת הממשלה, שענינה דיון בתגובה האפשרית בעקבות חטיפת והרג החיילים בגבול הצפון.

העובדה כי בעת משבר קשה, בין שתי ישיבות ממשלתיות גורליות, ערב מלחמה עקובה מדם, מפלטרטט שר בישראל עם חיילת צעירה בלשכת ראש הממשלה, היא עובדה מצמררת, מבלי להפחית מחומרת מהמעשה המגונה עצמו. התנהגות כזו של שר בכיר, בעודו מעורב בתהליך קבלת החלטות בעת משבר ביטחוני חמור, בעייתית לא פחות מהחלטת הרמטכ"ל דאז, דן חלוץ, לגלות דאגה לתיק המניות הפרטיות שלו כאשר כבר נראה היה בעליל כי עומדת לפרוץ מלחמה.

העובדה כי בכירי השלטון בישראל איבדו צלם של אחריות בשעות משבר מבעיתה במיוחד, בין אם המדובר בעבירת מין (רמון) או במעשה לא אתי של ממון (חלוץ). כוח פוליטי משחית, ותחושת כוח פוליטי מוחלט משחיתה באופן מוחלט. רק כך ניתן להבהיר את העיוורון המוחלט של אישי ציבור בכירים לשמץ של הפגנת סולידריות ואחריות ציבורית.

הזמנה לפלרטוט

בלהט הוויכוח על מידת אשמתו הפלילית של רמון בביצוע מעשה מגונה נשכחה העובדה כי אפילו אם יזוכה רמון בערכאות ערעור, הרי הוא אינו ראוי למנהיגות. אם לשפוט על פי הכרעת הדין, די בגרסתו של רמון בפני בית המשפט כדי להרשיעו אתית, אפילו אם בסופו של הליך משפטי יימצא זכאי.

בחברה הישראלית הקטנה והדחוסה, עמוסת הלחצים, בה מטשטשים במהירות קווי הגבול בין פוליטיקה, כספים, תקשורת וצבא, קל לפוליטיקאים לצבור תחושות כוח מדומיינות. העובדה שאין בישראל כל יסודות של שיטת בחירות איזוריות משחררת פוליטיקאים מהצורך להפגין אחריות אישית כלפי בוחריהם.

ההתחככות המתמדת עם הצבא, התקשורת ועולם הכספים, מעניקה לפוליטיקאים תחושת עוצמה, חסינות וחוסר פגיעות. לא מעטים בקרב האליטות הפוליטיות בישראל שרויים בתחושות של שכרון גבהים וחיסיון מפני בקרה ציבורית אפקטיבית.

באווירה כזו של עוצמה מדומיינת עלולים גברים לפרש ביטויי חיבה או שיחה קלה עם נשים כהסכמה לביצוע אקטים מיניים. בעולם הכוח הפוליטי, שנשלט בעיקר על ידי גברים, עלולה נשיות להתפרש בטעות כהזמנה לפלטרוט, ומכאן ועד לביצוע עבירות מין נגד נשים במוקדי כוח פוליטיים-גבריים, הדרך פעמים קצרה ביותר.

פרופ' ברזילי הוא מומחה בינלאומי למשפט ופוליטיקה, המתמחה בחקר של משטרים פוליטיים. מכהן כפרופסור מן המניין באוניברסיטת ווש
כתוב תגובה ל- גד ברזילי
3
דיקטטורה שיפוטית ופחד הביקורת
  אזרח ישר   12/06/08 18:14
התרגלנו כבר כי נציגי השילטון חוששים ופוחדים מפני ידה הארוכה של הפקידות השיפוטית אשר מינתה את עצמה לכל חייה כאותם רוזנים, דוכסים ונסיכים שטופי כוח וזימה המאמינה כי הם ישארו לעולם ונציגי השילטון מתחלפים חדשות לבקרים.
ומאחר וזאת צורת השילטון-דמוקרטיה, מותר להם לנקוט בכל דרך ככל שרק יחפצו כדי לפגוע ולרסק ביד כוחנית וחמדנית, כל איש ציבור שאינו ליצן החצר המקובל על ידם. בדרך זאת, מאמינים אנשי החונטות והגילדות, יצליחו לסרס את אנשי הציבור והשילטון "לבעל יעיזו" להלין בדבר שיקוליהם ומטרותיהם של הרוזנים יודעי הכול.
אין ספק כי השר פרידמן איש ישר דרך והמאמין בדרכו, כי אם לא כן, עתידו היה זהה לזה של קודמו השר רמון.
ובנוגע לכל אותן אמותות למיניהן, יפות הנפש, אשר עשו יד אחד עם העליון-חצר הברונית-וכוללות אירגונים חסרי אחריות, בעניני שלום הזויי, יושר מצתדק ומזוייף, צדק אינטרסנטי ומתחסד ואירגוני פמיניסטיות חולניות ושטופות זימה והרס, יש למצוא דרך לרסן אותם ולהחזירם לפרופורציות האמיתיות ולמקומם הטיבעי.
אין מצב כי עובד ציבור, יהיה תפקידו אשר יהיה, יהיה מעמדו אשר יהיה, גם אם הוא בדמות האדמורית ביניש, יגדיר לשר או נציג ציבור מה יהיה סדר היום שלו ובמה יבחר לעסוק. זאת דיקטטורה פקידותית/שיפוטית, והכל נגזר מכך שהן נבחרו לכל חייהם.
יש לנו במדינה כמה מאות רוזנים ואדמוריות שכאלה. במידה ונדרש, יש לקעקע את מזימתן ולחוקק חוק בו יבחרו לתקופת קדנציה אחד של לא יותר מ-7 שנים. ורק אז יחזרו עובדי הציבור הללו למעמדם/ן הראוי והשפוי.
כתוב תגובה ל- אזרח ישר
4
סוף סוף הקפיצו מרבצם את משתפ"י
  השחיתות המשפטית   12/06/08 18:17
כתוב תגובה ל- השחיתות המשפטית
5
נראה לי שלפרידמן יש ראש קרימינ
  חץ   12/06/08 19:54
כתוב תגובה ל- חץ
6
הלך הזרזיר אצל העורב
  מושון מתל אביב   12/06/08 21:55
חוששני שצריך לשלוח את השר פרימן להסתכלות ולא לפתוח בחקירה נגדו, הרי לכולם ברור מי מינה אותו ולמה, רוה"מ רוצה להרוס את המערכת שחוקרת אותו ואת מרעיו,ופרידמן רוצה להרוס את המערכת על כך שלא "הועילה" לקלוט את ידידתו הקרובה פרופ' נילי כהן כשופטת עליונה,
ומכאן "הלך הזרזיר אצל העורב",
מוטב לעם ישראל שהלהקה הזו תלך הביתה ומהר, בטרם יגרם נזק שהוא אל חזור.
כתוב תגובה ל- מושון מתל אביב
7
על ראש הגנב בוער...
  גדעון אמיר   12/06/08 22:02
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
8
את הדרך ,כמו שהצליחו עד היום
  הם ימצאו   12/06/08 23:00
והרשימה ארוכה ,אם תזכרו את יעקב נאמן ועוד רבים שרק ניסו לנקות כמה מאורות
כתוב תגובה ל- הם ימצאו
9
100 הסיבות למה...
  ספיידרמן   12/06/08 23:00
אהוד.א
טוב לנו 1. הוא משלם לנו כסף והרבה על כל תגובה בעדו 2. כנ"ל 3. כנ"ל 4.כנ"ל

........................................................................ 100. כי אין לי עבודה חוץ מזה.
עכשיו הבנתם למה הוא צריך להיות ראש ממשלה? מה עדיין לא הבנתם??? 100 סיבות! לא 5

סיבות! כמו שחבר שלי זורבה נותן!!!!!
אגב הכסף ניתן בתוך תיקים של חברת "הברוז" (זורבה יודע מה זה) ולא במעטפות.
כתוב תגובה ל- ספיידרמן
10
השטות שבדרישת התנועה
  מצביעה על הכשל   12/06/08 23:15
שבין להיות עו"ד ואמון על החוקים, עד כדי בלבול מוחלט בין מה שרלבנטי לבין הלא רלבנטי.

נניח שששקלתי לפנות לתנועה לסיוע משפטי בתשלום, הרי שעכשיו, לאור ההבנה של חוסר ההבנה בין ראשי התנועה, אחפש משרד עם

לוגיקה טובה יותר,

היעז גוף להגדיר לשר מה לעשות, אילו היה זה גוף הסתדרותי, הידוע בגיוסם של פושעים לבין שורותיו, ניחא, אבל גוף שמחשיב את עצמו, לגוף פרטי מהמגזר העסקי, שיעביר בקשה של שטות שכזאת, שמתאימה אולי לאיזה בלונדינית מטורנדו (סליחה בלונדיניות) או איזה דוגמנית חסרת אחריות (סליחה דוגמנות חכמות), או איזה כדורגלן לא חכם (סליחה אינטלגנטים

והאלוף שקדי בתוכם)

הלו, או סייג לחכמה שתיקה

או הקדם חשיבה לאמירה

חנן וייס, גם סא"ל במיל'
כתוב תגובה ל- מצביעה על הכשל
11
אמת לא יכולה להיות לשון הרע
  שיייקה   13/06/08 00:04
צבוע ג'ינגי מתדיין עם פרקליטות מתחסדת שאיבדה מזמן את הכיוון. יש שלטון נבחר במדינה והפקידות מנצלת את הילכי הרוח בציבור להסיט נגדו ובפועל למרוד בשלטון הדמוקרטי. ההחלטה הנוכחית למרות שלא יוצאת נגד פרידמן באה לרמוז לפרידמן שבפעם הבאה יתפרו לו משהו.
כתוב תגובה ל- שיייקה
12
התנועה "לאיכות.......
  י.ש   13/06/08 08:51
החיים של חבריה ומקבילותיה הן גופים שהזכות לביקורת,
נתנה להן ע"י ריבון עולם...הזכות לבקרן זה חילול השם"
הקמת קול זעקה ע"י ה"תנועות",נוגעת תמיד ב"איכות
חייו" של מיעוט קטן וקולני בקרב הישראלים.....
פעם אחת ולתמיד,יש לבדוק מהיכן מגיע המימון לכל ה"תנועות המגונות".....
כתוב תגובה ל- י.ש
13
רמון סרב למנויה של בניש ושלם
  דלילה   13/06/08 09:19
רמון בזמנו סרב למנויה של בניש מהר תפרו לו תיק שלא יפריע ואז מנו זמנית את שטרית כמובן מחשש מהכנופיה הוא אשר את מנויה של בניש לנשיאת בית משפט העליון כל מי שחושש מהכנופיה חייב להצטרף אליה וכך מקבלים חסינות הרי שלתפור תיק אין יותר קל מזה תשאלו את דלילה והיא תספר לכם אם שמשון הגבור נפל ביד דלילה אז מי אתם?
כתוב תגובה ל- דלילה
14
הזדהות מוחלתת
  d-g39   13/06/08 14:50
אזרח ישר, שלום
אני כותב כעת , כדי להביא את הזדהותי המוחלטת אם כל מילה שכתבת וכדי לחזק ידך כדי שתמשיך לכתוב בנושא.אתה כותב יפה מסודר ולעינייןואתה לפה עבור רבים שלא מסוגלים לכתוב כמוך ומחזיקים הכל בבטן

בברכה
דוד גולדנברג
כתוב תגובה ל- d-g39
15
פושעים רוצים לפגוע בפרידמן
  צדק חברתי   5/07/08 12:42
פושעים מנסים להפליל את פרידמן כולם מזועזעים
כתוב תגובה ל- צדק חברתי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il