w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המפכ"ל התקפל: התנצל בפני הממשלה והשרים
מאת: איציק וולף  |  28/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צריך לפטר את דודיל"ה
  אגריפס השמן   28/09/08 15:04
במדינה מתוקנת היו מפטריס את דודיל"ה
כתוב תגובה ל- אגריפס השמן
2
רמון קל הדעת שעיתונאים טיפחו
  והוא = 0 שפוגע   28/09/08 15:05
במערכת האכיפה והחוק כאילו אין לו אלוהים.
כתוב תגובה ל- והוא = 0 שפוגע
3
מה הערה? - להעיף קיבינימט!
  קוסם   28/09/08 15:33
הממשלה הזו מוסיפה חטא על פשע! אפשר לחשוב שמדובר בעילוי.. גאון... מוכשר מאין כמותו.. אבל נראה שפני הממשלה כפני הכלב ושהוא נובח הממשלה נובחת חזרה וחוזר חלילה. אין ספק שמדובר בשלטון נבוב וחסר שדרה.
במקום אחר, אנגליה, ארה"ב, צרפת ועוד כמה דמוקרטיות מצויינות המפכ"ל היה טס הביתה כמעט מייד. אצלינו, הרי אנחנו מדינה טפשה של סלחנים, וכמו שהשופטים שולחים אנסים ורוצחים לעבודות שרות וכמו שהמשטרה לא ממצה את הדין עם מתנחלים אלימים, כך שר המשטרה והמפכ"ל רוחצים זה את ידו של זה וזה הפרצוף שלהם.
כתוב תגובה ל- קוסם
4
מפכ"ל לא ראוי
  חגי   28/09/08 15:49
לאט לאט מתגלה פרצופו האמיתי של דודי כהן,בחירתו היתה ברירת מחדל,איש אפור,שהתקדם בכח האינרציה,(זה מאפיין את כל הבינוניים שכך מתקדמים,הטבים עוזבים ואז מתקדמים האפורים,והבינוניים)איש קטן ונקמן,האפוריריות שבו מנציחה את המשטרה כחלשה ,
שפתו עילגת ממעיט בראיונות כי הוא מודע ליכולת הורבלית שלו,ושהוא כבר מדבר אז הוא מדבר לא לענין,במדינה מתוקנת אחרי הראיון בעיתון הארץ היו צריכים לפטרו לאלתר.
דיכטר תתעורר אתה חותמת גומי של דודי,כל מינוי שהוא רוצה הוא מעביר ואתה חותם,ראה מינוי אחיו.
טוב יעשה מבקר המדינה שיבדוק כיצד מתבצעים מינויים במשטרה
כתוב תגובה ל- חגי
5
אין פלא שהמפכל ירד על הממשלה..
  ד"ר אביבה כהן לב   28/09/08 16:25
אמנם נכון, אסור למפכ"ל לצאת נגד מעבידתו, הממשלה. אבל מה היא דמות הממשלה שניבטת אליו: בראשה עומד חשוד בעבירות חמורות, המשנה שלו הוא עבריין מין ושר האוצר לשעבר, התגלה כגנב ניקלה. וזאת מבלי לציין כי ש"ס, השופתה בממשלה, היא סיעה של עבריינים מדופלמים.
מוזרה גם ההתבטאות של אולמרט כלפי דיכטר, שכינה את התנהלות הבחירות בקדימה כ"מושחתת"... אולמרט אמר לו: מי אתה שתדבר על שחיתות... נו, באמת!
כתוב תגובה ל- ד"ר אביבה כהן לב
"צריך להיות מוסרי, אבל......"
  רלטיביזים מוסרי   28/09/08 18:04
מעניין באיזה תחום את דוקטור. גיבוב כזה של שטויות כבר מזמן לא קראתי.
כתוב תגובה ל- רלטיביזים מוסרי
הנימוק הכי משכנע שלך הוא ...
  דר' לח'רטולוגיה ?   29/09/08 14:24
"נו באמת". את ביבון אדום תחת במקרה ? עלאק אביבה. עלאק דוקטור.
כתוב תגובה ל- דר' לח'רטולוגיה ?
6
הגיע זמן סליחות
  ישעיהו ליבובץ'   28/09/08 16:28
אולי סוף כל סוף לקראת השנה החדשה תתגבר על האגו ותתנצל על העוול הנורא לפני סנ"צ קרמשניט אפרים ארליך ומשפחתו ששלחת אותו למקום שבו הוא הכי פחות יכול להועיל למשטרת ישראל בימים טרופים אלה.
חומר למחשבה.
שנה טובה.
כתוב תגובה ל- ישעיהו ליבובץ'
7
לנזוףבממשלה היא עובדת אצל
  העם   28/09/08 16:31
המפכל אינו ראוי בכל צורה לתפקידו, הוא מתאים לממשלה הזאת.
אגב המינוי של אחיו אינו גובל בניגוד אינטרסים?
כתוב תגובה ל- העם
8
המשטרה צריכה לציית לממשלה
  פטול מורגנול   28/09/08 17:57
התבטאויות אומללות של מפכ"ל משטרה חושפות ליקויים באירגון מדינת ישראל:
1- שורש הבעיה הוא קיום המשרד לבטחון פנים. מישהו מהקוראים מוכן לצטט לי ארץ במערב שיש בה משרד לבטחון פנים? למיטב ידיעתי אין ארץ כזאת.
2- בגלל קיום המשרד לבטחון פנים עלה למשטרה השתן לראש. הם חושבים שהם אירגון עצמאי, מדינה בתוך מדינה, שצריכה לשמוע רק בקול השר לבטחון פנים, אם מתחשק להם. זה לא מקרה שמפכ"ל המשטרה התנפל על שר בממשלה. הוא חושב שהוא לא כפוף לממשלה.
3- המסקנה היא שכצעד ראשון יש לבטל את המשרד לבטחון פנים ולהכפיף את המשטרה למשרד הפנים.
4- עד לקבלת החלטה בענין ביטול המשרד לבטחון פנים, יש לפטר את אבי דיכטר ולהחליפו בשר מוכשר שמבין שהמשטרה משרתת את האזרחים ולא להיפך. זה לא מקרה שמפכ"ל המשטרה התנפל על השר פרידמן. את הדברים הוא שומע מהשר אבי דיכטר בשיחות סגורות. רנ"צ דודי כהן כנראה טיפש שלא יודע לשמור על פיהו. הוא מגלה בפרהסיה מה שאבי דיכטר אומר לו בסוד.
5- היות שהמפכ"ל אינו יודע עד היום שהוא כפוף לממשלה וצריך לשרת את האזרחים, יש לפטרו מיידית ולהביא מפכ"ל שמביא מה זה שירות לציבור ומה זה ציות להוראות הממשלה.
כתוב תגובה ל- פטול מורגנול
9
lefater et ammemsala
  ahron   28/09/08 18:04
lfater et col ammemsala ilasir rak sazava islot plus amistra uli ieie yoter seket
כתוב תגובה ל- ahron
10
המפכ"ל לא התנצל. הוא בשלו.
  קורא בין השיטין   28/09/08 19:11
ציטוט מדברי מפכ"ל המשטרה: "לדבריו, הציטוטים שלו בתקשורת לא נועדו, בשום אופן, לבקר את הממשלה או מי משריה, אלא כללו התייחסות להתבטאויות ולפרסומים אשר הובילו לפגיעה קשה בארגון. לפגיעה במשטרה, עשויות להיות השלכות על יכולת המשטרה לנהל חקירות, היכן שמתחייב."
דברים אלו של המפכ"ל מוכיחים שפרופ' פרידמן שוב צודק. המפכ"ל חושב ברצינות שאסור לממשלה לבקר את פעולות המשטרה, כי זה פוגע בה.
דעתי הפוכה מדעת מפכ"ל המשטרה. המשטרה כפופה לממשלה. לכן חובתה של הממשלה לבקר אותה. ממשלה שלא מבקרת את המשטרה מועלת בתפקידה כלפי האזרחים.
מאחר שרנ"צ דוד כהן טיפש ואינו ניזהר בדבריו, הוא גילה כמו ילד קטן בדיוק מה הוא חושב: שהמשטרה היא גוף עצמאי שאינו כפוף לאף אחד. במילים אחרות, המדינה עובדת בשירות המשטרה ולא ההיפך. לזה קוראים בעברית פשוטה: מדינת משטרה. למצב אומלל כזה התדרדרנו כבר לפני המון שנים, רק שהאזרחים הטפשים עוד לא הבחינו בכך.
כתוב תגובה ל- קורא בין השיטין
11
ציפי לבני נכשלה במיבחנה הראשון
  חאפ לאפ   28/09/08 19:36
ציפי לבני לא הדפה בכלל את התקפת המשטרה נגד סמכות הממשלה. במקום לפטר את המפכ"ל שאינו יודע את מקומו, היא ניסתה לפייס אותו באמצעות אבי דיכטר, שהוא עצמו חלק מהבעיה. בדיוק כך נהגה ציפי לבני מול קופי אנאן כשהוא דפק את ישראל וסחט ממנה את ביטול המצור הימי על לבנון לפני שהחזירו לנו את רגב וגולדווסר. אפילו לחילזון יש יותר חוט שידרה מציפי לבני. זעקי ארץ אהובה. איך התדרדרנו למצב כזה שפקידה זוטרת במוסד תנהל לנו את המדינה??
כתוב תגובה ל- חאפ לאפ
12
120 אנשי ציבור כושלים
  האמת   28/09/08 22:52
דודי כהן אמר חלק מהאמת
לישראל יש את ההרכב השלטוני הגרוע בכל הזמנים
חבורת ערב רב שולטת במדינה .
כתוב תגובה ל- האמת
13
חברי הממשלה אינם פוגעים במשטרה
  תורה&עבודה   29/09/08 13:06
אין הצלחות משמעותיות לממשלת קדימה - והלוואי שיוקדמו הבחירות; ומאידך אין שום פגיעה במשטרה!

אולמרט למרות חקירתו התערב להוספת תקנים, ואילץ את האוצר להוסיף מיליארד ₪ לתקציב המשטרה!

חיים רמון נאבק להקמת ועדת חקירה בנסיבות שלהבנתו נעשה לו עוול אישי, וזו זכותו המלאה לדרוש כן;
אסור היה לפרקליטות ובג"צ לסכל דרישה זו, ופעולתם בנדון היא התערבות גסה ומכוערת בסדרי שלטון;
ואילו הייתה מוקמת ועדת חקירה כתביעתו של רמון, זה היה דווקא מחזק את המשטרה ואת שלטון החוק!!
קל וחומר שאין מעניינו של המפכ"ל לצייץ על מה תדון הממשלה ומה תחליט, ועל כך נדרש ודאי להתנצל.

וכן על המפכ"ל דודי כהן (עם כל הכבוד הראוי) להתנצל כפול ומכופל על דבריו המכוערים נגד כבוד השר פרידמן, במיוחד מפני שהשר פרידמן ממילא לא אמר את הדברים המיוחסים לו, שהמשטרה כביכול הדיחה ראש ממשלה! הלא בעניין זה גם פרידמן הכחיש בתוקף, וגם המראיין אז בגל"צ בן כספית הכחיש נמרצות זאת שוב היום א' 28.9, וכן אני אישית שמעתי את הראיון בגל"צ במלואו בזמן אמת כשבוע לפני הבחירות בקדימה! פרידמן נשאל אז בגל"צ האם על רה"מ להתפטר בעקבות המלצת המשטרה, והשיב בוודאי שלא, כי אילו היה מתפטר אז היה משתמע כאילו שהמשטרה מדיחה אותו במקום בית המשפט אשר מוסמך לכך!

בכלל, האי-הבנה בעניין הנ"ל התחילה אז באשמתו של אבי דיכטר, כשבוע כאמור לפני הבחירות בקדימה, כאשר הוא שלף זאת ותקף באימפולסיביות ושצף-קצף את השר פרידמן לפני שבדק את העובדות לאשורן!
זה מתקשר לאופי ההפכפך ולחיץ של דיכטר ולכן אינו מתאים לראשות ממשלה כלל, ודאי לא של ישראל!

אגב לטעמי מותר היה ממילא לשר פרידמן להעביר ביקורת על המשטרה, לא בתקשורת כי אם בישיבת הממשלה ו/או מול השר הממונה על המשטרה אבי דיכטר! ולהפך, אילו רצה המפכ"ל להעביר ביקורת על הממשלה ו/או להתלונן על כל פעולה שלדעתו פוגעת במשטרה, אזי היה עליו לומר זאת אך ורק מול השר דיכטר ישירות (ודאי לא בתקשורת).

כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
14
התנצלות ?!
  גילדת המשטרה   29/09/08 14:18
המפכ''ל מתנצל כפי שאני הייתי מתנצל בנערותי. כדלקמן: נכון אמרתי שאני לא שם זין על הממשלה ? אז סליחה, אני חוזר בי. אני כן שם זין על הממשלה. אבכי עליך ועל ההתנצלות שלך. לפטר את הפרחח על אתר. להזכירכם, האיש שוטר בנו של שוטר שמינה את אחיו השוטר לתפקיד בכיר. כמקובל בגילדת שלטון החוקן.
כתוב תגובה ל- גילדת המשטרה
על מה ועל מי אנו מדברים !!!
  מירון   29/09/08 18:11
מה אנחנו מתממים, הרי מינו איש בינוני מינוס מתוך כוונה שירת ממשלה מליגה ג' מלאה בעבריינים פליליים בצד אחד, וכלומניקים בצד שני, אז מה מתפלאים על מפכ"ל כושל שמונה על ידם, רק מה קרה "הגולם קם על יוצרו" ועכשיו הם צועקים ממש "הגוזלים הנגזלים"
לא שמעתי אותם שואלים מה עם קרמשניט, מה עם בר לב, מה עם עבירות התנועה הקשות שלו עצמו, הם נזדעקו רק כאשר הם או "כבודם האבוד" (כביכול) ממילא נפגע.
כתוב תגובה ל- מירון
15
אוי לי מיצרי ואוי לי מיוצרי
  גדליה מהמרכז   29/09/08 17:52
א. זו לא התנצלות, מה שאמר או כתב המפכ"ל כאילו כהתנצלות זה מהפה ולחוץ ולא לעניין.

ב.נדמה לי שנכון יעשו אם האיש יפוטר לאלתר ולא רק, או דווקא עקב ההתבטאות המטופשת הזו אלה מהתנהלותו הכללית.

ג.למרות האמור: שימו לב מי הם הצעקנים הראשיים בממשלה נגד המפכ"ל, חיים רמון עבריין מין מורשע ותככן בעל וותק שהתמנה לשר,אושר המשפטים פרידמן שמנסה להתנקם במערכת על רקע אי מנוי חברתו לשופטת (מנסה בכל כוחו להרוס את המערכת)או אולמרט שמתגלה חדשות לבקרים "כצדיק בעל שם" שחשוד בפלילים.

ד.האיש פשוט לא מתאים ולא התאים ולכן לטובת עם ישראל שיוחלף ע"י מי שהוא עם יכולות
כתוב תגובה ל- גדליה מהמרכז
16
LE HARUT ET HADELET LA MAFKAL
  M.elkrief   29/09/08 17:59
כתוב תגובה ל- M.elkrief
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il