w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אין אמון במזוז
מאת: מאיר אינדור  |  25/01/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
זה לא הרועץ מזוז,זו חמולת מזוז,זה ארגון פשע בקודש הקודשים של החוק והצדק.
  מאיר אברהם   25/01/07 17:40
זה אל קפונה. חמולת מזוז היא הזרוע הצבאית של כנופיית החוק. גנבו לנו את הדמוקרטיה ואת החוק ואת המדינה. הפרקליטות מסריחה מריקבון. יותר מהמשטרה ויותר מבתי המשפח. החמולה הנפוטיסטית היא הסרטן שאוכל בנו. או ועדת חקירה למכנופיות החוק ולתקשורת ולקשר הפלילי ביניהם ,או שיבוא עלינו חורבן בית שלישי. "אם אתה רואה פורענות באה לעולם, צא ופשפש בשופטי הדור".
כתוב תגובה ל- מאיר אברהם
2
זה לא הרועץ מזוז,זו חמולת מזוז,זה ארגון פשע בקודש הקודשים של החוק והצדק.
  מאיר אברהם   25/01/07 17:40
זה אל קפונה. חמולת מזוז היא הזרוע הצבאית של כנופיית החוק. גנבו לנו את הדמוקרטיה ואת החוק ואת המדינה. הפרקליטות מסריחה מריקבון. יותר מהמשטרה ויותר מבתי המשפח. החמולה הנפוטיסטית היא הסרטן שאוכל בנו. או ועדת חקירה למכנופיות החוק ולתקשורת ולקשר הפלילי ביניהם ,או שיבוא עלינו חורבן בית שלישי. "אם אתה רואה פורענות באה לעולם, צא ופשפש בשופטי הדור".
כתוב תגובה ל- מאיר אברהם
אין אמון במזוז
  המוכיח בשער   25/01/07 19:08
מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו,שרייך סוררים וחברי גנבים כולו אוהב שוחד ורודף שלמונים , יתום לא ישפוטו וריב אלמנה לא יבוא אליהם ,כסדום היינו לעמורה דמינו.הנביא ישעיה הגדיר את מצבינו במדוייק לפני אלפי שנים זה לא רק הדמויות שקצב מנה בבכיו ,האם קודמיהם היו יותר טובים לצערי לא ולא ...את המערכת הרקובה שנבנתה מאז קום המדינה העם הפשוט משלם את מחירה בריבית דריבית . אנו תפילה שבני העוולה מכל הסוגים ישלמו על עוולותיהם ולשופטי ישראל יהיה האומץ לשפוט בהגינות וללא השפעות זרות והאמונים על יישום החוק יטיביבו את דרכיהם וילכו בדרך הישר מה שלא היה עד כה ונסיים ב"יתמו חטאים מן הארץ" אמן.
כתוב תגובה ל- המוכיח בשער
מאפייני ארגון פשע יש דווקא בהתנהלות
  של קצב ותומכיו. על אברג'יל שמעת?   25/01/07 21:59
כתוב תגובה ל- של קצב ותומכיו. על אברג'יל שמעת?
3
אין אמון בפרקליטות
  רמי נ   25/01/07 18:21
הכותב צודק מזוז מתנהג כראש חונטה,או סנדק.לעדנה ארבל היה כתב אישום נגד שרון.מזוז ביטל אותו. במהלכיו בעינין הנשיא הפגין חוסר אימון.הדליף חומר לתקשורת ולמשטרה.
ולדברי הנשיא. איש מבין העתונאים למיניהם וכל שאר המצקצקים בלשונם מול כל מקרופון פתוח לא מתיחס להאשמות הנשיא,כנגד היועץ, המשטרה, והעיתונות.כולם תוקפים אותו
על שאמר מה שאמר מעמדתו כנשיא המדינה.(חוסר ממלכתיות) הנשיא חווה על בשרו מה שאחרים חווים על בשרם כל יום.אבל כאשר אדם מן השורה עובר זאת זה לא מזיז לאף אחד.גם לא למזוז.אבל כשהנשיא עבר זאת,מחובתו לספר לכולנו מהן שיטות העבודה של החונטה השלטת.וטוב יעשו הנוגעים בדבר אם ישימו לב להיבט זה של דברי הנשיא.
וזאת מבלי לקבוע עמדה אם כל מה שנאמר עליו אמת או עלילה.
ולמוטי מורל שהיום בראיון עם איילה חסון הסתבך בתשובה מדוע מתנפלים כולם על הנשיא.והיא חתרה לקבל תשובה כי זה בגלל שהוא מזרחי.(מורל לא נפל בפח) התשובה פשוטה.מתנפלים עליו כי הוא שותת דם וריח הדם מעביר את כולם על דעתם.
תראו מה קורה בלול תרנגולות כשאחת נפצעת ושותת דם.כל התרנגולות מתנפלות עליה. כך גם עם הנשיא.
כתוב תגובה ל- רמי נ
4
מידת חסיפה נוראית וכנירא לא נירא אור בקצה המנהרא עוד הרבה-הרבה זמן
  בארשבעית   25/01/07 18:37
מר מאיר תודה על אינפורמציה.הלואי שזה יעזור לעם שלנו לנקות את האורוות.
כתוב תגובה ל- בארשבעית
5
ציון 100 לכתבה
  יאיר צדוק   25/01/07 18:53
כתוב תגובה ל- יאיר צדוק
תשמיט את ה-1 מהמספר
  ארגון נפגעי אונס   25/01/07 22:01
כתוב תגובה ל- ארגון נפגעי אונס
נפגעי האונס באמת הם דוקא הגברים!
  מב"י   25/01/07 23:28
הוכח יותר מפעם שקל מאד להאשים גבר ב"אונס" או לפחות ב"מעשה מגונה". פתאום קמה אישה נגד מעבידה, שלא קידם אותה בעבודה, בת שמוסתת ע"י אימה בסיכסוך גירושים, נערה מאוכזבת שחברה נטש אותה, אישה נגד השכן שלה המסוכסך אתה...ואלה מתנקמות אפילו לאחר עשרות שנים בצורה שרק אישה רעה וקנאית מסוגלת לעשות, וזאת מבלי לסכן דבר: מיד הגבר נעצר! שמה חסוי, וגם אם יוכח שהאשמות אלה הן עלילות ושקרים, החוק אוסר להעמידן לדין על תלונות שווא. מכאן שנפגעי ה"אונס" האמיתיים הם הגברים!!! ומשהו ייאמר לנשים בצורה בוטה: "אתן משתמשות ללא רחמים בנשק קטלני מאד המצוי אצלכן מתחת לחגורה, ולכן יותר ויותר גברים שאין בכוחם להילחם בנשק האטומי שלכן חוששים מכן, רועדים מהנבזות שלכן, מתרחקים מכן וגם בזים לכן! - בסופו של דבר כל ההפסד הוא שלכן!
כתוב תגובה ל- מב"י
למב"י
  ארגון נפגעות אונס   26/01/07 00:34
אכן אתה והקצב תאומי סיאם בהתנהלות ובהשקפת העולם! ובאמת למה החברה שמה יצורים כמוך בבית הכלא? לא צודק!
כתוב תגובה ל- ארגון נפגעות אונס
6
מזוז אכן "הפיל" את קצב
  ט.ג.מ.   25/01/07 19:47
הטעות הגדולה של משה קצב היתה, שבמהלך היסטרי (בגלל סחיטת המתלוננת א'), הוא מיהר למזוז וחשף בפניו את הפרשה. קצב, ברוב כסילותו, סבר שמזוז הוא יועץ משפטי אישי, שיסייע לו בעת צרה באופן דיסקרטי.

אבל למזוז היו תוכניות אחרות. והן נבעו מהרצון העז שלו לשמור על שמו הטוב. מזוז הוא לא היועץ של אף אחד. הוא גם לא הסחבק של אף אחד חוץ מאשר של מני מזוז.

ויש צדק מסויים בכעסו של הנשיא על כך שמזוז מיהר לתקשורת ופעל באופן לא אתי בעניינו.

כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
רצה להקדים תרופה למכה?
  שלמה אידן   25/01/07 20:53
אולי קצב חשב לתומו, שאם יטיל פצצת "הסחיטה", א' תכנס למגננה, ובנוסף - לא יתייחסו להאשמותיה כלפיו?

בדיעבד זה לא היה חכם - אבל ניתן להבין ההגיון שהפעיל, בעת מצוקה.
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
אוי שלמה, שלמה...
  ט.ג.מ.   26/01/07 08:52
אין לך מושג באיזה עולם אנחנו חיים: עולם של נחשים, עקרבים, תנים וצבועים. וככל שמתקדמים לשפיץ של הפירמידה (המעמדית/ משפטית/ חברתית/ פוליטית) המציאות הזו מתחדדת.

קצב פעל בטיפשות איומה. גרועה אף מטיפשותו של ביבי בפרשת הקלטת הלוהטת.

על סמך מה הוא סבר, שמזוז ישמש לו כידיד נאמן בשעת צרה ויפטור אותו באופן דיסקרטי מצרתה של א'?
הוא היה מיטיב לעשות, אילו היה נענה לסחיטה, משלם לה את מה שביקשה ודוחה את הקץ לעוד כמה חודשים, עד תום כהונתו.

זה היה צעד נבון הרבה יותר מאשר לרוץ למזוז. מזוז הוא שהביא על קצב את הקטסטרופה. לא א' ולא שאר המתלוננות. הן הרי לא היו פונות מיוזמתן למשטרה בחיים.

אני מעולם לא סברתי שקצב נאיבי או טיפש. להיפך. תמיד הערכתי את שכלו הישר ואת האומץ שהיה לו- גם כנשיא- לומר אמירות נוקבות, שלא כולם אהבו לשמוע.

גם אני נאיבית.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
"האומץ שהיה לו כנשיא לומר אמירות נוקבות"? הגזמת!
  שלמה אידן   26/01/07 09:48
במאמר שפרסמתי עוד ב-5.9.05, התייחסתי ל"אומץ" של קצב בהתנתקות - שהיא, לדעתי "קו פרשת המים" בתולדות המדינה בדורנו:
"אני מאשים את נשיא המדינה, כי במקום לשמש כמצפן וכמצפון הציבור, מגן על אושיות המשטר הדמוקרטי במדינה ועל אחדות האומה, כפי שמחייב תפקידו הרם - לא עמד במשימה, לא הרים קולו ולא ניסה ממרום סמכותו לעצור העוולה, לא דרש לקיים בחירות או משאל עם כדי למנוע הקרע - וכל שעשה היה להתנצל על האונס, עוד לפני שמעשה האונס הושלם".

באותו המאמר התייחסתי גם למיודענו מני מזוז:
"אני מאשים את היועץ המשפטי לממשלה, על כי ממניעים זרים לא קיים חובתו להעמיד לדין את אריאל וגלעד שרון על קבלת שוחד, בהתאם לטיוטת כתב אישום שהונחה על שולחנו על-ידי פרקליטת המדינה, כאשר הראיות למעשה היו גלויות לעיני כל.
את החלטתו הנפסדת הוא ביסס בהנמקה שהייתה מביישת כל תלמיד תיכון.
להוסיף חטא על פשע, הוא אף הגן בבית המשפט העליון על מעלליי רמיסת כללי הממשל התקין והדמוקרטיה על-ידי פטרונו - העלאת תוכנית הפוכה לתוכנית ולמצע לפיהם נבחר, והעברתה הדורסנית על-ידי פיטורי שרים, שיחוד חברי-כנסת, התכחשות להתחייבות מפורשת - תוך ביזוי כל כללי שלטון תקין.
בכך מעל בתפקידו הציבורי כבד האחריות, שיעבד עצמו לרודן עבריין, פגע אנושות בשלטון החוק וסייע לרמיסת הממשל הדמוקרטי במדינה".

מודה בקטנוניותי - יש לי נחת-רוח בראותי את אבירי ההתנתקות נופלים כגפרורים - למרות שאין בכך מרפא לתחלואי עמנו.

קישור למאמר:
 ההינתקות - "אני מאשים"
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
מי אמר שקצב היה נגד ההתנתקות?
  ט.ג.מ.   26/01/07 10:31
קצב אכן לא השמיע קול נגד ההתנתקות. אבל, מהיכן אנחנו כה בטוחים שהוא היה נגדה?

כשדיברתי על אומץ ליבו לומר אמירות נוקבות, התכוונתי לאמירותיו החד משמעיות נגד עראפת במאורעות אוקטובר 2000, דברי הגנאי שלו לממשלת מצרים על מאסר עזאם עזאם ואמירות נוספות (בין היתר בעניין מאסר פולארד).

בעניין ההתנתקות- אינני יודעת אם הוא היה בעדה או נגדה. קח בחשבון, שהיה צורך לשמור על שקט ולא להלהיט את הרוחות, שלהטו ממילא. כנשיא- הוא היה צריך לגלות אחריות ציבורית ולאומית ולא להתלהם.

ושלא תבין חלילה, שאני מצדדת בעבירות המין שלו. אולם בניגוד לאחרים, אני סבורה שמדובר בפרשה יותר מורכבת ממה שהתקשורת מציגה.
כתוב תגובה ל- ט.ג.מ.
זאת הייתה חובתו - והוא מעל בה
  שלמה אידן   26/01/07 11:15
לא נדרש שום אומץ ציבורי כדי להוקיע את עראפת או לגנות את ממשלת מצריים בפרשת עזאם עזאם. כל הציבור תמך בכך.

בימים רגילים לנשיא תפקידים ייצוגיים בלבד - אך בעת משבר לאומי ושלטוני יש לו תפקיד מהותי בעל חשיבות ראשונה במעלה. כזה היה המצב בעת ההתנתקות.
אין זה שייך לדעתו העניינית על יציאה מעזה (לפי הכרתי אותו מעריך שהתנגד לה) - אלא לחובתו כראש המדינה להגן על המשטר הדמוקרטי מפני רמיסת החלטת הבוחר, השתלטות כנופיית פשע וביזוי שלטון החוק.

לכך לא היה לו אומץ - אולי מתוך "ידיעתו האישית" את קופת השרצים התלויה על צווארו, שהייתה מופעלת נגדו אילו מילא חובתו.
ע"ע "מני מזוז".
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
7
תזכירו לי
  ע.ג1   25/01/07 19:55
אינדור הוא לא טרוריסט מורשע? (אם זה מישהו אחר בעל אותו שם אני מתנצל אבל לא נראה לי) האיש הזה מעיז להטיף מוסר למישהו?
כתוב תגובה ל- ע.ג1
תזכיר אתה לי--אינך האחד הקורא לטרוריסטירי החמס "לוחמי חופש"?
  א מ רול   25/01/07 22:15
כתוב תגובה ל- א מ רול
ע.ג1 זה לא ה"ערבי" ה"גדול" מכולם?
  תזכירו לי   25/01/07 22:36
כתוב תגובה ל- תזכירו לי
8
זה לא מזוז שרץ לתקשורת עם הסיפור זה הביטחון העצמי של קצב שהעביר אותו מעל דעתו כאילו הוא נשיא
  וכל המתלוננות ואלה שפוחדות להתלונן הם כלום   25/01/07 20:08
כתוב תגובה ל- וכל המתלוננות ואלה שפוחדות להתלונן הם כלום
9
שליחו/משרתו של שרון
  שלמה אידן   25/01/07 20:36
הסנדק ובנו לא הועמדו לדין על לקיחת שוחד בפרשת "האי היווני", משום שמזוז קבע, כי השכר שקיבל גלעד שרון מדודי אפל תמורת שיטוט באינטרנט בשעות הפנאי (עיקר עיסוקו היה ניהול "חוות השקמים"), ללא כל מטרה מוגדרת כפי שסיפר גלעד עצמו, בגובה 20,000 דולר (קרוב ל-90,000 ש"ח) לחודש (זאת בנוסף למענק בסך 3 מיליון דולר נוספים, שהובטח לגלעד אם הפרויקט ימומש) - היה סביר.

זה הפרצוף של התובע הכללי של המדינה, ראש מערכת אכיפת החוק.

כמוהו גם כפיפיו, מפרקליטות המדינה ועד עיריית רחובות. רובם עושים מלאכתם באותה מידה של יושרה ונאמנות לחוק ולצדק.
כתוב תגובה ל- שלמה אידן
10
ומה עם המעשים המיוחסים לקצב?
  קלמן   25/01/07 20:47
כתוב תגובה ל- קלמן
מר קל-מן מנין ל ך מה מיחסים לקצב?!
  מב"י   25/01/07 22:55
את פרטי החקירה לא יודעים אפילו פרקליטיו של קצב! אז איך אתה יודע מה "מיחסים" לקצב, מר קל-מן?!
ועם זאת פרטים אלה גודשים את התקשורת במבול של מידע, סלקטיבי וזדוני, שמקורו בהדלפות בניגוד לחוק הפלילי, מה שמהווה "שיבוש הליכי חקירה", אבל למשטרה/פרקליטות -הכל מותר!!! שני קציני המשטרה הבכירים ו/או הפרקליטות הם המדליפים ומפרנסים את כותרות העיתונים והטלויזיה.
הנשיא קצב צדק בכל מה שאמר!
איך זורה התקשורת חול בעיני האזרחים בחושבה בטעות שהאזרחים הם עדר של כבשים מטומטמות:
אפילו בזמן נאומו של הנשיא הופיעה כתובית: "הנשיא הואשם", למרות שלא הוגש שום כתב-אישום, והיועץ המשפטי יחליט על כך רק לאחר "השימוע", שיימשך חודשים רבים.
גם ליאת רגב המגישה ברשת ב' הקפידה כל הבוקר להזכיר, כי "היועה"מ הגיע להחלטה להגיש כבת-אישום" . אילו היו מודים בכך, שלא הוגש כתב-אישום, ממה היו מתפרנסים כל העלוקות של רשות השידור והטלויזיה במשך שעות וימים ומפרנסים את מלחכי הפנכה שהם מזמינים ל"ראיונות" כמעט אך ורק של אלה התומכים בדעותיהם?!
כך גם הסיטו את הכותרות האמיתיות בחיינו על השחיתות בקרב בכירי מערכת המיסים ואת פנייתו של מזוז למשטרת ישראל לחקור את אולמרט.
חבל מאד מר קל-מן שגם אתה נפלת בפח!
כתוב תגובה ל- מב"י
מיסטר מב"י שחרר אותנו מנוכחותך הפלילית!
  ארוין   26/01/07 00:30
כל כך הרבה מלל מלא רוק וקשקושים. מנין לך, אתה מגלגל עינים. מהיועץ המשפטי - מכתב האישום!
כתוב תגובה ל- ארוין
קצת הבנת הנקרא - מר ארוין!
  מב"י   26/01/07 09:44
אחזור על מה שנאמר, נכתב והושמע: עדיין אין כתב-אישום!!

"היועץ המשפטי לממשלה י ש ק ו ל הגשת כתב-אישום לאחר שימוע". זה כתוב בעברית פשוטה שכל תלמיד בכיתה ז' ומעלה כבר יכול להבין בקלות! אז למה לא אתה?!!!

שימוע כזה עלול להימשך חודשים רבים מאד!

לכן, מר ארוין אחת מן השתים:

1. או שאינך מבין עברית - ולא צר לי על כך, שכן תמיד באפשרותך - ואולי גם ביכולתך - ללמוד.

2.כואבת לך האמת הפשוטה, וכשזה לא מסתדר עם ציפיותיך לגבי הנשיא - אתה מתעלם ממנה - ומשמיץ אותי!

והערה אחרונה: אם כך אתה כותב תמהני כיצד אתה מדבר!!!
כתוב תגובה ל- מב"י
זה בכלל לא מטריד את הצדיק אינדור
  נדיה   25/01/07 23:36
כתוב תגובה ל- נדיה
יקירתי מה שמטריד אותי לא מטריד אותך, אבל מה שמטריד אותך מטריד אותי, היכנסי.....
  מאיר אינדור   26/01/07 00:54
מאד מטרידה אותי התנהגותו של הנשיא כמו עוד התנהגויות שלו בעבר . ראי מאמרי בעבר (ttp://rotter.net/forum/vip/5013.shtml). אבל מאד מטריד שלא מטרידה אותך התנהגותו של מזוז. האם מפני-תני לי לנחש-שבדעותיך את הפוליטיות את קרובה אליו והכל כשר במסגרת הפעילות הפוליטית נגד מתנגדייך הפוליטיים.אם לא אנא התמודדי עם העובדות שהועלו. "בנפש חפצה ובלב פתוח" (מני מזוז 2007-ירושלים).
אגב: ראית איזו מילת תמיכה שלי כלפיו? אני בכלל יודע מה היה שם? אני פשוט לא מאמין-לא מאמין -למני מזוז. אני לא לבד. חצי מהציבור-לפחות-לא מאמינים לו.וזו כבר לא בעיה שלי אלא של מי שמשרת בראש המערכת שהכי זקוקה לאמון הציבור. את מעמדו המעורער הוא הרויח ביושר. אחרי כל השטיקים והקומבינות שלו לשמור על "האתרוגים" (ביחד עם א. אברמוביץ). כעת יהיה לו קשה מאד לשכנע את הצבור הלאומי שהתנהלותו רואיה ליועץ המשפטי לממשלה. ועדיין הוא לא נתן הסבר מניח את הדעת להדלפות החוזרות של לשכתו לאמנון אברמוביץ כפי שהעליתי במאמרי.
כתוב תגובה ל- מאיר אינדור
11
הבת שלי לא תתחתן
  WISDOM   25/01/07 20:56
עם מזוז זה או אחר,פרץ ,שיטרית,קצב,איציק,מרצינו,
רק עם מרידור זה או אחר,נתניהו,איילון וכו.
ליברמן NIET
כתוב תגובה ל- WISDOM
12
ל -7 :מאיר אינדור נפגע טרור ועומד בראש "אלמגור"
  לנפגעי טרור   25/01/07 21:34
אז אולי כדאי שתתנצל
כתוב תגובה ל- לנפגעי טרור
אינדור פרש מראשות הארגון ולא בכדי!
  צדק צדק תרדוף   25/01/07 22:00
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף
את מאמרי כתבתי ללא קשר לאלמגור
  מאיר אינדור   26/01/07 00:40
יועצו של "אלמגור" לענייני תקשורת ביקש ממני לשקול את פרסום מאמרי בשל העובדה שאנו כעת בקמפיין נגד שחרור מחבלים. הוא אמר לי שאנשים לא יבחינו בין עמדה פרטית לבין הארגון אותו אני מנהל. אני רואה שהוא צדק. דא-עקא שלא הייתי סולח לעצמי אם לא הייתי עושה זאת. אני מקווה שגם מי שלא מסוגל או לא מוכן לעשות את ההבחנות, לפחות יקרא את הדברים שכתבתי ויבחון אותם ביחד עם העובדות שהבאתי ב"פתיחות ונפש חפצה" (כדברי מני מזוז) במסגרת הפלורליזם וההפריה ההדדית. אם אנשים אחים אנחנו, לפחות שינסה להבין שלא כל הכבשים במשפחה הולכים בעדר תחת חלילם של רועי התקשורת . שינסה להבין שגם יש אנשים שחושבים אחרת מעמדתו ולא יתחיל להמציא שקרים ובדותות כמו מגיב אחד שטען שהורשעתי בטרור. אם אפשר להעליל זאת עלי, אני מתחיל להבין-לא לקבל- את טענתיו של קצב לעלילה. במט שני אולי אותו מגיב טעה בהקלידו את המלה "הורשע" בטרור במקום "נפצע" בטרור-עובדה נכונה. פעמיים ב71 וב86.
כתוב תגובה ל- מאיר אינדור
לו היית רק חבר באלמגור ניחא. אבל
  יופיטר   26/01/07 00:58
אם אלמגור בחר בך ליו"ר כאשר המאמר מוכיח שיש לך בעיה רצינית בהפרדה בין עיקר לטפל ובסולם ערכיך הבחירה הזו מקרינה על רמת איכות הארגון הזה.
כתוב תגובה ל- יופיטר
13
אני איבדתי את כל אמוני באינדור
  יופיטר   25/01/07 21:55
תוך העמדת פנים מוסרית - גילה אינדור עיוות גמור של מערכת ערכים. חבל רק שבעקבות אבדן אמוני באינדור איבדתי גם את אמוני בארגון נפגעי הטרור, אלא שנדמה לי שאינדור פרש מן הארגון, עכשיו אני מתחיל להבין למה. האיש הזה מעוות לחלוטין
כתוב תגובה ל- יופיטר
הבנו--הנאשם חיב להוכיח חפותו והינו אשם עם שיוכך ההפך-כעת ברורה אכזבתך
  א מ רול   25/01/07 23:24
כתוב תגובה ל- א מ רול
קצב לא יותר טוב מהרוצח של ספיר
  כנופית קצב אינה יודעת גבול   26/01/07 00:31
אונס ורצח נפשותיהם של 12 נשים!
כתוב תגובה ל- כנופית קצב אינה יודעת גבול
לא הבנת כלום!
  צדק צדק תרדוף   26/01/07 00:36
רק זאת שמתפקידך לקשקש מיד איזו תגובה. תוכן? משהו לענין? מי צריך!
כתוב תגובה ל- צדק צדק תרדוף
14
זה בכלל לא מטריד את הצדיק אינדור
  נדיה   25/01/07 21:56
כתוב תגובה ל- נדיה
15
בקיצור, אינדור בשרותו של הקצב!
  אסטרינה   25/01/07 21:57
כתוב תגובה ל- אסטרינה
16
רבים מקווים כי הנשיא קצב פתח צוהר שיתרחב לתיקון קילקולי תשקורת/משטבלוף/משפח
  א מ רול   25/01/07 22:18
כתוב תגובה ל- א מ רול
17
but many FACTS against A.BARAK & OLMERT
  Mazuzi, NO FACTS against Katzav   25/01/07 22:51
MAZUZ and CHENDAR closed the POLICE-Karadi's claims WITH FACTS against JUDICIAL...(including AHARON BARAK with 17 HOUSES + MORE...)WITHOUT EXPLAINATIONS!l
MAZUZ doesn't have any facts against KATZAV, but he ordered and investigation...! Against AHARON BARAK and OLMERT he has FACTS but he doesn't act: CORRUPTION
כתוב תגובה ל- Mazuzi, NO FACTS against Katzav
18
פרשת קצב כל כך דוחה ומסואבת שאיש
  נטלי   26/01/07 01:22
ישר דרך לא מתייחס לזוהמה כזו. אינדור הפתיע לרעה
כתוב תגובה ל- נטלי
19
מה לעשות אינדור כשלת! היחס אליך
  ימני קיצוני   26/01/07 01:32
כבר לא יהיה לעולם כפי שהיה בעבר. נחשף פן לא נעים באישיותך. מפתיע. אבל זהו. לקחת סיכון והנה נכשלת.
כתוב תגובה ל- ימני קיצוני
20
אז מה ?
  מפוכח   26/01/07 09:21
אז מה? אז מה אם אתה צודק, מזמן כבר שחקו לנו את החשק למחות.
שלטון האתרוגים שהחל עוד בתקופת הסכמי אוסלו ןהגיע לממדי רקבון בימי שרון נותר בעינו . לא כנופיית החוק מהלכת עלינו אימים אלא כנופיית התקשורת.
כתוב תגובה ל- מפוכח
רק להתנתק מהטלויזיה. פגיעה בכיסם ילמדם לקחב
  ברוריה מקרית חיים   26/01/07 13:37
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
21
תשובה ל13,14, 15(שכנראה "הן" אותו אדם)
  מאיר אינדור   26/01/07 10:52
תשובה ל13 ו14 ו15
מאמרי אינו עוסק בקצב. את החשבון עימו נעשה ועשיתיבמקומות אחרים ובפעמים אחרות
וגם קצת בראש הרשימה.

אנחנו מדברים על יושרו או אי יושרו של מזוז. ובעניין זה כבר זיהיתי את הבעיה אצלו בעבר. ראה מאמרי באתר זה. לינק מצ"ב. ככלל: אנא, אל תכשירו את ה....על גבה של פרשת מזוז. זה בדיוק מה שהוא רוצה, מני מזוז, ללכת מעדנות על מה שנראה בעיניו קרקע בטוחה מבחינת התקשורת והאליטות -לכן הוא חי בשלום כל כך עם האמברומביצים (על אמנון אברמוביץ נכתב רבות וניתן לגלגל את שמו במנועי החיפוש כדי לקבל תוצאות מפתיעות) - ולהתעלם מהחוק במקומות שהאברמוביצים מגוננים עליהם.
רשימתי באה לחשוף את מזוז כפי שגם התבטאה בדפוסי ההתנהגות שלו בפרשת קצב וההדלפה לאברמוביץ
ועל כל היתר היכנסו ל
nfc.co.il
ועל הנשיא ל:
rotter.net
והקשיבו לשיחתי בפינתי השבועית ביום רביעי "לילות כנען" ולשומעים –ינעם (או שלא):
inn.co.il/

כתוב תגובה ל- מאיר אינדור
22
לדעתי,טפשות/עיוורון דעת היא להאשים את מזוז,בגלל העבריינים/ות שרוחשים סביבו...
  .   26/01/07 14:16
צריך לדעת שסביב היועה"מ-מזוז ישנם חבורת שרמוטות שמאלניות שנבנתה בהדרגה מזה מספר שנים.
ולמעשה למעט מזוז,ועוד כמה יהודים טובים בודדים שעימו במערכת המשפט-אתה,ואני ועוד הרבה יהודים היו מאחורי כוונות רובהו של אפריים סנה.

גם אם מני מזוז נהג בטיפשות,אין זה הופך אותו למדליפו של אמנון אברמוביץ'.
כל מי שמכיר את שמות בכירי הפרקליטות,יודע שכולם הם הגחבות של אברמוביץ',ברוך חרא,ושאר עיתונאי-הזנות.

וכדאי מאוד להבין שלא כל ראש מערכת שולט באופן טוטאלי בממלכתו.
ועוד כדאי ללמוד מיהו הפושע ומיהו ההוגן ולא למהר לערבב בין כולם.
וראוי לעשת תרגיל קטן,לדעת מיהו זה שהופקד בידיו תיקו של קצב,ועכשיו יש לשאול,
מי הם אוספי הראיות במשטרה.
2 צדדים חשובים שלמעשה קובעים את המציאות.
ומני מזוז צריך 100 שעות ביממה כדי לעקוב מה הן הראיות המפוברקות שנאספו,ומי משלם ל"מאתרי מכריו של קצב מגיל שנתיים".
כתוב תגובה ל- .
23
אמנון אברמוביץ סמל המושחתים
  חייים   26/01/07 21:39
אמנון אברמוביץ סמל של עיתונאי מושחת שקשריו אים פולטיקים מושחתים בכסף וטובות הנאה פולטקיאים הולכים ובאים אבל התיקשורת המושחתת תמיד נישארת
כתוב תגובה ל- חייים
24
בצבא קראנו לדברים שכתבת - לאנוס את השטח
  יחודי   27/01/07 04:46
לא חשוב מה יעשה ומה יקרה במדינת ישראל , הכל מבחינתך ( וחבריך ) נשפט ונגזר רק דרך פרספקטיבה של קרבה לדעות המתמחלים - כן או לא .
מסתבר שמספר ה'אי דיוקים' בנאומו של קצב שערך 50 דקות היה קטן יותר ממספר ה'אי דיוקים' שאתה הצלחת להכניס במאמר קצר .
לא אטריח עצמי להעמידך על 'אי דיוקים' אלה כוון שממילא הם יפלו על אוזניים ערלות .
ואני תמה - האם אתה מאמין במה שכתבת או שבעינך המטרה מקדשת את כל האמצעים ? נדמה לי ששנינו יודעים היטב מה התשובה .
כתוב תגובה ל- יחודי
25
טיפשות
  hci   27/01/07 09:08
המתנחלים שמצצו את דם המדינה הם הם המושחתים ביותר הם אנשים רעים מנצלים מתאשרים חיים חיי מוטרות על חשבון העם ומתנהגים כמו נאצים כלפי הערבים
כתוב תגובה ל- hci
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il