|
אורי מילשטיין
רומל וגודריאן כמפקדים לדוגמא; תרבות השקר של הפוסט-מודרניזם והפוסט-לאומיות הצרפתית, הרווחת גם בישראל; אינטלקטואליזם צבאי הוא תנאי להצלחה במלחמה; פוסט-טראומה צבאית, צרפתית וישראלית; ...
|
|
|
דן מרגלית
מי לא בא לרקוד עם הניצולים בשדה התעופה ולא עשה מן המבצע הון פוליטי? מי שהחליט עליו - יצחק רבין
|
|
|
צבי גיל
המספרה של "איציק הקטן" מת"א קטנה - כ-12 מ"ר או פחות, אך מעוצבת נחמד ורוחשת היא מעין מרכז מידע לקרוב ולרחוק שהגיעו לסביבה וזקוקים לעזרה איציק הספר ידוע כאדם נדיב, בעל ידע רב, דו...
|
|
|
יואב יצחק
מאופן התנהלותו של גנץ עולה: הבטחתו "ישראל לפני הכל", לא שווה יותר מהבטחת נתניהו ל"ניצחון מוחלט" במקום זאת קיבלנו "טירוף מוחלט" במערכת הפוליטית ועוד במצב מלחמה
|
|
|
חיים נוי
מופע מוזיקלי משירי ארץ ישראל - מרגש ותוסס - תיאטרון הספרייה השחקנים-זמרים הנפלאים, בוגרי בית צבי מהשנים האחרונות, מצליחים להשיב רוח רעננה גם בימים הקשים
|
|
|
עמנואל בן סבו
בפני הממשלה הרחבה ניצבים אתגרים קיומיים, מאתגרים ומורכבים, החל בתנופת המלחמה בעזה והבאה לסיומה של המלחמה בדרום תוך הכרעה ברורה
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
ע.ג1 |
|
12/03/07 09:15
|
|
|
|
הדבר היחיד שצריך זה להפעיל לחץ על הכנסת כדי שתחוקק ענשי מינימום כי עם הענשיםהמצחיקים שמטילים השוטים בבתי המשפט אין הרתעה והעברינים ממשיכים לחגוג. אם יוחלט שעל 100 עבירות מחלטים לתמיד את הרכב שבו בוצעה העבירה ושולחים את הנהג לשנים לבית סהר אנשים יזהרו יותר.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע.ג1
|
|
|
|
2 |
|
|
נסים גבאי |
|
12/03/07 10:10
|
|
|
|
נשמח לשתף פעולה - וקדימה.
זו ההודעה שרציתי להכניס:
הייתה אליי פנייה...וזו אינה הראשונה בתקופה האחרונה... להתארגן לפעילות אפקטיבית רב גונית לניסיון נוסף להעיר את הציבור ואת הממסד - למלחמה אמיתית בתאונות הדרכים.
נתוני הפתיחה אינם לטובת ניסיון ההתארגנות:
1. היו ניסיונות אינספור בעבר, ואפילו הייתי שותף לפני שנים לאסיפת כ-10 עמותות... דבר שנפל על עניין המימון.
2. בישראל, רק "אור ירוק" הצליחה להרים ראש למודעות הציבורית, אבל עם חטאים גדולים שחברו דווקא למי שהכסף אינו בעייה אצלו. אדם כזה שניצל השכול שלו כדי להרים קמפיין חסר מקצועיות וכדי לחבור לממסד המושחת, מנסה כעת אחרי כשלונו האישי - לתקוף כביכול את המערכת שאינה נרתמת אליו. לא זה הדרך אמר אחד העם - ואני מצטרף. ד"א, יש לי תרומה ענקית למיאוסו החלקי של יו"ר העמותה הזו בציבוריות הישראלית.
3. האזרחים עסוקים בחייהם ועבודתם.
אבל השיחה היום לא השאירה אותי אדיש. החלטתי לנסות שוב, עם הבטחה ברורה שנעשה הכל כדי לעבות את השורות.
אז כל מי שרוצה... מי שיכול לתרום מזמנו ויכולותיו... קדימה.
בינתיים הוצאנו מכתב לאג"ד, עם בקשת תגובה. מצ"ב.
להנהלת אג"ד שלום
בעקבות תאונת הדמים בה נהרגו 5 נהגי אג"ד.
אני כותב בשני כובעים (ועם גיבוי של מספר אזרחים מודאגים שפנו אליי לעשות כן): 1. נהג מודאג מהסיכון הרב בו נתונים נוסעים ונהגים בדרכים בישראל. 2. מומחה תחבורה ומרצה בכיר לנהגים.
אינני רוצה לכתוב כאן מגילות ולכן אתמצט את פנייתי זו בכתב בשאלה - ואשמח בנפרד לקבוע עימכם גם פגישה אישית בנדון.
מדוע חמשת הנהגים חזרו בכוחות עצמם אחרי יום עבודה מתיש - וברכב פרטי?!
מדוע לא הוסעו בהסעה מאורגנת ע"י נהג הסעות ברכב מתאים?
לדעתנו - אחרי יום על הגה האוטובוס הגדול, לא בטוח שיכול היה הנהג מנטלית להפריד נסיעתו הליילית הקשה הזו כאשר נהג ברכב הפרטי... ויתכנו סיבות רבות לגרם התאונה כתוצאה מהבדלי הנהיגה הדרמטיים בין שני סוגי כלי הרכב הללו. במילים אחרות: הפחד מתאונה אפשרית היה קטן אצלו לאחר הביטחון הרב שיש לו באוטובוס.
בנוסף לכך - עייפות הנהגים מחייבת הייתה מתן הסעה מאורגנת, ונראה מאוד לא סביר לשלוח אותם כך הבייתה ברכב פרטי כשאחד מהם הוא הנהג.
נשמח לקבל תשובה בנדון
בברכה
נסים גבאי (ועוד אזרחים שאינם מעוניינים לחשוף זהותם בשלב זה)
נתניה 050-5206511
|
|
כתוב תגובה ל-
נסים גבאי
|
|
|
|
|
|
|
עודד ב |
|
12/03/07 19:41
|
|
|
|
מר גבאי הנכבד. קראתי כמה מתגובותיך לעניין תאונות הדרכים. כאחד שנוהג בכבישי הארץ והעולם קרוב ל50 שנה אני יכול היום לכתןב לך בוודאות שהבעיה הראשונה במעלה לגרימת תאונות הדרכים בישראל היא, התנהגות הנהג הישראלי הממוצע בכביש.
כאשר נהג עובר באדום את ההצטלבות הרי ששום מיכשור הקיים כיום לא יעזור,להוציא אולי מחסום ברזל שיירד ויחסום את דרכו. הפתרון, חינוך.וישנן לכך שתי דרכים עיקריות א. עלידי הסברה ב. עלידי ענישה,אבל ענישה קשה כל כך שתגרום לכל נהג בתת המודע שלו רתיעה ממעשה שכזה.
עד שלא ימומש הנושא הזה, הרי שכל המילירדים שיוציאו יהיו בבחינת ברכה לבטלה, אלא אם כן יצליחו לבנות נתיב לכל נהג
|
|
כתוב תגובה ל-
עודד ב
|
|
|
|
|
|
|
נסים גבאי |
|
12/03/07 22:35
|
|
|
|
אנצל תגובתך כדי לענות לרבים, רבים מאוד - שטוענים שהכל מתחיל ונגמר באחריותו של הנהג היושב מאחורי ההגה וגורם לתאונה.
מבחינה מתמטית - אין חולק.
מבחינה מערכתית - העניין ממש לא כל כך פשוט.
מבלי לערוך כאן מחקר ארוך ומעמיק מלא הוכחות וכד' - אומר רק כך:
למרות שבשורה התחתונה הנהג הוא הגורם לתאונה - כדאי לפעמים לפתוח את זוית הראייה המערכתית לסיבות שמביאות את הנהג לנהוג כפי שנהג...
זה היה רמז קל למחשבה - כדי להבין שאשמתו של הנהג איננה באה משמיים... יש בפירוש אחראים רבים לעניין - ואני רואה באחריות השילוחית של מנהיגים (במונח הרחב של המילה) רבים - את הגורמים העיקריים לתוצאה הסופית של "נהג הגורם לתאונה".
|
|
כתוב תגובה ל-
נסים גבאי
|
|
|
|
|