|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
הניה זאבי |
|
26/03/07 08:57
|
|
|
|
אבנרי עוסק בטרור תקשורתי נגד ישראל והישראלים.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה זאבי
|
|
|
|
2 |
|
|
רימה ותולעה |
|
26/03/07 09:12
|
|
|
|
הדדיות (RECIPROCITY) היאמושג שהכניס ביבי לפוליטיקה הישראלית, אך התכוו, כפי שהתברר בתקופת כהונתו כאש ממשלה, לפירוש מילוני שונה מזה המופיע במילונים.
את ההדדיות של ביבי אפשר להגדיר כ"הדדיות חד-צדדית" ועד כמה שהדבר נשמע אוקסימורוני ואבסורד מובהק - שני הצדדים לסכסוך אימצו אותו בהתלהבות רבה. ואידך זיל גמור מדוע אין לראות באופק הסדר מתקבל על דעת שני הצדדים.
ולמי שמתקשה בגמירה(קרי: לימוד): אבסורד אפשר להתיר רק בשיטה שבה מתירים קשר גורדי.
|
|
כתוב תגובה ל-
רימה ותולעה
|
|
|
|
3 |
|
|
שי אלידע |
|
26/03/07 09:37
|
|
|
|
הציונים ממומנים על ידי יהודים אוהבי ישראל. צודק הכותב !
אך את אבינרי שונא ציון, מי מממן ?
נאמנותו לאויבי ציון הינה חולנית וחשודה !!
|
|
כתוב תגובה ל-
שי אלידע
|
|
|
|
4 |
|
|
בועז מושקוביץ |
|
26/03/07 09:38
|
|
|
|
זה אפילו קצת משעשע, לראות אורי אבנרי משחזר את כל אותם התרוצים המושמעים על ידי הנהגת הטרור.
אמנם, בניגוד לקשרים הקבועים של אבנרי, אין כל הקבלה בין ספרי הלימוד הישראלים לבין ספרי הלימוד ברש"פ.
בין שאר העובדות, שהוא מנסה להעלים מהקוראים, למשל העובדה, ש"הפרוטוקולים של זקני ציון" מופיעים בספרי הלימוד של רש"פ בתור ההחלטות של הקונגרס הציוני הראשון.
החינוך הניתן לילדים האלה מלמד, שהרוע מוטבע בטבע היהודים ובדת היהודית. כנ"ל הכחשת השואה, חינוך לקנאות מוסלמית וכו' וכו'.
למעשה, הילדים הפלשתיניים הם הקורבן של "השיחרור" א-לה אבנרי אל מתחת לכנפי הפת"ח והמחאס, אבל אבנרי, כמו שאר צבועי "שטחים תמורת" מצפצף ציפצוף ארוך על הילדים האלה.
הקו על המפה הוא רק פרט אחד קטן בסיפור הזה. אבנרי אינו מסוגל להתמודד אם העובדות הנחשפות על ידי האירגונים כמו "המבט לתקשורת הפלשתינית", לכן בצר לו הוא פשוט מקלקל אותם וממשיך בשלו: משקר, משקר, משקר...
על החינוך ברש"פ נא לקרוא:
"בעניין ספרי הלימוד"
"ללא רחמים על ילדים"
"יום זכרון לילדים מתים"
|
|
כתוב תגובה ל-
בועז מושקוביץ
|
|
|
|
5 |
|
|
שאול אבידור |
|
26/03/07 09:50
|
|
|
|
בין היהודים לערבים אז שני הצדדים צודקים, אבל אנו היהודים צריכים לדאוג לעצמנו כמו שהערבים צריכים לדאוג לעצמם. המוזר הוא שאורי אבנרי (כמו גדעון לוי) המשייך עצמו לעם היהודי דואג במסירות רבה רק לצד הערבי, וכאן האבסורד. אורי אבנרי לא מבין שהחברה הערבית דואגת לאינטרסים שלה ולא צריכה את שירותיו. אורי אבנרי צריך לדאוג לחברה היהודית. אם הוא ידאג לחברה הערבים זה לא יעזור לנו בכלום אלא אדרבא זה רק יזיק ליהודים. אבל אורי אבנרי נעול. הוא לא יכול לשבת בשקט.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול אבידור
|
|
|
|
|
|
|
טוהרת המידות |
|
26/03/07 19:49
|
|
|
|
מאד בציבוריות הישראלית זה מה שניקרא שכל עקום, לאורי
אבנרי יש שכל עקום, או שהוא זקוק לאישפוז פסיכיאטרי
אחרת אינני מבינה יהודי שעלה מגרמניה משפחתו הושמדה
בשואה והוא במקום לדאוג לעמו דואג לערבים, אז ברור
שמשהו משובש במוח של אורי אבנרי אולי אם לא יתיחסו אליו
כלל הוא יפסיק לכתוב את הרעיונות האוליים שלו.
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות
|
|
|
|
6 |
|
|
א מ רול |
|
26/03/07 10:19
|
|
|
|
|
7 |
|
|
תיזה של בוגד |
|
26/03/07 12:17
|
|
|
|
|
|
|
|
חייל ותיק בדימוס |
|
26/03/07 13:00
|
|
|
|
על פשעי מלחמה. ואני לא מדבר על "רוח שקד" שהוכחשה
אלא על "רוח בירוֹ" שיצאה ישירות מפיו.וזה אפילו לא קצה הקרחון.
|
|
כתוב תגובה ל-
חייל ותיק בדימוס
|
|
|
|
|
|
|
שאתה גזע עליון! |
|
26/03/07 13:52
|
|
|
|
ממש לא.
אורי אבנרי חושב שהוא גזע עליון ולכן אמות המוסר שהוא עאלק דורש הן כל כך גזעניות.
האם גם אתה חושב שאתה גזע עליון ושאמות המוסר שלך או של צה"ל צריכות להיות מעל כל אומות העולם?
למה?
אתה גזע עליון?
|
|
כתוב תגובה ל-
שאתה גזע עליון!
|
|
|
|
|
|
|
ותיק?דימוס?חנטריש |
|
26/03/07 21:30
|
|
|
|
|
8 |
|
|
s |
|
26/03/07 12:17
|
|
|
|
כן יש את זה .אבל זה לו עובד על כולם . אתה צודק יש יהודים עשירים פה . כל עוד שאתה חזק . המלחמה אחרונה . החזירה את ישראל . למציאות . טילים נפלו אל חיפה . וגרמו לבהלה אמונית . מה שהם ראו במדיה .בסרטים זה מוחשי . ונגע בהם אישית . וזה תאליך פסיכולגי . מתקן ולפעמים גם הרסני . מיפני שאותם ציפיות .מילוחמי העל צה"ל לו מתקיים . לפי התורה הסדורה של צה"ל . בתודעה . של אזרחי המדינה . לכן . יש בציבור את אותם אלה המבקשים . מראש הממשלה יתפטרות . מהירה של הממשלה . כאילו שממשלה אחרת תהיה מסוגלת לעשות זאת טוב יותר . ההורים בימקום לבכות את ילדהם שנפלו במלחמה מיותרת הם מדברים אל . מחדלי צורת ניהול המלחמה .וניראה לי שהם עוד לו למדו כלום . קוי 67 אלו קווים המוכרים אל ידי האו"ם . אבל ההשקעה של פיתוח ישובים וההשקעה במשאבים גדולים . עם השנים . במאות מילירדי $שהושקעו מאבר לקו הירוק . לו מסתדרת להם .ולכן זה לו משנה עם יהיה זה פתח הו החמס . בישביל הישראלים זה אותו הדבר . הם באים מהצד השני . ומבקשים זכיות שוות . תעודת זהות וגם לו . מתאים להם . לכן זה תאליך הרסני . לנו להם . לאלה שובאו . אחרינו . זה ילך ויגלוש להימות כולל בין מדינות ערב . לישראל . יש והקרובים . בישראל . לתעשיות הצבאיות של ישראל . וליכולת החימוש שלה . אבל הם לו מודעים ליכולת החימוש של הצד השני בעיני הישראלים הערבים הם עם מפגר . מה שניקרה לו פירמה . . ישראלים . הם קורבנות של ניסיון . בלתי מוצלח . לאחד ישות . של המיזרח והמערב . . המניהיג החדש . הו המנהיגים העוסקים בעניין זה . אינם שפיטים . ולמרות זאת לוקחים אחריות . אל 100 מיליון תושבים . למה שאלול ליקרות . בשל סיכסוך . של . חלקת ארץ זאת . הישראלים גם צריכים להבין . שמאלכים קיצונים יכולים להיגמר בתבוסה . ובנזק בילתי הפיך למיליוני בני אדם החיים באיזור זה . ואשר יקלו כל הקיצים . ונסיבות של . בעיות חברתיות יעלו לשלטון . אישים משיחיים. שמפת הגאולה . נימצאת . עמוק לתוך התודעה שלהם . וגם מניפולציות של כל המתונים . כדי לחשוף אותם לו תועיל יותר נקבל שלטון . של תערובת תעשייה צבאית .כוחנית משיחית . בסיוע של הון זר . . מודל חדש . הלקוח מיתוך המהדורה המורחבת של עליתם של הנצים באירופה . וז המהדורה הזאת תהיה . מהדורה בזמן של עידן חדש . שהאנושות לו ידעה עוד מימי הנצים הונדלים וההונים . ולו ירחק הזמן . שזה עומד בשערינו . . אומות העולם מחויבות . ליפועול עשיו ושעה אחת קודם . יש בני אדם שיש להם נטיעה מוטבעת להיתעבדות . והרצון ליכפות את עצמם . זה תכונה מולדת . נפשית . וצריך לסים לב טוב . מי באמת יכול להיות ראש ממשלת ישראל . לנסות להבין את המאבאים . הפנימים של הישיותו להוריד ממנו את התחפושות . להפשיט אותו . כסף רוע ושלטון .והידיאולוגיה משיחית ועם נטיות של החמצה זה צירוף קטלני של שליט קטלני . ומה זה אחד חסר לאומת מיליונים ?
|
|
כתוב תגובה ל-
s
|
|
|
|
9 |
|
|
האיש פושע! |
|
26/03/07 13:06
|
|
|
|
אולי אינכם יודעים ורבים אינם יודעים, אבל מזה כמה עשרות שנים אורי אבנרי מטיף נלחם ושואף לכך שמדינת ישראל לא תהיה מדינה יהודית.
כן, זוהי תורתו ואמנותו אותה הוא אומר אם שואלים אותו.
לדברין ליהודים צריכה להיות מדינה לא יהודית אלא מדינה כללית כזאת לכל דת וכו'.
בקיצור האיש שואף שישראל תחדל להיות מדינה יהודית.
זו תורתו.
זו משנתו.
והוא מסתובב חופשי!
צריך להיות חוק שאיש כזה יילך לכלא לכל חייו.
|
|
כתוב תגובה ל-
האיש פושע!
|
|
|
|
10 |
|
|
צביקה 100 |
|
26/03/07 13:32
|
|
|
|
היצור הזה לא ראוי לכל תגובה מצדכם. שומר נפשו ירחק
ממנו. לא לוחם שלום הוא. אלא שופר תעמולתי, של המר באויבנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
צביקה 100
|
|
|
|
|
|
|
נה |
|
26/03/07 14:43
|
|
|
|
פנינותינו לחזיר וסתם מתאמצים.
מדובר פה בשמאלן קיצוני, עוכר ישראל גדול.
|
|
כתוב תגובה ל-
נה
|
|
|
|
11 |
|
|
אבי קרן |
|
26/03/07 13:41
|
|
|
|
טוב עשה העורך שהחליט לפרסם מאמר שכזה בבחינת "דע את אויבך".
מאמר רצוף שקרים וחצאי אמיתות, כמו הכחשת גלות רומא הדומה להכחשת השואה.
סילוף האמת מעורר חלחלה אולם כמאמר וולטיר: "אינני מסכים עם דבריך, אך אגן על זכותך להשמיעם".
רק חבל שדברים שכאלה היוצאים ממוחו ההזוי והקודח של אורי אבנרי משמשים תחמושת בידי אויבינו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי קרן
|
|
|
|
12 |
|
|
חץ |
|
26/03/07 14:06
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
13 |
|
|
מיקי2 |
|
26/03/07 14:54
|
|
|
|
גם גבול פיזי וגם גבול פסיכולוגי. אתה מוזמן לחזור להתחבק עם רוצחי ישראל. אמנם ערפאת המנוול חברך איננו
אבל יש את הנייה, רוץ לחבק.
|
|
כתוב תגובה ל-
מיקי2
|
|
|
|
14 |
|
|
הרצען |
|
26/03/07 14:56
|
|
|
|
שנים רבות מדי לובש אורי אבנרי פני קדוש מעונה בנושאים רבים ושונים. בפרקי חייו המתקדמים הקדיש עצמו לשכיבה על הגדר למען הפלשתינאים שאינם אלא ערב-רב שפלש ממדבריות ערב לארץ אבות-אבותיו-אבותינו. לפתע שינה טעמו וכל עקרונות חייו התהפכו ובאויב המבקש את נפשו והרס מולדתו ובמלים אלה ממש מצהיר על-כך השכם ןהערב - הוא, אבנרי, מוצא את נחלתו האיטנלקטואלית פסבדו-מוסרית. לאמיתו של דבסר אינו אלא דמגוג שנחשף משק חייו. אינו אלא מי שאין בכוחו לשפוט את מצבנו בצורה החדה והכואבת שאנחנו נשדדים ולא השודדים. שהויתורים שעשינו מעידים עלינו כעל עם בעל רמת מוסר ברוח הנביאים שאין דומה לו. ואילו אבנרי אינו אלא מי שמתעלם בעיוורון שכפה על עצמו מהעובדה שאת הסבל של הפלשתינאים גרמו הפלשתינאים לעצמם בעזרת מדינות ערב - ולא אנחנו שעמדנו על נפשנו ועל זכותנו לחיות בארץ האבות. מוטב שאבנרי יזכור כי אנחנו צאצאי עם קדום, האחד והיחיד בהיסטוריה האנושית שיש בידו גם קושאן על ארצו שאין בדומה לו לעם אחר, התנ"ך.
|
|
כתוב תגובה ל-
הרצען
|
|
|
|
15 |
|
|
דודי 25 |
|
26/03/07 15:15
|
|
|
|
הגיע לערפאת לחיבוקים בעוד עם ישראל סופר את מתיו מטרור רצחני שיזם ערפאת.לאבנרי אין בושה/כבוד, הוא רעב לחום שמרעיפים הפלסטינים עליו ולכן הוא חד צדדי ואטום לצרכי הביטחון של המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
דודי 25
|
|
|
|
16 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
26/03/07 15:31
|
|
|
|
אל תגיבו ואל תקראו אפילו מה שהוא כותב. דבריו לא שווים אפילו יריקה של נשמת ילד ערבי "מורעל".
|
|
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים
|
|
|
|
17 |
|
|
המאבחן |
|
26/03/07 15:55
|
|
|
|
|
18 |
|
|
דורון ט |
|
26/03/07 16:18
|
|
|
|
לסתום פיות, כרגיל מזה עידן ועידנים.
אין כמעט שבוע שלא מצנזרים שם באופן קבוע, טוקבקיסטים בעלי חשיבה שונה מהקו הפוליטרוקי "הנכון"!!!
|
|
כתוב תגובה ל-
דורון ט
|
|
|
|
19 |
|
|
משה, עורך-דין |
|
26/03/07 20:47
|
|
|
|
אורי אבנרי רחוק מלהיות טיפש, ואת זה אנו יודעים זה זמן רב. אין צורך להציג בפנינו את האיש, המשמש בישראל סוכן-מרצון של התעמולה הערבית, המכונה "פלסטינית", והוא ימצא ק"ן טעמים להצדיק כל שרץ ערבי.
אבל במאמרו זה הוא מגיע לשיאים חדשים של סלפנות ושל דמגוגיה זולה. חורה לאבנרי שישראלים רבים רוגזים על כך, שבספרי הלימוד ה"פלסטיניים" חסרה, נעדרת, ממש לא קיימת מדינת ישראל. השטח שממזרח לירדן מתואר שם כ"ירדן", ואילו כל השטח שממערב לירדן מוצג כ"פלסטין". ישראל יוק.
מול העלמה והכחשה זו של עובדה פיסיולוגית והיסטורית שאין בר-דעת בעולם כולו החולק על קיומה - דהיינו על עצם העובדה שבשטח המתואר קיימת, חיה ונושמת זה 59 שנה מדינה עצמאית, מציג אבנרי שאלת-תם, כביכול, לעדת חסידיו השוטים שתמיד יריעו לגאונותו, לכשרונו הספרותי והעיתונאי, ולאומץ-ליבו כביכול:
"האם מופיע (בספרים של הישראלים) הקו הירוק? האם יש בהם הכרה בזכות הפלשתינים למדינה משלהם בגבולות 1967? האם הם מטיפים לאהבת העם הפלשתיני, לכיבוד הערבים בכלל, להכרת האיסלאם?".
רק אוויל מוחלט, ורק אדם הרואה בקוראיו אווילים כאלה, ישווה את העלמתה והכחשתה של עובדה קיימת, לאי-הכרה בזכויות ולאי-הטפה לאהבת הערבים, לכיבודם ושאר הדיסה האבנרית. אין לי חשק להתווכח עם טענתו, שישראל אינה מחנכת לכיבוד הערבגים או להכרת האיסלם. אשר להטפה ל"אהבת העם הפלסטיני", אבנרי יודע היטב כי קיומו של עם כזה הוא השקר הגדול של המאה העשרים, שטופח בעזרת אנשים שכמותו.
שלא לדבר על כך, שאבנרי יודע כי, אם הוא רוצה להוסיף ולהתקבל בנשיקות ובכבוד רב אצל הערבים (שאני בטוח כי הם בזים לו מעומצק ליבם, ובצדק), כדאי לו מאוד שלא לשאול אותם, מה בדבר חינוך ילדיהם לכיבוד היהודים והיהדות, ולהימנעות משנאתם.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
20 |
|
|
הרמן גרינג |
|
26/03/07 23:26
|
|
|
|
מה אומר לך הר אוסטרמן אתה ממש מתעלה מידי פעם על עצמך.
ואני בתמימותי חשבתי שאני אלוף בסילוף עובדות
|
|
כתוב תגובה ל-
הרמן גרינג
|
|
|
|
21 |
|
|
נחום שחף |
|
27/03/07 00:38
|
|
|
|
500 לערך משטח הגרגיר המחוק הקרוי ישראל.
מה דעתך אבנרי שנחליף. אנחנו ניתן להם את ישראל הגדולה ללא הקו הירוק, מהים עד הירדן,
והם יתנו לנו את השאר.
22 ארצות כבר אמרתי?
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|