w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
המדיניות הישראלית הנוכחית כלפי חיזבאללה, מאז ה-7 באוקטובר 2023, מצטיירת מהבחינה האסטרטגית כמושכלת, בהינתן הנסיבות המתקיימות מאז לאורך גבול הצפון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לשמור על הבית
מאת: ח"כ אסתרינה טרטמן  |  24/06/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גברת נכבדת
  אביחי זהבי   24/06/07 10:38
אם אכן כל כך שואפת את לקיים מה שאת מטיפה לו אנא בצעי את הפעילויות הבאות:

1 תני דוגמא אישית ותדרשי מהאדון ליברמן לצאת מהממשלה הרעה הזו

2 דרשי מח"כ ס מיסזניקוף ממפלגתך שמכהן כיו"ר ועדת הכספים לא לאשר את העברת מיליארד הדולר לממשלת הפלסטינים בתוך תמיכה להרוג יהודים.

3 תפסיקי לקשקש ולדבר כל כך הרבה כבר ראינו את הפאשלות והפדיחות שפיך הגדול גרם לך בייחוד בדיבורים לגבי השכלתך ויכולותייך ותעשי משהו לשם שינוי!
כתוב תגובה ל- אביחי זהבי
2
אחרי שהצטרפתם לאולמרט - אין מה
  מיכל מירושלים   24/06/07 10:45
לשמוע מכם.
אופורטוניסטים - דמגוגים - זה מה שאתם.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
3
תצאו מיד מהממשלה !
  א..ל.. רמת-גן   24/06/07 11:40
גב' טרטמן הנכבדה,כל העובדות ההסטוריות בחיבור שכתבת,נכונות.מה שהציבור ובוחרי מפלגתך שואלים, מה אתם עושים בממשלה הכושלת הזו? אתם רימיתם את הבוחרים,והצטרפתם לממשלת אולמרט! לא שאלתם,לא עשיתם משאל. ליברמן קם בבוקר בהיר אחד, ועל דעתו בלבד נכנס לממשלה. הוא לא שאל אפילו את חברי הסיעה ! ועל פי השמועות, זה ממניעים אישיים שלו הקשורים לחקירות המשטרה. חוץ מזה יושב ליברמן על תיק פיקטיבי בממשלה,שאולמרט תפר לו.תיק ריק מתוכן ונושא לבדיחות. הממשלה הכושלת הזו קיימת בגלל ישיבתכם בה. צאו והפילו אותה !!! ביום פקודה יבוא העם אתכם חשבון !
כתוב תגובה ל- א..ל.. רמת-גן
4
ארחי-פרחי בכנסת
  יאן אורל קורצא   24/06/07 11:53
1. הגנה על מדינת ישראל וערכיה אינה מנוייה בין מטרותיו של חוק יסוד: הכנסת.
2. הביטוי "מדינה יהודית בארץ ישראל", הלקוח ממגילת העצמאות, אין בו משום "הגדרת המדינה". על פרשנות המגילה, הרקע לכתיבתה ומעמדה המשפטי נכתבו עשרות מחקרים מרתקים. היה ראוי לאשת אקדמיה מובהקת, כח"כ טרטמן, לעיין לפחות בקצתם.
3. לעניין "שמירת הסף": אכן, אילו זו הייתה נעשית כהלכה, אפשר וכל מיני ארחי-פרחי לא היו מגיעים למשכן...
כתוב תגובה ל- יאן אורל קורצא
האם אתה מתכוון אלי?
  א.טרטמנינה   24/06/07 15:37
בזה שאתה מציין שכל מיני "ארחי פרחי" נכנסו לכנסת?
לא ייתכן,אני רק לא ציינתי שלמדתי לתואר שני....
כתוב תגובה ל- א.טרטמנינה
5
למה היא עדיין בכנסת?!
  אזרח מודאג   24/06/07 12:07
ולמה אנחנו נאלצים לשמוע עליה? בושה!
כתוב תגובה ל- אזרח מודאג
6
לא כל ארחי-פרחי ראוי לחוקק
  יאן אוכל-קורצא   24/06/07 12:39
חוק יסוד: הכנסת מגדיר את מהותה, מקום מושבה, הרכבה וכיו"ב. שלא כטענת הכותבת, בחוק לא נאמר דבר וחצי דבר בעניין "הגנה על מדינת ישראל וערכיה".
טעות גסה שנייה: בהכרזת העצמאות מדובר על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל. זו אינה בהכרח הגדרתה של המדינה.
ראוי לאשת אקדמיה מובהקת כח"כ טרטמן, לעיין במקצת מעשרות המחקרים ההסטוריים המנתחים את המהלכים שקדמו לכתיבת המגילה. לא יזיק לה גם ללמוד את פסקי הדין של בית המשפט העליון, המתייחסים למעמדה המעין-חוקתי של המגילה.
עם זאת, הכותבת מדייקת בדבר אחד: האחריות המוטלת על המחוקקים כבדה ביותר. המסקנה המתבקשת היא, שלא כל ארחי-פרחי ראוי לבוא בשערי המשכן...
כתוב תגובה ל- יאן אוכל-קורצא
7
אמירת אמת
  אמיתי   24/06/07 13:04
גם אם רוצים לשוות אחדות דעים בקשר להצעת החוק , חייבים לדייק , או יותר נכון לא להטעות , בלשון המעטה .
להלן הציטוט מן הכתבה : "חברי הכנסת שתמכו והצטרפו להצעת החוק, מכלל סיעות הבית".
בדקתי את שמות חברי הכנסת המציעים: רוב מוחלט של "ישראל ביתינו, אחד מש"ס , אחד מקדימה , שניים מסיעת גיל . ואני שואל : אלה נציגים של כל סיעות הבית ?
אני מציע לבחון מחדש את הרשימה . לא צריך לחשוש מן האמת .
כתוב תגובה ל- אמיתי
8
לעוף מהממשלה עכשיו !!!
  ישראל אחד   24/06/07 13:45
כתוב תגובה ל- ישראל אחד
9
בעד ונגד
  "הרופא המגיב"   24/06/07 13:53
1.למרות שלא התלהבתי מהרזומה של הכותבת ,אני חושב שהמגיבנים שקדמו לי הם גסי רוח ושפלים.
2.אנו מדינה במצור. אנו זקוקים להגנת המחוקק מפני הבאים להרוס אותנו, בפנים ובחוץ. חוק זה לאחר שיעובד היטב -מקומו בספר החוקים שלנו.
3. אנחנו חייבים להסתדר עם שכנינו ולא כאדונים לנתינים או ההיפך,אלא כשוים מול שוים.
כתוב תגובה ל- "הרופא המגיב"
10
טרטמן מליגת האין בי איי
  הפרקליטים   24/06/07 14:23
טרטמן חייבת לעוף הביתה ולשבת בשקט בבית. היא שייכת לליגת ה"אין בי איי". היא "שרופה" בפוליטקה. אין לה אלא לשתוק וללכת עם ליברמן יחד הביתה.
כתוב תגובה ל- הפרקליטים
11
ישראל ביתנו
  אהרונוביץ   24/06/07 14:25
אם ישראל לא תהיה ביתנו, את וחבריך למפלגה המאכזבת תהיו אשמים עיקריים בכך!
אינני חושב שבחירות הבאות תעברו את אחוז החסימה. הבנו שרמיתם אותנו הבוחרים. מכרתם לנו כבסה חלשה בעור נמר חזק
כתוב תגובה ל- אהרונוביץ
12
על איזה אחריות לאומית אסטרינה
  טוהרת המדיות   24/06/07 14:40
מדברת. מה הבולשיט שהיא מקשקשת? יש לה עוד חוצפה בכלל
להראות את עצמה ולהשמיע את קולה אחרי מה שהיא עשתה עם
התארים שלה, אבל לא רק. עמית סגל מהערוץ 2 טען שטרטמן
תצביע עבור שימון מיודענו לנשיא, מכיון שרובי ריבלין
היה בועדת האתיקה, הצביע נגדה בשל התארים המזויפים שלה,
ריבלין עשה את תפקידו. מדברת על אחריות לאומית כאשר היא הצביע לפרס לנשיאות מסיבות קטנוניות, כמו שאומרים דבורים, במיקרה זה כתיבה לחוד ומעשים לחוד, ולא רק היא הצביע עבור שימון לנשיא גם חברים אחרים בפלגתה. המרגיז ביותר שהמפלגה שלה ברשות ליברמן הבריון זחל לממשלתו של
אולמרט רק בשביל תיק, השר לעניניגורנישט, מי שלא יודע לעניני כלום זה מה שליברמן, כך הציל את אולמרט המושחת, נו מה יש לאמר, מושחת נידבק למושחת בשביל לשרוד. עוד
תיראי אסתרינה מה יקרה למפלגה שלך בבחירות הקרובות, תקבלו כזה פלוק שלא תדעו מהיכן זה בא לכם, שבי בשקט
צבועה, אל תדברי על שמירת המדינה היהודית הדמוקראטית,
כל עוד את ליברמן והמפלגה שלכם בקואליצה, יותר נכון
בגועליציה אל תקשקשי לנו בראש, לא מעונינים לשמוע אותך.
כתוב תגובה ל- טוהרת המדיות
13
הטפות שוא ... להתפטר מהממשלה
  לעשות לא לדבר   24/06/07 14:44
כתוב תגובה ל- לעשות לא לדבר
14
תעזבי את ליברמן,הוא סתם נוכל
  בואי לליכוד   24/06/07 14:49
את תתברגי בצמרת הליכוד אם תעזבי את ליברמן עכשיו
כתוב תגובה ל- בואי לליכוד
מסכים, אבל...
  צבי וולף   24/06/07 17:09
מסכים עם חלקו הראשון של המשפט. אבל לשם עליה לבוא לליכוד? האם דווקא שם תפגוש את האנשים הישרים?
ובמחשבה שניה: בעצם אולי כדאי שהגב' תבוא לשם, ויתקיים בה הפסוק: מצא מין את מינו.
כתוב תגובה ל- צבי וולף
אכן רק היא חסרה לנו.
  עוזי כהן-רעננה   24/06/07 17:33
ביבי יצרף אותה ללהקת המחולולת של מרכז הליכוד.
בדיוק אצלנו היא חסרה מאז הליכתה של בלומה נומנטל
כתוב תגובה ל- עוזי כהן-רעננה
עוזי כהן
  צבי טל   24/06/07 20:04
הסר דאגה מליבך כל עוד אדון ג'ודי ושכמותך בליכוד
איש לא יצטרף למפלגה שמסריחה מכם.
מסור זאת לאדון ג'ודי.
כתוב תגובה ל- צבי טל
15
ואחרי כל זה אתם בממשלה ! בזיון
  123dean   24/06/07 15:04
כתוב תגובה ל- 123dean
16
פרופ' טרטמן
  פרופ' זיץ   24/06/07 15:09
כפרופ' אל פרופ' אני פונה אליך לבדוק שוב את העובדות המפורטות במאמר שכתבת.
כתוב תגובה ל- פרופ' זיץ
17
קשקוש דמגוגי של דר טרטרינה
  משלם מיסים טפש   24/06/07 16:04
אני מתבייש שאחת כמוך מייצגת אותי בכנסת.
אני מתבייש שחלבי ודמי משולם כדי להחזיק אחת כמוך בכנסת

כתוב תגובה ל- משלם מיסים טפש
18
מי נתן לך לכתוב פה???
  מיואשת   24/06/07 16:17
גם עילגת גם גזענית. מי נתן לך במה???
כתוב תגובה ל- מיואשת
מי נתן לך לכתוב פה? גם טיפשה
  נה   24/06/07 17:37
גם לא מבינה כלום מהחיים שלה.
כתוב תגובה ל- נה
19
לאסתרינה היקרה
  ניקולו מקיאוולי   24/06/07 17:21
נא לא לשכוח שכבר לפני מאות שנית קבעתי את האימרה המכוננת הבאה: "מפלטו של כל נוכל היא הלאומנות"
במקרה שלך ההדגמה של אמיתות האימרה מושלמת.
כנוכלת באופן פומבי כבר הוכרת והוקעת (דוברמן סילק אותך באלגנטיות-לא טיפוסית מהמנוי שלך כשרה)
וכלאומנית עלובה יש לך כאן בתגובות המעטות אישור ממש "נוטף דם".
אז עדיף לך לחזור לכפר ממנו באת ולעסוק בשאר מלאכות פרט לעבודה ציבורית.
כתוב תגובה ל- ניקולו מקיאוולי
20
דווקא NFC הדוגל ביושר ובאמת
  שושפרי   24/06/07 19:57
אתר NFC המתמקד ביושר והגינות נותן לאסתרינה במה ,
כדי לשפר את תדמיתה בצבור הרחב .
אני אישית לא סולחת. בכל במה היא הכריזה על תעודותיה,
השכלתה הרבה ובסוף התברר , הכל בלוף. בלון מנופץ.
כתוב תגובה ל- שושפרי
21
כמה הערות לאסתרינה טרטמן
  משה, עורך-דין   24/06/07 21:57
קודם כל, העברית. את כותבת:

"היה והח"כ פעל נגד ערכי היסוד ועל ערכי הבסיס עליהם מושתתת מדינת ישראל...".

גב' טרטמן, אין "היה ו...", שכן זהו שיבוש לשוני מוזר, שלצערי גם שופטים ופרופסורים שוגים בו. אם ברצונך לנקוט לשון מליצית, "גבוהה", כתבי "והיה אם...". זהו ביטוי ידוע מן התנ"ך (דברים כ"ח, א'; זכריה ו', ט"ו), אם כי גם משכילים חובשי כיפה אינם מבחינים בשגותם בו.

שנית, מה הם בדיוק "ערכי היסוד" ומה הם "ערכי הבסיס" - מהניסוח שלך משתמע כי יש הבדל בין השניים - של מדינת ישראל?. האם דיבור למען ארץ ישראל השלמה, או נגדה, סותר את הערכים הללו?. האם דיבורים בעד או נגד "מצעד הגאווה" תואמים או סותרים ערכים אלה?. האם דיבורים בעד החזרת רמת הגולן לסורים עולים בקנה אחד עם ערכים אלה, מה גם שיש חוק הקובע כי הגולן הוא חלק מהמדינה ונוסף לו חוק האוסר כל פעילות לניתוק חלק של המדינה ממנה?.

האם תסלקי מהכנסת מישהו שדיבר בה למען הפלות או נגדן?. האם תסלקי מישהו שדיבר בעד זכות השיבה או נגדה, בעד ביטול חוק השבות או בעד חיזוקו?.

על פי הניסיון שלי, לפחות, ועל פי השקפותי בדבר "ערכי היסוד וערכי הבסיס" שבהם את מנפנפת, 70 אחוז מחברי הכנסת רומסים בדבריהם ובמעשיהם חלק גדול מערכים אלה. האומנם תעיפי את כולם מהכנסת?.

ומה יהא במקרה שבו לא אחד ידבר "נגד הערכים", אלא שלושים?. האם יסולקו כולם?.

ומה יהיה דינם של חברי הכנסת ממפלגתך, ואת ביניהם, שדברו גבוהה-גבוהה נגד כניסה לממשלה ונגד שיתוף פעולה עם תומכי ה"התנתקות", אך לאחר המלחמה - דווקא לאחר שהוכח חדלונה המוחלט של ממשלה נוראה זו - זחלו לתוכה, נשכו איש בעקב רעותו והם נותנים גיבוי לנציגיה של מפלגה מושחתת המושלת בנו, בלא שנערך בה אף הליך דמוקרטי אחד לבחירת נציגיה?. האם אין בכך סתירה לאותם ערכים כבירים?. האם אין דין כולם לשבת על זנב הטיל ולעוף הביתה לבלי שוב?.

סבורני כי מן הראוי שתחרישי מעט, לאחר מתקפת התואר השני, ובתקופה זו תכיני שיעורי בית ותחשבי על הצעותיך. למרות שהשקפותי נחרצות בדבר אותם ערכים בסיסיים ויסודיים, אני חרד מאוד מהרגע שבו קבוצה של אסתרינות או אסתרינים תסלק מהכנסת, לצמיתות או אף לרגע, מישהו ממפלגה שאינני מעלה בדעתי להצביע עבורה, רק משום שאמר משהו מרגיז. בלימודי התואר הראשון שלי (אין לי תואר שני), ובעצם עוד בהיותי בכיתה ד', למדתי את השם הנכון למציאות כזו: דיקטטורה עריצה.

שאלי את ראש מפלגתך, שגדל במציאות כזו בארץ הולדתו, והוא יספר לך - כמובן, בתנאי שנותר לו זמן בין האיומים האסטרטגיים שבהם הוא משחק בממשלת המחדל המושחתת.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
22
לא די בהתקפה-צריך גם חוכמה
  דב אבן אור   25/06/07 09:55
מי שלא מסוגל להבדיל בין התוכן ובין הכותב, הנו גם טיפש
וגם נוכל!
אכן אסתרינה טרטמן ראוייה לכל "המחמאות" שאותן הרויחה
"בצדק", וגם בוז גדול למםפלגתה; אולם לגופו של ענין,
היא צודקת. לא כאן המקום לדקדק בנוסח החוק המוצע,
אלא בעיקרון, וזה נכון כמו אור יום!
על רקע פרשת עזמי בשארה{ולמעשה הרבה קודם} יש לעשות
סוף לכל הניסיונות להחריב את העם היהודי הישב במדינת
ישראל
כתוב תגובה ל- דב אבן אור
23
מסכימה עם כל מילה
  אזרחית   25/06/07 10:30
כתוב תגובה ל- אזרחית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il