w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
חטא אי-השוויון בנטל השירות הסדיר ושירות המילואים הוא צורם ומקומם גם בימים רגילים, קל וחומר בימי מלחמה, והנה, כמו במשל מלפני שלושת אלפי שנים "האיש העשיר" חמל לגייס את "צאנו ובקרו", ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מיקי זוהר - מעמיד פנים, זורה חול בעיניים; אבי דיכטר - בוז; ישראל כ"ץ - אפרטצ'יק קטן, הורדוס נלעג; שלמה קרעי - סמל הרע בפוליטיקה של הליכוד; עמיחי שיקלי - גועל נפש
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
תגובה לכותרת הראשית בידיעות אחרונות לפיה מערכת הביטחון ממליצה לדרג המדיני לעצור את המלחמה בעזה בהסכם עם חמאס
איתמר לוין
איתמר לוין
נתניהו וסמוטריץ' מפקירים את הכלכלה    היבריס שלא ייאמן מול משפחות החטופים    דני דנון אינו מתאים לתפקיד השגריר באו"ם    הרגע בו צריך היה להכריז על שירות כללי לכולם
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפזיזות של מזוז
מאת: עו"ד יוסי דר  |  29/06/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ועדיין לא ברור לי
  הצדיק מסדום   29/06/07 18:07
אילו כל הקייס נגד אנסי היה מושתת רק על א', ניחא.
אך הרי יש עוד מספר מקרים בקנה. להיכן הם נעלמו? מה בדיוק קרה שם? והרי שם לא היתה טענה על אי-אפשרות להוכיח וכו'?

כולם מחפשים את המטבע מתחת לפנס. אך יש עוד הרבה מטבעות מחוץ למעגל האור. מדוע לא זזים קצת הצידה?

אתמהה.
כתוב תגובה ל- הצדיק מסדום
2
גם אני ניהלתי רומן עם קצב???
  דורון ט   29/06/07 18:18
שימו לב למשפט המפתח של יוסי דר..."המחמאות שמחלקת א' לנשיא על אישיותו הפגומה, ועל היותו "צרעת", מתיישבות בנקל עם האפשרות שהמדובר ברומן שעלה על שירטון" אז לידיעתכם גם אני חושב שקצב הוא סוטה נרקיססט וצרעת, אז האם גם אני ניהלתי איתו רומן?, ואגב גם 70% מאזרחי ישראל חושבים אותו דבר, אז מה, תאבונו המיני של קצב כל כך גדול, שהוא היה צריך לעשות זאת עם כל תושבי המדינה, כולל בני מינו, רחמנה לצלן. יוסי דר בפעם הבאה תתאמץ קצת יותר.
כתוב תגובה ל- דורון ט
לדורון, כנראה שיש לך
  משפטן   29/06/07 19:49
בעייה בהבנת הנקרא.
ההנחה היסודית היא שהיתה מערכת יחסים כלשהי (דבר שגם היועמ"ש ממשיך לטעון).
אלא שהעובדה שא' מכנה את קצב "צרעת" אינה מובילה בהכרח לכך שהיה כאן אונס, אלא היא יכולה להתיישב בנקל גם עם כך שהיה כאן רומן שעלה על שירטון.


כתוב תגובה ל- משפטן
למשפטן-בהחלט תיתכן התיאוריה...
  למשפטן   30/06/07 01:37
שלך אבל גם במקרה כזה קצב היה מואשם בבעילה בהסכמה, ההסדר מאשים אותו בליטוף ונשיקה!! ואולי תספר לנו מהו העונש ההולם לבעילה בהסכמה?

אשמח לתגובה
כתוב תגובה ל- למשפטן
העונש הנקוב בחוק על בעילה
  משפטן   30/06/07 08:06
בהסכמה במקרה זה הוא שלוש שנות מאסר.
אשר לסעיף האישום, לא סביר בעליל להגיש כתב אישום על בעילה אסורה בהסכמה כאשר הקרבן, שהיא העד הראשי, טוענת למן מהרגע הראשון שלא היתה הסכמה מצידה, אלא אונס.
ההסדר אכן מאשים אותו בליטוף, אבל זהו ההסדר והוא פרי של משא ומתן וכוח מיקוח של הצדדים - כמו בשוק ממש.


כתוב תגובה ל- משפטן
משפחן........כנס.....
  דורון ט   30/06/07 10:22
העובדה שא' מכנה את קצב "צרעת" אינה מובילה בהכרח לכך שהיה כאן אונס, אלא היא יכולה להתיישב בנקל גם עם כך שהבחורה מכירה מישהוא בשכונה שלה שהוא במקצועו קצב, והוא במקרה גם חולה במחלת הצרעת.....
כתוב תגובה ל- דורון ט
דורון טמבל, האם אתה בכלל
  אחד מעיר   29/06/07 20:07
מבין מה שאתה קורא??
כתוב תגובה ל- אחד מעיר
3
מה פתאום "מקובל וידוע"?
  משה, עורך-דין   30/06/07 07:48
עו"ד יוסי דר כותב:

"נכון, מקובל וידוע שאישה תעבור סידרה ארוכה של התעללויות מיניות ואף מעשי אונס, בלא שתתפטר מהעבודה ובלא שתתלונן על כך במשטרה במשך שנים ארוכות".

עלי זה אינו "מקובל וידוע". עלינו להחליט, האם הגענו לתקופה שבה האישה אינה שפחה חרופה, המקבלת בהכנעה כל מעשה של התעללות בה מאת כל גבר שבסביבה, אלא היא אדם בעל זכויות שוות לאלו של הגבר, והיא יודעת ומסוגלת לעמוד על דעתה ועל זכויותיה, להתייחס באסרטיביות אל תוקפיה ולהתגונן גראוי. האם אנו בתקופה שבה הבחורה הולכת לקורס טיס ולומדת להכניע גם בריונים בקרב-מגע, או שמא היא עדיין יצור רך ועדין, הפורץ בבכי חסר-אונים לנוכח מטומטם שאינו יודע לכבוש את יצרו אך האיבר היחיד שהוא מאיים להפעיל הוא אברו המתנפנף ואין בידו שום איום אחר.

עלי אין זה "מקובל וידוע" שבחורה בת 28, המסוגלת לנהל כוורת הומה כמו לשכת הנשיא, תניח למעסיקה להתעלל בה ולהשפילה חודשים ארוכים, ללא כל מחאה ומעשה. דומני כי היא אינה טוענת אפילו שהוא איים כי תפוטר, ואפילו איים - היה עליה להניח לו לפטרה ולהוציא את העניין לתקשורת ולמשטרה. הרי הרעב בישראל אינו כה כבד, עד שבחורה כמוה תיאלץ להיכנע לדיבורים כמו "בואי לעבודה ללא תחתונים" ולהבליג, שכן היה ברור לה כי לאחר פיטוריה לא תמצא עוד עבודה ולא תוכל להשיג מזון לפעוטות (שעדיין אין לה).

אלא אם ההזמנה לבוא ללא תחתונים באה מפיו של מאהבה, שאז זו אמירה סקסיסטית כמו כל אמירה אחרת, שהעידה על תפיחת מכנסיו למראה מאהבתו ועל חלומותיו הכמוסים, שהם אנושיים בהחלט, ועל כך שאמירה כזו עוררה כנראה גם את בלוטות הלחלוחית שלה.

ההלכה קובעת, כי על אישה שהתגרשה מבעלה נאסר להתגורר
בקרבת ביתו, שמא תיתקל בו בלכתה ברחוב והריהי "רגילה ברמיזותיו ובקריצותיו". חוששני כי תיאוריה העסיסיים של אותה א' במסיבת העיתונאים - שעצם שידורה היה מעשה פיגולים של כלי התקשורת, צמאי הדם ושטופי הזימה - העידו לכל היותר על כך שהיא עדיין רגילה ברמיזותיו ובקריצותיו של קצב, שהתקבלו על-ידה בשעתם ללא כל מחאה.

בכך צודק יוסי דר: הדיבורים מעידים כנראה על עוינות בין אוהבים-לשעבר.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
למשה, אתה כותב:
  י.ד.   30/06/07 10:05
"האם אנו בתקופה שבה הבחורה הולכת לקורס טיס ולומדת להכניע גם בריונים בקרב-מגע, או שמא היא עדיין יצור רך ועדין, הפורץ בבכי חסר-אונים לנוכח מטומטם שאינו יודע לכבוש את יצרו".
עם כל הכבוד, אתה לא יכול להכליל בצורה כזו. ישנן נשים כאלה וישנן נשים אחרות. לא כולן אותו הדבר.
ויתרה מכך, כאשר בעניינים שבינו לבינה המדובר, אין שום וודאות שגם מי שהולכת לקורס טיס לא תתברר "כיצור רך ועדין הפורץ בבכי" וכו' וכו'.
כך או כך, בעיתון הארץ מתפרסמים היום הדברים הבאים:
"פלדמן סיפר כי אחרי שא' סיימה את עבודתה היא העניקה לנשיא מתנה: קופסת מטפחות שעליהן רקמה את שמו והזליפה בושם. היא צירפה לקופסה פתק שעליו כתבה: טפשון... אותך מכל הסיבות שבעולם, ובקצה הציור ציירה לב. "זה פתק שאתה כותב לאדם שאנס אותך?" תהה פלדמן".

אם הדברים הללו נכונים, כי אז א' היא לא בדיוק הדמות לרכוב עליה במאבק למען נשים שעברו אונס או התעללויות מיניות אחרות.


כתוב תגובה ל- י.ד.
4
יש רומן ויש רומן...
  Tamar05   30/06/07 08:57
אם א' או המתלוננות האחרות היו פוגשות את קצב בנסיבות סתמיות, ללא מעמדו כשר או כנשיא, הן ודאי לא היו מביטות לעברו וזה בדיוק העניין. אתה בטעות קורא רומן ליחסים שנכפו ונמשכו בגלל החרדה ושיתוק היכולת לחשוב בצורה שקולה. גברים כנראה לא מסוגלים להבין זאת.יתכן שמזוז הבין... חבל שחזר בו.
כתוב תגובה ל- Tamar05
לתמר, אכן זו לא רומן של
  משפטן   30/06/07 09:54
ממש אלא מעין רומן שבמרכזו - בעילה אסורה בהסכמה.
חשוב להדגיש שאם א' הסכימה ליחסי מין עם הנשיא, אין זאת אומרת בהכרח שהיא גם רצתה בהם. כלומר, יכול להיות שהיו כאן מעין יחסי "תן וקח", מבחינה זו ש-א' הסכימה ליחסי מין עם הנשיא וציפתה ממנו לקידום וכו' וכו'.
יחד עם זאת כדאי להפנות לדברים הבאים שנכתבו בהארץ היום:
"פלדמן סיפר כי אחרי שא' סיימה את עבודתה היא העניקה לנשיא מתנה: קופסת מטפחות שעליהן רקמה את שמו והזליפה בושם. היא צירפה לקופסה פתק שעליו כתבה: טפשון... אותך מכל הסיבות שבעולם, ובקצה הציור ציירה לב. "זה פתק שאתה כותב לאדם שאנס אותך?" תהה פלדמן".

אם הדברים הללו נכונים, כי אז הם מדברים בעד עצמם.

כתוב תגובה ל- משפטן
5
מכנס,דברי בלה בפיך........
  דורון ט   30/06/07 10:13
הינך משמיץ באופן קבוע את א', פחות או יותר מהיום שהפרשה התפוצצה. השמצתך החוזרת ונשנית, דומה למעשה אונס החוזר על עצמו פעם אחר פעם. ולעצם העניין, 14 נשים התלוננו במשטרה, כולן ספרו בדיוק את אותו סיפור, אודות ההתנהגות המינית העבריינית של קצב. עודות כוחו המניפולטיבי הרב של קצב, ואודות החבורה העבריינית שהתגבשה סביבו. בבדיקה שנעשתה לנשים אלה ע"י פוליגרף הן נמצאו דוברי אמת. דברי השטנה שלך, אדון מכנס, מראה כי אתה שונא נשים, ואדם בעל אינטלגנצייה רגשית נמוכה ביותר. מר מכנס, טיעוניך הלא מוסריים מזכירים לי עבריין אונס המאשים את קורבנו באונס. לכן מר מכנס דברי הבלה שלך כלפי קורבן האונס החוזרים ונשנים בעיתון זה, הן מעשי אינוס נפשייים סדרתיים, הגרועים לעיתים ממעשי אינוס פיזיים.
כתוב תגובה ל- דורון ט
6
לא הכל משפט-קשקוש של כתבה !!!
  אברום   30/06/07 12:06
תפסיקו לקשקש-אין ראיות חמורות! אם היו ראיות חמורות כולל אונס ללא צל של ספק - הפרקליטות והיועץ היו מגישים כתב אישום חמור !!! - כל ההצהרות לפני חצי שנה של היועץ והםרקליטות לתקשורת כולל ההדלפות מהם ומהמשטרה כולל רצח אופי של הנשיא בדבר אונס...התבססו על חקירת משטרה רשלנית ומגמתית...ואז כאשר עורכי הדין של הנשיא פתחו את עיני הפרקליטות ושל היועץ על סמך הראיות של המשטרה התגלה שאין להם יסוד משפטי לאשמה בעבירות החמורות...לכן, הלכו להסדר פשרה...כאשר ראתה התקשורת שהיא נכשלה ברצח אופי של הנשיא...נתנו במה למתלוננת א' במשך 45 דקות בערוץ -2 ...זוכרים את ערוץ -2 הנשיא גרש בנאום הידוע שלו מבית הנשיא...וזו הנקמה...אבל כל הסיפור שלה מרגש אבל לא ענייני...היות ועפ"י הראיות יש סתירות רבות...שקרים...ולכן היא נמחקה מכתב האישום...!!! והכל היסטוריה...אני לא חסידו של הנשיא...אבל כל הפוליטיקאים הבינונים והתקשורת שנכשלה...שתופסים סיפר מעדותה של א' ב-TV ערוץ-2...זה ילדותי גובל בחוצפה...ההתנפלות של התקשורת וכל מיני משפטנים המקורבים לאולמרט נגד פרקליט המדינה והיועץ שיתפטרו...זאת בכדי להחליש אותו ולהציל את עורו של המושחת אולמרט...ואני חוזר אם היו ראיות חמורות כולל אונס ללא צל של ספק - הפרקליטות והיועץ היו מגישים כתב אישום חמור !!! אבל אין - זה סוף הסיפור וטוב כך ולא אחרת. ושנשים ידעו שעליהם להגיב מיד...לאחר הטרדה או קיום יחסי מין שלא מרצונם ושלא ימשיכו לחזור ולעבוד באותו משרד...עם אותו מטריד...!!!
כתוב תגובה ל- אברום
7
השאלה היא רק מה המחיר?
  זרנוגה   30/06/07 12:32
כתוב תגובה ל- זרנוגה
8
כותב המאמר ראה יותר מדי מטלוק
  עפרר   30/06/07 16:16
שטויות. בבית משפט לא מתבררות שום אמיתות. כולם שם עושים אותו דבר - משקרים ביחס לפרטים שלא נוחים להם ואומרים אמת ביחס לפרטים שנוחים להם. מי שחושב שקשה לשקר בבית משפט במצח נחושה, או שחקירות נגדיות דרמטיות שוברות עדים וגורמות להם לשנות את גרסתם הוא תמים שראה יותר מדי סדרות טלביזיה. אין לייחס שום משקל לאמירות של גורמים מעורבים בעלי אינטרסים בפרשה פלילית. יש לייחס משקל אך ורק לראיות אובייקטיביות. בהעדר ראיות כאלו לא ניתן לדעת מה קרה. הראיות ידועות עוד לפני המשפט, וקיומו של משפט הוא הליך פורמלי שלא מעלה ולא מוריד בעניין גילוי האמת.
כתוב תגובה ל- עפרר
9
טעית, דר
  גדי יערי   30/06/07 19:47
א' לא הייתה שוכבת עם קצב לו היה קצב שליח-אופניים. היא שכבה עימו בגלל מרותו ותפקידו, וגם באם עשתה זאת בלב חפץ, זה שימוש במרות לצורך הטרדה מינית. אלה ששכבו עם הילדה מבח"א חצרים אנסו אותה, למרות שקיימה את היחסים בהסכמה.
כתוב תגובה ל- גדי יערי
לגדי, ראה התגובה לתגובה מס' 4
  משפטן   30/06/07 21:18
למטה. זה אכן לא היה רומן כפי שאנחנו מכירים רומן מהסרטים, אלא מעין רומן שבמרכזו יחסי מין בהסכמה (שזו עבירה פלילית כאשר זה נעשה תוך ניצול יחסי מרות).
היו אלה יחסים שמהם כל צד רצה להוציא את הצימוקים שלו:
הנשיא חיפש מין, ו-א' ציפתה לפתח את הקריירה שלה.
מין רומן משונה שכזה שעלה על שירטון.

כתוב תגובה ל- משפטן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il