|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
צדק חברתי |
|
11/03/10 01:43
|
|
|
|
מהממשלה .ולהכביד את עולם על העם בכנסות רביות אגרות
ולחיות באמפרייה שלהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
צדק חברתי
|
|
|
|
2 |
|
|
לא שם על התקשורת |
|
11/03/10 01:54
|
|
|
|
|
3 |
|
|
מיטיה |
|
11/03/10 02:11
|
|
|
|
שר אמיץ!
כשהמאפיה השמאלנית שולטת, שר אמיץ כזה הוא תופעה נדירה.
הבעיה היא שנתניהו לא רוצה לעשות שום מאמץ מול המאפיונרים ורץ להשתחוות לבייניש בכל הזדמנות שיש לו. הפחד עושה את שלו...
|
|
כתוב תגובה ל-
מיטיה
|
|
|
|
4 |
|
|
דרושה רויזיה |
|
11/03/10 02:23
|
|
|
|
|
5 |
|
|
משפטן מירושלים |
|
11/03/10 05:29
|
|
|
|
כמעט הכל נגמר בנון ... ואצל אחד מהם הנון ממש באמצע ...
מאבקם של חברי הממשלה במערכת המשפטית עלול להביא דווקא להמשך סיאובה ודחיפת אנשים מטעם הנוחים לשלטון לתפקידי מפתח. הדבר יערער את עקרון הפרדת הרשויות ואת עצמאותו של בית המשפט העליון והוא מסכן את הדמוקרטיה.
אפילו אם נכונה המסקנה של פרופ' מני מאוטנר אין כל רע בכך שבמסגרת הבלמים והאיזונים תהיה לבית המשפט העליון נטייה חילונית ליברלית ושמאלית כשהמדינה הזו משתרעת פוליטית בין גבולות הימין הקיצוני לגדרות ש"ס ואחיותיה.
אולי הגיע הזמן ששופטי ישראל לא ייבחרו על ידי פוליטיקאים אלא על ידי שופטים בדימוס של בית המשפט העליון, נשיאים בדימוס של האוניברסיטאות הגדולות ובראשם נשיא המדינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משפטן מירושלים
|
|
|
|
|
|
|
דמר94 |
|
11/03/10 20:47
|
|
|
|
ממתי הפוליטיקאים בוחרים בשופטים?
זה שיש וועדה שבה עד לזמן האחרון היה רוב ל"שופטי העליון" דבר שהבטיח כבר שנים שמי שיש לו "אגנדה אחרת" לא יכול להיבחר (תשאל את אהרון ברק ורות גביזון), הדרך היחידה היא בדיוק כמו בארה"ב, בחירה של מועמדים לעליון ע"י הפוליטיקאים ושימוע של חקירות מכל חברי הכנסת שרוצים בכך, כדי לוודא שהמועמד מתאים!
אנחנו מבינים שאתה ושכמותך מעדיפים את המצב הקיים שבו המיעוט השמאלני שאתה שייך אליו, מכתיב לרוב העם את ה"ערכים" שלו! אבל אנחנו לא רוצים את הערכים שלכם ולא רוצים שתכתיבו לנו, מה טוב לנו, כיצד נשרוד, איך להילחם באוייבים שלנו מבפנים ומהחוץ, כיצד לבנות חומה שתגן עלינו, את מי להעיף מפה, איזה מפלגות כשירות בבחירות,איזה יהודים מותר לגרש ועוד.
|
|
כתוב תגובה ל-
דמר94
|
|
|
|
6 |
|
|
שייקה77 |
|
11/03/10 05:50
|
|
|
|
|
7 |
|
|
צודק במיליון אחוז |
|
11/03/10 06:34
|
|
|
|
|
8 |
|
|
אמתי |
|
11/03/10 07:01
|
|
|
|
גלעד ארדן הוא חבר כנסת מצוין ואני מעריך אותו ותומך בו. כל הכבוד. המשך כך.
|
|
כתוב תגובה ל-
אמתי
|
|
|
|
9 |
|
|
אלטע קאקער |
|
11/03/10 07:35
|
|
|
|
זו תעודת עניות לימין שהוא הפקיר בידי השמאל את כל מה שלא קשור להתנחלות. זאב ז'בוטינסקי ומנחם בגין היו ליברלים ברמ"ח איברים אם הם היו רואים את מי שטוענים להמשיך את דרכם הם היו מזדעזעים. שלא לדבר על הרצל.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלטע קאקער
|
|
|
|
10 |
|
|
אגריפס היפה |
|
11/03/10 07:50
|
|
|
|
הרמה הנמוכה אינה בגלל חוסר מקצועיות (זה נכון חלקית), אלא בגלל רשלנות, זלזול, התנשאות בעיקר של אלו שרואים עצמם "עליונים".
|
|
כתוב תגובה ל-
אגריפס היפה
|
|
|
|
11 |
|
|
אליהו חיים |
|
11/03/10 08:01
|
|
|
|
חסיד גדול של מערכת המשפט אני לא,אך יש גבולות לתעלולי ולמעללי הממשלה והכנסת, צריך שיהיו בלמים, שיהיה מורא כל שהוא, ראו לאן הגיע השחיתות, ראש ממשלה ,נשיא מדינה,שרים וחברי כנסת יושבים על ספסל הנאשמים, במקום למנות עוד שרים לשום כלום ראוי היה למנות עוד הרבה שופטים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו חיים
|
|
|
|
|
|
|
. |
|
11/03/10 10:37
|
|
|
|
מתוך קריאה בטוקבקים שלך אני מבין את שיטת הפעולה שלך. כל השנה אתה כותב כאילו שאתה איש ימין. ביום פקודה שולחת אותך בייניש להגן על בג"ץ הפרו-פלסטיני.
מעולם לא נתתי בך אמון. דבריך מהיום מוכיחים בדיוק מי אתה.
|
|
כתוב תגובה ל-
.
|
|
|
|
|
|
|
אליהו חיים |
|
11/03/10 16:39
|
|
|
|
שחיתות יש לגנות אם זה של ביבי או של ליברמן, או בוזי הרצוג, אהוד ברק, או של בתי המשפט, אותי לא שולח אף אחד.
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו חיים
|
|
|
|
12 |
|
|
מיכל מירושלים |
|
11/03/10 08:03
|
|
|
|
|
|
|
|
את פודל של בייניש |
|
11/03/10 16:40
|
|
|
|
שנים את טוחנת לנו את השכל עם המלל שלך. כל זאת כדי לצאת מתי שצריך מהמלונה ולנבוח לטובת בייניש הפרו-פלסטינית. טוב לדעת מי את.
|
|
כתוב תגובה ל-
את פודל של בייניש
|
|
|
|
|
|
|
מיכל מירושלים |
|
11/03/10 20:48
|
|
|
|
|
13 |
|
|
שפתי כהן-אם מותר |
|
11/03/10 08:16
|
|
|
|
הפתרון הוא שממשלת ישראל תקים ועדת חקירה למערכת המשפט (כולל הפרקליטות והמשטרות).
רק הועדה תפסיק את הפולחן הפונדמנטליסטי של כנופית שלטון החוק.
רק הועדה תחשוף את מערומיהם.
רק הועדה תשכנע את הציבור לשוב ולתת אמון במעכרת המשפח לאחר התיקונים.
בלי זה הפאודה כבר כאן והחורבן מעבר לפינה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שפתי כהן-אם מותר
|
|
|
|
|
|
|
נפתור עם ועדות |
|
11/03/10 11:19
|
|
|
|
בישראל, כשלא רוצים לפתור בעיה או לרדת לחקר האמת, ממנים ועדה. שכחת כמה זמן וכסף עלתה לנו ועדת וינוגרד, ואלו שקרים היא הגישה לנו לאחר 3 שנות דיונים?
את בעיותינו עם מערכת המשפט הרקובה של בייניש יש לפתור בבת אחת:
1- להקים ועדת מינוי שופטים על טהרת הפוליטיקאים (כמו בארה"ב וגרמניה).
2- לחוקק מיד חוק לפיזור בג"ץ. אחרי זה אפשר לדון ולחשוב מה מקימים במקומו.
3- על שופטים ששירתו בעבר בבג"ץ לאחר פיזורו ייאסר עפ"י חוק לכהן בכל כהונה ציבורית כלשהי, כולל שירות בועדות חקירה.
|
|
כתוב תגובה ל-
נפתור עם ועדות
|
|
|
|
14 |
|
|
עין צופיה |
|
11/03/10 08:22
|
|
|
|
רצינית ולא להתנפלות המתלהמת שבטח תתחולל.
בהתחשב בכך שבנוסף לכל הנאמר עלידי השר, כסף זר רב מאד מממן את התקשורת ואת כוחות העתודה של המדייה על סוגיה, די ברור כמה המאבק קשה.
רק להיווכח מה מתחולל כאן מול עיתון חדש שנכנס כאן לשטח.
יש שליטה די כוחנית על הבון-טון, על חופש הדיבור במקומות רבים, שם אנשים עדיין משלמים מחיר קריירה וקידום בעוון דעות ימניות...
|
|
כתוב תגובה ל-
עין צופיה
|
|
|
|
15 |
|
|
ציונית גאה |
|
11/03/10 08:36
|
|
|
|
צריך לאזן את החונטה בבית המשפט, ולהכניס למגדל השן יותר שופטים ימניים. כל הכבוד לגלעד ארדן, יישר כוח.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציונית גאה
|
|
|
|
16 |
|
|
תמים שכמוך!! |
|
11/03/10 08:51
|
|
|
|
|
17 |
|
|
הספינה שוקעת |
|
11/03/10 09:06
|
|
|
|
מוטב אם במקום לבכות על כשלון הממשלה בה הוא חבר ועל חוסר השגים שלו עצמו, יסכור השר פיו ולא יזהם ויפגע באיכות הסביבה.
הבכי לא יעזור
כבר מזמן אין אנשי מפאי במשרדי ממשלה אלא רק פעילי ליכוד מהתקופה בה מרכז הליכוד מינה את כל פעילו וחבריו לתפקידים כאלה כך שתביט במראה ותאמר לעצמך כשלנו אני מתפטר ואל תחנטרש ותחרטט
|
|
כתוב תגובה ל-
הספינה שוקעת
|
|
|
|
18 |
|
|
חמאיר |
|
11/03/10 09:17
|
|
|
|
מה זאת אומרת :ייקח שנים לחולל שינוי"? מה? אתם פקידים? הלא הציבור בחר בכם, לא באנשים אשר מקדמים אג'נדה אחרת כמו אנשי בית המשפט העליון. אם אתם לא מסוגלים לשלוט, אנא פנו את מקומכם לטובים מכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
חמאיר
|
|
|
|
19 |
|
|
סתם מגיב |
|
11/03/10 09:40
|
|
|
|
|
20 |
|
|
מייקל |
|
11/03/10 09:45
|
|
|
|
מאז ימי בגין אני כותב שהכוח נמצא בתקשורת.
אם הימין לא יפחד ויקים ערוץ טלויזיה, שלא תהיה בו כניסה לבוגרי גל"צ ויהיה בעל אוריינטציה ימנית, הכל ישתנה.
ראו כדוגמה מה קורה בתקשורת הכתובה, מאז שהופיע "ישראל היום".
ערוץ תקשורת אלקטרוני,יתן תשובה לכל האברמוביצ'ים, הכספיתים והרוזנים למיניהם, ישנה גם את תרבות הצפיה וגם את דעת הקהל, שנתונה היום לחסדי בעלי דיעה קיצונית שמאלית.
|
|
כתוב תגובה ל-
מייקל
|
|
|
|
21 |
|
|
הליכוד בפאניקה |
|
11/03/10 09:55
|
|
|
|
|
|
|
|
נראה שהם מבוהלים |
|
11/03/10 20:24
|
|
|
|
|
22 |
|
|
איש מסריח, מה קרה |
|
11/03/10 10:07
|
|
|
|
ביבי תזהר...... נצמדים לאחוריך עקרבים צהובים קטנים כמו ארדן , שטיינמיץ, אוקוניס ,גדעון סער . וילדים מורעלים ומושחתים נוספים . במטרה אחת ברורה ..להטביע את כל הזקנים כמוך בים ולתפוש את מקומם בליכוד ההדרי .
|
|
כתוב תגובה ל-
איש מסריח, מה קרה
|
|
|
|
23 |
|
|
שר הביוב והסרחון |
|
11/03/10 10:13
|
|
|
|
הצואה הימנית עלתה לראשו הסתום של אורדן שר הביוב . ומתחיל לנפוח לעבר בג'צ .
|
|
כתוב תגובה ל-
שר הביוב והסרחון
|
|
|
|
24 |
|
|
אזרח שמפחד |
|
11/03/10 10:21
|
|
|
|
לאנשים אין ביצים לגעת במאפיה הרגשתי זאת על בשרי כאשר הגשתי עתירה נגד האיש החזק במערכת הבריאות.....
|
|
כתוב תגובה ל-
אזרח שמפחד
|
|
|
|
|
|
|
גם לו אין ביצים |
|
11/03/10 11:11
|
|
|
|
|
25 |
|
|
עבד כי ימשול |
|
11/03/10 10:31
|
|
|
|
|
26 |
|
|
כדר לעומר |
|
11/03/10 10:32
|
|
|
|
ציטוט מדברי ארדן: "צריך אנשים עם תואר שני במדעי המדינה ומנהיגות ציבורית, וזה לא פתרון-קסם, הוקוס-פוקוס שיסכימו לו הבג"צ, היועץ המשפטי והתקשורת."
כדי להעמיד את בג"ץ על מקומו לא צריך מדענים. צריך פוליטיקאים עם ביצים. לגלעד ארדן וחבריו בממשלה אין ביצים. גם לא לחברי הכנסת. לתוך הוואקום השלטוני הזה מתפרץ בג"ץ ועושה בנו מה שהוא רוצה.
הדיקטטורה של בג"ץ לא קשורה לדיעות שמאל או ימין. זה מאבק כח בין 2 קבוצות לחץ. מנצח מי שיש לו יותר שכל. מאחר שלכנופיית בייניש יש יותר שכל, היא מנצחת.
אם תקום ממשלה אמיצה, היא תהעמיד את בג"ץ על מקומו כהרף עין.
1- הכנסת יכולה לחוקק חוק פיזור בג"ץ. איש לא ירגיש בחסרונו.
2- הכנסת יכולה לחוקק חוק ההולנדי, על פיו אסור לבג"ץ לבטל או לשנות חוק של הכנסת.
3- ממשלה אמיצה יכולה לא לציית לפסקי דין של בג"ץ שמהווים התערבות בסמכויותיה. לדוגמא פס"ד האחרון שאוסר על הממשלה לדון על שינוי חוקי הבניה.
4- בגרמניה, הועדה למינוי שופטים היא ועדה של הבונדסטאג שמתכנסת באופן פומבי ומנהלת פרוטוקול מסודר של דיוניה. כל חברי הועדה פולטיקאים. אותו סידור קיים גם בארה"ב. גם אצלנו ניתן לחוקק חוק כזה.
5- הצעותי לא יתקבלו כי גם בממשלה וגם בכנסת יש סוכנים שתולים של כנופיית בייניש שלא יאפשרו שום שינוי. גלעד ארדן הגיש בשעתו הצעת חוק לכתיבת פרוטוקולים בועדת למינוי שופטים. לבסוף הוא נכנע ללחץ בייניש ומשך את הצעתו. אם אין לו ביצים, שלא יחפש אשמים אחרים.
6- בממשלה יש בוגד בשם אהוד ברק שבולם כל ניסיון להעמיד את בג"ץ על מקומו. בייניש ושות' סגרו לו את תיקי החקירה המביכים על עמותות ברק. מאחר שהוא חייב להם את קיומו הפוליטי, הוא יגן עליהם עד סוף ימיו.
7- גלעד ארדן טועה לכל אורך הדרך. במקום לפשפש במעשיו ולהודות בחולשתו ובחולשת הממשלה, הוא מחפש סיוע אצל "מדענים". ישראל זקוקה בדחיפות לזן אחר של פוליטיקאים, רצוי עם ביצים.
|
|
כתוב תגובה ל-
כדר לעומר
|
|
|
|
27 |
|
|
ישמעאל |
|
11/03/10 10:56
|
|
|
|
כנראה לפוליטיקאים רבים יש איזשהו כתם בעברם שאינם מעוניינים בגילויו . אם מי מהם יעשה פעולה שהיא מול כנופיית החוק , הוא חושש שמייד יפשפשו בעברו ואז יתגלה הכתם [ראו מה קרה לפוליטיקאים רבים] . כנופיית הבגץ , תנסה לחסל מייד כל מתנגד [תגדע כל יד שתונף נגדם , כפי שהצהיר חשיננו] .
|
|
כתוב תגובה ל-
ישמעאל
|
|
|
|
|
|
|
זה יסיר את האיום |
|
11/03/10 11:26
|
|
|
|
לדעתי אתה צודק שבג"ץ מאיים על ח"כים וחברי ממשלה שאם יפעלו נגדו, יתפרו תיק ואותו שר בממשלה או ח"כ ימצא את עצמו בכלא. לשם כך לא צריך אפילו כתם בעברו של אותו פוליטיקאי. בשעתו תרם ח"כ רובי ריבלין לעמותת "שמע ישראל" (עמותת סיוע לילדים עם קשיי שמיעה). הפרקליטות חקרה אותו בגין תשלום שוחד, כדי למנוע את מינויו לשר משפטים.
כדי להסיר את האיום המתמיד הזה על חברי הכנסת והממשלה, מומלץ לחוקק חוק מידי לפיזור בג"ץ ולאסור על חבריו לשעבר לכהן בכהונה ציבורית.
1- אף אזרח לא יצטער על פיזור בית משפט שכותב פסקי דין לאחר 10 שנות דיון בממוצע.
2- לאחר פיזור בג"ץ ניתן יהיה לשבת ביישוב הדעת ולבחון איזה מוסד יקום תחתיו.
3- כל השינויים המוצעים על ידי לא יתבצעו כל עוד אהוד ברק מכהן כשר בממשלה. לכן יש לפתוח מחדש את תיקי החקירה של עמותות ברק ולשלוח אותו לכלא, כפי שעשו עם עומרי שרון בדיוק בגין אותה עבירה.
|
|
כתוב תגובה ל-
זה יסיר את האיום
|
|
|
|
28 |
|
|
GHSAH |
|
11/03/10 11:15
|
|
|
|
ביום שהממשלה נכשלה בקידום היחסים עם סגן הנשיא מוצא לנכון המסית הידוע להסב את הדיון ולתקוף את בית המשפט.מוכשר אין ספק.
|
|
כתוב תגובה ל-
GHSAH
|
|
|
|
29 |
|
|
שתום העין מערערה. |
|
11/03/10 11:33
|
|
|
|
גלעד.זכור ,איזה סיקול פולטי ממוקד אנו השמאל המתקדם,ביצענו כלפי מי שמנסה לשנות את בית המשפט,בחייאת גלעד גם אתה צודק ,למה לך?לא ככה.יענו לנו יש את בית המשפט הציוני.ולכם מה?בוא לחפלה אצלנו,והשופטים יעני ציוניים,יגנו עליך.תתעורר,
|
|
כתוב תגובה ל-
שתום העין מערערה.
|
|
|
|
30 |
|
|
יהודי אמיתי |
|
11/03/10 11:43
|
|
|
|
|
31 |
|
|
מי בחר בבג"צ????? |
|
11/03/10 11:49
|
|
|
|
|
|
|
|
נגד שודדי בג"ץ |
|
11/03/10 12:23
|
|
|
|
כל זמן שבג"ץ מרגיש שפדלאות ישראל לא יוצאות במיליונים להפגין נגדו עד שיתפזר, הוא ממשיך להשתולל.
מה שעם ישראל יהיה יותר אדיש, כך יתפוס בג"ץ יותר תחת.
|
|
כתוב תגובה ל-
נגד שודדי בג"ץ
|
|
|
|
32 |
|
|
שאול א. |
|
11/03/10 12:42
|
|
|
|
שנה את החוק האווילי של גדעון סער המחייב רוב של 7 לצורך מינוי שופט לעליון. משום שמשמעותו היא וטו של בייניש על כל מינוי של שופט שאינו רצוי לה.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול א.
|
|
|
|
33 |
|
|
קרב דוהא |
|
11/03/10 13:13
|
|
|
|
היא תמיד שמרה וגוננה עלי. לא אשכח זאת לעולם.
|
|
כתוב תגובה ל-
קרב דוהא
|
|
|
|
34 |
|
|
זה מה יש |
|
11/03/10 13:17
|
|
|
|
|
35 |
|
|
fufi |
|
11/03/10 14:30
|
|
|
|
לא צריך פרופסור שמאלני בכדי לדעת מי הם שופטי בג"צ!
זאת כנופיה שיפוטית שגם דואגת לעצמה ומקורביה(ראו מפת השחיתות של יואב יצחק) היא בהחלט אינה מייצגת רוב העם לפחות ממבט על תוצאות הבחירות! בג"צ בזמנו של "עילוי" ברק הפך את עצמו לארגון גג מגן של שמאל המטורף וזאת סיבה לשנאה גוברת כלפיו בוז,חוסר אמון וזילזול! הם מפיצי שנאה עצמית והם משלמים על כך ביחס הרוב כלפיהם!
כמו הפרופסור שעשה מחקר יש לעשות מחקר-כמה קורבנות נפלו בגלל פסקי דין שלהם נגד ביטחון אזרחי המדינה!!(נימוקים שלהם אינם בחשבון)
|
|
כתוב תגובה ל-
fufi
|
|
|
|
36 |
|
|
יצחק הכהן |
|
11/03/10 15:02
|
|
|
|
|
37 |
|
|
ציביקי |
|
11/03/10 15:32
|
|
|
|
אקטיביזם שיפוטי הוא אבי אבות שחיתות שיפוטית והתערבות השופטים במדינת ישראל ובממשלה. הם מנצלים את הטענה שהכל שפיט.
כתוצאה מכך, המצב הבטחוני ויחסי חוץ הוא על הפנים. חייבים להפריד את ההחלטות השיפוטיות מענייני בטחון וחוץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
ציביקי
|
|
|
|
38 |
|
|
חשדנית |
|
11/03/10 15:41
|
|
|
|
היא הקמת בית דין גבוה לחוקה, שיעסוק בכל העניינים הקשורים לחוקים ולמינהל. בית דין זה יעמוד מעל בג"צ ויהווה את האינסטנציה הגבוהה ביותר במערכת המשפטית.
ולבג"צ יש להשאיר רק את העיסוק בערעורים על בתי משפט בערכאות הנמוכות, וזהו !!
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדנית
|
|
|
|
|
|
|
חשדן מדופלם |
|
11/03/10 16:56
|
|
|
|
כל מי שמביא את ההצעה להקים בית דין גבוה לחוקה חשוד אצלי בתמיכה בכנופיית בייניש.
1- מאיפה צצה ההצעה לבית דין לחוקה כשאין בישראל חוקה? לדעתך לפי מה הם ישפטו? שמא לפי העקרון הקיים של "אי סבירות קיצונית", כלומר לפי הקו הפוליטי ומצב הרוח של דורית בייניש באותו בוקר בו מתקיים המשפט?
2- הבעיה שלנו היא לא מבנה מערכת המשפט אלא חולשת הממשלה והכנסת. איכות כח האדם שלנו נמוכה עקב בריחת מחות לחו"ל. לכן אנו נאלצים לאייש את הכנסת והממשלה באנשים סוג ב' שאין להם מושג איך פועלות ממשלה וכנסת, ומה חשיבות הפרדת רשויות בדמוקרטיה.
3- אם חס ושלום יוקם בישראל בית דין לחוקה, יאיישו אותו בשופטים שמאלנים שמזדהים עם כנופיית בייניש. זה יחזק את הדיקטטורה של השמאל וירחיק את חזון הדמוקרטיה עד לביאת המשיח.
4- הקמת בית דין לחוקה לא תזרז את קצב כתיבת פסקי דין בביהמ"ש העליון. לשופטינו אין שעוני נוכחות. מוסר העבודה שלהם ירוד. הם מעדיפים לטייל בזמן העבודה, לרוץ מכנס לכנס ולנאום. הטיפול בתיקים הוא אצלם בעדיפות אחרונה. אם נקים עוד בית דין כפי שאת מציעה, יהיו לנו שתי קבוצות של בטלנים במקום אחת.
|
|
כתוב תגובה ל-
חשדן מדופלם
|
|
|
|
39 |
|
|
אלכס אביב-שוויץ |
|
11/03/10 15:56
|
|
|
|
הדבר הראשון שצריך לעשות הוא ניקוי אורוות בליכוד שזה כולל את הסוס הטרויאני דן מרידור (חברה הטוב של בייניש) שחזר כמו כלב לליכוד רק כדי לשמר את כוחו של העליון ובג"ץ מול ממשלת הימין, וכמובן גם את בני בגין חסר השכל שנגרר תמיד אחר מרידור.
אני לא מבין מדוע הסכים נתניהו להכניס אותם חזרה לליכוד.
הימין נבחר ברוב גדול בבחירות דמוקרטיות ושניהם מהווים סכנה לדמוקרטיה...
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכס אביב-שוויץ
|
|
|
|
40 |
|
|
Eli Canada |
|
11/03/10 16:47
|
|
|
|
It remains to see how long will it take to the jina to stage a criminal investigation against this minister. Just like they did in the past to those who dare to criticize them.
|
|
כתוב תגובה ל-
Eli Canada
|
|
|
|
41 |
|
|
שייייקה |
|
11/03/10 16:49
|
|
|
|
התוצאה של התנהגות בגצ ובעיקר השליחים שהם השופטים לשעבר ועדת העתונאים מלחכי הפינכה היא פגיעה מתמשכת בכבוד הממשלה ויתר שליחי הציבור. התוצאה היא שכל פעולה שלטונית נתקלת היום במסע בוז ושיטנה. פרידמן ניסה להסביר זאת ונתקל בחבורה מתנשאת ומנופחת אזו שכלה שטופה באינטרסים .בגצ התדרדר להטפת מוסר לממשלה ברמות כל כך נמוכות עד כדי כך הפסיקו להקשיב לו.האגו של ביניש יוביל להרס השלטון ושלטון החוק
|
|
כתוב תגובה ל-
שייייקה
|
|
|
|
42 |
|
|
גבי ש |
|
11/03/10 16:50
|
|
|
|
בזמן שהממשלה מחבלת בקשרים עם ארה"ב ועושה הכול להכשיל את ההדברות עם הפלסנאים הדובר הנכבד מוצא לו זמן להסיט את הנושא להסתה נגד בית המשפט
|
|
כתוב תגובה ל-
גבי ש
|
|
|
|
43 |
|
|
חדש. הכל נכון. |
|
11/03/10 18:16
|
|
|
|
|
44 |
|
|
דאז |
|
11/03/10 19:02
|
|
|
|
מילים כדורבנות. לפתוח הפה ולא להחריש!!
|
|
כתוב תגובה ל-
דאז
|
|
|
|
45 |
|
|
דמר94 |
|
11/03/10 20:33
|
|
|
|
הגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתחיל לעשות, זה בדיוק מה שהשמאלנים בבג"ץ עושים!הם מכתיבים את מדיניות ישראל בלי להתחשב בעם או בכנסת שנבחרה בבחירות דמוקרטיות, הדרך היחידה לפתור את הבעיה שנקראת בג"ץ היא לחוקק חוק פירוק הבג"ץ הקיים והקמתו של בית משפט עליון חדש ששופטיו יבחרו ע"י הכנסת לאחר שיועמדו לשימוע פומבי כדי לוודא שהם מתאימים בדיוק כמו "הדיקטטורה"... ארה"ב!
אפילו שמאלנינו לא יוכלו לטעון שהמשחק מכור מפני שהם יודעים שכך באמת צריך להיות! נמאס לנו מהדיקטטורים השמאלנים שמייצגים את האג'נדה של הערבים ו3% של השמאלנים!
|
|
כתוב תגובה ל-
דמר94
|
|
|
|
46 |
|
|
עופר שמאי |
|
11/03/10 20:46
|
|
|
|
לא צריך מחקרים לכך ואח"כ תוהים מהיכן נובעת הסלידה מבג"צ
|
|
כתוב תגובה ל-
עופר שמאי
|
|
|
|
47 |
|
|
אבי שפירא |
|
11/03/10 20:49
|
|
|
|
לשר ארדן
כל הכבוד שהעזת לצאת בקול ולצעוק המלך ערום!
אך לא מהיום תעורר את חבריך לשולחן הממשלה .
כיצד שמפלגת ימין נבחרת וה"סמול" שולט??.
בוקר טוב
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי שפירא
|
|
|
|
48 |
|
|
dodel |
|
11/03/10 20:53
|
|
|
|
|