w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
ניקולאי פטרושב, ולדימיר פוטין [צילום: גבריאל גריגורוב, ספוטניק/AP]
יאיר נבות
לצידו של ניקולאי פטרושב כיועץ נשיאותי מינה הנשיא פוטין גם את מושל מחוז טולה הנוכחי אלכסיי דיומין ליועצו בתחום התעשיות הביטחוניות ויפקח גם על הספורט. כן כן. צריך להבין שבמבנה הרוסי ...
סגירת משרדי אל-ג'זירה במזרח ירושלים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
קיסר קבהא
הערוץ הלוויני הקטרי, ששידוריו בישראל נסגרו ונאסרו, העלה בסופו של יום תמונה ששיקפה באופן דו-צדדי את המתרחש במלחמה בעזה, וזאת בניגוד לערוצים הישראלים ששיקפו תמונה חלקית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צבא מטומטם
מאת: אביתר בן צדף  |  08/08/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מה יש לז'ידים לחפש בחברון ?!?
  קורא "הארץ"   8/08/07 16:27
כתוב תגובה ל- קורא "הארץ"
חברון היא ערש מלכות בית דוד
  פנחס   8/08/07 16:59
והיא עיר האבות והיא ישראל 3800 שנים לפני שהגויים הסמולנים של "הארץ" אמרו מילה אחת בעברית
כתוב תגובה ל- פנחס
היום-ארס המלכות
  שפיפון   8/08/07 22:47
כתוב תגובה ל- שפיפון
אדון שפיפון. קצת היסטוריה :
  שאול אבידור   9/08/07 09:02
בתוך מלחמת ששת הימים הייתה החלטה של הדרג הצבאי לפנות ולגרש את כל ערביי חברון מארץ ישראל כתגובה על הפרעות בשנות ה 20 וה 30 של המאה שעברה. הדרג הצבאי רשאי חוקית להחליט על כך בעת מלחמה. ראש עירית חברון דאז, ג'עברי, יצא עם כל חברי מועצת העיריה עם דגל לבן לקראת הכוחות שלנו, ביקש והתחנן להיכנע ולהשאיר את הערבים בעיר חברון. לצערנו שר הבטחון דאז נענה לבקשתו.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
גרוש חברון
  גרשוני   9/08/07 11:23
מי החליט,איזה דרג ? רס"ר המטבח וסמל השק"ם ? גורשו הכפרים עליד לטרון והתחיל גרוש בקלקיליה שהסתיים מהר מאד. בחברון לא הייתה לחימה ולא דובר על גרוש.
כתוב תגובה ל- גרשוני
מה אתה יודע?! תשאל את ראש
  שאול אבידור   9/08/07 12:15
עירית חברון ב 1967. אללה ירחמו.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אי פגישה שכזאת
  גרשוני   9/08/07 15:19
עם געברי לא אפגש בעולם הזה מפני שהוא כבר עזב אותו. הסיכויים שאפגש איתן בעולם הבא גם כן קלושים-כי אין עולם כזה. אתה נראה לי יהודי מאמין והסיכויים שלך רבים משלי.... בכל אופן תשובה נורמלית לא קיבלתי ממך וגם לא אקבל-כי אין לך.
כתוב תגובה ל- גרשוני
2
ההתנקנקות נמשכת.
  X מיל.   8/08/07 16:33
כתוב תגובה ל- X מיל.
3
להעמיד לדין את הלל ויס
  יואל א1   8/08/07 16:43
כתוב תגובה ל- יואל א1
4
טמטום
  CBSUR   8/08/07 17:04
להעמיד לדין את בן צדף דברי ההסתה וההשמצה שלו לא פחות חמורים מאלה של הלל וייס
כתוב תגובה ל- CBSUR
5
הכל נובע משינאה שהולכת, עולה
  שאול אבידור   8/08/07 17:11
ומתגברת. אני מצפה ליום שבו איש ציבור יהודי בשמאל יקום ויודה בפרהסיה שהשמאל שונא יהודים, דתיים, חרדים ומתנחלים. או אז נדע את האמת.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
והדבר ברור כשמש בצהריים
  ניקולאי   8/08/07 19:26
מי צריך עדות בעל פה. רואים את זה ממהלך ההיסטוריה היהודית במאה העשרים.
כתוב תגובה ל- ניקולאי
על אהבה וצביעות
  אהוביה   8/08/07 19:28
האהבה שיוצאת ממך אל כל מי שלא בדעתך ממש מטביעה אותנו.
כתוב תגובה ל- אהוביה
אהוביה חמודה, חשבי פעמיים לפני
  שאול אבידור   9/08/07 08:40
שאת מגיבה. אף אחד לא חייב לאהוב, לא אני וגם לא את. אבל לשנוא זה דבר חמור. ועוד את בן עמך, שהוא חלק בלתי נפרד מהישרדותך. אנא אהוביה ! שינאה פוגעת ביסודות קיומנו.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
קץ הדמוקרטיה, קץ השפיות
  נחום שחף   9/08/07 09:03
לשאול, אנחנו יודעים, השאלה אם הם מבינים את מהות השנאה העצמית בה הם נכונו?

מכל מקום מששאלת להלן אוסף לדוגמא, קמצוץ מתוך רשימת השנאה העצמית של היהודי המטורף לדורותיו.

מול יורשיו החדשים של ברל ממנהיגי השמאל האמיתי מפעם, בשמאל הפוסט ציוני פוסט מודרני, האנטישמי באירופה יכול רק לקנא...
"געגועים לתותח הקדוש...."

ועוד משהוא לקינוח: "קץ הדמוקרטיה, קץ השפיות"
 געגועים לתותח הקדוש
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נחום, קראתי ואני מפיץ את החומר
  שאול אבידור   9/08/07 10:24
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
6
אביתר צודק ב100%
  לגרש אנטישמים   8/08/07 17:31
לגרש את האנטישמים (תגובות 1,2,3) מהארץ.
להתחלק לצבא מטומטם - צבא הגרוש לישמעאל,
וצבא חכם - צבא הגנה ליהודה.
הגיע הזמן שהיהודים יעמדו על זכויותיהם
(ולפי הנשיא-שמשיא "שלנו", היהודים ינצחו והישראלים (קרי "פלסטינים" יפסידו, בגדול.)
כתוב תגובה ל- לגרש אנטישמים
תגובות 1.2.דווקא בעד היהודים.
  תתרכז חבוב   8/08/07 20:26
קצת אירוניה עם קמצוץ ציניות...

קלטת ?!?
כתוב תגובה ל- תתרכז חבוב
7
WORDS WELL SPOKEN!
  ODED   8/08/07 18:46
IN EVERY COUNTRY , YOU HAVE A SECTOR THAT IS ITS OWN WORST ENEMY. WE HAVE THE ""SMALL"". IT IS A DESEASE, A MALFUNCTION IN THE GENETICAL MAKE OF A NORMAL JEW. NO NEED TO BE A SETTLER, OR RELIGIOUS OR, FANATICAL IN ANY WAY TO REALIZE HOW CLOSE TO THE ABYSS WE ARE. EVERY NORMAL, LOGICAL PERSON SEES IT. YET, THERE ARE THESE ELEMENTS IN OUR SOCIETY WHO INSIST ON DESTRUCTION FROM WITHIN, AT ALL COST.
TO THEM, THE SMALL, I'LL SAY, GFY& THEN GET LOST!!!
כתוב תגובה ל- ODED
8
לצדף
  א.ברנוביץ   8/08/07 19:17
אתה יכול להרגע, לא רבים יהיו מוכנים לשתף גס רוח כמוך במניינם, אלא אם הם בהמות כמוך.
ולעצם העניין ,מה צריך לעשות בן קיבוץ שמאלני ולוחם סיירת כאשר הוא מקבל פקודה לשמור על האחזות בלתי חוקית של מתנחבלים, האם עליו לסרב פקודה? עליו לרוץ ולשאול את האבא את המדריך מהתנועה ?
כתוב תגובה ל- א.ברנוביץ
שאלה לברנוביץ
  סקרן להבין   8/08/07 23:04

אתה שואל מה צריך לעשות חיל שמאלני המקבל פקודה לשמור על 'מאחז בלתי חוקי'. אם החיל השמאלני לא ישמור על היהודים האלה ויבואו מחבלים וירצחו אותם האם תשמח? לעמת זאת אם חיל יהודי יסרב לפנות יהודים מחברון והיהודים ישארו שם ומחבלים לא יוכלו לגור שם, האם תתאבל?

חילי הישיבות שסרבו לפנות יהודים לא סיכנו איש, הסרבנים לעמוד במחסומים מסכנים את כולנו, כי ללא המחסום יבואו עוד מחבלים מתאבדים כמו שקרה לצערנו מאז הסכם אוסלו.

לפני שאתה מגדף את מר בן צדף האם חשבת על האחריות של חותמי אוסלו למות אלפי יהודים וגם מוסלמים בגלל המלחמה של המחבלים שרבין ופרס בעדוד השמאל והתקשרת נתנו להם מחנות ונשק וכסף ושלטון לבוא ולרצח?
כתוב תגובה ל- סקרן להבין
הבנתי אותך..
  א.ברנוביץ   9/08/07 06:55
תפקידו של הצבא לרוץ כאומנת השומרת על כל ילד מופרע ולמלא את כל גחמותיו ושגעונותיו באשר הם שם.....שאלות של מוסר וחוקיות הם רק נחלתם של חיילי ישיבות ההסדר. לחיילים אחרים אין את הזכות לפקפק.....
כתוב תגובה ל- א.ברנוביץ
לברנוביץ- תודה אתה צודק חלקית
  עדין סקרן להבין   9/08/07 14:27
נכון, אם אדם מציב עצמו במקום מסוכן ונדרשים חילים לסכן עצמם בהגנה עליו - זכות הצבא לפנותו ולא לסכן את החילים. וגם נכון, לאיש אין מונופול על המצפון והמוסר. בדוגמה שהבאת בתגובתך הקודמת - אני מעריך חיל המתנגד לשרת במחסום כאשר העוברים שם מושפלים ללא הצדקה, ולא אעריך חיל שימלא פקודה כזאת בלא לחשוב. בכל זה אתה צודק. אבל אני מבקש להבין את דעתך במצב אחר.

האם תראה מעשה מוסרי בסרוב חיל לשרת במחסום רק מפני שהמחסום באזור יו''ש וכך - בבטול המחסום יחשוף את עם ישראל לפגועים הרצחניים שבאו עלינו מאז ימי אוסלו?

חיל אשר מסרב לפנות יהודים מן הבתים בשוק בחברון אינו מסכן את עם ישראל אלא להפך מחזק את הצבא בחברון. והאם אתה רואה מעשה מוסרי בגרוש יהודים מבתיהם בכפרים שהקימו וחיו בהם קרוב לארבעים שנה בגוש קטיף? ומה היתה תכלית הגרוש? ואם מדובר על 'ותור למען השלום' מדוע לערבים מותר לגור במדינת ישראל וליהודים אסור לגור במדינה ערבית, באדמה נטושה שהם פיתחו והקימו בה בתים ברשות השלטון הרבוני ? או ישראל רק רבונית להרוס בתים בחברון אך לא רבונית להקים בתים בגוש קטיף?
כתוב תגובה ל- עדין סקרן להבין
לברנוביץ- תודה אתה צודק חלקית
  עדין סקרן להבין   9/08/07 14:46
נכון, אם אדם מציב עצמו במקום מסוכן ונדרשים חילים לסכן עצמם בהגנה עליו - זכות הצבא לפנותו ולא לסכן את החילים. וגם נכון, לאיש אין מונופול על המצפון והמוסר. בדוגמה שהבאת בתגובתך הקודמת - אני מעריך חיל המתנגד לשרת במחסום כאשר העוברים שם מושפלים ללא הצדקה, ולא אעריך חיל שימלא פקודה כזאת בלא לחשוב. בכל זה אתה צודק. אבל אני מבקש להבין את דעתך במצב אחר.

האם תראה מעשה מוסרי בסרוב חיל לשרת במחסום רק מפני שהמחסום באזור יו''ש וכך - בבטול המחסום יחשוף את עם ישראל לפגועים הרצחניים שבאו עלינו מאז ימי אוסלו?

חיל אשר מסרב לפנות יהודים מן הבתים בשוק בחברון אינו מסכן את עם ישראל אלא להפך מחזק את הצבא בחברון. והאם אתה רואה מעשה מוסרי בגרוש יהודים מבתיהם בכפרים שהקימו וחיו בהם קרוב לארבעים שנה בגוש קטיף? ומה היתה תכלית הגרוש? ואם מדובר על 'ותור למען השלום' מדוע לערבים מותר לגור במדינת ישראל וליהודים אסור לגור במדינה ערבית, באדמה נטושה שהם פיתחו והקימו בה בתים ברשות השלטון הרבוני ? או ישראל רק רבונית להרוס בתים בחברון אך לא רבונית להקים בתים בגוש קטיף?
כתוב תגובה ל- עדין סקרן להבין
9
סוף סוף! ימני שלא מתרפס בפני
  נה   8/08/07 19:57
השמאל!
כבר שנים אנחנו נותנים לשמאל להכתיב לנו איך לחשוב ומה מוסרי.

הגיע הזמן להתמרד ולהגיד בגאון מה שעל ליבנו.
לא נסבן מילים כדי שהשמאלנים ירגעו.
כתוב תגובה ל- נה
10
והבן שלי אומר שהגיון ושכל לא
  דדדדדדד   8/08/07 21:30
יכולים להתקרב למחנה צה"לי כי מיד יירו בהם, זה המקרה היחיד בו צה"ל מוותר על נוהל פתיחה באש. ישר קצר ואלגנטי. (ואת זה הוא אמר לי לפני 10 שנים, צה"ל הוא גוף אידיוטי כבר הרבה זמן).
כתוב תגובה ל- דדדדדדד
11
יישר כוח ל nfc
  גורי גרוסמן   8/08/07 22:00
כתוב תגובה ל- גורי גרוסמן
12
בוש והכלם
  483   8/08/07 22:06
עם הרבה מדעותיך עד היום - הסכמתי.
כנראה שהפעם פגע איזה חיידק טורף במוחך והעביר אותך על דעתך.
כתוב תגובה ל- 483
13
אלוף שמני ידו הארוכה של אולמרט
  מב"י   8/08/07 22:34
את אלוף גדי שמני מינה אולמרט לא מכבר למפקד פיקוד המרכז מתוך חישוב קר וציני כדי שיוכל להשתמש בו לצורך "ההתכנסות".
למי שאינו זוכר: תא"ל גדי שמני היה ראש חטיבת המבצעים במטה הכללי שביצע את ההתנתקות מרצועת עזה ב"הצלחה" ב"מסירות" וב"נחישות" - ועל כך אולמרט תיגמל אותו הוסיף לו דרגה ומינה אותו "המזכיר הצבאי של ראש הממשלה".
כפרס על נאמנותו מינה אותו אולמרט למפקד פיקוד המרכז!
אלוף גדי שמני, שלמד מפטרונו אולמרט את תורת הספינים
וגם השתתף באופן פעיל בכמה מהם, בחר את הספין של גירוש שתי משפחות מהחנויות בחברון. ספין בעל שלושה דוקרנים:

1. "מחווה" לידידו אבו-מאזן, שהנה מתחיל פינוי הגדה, "ההתכנסות" של אולמרט-פרס סילוק היהודים בכוח ובברוטליות ("נחישות") כהכשרת הקרקע להקמת "מדינה פלשתינאית" על כל יו"ש.

2. מלחמת חורמה ביהודים "המתנחלים" תוך שימוש בחיילי צה"ל ובמשטרת ישראל לסילוקם בכוח הזרוע ובאלימות כדי שכל העולם יווכח שישראל "רצינית" להשביע את רצונו של בוש בהקמת מדינה פלשתינאית.

3.נסיון לחסל את הפלוגות הדתיות הלוחמות של ישיבות ההסדר (מיהרה לבקש זאת זהבה גלאון)ולהוציא את דיבתם רעה, בכך שאותו שמני העמיד אותם במבחן בלתי אפשרי לפנות את אחיהם מחברון. וכי אין לצבא יחידות אחרות?

מי שעיניו בראשו יכול להבחין מיד שאלוף גדי שמני הוא בלי בושה המוציא לפועל של "ההתכנסות".
כתוב תגובה ל- מב"י
14
לא הצבא, הגנרלים מטומטמים
  גם אני שוגה   8/08/07 22:42
מכיר אישית כ-5 תא"לים ועוד קצינים בכירים , שלא רק שהם מטומטמים, הם גם מושחתים.


חנן וייס
לוחם וקצין בהנדסה קרבית
קצין שיפוט בכיר
משטרה צבאית, כלא 4
קצין משטרה בדימוס
לא קבע לשעבר
כתוב תגובה ל- גם אני שוגה
אין חיילים גרועים
  אביתר בן-צדף   9/08/07 08:42
מאחורי כל חייל גרוע ניצבים מפקדים גרועים. כידוע, הדג מסריח מראשו, וכל העולם רואה את הקולות ואת המראות.

ועדת חקירה בצה"ל (שכחתי מי עמד בראשה) מצאה, כבר בראשית שנות השבעים, שהמקום המסוכן ביותר בצבא הוא קטע הדרך מכביש מצפה-רמון עד לש"ג של בה"ד 1. לאורך כשלוש מאות מטר שם מכווצים לצוערים את המוח, כדי שיתאימו להיות קצינים בצבאנו ... והשאר כתוב על ספר הישר.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
15
גזען קטן ועלוב ושונא המדינה
  ע.ג1   8/08/07 22:54
אני בטוח שאתה מוכן גם להחזיר לערבים את רכושם שנתפס במלחמת השחרור.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
16
המטורפים הקורעים את העם לשניים
  נחום שחף   9/08/07 08:16
מטורפים הממשיכים מסורת מפוארת של גירוש יהודים החל בגירוש יהודים מספרד, דרך החרבת ישובים יהודיים ע"י חמליניצקי ומרעיו ברוסיה ובאירופה, המשך בגירוש יהודים מישובים יהודים שהוקמו ע"י ממשלות ישראליות מימין ומשמאל בחבל עזה בפיתחת רפיח וביהודה ושומרון, המשך בפיצוח ראשים ודריסת יהודים ע"י שוטרי ישראל ופרשיו בעמונה, וכלה בגירוש יהודים מבתים שנקנו בכסף מלא בחברון.
כה לחי ליהודי המטורף בארץ ישראל הקורע באיוולתו את העם לשניים.
האנטישמי לדורותיו גאה בך.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נחום, ברצוני להסב את תשומת
  שאול אבידור   9/08/07 08:49
ליבך שהנסיגה החמורה והקשה מכל שמשפיעה עד היום על תהליכים בחברה שלנו היא הנסיגה מאופירה, מימית ומיתר הישובים בסיני. בסיני ישבנו על הקלף החזק ביותר במזרח התיכון והוא הגדה המזרחית של תעלת סואץ. ויתור על סיני, על הנפט, על התיירות, על מרחב הבטחון העצום תמורת מה ? "שלום"?! מי שרואה ביחסים עם מצרים "שלום" הוא או פושע בוגד או מטומטם אבוד.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
עשינו עוד שגיאה
  א.ברנוביץ   9/08/07 11:07
שלא כבשנו עד הפרת והחידקל, ואז מלכותנו הייתה משתרעת מהיאור ועד הנהר לתפארת מדינת ישראל וכל משוגעיה...
כתוב תגובה ל- א.ברנוביץ
החסר משוגעים אנוכי?
  דוד המלך   9/08/07 11:23
א.ברנוביץ או צ.שבתאי או איך שלא תקרע לעצמך (אותה גברת בשינוי ניק פחדני) על שכמותך נאמר "החסר משוגעים אנוכי"?
כתוב תגובה ל- דוד המלך
טענה דמגוגית עם זקן ארוך. מי
  שאול אבידור   9/08/07 12:10
אתה ברנוביץ? אתה נשמע אדם מר. בעיניכם רק לשמאל יש זכות לדבר. הימין לפי תפיסתכם צריך להשתופף עד עפר ולשתוק. ההיסטוריה תשפוט. חבל שעד אז לא נהיה נוכחים לדעת מי מאיתנו צדק.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
מטורפים בע"ם
  צ.שבתאי   9/08/07 10:56
עם ישראל תמיד נקרע עלידי מטורפים שהפלא ופלא הם אנשי שלומך וכל נביאי ומשיחי השקר לדורותיהם.
כתוב תגובה ל- צ.שבתאי
17
אביתר בן צדף נפל על השכל
  יואל א1   9/08/07 08:48
הלל וייס איחל למח"ט מוות. מוות!!! שאימו תהיה שכולה, שילדיו יהיו יתומים ושאשתו תהיה אלמנה.
ואתה מקבל את דבריו.
מה אגיד ומה אומר. כשאני שומע אתכם אני פשוט לא רוצה להיות חלק מהעם הזה, שאתם חלק ממנו.
איכס.
כתוב תגובה ל- יואל א1
18
המתנחלים הם כנופיית עבריינים
  אבישי מתיה   9/08/07 08:58
לא פחות ולא יותר.

וצריך לנהוג בהם כמו בכל עבריין ממוצע:
מעצר, כתב אישום, משפט, גזר דין.

הם כבר רצחו ראש ממשלה, רצחו אזרחים פלסטינים, פוצצו מכוניות של ראשי ערים, איימו, קיללו, בזזו, היכו, השפילו, ושדדו את אוצר המדינה.

אלמלא "מפעל ההתנחלויות" ישראל היתה מקום שונה לגמרי. אבל מיעוט פנאטי, הזוי, מטורלל, מסוכן, ובעיקר אלים, חסר מוסר ומצפון, אפילו לא 5 אחוז מהאוכלוסיה, מוביל אותנו, את כולנו, לעבר האבדון.

ואם לא נטפל בהם בקרוב, מהמדינה הזו לא יישאר הרבה.

כתוב תגובה ל- אבישי מתיה
אבישי, כל הכבוד על הדברים!
  מיכל33   9/08/07 09:27
אני מחזקת ותומכת בכל מילה ומילה!
כתוב תגובה ל- מיכל33
אבישי, הרגע. אל תתלהם יותר מדי
  שאול אבידור   9/08/07 09:47
המתיישבים היהודים, בלשונך "מתנחלים", הם האצבע האחרונה של הילד בחור של הסכר. שמע וקרא מה אומרים מזרחנים אקדמאים על המוטיבציה הדתית הנחושה של הערבים לגבי ארץ ישראל. חבר כנסת ערבי מכובד אומר בריש גלי "ארץ ישראל כולה מן הים ועד הנהר היא אדמת הקדש מוסלמי" ווקף. שאל את האנשים המתאימים במשטרה ובמג"ב על מעשיהם הנפשעים של הערבים יום יום ברחבי ארצנו הקטנה. בהזיותיך הנעימים אתה סבור "הם שם, אנחנו כאן", זה לא ילך, זה לא עובד ככה. שום מכשול קרקעי או גבול בהסדר או שלא בהסדר לא יעצור את הגלישה והזרימה של הערבים לתוך ארצנו. המתיישבים היהודים בהר הם המגן האחרון על "מדינת תל אביב". 80% משטח המדינה דה פקטו נשלט ע"י הערבים. לולא המתיישבים היהודים נאבד גם את יתר ה 20% שעדיין בידינו. הרגע אבישי. אנו ממילא בצרות צרורות. אל תוסיף את זעמך המיותר.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
לחזק דבריך, אוסף מתוך הנאומים
  נחום שחף   9/08/07 10:43
של המתונים ברשות הפלשתינאית, שלא לדבר על ערפאת עליו אמר פרס כמה שנים לאחר שהתגלו המסמכים המוכיחים את השתתפותו במימון ראשי המבוקשים "מגיע לו פרס נובל לשלום לאחר שהוא זנח את הטרור"

להלן אוסף מפואר מתוך נאומי המתונים ברשות הפלשתינאית
 נאומי המתונים ברשות הפלשתינאית
כתוב תגובה ל- נחום שחף
עבדו עלינו בעיניים והמטומטמים
  האמינו   10/08/07 01:48
כתוב תגובה ל- האמינו
תיקונים פעוטים ועריכה קלה
  אביתר בן-צדף   9/08/07 10:02
נהדר, נכון וצודק.

כעורך די מוסמך, אציע לך מעט שיפורים:

1. החלף את המלה, "מתנחלים", בערך "יהודים".

2. תרגם לגרמנית.

3. שלח את מכתבך לפרסום ב'דר שטירמר'. הם יאהבו זאת.
כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
כל הכבוד אביתר !
  שאול אבידור   9/08/07 10:36
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
19
זהו, מר בן צדף, שבכל פעם מחדש
  אבישי מתיה   9/08/07 10:51
אתם מחללים את זכר השואה. אתה, הלל וייס, וכל חברי הכנופיה.

משום שרוב היהודים במדינת ישראל הם אנשים שומרי חוק. גם אם החוק לא תמיד מוצא חן בעיניהם.

כתוב תגובה ל- אבישי מתיה
20
המתנחלים יביאו אותנו לאבדון
  שרון ח.   9/08/07 10:57
כתוב תגובה ל- שרון ח.
אסון אוסלו הביא אותנו לאבדון.
  שאול אבידור   9/08/07 11:07
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
תגידו, מתנחלים, אתם לא עובדים?
  שרון ח.   9/08/07 11:14
אני במקרה ביום חופש היום אז אני כותב קצת טוקבקים, אבל איך יש לכם (למתנחבלים) זמן כל היום לשבת על האינטרנט ולהשתלח בכולם? לכו לעבוד או שתלכו לעזאזל כבר עם הארס שלכם.
כתוב תגובה ל- שרון ח.
בבקשה, פה נקי. אני עבדתי 45
  שאול אבידור   9/08/07 12:02
שנה. היום יש לי את כל הזמן שבעולם להביע את דעתי בדיוק כמוך. מה, רק לשמאל יש זכות לדבר?! דעות של הימין בזויים בעיניכם ?! אין לך רשות או סמכות לסתום לי את הפה. אני פה אדם חי, נושם וחושב בדיוק כמוך. דבר ותן לדבר. הגב ותן להגיב.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אוי נו, תסתום.
  שמעון חח   9/08/07 14:53
כתוב תגובה ל- שמעון חח
21
אביתר, הוצאת את המילים מפי
  רוזנטל   9/08/07 16:27
כתוב תגובה ל- רוזנטל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il