w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מלחמת "חרבות ברזל" הוכיחה קיומו של תהליך ריקבון מטריד בחברה הישראלית המקיף את רוב תחומי הקיום הלאומיים שלנו, למן רמת הביטחון הלאומי ועד לאופיו ואיכותו של המשק, השירות הציבורי ומערכ...
דן מרגלית
דן מרגלית
גרוע מיאיר - אביו    חלפו שעות ארוכות עד שלשכתו פרסמה מין הודעה צמחונית-חלבית, שהיא כלום בריבוע ואינה מזכירה לגנאי אפילו את הבן יאיר
איתמר לוין
איתמר לוין
שתי תביעות קטנות נגד חברות תעופה מגיעות לרשם הבכיר שרון קרן, אשר עם הכנה מצוינת, התמקדות בפרטים החשובים וסבלנות רבה מצליח להוביל לפשרות בתוך רבע שעה
דרור אידר
דרור אידר
אחוז הפגיעה באזרחים בזמן שצבא ארה"ב תקף את מוסול היה 6 אזרחים על כל לוחם    המספרים המעודכנים של האו"ם על המתים בעזה מלמדים שמדובר ביחס שלא היה כמותו בהיסטוריה הצבאית: כמעט שווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מי את ישראל ביתנו
מאת: ד"ר יובל ברנדשטטר  |  25/10/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה שקרן חסר תקנה!
  בופאלו   25/10/07 09:09
בגין לא "הכיר בזכויות הלגיטימיות של עם שלא היה ולא נברא" בהסכמי קמפ דויד בגין עמד על כך כי הנוסח הישראלי ידבר על זכויות אזרחיות בלבד של הערבים תושבי יו"ש, כלומר לא "פלישתים" אלא "ערבים תושבי יו"ש" ולא זכויות לגיטימיות הכוללות זכויות להגדרה עצמית אלא על אוטונומיה בלבד כלומר זכויות תרבותיות ואזרחיות. ולכן אם כי חלק מדבריך נכונים אבל השקר וההגזמה מבטלים את הערך של כל דבריך!
כתוב תגובה ל- בופאלו
הנוסח הישראלי שווה כקליפת השום
  שרון ר.   25/10/07 12:17
כתוב תגובה ל- שרון ר.
האנונימיות היא המסתור הנוח של
  בופאלו   25/10/07 15:08
הטיפשות! הנוסח הישראלי הוא היחיד המחייב את ישראל! והכותב משקר במצח נחושה!
כתוב תגובה ל- בופאלו
ואתה נולדת בשם בופאלו
  שרון ר.   25/10/07 16:01
אין דבר מצחיק יותר מטפש שמדבר על טפשים.
בופאלו מדבר על אנונימיות.
ובכן ידידי הבהמה, תלמד קצת את הנושא של הסכמים בי"ל.
הנוסח המחייב הוא הנוסח האנגלי ואל תאמין למי שמנסה למכור לך סיפורים אחרים.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
קודם כל זה לא יפה שאתה מתבטא
  שאול אבידור   25/10/07 15:16
כך. אבל בגין עשה דבר חמור שבעתיים ממה שכותב ד"ר ברנדשטטר: בגין מחק את רעיון "שתי גדות לירדן". ארץ ישראל ממזרח לנהר היא שלנו והיא המקום לערבים הקוראים לעצמם "פלשתינים".
באמצעות רעיון האוטונומיה, בגין תקע את הערבים בארץ ישראל המערבית, ואוסלו הארור בא כמגלשה פנטסטית להחליק את היהודים ישר אל תוך הים. זה נראה היום הזוי אבל זה עוד יבוא.
חס ושלום אם הערבים יקבלו ריבונות על יהודה שומרון ועזה, אח"כ יגיע התור לדרוש את יפו, רמלה, לוד, עכו, חיפה, אסדוד היא אשדוד, מג'דאל היא אשקלון וכמובן גם באר שבע ואום רשרש.
לידיעתך רוסיה, צרפת, וזרמים שונים בכנסיה הנוצרית תובעים בעלות על חלקים גדולים בירושלים המערבית. זה תהליך וזה עוד יבוא ואין מי או מה שיכול לעצור.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אין זה משנה אם זה יותר חמור
  בופאלו   25/10/07 18:00
לדידי בגין באופן אמיץ ומתוחכם ובעקבותיו שמיר עצרו בזמנו את הסחף לכיוון של הגדרה עצמית ופלשתינית. אתה מבלבל את היוצרות ואינך מתייחס לשקרים של הכותב! הסגנון החריף נועד לעצור את הכותב מלהמשיך בשקריו בכל הנוגע לבגין.
כתוב תגובה ל- בופאלו
אם טפשות היתה מחלה כואבת..
  שרון ר.   26/10/07 01:16
יש נוסח בעברית, נוסח בערבית ונוסח באנגלית שהוא המחייב.
"הנוסח הישראלי" הוא בעברית.אין "נוסח ישראלי" באנגלית.
להלן ציטוט מהנוסח האנגלי של "מסגרת לשלום במזרח התיכון".
"Egypt, Israel, Jordan and the representatives of the Palestinian people should participate in negotiations on the resolution of the Palestinian problem in all its aspects. To achieve that objective, negotiations relating to the West Bank and Gaza should proceed in three stages: "
שים לב למונחים: עם פלשתינאי, הגדה המערבית.
עוד ציטוט: "
The solution from the negotiations must also recognize the legitimate right of the Palestinian peoples and their just requirements"
הכרה בזכויות הלגיטימיות של העם הפלשתינאי.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
כבדהו וחשדהו
  מסכים   26/10/07 08:19
כבר ממזמן כתבתי שת דבריו של הד"ר יש לקבל בפיקפוק רב{בלשון המעטה}מבלי להכנס לויכוח בנושא הכתבה הייתי ממליץ לקוראים לחזור ולקרוא את דברי הד"ר ולהיווכח עד כמה מעוות האיש את המציאות.
והערה לסיום,מאמריו של הד"ר אינם לשם הפצת אידואלוגיה
הם,פשוט ולעניין,תעמולת בחירות שאתר זה נותן לא את הבמה
להפצת דעותיו ואלו של חבריו ממפלגת האשליות העכשווית הנושאת את השם הכה מחייב"התקווה"
כתוב תגובה ל- מסכים
אין לך מושג מי הוא בגין, אז
  צלילה   26/10/07 08:09
עדיף היה שתשתוק
בגין לא רק הכיר בעם הפלשתיני שנולד לנו פה יש מאין. אלא התל במתנחלים למרות,כאילו א"י השלמה, פשוט נכנע לאמריקאים. (שאל את ראשי המתנחלים). ושיא השמאליות שלו היה הסכם השלום עם מצרים. לא ששלום הוא שמאלני בלבד, גם בימין עורגים לשלום. אך לא שלום של שוטים. לבגין אצה הדרך לחתום על הסכם עם מצרים כדי להוכיח לעולם שהוא לא טורוריסט. תמורת זה נתן למצרים בפזיזות מדהימה את כל סיני שמעולם לא היתה חלק ממצרים. (אחד מיועציו כתב פעם שהכין לבגין תיק על סיני ומעמדו הבין-לאומי, הוא טען שבגין אפילו לא פתח אותו). שלא לדבר על התקדים שכל הסכם עם הערבים יש ל"החזיר" להם הכל עד למילימטר האחרון.זהו על רגל אחת בגין. לדעתי ההסתגרות שלו בסוף ימיו על על רקע התנהלותו, והנזקים שגרם.
כתוב תגובה ל- צלילה
צלילה, אני מבקש להעיר משהו:
  שאול אבידור   26/10/07 09:27
אין לשכוח ששר החוץ בממשלתו של מנחם בגין היה בכיר מאד ממפא"י... ועוד משהו: קיסינג'ר, דיין וחסאן תוהאמי המצרי תכננו את כל המהלכים המדיניים מאז הפסקת האש באוגוסט 1970 ועד להסכם השלום המזוייף עם מצרים. ראי מאמרים שלי באתר זה. התקשרי אלי לאימייל שלי.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
2
אתה צודק-אבל...
  אבי קרן   25/10/07 09:23
הניתוח ההסטורי שלך נכון, אולם המציאות בה אנו חיים נובעת בסופו של דבר מרצון הבוחר.למשל הליכוד, שמנהיגו ברח מהממשלה בשעת האפס דקה לפני שרכבת העקירה וההתנתקות הגיעה ליעדה, ואותו מנהיג אופורטיוניסט בנימין נתניהו מוביל בסקרים.
הרוב לצערי אינו מאמין כמוך וכמוני באידיאולוגיה הציונית.לפיכך לאסוננו כמו בסיפור של החלילן מהמלין אנחנו מובלים לא אל הנהר אלא אל הים שאת מימיו נשתה כפי שאיחל לנו הרוצח ערפאת.
כתוב תגובה ל- אבי קרן
3
האשם בבניין הכנסת: כל הנכנס
  בתוכו הופך איסלמי   25/10/07 10:05
יש לבודד את הווירוס, אחר-כך לרסס.
אשףשוף
כתוב תגובה ל- בתוכו הופך איסלמי
4
מסקנה אינטליגנטית של העם:
  להחרים את הבחירות   25/10/07 10:51

כאשר יתברר שהמוני אזרחי ישראל לא הגיעו לקלפי, אולי רק אז, יתרחש המהפך האמיתי בתולדות העם והמדינה.
כתוב תגובה ל- להחרים את הבחירות
לזה אני כבר מטיפה זמן רב
  צלילה   26/10/07 08:20
כתוב תגובה ל- צלילה
5
המסקנה
  ע.ג1   25/10/07 11:42
המסקנה היא שכאשר יושבים בחוץ אפשר לדבר ולברבר שטויות כמו הימין המטורף אבל כשצריך לשלוט במדינה מיד נוכחים שהשמאל צדק תמיד בדבריו ולכן גם ימני שעולה לשלטון מישם את מדיניות השמאל. ברנדברבר וחבריו הברברים יכולים להמשיך ללהג והשפיות המדינית תנצח בסופו של דבר - יהיה שלום עם מדינה פלשתינית שתמצא היכן שהיום יושבות חלאות כתומות.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
היטבת לדבר עובדי המסור והיקר
  אדולף   25/10/07 12:11
אין ספק שהשמאל הבוגדני שלכם יביא לנפילת המדינה.
אתם כבר עמוק בדרך. תמשיך כך. אני כבר רואה את מטרותי מושגות.
יש לך כבר דרכון ברזילאי?
הווילה מחכה.
כתוב תגובה ל- אדולף
6
"ישראל ביתינו" היא מפלגת שמאל
  אברהם ספמפינטו   25/10/07 12:09
אביגדור ליברמן ישב בממשלת פרס + אולמרט ומכר יחד איתם את המולדת לפלסטינים. שני סוכנים שנשתלו במפלגתו, ישראל חסון מהשב"כ ואהרונוביץ' מהמשטרה שומרים עליו בשבע עינים שלא יזוז אפילו מילימטר מהקו הרשמי של השמאל.
כתוב תגובה ל- אברהם ספמפינטו
7
יש ימין אחר. לא רק אתם ימין
  ימני ריאליסט   25/10/07 14:34
כמו מרץ, קדימה ומרבית עם ישראל, ליברמן מעדיף חיי אדם על פני אדמות, ומוכן לתת אדמות לערבים בתנאים מסוימים. אולם שלא כמו מפלגות השמאל, ליברמן לא מוכן להאמין לאף מילה מפי הערבים, לא חושב שהסכם איתם שווה אגורה, לא מאמין ולא מעוניין ב"שלום" ושום יחסי גומלין איתם. אין שום סתירה בין הדברים. מצד אחד חיי אדם קדושים יותר מארץ ישראל, ומצד שני כפי שאמר יצחק שמיר: "הים הוא אותו הים, והערבים הם אותם ערבים". ולכן יש מקום לחילופי שטחים – כל עוד נסיים אותם כאשר יהיו כמה שפחות ערבים בתחומי מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ימני ריאליסט
תפנטז עם עצמך כמה שאתה רוצה,
  שאול אבידור   25/10/07 15:32
אף אחד לא ידרוש ממך דין וחשבון וגם זה לא עולה כסף. הערבים ממילא קוראים את דבריך וצוחקים.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
ריאליזם
  יובל ברנדשטטר   25/10/07 23:38
הבה ונחשוב שמדינת ישראל היא סירת ההצלה שלנו בים הסוער. ויש איש אחד שרוצה לבקע ממנה ממנה את החלק המזרחי, ולצוף רק על החלק המערבי, וגם החלק המערבי עדיין צף לכן יש צורך לכרסם ממנו עוד ועוד חלקים שיש להם צבע לא יפה. אני מבטיח לך, וגם הCIA מבטיח לך שהסירה לא תצוף, היא תטבע.
מן המשל לנמשל. לא לליברמן ולא לי, לא לבגין ולא לאולמרט יש את הזכות להעביר חלקי ארץ ישראל מרשות העם היהודי לרשות עם זר. זה לא שלנו כדי למסור. אתה יכול לומר שאין לך יכולת להחזיק, אבל הרי אתה יודע שזה לא נכון. שה לא שאתה לא יכול, שה שאתה לא רוצה כי הצבע לא יפה, לא מספיק לבן ומשויף. ובכן כאשר משפחתי התישבה ביבניאל לפני מאה שנה, השטח היה הרבה פחות יפה. הכוח היה הרבה יותר חלש. השליט הרבה יותר אכזר, ובכל זאת הם לא אמרו נואש ובואו נבקע את הסירה לפי הצבע. הריאליזם שלך הוא הפטאליזם של הסבא שעלה על הרכבת כי כך אמרו לו- וסיים באושביץ. ליברמן משקר משני צידי פיו, גם באנגלית וגם בעברית וגם ברוסית, ואני תפסתי את אהרובוביץ והעמדתי אותו לקיר. הוא יצא מאוד לא משכנע. אם ריאליזם זה אוסלו, והתנתקות והכנסות והצטצמות והתגמדות תוך שאתה מתעלם ממה שנמצא מעבר לגדר, אז אני חולמני. אבל כך היו סבי, הורי דודי שבנו את הארץ הזאת יש מאיין.
דר יובל
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
8
עדיין יש לנו את מפלגת "התקווה"
  הניה   25/10/07 15:01
כתוב תגובה ל- הניה
9
האם הצטרפותו של ליברמן לממשלה
  שאול אבידור   25/10/07 15:26
היא על מנת לברוח מחקירות המשטרה ?
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
10
מי שניסה למכור לי זה הרי בגין
  בופאלו   25/10/07 17:28
המנוח ז"ל משפטן ומדינאי דגול. הנוסח הישראלי כתוב בעברית? בהמה!
כתוב תגובה ל- בופאלו
11
טעות בכותרת. צ"ל: בריה"מ ביתנו
  פאבליק מארוזוב   25/10/07 18:56
כתוב תגובה ל- פאבליק מארוזוב
12
"הכל זה אינטרסים"...
  הרשלה   26/10/07 10:58
יש סוג של פוליטיקאים שהאינטרס האישי שלהם גדול מהאינטרס הלאומי ...!!!
כתוב תגובה ל- הרשלה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il