|
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
|
|
|
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
|
|
|
מירב ארד
גם השנה לא מוותרים על החגיגה בלבן: פעילויות, טעימות וחוויות ברוח החג לכל המשפחה בכל רחבי הארץ
|
|
|
רון בריימן
המשוחררים בשלב הראשון (כמה חיים וכמה מתים?) הם כסות להקרבת החיילים לשבי אינסופי (גורל רון ארד?) בידי החמאס חובה קדושה היא לדרוש את כל החטופים והשבויים בו-זמנית ולא בשלבים, שלבים ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
דיפלומטית, פוליטיקאית אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.
|
|
|
|
|
רב, פוליטיקאי יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
|
|
|
|
|
כלכלן ישראלי יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
שרון ר. |
|
8/11/07 15:37
|
|
|
|
אכן, בקשי ממנו סליחה על 1000 שנות טרור יהודי בא"י נגד בניו המסכנים.
בקשי ממנו סליחה על שטבחנו בבניו בני שבט קורייש.
בקשי ממנו סליחה על שטבחנו בבניו במאות ה17,18,19,20 מסיבות שונות ומשונות.
בקשי ממנו סליחה על כי טבחנו בבניו יושבי חברון ב-1929 , אנסנו את בנותיו והשחתנו גופותיהם.
כנ"ל בשאר המקומות בארץ.
בקשי ממנו סליחה על כי מנענו מבניו הספורים להתכנס להם בא"י ארץ הולדתו של העם הישמעאלי וארצו היחידה.
ואח"כ תלכי לקברו של אברהם ובקשי ממנו סליחה על כך שיצא לו צאצא כל כך מטומטם כמוך.
|
|
כתוב תגובה ל-
שרון ר.
|
|
|
|
|
|
|
קורא ותיק |
|
8/11/07 17:47
|
|
|
|
|
|
|
|
כל מלה שאמרת |
|
8/11/07 18:00
|
|
|
|
אני מסכים עם כל מלה שכתבת כאן !!! ואני חותם על כך עם כל עשרת אצבעותי.
אבל להיות טפש ומטומטם זה לא נגד החוק
והכותבת הזו ממש מותחת את גבול הבורות והטמטום אל מעבר למה שמותר בחוק
כי היא ושכמותה חותרים תחת המדינה וגם שונאים את היהודים גם אם הם מוחים נגד האשמה זו.
זה פשוט כי הם בורים מדי כדי להבין ולא מבינים מה הם עושים.
|
|
כתוב תגובה ל-
כל מלה שאמרת
|
|
|
|
|
|
|
בעז העצני |
|
9/11/07 09:43
|
|
|
|
|
2 |
|
|
אלי קופטר |
|
9/11/07 00:48
|
|
|
|
ורצוי בידי רופא מקצועי ומנוסה. מצבך אינו פשוט כלל וכלל.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלי קופטר
|
|
|
|
3 |
|
|
קובי אפרתי |
|
9/11/07 01:36
|
|
|
|
כמו זו לכתוב כך?יואב עד כדי כך אבד שיקול הדעת?
|
|
כתוב תגובה ל-
קובי אפרתי
|
|
|
|
4 |
|
|
מחלה |
|
9/11/07 06:45
|
|
|
|
ויהודים טפשים "מבינים" את רוצחיהם.
לפני שחרור חברון לא היו נותנים לה לעבור את המדרגה השביעית למערת המכפלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
מחלה
|
|
|
|
5 |
|
|
משה, עורך-דין |
|
10/11/07 12:46
|
|
|
|
על פי שמה ועל פי הלשון שבה היא כותבת, אורנה רב-הון היא בת העם היהודי. אף על פי כן, היא מאמצת מסורת מוסלמית - מפוקפקת מאוד, כמוסבר להלן - וקובעת כעובדה שאינה מוטלת בספק כי עמדה לפני קבר ישמעאל, במערת המכפלה.
בתורה אין כל ציון למקום קברו של ישמעאל, בנם של אברהם אבינו ושפחתו הגר. בפרק כ"ה, פסוק י"ז, כתוב:
"וְאֵלֶּה שְׁנֵי חַיֵּי יִשְׁמָעֵאל, מְאַת שָׁנָה וּשְׁלֹשִׁים שָׁנָה, וְשֶׁבַע שָׁנִים; וַיִּגְוַע וַיָּמָת, וַיֵּאָסֶף אֶל-עַמָּיו".
לא כתוב היכן נאסף אל עמיו, ורק מסורת מוסלמית היא, ללא תימוכין היסטוריים, שישמעאל נקבר במערת המכפלה. לדעתי, אילו היתה זו האמת, לא היתה התורה מעלימה מידע כה חשוב הקשור לזהותם של הקבורים במערת הקבורה של אבות האומה ואימותיה, כפי שלא העלימה כי לאברהם היה בן (ישמעאל) שלא נכלל בין ילדיו המוצגים כאבות האומה (יצחק ויעקב), וצאצאיו אינם האבות של שבטי ישראל. אין ספק כלשהו בדבר מקומה של מערת המכפלה וזהות הקבורים בה "מהצד היהודי" - כלומר אברהם, שרה, יצחק, רבקה ולאה, כפי שאין ספק בדבר מקומו של קבר רחל שליד בית לחם. מידע זה עבר מאב לבנו במרוצת הדורקות, ואפילו הערבים לא כפרו באמיתותו - מה שאין לומר על הטענה כי ישמעאל קבור במערת המכפלה.
אם לאמץ מסורות של דתות אחרות, מדוע אין אורנה רב-הון מאמצת את מסורת הנוצרים בדבר האופן שבו אמו של ישו הרתה, בדבר לידתו של ישו ובדבר מותו ושובו לתחיה?. הרי גם זו מסורת נוכרית, ולשיטתה חייבת אורנה בר-הון לבקש סליחה ומחילה מאותו ישו, על שיהודה איש קריות הלשין עליו בפני הרומאים (על מסורת נוצרית עתיקה זו, שבגינה נטבחו יהודים רבים-מספור בידי פורעים נוצריים במשך כמעט 2000 שנה, קמו לאחרונה עוררים תקיפים מאוד).
ככלות הכל, לא רק צאצאיו ותלמידיו של ישמעאל, אלא גם תלמידיו של ישו במרוצת הדורות, טבחו ללא רחם ביהודים על לא עוול בכפם. אם מתנצלים בפני אביהם של הרוצחים צאצאי ישמעאל, מדוע לא נתנצל גם בפני אביהם הרוחני של הרוצחים האחרים?.
ואילו אני התמים והפרימיטיווי, אפילו הפקידו בידי ערבות בנקאית לכך שישמעאל בן אברהם אכן קבור במערת המכפלה, ואפילו ירד משמיים המלאך גבריאל ונשבע בפני כי זו האמת - לא הייתי חש שום צורך להתנצל בפני אותו ישמעאל. תחילה הייתי דורש ממנו הסבר לכך שצאצאיו טבחו באבותי ובאחי והרגו בהם המונים, ולפני 78 שנה טבחו בזוועה מקפיאת-דם ביהודי חברון החפים מכל עוון והתמימים, כמטחווי-אבן ממערת המכפלה. הייתי מזכיר לו לישמעאל, כי הטבח בשנת תרפ"ט בשום פנים ואופן לא היה הטבח האחרון של צאצאיו ביהודים, וכי בשנות ה-40 - בעוד השואה משמידה 6 מיליון יהודים - עשה המופתי הירושלמי, חאג' אמין אל-חוסייני, מאמצים גדולים לגייס מוסלמים לצבאו של היטלר ול-ס"ס, ואף טרח לשבח את היטלר בפגישתו עימו על הצדק שהוא עושה ביהודים. לאחר מכן, צאצאי ישמעאל הוסיפו לטבוח ביהודים, ושבע מדינותיהם פלשו לארץ ישראל כדי להרוג באיבה את מדינתם הצעירה. רצח 78 רופאים ואחיות, שנסעו לבית החולים "הדסה" בהר הצופים בשנת 1948, היה רק חוליה בשרשרת של הרג יהודים בשל היותם יהודים, בידי ערבים בני ישמעאל, עד עצם היום הזה. שיסע ישמעאל לשדרות, לראות הרג כזה בדיוק.
ישמעאל, ואיתו יהודים פתיים וחסרי שורשים כמו אורנה רב-הון, יאלצו איפוא להמתין כמה אלפי שנים, שבהן לא ירצח שום יהודי בידי ערבי, עד שאדם כמוני יתנצל בפני ישמעאל או בפני ערבי כלשהו על משהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
|
|
|
טהורת המידות |
|
10/11/07 16:17
|
|
|
|
לשם מה אתה מטריח את עצמך לענות לאחת כזו? יש יהודים
ואורנה רב הון כניראה נמנת עמם שיש להם שכל עקום. גם
כאשר יכו אותם אישית השכל שלהם לא יתישר לעולם.
התשובה שלך כל כך יפה מנומקת, נכונה ואמיתית! ישר כח.
|
|
כתוב תגובה ל-
טהורת המידות
|
|
|
|
|
|
|
משה, עורך-דין |
|
10/11/07 17:24
|
|
|
|
תודה לך, אך חובה להגיב על דברי בלע כמו אלה של אורנה רב-הון, שכן תמימים וחסרי-ידע עלולים ליפול ולהיכשל. אם אדם אחד בלבד ילמד משהו מהדברים ויפיק מכך מסקנות, די בכך להצדיק את הטרחה.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
6 |
|
|
אורנה רב-הון |
|
11/11/07 10:46
|
|
|
|
כל האנשים שהגיבו לכתבה שלי הם אנשים מלאי שנאה עמוקה לכל מי ומה ששונה מהם, והמודעות שלהם הם מודעות קורבן.
במשך השנים אימץ העם היהודי לעצמו מודעות של קורבן, מבלי לשאול את עצמו אפילו לרגע אחד, האם יש לנו אחריות לגבי ההיסטוריה שלנו ומה שקרה לנו במהלך כל השנים.
האם שכחתם שבתי המקדש הראשון והשני נחרבו בגלל שנאת חינם? של היהודים בינם לבין עצמם?
שנאת החינם הזו היא שהביאה עלינו את שנאת כל הגויים ואת כל האסונות שהתרחשו במהלך ההסטוריה שלנו.
והנה שוב חוזר הגלגל על עצמו. השנאה שלכם היא אותה שנאה שבגללה נחרב בית המקדש.
מדוע אתם מרשים לעצמכם לשפוך עלי שנאה עמוקה כזו, רק מפני שרחמנא לצלן, עמדתי מול קברו של ישמעאל? האם הוא לא בנו של אברהם אבינו? האם הוא לא נוצר גם כן בצלם אלוקים? האם המוסלמים אינם בני אדם בדיוק כמונו? חלקם מתונים, חלקם קיצוניים, חלקם אנשים טובים, חלקם אנשים רעים, בדיוק כמונו.
בדקו טוב את עצמכם, ואת המקום ממנו אתם מגיעים.
לא אמרתי שאני מסכימה לטרור ולדרכים שבהם חלק מן הערבים מרשים לעצמם להילחם את מלחמתם. אני מגנה מכל וכל את כל צורות הטרור והאלימות למיניהן.
אבל אני גם מגנה את האלימות המילולית שאתם נוקטים כלפי רק מכיוון שדעתי שונה מדעתכם.
האלימות המילולית שלכם היא מקור כל האסון של העם היהודי, והיא הבושה והחרפה של העם שלנו והמדינה שלנו.
היקום פועל על פי חוק הסיבה והתוצאה, ותוצאה של שנאה היא שנאה.
למרבה שמחתי, איני נופלת יותר במלכודות הללו.
איני שונאת אתכם , אני מלאת חמלה על צרות האופק שלכם ועל הנכות הרוחנית שלכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אורנה רב-הון
|
|
|
|
7 |
|
|
נעם ארנון |
|
23/04/08 00:03
|
|
|
|
איש - כולל המוסלמים - מעולם לא טען שישמעאל קבור במערה! איני יודע מי אמר קשקוש זה לכותבת, אך לו היתה בודקת היתה מגיעה בעצמה למסקנה כי באיסלם אין כל זיהוי לקבר ישמעאל! אי אפשר להסתמך על כל מפריח בדיה ולבנות עליו תיאוריה הזויה ומופרכת!
|
|
כתוב תגובה ל-
נעם ארנון
|
|
|
|
|