w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אמיר: רוח רפאים מנעה מקצב להתגונן
מאת: איתמר לוין  |  10/08/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ענת קם 1/2 שנה להרשעה,טרם ניתן
  טרם ניתן גזר דין   10/08/11 11:08
כתוב תגובה ל- טרם ניתן גזר דין
2
אמיר מאיים להתפטר כי הוא יודע
  שגם בעליון יפסיד   10/08/11 11:14
לפרסים אין כבוד עצמי
כתוב תגובה ל- שגם בעליון יפסיד
למי יש ליחס את הפסוק?
  רחב מיריחו   11/08/11 09:11

"בור כרה ויחפרהו ויפול בשחת יפעל"

מי היה זה שהציע לאנס לבטל את עיסקת הטיעון ולדרוש זיכוי מלא?

עיסקה שהוצעה והושגה לכתב אישום מימי ובטעות חשבו שיש מקום לדרוש גם ביטול גורף של כתב אישום בכלל.

ולכן בא עליו הפסוק כחרב מתהפכת!

מאיים בהתפטרות? אחרי עצת אחיתופל? הוא מתכוון להפחיד או להרתיע מאן דהוא?

אכן, יש להודות נפילה קשה לפרקליטים. האנס עשה מעשה פלילי ועליו לתת והוא יתן את הדין.

ובאשר לאיומי הפרקליט, אולי היה צריך לאיים בהתפטרות כשהאנס דחה את עיסקת הטיעון (אם לא הוא היה האחיתופל)? ולא אחרי שכל חוכמתו נתגלת כקליפת השום?
כתוב תגובה ל- רחב מיריחו
3
ההרכב החליט להרשיע מראש
  הרכב מרשיע מראש   10/08/11 11:15

ההרכב הזה נבחר כדי להרשיע בכל מקרה.
לפי נוסח הפרוטוקול שהובא כאן ברור לכל טיפש כי ההרכב כולו נעול על הרשעתו של קצב ולא משנה עד כמה העובדות מדברות על יחסי מין בהסכמה.
בקיצור ...ההצגה במחוזי חוזרת על עצמה בעליון.

ועצוב מדכא וחמור שאלה פניה של מערכת המשפט.
לכן לא פלא מדוע הציבור איבד שמץ של אמון במערכת המשפט.
כתוב תגובה ל- הרכב מרשיע מראש
4
"תצוגות משפטיות מרשימות"
  עידן סובול   10/08/11 11:29
האם השופטים הנכבדים שישבו בדינים והכריעו דינים וגזרו דינים, שברבות הימים התברר שהיו אלה הכרעות מסריחות באופן מובהק -- האם השופטים האלה, שרבים מתוכם קודמו לערכאה גבוהה יותר והמשיכו להכריע בה, ושאחדים מתוכם אף קודמו עד כדי כך שהגיעו לשבת על כס בית המשפט העליון והמשיכו להכריע גם מעליו עד פרישתם לגימלאות -- האם כול אלה זוכרים מדוע וכיצד הם הכריעו כפי שהכריעו בתיקים תפורים בידיים גסות וזדוניות ובמשפטים מעוותים באופן מובהק, שרק מקצתם מוזכר להם להלן:
 תצוגות משפטיות מרשימות???
כתוב תגובה ל- עידן סובול
5
ציון אמיר , תחזור לשם המקורי ע
  פרחה   10/08/11 12:15
עמר ותעשה רב , שתוכל להסיר את רוח הרפאים מעל קצב , אגב מה רע בשם משפחה עמר , יש לנו רבנים במשפחה , אתה מתבייש בשם , אולי רוח הרפאים ריחפה מעליך כי שינית לעמר .
כתוב תגובה ל- פרחה
חה חה חזק
  ניסימיקו   10/08/11 13:36
כתוב תגובה ל- ניסימיקו
מספיק להתגולל על עו"ד אמיר
  michael123   10/08/11 21:24
גועל נפש. גם אני שעברתי את שמי ה"פולני" כמו רבים וטובים ולא מחמת בושה אלא כי רציתי שם משפחה עברי.

עו"ד ציון אמיר עושה את עבודתו נאמנה, בתנאים מאוד קשים עם לקוח מאוד קשה. מישהו צריך לעשות זאת והתגוללות אישית על פרקליט היא פשוט דוחה ומיותרת.

אם חלילה תגיע למצב שבו תזדקק לסניגור פלילי אתה יכול רק לקוות ולהתפלל שיהיה לך סניגור שעושה כמיטב יכולתו גם כשהסיכויים נראים קלושים כמו הצוות שמגן על קצב.
כתוב תגובה ל- michael123
גם אני חלפתי שם משרמוטה לרחב
  רחב מיריחו   11/08/11 10:18

זה לא עניין של בושה. פשוט מאוד לא רוצים שישייכו אותנו לעדות המזרח שבעינינו הם נחותים. ואילו אנחנו מרגישים כמו האשכנזים.

אז זו לא בושה אלה רגשי נחיתות. מתקנים את השם והכל מסתדר עד שבא אחד כמוך ומפרסם רק כדי לפתוח את "הפצעים".
כתוב תגובה ל- רחב מיריחו
6
נשמע כמו קטע ממחזה הזוי
  קוראת   10/08/11 14:05
קשה להאמין שזה מופיע בבית המשפט. צריך להעביר את זה מהר לתיאטרון.
כתוב תגובה ל- קוראת
7
נאור מסתתרת מאחורי פורמליסטיקה
  ע_הראל   10/08/11 14:37
קשה לה להתמודד עם הבזיון שהמחוזי הרשיע רק על סמך עדות מבויימת וקלושה, במשפט מבויים שבו נרמס טוהר המשפט עד עפר.

הרי א2 טענה שלא התלוננה מחשש פיטורין, אז למה לא התלוננה שנים לאחר שפוטרה? הרי כבר פיטרו אותך וזהו! ומה הפריע לך אז, הרי כבר עשרות שנים שמפורסמים מספרי הטלפון לסיוע לנפגעי תקיפה.

התשובה (שאסכולת השיפוט העקומה מסתירה מכולנו): שמדובר בעצלנית כרונית שחיפשה לתפוס תחת (קביעות) רגל על רגל, ותמורת זה הייתה מוכנה אף להתנדב לשכב כמו כל זונה; פרוצה היא פרוצה היא פרוצה.

כעת אם יש כבוד לשופטי העליון, עליהם לדחות את הכרעת הדין בערעור עד אשר תתכבד הכנסת לדון בחקיקת חוק "בגרות מגדרית וטוהר המשפט" שתמנע עדויות שקר, כלהלן (חלקי):


יש גבול לשימוש בטענת ההדחקה
---------------------------
לא תתקבל טענה של הדחקה ביחסי אישות ממי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית 25 בזמן ההתרחשות, לרבות הדחקה כביכול לגבי כפיה והטרדה, אונס ואלימות.

אי לכך מרווח הזמן ע"פ חוק (לפני התיישנות התביעה) לא יוענק למתלונן שהיה מעל גיל הבגרות המגדרית 25 בזמן ההתרחשות, למעט על סמך טענה של חשש מהתנכלות פיזית כלפי המתלונן או לקרוביו או לרכושו.

לא תתקבל בכל גיל שום טענה של הדחקה ביחסי אישות ולא בדיני עבודה, ממי שעבדו במתכונת או בכפיפות למשרת אמון - בלשכה או במטה של אישיות פוליטית, וזאת משום שבעידן של ויקיליקס נחוץ אמון אישי סובייקטיבי ללא פשרות.


פומביות וטוהר המשפט
-------------------
כדי לשמור על כבוד האדם ולמנוע הלבנת פניו בטרם משפט, יש להשתמש להבא במילה "המתגונן" (Defendent) במקום נאשם, ובמקום ספסל הנאשמים יש להשתמש מעתה במינוח "דלפק הסניגוריה".

לא תאושר בקשה לעריכת משפט בדלתיים סגורות לטובת מי שהגיעו לגיל הבגרות המגדרית 25 בזמן ההתרחשות, אלא אם כן התלונה או התביעה הוגשה תוך שנה אחת מהתרחשות האירוע הרלוונטי, וזאת מתוך חשש שמא המתלונן מתרגל את עדותו השקרית שוב ושוב עד הגיעו לרמה של משחק מושלם שנאמר Practice makes perfect.

במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לוודא כי אין אווירה אוהדת כלפי המתלונן (ולא אווירה עויינת כלפי המתגונן) לא בתוך אולם המשפטים ולא מחוצה לו - מחשש שמא עלולה להיות קרקע נוחה ופוריה לעדים זוממים חלילה, או שמא יונחו עדים ללימוד חובה שלא כדין.

במידה שכן יוחלט על משפט בדלתיים סגורות, על בית המשפט לשחרר לכל הפחות את הפרטיכולים לפרסום דבר יום ביומו (מצונזרים ובשמות בדויים א' ב' וכו'), וזאת לאחר אישור תוכנם ע"י הסניגוריה - להבדיל ממשטרים אפלים שפרסמו דוגמיות ממשפטי ראווה רק לאחר הוצאתם להורג של המורשעים!

במקרה של משפט בדלתיים סגורות, יש לבצע הקלטה אורקולית כפולה (פנימית בלבד) הן מטעם בית המשפט והן ע"י חוקר מקצועי מטעם הסניגוריה - וזאת בין השאר לעיונם של ערכאות הערעור; ובכל מקרה אין להכתיב קצב דיונים חפוז מדי עבור הסניגוריה, ובשום אופן לא יותר מפעם אחת בשבוע.

במידה שהתפרסמו עדויות התביעה בתקשורת לפני שמיעתם במשפט בדלתיים סגורות, יש להפסיק את המשפט ולהמשיכו מאותו שלב בדלתיים פתוחות, ובכל מקרה יש להמשיך את שחרור הפרטיכולים ואת ההקלטה הכפולה כסידרם.

במקרה של משפט בדלתיים סגורות, רשאי בית המשפט לנהוג לפי פסיקת הרמב"ם ולקצר הליכים - לאמור משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים, וזאת משום שהעדים המרובים עלולים להיות מתואמים אוטומטית בעידן התקשורת (אף שמעולם לא נפגשו או לא נדברו ביניהם לכאורה).


ענישת עדי שקר זוממים
--------------------
כתוב תגובה ל- ע_הראל
8
מה עם התלונה לסחיטה של קצב ע"י
  "הנאנסות"   10/08/11 14:55
כתוב תגובה ל- "הנאנסות"
9
שופטים נכבדים
  יצחק הכהן   11/08/11 08:42
נַעֲרָ בְתוּלָה, מְאֹרָשָׂה לְאִישׁ; וּמְצָאָהּ אִישׁ בָּעִיר, וְשָׁכַב עִמָּהּ. כד וְהוֹצֵאתֶם אֶת-שְׁנֵיהֶם אֶל-שַׁעַר הָעִיר הַהִוא, וּסְקַלְתֶּם אֹתָם בָּאֲבָנִים וָמֵתוּ--אֶת-הַנַּעֲרָ עַל-דְּבַר אֲשֶׁר לֹא-צָעֲקָה בָעִיר, וְאֶת-הָאִישׁ עַל-דְּבַר אֲשֶׁר-עִנָּה אֶת-אֵשֶׁת רֵעֵהוּ; וּבִעַרְתָּ הָרָע, מִקִּרְבֶּךָ.
-- עַל-דְּבַר אֲשֶׁר לֹא-צָעֲקָה בָעִיר-- ואילוכאן לאחר כעשר שנים היא מתלוננת ועל כך מאשימים אדם!?
טירוף אחז בשופטינו. קרא וג'וברן הערבים שופטים את נשיא ישראל? נשים אינן ראויות להיות עדות ע"פ התורה ואילו כאן שתי נשים שופטות !? עד אנא הגענו? סטינו מתורת משה הקדושה ומכרנו עצמנו להבלי הגויים. עיוות דין נורא ואין פוצה פה. עמי הארץ הפכו להיות דיינים ובארס פיהם מרעילים כל חלקה טובה. אל תתפלאו אם תבוא המכה, ואל תאשימו אז את הבורא יתברך.
כתוב תגובה ל- יצחק הכהן
10
חבל שאותה רוח רפאים לא סגרה לו
  את הרוכסן בזמנו   11/08/11 14:26
כתוב תגובה ל- את הרוכסן בזמנו
11
האם סוף דבר נעלם מבראשיתו
  ח.מאיר סלע   11/08/11 14:36
אין אני מתיימר להיות שופט בישראל, אבל מתוך הראיות שהיו מונחות שם במשך כול הזמן צועק משם משהו, והמשהו, הוא מראית העין שקצב בחר ללכת בה, דרך שלא הייתה באפשרותו למנוע שתינקט,

מאחר ואופיו ודרכו חד המה.

בראשית דבריי אומר שכול הדברים שנאמרו על קצב אמת הן,לפחות בכול הקשור לאדם שהגיע מלמטה,,והצליח להגיע עד כס הנשיאות, דרך ארוכה של אדם שדרש כבוד מהסובבים אותו, תוך ניצול מעמדו ביהירות, תוך התנשאות של איש קטן, שהרגיש גדול מהמציאות שמסביבו.

אבל........

מי שיבין את אופיו הזה של קצב לא יתפלא למה נקט בדרך של הכחשה גורפת לגבי כול הדברים וצורה מוחלטת שכזו...ומי שלא מבחין שיש בעייה בגישה זאת לא צריך להיות מופתע שעכשיו שנגזר גורלו הוא מראה שהדברים לא היו תמימים כפי שחשבו.

אבל, אני מרגיש שהשפוטים לאורך כול הדרך הרגישו שקצב מתחבא מאחורי אופיו הקשוח הבלתי מתפשר והבינו שהוא גוזר את דינו במו ידיו....הכחשה גורפת לא שונה מהודיה או ראשית הודיה.

אז במה מדובר, באופיו ההרסני גם כלפי אחרים שבאופן פרדוקאסלי כעת הוא משלם באופן אישי,
לכן השאלה, האם אנחנו הגענו למצב שאנחנו שופטים ומרשיעים בגלל אופיו של אדם, אין לי צל של ספק שקצב ניצל סמכות לרעה וייצר קשרים חברתיים עם כאלה שהיו מתחת לאחריותו , ובטח ביצע עבירה על חוק מה שהיום נקרא לה הטרדות מיניות, כי אופיו אומר שהוא הטיפוס, לניצול מסוג זה, אם כי במקרה זה רואים שיתוף פעולה של הצד השני כמעט בכול המקרים המדוברים(אם כי ברור הסיטואציה של והמצב המביך של אותן נשים שמצד אחד מדובר במקום עבודה ומצד שני הן צריכות לספק צורך חילוני זול של אדם מסוג זה)..ולכן אפשר ללכת לקטע שבין ניצול סמכות לבין הטרדה מינית

אבל אונס?

לא יודע ,,,עניין בעייתי ביותר הן מבחינת הוכחת הדברים, כפי שהוצגו, והן לאור דבריו של קצב שאומר היום...."כן היו מערכת יחסים מינית"

האם מדובר בטקטיקה של אדם נואש?, לא נראה לי

מאותו סיבה שהדברים היו שם לארוך כול הדרך ואף אחד לא טרח או רצה לראות.

הסינוור של התקשורת, ותוסיף הדרך הקשיחה בחר קצב גם נגד התקשורת לא השאירה לו הרבה אפשרות לדרך אחרת האמיתית ככול שתהיה.

לא לשכוח, ראשית דבר הוא הקלטות, ואין אדם שם עצמו רשע,,,
לכן הדמות היא כאן דמות טראגית ואומללה כאחד, של אדם שחשב שיש לו כוח פוליטי, כוח שסינוור את עיניו ועלה לו בדמים,

אני מקווה שהמשפט יהיה צדק,,,ככול האפשר,,,כי אני לא מצפה לזה לא במקרה הזה

מה כן הייתי מצפה, לפחות מהשופטים הנכבדים, שנראה שיודעים לשאול את השאלות,,,שגם שתהיה להם התובנה לדעת לחבר את הדברים לאופיין של הראיות שקיימות כבר, ולראות שיש יותר מדרך אחת לראות אותן ולא יבחרו בדרך הקלה.
כתוב תגובה ל- ח.מאיר סלע
12
גם אם היו מחבקים את אישתו של
  חוסיין אובמה   11/08/11 14:43
ציון אמיר אותם חיבוקים האם היה אומר את אותן שטויות?
כתוב תגובה ל- חוסיין אובמה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il