w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דויד גרוסמן - טול קורה...
מאת: גורי גרוסמן  |  09/02/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גורי עוד פעם אתה? יא מעצבן!
  כחול,,,כתום.   9/02/08 12:58
קראתי בעיון והנאה את רשימתו של דיוויד גרוסמן,אני ששייך למחנה ה'כתום' המורחב{לא הקיצוני}.
אין לי ספק שרשימה כמו של דיוויד גרוסמן,מחדירה את הרעיון ה'זיקה'
הרבה יותר טוב מאשר את קיצוניותו הבילתי מושמעת של גרוסמן הקטן{גורי,כמה סימבולי}.
ביום שדיוויד גרוסמן יהווה סמן שמאלי של תנועת הימין,אזי מחננו יהיה גדול ורב,משפיע וחכם יותר.
גורי גור,גור לך!,אל תפלג אותנו מהמחנה הלגיטימי של עם ישראל.
כתוב תגובה ל- כחול,,,כתום.
2
הוא מתפכח לאט, אבל מתפכח
  ר.י.   9/02/08 12:59
כתוב תגובה ל- ר.י.
3
גרוסמנים יקרים
  דמוקרט חברתי   9/02/08 13:00
הקשר שחסר לישראלים הוא קשר לאנשים ולא לאדמה. קשר של אמון הדדי, עזרה הדדית, אחריות. לא בסיסמאות נחזק את הקשר, אלא בבחירות ובמעשים שיש בהם עזרה של החזקים לחלשים, שקיפות, תיקון מתמיד של תקלות, עמידה תקיפה נגד אלימות והפרת חוק ותכנון לעתיד. אלו הדברים החסרים כל כך במנהיגות שנבחרת לשלטון שוב ושוב. הנוף האנושי חשוב יותר מכל אדמה, אותו עלינו לטפח.
כתוב תגובה ל- דמוקרט חברתי
4
מה שגרוסמן עדיין לא מבין
  שופך אור לגרוסמן   9/02/08 13:08
שכל אדם בישראל ושיהיה בעל שיעור קומה ,מבין ענין
וצודק לגמרי בכל מאמריו ,כדוד גרוסמן היקר באדם לישראל.
חייב להפנים עם חוסר הידע הבסיסי שאין לו עדיין,
בנושא המרכזי שמוביל את מדינתנו היקרה במסלול
ההתרסקות הידוע מראש,
דוד גרוסמן היקר אני מבטיח לך לפגוש אותך במהרה
ולשפוך עבורך את האור הגנוז שאין סיכוי שתגיע אליו בכוחות עצמך ,למרות היותך האדם החכם הרגיש והמשכיל המשמעותי ביותר במדינת ישראל
המסתובב סביב זנבו במטרה הקדושה להצלת מדינת ישראל, באמת ובתמים.
ומעולם השכול ,מקבלים את האנרגיות הנכונות ,למהפכה הצודקת והקדושה

שלך ביראת כבוד
elistavi@gmail.com
כתוב תגובה ל- שופך אור לגרוסמן
5
מה שגרוסמן עדיין לא מבין
  שופך אור לגרוסמן   9/02/08 13:32
שכל אדם בישראל ושיהיה בעל שיעור קומה ,מבין ענין
וצודק לגמרי בכל מאמריו ,כדוד גרוסמן היקר באדם לישראל.
חייב להפנים עם חוסר הידע הבסיסי שאין לו עדיין,
בנושא המרכזי שמוביל את מדינתנו היקרה במסלול
ההתרסקות הידוע מראש,
דוד גרוסמן היקר אני מבטיח לך לפגוש אותך במהרה
ולשפוך עבורך את האור הגנוז שאין סיכוי שתגיע אליו בכוחות עצמך ,למרות היותך האדם החכם הרגיש והמשכיל המשמעותי ביותר במדינת ישראל
המסתובב סביב זנבו במטרה הקדושה להצלת מדינת ישראל, באמת ובתמים.
ומעולם השכול ,מקבלים את האנרגיות הנכונות ,למהפכה הצודקת והקדושה

שלך ביראת כבוד
elistavi@gmail.com
כתוב תגובה ל- שופך אור לגרוסמן
6
הוא, לפחות, השיג את התובנה
  הניה   9/02/08 13:32
כתוב תגובה ל- הניה
7
הוא לא השתנה ולא ישתנה
  הסמול לא ישתנה   9/02/08 15:49
הסמול לא מסוגל להשתנות. מספיק שאיזה פלשתיני מכווץ טיפה את פניו בחיוך ואןמר בשמינית פה את המילה סאלם ומיד כל הסמול וגרוסמן בתוכם כורעים על ברכיהם לפניו וליבם נמס בקרבם.
השלום זה הדת שלהם המולך שאותו הם עובדים ולמענו הם מקריבים את מדינתנו צעד בצעד. לא אתפלה עם נשמע את גרוסמן למען השלום מוכן לקבל את זכות השיבה. בהתחלה הוא יגיד שהוא מקבל את זכות השיבה רק עקרונית ולא מעשית אחר כך יסכים לקבל חמישים אלף פליטים ואחר כך כמילה אחרונה מאה אלף ואחר כך כמילה באמת אחרונה שלוש מאות אלף ועוד ועוד. כי מה לא עושים למען השלום המשיחי ובשביל ההתפיסות בין העמים ובשביל שהפלשתינים סוף סוף יסלחו לנו ויאהבו אותנו. אותם נוכחים נפקדים מסכנים החיים בזמן צהוב ורק רוצים את הארץ שלהם בחזרה.
מי שלא יודע שבית אל וחברון ושילה הם כבר 3000 שנים ישראל ותל אביב וחולדה פחות ממאה שנים ולא חש זאת עמוק בליבו סופו שיתן הכל
פנחס
כתוב תגובה ל- הסמול לא ישתנה
8
תזכורת קטנה לגורי גרוסמן
  אלון ה   9/02/08 17:46
במאמר הזה גורי גרוסמן כותב לדויד גרוסמן: "אתה ועמיתיך יפי הנפש הוזי השלום, אינכם מספקים בשטיפת מוחותיהם של בני הנוער שלנו, המצמיחה את פרי הבאושים של ההשתמטות מצה"ל".

אז כנראה צריך להזכיר לגורי שהבן של דויד, אורי, נלחם במלחמת לבנון השנייה, אהה - והוא גם נפל במהלך הקרב של ה60 שעות, אבל זה לא מנע מגורי לכתוב מאמר שלא רק שהוא מצהיר שהוא והמחנה שלו תמיד צודקים, אלא גם להלביש עליו הכללות לא מוצדקות ולירוק בפרצופו באופן כל כך מכוער.

יופי, גורי, ממש כל הכבוד. שיחקת אותה.
כתוב תגובה ל- אלון ה
אני מצדיע לאורי הי"ד
  המחבר   9/02/08 19:00
לבנו אורי הי"ד אכן הצליח דויד גרוסמן להנחיל את חובת השירות בצה"ל כפי שאבי הנחיל לי ואני לילדיועל כך לא מגיע לו צל"ש. אך לצערי הרב, תורתו השמאלנית אותה הוא ועמיתיו מפיצים בקרב בני הנוער שלנו מעודדת השתמטות. שלא לדבר על הנזק שהם גורמים לישראל בחו"ל.
לשיטתך,ראש ממשלתנו שבניו אינם משרתים בצה"ל וחיים בחו"ל, אינו יכול לשלוח את בנינו לקרב.
כתוב תגובה ל- המחבר
בנקודה הזאת אני מסכים אתך
  אלון ה   9/02/08 19:31
לכן אני חושב שאתה צריך להתנפל על ראש הממשלה, לא על דויד גרוסמן!
כתוב תגובה ל- אלון ה
9
איפכא מסתברא? ביקורת מיותרת
  יוסף מגבעתיים   9/02/08 19:05
צריך היה לברך ולחזק את קריאתו האמיצה והחשובה של הסופר דויד גרוסמן ולא לבקר אותו.ודאי שלא היה צריך להתחשבן איתו. קשה להבין את ההתקפה על הסופר שכתב בכל הלב והנשמה כאיש רוח וכאב שכול.
כתוב תגובה ל- יוסף מגבעתיים
הוא צריך להכות על חטא
  מתפוצץ מכעס   9/02/08 19:28
דויד גרוסמן אחד מהוגי "יוזמת ז'נבה" החות והיוזם של עשרות עצומות כנגד ההתיישבות ביו"ש, בעזה וברמת הגולן,חייב להכות על חטא ולבקש מחילה מכל אוהבי ארץ ישראל.כפי שעמל על "יזמת ז'נבה" ועל יזמות אנטי ציוניות אחרות,עליו להוכיח שהוא חוזר בתשובה ומתחיל ביזמת ביטול סיסמת ההבל "שטחים תמורת שלום".
כתוב תגובה ל- מתפוצץ מכעס
10
אזרח, אל תשאל
  ע. סובול   9/02/08 20:59
אל תשאל מה המדינה יכולה לעשות למענך, מפני שברגע שהמדינה לא תוכל להשתמש בך - היא תזרוק אותך לכלבים.
 כשאומרים "מדינה" למה מתכוונים?
כתוב תגובה ל- ע. סובול
11
טלטלת קורה
  מאיריקו   9/02/08 21:54
ממש הוצאת לי את המלים מהפה,גורי גרוסמן,ואכן מלים כהוויתם.ואם אתה לא יכול ליטול את הקורה מבין עיניך,דויד גרוסמן אז תטלטל אותה...
כתוב תגובה ל- מאיריקו
12
טלטלת קורה
  מאיריקו   9/02/08 22:15
ממש הוצאת לי את המלים מהפה,גורי גרוסמן,ואכן מלים כהוויתם.ואם אתה לא יכול ליטול את הקורה מבין עיניך,דויד גרוסמן אז תטלטל אותה...
כתוב תגובה ל- מאיריקו
13
יש לי הרבה ביקורת (על שניהם)
  אפיקבנגב   10/02/08 02:31
אני לא מבין מדוע הכותב בחר לכתוב בצורה כ"כ אישית ומעליבה. כאילו מדובר כאן על מלחמת כבוד בין שני שבטים של ברברים.
אם אדם רושם דברים כנים, הוא צריך לקבל את מלוא הפירגון. הזכרת הדיעות הקודמות היא עווילית. כאילו זה לא טיבעי שאדם ישנה את דעותיו.
המסקנה היא שכותב הכתבה ניחן ברשעות ובקטנוניות. איפה הציווי "לא תזכיר לגר את גרותו"?

לגופו של עיניין. למרבית אנשי השמאל אין בכלל זהות.
הם נגד גזענות אבל בעיניהם יהדות זה גזע.
לכן השארותם בא"י תמוהה בלשון המעטה.
בטח כשהמדינה הזו אינה שמה את האדם במרכז, כשהסוציאליזם שבה הוא כפוי, ולכן הוא נושק לקומוניזם, כשהצד המותקף (שדרות) מוזנח לטובת השכנים של יורי הקסאמים...

אם יהיה לי כוח, בעתיד אולי אני אסביר מדוע כל ההתיחסות השגוייה מתנקזת לתוך המילים "יפי נפש" המתארות בצורה לא נכונה את אנשי השמאל, ו"חפים מפשע" את השכנים של יורי הקסאמים.
כתוב תגובה ל- אפיקבנגב
14
בנו של גרוסמן שירת בצבא
  עטרה קלימי שגב   10/02/08 05:01
אני מאמינה בעומק ליבי שיש רק נושא אחד החשוב מכל המקשר בין כל השבטים בחברה הישראלית וזה השירות בצה"ל, שבט שאינו מקיים חוק זה או לסירוגין משרת בשירות לאומי של 3 שנים אינו זכאי לשום זכות בחברה הישראלית, ולכן אנא ממך מה אתה מכניס את נושא יהודה ושומרון לתוך השיח האזרחי החשוב הזה, הגיע הזמן שגם הימין וגם השמאל ימצאו נקודות המחברות ולא נקודות המפלגות, היות ואחת הסיבות שהגענו למצבנו היום בחברה הישראלית היא הויכוח על השוליים ולא על הנושאים המרכזיים והחשובים ובעקבות כך השתלטו ל ההנהג בישראל אליטה מושחתת מסואבת שאינה מחוייבת לערכים שגם השמאל והימין מאמינים בהם ובזה הפסדנו.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
אבוי אם צבא מכנה משותף יחיד
  אביתר בן-צדף   10/02/08 20:08
אבוי לנו אם השירות הצבאי הוא המכנה המשותף היחיד לעמנו. אני חושב שזו שטות ומיתוס מטופש שמייסדי המדינה יצרו כדי שהתושבים לא יסרבו לשרתם במסגרת שירות צבאי/לאומי.

אני דווקא חשבתי, שמדינה נועשה לשרת את האזרח, ולא להפך.

מכל מקום, אבין מי שמסרבים לשרת את משטר השחיתות והזדון של אולמרט, הפועל נגד האינטרסים של עם ישראל, ומפקיר את ריבונותנו על מנת לקבל מחילה על שחיתותו (והיה לו מורה טוב ומעולה בדרך זו - אריק השמן המושחת ירום הודו). זה משטר שאינו ראוי להגנה. בוודאי אינו ראוי להקרבה או לוויתור, כדי שאולמרט וחבר מרעיו ימלקו עוד את האומה.

לצערי, המשרת אותם הוא פראייר.

ובנוסף, יש לנו נשיא ויו"ר כנסת, שהשתמטו משירות, וסחטו את הקופה הציבורית עד תום ועוד ידם נטויה. ויש לשניהם החוצפה לספר לנו כמה טוב לשרת בצבא ולמות למען המולדת.



כתוב תגובה ל- אביתר בן-צדף
15
נראה לי שמה שהוא לא יכתוב
  IF   10/02/08 07:35
או יפרסם, אתה תקטול
הגיע הזמן לפרגן קצת לאנשים שפקחו את העיניים אחרי שנים כה רבות,
בהן הזיקות בדעות הפוכות
כתוב תגובה ל- IF
16
צריך לעודד אותו
  ולא לרדת עליו   10/02/08 07:50
דוד גרוסמן התפכח עקב נפילת בנו במלחמה...ויש לו האומץ לאמר כיום דברים שלא אמר מעולם...חייבים לחבק אותו..לאמץ אותו..ולא לבוא איתו חשבון
כתוב תגובה ל- ולא לרדת עליו
17
גורי - טול קיסם מבין שיניך
  ש. ר.   10/02/08 09:11
למעשה איני סבור שאתה ראוי להתייחסותי ואיני ראוה בך יותר מאשר עוכר ישראל באצטלה של מגינה. עיוורון מוחלט עליו מצביע דוד גרוסמן מכהה את עיניך סותם את אזניך ומשבש את הסתכלותך לנוכח המציאות. למעשה אתה וחבורת הלאומנים שאתה מייצגם עוסקים לא במציאות אלא ממציאים מציאות דמיונית. מדינת ישראל כושלת ומוחקת את הציונות אותה הציונות הנאורה וההומאנית המתפרקת כעת מנכסיה בגלל כנופיית עוכרי ישראל וסקיריקים דוקרי אחיהם בגבם מהסוג שהביאה את חורבן הבית השני. הפתרונות המתלהמים שאתה מציע נכשלו ונכשלים קרוב לעשור. "תנו לצהל לנצח"? - איך? אין לך מושג. אולי על ידי השמדת עם? נסה לרגע, אם אתה בכלל מסוגל להעמיד את עצמך במקום הצד השני (תכונה שהימין מעולם לא ניחן בה. כמו פאשיסטים בכל העולם, החל מגרמניה וכלה ב"נוער" הגבעות) ונראה מה תעשה, והאם תכנע. ואכן הצד השני מנצח יום יום נצחון שאת תוצאותיו נראה בעוד זמן רב - שהרי עם הנלחם על חרותו נגד עושקו אינו יכול להפסיד לאורך זמן כי הוא משוכנע בצדקתו ומוסריותו (כן - משוכנע בצדקת שיטות מאבקו הטרוריסטיות. אבל לצד זה נוקט גם בגרילה נגד כוחות צהל). הנה בא דוד גרוסמן שכתיבתו בעליל מצביעה על היותו ציוני ועל כך שהוא מודאג מגורל עמו ומדינתו, ומציע חשבון נפש ושינוי הכרחי ואתה אומר לו - חלילה. הבה נשקע עוד יותר בזוהמתנו.
כאמור מאמרך אינו שווה קריאה. הוא שווה יריקה.
כתוב תגובה ל- ש. ר.
אחת התגובות המטומטמות ביותר
  שרון ר.   10/02/08 23:13
קופץ לו שמאלני בור והדיוט ונופח כאן את אוסף הקלישאות שהשמאל הפוסט ציוני ההזוי שופך כאן כנהרות ביוב. שום הוכחה כמובן לדבריך, שום מובאה היסטורית - אוסף נפיחות ותו לא.
הבורות שלך בהיסטוריה של א"י משולה לחור שחור. עומק אין סופי. אז מה הפלא שהגענו לאן שהגענו?
אם אתה רוצה להתחיל ולהבין את המציאות תתחיל מספרה של ג'ואן פיטרס - "מאז ומקדם". ספר שחבריך לשמאל ההזוי ניסו להשמיץ כי הוא האיר אותם ואת שכמותם באור הנכון - אוסף של פלצנים בורים.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
למי אתה קורא שמאלני?
  שר   12/02/08 01:03
אני לא שמאל ולא עגבניה. אבל גם לא פאשיסט, בעוד שמדבריך ניכר שאתה פשיסט עיוור מולך כעיוור. מה שאתה קורא שמאל אצלי אלה דברים שחלק ניכר מהמרכז וגם מהימין השפוי מבין ומקבל היום. זה שיש לכל מטבע 2 צדדים ומול העם היהודי יושב עוד עם, סובל הרבה יותר ממך, נהרג הרבה יותר ממך, נלחם ולא נכנע בתנאי מאבק קשים ממך - כבר כמה זמן? אז כל עוד הוא יסבול גם אנו נסבול (בגלל אנשים כמוך)
אולי גם ראש ממשלתך וקודמו שרון הם שמאל בעיניך. הם דברו עם העם הפלסטיני והכירו בזכויותיו - אלא שלא מספיק!
ועל הכרת תולדות א"י אתה תלמד אותי? תנך אתה כבר יודע? אני משוכנע שאני מכיר טוב ממך את כל אלה. הרי הבורות ואי הידיעה הן אם כל חטאת ואם הפאשיזם. אני לומד ולמדתי אותם וכנראה כניגוד אליך גם הבנתי מה שלמדתי. ועוד הבדל בינינו - שאני וחלק ניכר מהמרכז הציוני כמותי יודעים להכיר במציאות משתנה שאם לא נכיר בה נמחק.
בגללך. אני תוהה אם אתה מודע שאתה משת"פ של חמאס - איזו ברית לא קדושה!.
כתוב תגובה ל- שר
18
בין זיקה למולדת להתלהמות מתנחל
  עלוה   10/02/08 13:47
מה קשורה זיקה למולדת ובניין הארץ לדעה על ההתנחלויות. בניין הארץ בתחום הקו הירוק זועק לשמים, הנגב ריק, הגליל משווע להתיישבות יהודית ולכן ההתיישבות המיליטנטית, הבלתי מתחשבת והדורסנית בשטחי יהודה ושומרון מעוררת התנגדות עזה בקרב חלקים גדולים בעם ובצדק. לכן טול אתה ושכמותך קורה מבין עיניך ותביט בעיניים קצת פחות מתלהמות וקצת יותר פתוחות וחכמות ותבין שיש מקום לבנין, זיקה ומשמעות ע"פ גרוסמן, בגבולינו הירוק ,הצודק יותר.
כתוב תגובה ל- עלוה
עלוה של מה? מאדים?
  קורא ותיק   10/02/08 15:34
הנגב שומם? - מתי ביקרת בנגב? הוא מזמן נכבש ע"י הבדואים.
הגליל? - מתי ביקרת שם? - הוא מזמן נכבש ע"י הערבים.
כל נסיון להקמת ישוב יהודי האזורים אלה ניתקל בהתנגדות ציבורית ומשפטית של הערבים ותומכיהם משתפי הפעולה היהודים.
מה את מקשקשת סיסמאות שקריות על קו ירוק?
מנכסת לעצמך את "רוב הציבור"?
מתייהרת לכנות דעות ימניות כ"התלהמות"?
הסתכלי במראה - את מייצגת את השמאל ה"בור ועם הארץ" במלא דמותו - כיעורו.
כתוב תגובה ל- קורא ותיק
19
גורי - לא הבנת - זה מדהים
  מבין עניין   10/02/08 14:07
הוא בס"ה התכוון לעתון "הארץ"!!!
בעלי העתון מודאגים מהירידה בתפוצתו ושלחו את ה"סופר"
לעודד את הקוראים לשיבה אליו...
כתוב תגובה ל- מבין עניין
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il