w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גורלם של החטופים אומנם נוגע לליבו של נתניהו אבל אינו יכול להיות נייר הלקמוס למדידת ההצלחה או הכישלון בשדה הקרב
דרור אידר
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
מירב ארד
מירב ארד
גם השנה לא מוותרים על החגיגה בלבן: פעילויות, טעימות וחוויות ברוח החג לכל המשפחה בכל רחבי הארץ
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
באהבת האדם שלה גילמה את הכורח לשמור על ידידות המגשרת על חילוקי דעות עם אנשים מ"המחנה האחר"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
וינברגר: בגין יצא מדעתו
מאת: איציק וולף  |  30/12/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
החלטה נבונה למרות הלחץ האמריקא
  דן ה   30/12/11 09:03
כתוב תגובה ל- דן ה
2
קספר וינברגר
  קורא   30/12/11 09:06
יזכר לדרעון עולם כמי ששלח את פולארד לכלא רק בגלל שנאתו לישראל.
כתוב תגובה ל- קורא
3
האמנם טעה ויינברגר?
  ש. שאול   30/12/11 09:17
מי שמתעמק בתולדות חייו, מזהה מיד שמנחם בגין התנהל תמיד על הציר הביפולרי שבין פסגות ההתלהבות לתהומות הדיכאון. זה התחיל בנאום המתלהם ב"ליל הברווזים", שבו חיזק את ליבם של חיילי צה"ל הנלחמים באוייב שקם עלינו, אלא שלא פרצה שום מלחמה - בסך הכל היה מדובר בתרגיל קריאה פומבי למילואים שהשתבש. וזה נגמר במילים האחרונות שנשמעו מפיו בפומבי: "איני יכול עוד" (28.8.83), עד שנמוג ונפטר בנסיבות מסתוריות ב-9.3.92. אז אולי ויינברגר זיהה את אשר העדפנו שלא לראות?
כתוב תגובה ל- ש. שאול
אומר לך משהו
  המגיד   30/12/11 10:32
יכול להיות שיש בזה משהו. אבל נראה לי שיותר מכל דבר אחר דווקא השמאל הישראלי מתלבש על האבחנה שלך כמו כפפה על יד. אופוריה ודיפרסיה, שביעות רצון עצומה ויאוש מר מתחלפים זה בזה במהירות וגוררים קשת של התנהגויות אימפולסיביות, רגשות עזים של שנאה וזעם וכיו"ב. נראה לי שכל בני העם היהודי לוקים בזה במידה כזו או אחרת, אבל בשמאל מדובר בשריטה ממש ממש קשה, משהו שמזכיר מיגרנות כרוניות קשות המטריפות את הדעת.
כתוב תגובה ל- המגיד
כמה רוע אפשר לבלוע.
  אהוד פרלסמן   30/12/11 10:38
מנחם בגין היה נפש טהורה ואצילה, משכמו ומעלה גבוה מבחינה מוסרית מכל ראשי הממשלה שהיו לנו. אין היום מי שחולק על התועלת שבהפצצת הכור, כיון שגם שמעון פרס, שהתנגד, אמר שהם ישיגו נשק אטומי בדרכים אחרות, והעובדות מוכיחות שהוא טעה, והם לא השיגו.

מעבר לרשעות שבתגובתך יש בה גם טפשות: באיזה נסיבות מסתוריות מת אדם בן קרוב לשמונים? הוא צריך היה לחיות עד גיל 120 כדי שתיקח בחשבון את האפשרות שהוא מת מות טבעי?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לא זו השאלה
  ש. שאול   30/12/11 12:30
אין ספק שהוא מת מוות טבעי, בהיותו בן 79. אבל, כמו שנוהג לומר המנהיג הנערץ, לא זו השאלה. השאלה היא: מה היתה אותה מחלה מסתורית, שהביאה להסתגרותו המוחלטת מעין הציבור ומדוע אסור לעם היושב בציון לדעת את מלוא הפרטים? יש לכם משהו להתביייש בו? אתם חוששים שאולי בטיבה של המחלה יש כדי להסביר התנהגויות והחלטות של האיש מראשית דרכו הפוליטית? מסתורין כזה סביב נסיבות מותו של מנהיג נהוג רק במשטרים דיקטטוריים אפלים!
כתוב תגובה ל- ש. שאול
ומה עם התמוטטותו ואישפוזו
  של רבין   30/12/11 20:43
רבין התמוטט ואושפז במחלקה לפגועי נפש בתקופת ההמתנה בששת הימים. גם במלחמת העצמאות הוא ברח ונטש את פקודיו בשדה הקרב. לטענת ההסטוריון הצבאי אורי מילשטיין מאז ולתמיד הוא סבל מפוסט טראומה
האם זה לא השפיע על החלטת אוסלו שלו
כתוב תגובה ל- של רבין
עוד על נאום "ליל הברווזים"
  ש. שאול   30/12/11 10:40
קורא קבוע, היודע את זהותי, הפתיע אותי בפרטי פרטים מנאום "ליל הברווזים", שנשא בגין בכנסת ב-1.4.59 , הלקוחים מתוך הפרוטוקול הרשמי של הישיבה, כפי שהוא מופיע ב"דברי הכנסת". הנאום היה כה מגוחך, שרבים סברו שהוא מהווה את קו הסיום בקריירה הפוליטית של האיש. אבל הם טעו. חלפו 18 שנים מפרשת "ליל הברווזים" והנואם ברוך הכישרון, שחיזק את ליבם של חיילי צה"ל במחלמה שלא היתה ולא נבראה, נבחר לראשות ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- ש. שאול
קריירה מלאת הצלחות לבגין...
  ירון זכאי 1   30/12/11 13:24
(1) כנראה שאתה קורא דברים מחוץ להקשרם. מנחם בגין ישב 5 שנים בכלא סובייטי וממנו יצא להנהיג את האצ"ל במלחמתו בבריטים וניצח. אילו הייתה הקריירה שלו מסתיימת אז, דיינו. כבר היה נחשב למנהיג גדול בקנה מידה היסטורי.! אצל האנגלים הוא היה שנוא יותר ממאטמה גנדי, כי לאחר החלטת בריטניה להחזיר המנדט לאו"מ, מיד היה ברור כי אם 100,000 אנגלים מצוידים בכל כלי נשק קיים לא הצליחו למנוע עצמאות מהיהודים, אזי ברור ש-40,000 אנגלים לא יוכלו לעשות דבר כדי למנוע עצמאות מ-400,000,000 הודים. ואכן לא נדרש מההודים דבר מעבר להפגנות מעטות, ושביתת רעב קצרה של גנדי. היה ברור שאם תקום מחתרת הודית הבריטים ישחטו, והייתה הדוגמה העברית לעולם. (2) באשר ל"ליל הברווזים"; ההקשר הנכון הוא "גבולות אושוויץ" שלפני מלחמת ששת הימים. ישראל הקטנה אינה מצוידת באמצעי מודיעין חדשניים כאלה שיש היום(לוויינים, מטוסים, וכ"ו). כל תרגיל קטן במדינות ערב מקפיץ את צה"ל לכוננות מלחמה כדי שיספיק לבלום את הערבים מכיתור ירושלים על ידי ניתוק הכביש אליה, ביתור המדינה במותניים הצרות בכפר סבא, וחיתוך אילת והדרום בין מצרים וירדן. אם שליט ערבי התעורר על צד שמאל; מיד גויס צה"ל בחיפזון, ומיד הייתה תחושת מלחמה באוויר. מדוע אינך בא בטענות לראש אגף המודיעין יהושפט הרכבי שגייס את צה"ל בליל הברווזים לשווא? איפה גבורת הממשלה שהדיחה את הרכבי לאחר שהתברר כי הגיוס מיותר?! הרי ברור שאי אפשר לבוא בטענות על דבר כזה לח"כ בגין מהאופוזיציה, שבכלל היה ממודר ורק ידע שיש גיוס נרחב ובהול. (3) 29 שנות אופוזיציה היו רומסים כל מנהיג סביר, והוא הגיע אחריהם למשרד ראש הממשלה. חודש לפני הבחירות שבהן ניצח לקה בהתקף לב שהחליש אותו(1977). התרופות שהיו אז היו בעלות תופעת לוואי שגורמת לדיכאון. למרות זה תפקד בגין משך שנים כראוי, והפצצת הכור שבזמנו גרמה לגינויים רשמיים בעולם בעצם עוררה שמחה בעולם האמיתי, ומעט מזה ניכר במכתב השגריר הבריטי המצוטט כאן. (4) "איני יכול עוד" אמר בגין בפרישתו שנים אח"כ כאשר היה מותקף ללא הגיון על ידי "שלום עכשיו" בתקשורת. המציאות היא שהיום כולם יודעים כי הפצצת הכור העיראקי צוינה לשבח על ידי מאות חברי קונגרס אמריקניים 10 שנים אח"כ לפני מלחמת המפרץ הראשונה! (5) בגין לא היה אפילו קרוב בחייו למאניה דיפרסיה. זה עיוות היסטורי נוראי שאתה יוצר או מקדם. אגב גם בן גוריון נאם בכנסת את "נאום מלכות ישראל השלישית" כאשר נודעו תוצאות מבצע סיני וצה"ל הגיע לתעלת סואץ. בהיכנסו למכונית אמר לעוזרו נבון שלימים הפך לנשיא החמישי של מדינת ישראל כי הוא מצטער על הנאום שנאם רגע קודם. גם למנהיגים גדולים נפלט לפעמים משהו בהשפעת הנסיבות ההיסטוריות. צריך להיות אדם גדול כדי לעמוד ליד אירוע היסטורי, קל וחומר, קשה להישאר אדיש כאשר אתה קולט שהתרחש אירוע היסטורי לעיניך. (6) מי ששפיותו מוטלת בספק הוא היהודון קאספר ויינברגר אשר במבט היסטורי קשה למצוא משהו חיובי לומר עליו. השנאה העצמית לעמו ומוצאו אינה מעידה על שפיותו.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
לירון זכאי 1
  ש. שאול   30/12/11 16:22
לא נחוץ הרבה כדי להוציא את הג'ננה מחסיד שוטה של בגין. לפרשת "ליל הברווזים" לא קדמה שום התראה ולא היה שום מהלך עויין מצד מדינה ערבית כלשהי. בסך הכל היה מדובר בתרגיל קריאה פומבית של צה"ל, שעקב אי הכנה מספקת גרם חרדה רבה בציבור, ולכן הודחו מיד קצינים בכירים, בהוראת דוד בן גוריון. באותה ישיבה הזוייה בכנסת, כשבגין המתלהם עמד על דוכן הנואמים ודיבר דברי הבל, התפקעו כל הח"כים מצחוק. אבל שוב - איזה ערך יש לעובדות כשמדובר במעריץ שרוף? אני תוהה אם לא ראוי לך שתחליף את הכינוי ל"ירון זכאי 0".
כתוב תגובה ל- ש. שאול
לפושק השפתיים ש. שאול הבור
  מבקר התגובות   30/12/11 21:23
היכן ראית שירון כתב כי הייה מהלך עויין מצד מדינה ערבית ?
מה שירון הסביר הוא כי בגבולות הרביעי ביוני 67 מדינת ישראל הייתה לחוצה ונערכו תרגילי גיוס מפעם לפעם, התורה הבטחות של אז דגלה בגיוס מהיר והעברת המלחמה לשטח האוייב ועל רקע זה תרגיל גיוס שלא הוכן וערר מהומה והתרגשות, ח"כים נסערים עלו לדוכן הכנסת.
אני בן התקופה ההיא, חייתי את המציאות הבטחונית של אז וירון מדייק בדברין.
אל תשקר ואל תסלף, שום ח"כ לא התפקע מצחוק באותו מעמד, ולפי העדויות מאז על הדברים בכנסת אלה היו פני הדברים :

"על המגיבים נמנה גם מנחם בגין ראש האופיזציה דאז, אשר פותח בביקורת נוקבת נגד העלמת המידע מהכנסת ובו בעת מקפיד להפגין נאמנות לאומית ומצהיר על תמיכה מלאה במהלכי צה"ל. לעומתו יוצאת חברת הכנסת אסתר וילנסקה (חברת מק"י) בקריאה נרגשת למנוע מתקפה צה"לית: "בל יצא צבאנו מגבולות ישראל"."

כעת מי יותר אחראי ונבון יותר ? האם הח"כית השמאלנית הדפטיסטית (שמהלכיה כנראה הוכתבו ע"י הקרמלין) או בגין התומך ?

מי סיפר לך שהיו צחוקים בקרב הח"כים ? כולם שיקשקו אז..

כעת מוטב כי תידום על סדרת ההבלים המטופשת שהעלית כאן.
כתוב תגובה ל- מבקר התגובות
סתם טיפשות
  יוסי מ   31/12/11 11:23
בתגובה הזו שלך, הורדת את הדיון לזבל. בלי השמצות אישיות אי רפשר? נכון שירון הוא מעריץ של בגין ואולי נסחף קצת,אבל זה לא הופך את טיעוניו ללא נכונים. ואגב, הדברים שלך הם אלה שלא חופפים למציאות ובהם יש במובלע, לא מעט שינאה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ירון, תגובה מצויינת
  מבקר התגובות   30/12/11 21:00
ותודה לך שהעמדת את דמותו של בגין בפרוורציה הנכונה של הזמנים.
יישר כוח.
והבוז לבורים ועמי הארצות, פושקי השפתיים וחורצי הלשון
כתוב תגובה ל- מבקר התגובות
תגובתך - רשע בהתגלמותו!
  סיישל   30/12/11 10:40
כתוב תגובה ל- סיישל
הלוואי וזכינו לבגין נוסף
  עטרה שגב קלימי   30/12/11 11:02
משום צניעותו ענוותו וחיבורו לעם היושב בציון.
כתוב תגובה ל- עטרה שגב קלימי
מצב הנפש אינו רלוונטי
  פו   30/12/11 13:05
הצלחת תקיפת הכור בעיראק ב1981 צריכה להבחן במונחים ביטחוניים ומדיניים. היומרה של איזה פישר שחושב עצמו ל"מדען נפש" להסביר לנו את מצב הנפש של המנהיג בעת קבלת ההחלטה ובזמנים אחרים היא מגוכחת ואין לה כל רלוונטיות לענין. בגין היה ראש ממשלת ישראל בעת ההיא ועל הכף עמדה שאלת בטחונו של העם בישראל. באופן כללי יש לומר, שהדבר הטוב ביותר שמדעני ורופאי הנפש יכולים לעשות למען הדסיפלינה שלהם - הוא לדבר כמה שפחות ולהתרכז בעזרה למי שזקוק לה. ולשאוף להישגים מוחשיים בתחום.
כתוב תגובה ל- פו
מחלת הנפש של השמאל
  אחמד זיבי   30/12/11 19:34
וינברג היה אחד האנטישמיים הגדולים בארצות הברית מאז ומעולם.מחלת הנפש שהוא לקה בה,הדביק בה את השמאל,עם המוח הצר והמעוות שלו.לפני שמזכיאים את השם הקדוש מנחם בגין,צריך לקוד קידה,זה היה ראש הממשלה הכי ישר,הכי הוגן,הכי גדול,עשה שלום,העלה את הכלכלה מקומוניזם לקפיטליזם ורווחה,השמאל יודע רק להשמיץ,אם היה לו במה להתגאות ניחא,במה השמאל יכול להתגאות??? בהסכמי אוסלו,בשליטה בתקשורת,בשליטה בטלויזיה,גם את ערוץ 10 השמאלני החולה מממן רון לאודר,הסציאליסטים בערוץ 10 משתכרים 100,000 ש"ח ומעלה לחודש ומיבבים צדק חברתי,השמאל מעולם לא למד,הוא נשאר 5000 שנה מאחור.רק לבקר,לנגח,להשפיל.תעלה דבר אחד טוב שהשמאל עשה בהיסטוריה,אחד!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
4
גם המדינאי הדגול שימון פרס התנ
  ב.ל   30/12/11 09:30
כתוב תגובה ל- ב.ל
5
בגין היה תמיד מטורף גלותי
  עובדה הסטורית   30/12/11 10:55
לכן גם ברח מראשות הממשלה כמו עכבר מורעל לביתו, ללא מתן הסבר. והתחבא שם עד יום מותו.
כתוב תגובה ל- עובדה הסטורית
6
מהגולה התקשרו וסיפרו לי שפרס
  הופיע ב-TV וקטל ה   30/12/11 11:02
הפעולה. ונאלצתי להסביר שהכול "פוליטי" - אפילו אם מכים באויבינו - "חוטפים" מאלה שלא יכולים להשלים שזמנם עבר.

לו חלילה הפעולה היתה נכשלת - אולי היה מקום להרהורים כאלה ואחרים, אך מאחר והפעולה נחלה הצלחה - היה מקום לשבח ובעיקר בעולם כולו. כלפי פנים - תמיד אפשר לעשות הערכת מצב ואל לא לדלוף החוצה.

מיכל מירושלים

כתוב תגובה ל- הופיע ב-TV וקטל ה
7
מנחם בגין.-שמעון פרס
  ויקטור קרית טבעון   30/12/11 16:22
החלטתו של מנחם בגין לאשר השמדת הכור העירקי נוהלה בפורןם מצומצם (בגין-שמיר-שרון)הוא לא רצה שזה ידלוף למפלגות השמאל כדי לא לסכן את חיי הטייסים, הוא דחה מספר פעמים את יציאתם של הטייסים לפעולה וכשנודעו לו כל הפרטים שעל דעתו מספקים, בגין אישר את הפעולה. שמעון פרס היה בין המתנגדים החריפים , הוא התנגד לפעולה והוא האשים את בגין שהחלטתו של בגין הייתה "תרגיל בחירות". משום שהפעולה יצאה לפועל לפני תקופת הבחירות. יש לציין שההחלטה לחיסול הכור הייתה מורכבת מבחינה בטחונית,מדינית,ופוליטית, ההחלטה והדיונים והאמונים של הטייסים שעד הרגע האחרון לא ידעו לשם מה כל האמונים האינטנסיבים, וגם כשיצאו לדרך דאגו לדממת קשר עד הגיעם לכור.וזה התנהל בסודיות מוחלטת הרבה חודשים לפני מועד הבחירות, ההחלטה נבעה מחשש לבטחון ישראל בלבד.ומי שחשב אחרת טעות בידיו וביודעין שלא.
כתוב תגובה ל- ויקטור קרית טבעון
8
עובדות!עושות את ההבדל.
  אבנר אביב   30/12/11 20:40
גם המנג'ר של מנצס'טר יונייטד נושא את התואר סר,אין זה מעיד על התמחות ספציפית,המקנה לנושא התואר סמכות לאבחנה(דיאגנוזה).ה"סר" האנגלי מסר לויינברגר האמריקאי את התרשמותו,ואתה שאול הלא מקורי מצטט דברים בשם אומרם,אזי נכון שישנו "המעריץ השרוף" אל מול המתעב הכרוני ואין משנה העניין אלא שליחת החץ המורעל לגופו של האדם מבלי להתבסס על עובדות. "המוות המיסתורי" הוא עניינו של הפתלוג ושל חוקר מקרה המוות,איבוד הדעת זו קביעתו של הפסכיאטר.והנה הלך לו שאול לחפש את אתונותיו ומצא מלוכה.רדיפת שאול את דוד העבירה אותו על דעתו,אני מאחל לך בריאות.
כתוב תגובה ל- אבנר אביב
9
מזלנו שהיה לנו את בגין ב81
  יהודי ישראלי   31/12/11 00:48
אם לא היה לנו את החכם באדם מר מנחם בגין זצ"ל .בשנת 1981 כראש ממשלה אשר החליט להשמיד את הכור הגרעיני של סאדם. אז בטוח שבינואר 1991 היינו אוכלים הרבה גרעינים מהטילים ששלח סאדם מעירק ..... לדעתי כל יהודי ישראלי צריך לקום כלל בוקר ולהודות למר מנחם בגין זצ"ל . היחידים שסובלים ממחלת נפש הם אותם מנהיגים משנת 1992 שלא השמידו לפחות פעם בשנה את הכורים שאיראן בונה....
כתוב תגובה ל- יהודי ישראלי
בגין הטרוריסט היה אסון המדינה
  ציוני שפוי   1/01/12 11:19
כתוב תגובה ל- ציוני שפוי
איך אסון ל"מדינה"? הרי המדינה
  הפלשטינית לא קמה   5/01/12 23:58
אסון למדינה שלך אולי אך לא למדינה היהודית
כתוב תגובה ל- הפלשטינית לא קמה
10
קספר ויינברגר=מרור
  ויקטור ק. טבעון   31/12/11 01:44
הקספר הזה האכיל מרור את מנחם בגין אבל" היהודון "הזה לא הצליח להוריד את בגין על ברכיו.
לאמריקאים ישנה בעיית "אגו" לא יתכן שמדינה כמו ישראל שחיה על מענקים מידי שבה מארצות הברית , לא תשאל ולא תבקש אישור מארצות הברית על כל תזוזה שהיא מתכננת , האמריקאים החליטו שהם השוטר העולמי" שיכתיב,שינחה ושיאשר" הכל תלוי באינטרסים של אמריקה בלבד ולא יותר מזה.
ואים זה פוגע בכיס שלהם הם מיד מוציאים כמו שפולי מהגששים אומר את השי הציצי HASHI HATSITSIומה לא רק כדי לשמור על האינטרסים . לאור כל המהפכות במדינות ערב ששום דבר לא בטוח שם, ישראל הפכה לאינטרס העיקרי , כי כאן חיים שפויים.
כתוב תגובה ל- ויקטור ק. טבעון
11
לא יהודון, סב שלו התנזר
  יוחנן ybzaki   31/12/11 03:04
תיקונים קטנים לירון זקאי: מלחמת לבנון 1982-2000 היתה טעות שגעון של מנחם בגין שזירזה את העלמותו. שר ההגנה האמריקני ויינברגר היה נכד של מתנזר. ובכן לא היה יהודי או יהודון. גם לא חבר מרדכי. זכור כשר שנזקק למתן חסינות של הנשיא בוש על עדות שקר שהוא נתן לקונגרס.
כתוב תגובה ל- יוחנן ybzaki
12
בגין הגדול הוריד את ויינברגר ל
  זזזזזז   31/12/11 07:10
בשלב מסויים ויינברגר אמר / צעק / הוכיח את בגין ואמר לו
אתה עוד תכרע על הבירכיים לפניי
בגין עמד זקוף וענה לו
אני כורע רק בפני אלוהים
בגין היה גדול
כתוב תגובה ל- זזזזזז
13
וינברגר יהודי מומר, שונא ישראל
  איכפתית מר"ג   31/12/11 09:59
כתוב תגובה ל- איכפתית מר"ג
14
חבל שבגין לא"יצא מדעתו"גם נגד
  קורןנאוה טבריה   4/01/12 05:17
הרוצחים מ"אלטלנה"?!בגין נהג בחוסר מוסריות והגינות כלפי הקורבנות כשמנע מהם להתגונן על נפשם ולהשיב מלחמה שערה ברוצחים המתועבים,שרצחו, למרות הדגל הלבן שהונף על האנייה,בין הנרצחים היו ניצולי שואה=לא שוכחת לא סולחת!הפשע הנורא הזה מעולם לא זעזע את האנטישמים סלקטיבית?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il