w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ערבים-ישראלים שרצחו ושוחררו יקבלו קיצבה מהביטוח הלאומי
מאת: יואב יצחק  |  04/01/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מדינת אפרטהייד
  אבי22   4/01/14 12:13
למדינה המטומטמת הזאת קוראים מדינת אפרטהייד, היכן חכמי הגועליציה שנלחמים בטרור? בלאו הכי מדינת ישראל הכי מושמצת בעולם, לפות שתהיה הצדקה להשמצות!
כתוב תגובה ל- אבי22
2
חלם?
  לא יאומן.   4/01/14 12:16
כתוב תגובה ל- לא יאומן.
3
הגיון רב
  יהוידע   4/01/14 13:32
אני מניח שהכספים מגיעים בעיקר ממשפחות שבני משפחתם נפגעו.
כתוב תגובה ל- יהוידע
4
מערכת חיסון לקויה
  דונדי   4/01/14 13:34
יואב יצחק הנכבד, טוב שאתה מעיר, אמנם באיחור, ומעלה נושא חשוב כל כך. היכן מנמנמים עובדי מערכת הביטחון, עובדי המערכת המשפטית וחשוב מזה - חברי הכנסת!! מוסר לקוי הוא מחלה סופנית ומתפשטת לכל תחום. פוגעת בכל חלק בחברה. מה נעשה עכשיו? כשהרוצחים ששוחררו באונס אמריקאי גם יורקים בפנינו בקבלם תמיכה! סוציאלית! ישראלית ! עורו ישנים !! יתוקנו הכללים כדי למנוע זאת מן האויבים שעדיין לא ניצלו את השלומיאליות או השנאה העצמית הישראלית.
כתוב תגובה ל- דונדי
5
ויהודים שרצחו ערבים ?
  שלמה המגיב   4/01/14 13:54
מדובר בזכויות סוציאליות שמעוגנות בחוק , הרי אף אחד לא יבטל את תשלומי הביטוח הלאומי ליהודים שרצחו פלשתינאים ( עמי פופר ,חברי המחתרת היהודית ועוד) ושוחררו , או קיבלו חנינה או ישתחררו בעתיד. אי אפשר לבטל זכויות אזרחיות של עבריינים , קשים ככל שיהיו, ואפילו מרדכי ואנונו (מרגל האטום) שהשתחרר וחי בישראל , יקבל את תשלומי ביטוח הזקנה שלו , בעת שיגיע לגיל 67. זה אכן נראה אידיוטי ומרגיז , אך לא ניתן להעניש אזרח עבריין , באמצעות פגיעה בזכויות האזרח שלו , הרי גם כל האסירים הביטחוניים אזרחי ישראל , מורשים אפילו להצביע בבחירות במדינה ,תוך כדי ריצוי מאסרם בבית הסוהר !
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יהודים ניסו להגיב על מעלליכם
  מר אחמד "שלמה"   4/01/14 19:15
וצר שכך, אך פה ושם יש יהודים ש"לוקחים את החוק לידיים" לנוכח העובדה שבתגובה לרוצחנותכם אתם זוכים לחיי מנעמים בכלא ולביטוח לאומי על חשבון הקורבנות. אולי תפסיקו לרצוח יהודים? זה לא, מה? חלק משקרנותכם השגרתית מתאפיין בשיטת היפוך המציאות.
כתוב תגובה ל- מר אחמד "שלמה"
השלמה הזה יהודי לא אחמד
  איריס כהן   4/01/14 19:36
יהודי ששטפו את מוחו- שלטון החוק המהולל - שצריך לשנות את כל חוקיו מהיסוד !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
חבל, עשית לו את היום
  את טועה   4/01/14 20:05
הם מאוד אוהבים להתחזות. ליהודי קשה להבין מה הם מוצאים בהתחזות ליהודי ברשת. הם כבר מזמן עובדים בדרך זו עבור הטרור. בין השאר מטרתם להשניא את השמאל לעידוד מלחמת אחים, כפי שהם מקווים, כמו גם השנאת אשכנזים מזרחים דתיים וחילונים לאותה המטרה. אל תיתנו לכלב.
כתוב תגובה ל- את טועה
נתת לי רעיון.אם לא ניתן להעניש
  יתרו   4/01/14 20:19
אזרח עבריין , באמצעות פגיעה בזכויות האזרח שלו , וכל האסירים הביטחוניים אזרחי ישראל , מורשים אפילו להצביע בבחירות במדינה,אז חובה לשלול מהם את האזרחות ואת זכויות האזרח. מה יותר פשוט וזול מזה?
כתוב תגובה ל- יתרו
6
אין גבול לטימטום
  אליהו חיים   4/01/14 14:34
זה כמו הפנסיה של ח"כ בשארה, לתת לנחש פרס על הכשה ולכלב על נשיכה.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
7
עובדות מר יצחק! עובדות!
  גיטון 30   4/01/14 14:45
היה ראוי שכותב המאמר ידייק בעובדות. הרוצחים ששוחררו אינם אזרחי ישראל ואינם ערבים ישראלים אלא ערביי מזרח ירושלים שהינם תושבים. לא כל תושב הינו אזרח ונכון לרגע זה מדינת ישראל לא שחררה ערבי ישראלי אחד שהינו אזרח.... בנוסף יצטט מר יצחק את חוק הביטוח הלאומי שצוין על ידו במלואו שכן הנוסח המדויק כולל את המילים ..עשוי להיות זכאי לקיצבת הכנסה שלא תעלה על חדשיים...יש תנאים לזכאות זו במוסד לביטוח הלאומי. המוסד אינו מעביר שקל ללא הגשת תביעה לקיצבה... גם לקשישים,נכים ואחרים לפני שהוא מוציא את נשמתם בהתשה ובבדיקות לכן טוב היה עושה מר יצחק אם היה ממתין עם מאמרו עד לתשלום שהיה אולי מעביר המוסד לביטוח הלאומי לרוצחים המתועבים ואז מרים קול זעקה שהינה ראויה לכשלעצמה..וכולנו היינו מצטרפים לזעקתו.....
כתוב תגובה ל- גיטון 30
עובדות גיטון עובדות
  ע.ב   4/01/14 17:05
כפי שפורסם הרי שאותם רוצחים עליהם מדובר הם בעלי תעודת זהות כחולה,הווה אומר שהם אזרחים ישראלים הזכאים לפי ה(צ)חוק לאותם זכויות כמו כל אזרח.הדבר המחליא ביותר הוא שבדיוק מתחת לכתבה הזו יש כתבה על כל אותם אלה שהביטוח הלאומי עושה כמיטב יכולתו על מנת לגרוע מזכויותהם thepost.co.il
כתוב תגובה ל- ע.ב
נא לבדוק!
  גיטון 30   5/01/14 00:58
אתה טועה! תעודת זהות כחולה יש לכל ערביי מזרח ירושלים והיא אינה מעידה על אזרחות....הם אינם אזרחים למעט אלו שקבלו אזרחות על פי בקשתם ואושרה להם. הם תושבי מדינת ישראל...אתה מוזמן לבדוק שוב!
כתוב תגובה ל- גיטון 30
השוואה שאינה במקומה
  אהרון שחר   4/01/14 18:10
אין שום דמיון בין פשעם של נכים וקשישים למעשה הנאצל של רוצחי יהודים למען השלום. לאחר שרוצחי היהודים הוציאו את הנשמה ליהודים, אין טעם שהביטוח יוציא להם את הנשמה. בקיצור: יש להם פרוטקציה.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
ברור שלא!
  גיטון 30   5/01/14 01:05
וצר לי אם התקבל רושם זה. אני דיברתי על עובדות...לפי המאמר כבר נערך הביטוח הלאומי להעביר תשלום וטכנית זה לא כך...בנוסף, דעתי האישית ברורה וצוינה...אם יאושר לרוצחים הללו תשלום יש לא רק להקים קול זעקה אלא לצאת לרחובות....
כתוב תגובה ל- גיטון 30
השקרנות מלידה בה בורכת
  מר "גיטון 30"   4/01/14 19:08
פלוס דאגתך לדמוקרטיה הישראלית הנפגמת בשל אזרחיה היהודים הלא מתורבתים, ואי דאגתך לדמוקרטיה המצוינת במדינות ערב הנאורות, חושפו את התחזותך. אז מה, אתה אוהב את אחיך המחבלים היקירים.
כתוב תגובה ל- מר "גיטון 30"
תגובה לא ראויה!
  גיטון 30   5/01/14 01:22
תופתע בוודאי שמשנתי הפוליטית היא ימין...ימין ימין...לא ימין מרכז...ודעתי האישית היא עונש מוות למחבלים! ולמרות זאת יש לדייק בעובדות! זו מהות תפקידו של עיתונאי! אין לזה קשר לדמוקרטיה או נאורות כלל ופניני הלשון שלך לא ראויים להתייחסות!
כתוב תגובה ל- גיטון 30
איני מאמין לך
  ובכן..   5/01/14 03:12
אינך צריך להציג שאתה "ימין". גם אני לא ימין. אז? אני ממציא שאינם אזרחי ישראל בעוד הם בעלי ת.ז. ישראלית? מי שטוען לדיוק ולוגיקה.. ואח"כ אתה רוצה שיאמינו לך גם.
כתוב תגובה ל- ובכן..
בדוק שוב ללא התלהמות!
  גיטון 30   5/01/14 11:47
ת.ז. כחולה אינה סימן לאזרחות בלבד אלא גם לתושבות! לערביי מזרח ירושלים אין זכות בחירה לכנסת וכן אינם בעלי דרכון ישראלי. אם רצונם לצאת לחו'ל הם רשאים רק דרך מעבר אלנבי או הירדן. אינך צריך להאמין לי. בדוק בבקשה ולאחר מכן אל תתבייש לומר שטעית!
כתוב תגובה ל- גיטון 30
8
לספח את השטחים ולתת לכולם
  גאוני הימין   4/01/14 15:05
מענין מה רוצה הימין לעשות עם ערביי השטחים, ברגע שלפי חזונם יסופחו השטחים. חישבתם את קיצבאות הסעד ומענקי הלידה לערביי השטחים?
כתוב תגובה ל- גאוני הימין
9
טירוף האזרחות..
  ירון זכאי 1   4/01/14 16:28
הכנסת יכולה לחוקק שהרג יהודים שולל אזרחות. בכלל, אם זו מדינה יהודית? אז ברור למי מותר להיות בעל אזרחות, והאחרים שיקנו ביטוח לאומי של מדינות אחרות, או חברות ביטוח. כיוון שהכנסת מלאה בוגדים ופחדנים. כיוון שרוה"מ איננו מצליח אפילו להגדיר במו"מ שתמורת הקמת מדינת פלסטין תהיה מדינת ישראל רק ליהודים. נאלץ כולנו לכבוש את הארץ נקייה מערבים.!!!
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
10
אמת בפרסום
  אמת בפרסום   4/01/14 16:49
עיינתי בחוק הביטח הלאומי ושם אין איזכור לסעיף שצוטט בכתבה וגם אין שם בכלל בעיף 3.23.1 שהכותב מזכיר בכתבה!!!!
כתוב תגובה ל- אמת בפרסום
11
זו הסופר-נאורות והסופר-אנושיות
  של מדינתנו העלובה   4/01/14 17:33
כתוב תגובה ל- של מדינתנו העלובה
12
אנחנו עם מטומטם
  אנחנו לא נשרוד!   4/01/14 17:39
כתוב תגובה ל- אנחנו לא נשרוד!
13
זה מה שמעודד טרור?
  אהרון שחר   4/01/14 18:04
והשחרור לא מעודד? שי צנוע, פרס ישראל, לחיצת יד חמה, ולהתראות ברצח הבא.
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
14
מדינה של מתאבדים
  א.פ   4/01/14 18:31
מדינת ישראל משלמת ביטוח לאומי למחבלים הרוצחים!

זו עובדה.

אם חשבתם שההשפלה וההתבזות עם שחרור המחבלים הייתה השפל ושיא השיאים של ההתבזות והחרפה העונתית שאליה הגיעו מנהיגי מועצת הגטו הישראלית- טעיתם!

יש שיא חדש שכנראה גם הוא ישבר בקרוב...

מדינת ישראל אשר מימנה את אחזקתם של הרוצחים בבתי הכלא, מימנה את החוגים שלהם, את פעילויות ההעשרה שלהם, את הלימודים האקדמיים שלהם (מקום ראשון- קורס רצח עם...),, את הטיפול הרפואי שלהם ואת האוכל המזין אותו קיבלו בבתי ההבראה של הכלא הישראלי- בתי כלא בהם הסוהרים -מפחד התפרעויות-הם האסירים בפועל. מדינת ישראל ירדה כעת לשפל מוסרי חדש!

כולכם- (כולל אותם אלו שהביטוח לאומי מסרב לשלם להם...) תממנו החל מהיום את החופש של אותם רוצחים מכספי הביטוח הלאומי. כלומר מהמיסים שלנו!

והתשקורת השמאלנית שותקת!!!

נא להפיץ את הבזיון והחרפה של מועצת הגטו הישראלית!!!
כתוב תגובה ל- א.פ
15
אי אפשר לעמוד בפתוי שלא
  איריס כהן   4/01/14 18:49
לרצוח יהודים - למעשה ערבי שלא רוצח פראייר - מקבלים מענק מהרשות הנאצית הפלשתינאית - ומענק של 50000 וכל חודש משכורת חודשית של 15009,ועכשיו מסתבר שגם הציוניסטים האהבלים משלמים - אז למה לא לרצוח ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
16
הבטוח הלאומי- שמתעמר ביהודים
  איריס כהן   4/01/14 18:55
משלם לרוצחים - צריך לחסל את מלכות הזלה הזאת- ימח שמם הם והחוקים שלהם !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
17
להוסיף קנס עצום לגזר דין,
  נחרים משכרות מאשף   4/01/14 20:12
גזר הדין של המחבלים צריך לכלול קנס כספי עצום. כיום הם מקבלים משכרת גדולה מאש''ף בגלוי לאחר השחרור. הכסף יוקפא לתשלום הקנס. לגבי המחבלים אשר שוחררו- על הממשלה לעזור לנפגעי המחבלים להגיש תביעה אזרחית לפצויי כספי. כל תשלום אשר ינסו לקבל מבטוח לאומי יוחרם.
כתוב תגובה ל- נחרים משכרות מאשף
18
לפי שפת הגוף של ביבי ליד קרי
  שבץ חלובה   9/01/14 17:54
הוא כבר ניכנע לוח לאורך כל הדרך והולך לחתום לו על כל מסמך שיגיש לו. אל שכחו שהמזיע בכפות ידיו הצביע בכנסת בעד נסיגה מחבל עזה ורק יומיים לפני הנסיגה בפועל התפטר מממשלת שרון כדי שהנסיגה לא תהיה רשומה על שמו. שפל מלוכלך האיש.
כתוב תגובה ל- שבץ חלובה
19
הליכוד הולך לממש את תוכנית
  ישראלי שזוכר   12/01/14 08:38
השוק האירופי לטווח הלא מידי שהותותה לפני כ 9 שנים ושהודלפה לישראל ע"י אחד שהשתתף בדיון בתוכנית וכנראה מצפונו הציק לו -התוכנית אומרת כי ישראל הינה נטע זר במזרח התיכון וצריך לבטלה והדבר לא יעשה מידית כדי שזה לא יראה כאנטישמי. תוכנית זו הינה מתואמת עם הגישה של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב ללחוץ על ישראל לסגת לגבולות 67 ולהחזיר חלק מהערבים שברחו ב48 יחד עם הפיתוי שארה"ב תערוב לביטחונה. את ממוש ההתחיבויות של ארה"ב למדינות באיזור אנו רואים בשנים האחרונות-למוברק למדינות הערביות במפרץ הפרסי לעירק לאפגניסטן ולסוריה
כתוב תגובה ל- ישראלי שזוכר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il