w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השמאל בישראל: אחרי הבחירות, מאין ולאן?
מאת: יעקב איציקוביץ  |  25/02/2009
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודק, אבללא מהסיבות האלה
  ייי   26/02/09 00:50
ראשית - אתה צודק. השמאל הציוני בישראל בנסיגה/דעיכה. שנית - אתה מזלזל עמוקות בשמאל ובמסר שיש לו. שלישית - אם מצביעי קדימה הם רובם שמאל, אזי לשמאל עדיין יש בסיס מצביעים משמעותי מאוד - אומנם לא קרוב לרוב כפי שיש לימין, אולם הוא אינו שולי/סהרורי. רביעית - הסיבות לדעיכת השמאל הם מגוונות. אציין: 1. מסר מבולבל לגבי הפיתרון עם הפלסטינים. ישנה הסכמה כל 2 מדינות, אבל עדיין, משחקים בקקה. 2. כתוצאה מעלייתו של החמאס ונושאי איראן, חיזבאללה, ושני המלחמות האחרונות, הציבור התיישר לימין המדיני. 3. השמאל הישראלי מזוהה עם האליטה, במיוחד האליטה האשכנזית, ובכך בסיס המצביעים שלו שונה מהותית מבסיס המצביעים של השמאל, של, נומר, צ'אבז. 4. ההצבעה נגד השמאל - יש בה עדיין סממנים של אנטי אליטיזם. 5. מסר עמום לגבי הענין החברתי כלכלי. 6. ש"ס כמפלגת ימין בעלת סדר יום מזרחי חברתי, לכאורה, מנטרלת הרבה מהשמאל. 7. השמאל בארץ מתיישר לפי הקו המדיני, והרבה הרבה פחות לפי הקו החברתי/כלכלי.
כתוב תגובה ל- ייי
אתה טועה ומתעה - הדרך להעלמות
  בן צבי   26/02/09 04:32
ראשית - השמאל הציוני בישראל בנסיגה/דעיכה. השמאל בדעיכה על דרך שכשלה כפי המתואר במאמר. שנית - המסר שיש לשמאל נכשל. לאורך שנים. במקום שלום עכשיו ראוי להקים תנועה בשם "התפכחות עכשיו" והנה כמה אמרות של טובי השמאל:. "החברים הטובים שלי במרצ, ירדו מהפסים בגלל הצורך לרצות את הפלסטינים בכל מקרה ובכל מצב" פרופ' אמנון רובינשטיין, מוסף "הארץ", 16/2/2007 "אין סיכוי להסדר עם הפלסטינים" הנשיא שמעון פרס, לשגריר ירדן בישראל, בארוחת ערב בביתו של אהוד ברק. "הארץ" 4/7/08 עמוד 1. "אי אפשר שרק ישראל תהיה המוותרת" הנשיא שמעון פרס, בראיון בגלי צה"ל, עם טלי ליפקין שחק, 10/11/08 בהקשר לשיחות עם אבו מאזן, ועם הנייה מעזה "הנוסחא שטחים תמורת טילים איננה עובדת" הנשיא שמעון פרס, בנאום באוניברסיטת אוקספורד, אנגליה 18/11/08 מכאן הוא שדווקא השמאל הוא הסהרורי במדינת ישראל. שלישית - אם מצביעי קדימה הם רובם שמאל, אזי לשמאל עדיין יש בסיס מצביעים משמעותי מאוד מבין מצביעי קדימה הרוב הוא ימין. כל פרוש אחר שלך הינו אשליה. שים לב, מתוך 28 של קדימה, 20 ליכוד, תוסיף לזה 15 של ליברמן, יוצאי ליכוד, ועוד את ה 27 של הליכוד עצמו, יש לך מציאות של 62 ח"כ יוצאי ליכוד שזו מציאות פוליטית חדשה בארץ. רביעית - הסיבות לדעיכת השמאל הם מגוונות. אציין : 1. מסר מבולבל לגבי הפיתרון עם הפלסטינים. ישנה הסכמה כל 2 מדינות, אבל עדיין, משחקים בקקה הבעיה של השמאל במסר הטיפשי שלו מתבטאת גם במסרים המצוטטים לעיל. במקום לשני העמים שתי מדינות, בזה הסדר, השמאל טוען שתי מדינות לשני העמים. . 2. כתוצאה מעלייתו של החמאס ונושאי איראן, חיזבאללה, ושני המלחמות האחרונות, הציבור התיישר לימין המדיני השמאל מביא מלחמות והימין עושה שלום ומחזיר שטחים. ואגב, עמיר פרץ בבחירות של 2005 טען כי האיום האירני הוא ספין תקשורתי של אריק שרון. עכשיו נכשל השמאל על ספין תקשורתי של ליבני.. . 3. השמאל הישראלי מזוהה עם האליטה, במיוחד האליטה האשכנזית, ובכך בסיס המצביעים שלו שונה מהותית מבסיס המצביעים של השמאל, של, נומר, צ'אבז דברים אלו הם חלק מהשגיאה הנמשכת של חלקים בשמאל. ההתנשאות. המשכת הדרך תוביל למפלגה שתהיה בגודל מריצת חצץ בבניין. ואגב, ניצן הורוביץ הוא תומך צאבס, כמו יולי תמיר. . 4. ההצבעה נגד השמאל - יש בה עדיין סממנים של אנטי אליטיזם שטויות. דברים מלאי עיוורון והבל. תמשיך כך ותמחק פוליטית. . 5. מסר עמום לגבי הענין החברתי כלכלי. אין שום מסר כלכלי במאמר מדובר על כשלון הדרך הכלכלית של השמאל. כור נמכרה.. הקיבוצים והמושבים עברו הפרטה.. תנועות הנוער נסגרו.. עזיבה בקיבוצים.. נכשלה הדרך. קרא שוב את המאמר. 6. ש"ס כמפלגת ימין בעלת סדר יום מזרחי חברתי, לכאורה, מנטרלת הרבה מהשמאל אין ואקום בפוליטיקה. השמאל נכשל גם בחזית הזו בהעדר דרך. . 7. השמאל בארץ מתיישר לפי הקו המדיני, והרבה הרבה פחות לפי הקו החברתי/כלכלי. הקו המדיני גם הוא נכשל. ראה הציטטות לעיל
כתוב תגובה ל- בן צבי
2
תגובה למאמר.
  עכברת ניסוי מהשדה   26/02/09 10:45
המסקנות המתבקשות מהמאמר החריף שלפנינו.
ד"ר איציקוביץ שהינו חוקר ומומחה לארגוניי חברות, מעלה פה - ללא משוא פנים , בצורה קרה וללא סנטימנטים, את הבעיות האקוטיות בהן ניצב כיום השמאל בישראל, שאחרי התרסקותו בבחירות 2009 חשוף כעת גם לשאלות וביקורות נוקבות כמו על כוחה הסקטוריאלי הריאלי של תנועת העבודה בתוך ההתיישבות העובדת.
ולא תעזור פה העובדה לגבי חשיבותה ההיסטורית של ההתיישבותית החקלאית, בניית המדינה והשמירה על גבולותיה כעוטף מגן ישראל.
הגדילו לעשות חברים החיים בתוך התנועה הקיבוצית, שעשו לעצמם חרקירי בעצם הפניית העורף למוסדות המפלגה והצבעתם למפלגת "קדימה" אשר מצעה המדיני אינו מגובש וברור.
יתירה מזו - בראשה עומדת כעת ציפי לבני שבהיותה שרת המשפטים, עצרה את תהליך ההתקדמות להפרטה הכוללת שהחלה בשנים האחרונות בקיבוצים.
כך שנכון להיום בעצם חברי הקיבוצים והמושבים נשארים עירומים מפה ומשם.
מצד אחד ההפרטה לא הושלמה בעצם אי עגינתה בחוק, בכנסת ישראל ואילו מצד שני - הביקורת המובאת כאן במאמר נוגעת במהות כוחו הצרוף של הסקטור הקיבוצי המתפורר.
הסכנה היא שאם הדברים הכתובים במאמר יפלו על אוזניים ערלות... והם יפלו מן הסתם, תחסם במהרה האופציה לשמירת מקום ריאלי לייצוג הולם בכנסת לאינטרסים של ההתיישבות החקלאית במדינת ישראל. דהיינו – מקומות 12 - 13 כבר לא ישמרו ובמקומם יכנסו מנדטים מערי המרכז הגדולות.
אותה חלוקה האי שוויונית של עוגת השלטון כפי שבעל המאמר כותב, תפגע קודם כול בהתיישבות העובדת ובשאלת ירושת קרקעותיה.
האם תעמוד בעתיד לחברי הקיבוצים 50 – 70 שנות אחיזתם בקרקע, גם הזכות להורשה לבניהם – זו שאלת השאלות העיקרית, הנובעת מעצם המאמר.
דמיין לך ד"ר איציקוביץ מה יקרה אם כל ההתיישבות החקלאית תזנח את הפריפריה בלב ברירה, בגלל חוסר מנמלי לזכויותיה הלגיטימיות על הקרקעות, ותעבור להתגורר לידך [ולו גם בבתים רבי הקומות] במרכז הארץ...

עכברה משטח הניסוי.
כתוב תגובה ל- עכברת ניסוי מהשדה
אין דיוק בדבריך
  בן צבי   26/02/09 14:42
את לא מדייקת. יש לך מספר טעויות גסות. מחוסר פוקוסיות, ואולי במכוון, ואת מובילה את הויכוח למקום אחר לגמרי. המאמר לא מדבר על הקרקעות שעליהם יושבים הקיבוצים ולמי הם שיכות. המאמר מדבר על כישלון פוליטי של השמאל וכולל בתוכו את ההתיישבות העובדת שאיננה תומכת במפלגות השמאל עבודה + מרצ בנוסף, היסטורית אין זה נכון לומר שרק ההתיישבות העובדת תרמה לביטחון ישראל, כדבריך. זה אפילו מביש לומר כך. בת"א ובירושלים נהרגו לצערי יותר אנשים באוטובוסים נפגעי טרור מכל הקורבנות של עוטף עזה. אז מה? מגיע להם בת"א קרקעות של המדינה? האם ההתיישבות העובדת נרתמת לאידיאולוגיה חדשה-ישנה הנקראת "מגיע לנו"? המאמר הזה עוסק דווקא בפוליטיקה. אם הטיעון שלך לגבי הבעלות על הקרקעות ראוי, אז איך קרה שההתיישבות של עוטף עזה הייתה בעד הורדת התנחלויות בגוש קטיף? מכך נובע הכישלון שלכם הפוליטי. האגואיזם, ההתנשאות, ושבלונת החשיבה המדינית. קוצר ראייה. המאמר מדבר על כך, שבבחירות הבאות מקומות 12 וגם 13 ברשימת העבודה ייתכן ולא יהיו ריאליים לכנסת.. זה שוב תוצאה של כישלון פוליטי מכול הכישלונות הפוליטיים, ראוי שאנשי ההתיישבות העובדת יבואו בטענות כלפי עצמם, קודם כל. לכן נאלצו לעבור הפרטה, בניגוד לרעיון האידיאולוגי. ומאידך, אם הקיבוצים היו רווחיים, האם הם היו מתחלקים ברווחיהם עם הציבור? עם מי? קיבוץ כפר עזה עם תושבי שדרות? ההתיישבות העובדת, לרבות הקיבוצים, נכשלו כלכלית בגלל התנהלות כושלת של עצמם. ולא של אחרים. בין מרכיבי הכישלונות היא סוג התמיכה הפוליטית שלא הועילה להם והביאה אותם אל עברי פי פחת. מי קבע שהקרקעות שעליהן יושבים הקיבוצים שייכים להם? בג"צ הרי פסק אחרת. האם הסגפנות והצנע הייתה נחלתה רק של ההתיישבות העובדת? ההתנשאות הזו היא אחד הגורמים לכישלון העצמי של הקיבוצים, וגם זה חלק מהכישלון הפוליטי. מי שמך לומר כאלו דברים?. לפי מה את קובעת עובדה כזאת? מה מעברות זה לא סגפנות? מה תלושי אוכל, צנע, זה לא סגפנות? (והיכן הייה מפותח השוק השחור?) ועוד כהנה אין סוף דוגמאות. ואיך הסגפנות הזו מתחברת לנאום "בריכות השחייה" של מנחם בגין? שוב הפעם כישלון פוליטי. לדעתי את צריכה קודם כל להפנים שההתנהלות של הקיבוצים, למשל, על ידי עצמם, היא קודם כל הגורם שהכשיל אותם. לפי דבריך שלך, אין הוכחה שאתם שילמתם אי פעם על הקרקע שבשליטת הקיבוץ. לכן הטיעון הזה שלך, שהמצטרפים החדשים דהיום, משלמים עבור הקרקע, הוא טיעון שדווקא עובד בדיוק הפוך, נגד הטיעון שלך. עבור קרקע משלמים. וראוי לשמור גם על הקבלות... חוץ מזה, ממתי ההכנסה העיקרית של ההתיישבות העובדת דהיום היא משטחי החקלאות? בהרבה מישובי ההתיישבות העובדת המשך הפעילות החקלאית היא פיקציה ידועה בציבור. ראוי לשאול על כך את חברי קיבוץ געש, או גליל-ים למשל. ח"כ אורית נוקד מתמצאת בכך היטב. ועוד דבר, מירכוז, טכנולוגיה והפרטה של ענפי יצור חקלאיים, מראים שכוח הייצור ויתרונו הכלכלי רב יותר וחסכוני יותר. אין צורך במאות דונמים לקבל תוצרת שניתן להשיג בחממה. גם נימוק זה מדגיש את העובדה שאין בסיס לטענה שיש אולי צורך לתת על בעלות על "כל" הקרקע של המדינה, למי שלא שילם עבורה. שוב הפעם כישלון בראיה הפוליטית. לא יהי שום גורם שיתמוך טיעונים כשלך.
כתוב תגובה ל- בן צבי
משהו על החלוציות בנגב.
  עכבר/ת המחשב   26/02/09 18:41
שילמנו עבור הקרקעות של המדינה בדם יזע ודמעות בעצם השבחתם ובעקבות כך גם בשמירה על גבולות המדינה.
אולם כיום, בין "משמר הנגב" ל"באר שבע", ישנה פזורה חדשה של התנחלות בלתי חוקית בדואית, מהשבטים השונים בנגב.
שלא לדבר על בקעת באר שבע שבעשור האחרון, התמלאה כולה בהתיישבות הלא חוקית הנ"ל.
מנהל מקרקעי ישראל והסיירת הירוקה כבר הרימו ידיים.
לעומת זאת באם היו יוצאים עשרה גרעינים כול שנה להתיישבות בנגב, היה לנו נגב יהודי פורח וגם היו משלמים על הקרקע בעצם עיבודה והשבחתה. זה אבסורד להעביר ביקורת עלינו מרעננה ומכפר-סבא בזמן שאנו שומרים על גבולות המדינה בעצם היותנו חיים כאן.
לידיעתך! בערים ערד, דימונה,מצפה רימון, וירוחם האוכלוסייה היהודית בהן הידלדלה כולה ותלויה מפרנסה במפעלים בודדים בנגב
וכול זעזוע כלכלי קטן. ראשית כול פוגע באכלוסיה החלוצית הזו. אם כול המנהיגים היו מחזקים את התנועה הקיבוצית, הייתה יותר התיישבות בנגב וכיבוש השממה. ראה את פעולתו של בן גוריון ז"ל שירד לנגב כחלוץ לפני המחנה.
האחרון בוודאי מתהפך היום בקברו למראה הבדואים הרוכשים ומשתלטים כיום על כול חלקה בערים לעיל.
בסופו של יום גם אתה מהמרכז תתגעגע עוד להתיישבות העובדת, המתכלה בגלל מחשבות כמו שלך המצביעות על חוסר ידע על בנגב. [בסוגריים הוסיף שבגליל המצב הרבה יותר גרוע].הנעשה
לסיכום:
ידידי הנכבד - הנך מוזמן בזה לצאת לסיור במרחבי הנגב בכדי לראות ולעמוד מקרוב על מה שניסיתי להסביר לך כאן.

כתוב תגובה ל- עכבר/ת המחשב
משהו על החלוציות בנגב.
  עכבר/ת המחשב   26/02/09 19:28
שילמנו עבור הקרקעות של המדינה בדם יזע ודמעות בעצם השבחתם ובעקבות כך גם בשמירה על גבולות המדינה.
אולם כיום, בין "משמר הנגב" ל"באר שבע", ישנה פזורה חדשה של התנחלות בלתי חוקית בדואית, מהשבטים השונים בנגב.
שלא לדבר על בקעת באר שבע שבעשור האחרון, התמלאה כולה בהתיישבות הלא חוקית הנ"ל.
מנהל מקרקעי ישראל והסיירת הירוקה כבר הרימו ידיים.
לעומת זאת באם היו יוצאים עשרה גרעינים כול שנה להתיישבות בנגב, היה לנו נגב יהודי פורח וגם היו משלמים על הקרקע בעצם עיבודה והשבחתה. זה אבסורד להעביר ביקורת עלינו מרעננה ומכפר-סבא בזמן שאנו שומרים על גבולות המדינה בעצם היותנו חיים כאן.
לידיעתך! בערים ערד, דימונה,מצפה רימון, וירוחם האוכלוסייה היהודית בהן הידלדלה כולה ותלויה מפרנסה במפעלים בודדים בנגב
וכול זעזוע כלכלי קטן. ראשית כול פוגע באכלוסיה החלוצית הזו. אם כול המנהיגים היו מחזקים את התנועה הקיבוצית, הייתה יותר התיישבות בנגב וכיבוש השממה. ראה את פעולתו של בן גוריון ז"ל שירד לנגב כחלוץ לפני המחנה.
האחרון בוודאי מתהפך היום בקברו למראה הבדואים הרוכשים ומשתלטים כיום על כול חלקה בערים לעיל.
בסופו של יום גם אתה מהמרכז תתגעגע עוד להתיישבות העובדת, המתכלה בגלל מחשבות כמו שלך המצביעות על חוסר ידע על בנגב. [בסוגריים הוסיף שבגליל המצב הרבה יותר גרוע].הנעשה
לסיכום:
הנך מוזמן בזה לצאת לסיור במרחבי הנגב בכדי לראות ולעמוד מקרוב על מה שניסיתי להסביר לך כאן.

כתוב תגובה ל- עכבר/ת המחשב
3
השמאל בישראל:אחרי,מאין ולאן?
  שמואל .מ   26/02/09 13:46
מר איצקוביץ היקר.
אתה טועה ומטעה.אני שיך ל70% באוכלוסיה אשר מוכנים להחזיר
את השטחים תמורת שלום אמיתי. אני שיך ל70% באוכלוסיה אשר
בעד הקטנת הפערים בין עשירים לעניים. נקרא לזה שמאל ,
סוציאליזם איך שאתה רוצה. אני שיך ל70% אשר משרת את המדינה
בנאמנות,צבא ,אזרחות והכל!!!. בימין היהודי המכובד מאוד,
יש מאות אלפים ואולי יותר שלא מתגייסים לצבא,לא עובדים,
לא עומדים דום ביום הזיכרון ולא מניפים את דגל ישראל.
מר איצקוביץ, השמאל שאתה כל כך מזלזל בו חי ,יחיה ועל אף
חמתך יחזור לשלטון!!!!
לידיעתך! אם השמאל הזה שלך יחליט לעזוב כולו את הארץ ,
המדינה תתפרק תוך 30 שניות!!!!!!!
כתוב תגובה ל- שמואל .מ
האם השמאל קם לתחיה?
  בן צבי   26/02/09 15:08
שלום שמואליק, אני מציע לך את תגובתיו של מחבר הספר "מזרח תיכון חדש", (מכיר אותו?) שמאז השלמת כתיבת הספר הזה שלו אמר את הדברים הבאים ואני מצטט: ציטוט ראשון: "אין סיכוי להסדר עם הפלסטינים" הנשיא שמעון פרס, לשגריר ירדן בישראל, בארוחת ערב בביתו של אהוד ברק. "הארץ" 4/7/08 עמוד 1. השני: "אי אפשר שרק ישראל תהיה המוותרת" הנשיא שמעון פרס, בראיון בגלי צה"ל, עם טלי ליפקין שחק, 10/11/08בהקשר לשיחות עם אבו מאזן, ועם הנייה מעזה הציטוט השלישי: "הנוסחא שטחים תמורת טילים איננה עובדת" הנשיא שמעון פרס, בנאום באוניברסיטת אוקספורד, אנגליה 18/11/08 הבה ונמשיך: ציטוט רביעי של עמיר פרץ, אז יו"ר מפלגת העבודה " האיום האירני הוא ספין תקשורתי של אריק שרון"... רוצה עוד.. אני אחסוך ממך את היתר כל מה שאני מציע לך זה תתפקח. תפקח עיניים. מדבריך אני מבחין שאתה לא רואה את ההבדל בין "שתי מדינות לשני העמים" לבין הנוסח הראוי יותר "לשני העמים שתי מדינות, בזה הסדר".. אני כמוך שייך לפי הגדרתך 70% מאזרחי המדינה בעד שלום.אלא שפשרה טריטוריאלית לא עובדת.. ההתנתקות הוכיחה זאת. תתפקח. אם לא שמת לב אינני ימין. אבל כל הסטטיסטיקות מראות שהאחוזים של המשתמטים משרות בצה"ל הם החרדים, לצערי על פי חוק, אבל גם בעיר ת"א, בהוראת הקב"ן. כך שהנתונים שלך הם רק קלישאות, שחוקות, ולא עובדות. אני שמח שאתה איתי בעד כיבוד סמלי המדינה. אבל אל תשכח שזו מדינה יהודית דמוקרטית. זו עדין איננה "מדינת כל אזרחיה". אני שמח בשמחתך ובתקוותך שהשמאל יחזור מתי שהוא לשלטון.. זה ראוי לחלום, על חזרה לשלטון, או על שלום. אבל זה קטסטרופה לחיות בחלום.. כמו השמאלניות שאתה חי בתוכה. לגבי האיום שלך שהשמאל יעזוב את הארץ.. אני מאוד נבהל..כי אתה נשמע כמי שהוא בעד טרנספר.. מאידך, אני יכול להפנות אותך לאתר של אל על.. זה לא ראוי לטוס בחברה שאיננה ישראלית.. בחייך, תהא קצת שמאלן פטריוט..תתפקח כמו שמעון פרס. ולסיום אצטט לך את אמנון רובינשטיין. ממיסדי מרצ. הוא מסביר מדוע הוא עזב את מרצ: "החברים הטובים שלי במרצ, ירדו מהפסים בגלל הצורך לרצות את הפלסטינים בכל מקרה ובכל מצב" פרופ' אמנון רובינשטיין, מוסף "הארץ", 16/2/2007
כתוב תגובה ל- בן צבי
4
יישר כוח
  יוסי32   1/03/09 12:28
ניתוח מדויק של המצב
כתוב תגובה ל- יוסי32
5
חנן וייס-שמאל וספין תקשורתי?!
  כל הראשים-שמאל   7/03/09 14:32
ביניש
מפכ"ל
רמטכ"ל
יועצ"מ
חשמל
צ'ייני
דו"צ
תקשורת
עתונות
עיני
דיסקונט

לא קבע בדימוס
wsoft.co.il

כתוב תגובה ל- כל הראשים-שמאל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il