w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023    לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
חיים רמון
חיים רמון
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם    אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים ...
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הצד המשחית של הפורנו
מאת: בת-שבע שפירא  |  21/06/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עוד חומניסטית מפחדת מפורנו
  אחד אחד   21/06/10 11:03
כתוב תגובה ל- אחד אחד
2
שאלה חשובה
  אביב ביהודה   21/06/10 11:15
הכותבת העלתה שאלה חשובה מאד - שאינה זוכה לדיון ציבורי ולטיפול מערכתי כפי הדרוש . נוכח מימדי העניין ונגישותו יש צורך בחשיבה מחודשת .
כתוב תגובה ל- אביב ביהודה
3
המין אינו סטיה!הדחקת המין סטיה
  שמוקלר   21/06/10 11:18
חינוך רבותי, חינוך זה כל העיניין!

היכן ההורים? היכן המחנכים?

מטאטאים את החינוך וההסברה אל מתחת לשטיח.
כתוב תגובה ל- שמוקלר
4
הכל מפחיד חוץ מהאיסלם
  אליק א.   21/06/10 11:20
הציונות, הימין, החרדים, המתנחלים ועכשיו גם פורנו. הדבר היחיד שלא מפחיד אותך זה האיסלם, חוקי השריעה, הזכות להתחתן עם ילדות, לחתוך באברי מינן, לרצוח אותן על כבוד המשפחה וכו'. למה שלא תתאסלמי כמו פאחימה ותארגני את עולמך הפנימי בהתאמה לחיצוני - הזדהות עם המוסלמים ומלחמה בכל השאר?!
כתוב תגובה ל- אליק א.
אתה לא "מדייק".
  מורה נבוכים   21/06/10 21:21


פרט לאיסלם הפשיסטי, הגברת מכורה לרוצחי מיליונים, כל עוד

הם באים מהצד שלה של המפה הפוליטית:

סטאלין "שמש העמים".

פול פוט.

מאו טסה-טונג.

ומעל כולם - הפדופיל שודד-השיירות הרוצח המתועב ממכה.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
5
צודקת בהחלט
  שמואל פ   21/06/10 11:27
ולכל אותם מכורי פורנו, שמקשקשים על זכות הפרט או זכות האישה לגופה או שאר סיבות מסיבות שונות (כמו לקרוא לגברת חומניסטית-מגיב מס' 1) אני אומר לכם רק זאת: ביום בו תרשו לבתכם _ אימכם ואישתכם יחד לעבור גנג-בנג אגדי עם שלל החדרות קשירות ויריקות רק ביום הזה אני אאמין לכם שהפורנו הוא בסדר ולא משחית תגובתו האותנטית והאמיתית של אדם נמדדת כשהמדובר ביקיריו, לא בו (לגבי עצמו יש מליון תרוצים)
כתוב תגובה ל- שמואל פ
6
לשמאל החילוני אין אלוהים
  יש לו פורנו חולני   21/06/10 11:59
כתוב תגובה ל- יש לו פורנו חולני
7
לפי התגובות פה
  או   21/06/10 12:21
אפשר לראות שהפורנו פוגע ביכולת להגיב לעניין. אילו תגובות הזויות!
כתוב תגובה ל- או
8
קואלציה חרדים+פמניסטיות= חורבן
  אחד שיודע   21/06/10 12:23
גברת מה מפחיד אותך יותר שאנחנו נהפוף לטהרן או שכמה גברים יהנו בלעדייך מפורנו טוב . כן כן אל תפחדי כול כך מעירום מחופש מיני וחופש של הגבר להנות קצת .
כתוב תגובה ל- אחד שיודע
9
פורנו זה דבר נפלא ונהדר
  אייל.ב   21/06/10 13:13
מי שלא טוב לו יכול ללכת מכאן לעזה או לאיראן. שלום ולא להתראות!!

כתוב תגובה ל- אייל.ב
10
מלכת הפורנו מתלוננת...מפליא...
  י.ש   21/06/10 17:32
גברתי "רבת-התוארים",כל הוויתך היא סטרפטיז ופורנו,מה לך

כי תליני?!...אם את חושבת שתואריך ועיסוקיך הרבים מסתירים

את היותך אשת פורנו את טועה...
כתוב תגובה ל- י.ש
11
פורנו
  rf5   21/06/10 22:22
יש דור מצויין של כוכבות פורנו.
כתוב תגובה ל- rf5
12
יש קשר ישיר בין עולם זה
  פלא יועץ   22/06/10 00:26
לבין כל מקרי ההתעללות בילדות ונערות בבתי ספר,מועדונים, ומקרי אונס וגילויי עריות בתוך המשפחה.הוזלת ערך האישה פוגע בכל רבדי החברה,גם בגברים ובילדים.חברה חפיצת חיים בכבוד,צריכה להפנים ולהתמודד עם התופעה באופן הראוי בכל המישורים,ע"י הקניית חינוך וערכים ראויים,ולתת לנערים עיסוקים חברתיים מעשירי רוח מחוץ לבית. צודקת הכותבת, ויתכן כי מהמקום בו היא נמצאת,ניתן לעורר פעולה חיובית בנושא.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
13
הצד המשחית
  אלי2   22/06/10 07:39
חבל שגב' שפירא - שכנראה מתמצאת בפילוסופיה, ספרות, עריכה ומוזיקה - טועה ומטעה. לא משנה עד כמה את אוהבת (או שונאת) פורנוגרפיה, עד כמה את ממשכת אליה או מתגרה ממנה, עד כמה זה נראה לך אסטתי, ועד כמה זה נראה לך פרסום ראוי - הייחוס הפשטני (והשגוי) שאת עושה בין צריכת פורנוגרפיה לבין "השחתה" הוא תוצר של האמונה שלך בלבד, לכל היותר.

מאות מחקרים נערכו על הקשר האפשרי בין שימוש בפורנוגרפיה (לסוגיה) לבין "השחתה" הקשורה בהשפעה שלילית על ערכים, עמדות, השקפות וכמובן התנהגויות בפועל. הממצא הקבוע והעקבי הוא שאין קשר כזה, אלא אם *מלכתחילה* מדובר על מקרים פתולוגיים.

מוטב לה לגב' שפירא שתתמקד בהתמחויותיה המקצועיות כך שתחסוך מעצמה ומקוראיה את הבורות והדעות הקדומות שלה.
כתוב תגובה ל- אלי2
פורנוגרפיה אינה משחיתה
  בת-שבע ש'   22/06/10 09:53
אשמח אם תוכל להפנות אותי לכמה מן המחקרים האלה - אסתפק בכמה עשרות (לא מאות; זה יותר מדי בשביל כושר התפיסה שלי..)
כתוב תגובה ל- בת-שבע ש'
הפניה ביבליוגרפית
  אלי2   22/06/10 12:07
צר לי, בת-שבע, אבל זמני והאנרגיות שלי מוגבלים מכדי להיענות לבקשתך. זהו אינו תירוץ או התחמקות אלא עובדה פשוטה. אבל את מוזמנת לכל ספריה אקדמית ובחיפוש פשוט תגיעי בקלות לחומר המתאים. צר לי - אין בעברית - אבל ממרים (וספרים) הכתובים באנגלית יש בשפע.

אני מקווה שתיעני לאתגר ותוסיפי דעת בנושא חשוב זה, שרבות מדי ההתייחסויות השגויות לגביו, מה שמביא לחיפוש המטבע מתחת לפנס ולא היכן שאבדה (אני מקווה שהמשל והנמשל ברורים לך).
כתוב תגובה ל- אלי2
14
תהייה וצער גדול
  בת-שבע ש'   22/06/10 09:40
מעניין איך כל קבוצת הטוקבקיסטים המשייכים את עצמם למחנה הלאומי/הימני הזקוף והגאה והמזדעקת בכל עת לתקוף ולהשתלח בגינויים ובנאצות ב'סמול' (ובתוך זה אותי באופן אישי), מצדיקים גם את תופעת הפורנוגרפיה - וממשיכים לקלל את מי שרואה בתופעה זו מְאֵרָה, אמצעי נוסף להשפלת נשים והפיכתן לאובייקטים בשירות הגברים 'אוהבי ישראל'.
כתוב תגובה ל- בת-שבע ש'
בעד פורנוגרפיה
  יוסי פלס   22/06/10 12:38
בדרך כלל אני אוהד מאוד-מאוד את כתיבתה של בת-שבע שפירא, הן מבחינת התוכן והן מבחינת הסיגנון. הפעם עליי לחלוק עליה ועל התפיסה השגויה (לדעתי) של פמיניסטיות רבות ביחס לפורנוגרפיה ושירותי מין בכלל. כפי שכבר צויין, קשה עדיין לאמוד את מידת הנזק שגורמת צריכת פורנוגרפיה ועד כמה היא מעודדת אלימות מינית. יש הטוענים, שההיפך הוא הנכון: דווקא מי שאינו מגיע לפורקן מיני באמצעות פורנו, מועד יותר לביצוע פשעי מין; שהרי אלימות מינית הייתה תמיד - גם בקרב קהילות יהודיות מתחסדות - והיא קיימת גם היום בחברות שמרניות וצדקניות, שבהן יש צנזורה חמורה על חומר פורנוגרפי (יש לנו כאן, בפלשתינה-א"י, שפע דוגמאות לכך, משני צידי 'הקו הירוק'). לדעתי, חשוב להבחין בין סוגים שונים של פורנוגרפיה ולהלחם אך ורק בשילובים של פורנוגרפיה ואלימות, כולל, כמובן, סרטים שבהם בעצם ההפקה יש משום ניצול אלים של המצולמים והמצולמות. פורנוגרפיה חפה מאלימות יש לא רק להתיר, אלא אף לעודד. צריך לזכור, כי החופש המיני הוא אחד ההשגים המופלאים של ההומניזם האירופי והשגתו הייתה כרוכה במאבקים קשים ומייסרים. הזכות לצרוך באין מפריע שירותי מין (כל עוד אין הדבר פוגע ממשית בזולת) היא זכות אנושית בסיסית, שראוי להגן עליה לא פחות מאשר על זכויות אחרות.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
יוסי תודה
  אסף בן דור   22/06/10 14:00
אי אפשר היה לנסח זאת טוב יותר. חבורת הפמיניסטיות החדירה לנו בלי משים את הפורנופוביה, תופעה דתית מסוכנת שאין לה שום ביסוס מדעי.
כתוב תגובה ל- אסף בן דור
שירותי מין? שירותי התעללות?
  ילדה קטנה   22/06/10 15:45
ילדה קטנה, סרסור גדול
כתוב תגובה ל- ילדה קטנה
ליוסי פלס
  בת-שבע ש'   22/06/10 16:53
יוסי, כמי שמעריכה את תגובותיך, אני תמהה (בלשון עדינה) על תגובתך זו ורוצה לשאול אותך: אתה מאמין באמת שיש פורנוגרפיה נטולת אלימות? פורנוגרפיה שאיננה, מעצם מהותה, ניצול של 'האובייקט' [הנשי, בדרך כלל]? לזה אתה קורא 'חופש מיני'? מי כאן 'חופשי' בדיוק? (כנראה -'תעשייני הסרטים האלה; אלה שעושים מזה הון עתק).
הצירוף של פורנוגרפיה ו'חופש מיני' זה בערך כמו צירוף המילים 'כיבוש נאור'. מטשטוש הגבולות הזה בדיוק ניזונה התעשייה המשפילה הזאת...
ממליצה לך ולאחרים לצפות בסרטים שאליהם יש קישור ברשימה.
כתוב תגובה ל- בת-שבע ש'
תשובה לבת-שבע
  יוסי פלס   25/06/10 02:30
צר לי, בת-שבע, שאת שבויה בדוגמות פמיניסטיות ופסודו-שמאלניות. בהנחה, שאנו מדברים אך ורק על חומר פורנוגרפי שאין בו אלימות, לא ברור לי מהו כאן ה"ניצול" - תמורת צילום למגזין פורנוגרפי או השתתפות בסרט מסוג זה מקבלים תשלום (ואני מקווה שהתשלום הוגן) ממש כמו בכל עבודה אחרת וכמעט למותר לומר, שתרומתו/ה של דוגמן/נית פורנוגרפי/ת לחברה גדולה לאין שיעור מזו של שוחט, קצב, משגיח כשרות, פקיד/ה ממשלתי/ת, עובד/ת בנק, מתווך/כת נדל"ן ועוד מקצועות 'מהוגנים'. מקוממת אותי גם ההזדעקות על כך, שאדם הופך ל"אובייקט" (ההזדעקות הפמיניסטית מתייחסת, כמובן, בעיקר להפיכת האשה ל"אובייקט מיני"). לדעתי, אין בכך שום פסול. בני-אדם רבים, שאנו מצויים איתם במגע יומיומי, הם לדידנו לא יותר מאשר אובייקטים, שנועדו לשרת אותנו או לקבל מאיתנו שירות. רק כשנוצר קשר ריגשי כלשהו בינינו לבין זולתנו חדל הזולת להיות אובייקט, אבל קשר כזה יכול להיווצר רק במיקרים מסויימים, עם אנשים מסויימים. אני מתעב את "אהבת האדם" הצבועה והמזוייפת שמטיפים לה עדיין סוציאליסטים מן הזן הישן ונוצרים אדוקים מן הזן הישן עוד יותר (שיא התועבה היא, כמובן, "אהבת ישראל" הסלקטיבית והגזענית). לא מעט מעשי אכזריות נעשו ע"י אנשים (ונשים) שרוממות "אהבת האדם" בגרונם. (זכור לטוב אלברט שווייצר ע"ה, שצינן את חומה של ה"אהבה" הנוצרית והמיר אותה ב"יראת-כבוד כלפי החיים"). ובהערת אגב: "כיבוש נאור" אינו צירוף מופרך. שלטון הכיבוש הבריטי בהודו, במצרים וגם בפלשתינה היה נאור יותר מן המשטרים שקמו בחבלי ארץ אלה, ובארצות רבות אחרות, לאחר שקיבלו עצמאות. אפילו הכיבוש הצרפתי באלג'יריה היה נאור בהשוואה למשטר הדיכוי שירש אותו.
כתוב תגובה ל- יוסי פלס
15
היא צודקת לגבי הילדים והנוער
  אלישמע   23/06/10 16:53
ההשפעה היא הרסנית. השאלה מה ניתן לעשות.
כתוב תגובה ל- אלישמע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il