w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
על-רקע כתבי אישום ראשונים שהגישה ה-SEC בגין שימוש ב-AI, התבקשו קציני ציות לבחון את סיכוני הציות הכרוכים בכך
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
זאת ממשלה שחלק ממנה לא שירתו בצבא או היו ג'ובניקים ומה שחשוב לא פחות - בניהם אינם משרתים בצבא כעת, כאשר אנו במלחמה וחסרים לצבא אלפי חיילים
דן מרגלית
דן מרגלית
קיים חשש כבד שנתניהו ייבהל כדרכו ולא יעמוד מאחורי ההצעה שהגיש לאמריקנים, ויוסיף נטל על היחסים שהוא ממילא חורך עם ארצות הברית
איתמר לוין
איתמר לוין
"לישראל אין מדיניות חוץ אלא רק מדיניות פנים", אמר המדינאי האגדי לפני 50 שנה. מאז הוכח שוב ושוב עד כמה צדק, וכעת הדברים אולי ברורים יותר מאשר אי-פעם
מאיר רבינוביץ
מאיר רבינוביץ
לפני 12 שנים נסגר לתנועת רכבים ישראלים כביש 10 בדרום הארץ    הכביש נפתח לתנועה רק בימי החגים    השנה, גם בימי החגים, הכביש, העובר כולו בשטח מדינת ישראל הריבונית, נשאר סגור    סיפור סג...
דרור גרין
דרור גרין
לולא תרבות הזיכרון המאיימת - שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו - מדינת ישראל הייתה יכולה לקבל את הצעת אחד העם לשני בתים לאומיים בארץ ישראל ולהימנע ממלחמות וקורבנות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המסקנה העקומה של פרופ' רובינשטיין
מאת: נרי אבנרי  |  02/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תפישה עקומה
  ש.קיסרי   4/09/10 06:31
לדעתי פרופ רובינשטיין נשאר אדם משכמו מועלה, גדול כשהיה. אתה, מתגלה כשונא מובהק של "ילדי זרים" והכוונה כמובן לאלה שעומדים להיות מועפים ממדינת ישראל......
כתוב תגובה ל- ש.קיסרי
לש. קיסרי.
  נרי אבנרי   4/09/10 10:07
צר לי אבל הגבת לדברים שלא נכתבו.
יצאתי חוצץ נגד השקר.
אני קובע שהקמפיין למען "ילדי העובדים הזרים" הוא שקרי ומניפולטיבי.
המיועדים לגירוש מוגדרים "שוהים בלתי חוקיים". העובדה שיש להם ילדים,
לא הופכת אותם ל- שוהים חוקיים.
בדרך כלל את כותבת דברי טעם.
הפעם כשלת.
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
שיעור קצר בדמגוגיה
  מגרש הילדים   4/09/10 10:33

כאשר יש ויכוח, כל צד רואה את הצד שלו ובטוח שהצד השני טועה. באופן טבעי, הדעה של הצד השני נראית לו דמגוגיה. כל אחד בטוח שהשני הוא דמגוג. אבל לא תמיד זו דמגוגיה, בד"כ זו נקודת מבט - פרספקטיבה.

כל אחד יכול להציג את המציאות מנקודת מבטו ולחשוב שהיא נקודת המבט הנכונה, ולא היא. כל נקודות המבט נכונות, בהתחשב בעובדה שהן לא היחידות.

בוודאי שהילדים הללו הם שוהים בלתי חוקיים. אתה יכול להדגיש את הנקודה שמעניינת אותך, ואני אדגיש את הנקודה שמעניינת אותי, שנינו צודקים. מבחינתי הם ילדים, הם בני אדם, בשר ודם, ילדים ישראלים לכל דבר ועניין, בדיוק כמו הילד שלך.

נכון, אין להם תעודות. האם הסיבה הזו מחייבת אותנו לעשות סלקציה? להשליך אותם לפח האשפה של האנושות ולגזור עליהם גזר דין סבל והרס חייהם?

למה לעזור לילדי האיטי? הם לא זרים? למה שחסידי אומות העולם יעזרו לילדים יהודיים? מה הם נוגעים להם? כל אחד צריך לדאוג לעצמו, לא?

מה עם הילדים הערבים? הם משלנו? הם נאמנים למדינה? לא בטוח, אבל אתה לא יכול לעשות נגדם כלום כי הם חוקיים. החוק עומד מעל הכל. מי שעשיר הוא מלך, מי שעני הוא כלב. מי שיש לו ניירות הוא בן אדם, מי שאין לו הוא זבל. מניין בדיוק הבאת את האידיאולוגיה הזו?

ואם הילד שלך עוד לא בן 12 והוא אנס, למה לא לגרש אותו? הוא תורם לחברה? אי אפשר לעשות לו כלום, רק לשחרר אותו כדי שימשיך לאנוס. עד גיל 12 מותר לילדים במדינת ישראל לאנוס, ידעת את זה?

אז כך שיש אנשים איכותיים ומשובחים, כמו הילדים הישראלים האנסים, ויש את הפסולת האנושית - הילדים בלי התעודות. אם כך אתה רואה את העולם - שיערב לך. ואם לא, עוד מעט יום כיפור, תבקש סליחה, ונסלח.
כתוב תגובה ל- מגרש הילדים
שיעורך הדגים דמגוגיה במיטבה
  מגרשת השדים   4/09/10 14:10
כאשר יש ויכוח כל צד משוכנע בצידקתו ונאחז בטיעוניו, צדקת. הטיעונים הופכים לדמגוגיה כאשר קיימת התעלמות מוחלטת מאלמנטים משמעותיים באמצעות שימוש ברטוריקה ותעמולה מתלהמות ורגשניות, תוך שימוש במוטיבים לאומיים או פופוליסטיים, ואזכור סלקטיבי של עובדות.
העובדות בטיעוניך סלקטיביות עד כדי גיחוך, ועיקר הטיעונים רגשני ומניפולטיבי מאוד.
קיים הבדל ניכר בין להדגיש נקודה מסוימת לעומת אחרות- כפי שטבעי שיעשה כל צד בוויכוח- לבין להאדיר עובדה מסוימת עד כדי הכחשה מוחלטת של כל העובדות האחרות, גם אם הן בעלות משקל רב מאוד.
ייתכן שיש להתיר לעובדים הזרים להשאר וייתכן שלא, אבל הפיכת הדיון כולו לדיון שעוסק אך ורק ב"גירוש הילדים", כאילו מדובר בחבורת יתומים אומללים שנקלעו על דרכנו, היא דמגוגית בלי כל ספק. כזו היא גם הקביעה כי בהחזרתם למולדתם (או גירושם מישראל), אנו גוזרים עליהם להיות מושלכים "לפח האשפה של האנושות ולגזור עליהם גזר דין סבל והרס חייהם?" מאיפה הנתונים המעוותים האלו? האם בדקת מה גורלם של ילדי פיליפינים ותורכים (שעדיין מהווים רוב בין הילדים הזרים, למיטב ידיעתי) שחוזרים לפיליפינים או לתורכיה? אני בטוחה שלא, משום שאני מכירה לא מעט מהם באופן אישי, ומודיעה לך בביטחון גמור כי חייהם במולדתם רחוקים מאוד מלהיות כה איומים. למען האמת, הם בד"כ חוזרים עם די כסף להפוך לבעלי מעמד איתן מאוד במדינתם,שגם כך אינה כה איומהב מלכתחילה.והרי לך עוד דוגמא לדמגוגיה שלך. הפיכת העובדות, התעלמות מעובדות מהותיות, והאחזות רק בטיעונים רגשיים תוך קישור בלתי רלוואנטי למאורע טראומטי כמו השואה, שם הילדים שלא הוצלו נרצחו ללא כחל וסרק- באמת הצלחת להדגים דמגוגיה היטב.
כתוב תגובה ל- מגרשת השדים
הבנתי אותך, נרי אבנרי
  אלון ה   4/09/10 10:50
הקביעה שלך נובעת מכך שאתה מתעקש להיצמד לדברים שאומר אלי ישי, למרות שהטענות (שלפחות בעיניי רובם גועליות) שהעלה הופרכו ע"י כל אלה שנאבקים נגד גירוש הילדים וההורים שלהם, ומה לעשות שהמקרה כאן הוא הרבה יותר מורכב מההגדרה של "שוהים בלתי חוקים". אתה יודע מה - אני לא בדיוק יודע איזה מהטענות שמעלים הנאבקים אתה חושב שהם שקר, אבל נניח שהנאבקים הם שקרנים. מה אם אלי ישי? אותו אחד שלפני כמה חודשים עבר בשכונת 100 שערים ואז זכה להתקפה אלימה של חרדים קיצוניים שסקלו אותו באבנים(וגם קראו לו את "קריאת הגנאי", "ציוני") ורק כוחות משטרה הצליחו לחלץ אותו משם. מה אלי ישי עשה בעקבות המתקפה הזאת? אתה לא מתפלא איך דבר כזה עובר בשקט? אלי ישי לא עשה דבר נגד כל הקיצונים שתקפו אותו. אבל לעומת זאת, נגד הילדים של העובדים הזרים הוא ממש נלחם בעוז. אז אני מקווה שאתה תסלח לי על כך שאני לא מתרשם מכך שאתה מתייצב בעד אלי ישי שלפי דעתי פועל ממניעים פסולים ומעוותים.
כתוב תגובה ל- אלון ה
איפה היית בגרוש ילדי גוש קטיף?
  נחום שחף   4/09/10 16:05
1984 של אורוול זה כאן. אמת זה שקר, טוב זה רע, מלחמה היא שלום, בערות היא כוח, אלו ה רואים עצמם כ"מחנה הנאור".
ולא לשכוח את "המחנה השפוי".
גם חכמים גם יפים גם צנועים וגם שפוים. ואני נמוך מצח מהימין שואל עצמי מה גורם לאדם שפוי לכאורה להסתובב בכל מקום עם דגל עליו כתוב "אני שפוי".
לו קהות חושים יהירות וטיפשות היו מקצועות מוכרים באולימפיאדה יכולתם אתם הסמולצ'יקים "הנאורים" להביא לנו הרבה מדליות, הרבה כבוד.
חבל.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
לאנשים כמוך מספיק לומר
  אלון ה   6/09/10 08:45
שנראה אותכם כאלה חכמים אם צה"ל היה משאיר את המתיישבים לבדם בגוש קטיף. לכולם היה ברור מה היה קורה, כמו שגם ברור מה צבועים כמוך היו אומרים.
כתוב תגובה ל- אלון ה
2
הקמפיין השמאלני השקרי והמתועב
  דרור23   4/09/10 07:23
כנגד מי שאמון על שמירת החוק בתחום עליו הוא מופקד אינו שונה מתעמולה גבלסית קלאסית.
זה היה קמפיין שכמו הוסכם בין עורכים ועיתונאי חצר, חילוניים כולם, לצאת כנגד הרשע הדתי, אלי ישי.

ואילו השר ישי עמד בגבורה מול הזדון שהופנה כלפיו.
אלי ישי, שא ברכה על עמידתך האיתנה מול הרשעים, ואי כניעתך בפני דרישותיהם לעבור על החוק. אנא גרש כל פולש למדינת ישראל או שוהה בלתי חוקי בה.
כתוב תגובה ל- דרור23
ראינו באיזו גבורה הוא עמד מול
  אלון ה   4/09/10 11:21
חבורת נטורי קרתא שתקפה אותו בשכונת 100 שערים. הדרך שבה הוא טיפל בהם ממש עוררה בי התרגשות.
כתוב תגובה ל- אלון ה
3
רחמנים לזרים ומתאכזרים ליהודים
  קורןנאוה טבריה   4/09/10 08:48
זה פרצופם המכוער של השמאל האנטישמי!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
נאוה 90 אחוז מהאשכזים לא מזרע
  נבו   4/09/10 16:03
ישראל ולכן הם אנטישמים עוכרי ישראל .רוב האשכנזים הם מזרע יפת ולא מזרע אברהם .
כתוב תגובה ל- נבו
4
צודק בהחלט
  משה מכנס, עו"ד   4/09/10 09:07
נרי אבנרי, בדרכו החדה, כותב אמת לאמיתה, ופרופ' רובינשטיין מבייש את מעמדו בדבריו הגסים והשקריים על האכזריות הגדלה ככל שהאדם דתי יותר. אין צורך בשיקולים "דתיים" או באהבה לדתיים, שכן ההגיון הצרוף מאפשר מסקנה שאינה פחות הגיונית: אנשים דתיים חרדים יותר מלא-דתיים, לשלמותו של העם היהודי ולמניעת נישואי תערובת והתבוללות. עובדה היא שגם הליברלים המובהקים ביותר, כולל אנשי השמאל, מדברים על "מדינה יהודית ודמוקרטית". מה זה, אם לא דרישה כי רוב תושבי הארץ הזו יהיו יהודים?.

אפשר לחשוב, שהחזרת הזרים לארצותיהם היא שילוחם להשמדה או לרדיפות, חלילה. והרי הם מוחזרים אל עמם ואל ארצם, אל בני משפחותיהם ואל מנהגיהם. אולי המציאות שם קשה מהמציאות כאן, אך אין זה תפקידנו לפתור את בעיותיהם של מאות מיליונים בעולם, בארצנו הקטנה שבעיותיה רבות מספור ומנשוא בלאו הכי.

אפנה למאמר בנושא השקר בדבר ילדי הזרים:

news1.co.il

כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
5
לא יאומן - ימי הביניים זה כאן
  מגרש הילדים   4/09/10 10:20

לא יאומן שאנשים מכובדים (כמו כותב המאמר) הופכים שחור ללבן ולבן לשחור, מתייחסים לדעות כאל עובדות ונוזפים במי שחושב אחרת. דמגוגיה כה עלובה, לא ברור איך כותב המאמר לא מתבייש להציג עצמו כאדם שלא מבין היכן הוא חי.

בוודאי שאם יתייחסו לילדים הישראלים הזרים כאל "שוהים בלתי חוקיים" התשובה תהיה אחרת. אבל הם גם בני אדם, הם ילדים, ישראלים לכל דבר, בדיוק כמו הבן שלך, שהוא שוהה חוקי.

הם ילדים שגירושם עלול לגרום להרס חייהם, אולי למותם (אם על ידי מחלות או כל סיבה אחרת במדינת עולם שלישי), אם עקב חוסר הזדמנות להתקדם והנצחת מקומם כעניים ואומללים. למה לנו להרוס חיי ילדים? מי צריך את זה? למי זה דחוף כל כך בסדר היום שלו?

אם היו מציגים את היהודים כנושכי נשך ריבית ברובם, בתקופה בה באמת רובם היו עוסקים בבנקאות - זו לא היתה דמגוגיה?

גודש האווילות מגיעה לרמה המשובחת ביותר שלה (שגללי עזים יהיה מחמאה עבורה), היא כאשר אדם מכובד מאמין באמת ובתמים ש 400 ילדים ומפשחותיהם יובילו את המדינה לקריסה. 800 ילדים המדינה תספוג, אבל אוי ואבוי אם לא נגרש 400 - המדינה תקרוס. איך אנשים מכובדים לא מתביישים לטעון ברצינות טענה אווילית שכזו.

מה עוד שמבלבלים בין 400 ילדים ומשפחותיהם, ובין עשרות או מאות אלפי המסתננים, שהם באמת מסכנים את המדינה, ואף אחד לא מעיז לגעת בהם. אף אחד לא מדבר על זה, כולם משתוקקים לגרש 400 ילדים, רק זה מה שחסר לנו כרגע.

לסיום, אני רוצה לאחל לכבוד השר לאיכות העם לקראת יום כיפור הממשמש ובא - שאלוהים יסלח לו. כי אנחנו לא יכולים. אנחנו - אלו שמסוגלים להירדם בלילה בלי לשמוע צרחות של מאות ילדים.

במילה אחת: תתבייש.
יום כיפור מתקרב. תבקש סליחה, ונסלח לך.
כתוב תגובה ל- מגרש הילדים
תגןבה ל"מגרש הילדים"
  נרי אבנרי   4/09/10 10:52
תגובה לא רלוונטית ודבילת, זה בסדר.
אבל למה כל כך ארוכה???
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
תודה על ההתייחסות
  מגרש הילדים   4/09/10 11:10

אין ספק שרק התייחסות אל הילדים כאל שוהים בלתי חוקיים היא הגישה הרלוונטית היחידה. מצטער שהפרעתי לך, רוץ לגרש כדי שחלילה העם הטהור שלנו לא יזוהם על ידי ילדים זרים. תודה רבה לך ולשכמותך (השר לענייני איכות העם - אלי ישי) שכל כך דואגים לנו.
כתוב תגובה ל- מגרש הילדים
למגרש הילדים
  נרי אבנרי   4/09/10 12:18
מאוד קל להיסחף במים גועשים.
מנהלי הקמפיין יודעים זאת.
כדי לגייס תמיכה, מציגים באופן ערמומי תמונה רגשית.
ילדים זה נשק יום הדין.
ולמרות זאת אין לי ספק-
שאם מחר מחרתיים, מסתננים מאפריקה ימהרו לעשות ילדים-
אתה תתמוך בגירושם.
שאם לא כן, תוצף במיליונים.
ילד איננו תעודת ביטוח.
מצער שכותב אינטלגנטי כמוך,
"נפל" שדוד לקמבפיין מניפולטיבי.
כתוב תגובה ל- נרי אבנרי
אני תומך בגירוש המסתננים!
  מגרש הילדים   4/09/10 12:29

חד וחלק. ככל שממתינים יותר הם בינתיים פורים ורבים. הם בני אדם, גם הם יולדים ילדים. למה מחכים? שהבעיה תחזור על עצמה? שילדיהם יגדלו ויהפכו לישראלים לכל דבר? מה הבעיה להחזיר אותם למצריים? הם ברחו מסודאן ומדינות אחרות, הם לא פליטים ממצריים - מבחינת החוק הבינלאומי אין בעיה לגרש אותם לסיני. כנראה מפחדים ממובראק.

בינתיים הבעיה מחמירה, הם הופכים לקהילות ענק, מביאים פשע וסמים ומפחידים את הישראלים. עוד מעט הם ידרשו זכויות, יקימו כנסיות ומסגדים, ידרשו אזרחות וזכות בחירה. אז מה עושים? מגרשים 400 ילדים, ובבעיה האמיתית לא מטפלים. כרגיל נטפלים לחלשים.

400 הילדים הישראלים הללו לא ישנו דבר. שום כלום מאום. אם כן נגרש אותם או לא מצב המדינה יהיה זהה. צריך לטפל בבעיות האמת, לא בשטויות. אלי ישי במטוטא שיביא לנו פתרון למסתננים, איפה הפתרון שלו? אין לו פתרון, למה? כי אף אחד לא דורש ממנו, כל ההמונים עסוקים בתשוקה לגרש 400 ילדים.

למה לא מגרשים את עשרות אלפי המסתננים חזרה לסיני? מישהו יכול לענות לי על זה?
כתוב תגובה ל- מגרש הילדים
היכן היית בגרוש ילדי גוש קטיף?
  נחום שחף   4/09/10 15:43
איפה היתה התקשורת הנאורה? איפה היו ההומניסטים אנשי הרוח הסופרים המחזאים והשחקנים כשגורשו 9200 מתישבי גוש קטיף ובתוכם כ-6000 ילדים?
יהודים בתחתית סולם זכויות האדם, מילא באירופה, והנה גם בישראל.
היהודים הביאו לעולם את התנ"ך, את המוסר היהודי את פרסי הנובל ואת השנאה העצמית. יופי לנו.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
6
רובינשטיין? מאנשים "החושבים"
  חץ   4/09/10 10:47
חושב גם שכל החוכמה הצדק הכוח והשלטון אצלם! (כך חשבו גם הגרמנים!).

זה שאתה הייתה מכנופיות "בעלי המדינה" הופך אותך גם לאורים ותומים? אתם האסון של עתיד ישראל.
כתוב תגובה ל- חץ
7
סוף סוף קוראים לילד בשמו
  רון47   4/09/10 12:13
אכן חובה להגדיר את כל אותם הזרים השוהים בארצנו שלא כחוק, במונח המשטרתי הידוע "שבחי"ם".

לא יעלה על הדעת שלשוהים הבלתי חוקיים הפלסטינים, יקראו "שבחי"ם, ולשוהים הבלתי חוקיים הזרים יקראו "עובדים זרים".

עובד זר, העובד בארצנו, הוא עובד ביושר ועל פי אישורי שהייה בארץ כדין, לעומת זאת כל אותם זרים שאין להם אישורי שהייה בארצנו, הם "שבחי"ם", כולל משפחותיהם וילדיהם, ולפיכך להחליף את המילה שב"ח בעובד, על מנת לתת פן חיובי בשהייתם הבלתי חוקית בארצנו, היא מטעה מהיסוד, ונועדה לחפות על אותם אלו, שיש להם אינטרסים בהשארת השבח"ים" בארצנו.

לפיכך, בעת הזו, חשוב לחזק את ידיו של השר ישי שנלחם, על מנת שבמדינת ישראל, אנשים יקיימו את החוק.
כתוב תגובה ל- רון47
8
רובינשטיין והכספים של דדי צוקר
  "הצדיק" אמנון   4/09/10 12:27
מעניין איך רובינשטיין נחשב ע"י אנשים אחרי שבשנת 1995 הוא נתפס מעביר לחבר מפלגתו דדי צוקר כספים יש מקופת המדינה (משרד החינוך) כדי שצוקר יקנה איתם מניות של בית ספר לצילום, ומושך מבית הספר הזה משכורת נוספת על משכורתו כח"כ. ואת זה עשה אמנון רובינשטיין למרות ששנתיים קודם הזהיר אותו היועץ המשפטי לממשלה יוסף חריש, ודש להפסיק מייד כל קשר ומעשים משותפים בינו לבין דדי צוקר בכל הנוגע לענייני כספים ועמותות במשרד החינוך. שהיינו הם נצתפשו כב קודם לכן ולא הועמדו לדין כי היועץ העדיף פעם ראשונה רק להזהיר. אבח הכי טוב שאת דרעי העמידו לדין, כי הוא גנב מלידה ואילו רובינשטיין הוא כידוע ישר וצדיק . זה האיש שהערצתם אותו ? מה הוא שונה מכל גנב ורמאי פוליטי אחר? ושימו לב: עכשו הוא רוצה יוס חרדים - שעה שהוא ישב בממשלה שאישרה להם להמשיך ולהתשמט "למען השלון". הזיכרון קצר - בל לא למרי משובש. גם אצל פרופסור שמדבר גבוהה לא מזיק לבחון באיזו גובה זבל נימצאים כיסיו.
כתוב תגובה ל- "הצדיק" אמנון
9
רובינשטיין גזען אנטישמי נורא
  אין טעם להתווכח   4/09/10 13:50
כתוב תגובה ל- אין טעם להתווכח
10
אני ימני ואומר: ילדים כן ,
  מסתננים החוצה!!!!   4/09/10 14:05
400 ילדים +800 ההורים ,לא הם שמהווים בעיה!
ה-בעיה הם עשרות אלפי מסתננים הנימצאים באילת/אשדות/מרכז תל-אביב,אותם יש לגרש אך ביחס אליהם אלי ישי הוא גיבור קטן מאד ....
כתוב תגובה ל- מסתננים החוצה!!!!
11
גרוש ילד זרים לא, ילדי מתנחלים
  נחום שחף   4/09/10 15:22
כן.
גירוש 400 ילדי שוהים בלתי חוקיים לא, גירוש 6000 ילדי מתישבים יהודים (תחת השם המכובס התנתקות) כן.
בס"ה אנחנו היהודים די רגילים שמגרשים אותנו, מאז יהדות ספרד, דרך פרוגרומים חרמות וגירוש שהסתיים בשואת אירופה.
זכויות האזרח על פי ראות עינינו, אנחנו הסמול היהודי הנאור.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
רעיון
  יו   5/09/10 22:39
למקרא הדברים והתגובות עלה על דעתי הרעיון שאפשר לרצות את ככולם אם יגרשו רק את הורי הילדים מאחר שהפ שוהים בלתי חוקיים וישאירו את הילדים כאן להשגחה וטיפול של פרופסור רובינשטיין וחבר מרעיו.
כך יצא הארי שבע, והכבש חי.
כתוב תגובה ל- יו
12
למה רק "עקומה"? מה עם "חולה"?
  הניה   4/09/10 16:16
די לנו מכל המסתננים למיניהם, מהזרים ומהאזוריים, החוקיים והלא חוקיים. אין להם בית? די לנו מאפס האכיפה של חוקים במדינה שלנו ודילנו מה"הנאורים"בעיני עצמם, כולל רובינשטיין, המתנהגים כאילו אין מחר.
כתוב תגובה ל- הניה
13
אמת אינה מילה גסה
  אורי... .   11/09/10 22:09
וישנם מקרים שהתעלמות מהאמת היא שקר. ולכן למרות שגם אני מעריך את האדון הנכבד, ראוי שבמקרה שכזה נגדיר אותו כשקרן. שהרי האמת אינה מילה גסה, ואם הוא פרופסור למשפטים אינו משתמש במונח המתאים של מעמדם המשפטי של הילדים, אזי הוא שקרן. ומן הראוי שתעביר לו את דעתי. חג שמח
כתוב תגובה ל- אורי... .
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il