w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
דוד לוי בא אל המנוחה והנחלה, בעירו האהובה ובחיק משפחתו הגדולה, גאה בילדיו    אלה היו השנים היפות של בני הזוג דוד וראשל    איני זוכר עוד מנהיג פוליטי, מלבד מנחם בגין, שההמונים כה הערי...
דן מרגלית
דן מרגלית
בנימין נתניהו מנפק בעצמו את ההוכחה לכך שהוא אפס, רכרוכי, בזוי    אין הוכחה טובה לכך יותר מאשר כשהיא באה מפיו, מהתנהלותו    הוא מכיר את עצמו
יורם אטינגר
יורם אטינגר
בלינקן לוחץ על ישראל לעבור מאופציה צבאית לאופציה דיפלומטית (מו"מ), למרות שלקח 17 שנות שלטון חמאס מראה כי הפסקת-אש ומו"מ משדרגים את טרור חמאס, המהווה סניף של טרור "האחים המוסלמים", ...
איתמר לוין
איתמר לוין
דבריהם של כל תשעת השופטים בדיון אתמול, ובעיקר הכמות והמהות של חלוקת השאלות אל מול הצדדים, מלמדים שבקרוב יינתן פסק דין שירעיד את הזירה הפוליטית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט יודע שהוא יורשע
מאת: עו"ד יוסי דר  |  21/09/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אולמרט והמשפחה פשע נגד העם
  ישע   21/09/10 16:08
והמדינה עשרות שנים פגע בביטחון בכלכלה במורל :לדראון עולם יזכר די די להחרים את הרכוש וישר לכלבוש
כתוב תגובה ל- ישע
2
עוד פוץ שמדבר בשם הציבור
  אליהו חיים   21/09/10 17:31
אולמרט הוא נוכל ומושחת והכל ,אך אני מאמין לו בכל אשר נוגע לברק ,שנים שאני טוען שברק היה ראש הממשלה הגרוע ביותר , ובתור שר בידחון הוא במקום הלפני אחרון כי את עמיר פרץ אי אפשר לעבור.
רוב הציבור אינו מודע לנבזותו ואפסותו של ברק וטוב שיש מי שאומר ומספר ואפילו אם זה אולמרט.
אצל ברק זאת שיטה וכשם שעכשיו הוא מתחנף לביבי ,כך היה בעבר עם אולמרט , בערבית אומרים על אולמרט וברק,"טיזן בלבאס"שני הישבנים בתחתון אחד.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
גם אם אולמרט חטא דבריו על
  אהוד ברק נכונים   21/09/10 21:32
אהוד ברק מסוכן למדינה בכל המובנים. יש להרחיקו מכל מישרה ציבורית, ביחוד מישרות בהן הוא שולט על תקציב גדול. ודי לחכימא ברמיזא.
כתוב תגובה ל- אהוד ברק נכונים
אתם העושים רצח אופי לברק
  מיקלוש   22/09/10 01:14
אף מילה, לא של אולמרט ולא שלכם היא לא נכונה, יותר מכך אתם מדברים רק בדברים כלליים כי אתם נבזים ואין לכם כלום.
כתוב תגובה ל- מיקלוש
הבריחה מלבנון ,זה כללי?
  אליהו חיים   23/09/10 22:05
הפקרתו של מאדכת יוסף בקבר יוסף,זה כללי?על מה אתה מלין יבחוש בן תולעת, ?על זה שמוציאים את קלונו של ברק, אתה מגן על זה ששמרו בשבילו על זכות השתיקה? על זה שהפקיר את חיילי צד"ל ששכבו על הגדר בשבילנו, על זה שיש לו מנית יסוד באיבוד כושר ההרתעה של צהל.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
3
עוד עו"ד מומחה...
  יוסי מ   21/09/10 18:50
כמות עושה איכות? היית יכול להיות חלק מהפרקליטות.
אני חשבתי, עד שקראתי את דבריך המלומדים(....), שהשופטים פוסקים לפי ראיות אם יהיו,ועכשיו אני מבין שהם עובדים לפי משקל.
לא הייתי רוצה כישרון כמוך שייצג אותי אפילו בוועד הבית.
אהוד אולמרט עומד מול שופטיו ומציג את עמדתו.
רק הם יקבעו ,האם הוא אשם או שלא ולא אינטרסנטים חסרי עמוד שידרה.
אני מקווה שיצא זכאי ולו רק מפני דמותה של הפרקליטות וראשיה, זו שמדריכה עדים,מעלימה ראיות משקרת לבתי משפט ועיקר גאוות ראשיה הוא רדיפה צמאת דם אחרי כותרות.
עוד מעט ותראה איך קצב יצא זכאי רק בגלל מחדלים פושעים של מזוז/לדור ואז תקבל פרופורציות
בכל מקרה, הספר שלו יצא בעוד כמה חודשים וכל לוח הזמנים שלך,מעורער משהו.ובמחשבה שניה, איפה היית יכול לפרסמ "מסה" כזו אם לא אצל יואב יצחק?
כתוב תגובה ל- יוסי מ
בוודאי שכמות עושה איכות. בדיוק
  אחד מעיר   22/09/10 01:26
כמו אצל עבריינים סידרתיים ששם הכמות מדברת.
הסידרתיות כאן מתבטאת בכך שהאיש גוזר נתח מושחת מכל מה שזז - בין אם בצורת שוחד או גניבה או כל צורה אחרת.
כתוב תגובה ל- אחד מעיר
התכוונת שיוסי דר נו"ד מומחה?
  אפריים נפיחוביץ'   22/09/10 01:28
כתוב תגובה ל- אפריים נפיחוביץ'
4
אולמרט לכלא ילדיו ייצטרכו לבוא
  מחו"ל כדי לראותו   21/09/10 20:37
כתוב תגובה ל- מחו"ל כדי לראותו
5
גם אותך הצליחו לבלבל כנראה.
  איש עצוב   21/09/10 23:35
זה לא סתם ספין

זה ספין של מסחטת 50 קילו גזר.

זה ספין של מסחטת כביסה של 500 ליטר דגמ"ח עם גריז במכבסה הראשית של צה"ל.

אולמרט הוא נקמן, אין ספק, אך יותר מכך הוא שרדן, אולמרט לגמרי לא חושב אחורה, הוא חושב קדימה, ואם המחשבה קדימה מחסלת גם חשבונות אחורה, מה טוב, שני פילים במכה אחת.

ההנחה שיש ספר היא הנחה, אך ודאי שאם אולמרט אומר שיש ספר (ככל שכך הוא אומר), זה לא אומר שקיים כזה.

לו היה ספר הוא היה נמסר לצזורה לבדיקה, כי אחרת אסור לפרסמו (עוסק ודאי גם בנושאי חוץ ובטחון, ותקנות ההגנה לשע"ח מחייבות אישור צנזורה לכאלה ספרים)

ואפילו אתה אמרת איך יש לו זמן עם המשפט, ואני אוסיף שאף אחד מפרקליטיו לא ייתן לו לפרסם ספר טרם הכרעת הדין, כי ייתכן שעם כזה ספר יתעורו כל מיני שלדים בכל מיני ארונות, והוא יכריע את הדין לחומרא.

אז מה הוא עושה?

1) הולך שמאלה מהשמאל, וקונה עוד ועוד מהחלקים הצעקניים והעקומים לדעתי של העיתונות, וקונה גם, עד כמה שהדבר נשמע עצוב, את השיניים החדות של מערכת האכיפה (עיין ערך אין פס"ד שרון, פס"ד הנגבי)

2) הוא נמצא ודאי במהלך של רישום של חומרים וריכוזם לקראת אפשרות של פרסום ספר, אולי נמצא במצב מתקדם יותר, דבר שיאפשרו לו לקפוץ כרצונו לכותרות, עם פרקים על פי הצורך, באופן שהפרסום, בין אם נכתב לפני חודש, או נכתב שלוש שעות לפני פרסומו עם טובי הספינרים, ולאחר בדיקה משפטית עמוקה, וזאת ע"מ לשרת את מטרתו העיקרית בימים טרופים אלה - זיכוי במשפטים הפליליים, והבחור כמעט לא בוחל באמצעים, ראינו.

הוא ודאי מנסה גם להחזיר את קדימה לשלטון, חיים רמון במשרד המשפטים, או פרידמן שם, אם לא עוזר ודאי לא מזיק. אמנם יש סיכון בכזה מצב, אבל לו הייתי במקומו, הייתי סומך על כך גדולי שונאָי במפלגה שלי, עדיפים על טובי ידידי במלפגות היריב, בייחוד אם הוא שולט במפלגה (והוא ודאי שולט ללא עוררין בקדימה, והוא הוא מי שיבצע בפועל את המינויים היקרים ללבו, אם וכאשר ברק יפרוש או יופרש) . ובהקשר זה צריך לראות את המתקפה על ברק, כמובן במקביל לחיסול חשבונות על מה שעולל לו ברק בכך שקירב את קיצו הפוליטי, וקירב במקביל את ההליכים המשפטיים.

מלחמתו קשה. אך זו דרכו.

כאשר עם ישראל היה על המזבח, הקדיש אולמרט את מיטב שעותיו למזעור הסיכונים האישיים שנבעו מועדת וינוגרד, והצליח, על אף שסיכולה של הועדה נעשה בשיטות גלויות, ואף אחד לא פצה פה ולא צפצף, ולמרות שהכל שהיה פרוס בפני כל עיתונאי מתחיל, ובפני כל שופט בכיר או זוטר.

ואם נמשיך להיכנע לשיטותיו צר לי לאכזב אותך עו"ד דר, הוא יעשה גם הפעם קרקס מכולנו, וימשיך לצחוק כל הדרך אל הבנק.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
6
אני רוצה מישטר כמו באירן רק
  רוצה מישטר כמו   22/09/10 17:27
מישטר כמו באירן רק לחודש בישראל כדאי לעשות נקיון כללי
אולמרט ענת קם ועוד כמה עשרות פןשעים
כתוב תגובה ל- רוצה מישטר כמו
7
כל האפשרויות פתוחות
  הרועץ המשפטי   23/09/10 08:55
אם צחי הגנבי יצא זכאי בפרשת המינויים הפוליטיים, אם שמחה דיניץ ז"ל יצא זכאי אחרי שקנה רהיטים לביתו בכרטיס אשראי של הסוכנות, כנ"ל מאיר שיטרית יבל"א, אם אולמרט יצא זכאי בפרשת החשבוניות הפיקטיביות, וכו', אז כל האפשרויות בפרשות אולמרט הנוכחיות פתוחות. השופטים עלולים לקבוע שלא היתה לו כוונה פלילית, שעד עכשיו לא אכפו את החוק, ועוד נימוקים מנימוקים שונים. צפו להפתעות!
כתוב תגובה ל- הרועץ המשפטי
8
מישהו יודע מה קורה עם
  האסירון העליון   23/09/10 09:07
פסה"ד במשפטו של אנסי משה קצב? האם כותבים פס"ד ארוך כדי להסביר את זיכויו "מטעמים של הצדק"?
כתוב תגובה ל- האסירון העליון
9
הכמות עושה את האיכות??????????
  צדוק   23/09/10 12:11
שיש אלפי תיקים מאות ארגזי מסמכים מיליני דפים עשרות כונני איחסון ממוחשבים עם מידע זה אומר שכל המסה ההזויה הזו יוצרת תיק תביעה איכותי?
זה יוצר שנים של הידיינות משפטית מריחת זמן ובילבול הציבור. אם לפרקליטות היה מסמך אחד שמוכיח שאולמרט גנב זה היה מספיק. הוכחה אחת פתק אחד משפט קצר של כמה חודשים והופ לשלוח את אולמרט לתא מסורג. אבל שאין כלום יוצרים כמות. איכות זה בטח לא
כתוב תגובה ל- צדוק
צדוק זה לא בהכרח צודק
  איש עצוב   23/09/10 19:35
על משקל הכותרת שלך, צדוק זה לא בהכרח צודק, והפעם בהכרח לא צודק. יש ראיות למכביר, היו ראיות למכביר גם במשפט הפלילי הקודם. הבעיה שיא שהאיש סובל ממחלה חשוכת מרפא "אוטיזם מותנה". כאשר הוא מגיע לחקירות הוא מצליח לשכנע את השופטים, תוך שימוש בעורכי דין של מיליונים (שבהם הוא בטח זכה בלוטו) שהוא לא שומע לא רואה ולא מדבר, ואנשים עם כאלה מגבלות קשות, אי אפשר להרשיע. אין הרבה תופעות כאלה של "אוטיזם מותנה" היה עוד אחד כזה בשנות הארבעים באלסקה, אבל הוא מת טרם ביצעו לו MRI (כי לא היה אז), ושמעתי שיש הצעה שאולמרט יקבל עבודות שרות כמה ימים באיכילוב(במקום 77 שנים בפנוכו) והוא ילך לבדיקת MRI על מנת לסייע לחברה לרפא את המחלה האנושה הזו, ובפועל יציל את האנושות (יודעי דבר שנצפו סועדים עם אולמרט במסעדת יוקרה טוענים שהעסקה מאד כדאית לכולנו, והעיתונות, (גם היא על בטן מלאה) פרט כמובן ליואב יצחק, משוכנעת שזה הפתרון). אגב ה"אוטיזם המותנה" של אולמרט, משתנה מרגע לרגע, והוא גם סלקטיבי. ומילת הקסם "ברק" משפיעה עליו מן הקצה עד הקצה - ואז מתברר שהוא שומע יותר טוב מכולם רואה יותר טוב מכולם, ולא רק שמדבר, אלא אפילו לא סותם לרגע את הפה. היתי מציע לתובע לומר 3 פעמים "ברק" בתחילת חקירה בכל דיון, אולי אולמרט ייצא מהאוטיזם המותנה שלו ויתחיל לשפוך על כל הירוקים שהסניף שלא כדין לכיס הפרטי שלו, מקופת הציבור, והכל מתוך כוונה להעשיר את עצמו ואת משפחתו על חשבון הציבור.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
10
חנן וייס-ודאי שהוא יורשה, כי
  השמאל שולט   24/09/10 00:09
השמאל ידוע מימים ימימה כשלטון של מאפיה שלא הצדק נר לרגליו,

אלא רדיפת הימין,

לכן הורשעו דרעי, ובניזרי, ויורשעו אולמרט וקצב

ולא הורשעו:
רבין שגם גנב וגם שיקר (חשבון הדולרים של אשתו שלא עבדה),
פרס שקיבל תרומות במיליונים, ויצמן שקיבל שוחד, דיין שגנב את אוצרות המדינה ועוד מפכ"לי משטרה שקבלו שוחד, מפקדי המשטרה הצבאית שקיבלו שוחד, פרקליטי המדינה שהדליפו מידע סודי, יועצ"מ שסידר משפט בזק לאחותו (ימימה), שופט עליון ברק שסידר פרוטקציה = אתנן= שוחד לביניש, ברק שנשא את פריאל ויחד רימו 900 אנשים ואותנו (את העם),

להמשיך ?!


קצין שיפוט בכיר
משטרה צבאית, כלא 4
בשירות מילואים פעיל
לא קבע בדימוס
לא רפתן אבל יודע לחלוב פרות
כתוב תגובה ל- השמאל שולט
11
הכול תרמית נגד אולמרט
  אחד מפוכח   24/09/10 22:20
השקרים יצאו לאור אני בטוח שתבוא שערוריה
אני לא מאמין לאף פרקליט
כתוב תגובה ל- אחד מפוכח
12
אתה כבר יודע שהוא יורשע ???
  כולם מורשעים...   25/09/10 17:44
מעניין איך אתה יודע שהוא יורשע עוד בטרם נסתיימו העדויות ? מה אמר בהפרשצת טלנסקי ? מה אמרת על צחי הנגבי ? מה פסקת לגבי חיים רמון ?
כתוב תגובה ל- כולם מורשעים...
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il