w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זה ספר שנכתב כדי לספר סיפור של אם, ובעצם זה סיפור של דור    מתברר, שאפשר גם לכתוב ביוגרפיה רוחנית, סיפור אישי של גיבורה שהיא גדולה מהחיים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
במאי 1940 בצרפת וב-7 באוקטובר 2023 בישראל, מקצועיות בתחום המלחמה והטרור הכריעה אספסוף חמוש, צרפתי וישראלי; מפקדים שאינם מבינים מה קורה בשדה הקרב משגרים דיווחי שקר; אופנוענים גרמנים...
חיים רמון
חיים רמון
גלנט מתנגד בתקיפות לפתרון הישים של ממשל צבאי זמני, ותומך בתוכניות הזויות שלא יתממשו לעולם    אני חושב שהנזקים שגרמה התנגדותו לממשל צבאי העבירו את גלנט על דעתו ולכן הוא מעלה טיעונים ...
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
54 שנים לטבח בכפר קאסם (א')
מאת: איתן קלינסקי  |  27/10/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ומה למדים אנו מהסיפור
  איש עצוב   27/10/10 17:03
(1) מדובר במקרה מאד חמור, הן הרצח, והן הכיסוי והטיוח (2) אשרינו וטוב לנו כי על אף שאנו נאבקים באויב אכזר, רוצח המונים, בכל הגילים והמינים, הרי שמקרים כאלה אפשר לספור אצלנו על כף יד אחת (4) העיתונות הרצינית היא כלב השמירה של החברה(4) מנהיגים אינם דוברי אמת, ימניים, שמאליים, שמאניים וכיו"ב.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש עצוב
  איתן קלינסקי   27/10/10 22:56
גם אם מדובר באויב אכזר אין הצדקה שבשפה העברית תהיינה תגובות המצדיקות רצח של פועלות, פועלים וגם ילדים שהיו בין החוזרים מהשדות לביתם בכפר קאסם..
לא ייתכן שבחברה הישראלית יהיו גילויי הבנה לפקודה של רב סרן מלינקי לירות בכל מי שיהיה מחוץ לבתים אחרי שעה חמש, כאשר הוא יודע שבבוקר יצאו אנשים לעבודה בשדות ברשיון של הממשל הצבאי והם יחזרו רק בשעות הערב.
אני מעודד שהיו קצינים שהפרו את הפקודה של מלינקי בשבעה כפרים במשולש , כמו בטירה ונתנו לפועלים לחזור לבתים גם אם הגיעו בשעות הערב המאוחרות כדוגמת סגן אריה מנשס שפיקד על העוצר בטירה .וכמוהו עוד קצינים כמו סגן נמרוד למפרט.
כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
ייתכן גם ייתכן, עשבים שוטים
  איש עצוב   28/10/10 00:18
בכל חברה יש עשבים שוטים. מי שמצדיק הרג אזרחים לשמו, ושומר את דיעותיו בבטן, לא לא מסית ולא מוציאן לפועל - אי אפשר לפעול נגדו, אך מי שמסית לכאלה פעולות, יש להענישו בכל חומרת הדין. הפסיקה והחוק הישראלי נותנים חופש ביטוי, אך חופש הביטוי נגמר באותן נקודות של הסתה, עם קירבה לודאות לפגיעה באחרים, אלה הבסיסים שנקבעו בפס"ד אלבה, ופס"ד כהנא. לצערי אין אכיפה של דיני ההסתה, בייחוד לא בסקטור הערבי, ולראיה רק היום, המון מוסת תקף קבוצת יהודים מהימין הקיצוני שבאה להפגין באום אל פאחם. יש שאלה אם נכון לימנים יהודים להפגין באום אל פאחם, אך זהו שיקול דעתם, ויש כאן חופש ביטוי, וכמו שערבים קיצונים זכאים להפגין בת"א כן גם יהודים קיצוניים זכאים להפגין באום אל פאחם, בת"א לא זורקים אבנים על ערבים, ודאי לא במטרה להרגם, ודאי לא בליבוי חברי כנסת, ומנהיגים אזרחיים ודתיים, אבל באום אל פאחם - שהיא חלק ממוקדי השנאה המפוזרים בכל היישובים הערביים בארץ, ההסתה היא יום יומית, לא מטופלת ביום יום, ולכן בבוא היום הטיפול יהיה מאד קיצוני ומאד אלים. ניסיונות הרג באמצעות השלכת אבנים, אצל ערביי ישראל, הם רק עניין של הזדמנות, וברגע (שודאי יגיע) שישלפו נשק (מן הרב שיש ברשותם כולל טילים), ימותו חלקם, יהיו ודאי נפגעים גם אצלנו, אך ודאי יקרה מה שהוא מחוייב המציאות לאור המצב העגום - חלקם, ואולי עיקרם, יעזבו מרצונם (לחץ פיזי מתון) או שלא מרצונם את המדינה. ורק הפסקה דראסטית של ההסתה, על ידי מאסר של המסיתים או השלכתם המיידית מן הארץ. גם אם מדובר במאות ואלפים, היא זו שיש לה סיכוי לאפשר חיים של שקט בין יהודים וערבים בארץ.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
יש למחוק להם ההרשעה ולתת להם
  יוסף הצדיק   27/10/10 18:06
להדליק משואה ביום העצמאות או את אות הגבורה
כתוב תגובה ל- יוסף הצדיק
תגובה ליוסף שאינו צדיק
  ישראלי ויהודי   28/10/10 18:42
אני מתבייש שיהודי מבקש מחילה לרוצחים
כתוב תגובה ל- ישראלי ויהודי
3
יש להחזיר את הממשל הצבאי.ערבים
  הם גיס חמישי   27/10/10 19:13
כתוב תגובה ל- הם גיס חמישי
הלוחם העקבי נגד הממשל הצבאי
  מנחם בגין היה   28/10/10 07:25
כתוב תגובה ל- מנחם בגין היה
4
מה לגבי הכנת מצות מדם ילדים?
  מוציקו   27/10/10 19:37
כתוב תגובה ל- מוציקו
5
לדמגוג הפשיסטי מחד"ש.
  הונגרי שזוכר   27/10/10 19:41


מתי תקדיש כמה מילים לרצח המתועב שעשו בני מינך הסטאלינאצים בהונגריה כמעט בדיוק באותם ימים.

אתה ההוכחה שאין גבול לצביעות או לרוע.

מצידי, גיניתי אז, ואני מגנה היום את הרצח בכפר קאסם.

.......ולא אמרתי מילה על הפלסטינאצים השולחים מתאבדים
לפוצץ עצמם בערב פסח בנתניה תמורת הבטחה לאורגיה עם ילדות.
כתוב תגובה ל- הונגרי שזוכר
6
קלינסקי-שנאוצר מחופש לציו'או'ה
  מטאטא   27/10/10 20:54
במזה"ת התנהג כערבי!!! אם היינו מוסריים כמו הערבים ומנהגינו היה כמו שצריך להיות במזרח התיכון, כלומר ברומא התנהג כרומאי, ובמזה"ת התנהג כערבי, אז הסכסוך באזור הזה היה מסתיים מזמן.כי חוסר ההכרעה המתמשך בינינו לבין הערבים, הוא המקור להמשך הקזת הדם היהודי כאן. רק שחיטה המונית של אוכלוסייה, בדיוק כמו בנות הברית במלחמת העולם השנייה, תשבור את רוח הערבים לרוצחינו. הטרור הערבי הוא חברתי תרבותי, ולחלוטין לא תלוי בנו היהודים או בנוצרים באירופה. על כן רק שחיטה המונית ופגיעה מסיבית בחברה הערבית, בנוסח הפצצות דרזדן ונירנברג, תביא לכניעת הערבים. אין שום דרך אחרת, וככל שנקדים העולם המערבי להבין זאת, כך ימנע בעתיד הרג מיותר גם של ערבים וגם של נוצרים ויהודים. ובקשר לכפר קאסם, אין צורך להתרגש, הערבים עצמם אינם מתרגשים מזה, להפך הם אפילו מבסוטים, כי שחטנו להם רק עשורות בודדות, ביודעם מה בדיוק הם היו עושים לנו. הם הרי שוחטים אחד את השני בלי סוף. רק בעיראק נהרגים מדי יום עשרות אנשים כולם מוסלמים שנשחטו ע"י מוסלמים. הדרך היחידה להחזיר את השקט בעיראק, זה להחזיר לשם דיקטטור בסגנון סדאם חוסיין. כל ניסיון להביא לדמוקרטיזצייה, ינציח את מלחמת הזרחים המשתוללת שם. כבר כיום מלחמת באזרחיםפ שיתה בלבנון בשנות ה-70, היא משחק ילדים לעומת מה שמרחש בבגדאד. בקיצור מר קאלינסקי היהודים לא פראאירים. נגמר הספור הזה שישפטו אותם, שונה מאשר שופטים אחרים. המארקאים שחטו 66,000 אזרחים שאינם מעורבי לחימה בעיראק, ואף אחד לא מתרגש מזה, כולל הסמולנים בישראל אגב. אותם, כלומר אותך מר קאלינסקי לא מעסיק רצח ערבים, אתה רק רוצה למנוע מיהודים להגן על עצמו. לא שמתי לב שמישהוא מהסמולנים בעסיק אותו הטבח שבצעו המאריקאים בעיראק, וגם לא מעסיק אותו, שהמלחמה שם גרמה לגל פליטים של קרוב לחמישה מליון איש!!!! בקיצור קאלסינקי, אתה שנאוצר טרוריסט מחופש לציו'או'ה... אתה שונא בני אדם, אתה שונא יהודים, ואתה גם שונא ערבים!!!
כתוב תגובה ל- מטאטא
7
מבחן המציאות
  יואל קורנבלום   27/10/10 20:57
הדבר באמת לא צריך היה לקרות וכאן זה צריך להגמר ואין תעודת עניות. אבל נראה לי שיש הרבה חולים הסובלים משנאה עצמית עמוקה או צדקנות חולנית כמו איתן קלינסקי למשל שמנסים כל הזמן להעלות את הנושא ובכלל להתעלם מכמות הרצח העצומה שהמוסלמים בצעו ועדיין מבצעים. במבחן המציאות המוסלמים רצחו הרבה יותר יהודים מאשר אילו שנהרגו בכפר קאסם ובכל זאת לא תראה או תשמע או תקרא שום מאמר מצד איזה מוסלמי שדורש חקירה או דבר אחר שקלינסקי דורש. אם נקח בחשבון את המאורעות השונים בישראל מהבילו"יים ועד היום כולל הפדאיון וקורבנות הסכם אוסלו ועוד כל מיני פיגועים על ימין ועל שמאל ואת כל ההסתה הממסדית של המוסלמים נגד היהודים ואת רדיפת ורצח היהודים במדינות ערב הרי אילו שנהרגו בכפר קאסם הם כלום. אבל בכל זאת הליצן איתן קלינסקי מעלה על נס את כפר קאסם אבל לא מזכיר את הרציחות שעשו הערבים שכמובן מסתכמות בהרבה יותר הרוגים יהודים. במבחן התוצאה העולם ידע על כפר קאסם כי קלינסקי מעלה את זה כל הזמן ויחשוב שישראל רוצחת ערבים כל הזמן אבל אף אחד מהם לא יודע על הרציחות הרבות שעושים הערבים ביהודים כי איתן קלינסקי לא מעלה את זה. אז במבחן המציאות אפשר לומר שאיתן קלינסקי תומך בטרור כי הוא מחליש את הדמוקרטיה היהודית ועוזר לטרור המוסלמי. לא ברור אם הדבר נעשה בכוונה ובמודע או מתוך צדקנות חולנית בלתי נשלטת.
כתוב תגובה ל- יואל קורנבלום
8
פרובוקטור דוחה
  אלישמע   27/10/10 21:13
אני כבר כתבתי לפרובוקטור הקטן שמפרסם כאן את הגיגיו ששירבט בנושא הזה לפני כחודש ואומר את זה גם לך. על כל כפר קאסם שאתם מעלים מהנפטלין לצורך הפרובוקציה היומית שלכם,אני יכול להעלות עשרות אירועים של בני שלומכם צמאי הדם שטווחו בכוונה תחילה בילדים ונשים ללא קורטוב של אנושיות ורחמים. במהות אינך שונה מהם.
כתוב תגובה ל- אלישמע
לאלי שלא שומע ולא רוצה לשמוע
  מאלי השומע   28/10/10 15:48
אם אחרים כל יום טובחים יהודים, אז אנחנו נעבור לסדר היום שבתוכנו אפשר שיתנו פקודות לרצוח אנשים שחוזרים לביתם מיום עבודה כולל נשים וילדים. אז נעבור לסדר העום שסגן דהאן ורב סרן מלינקי ירו גם בראשם של פצועים כדי להיות בטוחים שהרצח נעשה.
אלישמע אתה גרוע מפרובקטור, אתה אינך מבין שעלינו מוטלת אחריות לבנות כאן מדינה לעם היהודי אחרי 2000 שנה - מעשה כזה יש להוקיע!!!!!!!!! וחבל שיותר מדי מגיבים מזדהים עם המעשה . חבל שאחרי כמה חודשים שוחחרו הרוצחים.
אתה אלישמע בטפשותך רוצה להדמות לגרועים שבכל חברה אחרת, כולל בחברה המוסלמית.
כתוב תגובה ל- מאלי השומע
הטעם היחיד לדוש בפרשיה עתיקה
  אלשמע   28/10/10 17:43
הוא הרצון להרע ולא להטיב. ולכן אני מתעב אותכם אישית וגם את כל מה שאתם מייצגים.
כתוב תגובה ל- אלשמע
9
טבחו כמובן
  אלישמע   27/10/10 21:19
כתוב תגובה ל- אלישמע
10
אם היינו מציינים כל יום שערבים
  יוני שדה   27/10/10 23:32
טבחו ביהודים, לא היו מספיקים הימים והיה צריך לעשות טקס בבוקר, טקס בצהריים וטקס בלילה.
תהיו בטוחים שאת קלינסקי וחבריו לא היינו פוגשים בטקסים הללו. הם באותו זמן היו בהילולות אצל חבריהם הערבים הטובחים. שהרי ידוע לכל שאם ערבים טבחו ביהודים, זה בגלל שהיהודים אשמים וזה הגיע להם.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
11
לצבוע המתחזה ל"הומני".
  מורה נבוכים   28/10/10 08:38

האיתואללה סאדק אל כאלכלי (יצור תואם קלינסקי):

"לאלה המתנגדים לרצח אין מקום באיסלם. הנביא שלנו רצח במו

ידיו המבורכות. האימאם שלנו, עלי, שחט ביום אחד כשמונה

מאות איש".

לא שזה יזיז לאדם חסר רגשות כמוך, אבל בכל זאת, מדובר

בשחיטתם של יהודי שבט קורייטה על ידי שותפיך לדרך. עברו

1400 שנים ועד היום לא קם כלב מוסלמונאצי שגינה את הטבח

ההוא.
כתוב תגובה ל- מורה נבוכים
למורה נבוכים שאינו בן אדם
  יואל הירושלמי   28/10/10 15:14
נקבל את כל מה שאמרת על האסלם כנכון וכדברי אלוהים חיים. ואם זה נכון , הרי לנו מותר לרצוח 47 גברים, נשים וילדים שחזרו מהשדות בין השעות חמש ושבע בערב. כן, לשמואל מלינקי מותר לירות גם בפצועים, כדח להיות בטוח שבם נפחו נשמתם.
מורה נבוכים אתה הכל, אבל אתה לא בן אדם
כתוב תגובה ל- יואל הירושלמי
ירושלמי נדמה לך שכולם מטומטמים
  אלישמע   31/10/10 21:00
מישהו אמר שמותר לירות בחפים מפשע? מה אתה מכניס את התאוות שלך לפה של אחרים? אתה יודע למה אתם מאוסים? בגלל שהוצאתם פרשיה נושנה שאין עליה ויכוח,ששפטו והגדירו אותה כדגל שחור,ואתם מנופפים בה כדי להצדיק את התזה שלכם שאנחנו כובשים אכזריים,בעוד שאלו שאתם מדברים בשמם מהווים את הזן הרצחני ביותר וחסר המוסר האנושי האלמנטרי ביותר. לכן אין לכם סליחה וכפרה והתעוב ילווה אותכם עד שתעלמו באבק של ההסטוריה.
כתוב תגובה ל- אלישמע
12
יישר-כח וכל הכבוד והייקר לאיתן
  ניצן אביב   28/10/10 11:22
קלינסקי על מאמרו החשוב והאמיץ מאין כמותו על הטבח האיום, המחריד עד אימה, בכפר קאסם ועל הנסיונות להשתקתו ולהעלמותו מידיעת ומעין הציבור מחד ועל שחרורם של הנאשמים בטבח הנפשע הנורא, שאות קין מתנוססת על מצחם, ללא שריצו את מלוא חומרת עונשם, מאידך.
כתוב תגובה ל- ניצן אביב
13
היי,הפכת להיות אובססיבי לערבים
  מה קרה לך?   28/10/10 12:58
כתוב תגובה ל- מה קרה לך?
14
אובססיבי לעוול שנעשה לערבים
  אבוססיבי לעוול   28/10/10 15:04
אחד המגיבים מאשים את כותב הרשימה באובססיביות לערבים.
לפני מונח המסמך מה אמר בית המשפט בגרמניה אל אחד מגדולי סופריה -הנס פאלאדה ,עכשיו יצא בעברית ספרו "לבד בברלין".
בית המשפט בברלין שאל אותו "מדוע אתה אובססיבי ליהודים".
בית המשפט לא המתין לתשובתו והסופר נשלח לבית משוגעים .
כן, אני כמו כותב הרשימה אוססיבי לעוול שנעשה לערבים.
כתוב תגובה ל- אבוססיבי לעוול
15
תודה לכותב המאמר
  מאמר ראוי   31/10/10 17:02
כתוב תגובה ל- מאמר ראוי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il