w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
"לישראל אין מדיניות חוץ אלא רק מדיניות פנים", אמר המדינאי האגדי לפני 50 שנה. מאז הוכח שוב ושוב עד כמה צדק, וכעת הדברים אולי ברורים יותר מאשר אי-פעם
דן מרגלית
דן מרגלית
האם האנשים האלה נשארים יועציה של מירי רגב? הרי האינטרס שלה הוא בעצם שהם יעופו לה עכשיו מן המשרד הרחק ככל האפשר, ואם אינה עושה זאת - האנוכית מעוררת הסלידה - מדוע היא משאירה אותם בחב...
חיים רמון
חיים רמון
במחאה נגד הרפורמה, קמה קבוצה מאורגנת של קצינים מיל' שאמרו "אנחנו משתמשים בכוחנו הצבאי ונסרב לשרת אם לא ייענו לתביעותינו"    דבר כזה לא היה בתולדות מדינת ישראל. וכל ראשי המחאה, בהם ר...
אלי אלון
אלי אלון
אחד מפיגועי הטרור הקשים והטראומטיים בתולדות המדינה    המחבלים ריכזו את התלמידים באחת הכיתות בקומה הראשונה    היו בידיהם כ-85 תלמידים ותלמידות, שתי חובשות ושני מורים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על הצבועים מבקשי דמו של גלנט
מאת: יוסי בלום הלוי  |  28/01/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל מלה שלך חקוקה בסלע
  עתליתי   28/01/11 23:25
יואב גלנט, איש אשכולות, ישר כסרגל לוחם ללא חת שעם ישראל המטומטם ובמיוחד אלה המובילים את מסע ההכפשות נגדו, אינו/ם מסוגל/ים אפילו לשער במה השתתף וכמה פעל כדי שכל כנופיית הצבועים הזו יתאפשר לה ליילל ו........למרבה הצער להשמיצו. אין חלקלאי במועצות האזוריות הקרובות, אלונה וחוף הכרמל שלא עבר עבירות ניכוס קרקע לעצמו (מאות דונמים ולא 350 מ"ר) בידיעת ובברכת הרשויות המוניציפליות הללו.
תמהני מי היא אותה עדת כלבים שוטים שפוגעת כל כך ביואב ומה מניעיה.....צא וראה באזור כאן חריגות בנייה שנעשו בידיעת ראשי המועצות - ואין פוצה פה ואין מצפצף. מבקר המדינה מיודע לכל אלה, אבל בשל מלחמותיו עם היוע"מ לממשלה (אויל בפני עצמו) פשוט הכין את הגרדום וערך לינץ' לאדם שכולנו חבים לו רבות וכל זאת בככר העיר. להקיא מהעיתונאים שרוקדים על דמו של יואב, להקיא מהספינר המתקר מבקר המדינה ומכל עדת הצבועים אשר עטים היום עדיין על דמו של יואב, רעייתו וילדיו.
מתבייש במדינה הזו.
כתוב תגובה ל- עתליתי
לכן גלנט זכאי כמו כולם
  כולם מושחתים   29/01/11 11:09
כתוב תגובה ל- כולם מושחתים
הקרקעות כשוחד מזעזע,
  שטח מת מאש   29/01/11 11:14
צריך לחקור לעומק ולדרוש החזרת קרקעות מאלפי "חקלאים" גזלנים
שהפכו זאת כנורמה שלטונית מקומית וארצית.
נדהמתי לקרוא מה שכתבת.
" למרבה הצער להשמיצו. אין חקלאי במועצות האזוריות הקרובות, אלונה וחוף הכרמל שלא עבר עבירות ניכוס קרקע לעצמו (מאות דונמים ולא 350 מ"ר) בידיעת ובברכת הרשויות המוניציפליות הללו."
כתוב תגובה ל- שטח מת מאש
פשוט נמאס מהסתעבות השלטון
  מלחמה ללא פשרות   29/01/11 23:15
כנראה שגלנט לא חכם במיוחד.הכי קל זה להודות אחרי שתפסו אותך ואז אתה יוצא גבר.אבל גלנט חשב שבהיותו אלוף הכל מותר ולכן יצא נמושה.הוא כשל הן באמינות והן ביהירות.יכול להיות שהוא לוחם למופת ואולי אפילו מפקד מחוחד.בעולמנו מספיק פאק אחד באמינות =שקר כדי למחוק את כל הישגי העבר.
יכולים להיות מאות מושחתים בשלטון,מה זה שייך לשקרן גלנט.
וחוץ מזה,עוד נתפוס את כולם.
כתוב תגובה ל- מלחמה ללא פשרות
2
תמיד ימצאו האידיוטים שיהללו...
  מטאטא   29/01/11 00:22
מגלומן נוסח גלאנט. מעניין מי זה האדיוט הכותב כאן. לכל אורך ההסטוריה היו אידיוטים שימושיים, מלקקי ישבנים, שתמכו במגלומנים רקובים ומושחתים. מה שמאה מליון מצרים, הבינו בשבוע האחרון, רובם ללא השכלה עממית אפילו , לא הבין הדביל הכותב כאן החי בדמוקרטיה בישראל. והבדיחה הכי גדולה, זה שהכותב מגנה את ברק, אבל לא מבין, שברק בחר את גלאנט כשכפול דפוק כמוהו.
כתוב תגובה ל- מטאטא
3
הוא לא שמע ששינו את הכללים
  אליהו חיים   29/01/11 00:33
נכון ,כל החבורה המושחתת שמניתה כאן גנבה ושדדה ושיקרה הכל אמת ובכל זאת זה לא עושה את זה כשר, אתה רוצה להמשיך לרבוץ במדמנה ?זאת זכותך , אני לא רוצה לגדל את נכדי במקום שהשחיתות הופכת ללגטימת,אורי בן ארי על פחות מזה סולק מהצבא ,גם שני תתי האלופים שהיו קצינים מוכשרים ובעלי עתיד ,על פחות מזה פוטרו מהצבא .
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
האנאלוגיה היא נשקו של השטן
  פריץ קוגלמאס   29/01/11 02:37
המשל אינו דומה לנימשל. שלושת הקצינים שהיזכרת רימו את מפקדיהם בצה"ל. אחד מהם אפילו חשוד בגניבת דלק מצה"ל באמצעות מערכת "פזומט". יואב בלנט הוא קצין מסור ואיכותי עם רקורד של מצוינות לכל אורך שירותו הצבאי. הוא מעולם לא גנב מצה"ל ולא רימה את מפקדיו. הביצועים שלו במיבצע "עופרת יצוקה" היו מעל ומעבר. הוא הקצין הטוב ביותר שעומד היום לרשותנו ולדעתי זה בעוכריו. השליטים הערבים שקובעים את סדר היום הישראלי לא מעונינים בשום אופן שקליבר כמו יואב גלנט יהפוך לרמטכ"ל.
כתוב תגובה ל- פריץ קוגלמאס
קצין מן המעולים ,אבל.......
  אליהו חיים   29/01/11 09:11
אני מכיר היטב את השחיתות במושבים ובמנהל מקרקעי ישראל וגלנט השתלב היטב בשחיתות הזאת , אין הבדל אם גונבים מצה"ל או ממקום אחר , שחיתות היא שחיתות , היא שחיתות, והיא שתוביל את המינה לחורבן.
ובאשר מחליף לגלנט ,לא אלמן ישראל.
אני ממליץ לך לעשות נסיוןבקיצור, 1 הכנס ידך לדלי מים
2 הוצא את היד 3 בדוק אם נשאר חור במקום שהייתה היד.
בתי הקברות מלאים עד אפס מקום באנשים שלא היה להם מחליף.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אהבתי את תגובתך אתה צודק
  ב-100%   29/01/11 10:54
כתוב תגובה ל- ב-100%
אליהו חיים יותר מושחת מגלנט
  אחמד קרזוס   1/02/11 11:58
ידוע לך שמשה לדור, פרקליט המדינה, שיקר לביהמ"ש. הוא עצמו הודה בכך. זה לא מפריע לך בכלל ובנושא זה אתה שותק כמו דג. ועדת טירקל ידעה שמשה לדור שקרן ולמרות זאת המליצה בפני הממשלה על מינויו. גם זה לא מפריע לך. מה כן מפריע לך? שהמינהל הקציב לגלנט מיגרש חקלאי? כל זה מרמז לדעתי על כך שאולי מישהו משלם לך כדבעי כדי להיות צבוע ומושחת בענין מינוי גלנט. אולי הליגה הערבית משלמת לך? אולי הקרן לישראל? אולי כנופיית בייניש? או אולי כולם גם יחד?
כתוב תגובה ל- אחמד קרזוס
מעניין שאתה יודע מה מנהיגי ערב
  זלזל   29/01/11 10:26
חושבים על גלאנט ,
צריך לבדוק כל נושא הקרקעות והאנשים במוסדות הקשורים לזה,
הרבה מועצות מקומיות ואזוריות צ'יפרו תושבים כאתנן,
כל מי שנגע בזה רקוב,
אך זה לא אומר שאת מי שתפסו לא צריך להעמיד לדין,
יש צורך לבדוק עד היסוד ולהעמיד לדין ,
בנפשנו הדבר .
כתוב תגובה ל- זלזל
צדקן מתחסד סילק את השניים
  איש עצוב   29/01/11 09:03
הבעייה עם שני הקצינים הנ"ל היא לא מה שהם עשו, אלא שסילקו אותם מהצבא בשל כך. היינו צריכים לסלק מהצבא את מי שסילק שני קצינים כאלה מהצבא על העבירות הפעוטות שעברו. מדהים שדווקא את הקצינים המצטיינים בשדה הקרב זורקים. כנראה שההצטיינות בהדלפות, בקשרים עם בן כספית ומהדורת ערוץ 2, ובתככים היא זו שחשובה היום. איך זה שאשכנזי נשאר יום אחד בצבא אחרי שמסמך מזוייף שכתב מקורבו, אשר נהג להסתובב בלשכתו חופשי חופשי על אף שהודח מהצבא על רקע של בטחון שדה, הודלף מלשכתו לערוץ 2 בסמוך לשידור המהדורה, ובסמוך לקבלת ההחלטה, אחרי ששכב חודשים בלשכתו?. ואתה מאמין לאשכנזי כאשר הוא טוען שלא ידע על ההדלפה?? ושלא היו לו לפחות מחשבות בנוגע למקורו של המסמך? אני לא!!! ואפילו אם לא ידע, כיצד האיש שהודה בהדלפה עדיין בצבא??? כיצד לא הוסרו דרגותיו ממנו למחרת היום? אלא אם מסמכים שאף אחד לא תוהה על קנקנם מודלפים דרך קבע גם מלשכת היועץ וגם משלכת המבקר וגם מבית המשפט, וכל אלה לא רואים בפיזור שקרי ענק בציבור, המזיקים יותר מכל האנארכיסטים בשטחים, כל דבר רע, ולכן אשכנזי היא יקיר המערכת. וגלנט, אשר רבים חוששים מפניו, בגלל שהוא מאד מאד רציני, והעיתונאים חוששים מפניו, כי הוא לא חתום על חוזה הדלפות אתם, מנסים בכל דרך לסכלו, וכששום דבר לא הולך, אז לוקחים שקרון קטן והופכים אותו לעולם ומלואו. מה הנזק בדבריו של גלנט, ומה הנזק בכל סיפור המסמך? ואיך אשכנזי יוצא נקי, וגלנט מלוכלך?? (ראה כאמור חברים כגון בן כספית וחדשות ערוץ 2). זה השלטון שבו אנו חפצים?? שלטון של שקר, זיוף, אנארכיה?? - ומנגד מפריעים לנו כמה שתילי זית על אדמת טרשים?
כתוב תגובה ל- איש עצוב
איש עצוב,תמים או טיפש
  ילו   29/01/11 10:41
ומנגד מפריעים לנו כמה שתילי זית על אדמת טרשים?
שים לב לתאור המיזערי שמנסה לתאר כלום ואפס ושטות,
אבל הבעיה היא שהאיש לא קיים 3.5 שנים צו פינוי השטח,התעלם.
שיקר במיסמכים והיום טוען שלא הוא אלא עו"ד שלו,
האיש לא לוקח אחריות על מעשיו,
להגנתו טוען שכל המושבניקים מתנהלים כך, זה נורמה.
נורמה שהיא עבירה על החוק אינה הופכת אותה למקובלת וחוקית.
כל אדם טועה שמעירים לו בודק מודה ומתקן,
האיש לא מודה ולא מתקן,
שחצן ללא מוסר.
כתוב תגובה ל- ילו
כל מילה במקומה!
  אדל   30/01/11 00:00
אשכנזי היה צריך באמת לעוף!
כתוב תגובה ל- אדל
כל מילה במקומה!
  אדל   30/01/11 00:09
אשכנזי היה צריך באמת לעוף!
כתוב תגובה ל- אדל
4
כל עוד קיימים אנשים המעריצים א
  קורןנאוה טבריה   29/01/11 06:30
את השרוניזם,הברקיזם,הרביניזם,הפרסניזם=ימשיכו לקום עלינו מנהיגים מסוג זה ולאמלל אותנו!!כל מילה במאמר הזה צודק=אבל לאן נגיע?אם נגע השחיתות הגיע גם לצה"ל שלנו האם עלינו לשתוק ולמחול?נכון ששרון וברק הם הרבה יותר גרועים מגלנט ונכון שאסור היה לשתוק להם ולמחול להם על כך בגלל "שכל חייהם שרתו בצה"ל"-אבל לאן נגיע עם ההתחשבות בקצינים מועלים ולא נקיי כפיים,בלשון המעטה?!עם כל הכבוד לכותב הצודק,לי אין שום הערכה לשום קצין וגנרל בצה"ל שמנצל את הזכות שנפלה בחלקו, לשרת בצה"ל את העם היהודי במדינת היהודים,לאינטרסים אישיים=בוז להם!האיפה ואיפה שנוהגת התשקורת הבולשביקית והאנטישמית בעם ישראל זה סיפור אחר וידוע-שסמרטוטי הימין בלוף אשמים בכך תחילה על כך שלא מטפלים בזאת כחוק!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
לא מכיר אותו
  יונה סוקולובסקי   29/01/11 08:08
נדמה לי שתחילה ניסו להכפיש באמצעות מסמך מזוייף. אחר ששערוריה זו לא הצליחה הופיעו הסיפורים על גניבת קרקעות.
אני לא מכיר את גלנט ואיני רוצה להסתמך על התקשורת, אךיש כאן סימנים של נקמנות קטנונית.
עמיקם הוא ישוב שהוקם על-ידי תנועת החרות וראשוני המתישבים בו עלו לארץ מחארבין, סין.
כתוב תגובה ל- יונה סוקולובסקי
סיפורים ???? על גניבת קרקעות ,
  בלו   29/01/11 10:31
עובדות הן עובדות, וצריך לדון בנוש התנהלות של אלוף באזרחות.
גם לאחר שבית המשפט הורה לו לפנות האדמות האיש ציפצף על הפסיקה
במשך 3 שנים,
זה לא מראה על טעות זה מראה אני מצפצף עליכם.
כתוב תגובה ל- בלו
6
מאמר בעייתי שטורף את כל הקלפים
  דדון   29/01/11 10:53
בשביל להוריד את גאלאנט מעץ התליה,
האיש מנסה לתלות את כל אנשי מוסדות השלטון והמשפט,
כאילו אין זכות לכל האישים הקשורים לפרשת גאלאנט
אין זכות מוסרית לפסוק בעניין ,
כך שצריך לעזוב את גאלאנט להמשיך בדרכו הנורמטיבית הרקובה.
יש לי שאלה חשובה!!!!!!
ומה עם כל המוסדות והאנשים שבוחשים משחדים בנושא קרקעות ישראל???
כתוב תגובה ל- דדון
7
ציינה כי לא כל החומר היה בידה
  ועדת טירקל   1/02/11 11:31
ולכן, תמכה בבחירתו. באם הבנאדם גנב קרקע,יש לדבר מחיר.
כתוב תגובה ל- ועדת טירקל
8
מאבק איתנים על השליטה במדינה
  עין צופיה   1/02/11 13:10
זה מה שקורה כאן.
הממשלה החליטה.
הממשלה נבחרה ע"י העם, אבל הכוחות החזקים, שאין להם רוב המתבטא בבחירות דמוקרטיות, עושים עקיפה ואכיפה בלתי חוקית על החלטת השלטון הדמוקרטי.
זה נעשה בדרכים נבזיות כוחניות המסוות במלל דמוקרטי צדקני חוקתי ושאר ירקות ההסוואה, במטרה לעשות סיקול להחלטות הממשלה.
זה הכל בקיצור.
נכון שעל הגל הזה עולים גם בעלי מטרות נוספות, כלמיני טפשים וצדקנים וכמה תמימים שמאמינים לשאר ירקות הזה, שבדיוק לשם כך נועד.
נערך כאן סיקול החלטת ממשלה.
מעדיפים רמטכל בובת חוטים, או מישהו חסר ניסיון.
ואילו המועמד שנבחר הוא חייל, לוחם, מוכשר מדי ולכן צריך להוריד אותו מהתפקיד.
לפי זה אפשר כמובן להבין מיהם הכוחות כאן ומי מתזמר את המנגינה הצורמת הזו.
אני מסכימה במקרה זה לכותב הכתבה וכן לתגובה למעלה של איש עצוב.
לא רק הוא עצוב בנושא הזה, ולא רק עצב מתאים כאן אלא דאגה עמוקה ורצינית.

הממשלה שנבחרה למשול חייבת למשול, בגצ צריך להתאפק ולאפשר לממשלה לממש הלכה למעשה את תפקידה.
כתוב תגובה ל- עין צופיה
9
דיקטטורה תקשורתית מבקשת את
  ישע   1/02/11 13:28
דמו של גלנט+לפגוע בחוסן הלאומי של העם לפגוע בבטחון בכלכלה +להפיל את הממשלה לשרות האויב מי כאן ומישם_תקשורת ממללכתית ופרטית אויב העם
כתוב תגובה ל- ישע
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il