w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
דבריהם של כל תשעת השופטים בדיון אתמול, ובעיקר הכמות והמהות של חלוקת השאלות אל מול הצדדים, מלמדים שבקרוב יינתן פסק דין שירעיד את הזירה הפוליטית
צבי גיל
צבי גיל
אם אנו זקוקים לסימן בכוחו של הפרט - בא 7 באוקטובר והוכיח לנו כי באין שלטון מרכזי להתמודד עם הטרגדיה ומה שבא אחריה
דן מרגלית
דן מרגלית
גורלם של החטופים אומנם נוגע לליבו של נתניהו אבל אינו יכול להיות נייר הלקמוס למדידת ההצלחה או הכישלון בשדה הקרב
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
רב-טוראי אדולף היטלר הבין את חוקי קו הדם יותר מגנרלים; הדמוקרטיות תפקדו רע; ליקוייה של הניטרליות; היה מידע בשפע אך המפקדים הבכירים לא הבינו אותו ופֵרשו לא נכון; סוד מצויָנותו של רו...
יוסף גערליצקי
יוסף גערליצקי
התורה מבטיחה לעם ישראל חיים שלווים וטובים בגשם וברוח, שמירה מוחלטת מכל אויבינו, חיים של שלום וביטחון, מלאים בברכת ה'
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, ממשלת ישראל מתעלמת מהעובדה, שהחמאס חרף הפגיעות הקשות שספג, מצליח לשגר טילים לעבר מרכז הארץ ואינו זז מעמדתו ואף דבק בה, שרק הפסקת המלחמה עשויה להביא לשחרור החטופים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עמוס עוז, חזור בך
מאת: גורי גרוסמן  |  17/03/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אם היה עונש מאסר על טיפשות
  אברהם מערב השומרו   17/03/11 13:23
היה אפשר לכלוא את עמוס עוז בתא אחד עם ברגותי ובכך לקצר את טווח הזמן בה יוכל לפגשו
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
הוא מזמין לגיטימציה לפרס נובל!
  חץ   18/03/11 03:07
יתכן שבעד אמירותיו ופעילותו למען אוייבי ישראל, מעניקי פרס נובל ימצאו אותו למתאים בהתבססם עם אמירותיו הפוליטיות וגם יעניקו לו אותו.

זה יהיה עוד פרס נובל ליהודי אלא שהפעם כל יהודי יתבייש בנבזה הזה שמכר את נרצחי בני עמו בידי בני עוולה, נשים ילדים ועוללים חפים מפשע, בעד "מטרה" נכספת שרצה להשיג.

עמוס עוז בוגד ושונא ישראל!
כתוב תגובה ל- חץ
2
ירדו מהפסים
  יוא"ב   17/03/11 13:50
השמאל ההזוי ירד, כפי הנראה, מהפסים.
כתוב תגובה ל- יוא"ב
3
כמו להקדיש למי שרצחו חפים מפשע
  עידן סובול   17/03/11 13:58
כמו להקדיש ספר לאלה שביצעו את הטבח בחפים מפשע בקיבייה ובכפר-קאסם, לדוגמא, או אפילו לזה שחיסל במו ידיו חיסול ממוקד את אליהו גלעדי, "שאול", מטווח אפס בחולות בת-ים.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
אל תקלו ראש בסובול
  מבקר התגובות   17/03/11 17:32
הוא מבין באסירים ובכלא...

והוא מדגים זאת שוב בתגובה של שיא של שפלות וטימטום

יפה הנפש הזה סובול שאינו בעצם אלא גנב עבריין שריצה בעבר שנה בכלא בעוון גניבה ממעביד (בסעיפים אחרים כמו ניצול עובדת יצא בעור שיניו) הנו צבוע בכיין וחסר בושה כנאה וכאיה לאיש שמאל פלצן דוחה ומתועב.

ברוב בורותו וטימטומו הוא אינו מחמיץ שום הזדמנות להשוות כל מה שמסביבו לנאצים

כאן הוא משווה את השחקנים שכן מוכנים להופיע ביהודה ושומרון למשתפי הפעולה עם הנאצים
בתגובה למישהו הוא משווה את השלטון הדמוקרטי שלנו לשלטון היטלר (כי הרי גם היטלר עלה לשלטון באופן דמוקרטי)

סובול השווה את שטרנהל וכתיבתו נגד המתנחלים לאינטלקטואלים שיצאו נגד גרמניה הנאצית, דהיינו לטעמו, המתנחלים = הנאצים.

סובול כינה מספר פעמים את מדינת ישראל - מדינה קלגסית.

סובול תומך בסרבנים, סובול הביא בעבר כדוגמה מחזה שיקרי (עד ראייה) בו חייל בצבא הנאצי מסרב לבצע פקודות בלתי חוקיות ובכך הפכת את כנופיית הסרבנים שלנו למוסריים ואת הצבא שלנו – לנאצי.

סובול השווה את השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים לשטחים שכבשו הנאצים במלחמת התוקפנות שלהם במלחמת העולם השנייה (שטחי מחייה הוא קרא להם) ובכך השווה אותנו ואת צה"ל לנאצים.

סובול השווה את כנפאני שהיה שיך לארגון טרור רצחני שלא בחל ברצח סיטונאי של נשים וילדים ללא אבחנה , ללוחמי המחתרת היהודיים שנמנעו מכך.

בדבריו אלה הוכיח סובול את בורותו העמוקה ואת טימטומו הגמור.

זו מלבד הצרה כי האיש כנעניס ופשיסטו איסלמי התומך בלב ובנפש במרצחים הפלשתינאים.

לכן בהיותו בור, אנטי ישראלי, אנטי ציוני וקשקשן הקופץ בראש, מוטב כי יחזור לכתוב שירי זימה חולניים בהם הוא חזק מאוד ויפסיק לשכתב את ההיסטוריה ולסלפה ברשעות.
כתוב תגובה ל- מבקר התגובות
"מבקר התגובות" ...
  עידן סובול   17/03/11 19:55
74.63.242.83 יש בין המגיבים כאן פאשיסטים רבים רעולי-פנים עלובים מסוגך שאינם שווים יריקה, ממש כמו צואת-כלבים אנונימית ה"מקשטת" את מדרכות ערי ישראל.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
שפל מדריגה מוסרית של שמאל
  טיטו   17/03/11 22:42
במקום להשמיץ אנשים ישרים עשה בעצמך חשבון נפש, באיזו זכות אתה מטיח "פאשיסט" ביהודי אנטיפאשיסטי. אתה זה שתומך בקלרופשיזם ערבי ואקספנזיוניזם מוסלימי אשר חפץ לגזול מעם יהודי אדמות שלנו שבמו ידינו פיתחנו ובנינו. אתה בעד חמסנות ועוול לשמם. אתה מפיץ שקרים של תעמולה קלרופשיסטית מוסלימית על כביכול כיבוש. על איזו כיבוש אתם מדברים, ראשית כל כבר כ-16 שנים איננו שולטים על אכלוסיה ערבית ביש"ע. ויתירה מזו, בכל שטחי ארץ ישראל מעולם לא היתה לא ריבונות ולא ישות ערבית כך שכל המצאות של "כיבוש" הינן בלתי מבוססות בעליל. לפני כ-160 שנים התגוררו כאן כ-300000 סונים, יהודים, נוצרים, בדואים, דרוזים, שיעים ומוסלימים מבוסניה וסאנדג'ק. אחרי שיהודים שבו הנה ופיתחו כלכלה נהרו לכאן מהגרים מלוב, מצרים (כולל יליד קהיר יאסר עראפט), עירק, ירדן, סוריה (החמולה הגדולה בחברון הגרה מחאלב) ולבנון. הודות כך גדלה אכלוסיה ערבית בשטחי מנדט ב-300%. ורק ב-1973 נזכרו לכנות את עצמם כאומה פלסטינית. חוץ מזה, בגוש עציון, גוש קטיף, צפון ים המלח ובקעת הירדן מעולם לה חיה אכלוסיה ערבית. בחברון ב-1929 נטבחה באכזריות קהילה יהודית בת 400 שנים, ב-1948 ערבים רצחו תושבי גוש עציון ועתה בכח הרצחת וירשת טוענים זכות דמיוני על אדמות האלה. אתה ואדמור שלך עמוס עוז בשפלות ערכית ומוסרית משמשים כשופרות לטענות כזב האלו.
כתוב תגובה ל- טיטו
"טיטו" ...
  עידן סובול   18/03/11 10:57
מן הסתם יש לך סיבה טובה להשתייך לעלומי השם החלאתיים הסידרתיים, כמ ל- "מאיריקו " , "איישה" , "י.ש" , "שרון ר.", "פלא יועץ", "איגנאציו סבונרולה", "מאיריקו-משורר" , "מבקר שירה מהולל" , "מבקר שירה בכיר", "מבקר שירה מדופלם", "משורר לעת מצוא", " מבקר לעת מצוא" , "מאבחן לעת מצוא" , "סניטר בגהה" , "אייכמן" , "לואיס קרול", "רפאל1", "אלישמע", "חץ", "איש עצוב", בלשטצאר, "טל בן" , "בזזזזז", "er54", "סתם אזרח" , ע"ג4 " ועוד רבים שהם למעשה מעטים המסתתרים מאחורי כול מיני אנוניזמים ומתרוצצים בין כול מיני מאורות IP כיאה לפאשיסטנים מוגי-לב, הנוהגים לתקוף מצד הגב, כמו למשל חלאת המין האנושי יגאל עמיר.
 ולמי שרוצה לא למות טיפש :
כתוב תגובה ל- עידן סובול
גידופים כדרך שמאל
  טיטו   18/03/11 16:35
כדרככם, בהעדר תשובות לענין על הטענות שלי אתה ככל שמאלן מגדף בוחר דרך גידופים וקללות וססמאות ריקות מתוכן. אני יודע שאין לכם תשובות על העובדות שהצגתי כי העובדות לא מבלבלות אתכם. אתם אלה שתומכים ברוצחים שפלים ופועלים למען שיחרורם וכרתתם ברית בלתי קדושה עם קלרופשיזם ערבי ואקספנזיוניזם מוסלימי.
ואם זה כל כך מטריד אותך ומעביר אותך על דעת שמי דמיאן פקוביץ', אך איני יודע מה זה מוסיף או גורע על טענות שלי. הנה, אתה כותב בשמך, אבל לא לענין ואין לך מה להשיב למגיבים תחת כינוים.
כתוב תגובה ל- טיטו
טיטו דמיאן פקוביץ'...
  עידן סובול   18/03/11 18:05
אתה באמת דפוק אם לא מצאת במאמריי תשובה מוחצת.
כתוב תגובה ל- עידן סובול
יש לך שתי טעויות יסודיות
  טיטו   19/03/11 20:20
ראשית כל, אתה צריך לקחת שיעורים בלוגיקה ע"מ להבין שיש לך טעות לוגית בסיסית - טענת גידופים, אתה חושב שדרך גידופים אתה עונה על העובדות וטענות נקודתיות.
טעויות שניה היא שאתה חושב שקורים כאן הם טיפשים ואין להם הבנת הנקרא ואינם מבינים את הטענות שלי ותשובות של גידופים וקללות שלך.
על איזו תשובה מוחצת אתה מתכוון, על איזכור של יגאל עמיר, תראה לי ח"כ מימין אחד שביקר אצל יגאל עמיר או רב אחד שהקדיש ליגאל עמיר את ספרו ואיחל לו שיחרור. אתם ערכתם קבלת פנים חגיגית לטלי פחימה בשיחרורה מכלא וחוגגים שיחרור מחבלים. בקשר לקישור שהבאת, מדובר בפוסט שמשתמש בשיטה של גבלס של הבאת שקרים והכפשת יהודים כדי להצדיק בסוף את רציחתם. מחבר שם מנסה לקשר תושבי איתמר לרוצח אע"פ שבאיתמר מעולם לא התגורר רוצח בין (גור האמל מעולם לא התגורר באיתמר לידיעתך).
התוכחתי כאן אם הרבה תומכי קלרופאשיזם ערבי כמוך והנה גם אתה מצטרף לאלה שנכשלו לענות על טענותי וסיבה היא פשוטה מאוד - אין לכם תשובה לענין, דרככם דרכי שקר ועוול וצדק אתנו.
כתוב תגובה ל- טיטו
יישר כח דמיאן
  המחבר   19/03/11 10:01
כל הכבוד דמיאן, השבת לעידן סובול האכול בשנאה עצמית שאינו משיב לגופו של עניין אלא לגופו של הכותב.
כתוב תגובה ל- המחבר
גופו של עניין
  עידן סובול   19/03/11 16:59
גופו של עניין הוא בזה שלראשי החלאות בלשכת עורכי הדין, אשר קשרו נגדי ותפרו לי תיק, החל בעו"ד שמעון בן-יעקב וכלה בפרקליט מנחם בלום, כבר סידר הצדק הפואטי פגישות בסאמארה, והם מלחכים עפר זה מכבר. עו"ד גד פרנקל כבר יושב בבית האסורים ועו"ד חיים שטנגר תקוע במעצר בית עד תום ההליכים, וזה עוד לא הכול:

There was a merchant in Bagdad who sent his servant to market to buy provisions and in a little while the servant came back, white and trembling, and said, Master, just now when I was in the marketplace I was jostled by a woman in the crowd and when I turned I saw it was Death that jostled me. She looked at me and made a threatening gesture, now, lend me your horse, and I will ride away from this city and avoid my fate. I will go to Samarra and there Death will not find me. The merchant lent him his horse, and the servant mounted it, and he dug his spurs in its flanks and as fast as the horse could gallop he went. Then the merchant went down to the marketplace and he saw me standing in the crowd and he came to me and said, Why did you make a threating getsture to my servant when you saw him this morning? That was not a threatening gesture, I said, it was only a start of surprise. I was astonished to see him in Bagdad, for I had an appointment with him tonight in Samarra.

"The Appointment in Samarra"
(as retold by W. Somerset Maugham [1933])
The speaker is Death

כתוב תגובה ל- עידן סובול
4
משפט למתיר דמנו
  יונני   17/03/11 14:01
כתוב תגובה ל- יונני
5
הסכנה מבפנים
  פניני   17/03/11 17:23

נמלה במיטה מסוכנת מעקרב על הרצפה.

השמאל הישראלי מסכן את עצם קיומנו.

במדינות נורמליות היו מזמן מוציאים אותם מחיץ לחוק.

כתוב תגובה ל- פניני
6
יש לי רעיון לעמוס עוז ...
  אסתר המלכה   17/03/11 18:52
לסופר שירד מהפסים,אולי בהזדמנות חגיגית זו "תקדיש" את הספר לרוצחי המשפחה מאיתמר?לרוצחי משפחת שאבו?לרוצחי החיילים סספורטס?אולג שחייט?וקסמן?והרשימה ארוכה כאורך הגלות . עמוס עוז אתה פשוט אדם נקלה המלקה את עמו ועצמו. אולי תקדיש את הספר נגיד לרון ארד? אולי לגלעד שליט? יש לי עוד רעיון ,תקדיש את הספר לאחמדיניג'ד ולחבר מרעיו מסוריה ומטורקיה. בוז לך בושה וכלימה אתה!!! יהודיה ישראלית שלא תקרא אותך יותר,מהספריה הפרטית שלי השלכתי אותך ברגעים אלה.
כתוב תגובה ל- אסתר המלכה
7
עמוס עוז כמו רוצח שכיר ממוקד
  רפאל1   17/03/11 19:07
על המטרה: פרס נובל לספרות או על "תרומתו לשלום"...על מטרה זו הוא מוכן להעלות על המוקד את היהודים בארץ ישראל. יצור נבזה ועלוב. יש לארגן מאות אלפי ספרים שלו מכל רחבי המדינה, לערום אותם בערימה ענקית ולהעלותם באש שתזכיר לו את אש הגהינום שהוא עומד לפגוש.
כתוב תגובה ל- רפאל1
8
לא אשכח
  ק.א   17/03/11 19:58
עם תום עופרת יצוקה, עמוס העיז והצהיר "אין כפרה על מעשיה של ישראל ברצועת עזה"
כתוב תגובה ל- ק.א
9
למה שיחזור בו? הוא רוצה
  את הנובל   17/03/11 23:19
כתוב תגובה ל- את הנובל
10
לטיטו מ4...
  עזוב אותך   18/03/11 02:53
טיטו היקר למה אתה משחית מילים על הנפיחה שהגבת לדבריה? הוא כמו כל נפיחה.. משמיעה קול פולטת ריח ונמוגה....
כתוב תגובה ל- עזוב אותך
מה המטרה שלי
  טיטו   19/03/11 20:29
אכן אתה צודק שזה לא שווה התיחסות, אבל המטרה שלי היא להראות לקורא תמים וישר שאין כלום בטענות שיקריות וססמאות ריקות מתוכן של שמאל רווי שנאה.
אין לי כוונה לשכנע אותו משום שהוא ואנשים כמוה אטומים לעובדות וטענות הגיוניות. אני רוצה להראות שצדק אתנו ושקר ועוול אצלם.
כתוב תגובה ל- טיטו
11
אמרתי לכם:לא עוז ולא הדר=עוכר
  קורןנאוה טבריה   19/03/11 13:25
ועוקר ישראל!כך הגיב הנביא אורי צבי גרינברג לזן-נדיר-זה של יהודונים:"קינה היא ולא קוננוה מקונני הדורות:על גניוס הכסל אצלינו וטפש צדקו...לעסתי כתבם כלועס גללים...מגולת אשכנז אשר ראיתיו מתחכם בקלונו,וחושב עצמו כחלק אירופה בלבושו ולשונו:ערב הן איננה בית"ר הראויה לתבוסה:'ערב היא טובה מטבעה אלא קצת משוסה...הגורל יעדנו להיות שותפים לגורל'...ואשר בינתיים נשחט ונדרס ונשרף זהו הזבל בשדה (ה"שלום"ק.נ.)האירגון המשותף-אין זאת כי אפשר לשנות מהלך הירדן,אך אין לישר את המוח אשר התעקם.אפשר לעשות הר למישור וביצה לשדה לחם,אך אין לרפא סוציאליסט יהודי מתחכם... בינתיים ערב מרצחת-אין צורך לחשוב לנקוט ברובים ולצאת אלי-קרב...יש צורך הסבר...זה הכסל הטוב!...ראיתים חנפים לערב ועוגבים לרשות...ובמהגרי מרוסיא ופולין ישנם סופרים צדיקים,שאננים בעמם,לא אחטא בשפתי אם אומר בשירי:השטן בעצמו השתין בדמם.עת אנו עומדים על קופת הרוגים יזכירונו על חטא שחטאנו כלפי ערב המרצחת--לא היא שחטאה...ואין מרים יד לנפץ (כחוק)זה הפה...הם מין שבט כזה:נכדים ותיקים של סוקלי נביאים,של מוסרי לצליבה...חרב יתעב,ולו היתה בידו ותקעה לא בבטן עשיו המרצח,כי בבטן אחיו המאמין במשיח וכופר במרקס...לכל לא-אח יתנו בעטם אהבים...סלחנים לערב וזועמי דם לשבטי...הם שכחו לערב תועבות מרצחיה...בוכה אני בחרון-דם לתוך דם-ומקלל את גזעי,אשר משוקיו הקים מין יהודים שכזה..."!!!=אילו היינו עם נורמלי ככל העמים היינו תובעים את הבוגדים בקרבנו לדין בעוון בגידה,עלילה,הסתה והתרת דמינו=כחוק!!!!!!!!!!!!!=בוז לך עמוס עוז מעולם לא סבלתי אותך ושכמותך,בניגוד לצבועים אני שופטת יהודים ולא יהודים על פי יחסם ונאמנותם למולדתם הנצחית ולבני עמם ללא תנאים מוקדמים!!!אילו אבי ז"ל היה קורא את מכתבך המתנשא והמתחנף לרוצח המתועב ברגותי,הוא היה מקלל את הבית-ספר בו למדת תחילה=ובערבית זה נשמע עסיסי יותר!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
12
ליב"ה ומחוץ לה ומה שביניהם ...
  צוות פותחן לינוקס   21/03/11 16:49
קראתי את המאמר וחשבתי על סיום הבדיחה המפורסמת "אלמלא ידעתי ששתיתי ביליארד הייתי חושב ששתיתי פישה", וחשבתי שאלמלא היה זה עמוס עוז הייתי חושב שמדובר באיזה טיפש מטופש בטפשת קשה. מקווה בכל ליבי שהמאמר שגוי ועמוס נלבבנו עצם מעצמנו הולך לתבוע את האיממ איממ אמממא של העיתונאי..

אח"כ יצאתי החוצה עם הכלבלב שלי. שתי בנות כבנות 6,7 מהסוג אהה המממ.. שלא לומד ליב"ה קפצו על הכלב בשמחה. "מה שמו ?" שאלה אחת ונענתה: שמו "ספידי". "חבל", ענתה השניה, "היית צריך לקרוא לו 'זריזי' כי הוא זריז".

לא תיקנתי אותה מחוץ לליב"ה שלא לקלקל את נפשה הזכה ולא אתקן גם את מי שמתוך הליב"ה והתחרפן. נישאר עם ההזייה של זו המשועממת שעוגבת על ערבים מהספר "מיכאל שלי" הנלמד כיצירה מכוננת בליב"ה. סגירת מעגל, עמוס ?

כתוב תגובה ל- צוות פותחן לינוקס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il