w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שני מקרים של חייבים שהעבירו רכוש לאחיהם מגיעים לאולמו של השופט יעקב שקד. שימת לב לפרטים, גישה מעשית ואנושיות מובילות אותו למסקנות הפוכות
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נחגוג את שבוע הספר - גם בקריית-שמונה!
מאת: נפתלי רז  |  17/06/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נפתלי תודה על הפרטים
  איש עצוב   17/06/11 15:39
פרטים מאירי עיניים. אני מבקש אם אפשר כמה תשובות - אודה אם תתיחס בפרטים ולא במברקים (כמנהגך)(1)האם הממשלה מסרבת להעביר את ה 50% ואם היא מסרבת, מהו הנימוק אם אינה מסרבת, איזה טענות יש לך נגדה (2) מה הקשר להפרטה, והשאלה היא בתוקף גם אם הממשלה משלמת את ה 50% וגם אם לאו (3) מדוע אתה בא בטענות לממשלה על סגירת ספריה עירונית, האם לא היה נכון לבוא בטענות בעיקר לעיריה? כי הרי אם הייתה בעיה בממשלה היו נסגרות הרבה הרבה ספריות עירוניות, והן נסגרות (למיטב ידיעתי) רק בקרית שמונה, לא כן?? (4) איך נוצר חוב של 9 מיליון ש"ח האם אין כאן ריח של שחיתות?, שחיתות אשר חובה לעקור אותה מן השורש כי הרי מדובר בכסף שלך ושלי ואף אחד מאיתנו לא רוצה שכספי המיסים שלו שנועדו גם לרכישת ספרים ילכו על מינויים פוליטיים ועל גזילת כספי ציבור. (5) אם מדובר בגזילת כספי ציבור מה מביא אותך לחשוב שסופרי כסף גרמני טמא מדם אחינו ואחיותינו ישפכו שמן על המדורה ויאכילו אוכלי חינם בקריית שמונה, וספריה תיסגר בעוד חודש ולא היום.? (6) האם אתה לא מריח כאן בשר תותחים?, הספריה העירונית של קרית שמונה, שאתה וחבריך סותמים עליה את הגולל בכך שאתם מנצלים את מצבה, ככקרדום לחפור בו על מנת לנגח את הממשלה, שאחריותה למצב הספריה מאד מאד שולית אם בכלל, ובכך אתם פוגעים בכבודם של מנהיגים ומעליבים שורה שלמה של מנהיגים, מוציאם את הרע שבהם, וגורמים לכך שהספריה תסגר על אפכם ועל חמתכם, או לחילופין יתקעו האצבע ב... והספריה ז"ל. (7) איך זה שאינך מפנה את חיציך נגד בית המשפט שהוא הוא זה שחתם על כתב הפטירה, מדוע אינך מפגין אל מול היכל הצדק, והרי בית משפט של היום יכול לבטל חוקים ולשנותם, ואם החלטת בית המשפט היא כל כך לא מוסרית, בית המשפט לא היה מקבל אותה, אודה לתשובותיך המקיפות לפחות ברמת הפירוט המבורכת של המאמר עצמו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
ברכות על היוזמה.
  ד.ט.   17/06/11 16:56
כתוב תגובה ל- ד.ט.
3
לא מאהבת התושבים כמו הזדמנות ל
  קורןנאוה טבריה   18/06/11 08:54
לתעמולה פוליטית=זו הצביעות של השמאל הגזען והאנטישמי-סלקטיבית, שתמיד קפצו כמוצאי שלל רב על כל הזדמנות לשטוף מוחות,של אזרחים במצוקה,בדרך לקלפי!!!ואת הספרייה בקריית שמונה יש לפתוח לאלתר בלי שום קשר זדוני לפוליטיקה!!!!קשה לי להאמין שקיים אדם אחד במדינה שהיה תומך בסגירת הספרייה בקרית שמונה!הצביעות השמאלנית של נפתלי רז ושכמותו מבחילים!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
תעמולה פוליטית?
  רונן גולדשטיין   18/06/11 10:52
עוד מעט תכתבי שגם מחאת הקוטג' זו תעמולה פוליטית. תתביישי לך נאווה,ועוד ביום שבת קודש להטעות ולרמות את הציבור. את באמת לא ידעת שלציפי לבני שמתה על קוטג',אין עכשיו מספיק כסף בכדי להמשיך לחסל כל יום חמישה גביעי קוטג'? את רוצה להגיד שאת לא יודעת שציפי לבני וממשלתה שהורידו את הפיקוח על מחירי הקוטג',היו בכל יום ראשון מזמינים לישיבת הממשלה מגשי קוטג' 3%?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
  קורןנאוה טבריה   18/06/11 12:39
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
כל הכבוד ליוזמה! אני מצטרפת.
  דלידה   18/06/11 09:09
מול כל המצקצקים בלשון ונדים בראש, כאן יש יוזמה מעשית. כל הכבוד! אני מפיצה לכל חברי, ומצטרפת.
כתוב תגובה ל- דלידה
5
תקליט שחוק של קלינסקי
  אלישמע   18/06/11 09:29
במקום להביא משהו משלו,חוזר על קרקורי מורו ורבו
כתוב תגובה ל- אלישמע
His Master's Voice
  בן טיבוגה   18/06/11 19:23
כתוב תגובה ל- בן טיבוגה
6
זרקו אותם לכלבים
  דוריאן   18/06/11 09:33
כל הרשויות - הציבוריות, להזכירכם - שמאפשרות למצב הזה לקרות, צריכות לתת לנו, האזרחים, דין וחשבון על ההזנחה הנפשעת הזו. הזנחה? לא, בעצם זרקו את תושבי קרית שמונה לכלבים - הותירו אותם בלי פעילויות חברתיות ותרבותיות. זה שכל הרשויות, עד האחרונה שבהן, הניחו לכספי נדבן 'לסתום חורים' ולא נטלו על עצמן את האחריות להפעיל את המרכז התרבותי והחברתי הזה - זה והדבר המקומם באמת. ואם עיריית רעננה יכולה לתחזק מרכז שכזה בארנונתה, תפקידן של רשויות המדינה הוא לאפשר קיומו ביישוב שאינו יכול לעשות זאת בעצמו.
כתוב תגובה ל- דוריאן
7
הארה
  דוריאן   18/06/11 09:41
ואם עיריית קרית שמונה אינה מנוהלת כראוי, או אולי זו החברה למתנסים? אז כבר גילינו שהממשלה יודעת לקחת אחריות על רשויות כושלות. אז אולי תבוא לה ההארה, וגם האחריות?
כתוב תגובה ל- דוריאן
8
בקרית שמונה?
  רונן גולדשטיין   18/06/11 10:45
איך תחגוג נפתלי בקרית שמונה הכבושה? זו הרי דרומה של סוריה,שנכבשה ע"י הציונות הקולוניאליסטית,ואתה רוצה ללכת "לחגוג" על אדמה כבושה? תתבייש לך נפתלי! כובש אכזר צמא דם שכמוך.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
9
איזה ספריה ואיזה בטיח
  רונן גולדשטיין   18/06/11 12:02
את קרית שמונה הכבושה יש לפנות מכל המבנים הציבוריים והפרטיים,להרוס את הכל,ולהחזיר את האדמה הקדושה לבעליה החוקיים.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
10
מה נפלתי השקרן לא מספר לנו
  יוני שדה   18/06/11 15:33
נפלתי הנפל השקרן לעדר האדיוטים השימושיים "שוכח" כהרגלו לספר לנו על המועצות האיזוריות.
המועצות הללו הן השיטה של מפא"י להעביר כמעט את כל אדמות המדינה לקיבוצים ולמושבים יקירי מפא"י. אלפים בודדים של תושבים שולטים בכמעט כל שטחה של ישראל.
בדרום, חונקת מועצה איזורית תמר את דימונה, ירוחם וערד.
כל תושב במועצה נהנה מאלפי שקלים של ארנונה של כל המפעלים הגדולים. כך זה במועצה איזורית הר הנגב, שער הנגב, מודיעין, בית שאן וגם באיזור קריית שמונה.
הקיבוצים והמושבים שהיו אמורים להיות ישובים חקלאיים, הקימו בעזרת הכסף של עם ישראל מפעלים ואיזורי תעשיה. עיירות הפיתוח הוקמו בין השאר על מנת לספק להם כח עבודה זול.
כשנפלתי הצבוע מספר לנו על מצבה של קריית שמונה, שמסביבה קיבוצים עשירים, ומנסה להפיל את המצב על הימין כמובן, נזכיר לו מי אשם באמת במצבן של ערי הפיתוח.
כתוב תגובה ל- יוני שדה
11
שדרות וקרית שמונה, מה הקשר?
  חנה שרה-   19/06/11 09:25
נורא פשוט - זו מורשת בן גוריון, שהתמקד בגליל ובנגב, כדי להשכיח את לב ארץ ישראל, את ירושלים, יהודה, שומרון, בנימין, שהפיל ברישעותו ובחוסר האנושיות שלו, לידי הלגיון הערבי, בפיקוד בריטי. הוא טירפד את מבצע הפריצה לעיר העתיקה, פירק את האצ"ל מנשקו, לא לפני שהקדים והטביע את האלטלנה, לאחר שקבל את רוב הנשק שעליה, על פי ההסכם עם הנמושה, בגין, ואז הטביע את הנשק שנועד להצלת ירושלים. אפילו חבל עזה, נחלת יהודה, איכשהו, הוצא מתחום הנגב של בן-גוריון, כבר בתש"ח, כשמסר את כפר דרום לידי המצרים. כפר דרום היה הישוב היחיד שעמד בפני הפולש המצרי, אשר על כן, החליט בן-גוריון, ששטחיו ייכללו בתחום מצרים.
איש מכל מנוולי השמאל, לא מצמץ למראה אלפי יהודים מגורשים מאדמת אבותיהם. חני נחמיאס, ה"מתוקה", גם הטיפה מוסר לאומללים, על הפקרת כלבים... בגלל המרשעת הזו וכל המחנה שלה, איבדו ילדים את חיות המחמד שלהם, שאי אפשר היה להעלות למכוניות הגירוש, וחני, הדגולה, אימצה כלבלב, כמובן, לא משפחה וילדים פגועים לנצח, אלא, כלבלב, וגם הטיפה מוסר למגורשים על הפקרת הכלבלב החמוד הזה....
אבל, כשנורו טילים על קרית שמונה, הורידה הפופוליסטית הצבועה הזו את "החדר של חני" לקרית שמונה. היא לא ירדה למעברות המגורשים, היא וחבר הפושעים ממחנה, לא ירדו לחבל קטיף, כאשר זה רוסס יומם ולילה בפצמ"רים, ש"מדינת ישראל" יכולה היתה להפסיק ביום אחד, אילו רק רצתה בכך, אבל, "המדינה" כבר מזמן שלוחה של האיחוד-האירופי, לחורבן ישראל.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
12
נראה מה משמעות הנגב והגליל
  חנה שרה-   19/06/11 09:35
בעיני השמאל -

יצור בשם, ב, מיכאל כתב לפני שנים רבות - "ממשלת ישראל על כן מוזמנת בזאת להקים עבורם אי-שם, בנגב, הרחק מכל מקום נושב, כמה וכמה התנחלויות דמה, וסביבן סימטאות ואבנים, צלליות ערבים מקרטון ודוכני שוק גדושים, דודי שמש וכמה טנדרי פז´ו רעועים. ושם ב"כפרי לוינגר" המלאכותיים הללו, יוכלו השבים להמשיך בסיוריהם ובשירתם, ביריותיהם ובמחסומיהם, בניקוב דודי שמש, פיצוח פנסי פז´ו והפיכת דוכני ירקות, מבלי להפריע את מנוחת השכנים.
"ואולי, אולי כתום עוד מחצית יובל, יצמח מהם דור חדש ובריא, דור אשר ראוי יהיה לבוא שוב בקהל מדינת ישראל".

לאחר 11 שנה, ב. היה בטוח שקוראיו שכחו את הצעתו שעל פי תורת הפוליטיקלי קורקט, אסור להגדירה...
ב. זעם על פריצקי ש"גנב" לו את הרעיון הנשגב הזה, וכתב, כדלהלן:ברגע של רצינות משועשעת, או אולי שעשוע רציני, הציע השר יוסף פריצקי ליישב בגליל ובנגב את המתנחלים אשר יפונו מן הגדה המערבית.
ישמור השם וירחם אם היא תבוצע אי פעם. צריך זיכרון קצר במיוחד כדי להציע שהמתנחלים ישובו ויישלחו למלא "משימות לאומיות" בטריטוריות שיש בהן אוכלוסייה לא יהודית. וכי לא די במה שהם המיטו עלינו ועל סביבתם בעת מילוי "שליחותם" הנוכחית? האנשים הרעים הללו, שהושחתו ופונקו ושמנו בעשרות שנים של אדנות טירוף ובטלנות, הם פגע רע נפיץ ומסוכן. אם חס וחלילה יגיעו, במקובץ, לגליל או לנגב, אין ספק שהם יעוללו שם את אשר עוללו בגדה המערבית. הרגלי נבלה כהרגלים שרכשו שם אין מאבדים בן לילה.
כאשר הצבעתי על ההפכפכנות של המנוול, וגם האשמתי אותו, במה שאסור להאשים על פי תורת הפוליטיקלי קורקט, המתירה להגדיר את המתנחלים, נאצים, אך, אוסרת להגדיר את השמאל, תבע הב. את עתון הצופה, את עורכו ואותי, בגין הוצאת לשון הרע.....



כתוב תגובה ל- חנה שרה-
13
גם ב. מיכאל וגם פריצקי התאהבו
  חנה שרה-   19/06/11 09:47
במורשת בן-גוריון, בכל הנוגע ליהודים האמיתיים - וכך ציווה הפושע, בן-גוריון, לאחר הטבעת האלטלנה -

"אלה שיישבעו אמונים – יש לנהוג בהם כמו עם כל החיילים.. אלה שלא יישבעו – חלקם יישלחו לעבודה בנגב ובגליל, חלקם יימסרו למשטרה ....".
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
14
תגובות לתגובות ראויות לתגובה
  נפתלי רז   19/06/11 11:02
תזכורת: אני מגיב תמיד, מתוך כבוד גם לבני פלוגתא. אינני מגיב לגידופים, אינני מגיב למגדפים.
ל-1: "לא במברקים" אני כותב במאמרים. משרדי החינוך, התרבות והפנים זורקים את הכדור זה לזה. העברת שירות ממלכתי לאזרחים, כולל תורמים, היא הפרטה. משרד הפנים מיועד לפקח על העירייה. החוב נוצר מהקצאות ממשלתיות צרות-עין ומראשי עיר רחבי-לב... אל תיסחף להתלהמות.
ל-2+4+6/7: תודה רבה! להתראות ביום חמישי בשיירת ההצלה!
כתוב תגובה ל- נפתלי רז
15
הכלבים נובחים והשיירה - שתעבור
  רובי דוידוב   20/06/11 00:10
מדהים לראות איך ימנים קיצונים אינם יכולים לפרגן גם למבצע מבורך שכזה. ימותו הקנאים. הכלבים נובחים - ואני מאחל לשיירה שתעבור!
כתוב תגובה ל- רובי דוידוב
16
כל הכבוד!
  צוף   20/06/11 00:45
כתוב תגובה ל- צוף
17
ספריית קרית שמונה
  מן   23/06/11 13:33
כתושב הקרייה, אנו לא זקוקים לשיירות ולא לנדבות, אנו זקוקים לפתרון יסודי מערכתי בכל התחומים וזה מתחיל מהתושבים דרך ההנהגה המקומית, ואסור גם להתעלם שמדיניות הממשלות לדורותיהן-מנציחה את הפריפריות למיניהן, כי הן רק מרויחות מזה.
כתוב תגובה ל- מן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il