w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במציאות הזאת אף שהמערכה בפנים היא קשה וסיזיפית, בחוץ היא תהיה יעילה יותר שכן הבן-גבירים והסמוטריצ'ים אף שהם מצויים בכול מקום אינם קובעים את סדר היום כפי שאלה קובעים אצלנו
חיים רמון
חיים רמון
ראשי מערכת הביטחון החליטו לא לכבוש את הרצועה ולא להקים ממשלת צבאי ברצועה    כתוצאה מכך, חמאס חוזר ומשתלט מחדש על כל שטח שמפנים חיילי צה"ל    גלנט והלוי וגם נתניהו מבינים היטב שהם נכש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
תגובה לכותרת הראשית בידיעות אחרונות לפיה מערכת הביטחון ממליצה לדרג המדיני לעצור את המלחמה בעזה בהסכם עם חמאס
רון בריימן
רון בריימן
תזכורת לבני גנץ: מצב החירום עדיין קיים, ואף מחמיר    מכתבי ההתפטרות של שרי המחנה הממלכתי צפויים להיכנס לתוקף רק למחרת חג השבועות    אם כך, עדיין לא מאוחר מדי לנתניהו ולגנץ - ולא רק ל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
די להסתה
מאת: נרי אבנרי  |  07/07/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני אנווט,אני אמשול-לשבור עצמו
  ראספוטין בן מדביד   7/07/11 15:30
רבין אכן היה כוחני:אני אנווט,אני אמשול,נשבור להם עצמות
הוא שידר כוחנות והצד שכנגד הפנים.שילטון של חארטה ועוד
מביא את רבין של חשבון בUSA ושרון של האי היווני-למסכנה
החוק -השמוק,אני אוגוסטוס האל-וכולכם לכו לעזאזל-התגשמה.
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
רבין: לא נשכח את התותח הקדוש!
  יזכור עם ישראל!   8/07/11 10:37
כתוב תגובה ל- יזכור עם ישראל!
3 פעמים הודח רבין מהפיקוד
  חשדנית   9/07/11 23:56
בפלמ"ח בשל כשל חמור בתיפקודו בשדה הקרב, אבל הוחזר לתפקידי מפתח ע"י בן גוריון רק בגלל שהתנדב להפציץ את אלטלנה.

מילשטיין מספר כי טרם מלחמת העצמאות פרעו ערבים בני שכונת פאג'ה וביצעו פיגוע גדול. בתגובה הוחלט בפלמ"ח לנקום והמשימה הוטלה על גדוד 2 של הארגון, גדוד שבראשו עמד רבין. "הפעולה כשלה ורבין הודח מתפקידו ומונה, אולי כ'בעיטה למעלה', לקמב"ץ של הפלמ"ח, או במילים אחרות כעוזרו של יגאל אלון. זו הייתה ההדחה ראשונה של רבין. עם פרוץ המלחמה היה יגאל אלון בטוח שהמלחמה תתמקד בנגב ובגליל וירושלים תהיה שקטה באופן יחסי כי התכנית הייתה שזו תהיה עיר של שלום, כיוון שכך הוא שלח את רבין לפקד על הכוח שאמור היה להגן על השיירות אבל היהודים כשלו בקרבות הללו, השיירות נלכדו, הדרך נחסמה בידי הערבים. ארצות הברית ראתה את הכישלון הזה והחליטה למשוך את תמיכתה בהקמת מדינת ישראל וביקשה לבטל את החלטת הכ"ט בנובמבר. בעקבות הכישלון הזה הודח רבין מתפקידו בפעם השנייה. בן גוריון הדיח אותו ומינה במקומו את שאול יפה. רבין מונה לתפקיד של קצין קשר בין המטכ"ל לפלמ"ח".

"אחרי חודש, ב-15 לאפריל, מונה רבין למפקד חטיבת הראל. יגאל אלון קיווה שמינויו של רבין למח"ט הראל יאפשר לו שליטה על החטיבה. אלון עצמו אמר לי את הדברים והם מוקלטים אצלי. חמישה ימים בלבד לאחר מכן פיקד רבין על שיירה שעלתה לירושלים. שלושים ערבים ארבו לשיירה וירו עליה. רבין ברח עם הג'יפ שלו והשאיר את אנשיו מאחור. הוא הגיע למלון בבית הכרם, ומאז היו לו תסמונות של הלם קרב. הוא היה מח"ט שלא פיקד על שום קרב. הוא הלך לישון עם תסמונת הטראומה. לקרב סאן סימון הוא הגיע יממה וחצי לאחר שהקרב נפתח. בעקבות הקרבות הללו ירד טבנקין לתל אביב ואמר לבן גוריון: 'אם רבין ימשיך לפקד ירושלים תיפול'. בשלב זה מודח רבין מתפקידו בפעם השלישית והוא מתמנה לעוזרו של יגאל אלון שהיה אז סגנו של קולונל מרכוס".

ד"ר מילשטיין קובע נחרצות שההחלטות על קידומו של רבין התקבלו אצל בן גוריון רק לאחר שירה על ניצולי 'אלטלנה'. "לאחר תום המלחמה לא רצו לתת לו תפקיד פיקודי כלשהו. בהפוגה שלאחר המלחמה הוא ירה ב"תותח הקדוש" על אנשי האצ"ל ששחו במים, בניגוד לכל אמנה בינלאומית. בן גוריון הפך לאסיר תודה לרבין והחליט למצוא לו תפקיד. כך הפך אותו למפקד קורס מג"דים של צה"ל, ולאחר מכן קורס מח"טים. רבין לקח איתו עוד כמה קצינים שכשלו ויחד איתם בנה את פיקוד הצבא בקורס הזה במתכונת הפלמ"ח".

לדברי מילשטיין בקורס פיקוד באנגליה קיבל רבין חוות דעת חמורה ולפיה הוא ראוי להיות לכל היותר קצין אפסנאות. "משה דיין וצבי צור רצו להדיח את רבין אבל בן גוריון שזכר לו את חסד הירי על אלטלנה מנע את זה. כשהוא התפטר מתפקידו כראש ממשלה ביקש מלוי אשכול למנות אותו לרמטכ"ל כי הוא נתן לו הבטחה שימונה לתפקיד. אשכול היה חסר ניסיון בתחום הצבאי והעדיף לסמוך על בן גוריון שנחשב לסמכות ביטחונית משמעותית", וכך, אומר מילשטיין, מצאה את עצמה ישראל בפתיחת מלחמת ששת הימים כשבראש צבאה עומד אדם חסר ניסיון ויכולת צבאית מוכחת. "מכאן והלאה על מלחמת ששת הימים אין מקום להאריך. על ההתמוטטות ועל האשפוז האריכו כבר רבים...".
כתוב תגובה ל- חשדנית
רבין: מי שנובח לא נושך
  חשדנית   9/07/11 11:57
קראתי את הספר של מילשטיין על רבין תיק רבין מיתוס ושיברו והזדעזעתי מחיי המשפחה שרבין חווה בילדותו. מסתבר שאמו רוזה האדומה הייתה אישה אלימה מאוד וכוחנית שהייתה מעורבת אישית בהתנגשויות וקטטות כבר ברוסיה. בישראל השתלבה מיד במלחמה עם הפורעים הערבים, השתתפה בעימותים אתם ואפילו שימשה כמפקדת ההגנה בחיפה. תיאור הפגישה הראשונה בינה לבין בעלה לעתיד בישראל ממש משקף את דמותה - תוך כדי ויכוח וצעקות ביידיש התנפלה עליו וחטפה לו את האקדח מהידיים. מזל שהייתה שם קבוצה של חיילים בריטים שהפרידה ביניהם. רבין גדל לתוך מציאות של אמא אלימה וכידוע ילדים להורה כזה או שיעתיקו את התנהגותו ובבגרותם יפעלו כמוהו או שיימנעו מכל אלימות וייברחו בכל פעם שיהיה חשש לאיזו שהיא פעולה אלימה. נראה שרבין בחר באפשרות השנייה וברח כמו מאש מכל עימות עם ערבים או ילדים מבית ספרו. אבל על חלשים-כמו בנות כיתתו-היה גיבור והכה אותן תמיד. מילשטיין מצביע על אפשרות שרבין העתיק את הזעם שחש כלפי אמו השתלטנית אל עבר בנות כיתתו שאותן העניש במקום את האם. וגם מצביע - בעקבות מחקר של ד"ר נטע כהן דור-שוב על תכונה נפשית של העתקה - העתקה פרימיטיווית של רגשי תוקפנות, מצד פחדן, שאינו מעז להתמודד עם חבריו החזקים ועם גדולים ממנו, כלפי חלשים ממנו. תופעה זו תשתקף בבגרותו ביחס בוטה כלפי הכפופים לו ומצד שני בהתבטלותו כלפי החזקים ממנו.

אין פלא לכן, שרבין התנהג כפי שהתנהג בפרשת אלטלנה. היה לו קל להורות על ירי של תותחים על חפים מפשע באונייה אלטלנה, שכלל לא סיכנו אותו, ולהתגאות ב'גבורתו' הרבה. אבל כשגבורה זו נדרשה במלחמת העצמאות (לדוגמא בנבי סמואל) ובמלחמת ששת הימים - אז הוא ברח כל עוד נפשו בו. במלחמת העצמאות עזב את פיקודיו הפצועים וההרוגים מהקרב אל בית המלון בירושלים משם כתב לאביו מכתב ש'הכל בסדר'. במלחמת ששת הימים ברח אל זרועותיה המשכיחות והנעימות של מחלת הנפש שאיפשרה לו להתחמק מהמפגש עם המלחמה האמיתית.

לדעתי, אותה תכונה שלו - לברוח בפחד כל פעם שאלימות הרימה ראש - היא זו שגרמה לו להתרפס בפני ערפאת ולוותר לו על שטחי ארץ ישראל, תמורת 'הסכם שלום'. רבין, כביכול גיבור מלחמת ששת הימים, התגלה כאדם חלש מאוד ופחדן מול עראפת. למרות שרבין ידע את האמת (ותקראו את הספר של בוגי יעלון) כי ערפאת משקר לו ומוליך אותו שולל בהצגה עצמית כאילו הוא פרטנר אמיתי לשלום, גם אז רבין לא עצר את הפארסה של הסכמי אוסלו, ולא התעמת עם ערפאת. הוא פשוט רעד מפחד !

התנהלות כזאת איפיינה את רבין מול היריב שלו מבית - פרס. כולנו זוכרים את נאום 'אני אנווט, אני אחליט' שלו לאחר הניצ חון בבחירות לראשות מפלגת העבודה. כאשר הניצחון בידיים שלו ממהר רבין להיפרע מפרס. ככה עושים החלשים על חזקים. אבל כשפרס צרח עליו וקילל אותו בבוקר יום העצרת (תועד במכשיר ההקלטה של העיתונאים שהגיעו באותו זמן לראיין את פרס), כשרבין ניסה להתחמק מהשתתפות בעצרת - רבין מיהר לוותר והגיע צייתן וכנוע, ממלא אחר הציווי של פרס.

אין לי ספק שהשמאל הקיצוני של היום, זה הרואה ברבין את האב-המייסד שלו, נברא בצלמו ובדמותו של רבין. פוחד מערבים (ולכן מסכים כל הזמן לוותר להם על הנכסים הקיומיים שלנו) ותוקף יהודים, שהרי יהודים אף פעם לא יחזירו מלחמה שערה...
כתוב תגובה ל- חשדנית
האם יש מקור מוסמך לבוקר העצרת?
  .מה קרה שם??   9/07/11 13:03
על מה מבוססת האמירה הזו ? איפה זה פורסם? יש מקור?
כתוב תגובה ל- .מה קרה שם??
העיתונאים שמעון שיפר+נחום ברנע
  חשדנית   9/07/11 15:55
השניים היו במשרדו של פרס בבוקר יום העצרת במסגרת ראיון אישי עמו. במהלך הראיון, שהוקלט על ידי שניהם, קיבל פרס שיחה טלפונית מרבין, והוא ביקש משני העיתונאים לצאת מן החדר. מכשירי ההקלטה של העיתונאים מסתבר המשיכו להקליט גם אחרי שהם יצאו. הם קלטו את צעקותיו וקללותיו של פרס לרבין, תוך שהוא מאיים על רבין כי אם לא ישתתף בעצרת - יבולע לו. מסתבר כי בבוקר השבת, יום העצרת, החליט רבין שלא להשתתף בעצרת וגם הודיע על כך לנהגו האישי יחזקאל שרעבי. להפתעתו של יחזקאל שרעבי הוא קיבל באותו יום הוראה לתת את רכבו של רבין ומפתחות המכונית לנהגו הקבוע של שמעון פרס - מנחם דמתי. שרעבי עד היום לא מבין מדוע הוחלף ומה הסיבה שרבין הסכים בכל זאת להגיע לעצרת ביום האחרון לחייו.

עוד פרטים כאן :

rotter.net=
כתוב תגובה ל- חשדנית
גם רה"ע ת"א דאז צ'יץ', ידע
  חשדנית   9/07/11 23:42
על סירובו של רבין להגיע לעצרת. הוא שמע את זה מפרס. פרס ביקש מצ'יץ' להתקשר לרבין ולשכנע אותו להגיע לכיכר. אחרי הכל, היוזמה לקיום העצרת באה מצ'יץ'.
עוד פרטים כאן:
inn.co.il

"על פגישותיו אלה מוסיף ומדווח וורקר ואומר כי נועד גם עם ראש עיריית תל אביב בעבר שלמה להט, צ'יץ'. לדבריו הוא פנה לצ'יץ' לאחר ששמע אותו אומר כי הוא חש אחריות לרצח כיוון שהוא היה זה שדרבן את רבין להשתתף בעצרת לאחר שפרס אמר לו שרבין מסרב להגיע לכיכר. "הוכחתי לו שלא הוא האחראי בגלל הפרשי השעות בין דו"ח הרצח לשעת הירי בתמונות מהכיכר".
כתוב תגובה ל- חשדנית
מכור ומסומם לטיפה המרה-שיכור!
  חץ   9/07/11 22:48
מי זוכר את שירו הנפלא של אביב גפן "ראש הממשלה השיכור"?

לי יש את ההקלטה של השיר הזה שנמחק מרשימות ההשמעה בקול ישראל ובכל הקולות שהקליקה שולטת בהם.

מי מאמין שהשיר הזה ינוגן בשידורי קול ישראל?
כתוב תגובה ל- חץ
הדור שלא ידע את יוסף
  בועז2   10/07/11 23:55
עצוב שגדל כאן נוער ימני בור חסר ידע בהיסטוריה וחסר רחמים. אנחנו בשפל תרבותי, הולכים ומידרדרים מדחי אל דחי
כתוב תגובה ל- בועז2
2
הימין תמיד במגננה
  נילית   7/07/11 16:17
אני ליכודניקית אבל לא אשה דתית ובכל זאת מה שקורה בארץ עם המתנחלים מאד כואב לי וצורם לי... כי ההמתנחלים ובכלל כל הגוש הימני- ימני מרכז - נמצא שבוי בידי השמאל הישראלי אשר מכתיב את סדר היום במדינת שיראל. הימין תמיד מגיב, לא יוזם לא מפעיל את מיליוני התומכים שיש לו להציף את תחנות הרדיו והטלויזיה בתלונות ובבקשות להפסיק את טירוף המערכות הזה ששולט במדינה קרי, קומץ של אנשים שולטים על אמצעי התקשורת! די להאזין לפרופסור או מי שקורא לעצמו פרופסור המסית כנגד יהודים ואוהד כל כך את הפלשתינים ועוד בשידור חי ברדיו ממלכתי - וזה עבר בשקט! לא שמעתי תגובות נזעמות, לא היתה כל תכונה לאחר מילים ודברים של הזבל הזה שקורא לעצמו איש אקדמיה ועוד שקבל פרס ישראל - פרס אתו הם מעניקים השמאלנים האחד לשני
כתוב תגובה ל- נילית
תלונות לא יעזרו. צריך להקים
  יובל888   8/07/11 01:12
מנגנונים חלופיים. אליטה חלופית. ציונית, אמיתית. כזו שלא מוכרת את ערכיה תמורת נזיד עדשים אמריקאי, שגם ככה בעוד 20 שנה כבר יעלה עובש. הגיע הזמן שמקור ראשון יצא כמו גבר ויהפוך לעיתון יומי מכובד. ולמען השם, הגיע הזמן כבר לאתר אינטרנט ימני! כמה אפשר להתבכיין על וואלה, מעריב, ויינט, הארץ, נענע. כמה??? ממה הימין מפחד?? די להתבכיין, להתחיל לעבוד! פרט לזה, לפעול בכל הכח להקמת עוד מכללות ואוניברסיטאות ציוניות, שיחליפו את הקיצוניות האנטי ציונית שהשתרשה באת"א, אב"ג וחיפה. שני מעוזי שמאל חשובים שאסור לשכוח: בתי המשפט והפרקליטות.
כתוב תגובה ל- יובל888
דודי צוחק:השחורים תמיד בוכים..
  ראספוטין בן מדביד   8/07/11 10:12
גם אם זה סילבן שלום של שטרות כסף וצפחות לאשכנזיה שלא לא מבינה כלום.גם מעוז ,שמקבל באקאלך אדומים מהפליה למופלטה.
מי עוד מרגיש מקופח-אהה זה שמפליק לאחלמה -שלא תרדם ואצל מיץ-נע לא מי אותה העיר.איזו עיר?
כתוב תגובה ל- ראספוטין בן מדביד
3
כשביבי מבצע את חזון אורי אבנרי
  מה רצה ביבי מרבין   7/07/11 18:26
כתוב תגובה ל- מה רצה ביבי מרבין
4
מלחמת אזרחים חד סיטרית מתנהלת
  קורןנאוה טבריה   7/07/11 21:37
יותר מ-60 שנה והמחנה הלאומי שותק?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
5
רבין בתגובה:"פלופלורים תקפצו ל
  קורןנאוה טבריה   7/07/11 22:01
לי","אתם לא מזיזים לי","אני ראש ממשלה רק של 98% מהעם","מי שיעלה על הדעת לרדת מרמת הגולן גם בשלום-מפקיר,מפקיר את ביטחון ישראל"...!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
כל הכבוד, את עושה מלאכת קודש
  בתיה אבן   8/07/11 11:15
יבורכו נאמני העם והמדינה העומדים בפרץ נגד כוחנות השמאל ותקשורתו השקרנית. כל הכבוד לנאבקים למען הקיום היהודי - תבורכו
כתוב תגובה ל- בתיה אבן
6
כל הכבוד, נרי אבנרי,
  חנה שרה-   8/07/11 08:48
המשך בפעילותך הברוכה להוכחת העובדה היסודית - הדיקטטורה השמאלנית מבקשת להחזיר את היהודים לגלות. כפי שאמרתי אלפי פעמים - לאזרחי ישראל אין שום מושג כיצד נראית דמוקרטיה, כי מעולם לא חוו אותה. אין דבר כזה במדינה שהשמאל בנה, בדמנו ובזיעת אפנו.
האקסיומות וה"קונצנזוסים" אליבא השמאל הצודק תמיד, מביאות אותם לכדי הודאה, קבל עם ועולם, שהם פושעים פוליטיים ועברייני חוק, הם גאים בכך!!! והם בטוחים שאין צודקים מהם, והמטרה מקדשת את כל הבגידות, את כל הפעילות לקידום תכנית השלבים להשמדתנו, ובעיקר, את גריפת הפטרודולרים, דרך צינור האיחוד-האירופי, היישר מסעודיה. הפושעים האלה נגד האנושות, היו למליונרים, באמצעות הסחר בדמנו ובארצנו.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
7
במעט שיש כאן, די כדי להעמיד
  חנה שרה-   8/07/11 09:16
לדין את הפושעים, הן באשמת בגידה חמורה, והן, על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם הערבים.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
8
כל הכבוד לכתב!ישר כוח לישרים!!
  הסברה   8/07/11 11:07
כתוב תגובה ל- הסברה
9
לימין קשה כי אין לו מה להציע!
  פועה   8/07/11 11:42
אל תשלה את עצמך ואת אוהדיך הימניים. אי השליטה בתקשורת זה רק תרוץ לכלי הריק שהוא הימין.
גם הפלסטינים הבינו את זה ושינו טקטיקה ונהיו מתוחכמים!
הלואי על עם ישראל הרבה "כתמים" מהסוג שאתה מצטט לנו מתוך כוונה לספק את רגשות התסכול של אוהדיך.
הנזק שגרמתם למדינה, והנזק שעוד תגרמו בטפשותכם, הוא עצום, וידרשו לשמאל מירב הדמיון היצירתיות שלו והכשרון, שכה חסרים לכם, כדי לתקן לפחות חלק מהנזק שתגרמו לכולנו.
אין כנראה מה לעשות, זה מחיר הדמוקרטיה, נגזר על העם המסכן לחטוף בראש כדי להבין ולהפנים לאיזה חוסר מוצא הובלתם אותו כדי שישליך אתכם לפח האשפה כחפצים חסרי תועלת.
באשר להסתה, אין לשמאל כל סיכוי להתמודד מולכם, בזה אתם מעולים! נצחונכם מובטח!
כתוב תגובה ל- פועה
עוד נפיחה של פועה
  קרש גיהוץ   8/07/11 13:10
חושבת שכולנו מטומטמים
כתוב תגובה ל- קרש גיהוץ
פועה לא נופחת,היא מפליצה.זה
  החבר הערבי של פוע   8/07/11 23:37
בגלל השימוש שאנחנו עושים בעכוז שלה
כתוב תגובה ל- החבר הערבי של פוע
נראה שאת די מתוסכלת פועה
  רונן גולדשטיין   9/07/11 10:17
המצב האישי שלך כנראה מאוד מאוד משפיע על עיוורונך הגיאופוליטי במדינה,ולכן התעוררת מאוד מאוחר היום (כנראה מחוסר מעש ואבטלה) והשתייה ששתית בבוקר,רק היה נדמה לך שהיא "הקפה הראשון של הבוקר",כשלמעשה היתה זו כנראה כוס רעל ארס ושנאה עיוורת. לא יתכן שאדם מן הישוב יראה איך המחנה שלו מכניס לתוככי הארץ צבא של 40,000 מחבלים, יחמש אותם,יגרום לאסון רבתי,ועוד יאזור אומץ וחוצפה להאשים את המחנה שמנגד בגרימת אסון ונזקים.פשוט לא יתכן,אלא אם המאשים החליט שהוא רוצה להיות צבוע מחליא,ולחולל פורובוקציה ו/או שנאה.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
לא יתכן שימין שמברבר שהוא הרוב
  פועה   9/07/11 11:22
לא יפעל כדי להגשים את חזונו! כשההסטוריה ו/או העם נותן בידיו את הכוח ואת האפשרות לממוש החזון הזה.
השמאל מובס לטענתך! איך קורה שבתנאים הטובים האלה, אין לשלטון הימין את העוז לספח את יו"ש ולהפוך את מדינת ישראל למדינה השולטת מהים עד הירדן?
במקום לעשות מעשה היסטורי אתם מתרוצצים כעכברים מסוממים במבוך, ומחפשים את האויב הקל: השמאל השמאל ושוב השמאל!
האמת היא שאתם פחדנים! אין ולא היה לכם את העוז לעשות צעד דרמאטי משמעותי. תמיד נגררתם אחרי השמאל. החל מבגין בשלום עם מצרים, שהושג בזכות השמאל ועד עצם הימים האלה.
צחוק ההיסטוריה ואפסותכם, שהמדינה הפלסטינית תוכרז דוקא בימי שלטונכם! ואתם תמשיכו להתרוצץ כעכברים נחותים אחרי השמאל להאשימו ולשנוא אותו מרוב תסכול, עקב העובדה שאתם בס"ה חבורה של אימפוטנטים גמורים, המונעת משנאה ורגשי נחיתות.
כתוב תגובה ל- פועה
אימפוטנטים?
  רונן גולדשטיין   9/07/11 12:34
כנראה שבחייך עוד לא יצא לך להיות באינטימיות עם ימני,אחרת לא היית מכלילה את כולנו בתור אימפוטנטים.
נסי ותווכחי!
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
עוד ועוד צביעות מפי פועה
  רונן גולדשטיין   9/07/11 12:40
השמאלנית הצבועה. ומה תגידו את וכל המחנה שלך אם נעשה את מה שאת מציעה? כמה זמן לדעתך יקח תיקון הנזקים והאסון שהבאתם עלינו?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
ככה זה בשמאל הצבוע
  רונן גולדשטיין   9/07/11 12:50
גם שמביאים לפניו הוכחות מצולמות על צביעותו והפאשיזם האלים הנטוע בתוכו,הוא ממשיך להתלהם,להעביר נושא,ולא מתייחס לגופה של טענה,אלא לגופו של אדם.
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
תהיה גבר! אל תתחמק אחוז בקרני
  פועה   9/07/11 12:58
השור! אתה נס על נפשך בורח שוב לכל מיני פינות! למה אתה פוחד לאחוז את השור בקרניו?
אם יש לכם חזון ממשו אותו! אם כל מה שאתם מבקשים זה השלטון ורק השלטון, אינכם ראויים. תמשיכו לעסוק בכיבוי הדליקות שכל פעם ידלקו לכם במקום אחר.
כתוב תגובה ל- פועה
להיות גבר?
  רונן גולדשטיין   9/07/11 13:21
איך אני יכול להיות גבר,אם רק לפני שעה כינית אותי אימפוטנט?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
למה הימין מבצע מדיניות שמאל:
  יריב דה בוטון   9/07/11 14:44
אחת ההתחכמויות המנוולות היא השאלה המיתממת: למה הימין מבצע את מדיניות אוסלו. ובכן, התשובה היא: מכיוון שהשמאל מחק את האפשרות להתנהלות בדרכי שלום. כפי שעולה ממה שמוצג בכתבה זו (והיה ברור לכל מי שעיניו בראשו) - אנשי מפגלת העבודה, רבין, פרס ושליחיהם. חיבלו במהלכים המדיניים שמטרתם טיפוח מנהיגות אזרחית - קרי: תהליך מדריד. החלופה שאיתה הגיעה מפלגת העבודה לשלטון, היתה, להעמיד מולנו את כוחותיו הרצחניים של ארגון טרור, ועוד יותר מזה, לכפות (כן, לכפות) על הפלסטינים את הייצוג הנפשע הזה. כעת, המאזן הוא, שהצד שכנגדנו מחזיק אותנו בני ערובה להמשך ההתנהלות בדרכי השמאל הנפסדות. אין יותר סיכוי לעבוד מול הנהגה אזרחית דורשת שלום. הליכוד נאלץ, אם כן, תחת איום 40000 כלי הנשק שניתנו לערפאת, לתמרן בין ההסתה מבית ומחוץ (שניתן להרגיע אותה זמנית, רק באמצעות המשך ויתורים), לבין שמירה על הנכסים והאינטרסים (החיוניים!) של מדינת ישראל. לסיכום: דברים שניתן היה לעשות לפני מתן 40000 כלי נשק לערפאת והבאת כנופייתו לכאן, לא ניתן לעשות אחרי-כן, ומי שנתן 40000 כלי נשק והביא לכאן את ערפת (שיטפל בפלסטינאים [אופס: גם בישראלים] בלי בצלם), שלא יהיה חצוף וישאל למה אי אפשר עכשיו אחרת.
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
אי אפשר אחרת? ולמה לא להסיק?
  פועה   9/07/11 16:25
ראשית, אם רוצים באמת וישנה הדרך הברורה, אפשר אחרת!
אך אם אתם חושבים שכבר אי אפשר אחרת, אז מה התכלית במדיניות המטומטמת של הימין?
נניח שאתה צודק, השמאל הבוגדני קלקל לכם את החלום, דפק לכם את החזון, דרדר אותנו למציאות חדשה וקשה ובלתי אפשרית, מה עוזרת לכם היום שאתם בשלטון ההתחשבנות העקרה עם השמאל?
האם המדיניות שמנהל היום הימין תשפר את המציאות?
אלה הם תרוצים עלובים שמשמיע הימין כי אין לו מושג מה לעשות!
איראן היא דוגמה מצויינת: מדינת ישראל מעולם לא נקטה מדיניות איומים מדיניות של "פקה פקה" אם היה צורך אמיתי לא דברו העיזו תקפו ופגעו! כשלא יודעים מה לעשות ושלא מסוגלים להחליט עושים "פקה פקה"
זהו הימין: הרבה רעש המון צלצולים, בתכלס כלום!
כתוב תגובה ל- פועה
לא להסיק מה? שצריך להדרדר עוד?
  יריב דה בוטון   9/07/11 20:06
המטרה לא השתנתה, מדינת ישראל היא מקלט ליהודים (וכאלה שסבא שלהם היה יהודי), רק שכעת יותר קשה לשמור עליה. אז מה, הצלחתם לקלקל, החלשתם את המקלט, אז בואו נפקיר את עצמנו לגמרי? לקחתם את קורות העץ מהחומות כדי להבעיר מדורה נחמדה שבה תוכלו לספר לעצמכם שכבר לא צריך חומות כי הנה חם ונעים לנו עכשיו - אז בואו נמשיך לקחת את מה שנשאר מהמחסה שלנו כדי להמשיך את המדורה והסיפורים? כדי שנוכל להבין אחד את השני, ספרי לי את, פועה, מה שווה בעיניך להילחם עליו - לא מלחמת הפגנות ושירים, אלא ממש: נשק, להרוג, להיהרג. החיים שלי, שווים בעיניך, אולי, החיים של אחיך, אחותך? זכותך לחופש דיבור (לא אנחנו גזלנו את הזכות הזו בעזה, או שבעצם, באמצעות הסכמי אוסלו, כן?), האם תהיי מוכנה להיהרג בשביל זכותנו להיתווכח? האם תהיי מוכנה להרוג בשביל זכותך להיות יהודיה (אם את רוצה בכך, ולא יהודיה אם לא)? איפה עובר אצלך הגבול שבו את אומרת - עד כאן! מכאן אני נלחמת, את זה - אני לא מוכנה שייקחו ממני. פעם אחת עני לי (ולעצמך) על כך בכנות, לא סיסמאות כמו "אני לא אסכים שייקחו לי את השלום", או "לא אהיה מוכנה לוותר על צלם האנוש". כי אם זו התשובה, הכיאלו פתרון קל, הוא באמת דומה לדרך השמאל דהיינו: לחדול. למה כאילו פיתרון: כי מלמד השקטת מצפון של סומים ואווילים, פתרונות השמאל לא הביאו גרם נוסף של זכויות אדם או שלום לעולם, אלא, להיפך - מצב זכויות האדם ביש"ע (של הערבים) הורע מאוד מאז אוסלו והשלום רחוק מאי-פעם. שאלה נוספת ברשותך, רק כדי שנדע שאנו כנים, אלו עם אלו, מתי תודי בטעות, באילו תנאים תאמרי - כן, טעינו. אפילו אם עכשיו, לדעתך, המצב נפלא והסכמי אוסלו, ההנתקות ושאר הנסיגות עשו רק טוב. מה יגרום לך להגיד (תארי לי אפילו מצב היפותטי לחלוטין), נכשלנו, זו הייתה טעות. כי אם, התשובה לשאלה הראשונה היא: לא אלחם, בשום תנאי. ולשאלה השנייה תשיבי ש: אין דבר כזה שטעיתי. הרי שאת, ומי שחושב כמוך אינם שונים, בעיני, מאותם משיחיסטים שבטוחים שאיזו הבטחה שכתובה היכנשהוא תבטיח את קיומנו למצח נצחים ואין לנו ממה לפחד וגו'. תראי לי שאין את כזו, ואולי יש טעם בהמשך הדיון. שבוע טוב
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
אני אלחם אך ורק על החרות שלי
  פועה   10/07/11 00:32
ואני אלחם על החופש והחרות הזאת נגד כל מי שיאיים עליה!
"להיות עם חופשי בארצנו" זו סיבה מספקת לצאת למלחמה.
אני אלחם כדי שהמדינה הזאת תהיה חילונית ודמוקראטית!
אני אלחם כדי להגן על עצמי מפני כל מי שיתקוף אותי בכוח ויאיים על חיי ועתידי כאן.
עד כאן באשר להלכות המלחמה שאתה כה שש אליה.
לפני הכל אני אעשה כל מהלך כדי למנוע מלחמות כדי לקדם תהליכים והסדרים למציאת פתרונות הגיוניים של פשרה מול כל אויב פוטנציאלי. אני לא אחשוש לקיים שיחות עם כל מי שיהיה מוכן לשוחח! כי משיחות לא מתים. אני לעולם לא אומר "אין עם מי לדבר" או "אין על מה לדבר" כשיבקשו לדבר איתי.
נדמה לי שזה די והותר.
כתוב תגובה ל- פועה
ומתי תודי בטעות?
  יריב דה בוטון   10/07/11 05:26
הללויה, כנראה שיש על מה לדבר. אבל בתשובה שלך: "כל מהלך כדי למנוע מלחמות", אני מוצא את שורשי הסתירה עם ההצהרה הראשונה שלך. כי זה בדיוק מה שמבטיחים לנו: וותרו על החירות, לא תהיו "עם חופשי בארצנו", והנה, הקץ למלחמות. וכאן טמונה התשובה לשאלה השנייה ששאלתי, כאן את טועה (לדעתי כמובן), כרגע, זה מה שמציעים לנו. אפילו שזה מבאס, אפילו שהיינו רוצים להאמין שלא כך הדבר. אפילו שאנחנו, כמעט כולנו יודעים לדקלם "שתי מדינות לשני עמים", זה לא מה שמציעים לנו. מנגד - אנו מקבלים בתשובה: שתי מדינות - כן, שני עמים - לא. מדינה אחת לפלסטינאים, ומדינה שנייה, לכל עמיה/אזרחיה פליטיה לדורי דורות ( - ובלבד שניתן בסופו של דבר לסלק ממנה את היהודים). את יודעת מה, שאלתי (עדיין שאלה מספר שתיים, אבל בניסוח חדש, ללא התחמקות) היא כזו: נגיד שעכשיו נתניהו "מתעשת", ממנה את טיבי לשר חוץ (באופן זמני, עד שרע"ם-תע"ל תקים ממשלה חדשה בראשותה). מפנה את כל היהודים מכל מקום שלא היו בו לפני ששת הימים, ישראל נוסגת מכל השטחים ומירושלים המזרחית, ליתר ביטחון גם מירושלים המערבית, בכיף, גם מיפו, גם מעכו (מהביקעה ברור, לא חשבתי שצריך להגיד), מה אמרת פועה? רלמה-לוד, בכיף שיהיה, יאללה קחו גם את ים המלח. את אום אל פחם לא! (הם, מאום אל פחם, לא רוצים לעבור, מעניין למה). בקיצור, נישאר עם תל-אביב מינוס (ברור שהכפרים סלמה, שלהם ואני מציע שמרכז עזריאלי יהיה שגרירות פלסטין בישראל, דיזינגוף סנטר יהיה הקונסוליה ונתיבי איילון יהיו בשליטתם כמעבר בטוח). זורמים. עשינו כל מהלך כדי למנוע מלחמה? אנחנו בסדר עכשיו? גם את הצד השני של המדרכה, יאללה בסדר, עם הרמזור, בקלאווה עלי. עכשיו יהיה שלום? בכנות, נגמר הסיכסוך? אפשר לפטר (נעשה לו הסבה מקצועית לסטנדאפיסט או היסטוריון חדש) את המאבטח בקניון? עכשיו אוכל לקבל את המכתב מצה"ל שאומר שזהו, לא צריך אותי יותר כי יש שלום? אין יותר "יאיים על חיי ועתידי כאן"? עכשיו, אחרי שזרקנו כל מי שרצה לכפות עלינו דבר שקשור ליהדות (אבל הסכמנו לכפיה של דברים הקשורים כביכול לאיסלאם) מחד וקיבלנו כל מה שדרש כל מיעוט (כל עוד המיעוט אינו יהודי, תוך התעלמות מהכרעות הרוב) אנחנו חילונים ודמוקראטים? [ולמען הסר ספק, אינני אדם מאמין, כלל וכלל]. אם בכל זאת זה לא יצליח, אז תאמרי שטעית? או שבגלל הימנים הסתומים שלא מוכנים לוותר על חוף הדולפינריום וכיכר רבין אין לנו שלום (טוב, הם ויתרו על הכיכר, אבל הם דורשים זכות לגשת לאנדרטה שם ולהדליק נר למשחרר ירושלים פעם בשנתיים, הפשיסטים האלה)!
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
אבל אתה מאוהב בתאוריות של עצמך
  פועה   10/07/11 17:58
איני מוותרת על דבר שלקחתי לעצמי.
המציאות הקיימת זה עשרות שנים שהשטחים ביו"ש וברמה מוחזקים ע"י מדינת ישראל כפקדון זמני. עובדה שאומצה ע"י ממשלות הימין והשמאל.
לכן אם הפלסטינים יכריזו עליהם כעל מדינתם, אין כאן משהו שאנחנו מוותרים עליו. בודאי שלא מבחינתם ואין מה לעשות גם לא מבחינתנו.
יקימו לעצמם חד צדדית את המדינה שלהם, אהלן וסהלן.
מבחינתי פינוי ישובים עקירת אנשים וגרושם מבתיהם החוקיים זה מנוגד למשמעותו של השלום. ולכן ישראל מבחינתה מכילה על הבקעה ועל שטחי יו"ש המאוכלסים בישובים יהודים חוקיים את ריבונותה המלאה, עד שיושלם מו"מ על השלום שבו יקבע עתידם ובאיזה תנאים ומשכי זמן.
לא יהיה מו"מ יתעכב המו"מ הריבונות שלנו שרירה ומתקיימת בשטחים האלה על מלוא משמעותה: מדינת ישראל היא קובעת מה קורה שם. מצידי זה יכול להמשך כך גם עוד מאה שנה.
אם הפלסטינים יחדשו מעשי איבה, צה"ל יטפל בזה בשיטותיו הידועות.
להגיוני, אם יכריזו על מדינתם, הם ירצו גם לקיימה ויתמקדו קודם כל במשימה הזאת.
אין לי עדין פתרון דיפלומאטי טוב למצב שבו מדינות ערב יחסלו אצלם את מחנות הפליטים ויגרשו אותם למדינתם החדשה.
זה עלול לגרום שם למהומה רצינית.
כתוב תגובה ל- פועה
מהות המחלוקת, סופסוף?
  יריב דה בוטון   10/07/11 20:53
אני מבין מתשובתך שני דברים: (1) אם יחודשו פעולות האיבה, עלינו להילחם. ו (2) את מצפה שאש"ף\חמאס יחתרו לסיום מוצלח של מגעים עימנו על-מנת לכונן מדינה שלווה בשטח שאינו השטח של מדינת ישראל (כפי שיוותר לאחר המשא והמתן), לשון אחר, את מאמינה בטוהר כוונותיהם של השילטון הפלסטיני הנוכחי (ושכוונותיהם כוללות מדינת ישראל שרירה, קיימת ובטוחה שמקיימת בית ללאום היהודי). על (1), אני שמח שיש ביננו הבנה כלשהיא ושכשאצא (לצערי) להילחם, כנראה אמצא את שכמך אל שכמי. לגבי (2), אם אכן הבנתי את תשובתך לאשורה, כלום יש בידך בדל ראיה לכך שכוונותיהם טהורות? האם תוכלי להכניס אותי בסוד הנפלא הזה? [ואם אין, האם אין זו אשליה הרת סכנות מכדי לפעול תחתיה?] אני חייב לומר כאן, שאפילו שניסיתי (באמת באמת שניסיתי, זו לא מליצה, אני ממש ביקשתי למצוא סימן), לא ראיתי דבר שאינו מתיישב באופן חד משמעי עם שיטת הסלאמי. ובנתיים, יש להם די הרבה סלאמי (ולקשור את הסלאמי לדיון דנן - את הפרוסות הגדולות והעסיסיות של הסלאמי הם קיבלו מידי ממשלות השמאל בישראל). שכנעי אותי כאן, ואודה בטעותי, בהן צידקי. עוד הבהרה, חשובה. לו הייתה קמה דמוקרטיה בשטחים, עם חופש דיבור התארגנות בחירה והיבחרות, עם תרבות של פתרון סיכסוכים באמצעות משא ומתן (אוח, כמה היה הדבר יותר קרוב לולא אוסלו), על העם הפלסטיני (הוא הפרטנר האמיתי) - אני סומך, שימי לב שאני חושד רק בשלטון הנוכחי. אגב, זה אחד הטריקים המלוכלכים של שלטונות מסוג זה, לבוא ולדרוש בשם זכויות נתיניהם (העם הסורי, העם הלובי, העם הפלסטיני), ולבצע לפי גחמות ליבם (אסד, קדאפי, ערפאת\יאסין).
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
אתה ממשיך לשחק עם עצמך.
  פועה   11/07/11 08:50
"כוונותיהם הטהורות" בעיני מושג מטומטם חסר משמעות.
כוונות מושג תלוש שאינו ניתן למדידה, אצלם וגם לא אצלינו! שתאמר "כוונותינו" למי אתה מתכוון בדיוק אצלינו? אני לא עוסקת בכוונות ולא עוסקת בעבר!
ממילא איני סומכת על כוונות, אלא על פעולות על ההסכמים ועל ערובות מספיקות לקיומם.
מי שאינו רוצה להניע תהליך מי שחושש פוחד ואינו יודע מה לעשות, נמלט אל מפלט "הכוונות הטהורות" כדי למצוא תרוץ.
כתוב תגובה ל- פועה
לעצום עיניים בכל מחיר
  יריב דה בוטון   13/07/11 09:49
אני בטוח שהיית רוצה 2000000 דולר, ובטח קיבלת מייל שמספר לך שנבחרת להיות משתתפת מרכזית בתוכנית לפיתוח מדינה עלומה באפריקה, ולשם השתתפות בפרוייקט, עלייך להפקיד 20 דולר יחד עם מילוי טופס וכו'. וואו 2 מיליון דולר? לסכן רק 20? איזה יופי. אבל ברור לך שאין לשולחי המייל שום כוונה לספק לך 2 סנט, אלא רק לקחת את מה שתתני. אז, במחילה, כוונות הצד שכנגד, אולי לא ניתנות למדידה, אבל זה משחק רטורי מטופש מצידך לשחק. גם בבית משפט, יש עניין חזק לברור "תום הלב", בבואם של צדדים לידי הסכם. אני שוב טוען, (ומקווה שתפסיקי להתחמק בדמגוגיה ופטרונות) האם יש לנו סיבה לסכן כל דבר שהוא לנוכח חוסר תום הלב של הצד שכנגד? את מדברת על תהליך הידברות כאילו הוא המטרה (מאחר והכוונות למימוש ההסכם לא מהוות גורם אצלך) ולא האמצעי, תסבירי בבקשה למה. אם את גם מתייחסת לתהליך (הניסיון להגיע להסכם) כאמצעי ומטרתו היא הסכם, אני מבקש שתסבירי לי אחת מן השתיים: 1. אם את מכירה בחוסר תום הלב של נהצד שכנגד, אז למה לחתור להסכם או 2. אם את חושבת שהצד שכנגד (שום למען הסר ספק: השלטון הפלסטיני, לא העם הפלסטיני) פועל בתום לב - כיצד את מסיקה את זה. לסיכום אנו לא מבינים זו את זה באחת מן השלוש: (א) למה התהליך עצמו חשוב (ללא קשר ליישום ההסכם), ואם לא כך אז או (ב) למה לחתור להסכם כהשילטון הפלסטיני לא מתכוון לחיות עימנו בשלום או (ג) למה להאמין שהשילטון הפלסטיני כן מעוניין לחיות איתנו בשלום.
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
נדרש לך חומר נפץ רב עוצמה כדי
  פועה   14/07/11 08:52
לפוצץ את הקופסא הסגורה שבה אתה כלוא! לכן את גם לא מסוגל להבין ולהתייחס למה שנאמר לך.
אנסה בתמצית בפעם האחרונה:
כדי שלא להגרר למלחמה והרג צריך להניע תהליכים אחרים.
אם האויב מוכן להשתתף איתי בתהליך שאינו מלחמה, אני לא אומרת לא!
הכוונות של האויב זה חשוב! אבל זה משני! ובמיוחד שאת הכוונות שלנו אנחנו איננו מסוגלים להגדיר!
להמתין עד שהאויב ישנה את כוונותיו, זה כמו להמתין שהערבים יהפכו לשבדים (אז באמת הכל יהיה קל ופשוט).
נגד החששות הפחדים והחרדות, צריך לבנות תהליך שיהיו בו שלבים, מועדים, ערבויות, תחנות ביניים, וכד'.
ובזה סיימתי להתאמץ מולך. כי להשתמש נגדך בTNT, זאת אלימות פיזית, ואני רק אלימה מילולית.
כתוב תגובה ל- פועה
יצא המרצע מן השק
  יריב דה בוטון   14/07/11 23:02
(הקדמה) לגבי ההתלהמות אד-הומינם מצדך, אומר רק זאת: טון הדיבור שלך בהחלט משקף בעיה ביכולת הדיון שלך (האם זה משום חולשת הטענות, או בעיית אופי?) כל התייחסות נוספת לכך, היא למטה מכבודי. (א) הגזענות הפטרונית של השמאל, שאת מיטיבה ליצג (שהערבים יהפכו לשבדים) היא כנראה הסיבה המרכזית לכך שהפיתרונות שמציע השמאל (ערפאת יטפל בהם בלי בצלם) הם כל-כך לא הומניים וכל-כך גרועים. (ב) טיעון לוגי של: אני לא יכול למדוד משהו בדייקנות, על-כן הוא מישני, הוא עילגות. כוונות הצד שכנגד (לא אוייב! העם הפלסטיני אינו אויב, השילטון הפלסטיני כן) הן דבר עיקרי, משא ומתן לא יכול לשנות את כוונותיו של הצד שכנגד, כל עוד הצד שכנגד אינו נדרש למתן. אם במשא ומתן אנו רק נותנים (זה קורה משום שאין בכוונות הצד שכנגד לתת דבר ואין הוא נדרש לעשות כן), הרי שהתהליך אינו דבר שעומד בפני עצמו, חסר זיקה לתמורות בשטח, על-כן, אין לקיימו אם אין בו כדי להוביל אותנו להישגים ממשיים (שאינם המשא ומתן עצמו). (ג) כדי לא להיגרר למלחמה, הצעד הטוב ביותר הוא להתכונן אליה היטב. ממילא, הכנות למלחמה (לרבות אחזקת נכסים אסטרטגיים), הם הצעד הראשון והחשוב ביותר במשא ומתן. (ד) רק ערבות אחת, הצהרתית, ביקש נתניהו - שהתהליך יוביל להכרה במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי, נו, מה יצא מזה? (סיום, כי אי אפשר להתעלם) סיימת להתאמץ איתי? עם קוצר נשימה כזה, מה הפלא ש"מדינאי" השמאל מותשים ב"משא ומתן" מול אש"פ?
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
הבורות והמשטמה זועקות בכל מילה
  קורןנאוה טבריה   9/07/11 20:44
עלבון לאינטליגנציה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
השקרנים
  ע.ג.   8/07/11 13:23
כל מופרעי הימין התאגדו כדי לילל שהם צדיקים והשמאלנים רעים. נרי השוטה שאינו מבין שמזוז מדבר על הוכחה משפטית לקשר ישיר בין ההסתה לרצח. כל מי שחי בימים ההם ושמע את חלאות הימין מסיתים לרצח מבין שהרצח לא היה מקרי אלא צמח על רקע ההסתה היהודונאצית בנוסח המגיבים כאן. לא יעזור לכם. ההיסטוריה תזכור את רבין כאיש שלום שירה בתותח במורדים במדינה תוך כדי מלחמה וכמי שניסה להביא שלום עם אויבינו. את הימין יזכרו כמו שהיהדות (ולא הציונות) זוכרת את בר כוכבא - איש טפש רברבן וחסר הבנה ותבונה פוליטית ששלח את עם ישראל לגלות. זה כמובן אם ישאר מי שיזכור בגלל פעולות הימין להחרבת מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
רבין יזכר כמחריב ישראל
  לאדון השקרן   8/07/11 21:09
הסכם אוסלו הינו הצעד הראשון והמשמעותי ביותר לחורבן מדינת ישראל בעת החדשה. בעוד מאה שנה כאשר אנו נשחה חזרה לארצות מוצאנו, יירשם בדברי ימי היהודים כי רבין, ברוב טפשוטו, סיכלותו, רפיונו, שיכרונו הביא עלינו את האסון הנורא מכל. ולגבי אלטלנה? רבין רצח. רבין רצח בחדווה והתפאר בכך גם שנים לאחר מכן ולכן רבין לא רק מחריב מדינת ישראל, רבין גם רוצח יהודים ומכך מכל אלו לא יינקה גם לאחר מותו. רבין נישלח לגהינום כפי שהכותב וודאי יישלח לשם....
כתוב תגובה ל- לאדון השקרן
לעם הארץ
  ע.ג.   8/07/11 23:09
התגובה שלך אופינית למורונים חסרי המח מהימין שבטפשותם בורותם וחסר חינוכם מביאים עלינו את המדינה הדו-לאומית שהחמאס כל כך רוצה בה.
כתוב תגובה ל- ע.ג.
נו,ומה אתה אדון ע.ג.
  רונן גולדשטיין   9/07/11 18:59
נהיית פתאום לוחם נגד חמאס? הרי אתם תומכי ארגוני הטרור האיסלמופאשיסטים בכל ימות השנה,אז עכשיו פתאום נזכרת להיות לוחמני כלפי חמאס?
כתוב תגובה ל- רונן גולדשטיין
הערבי הסנילי לא נותן לעובדות
  לבלבל אותו   8/07/11 23:45
ע.ג - ערבי גמור? עכוז גדול? או אולי ערבי גמור גרם לך לעכוז גדול ושכל קטן.
בא נזכר קצת - אתה זקן וסנילי אז קשה לך.
רבין הכניס לכאן את הרוצח ערפאת, אחד ממשיכי דרכו של היטלר, בניגוד לכל אזהרות הימין. לא עבר הרבה זמן והישראלים החלו להשחט ברחובות כמו כבשים.
אוסלו ב' עובר תמורת שוחד פוליטי ובחסות קולות הערבים.
היהודים ממשיכים להשחט ברחובות.
יגאל עמיר, גם אם נניח שהוא אכן הרוצח, אמר שהוא החל לתכנן שנתיים לפני הרצח. הרבה לפני שהחלה המחאה המוצדקת נגד הבולשביקים המסריחים שהביאו את הרוצח. אבל לסנילי שטוף מח כמוך, שסגד לסטלין, לא ממש חשובות העובדות. ינקת שנאה משדי הנפקנית הבולשביקית שהמליטה אותך מעכוזה האדום.
לא יעזור כלום, אתה תמות משנאה כי זה מה שאתה יודע.
היום העובדות כבר ברורות לחלוטין. קטיושות (גראד זה קטיושה לכל דבר) נורות מהרצועה. בדיוק כפי שהימין הזהיר.
אבל דם יהודי מעולם לא היה קדוש אצל הבולשביקים. רק דם בולשיביק
כתוב תגובה ל- לבלבל אותו
11
ימין ושמאל
  יואל ק   8/07/11 19:29
מאז קום המדינה השמאל הביא עלינו רק מלחמות , ורק כאשר הימין עלה לשלטון הוא הביא שלום . עובדה !!! ושוב כאשר חזר השמאל לשלטון הוא שוב הביא עלינו מלחמה גרועה יותר (ראה אוסלו - אינטיפאדה - פיגוןעים באטובוסים \ מסעדות \בתי מלון וכו) . עובדה !!!! ושוב חזר הימין לשלטון והיה צריך לטפל באויבנו ולהציל גם את החורבן הכלכלי שהותיר השמאל . ושוב חזר לשלטון שמאל בדמות חדשה "קדימה" שמה , שהביא עלינו התנתקות מטופשת וקורעת עם ושנים של פצמ"רים על ישובי עוטף רצועת עזה , באר שבע , אשקלון , אשדוד וכו' , ומלחמת שלום הגליל המביישת שגרמה לעקירת יותר ממליון תושבים מבתיהם , הרס וחורבן לנפש ולרכוש . ושוב חזר הימין לשלטון הנוכחי ומטפל אט אט בשיקום בבניה ובתיקון הנזקים העצומים פרי שלטון השמאל . בתקשורת הבלתי מאוזנת , צריך האזרח השפוי , היהודי והציוני לטפל באופן הכי פשוט , לחדול לשתף פעולה עם אותם אמצעי תקשורת בלתי מאוזנים , בצפיה , האזנה, פירסום , רכישה , או כל פעולה אחרת ( ראו את הפעולה שנקטו אזרחי ישראל בהקשר למחיר הקוטג' ) עד לתיקון העיוות .
כתוב תגובה ל- יואל ק
12
לנו זה לא חדש...
  אמנון לביא-לוי   9/07/11 11:54
נרי,,,לימין זה לא חדש אולי תצליח לחדש משהו לאנשי השמאל..
הכוונה,,לא לחדש להם,,לרענן את זכרונם או להחליט סוף סוף להודות שרבין לא נסיך ומעולם לא היה לו כתר.
רבין היה עמך שהצטייר יפה בגלל הבלורית שלו אך הוא לא היה טוב יותר משום ראש ממשלה אחר.אולמרט היה חזק ממנו וטוב ממנו לדעתי אממממה הבעיה שאולמרט מושחת בנפשו....אך מבחינה מעשית רבין לא טוב יותר ממנו....
עצם העובדה שרבין הכניב את עצמו להיות שנוי במחלוקת ציבורית כה עמוקה זה אומר דרשני.זע אומר זהוא לא ראה את המציאות של אז ולא הבין שדרכו איננה תואמת את ה- אז.

ובהקשר לאנשי השמאל,,,אלה אנשים הזויים שהאלימות אצלם פורצת במילים ולאחר מכן הם גם עוברים למעשית...
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
13
מה סיפר איתן הבר
  מואב יואב   9/07/11 12:38
איתן הבר סיפר כי באחד המיקרים שעראפת ניתק קשר עם רבין אז רבין קיבל פגישה עם עראפת וביקש מעוזריו להכין הרבה מחוות לעראפת ואז עראפת לא הסתפק בהרבה מחוות ומיד נתנו עוד 20 מחוות הפישרים
כתוב תגובה ל- מואב יואב
14
הימין צריך להציל את המדינה
  מוטי1   9/07/11 18:47
מאוייבים מחוץ - כל ערבי באשר הוא מכל מדינה באשר היא, ומבוגדים מבית....ממפלגת העבודה שמאלה. נער הייתי וגם זקנתי, ולא ראיתי כל-כך הרבה בוגדים מבית במדינה אחת.
כתוב תגובה ל- מוטי1
15
אלה לא חצקונים זה פרונקל בשכל
  אברהם מערב השומרו   10/07/11 07:52
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
16
לעצום עיניים בכל מחיר
  יריב דה בוטון   11/07/11 12:34
אני משוכנע שהיית רוצה לקבל עמלה של 2000000 דולר להוצאות על פי שיקולך בתוך תוכנית הפיתוח של מדינה אפריקאית עלומה, אבל לא היית מספקת את 20 הדולר של דמי הרצינות שקיבלת במייל שמציע את ההצעה הזו (אפילו אם יהיה את מי לתבוע - בטחונות מספקים). זאת מכיוון שברור לך שאין למציעים במייל שום כוונה לתת לך כסף אלא לקחת ממך בלבד. ולעניינינו, גם אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא הביטחונות (קרי: גופי הביטחון של ישראל), ומאחר ואני מניח (החששות שהיו לי בתחילת הדרך התאמתו, לדאבוני) שאין כוונה בגורמים בעלי השררה (אלו הם בעלי הכוונות) לאפשר לנו חיי שלום, גם אם יקבלו את כל שאנו מוכנים (לרבות כל מה שאת מוכנה) לתת, מסקנתי היא, שכעת יש רק להגדיל את הביטחונות ולהקטין את הדברים שעלינו לוותר עליהם למינימום קטן ככל האפשר (שאולי נשמח לוותר עליהם, כשמי שיקבל אותם ירצה לחיות לצידנו בשלום). אם תפקחי את עינייך, את עשויה לגלות שמי שמשחקת עם עצמה, היא את. אני אחזור על בקשתי בפשטות: למה לקחת סיכון מול אש"ף/חמאס?
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
דה בוטון
  בהצלחה   11/07/11 17:06
קח את הבוטן שלך,ולך לבקר את פועה.
כתוב תגובה ל- בהצלחה
הבעיה האמיתית של הימין
  יריב דה בוטון   13/07/11 11:01
הבעיה האמיתית של הימין היא, שלמרות שהימין צודק בתמונה הכוללת, יש כמה מטומטמים כמוך שמצדדים בימין אבל אין להם שכל אפילו להבין למה. אידיוט כמוך רק גורם נזק כשהוא פותח את הפה (או שאולי אתה מגיב שתול של השמאל). ואם יש פה בוטן, הרי שזה רק המוח שלך.
כתוב תגובה ל- יריב דה בוטון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il