w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
אלי אלון
אלי אלון
אחד התנאים שהתנה יצחק בן צבי לקבלת תפקיד הנשיא הוא שבית הנשיא ישכון בירושלים    תרצה רבינוביץ' מדריכה וחוקרת ב-"יד בן צבי" אומרת כי אין זה מקרי שזה היה התנאי של בן- צבי. ליצחק בן צב...
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יואב לימור עובד בערוץ 2 או ב"פָמִילְיָה"
מאת: איתן קלינסקי  |  09/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
האמת טופחת על פניו של קלינסקי
  איש עצוב   9/04/12 11:18
אנא ראו את השתלשלות העניינים במלחה bcove.me - לא צריך לדבר הרבה, האוהדים חוגגים (על פי השמאל אסור כנראה לחגוג כאן, צריכים להיות מלאי מרה שחורה כמו השמאל) ואז רואים פתאום את החוגגים נדחסים למה שנראה ממש סכנה להמחצות והידרסות, ואז רואים את הבירון הערבי עם המקל - המשיכו עד הסוף ותבינו את ה"אמת" של קלינסקי. מזל שהדברים כתובים, מזל שהדברים ברורים, אני סבור ש"מוות לערבים" הוא משפט פסול לחלוטין, אך אם הייתי בקניון ובחור ערבי היה תוקף אותי או את סביבתי באופן המאיים על חיינו, ודאי מאיים על חיי עוללים, הייתי אומר עליו דברים הרבה יותר חמורים. המאמר לעיל של איתן, הוא בושה לאמת, בושה לאינטליגנציה, גאוות השמאל ההזוי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
2
הביקורת במקומה, אבל...
  אמיתי רינג   9/04/12 11:35
גזענות יש להוקיע ולגנות, כפועל יוצא גם לעשות חקירה פלילית כנגד אלימות, בין אם היא מילולית או פיזית. אחרי שזה נאמר, היושר מחייב לציין שהסרטוני האבטחה שהמשטרה שחררה לתקשורת, תומכים בגרסת האם, שעובדי קניון ערבים נופפו במקלות לעבר אותו קהל אוהדים.
כתוב תגובה ל- אמיתי רינג
3
הפסיכולג קלינסקי
  אלטער קרקר   9/04/12 12:01
לא ידעתי שאיתן קלינסקי פסיכולוג (אם טעיתי ויש לו תואר בפסיכולוגיה אני מבקש סליחה) אבל לא קראתי בכתבה שהוא ראה את הצילום מקניון מלחה בו ארבעה ערבים עם מקלות מכים צעירים יהודים ההקלטה סופקה לטלביזיה על ידי המשטרה. יואב לימור בחושיו העיתונאים הטובים לא התעלל במרואינת שמספיק סבלה מזה שבנה היה בקניון וברח מהמכים אותו .
כתוב תגובה ל- אלטער קרקר
4
האם איתן יתנצל אל מול העובדות?
  איש עצוב   9/04/12 12:04
האם יתנצל בפני האם, המראיין, ובפני כל עם ישראל? או שמא המערכת הכניסה לו מילים לפה שלא הוא כתבן? והיה לו זמן לבדוק (שבועיים!!!!), והסרט הנ"ל bcove.me נמצא מחיפוש פשוט שאיתן ודאי שולט ברזיו, איתן אומר "האם זה הגיוני, שאת פניהם של כחמש מאות אוהדים קידמו ארבעה נערים, עובדי ניקיון ומלצרים, במקלות כדי להכותם ובקריאות 'אטבח אל יהוד'". וזה בדיוק מה אנו רואים אנשים רבים חוגגים, פתאום הם מתחילים לסגת ופתאום בתמונה נראה אדם אחד המתנפל עם מוט, והם נסוגים עודועוד. וזה באמת לא הגיוני שערבי אחד תוקף מאות ישראלים, זה לא היה הגיוני באף מדינת בעולם פרט לישראל הנותנת לאויביה את האפשרות להכות את אזרחיה במוטות, בטילים ובפצצות, אני גאה להיות חלק מעם המתנהג בכזה רוחב לב וסובלנות עם מיעוט מסוכן ואלים (עם המטפל בבעיות באופן ממוקד וברמת עצמה בהתאם לרמת הסיכון ממעצר, מאסר ועד סיכול סופי מוחלט וכאמור ממוקד) - מיעוט אשר רבים מקרבו חותרים, בעידוד השמאל ההזוי בישראל, תחת אשיות קיומה של המדינה אם בהטפה אם במעש ואם בחוסר מעש. בניגוד לקלינסקי החי לטעמי בעבר הרחוק, והבלתי רלונטי לחלוטין, המדינה מסתכלת קדימה, יש לה חשבון עם מפגעים אך אין לה חשבון עם ילדיהם, כל עוד לא הפכו עצמם למפגעים. וחשוב לציין שעם כלזאת אני מגנה בכל פה את הקריאה "מוות לערבים" או כל קריאה אחרת בסגנון "אטבח אל יהוד", או כל קריאת הסתה אחרת בין אם בפני חוג רחב.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
אתה ויהדות הם שני קטבים
  לאיש עצוב   9/04/12 14:18
איש עצוב , אתה ויהדות הם שני קטבים . במקום לקחת את האירוע המצער שקרה בקניון מלחה ולנהוג כמו שנהגו מנהלי הקניון , שהביעו צער . אתה מתעקש שאת שמחת הניצחון של בית"ר על בני יהודה השביתו ארבעה ערבים שהתחילו בכל המהומה .

תמשיך בדרכך הלוזה. שהיא אינה דרך יהודית . יהדות זו אהבת אדם .

כתוב תגובה ל- לאיש עצוב
תסתכל בסרט, מי מניף מקלות???
  איש עצוב   9/04/12 16:30
מנהל הקניון התנצל כי מרבית הקונים שלו הם שמאלנים מהמעמד הגבוה, שלא חסר להם כלום, ומיללים כל הזמן שהם מעמד בינוני עשוק. לימניים בירושליים שהם עם רב, רובם אוהדי ביתר, אין מה לעשות בקניון מלבד מלהנות מהריחות וממיזוג האויר - כי אין להם כסף לקנות והנהלת הקניון לא צריכה אותם. כאשר אדם מדבר הפוך מהמציאות יש לכך הסברים אשר אף אחד מהם לא מחמיא לדובר, ואותו דובר חוטא בתחום הזה שוב ושוב, אני מעיר לו שוב ושוב, והוא בשלו, מתאר רק את חלקי התמונה המתאימים לתורת עולמו. והפעם זה קיצוני שבקיצונים כי יש סרט המעיד שהבחור חוטא לאמת באופן ניכר ובולט לכל עין אפילו עין של שמאלני. בואו נקווה שיתנצל. ובקשר ליהדות, מזל שיש לנו עולם רבני (אשר יש לי עליו ביקורת) אשר קובע מי יהודי ומי לא, ולא כל דכפין יכול לקחת את הדין בעניין זה לידיו.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
"הסרט מאשר"
  הסרט מאשר   9/04/12 18:25
"הסרט מאשר" ששני פועלי הנקיון ושני המלצרים עמדו בשערי הקניון וקידמו מאות נערים , שיצאו מהמגרש ובאו למלחה בקריאות "אטבח אל יהוד" . ארבעת הנערים האלה על "פי עדות הסרט" הם ורק הם אלו ש"התחילו" . וברור שהם הם שיזמו את כל המהומה .

הנהלת הקניון ראויה ל"כל גינוי" על שהזמינה את הנערים למחרת והתנצלה בפניהם ."חוצפה" של הנהלת הקניון שלא פיטרה אותם עד היום מעבודתם.

הנהלת בית"ר ירושלים "השתפנה" בכך , שגנתה את הקריאות "מוות לערבים" .

אני מאחל לאוהדי בית"ר , שתמיד ישמחו בניצחון קבוצתם.

אני מאחל לתושבי ירושלים , שהאירוע המצער הזה לא ישנה .



אני מאחל לירושלים שלום ברחובותיה .

כתוב תגובה ל- הסרט מאשר
סיוע לטרור
  איש עצוב   9/04/12 22:01
עשרה קבין של טמטום ירדו לעולם יחליטו הקוראים כמה מהם נטלת. אין מקום לקריאות מסיתות ואני חוזר ומגנה אותן, ואת אומריהן. אך מי שבאותו פה לא מגנה בכל פה ערבי, מחבל המסכן חייהם של מאות ביוצרו בהלה כאשר הוא מאיים בנשק קר על מאות אנשים במקום הומה אדם הרי הוא מסייע לטרור, וראוי שיטופל כך על על ידי המשטרה, ויידון על ידי בית המשפט לשנות המאסר להן הוא ראוי. רק אנו עם של סלחנים בני סלחנים, ובמקרה זה מאד מאד חבל, וישעוד הרבה זמן לתקן, ההתישנות על עבירות לכאוריות כאלה היא ארוכה דיה. אגב גם מילות ההסתה מכל צד, כאשר נאמרות במקום הומה אדם, חומרתם פי מאה, וכמובן השימוש בנשק (אפילו קר) במקום הומה אדם חומרתו פי מאה. ממתין להתנצלותו של קלינסקי, כך שלא אבין ח"ו שחצה את הגבולות.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
5
איש עצוב, כתוב בתורה : לא לשקר
  ידידיה   9/04/12 13:39
איש עצוב , ברשימה כתוב שאסור לשמוח??

אני קראתי את הרשימה ומצאתי שם: "שהתמונות מקניון מלחה מציגות קהל שמח , בצדק , כי קבוצתו ניצחה "

כן קראתי בהמשך :"אני משוכנע , שחמש מאות המתקהלים בקניון מלחה הם נערים טובים ...משותפת להם אהבה עזה לכדורגל ולקבוצתם" .

אני קראתי ש"קשה להסכים ששמחת ניצחון תהיה משולבת בקריאה מות לערבים או מוחמד מת..."

ואתה מר איש עצוב מיחס לכותב שכותב כי אסור לשמוח .

במשך 8.5 דקו של הקרנה באותו בוקר בערוץ 2 אין תמונה אחת שמציגה את ארבעת הערבים מקדמים את הקהל השמח ב"אטבח אל יהוד".

וזה ממש "הגיוני" שאת החוגגים קידמו 4 נערים , מלצרים ועובדי ניקיון, בקריאות "מוות ליהודים" ו-500 נערים הגיבו ב"מוות לערבים"

אז מר איש עצוב גש למנהל הקניון ותנזוף בו , שהוא התנצל בפני העובדים הערבים .

אנחנו כחברה צריכים להביע צער על המקרה הזה . ולביתר ירושלים נאחל רק בהצלחה .

נראה לי , שאתה , מר איש עצוב ירדת מהפסים . וחבל . ולאיתן אני שולח חיבוק גדול , ורק שישמור על עצמו .
כתוב תגובה ל- ידידיה
ישמור עצמו מנאבוטים
  איש עצוב   9/04/12 16:36
ישמור עצמו מנאבוטים, של פנאט ערבי אשר סיכן חייהם של מאות אנשים בהשתוללתו בקניון עם נשק קר ומאד מסוכן ביד, בייחוד במקום של התקהלות. רואים הכל בצילומים, ראה בסרט איך האוכלים קמים בבעתה מהשולחנות. בושה וחרפה לעם ישראל שבניו מצדיקים אלימות של פנאטים ערבים, ואפילו כאשר הם רואים אותה מול עיניהם יש להם את החוצפה לבקר את היהודים ולא לדרוש לאלתר את הרחקתם מהשטח של הפנאטים המסוכנים הערביים. אין כל הצדקה מנגד לסלוגן "מוות לערבים" או "איטבח אל יהוד" יש להעניש את אומרם ולהעניש פי מאה מי שנושא נשק קר או חם ותוקף המונים, ומסכן ממשית את חייהם בין אם הוא ערבי ובין אם הוא יהודי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
6
לפחות המראיינת היתה הוגנת
  איציק קם   9/04/12 14:30
לפחות המראיינת בשאלה האחת , שהשחילה באותו ראיון היה מאוד הוגנת.
איתן , היית צריך לתת אשראי יותר גדול לערוץ 2 , שהקדיש כ-8 דקות של שידור מהקניון .
היית צריך להזכיר את התנצלות ראשי בית"ר ירושלים שאין הצדקה לאמירות כמו "מוחמד מת" .


כתוב תגובה ל- איציק קם
7
לו הייתי איתן קלינסקי כך הייתי
  איש עצוב   9/04/12 17:47
לו הייתי איתן קלינסקי כך הייתי מתנצל: קוראים יקרים, מרואיינת יקרה, מראיין נכבד, טעות נפלה תחת ידי, טעות אשר עלולה הייתה לפגוע בכם ולכן אי מבקש להתנצל בפניכם. האמא אמרה בראיון שהערבים הסיתו נגד היהודים ותקפו אותם, ואני בתום לב, ומבלי שבדקתי, הסקתי שאין זה סביר ש4 מלצרים יתקפו מאות אוהדים וכך כתבתי 'האם זה הגיוני, שאת פניהם של כחמש מאות אוהדים קידמו ארבעה נערים, עובדי ניקיון ומלצרים, במקלות כדי להכותם ובקריאות "אטבח אל יהוד"' , ולשמחתי אחד הגולשים הסיר מכשול מפני, ופרסם כאן קישור לסרט שצולם בזמן אמת, הטופח על פני אמירתי לעיל ומציג בוגר עם מקל מאיים ביד היוצר מהומה במקום הומה אדם, הרבה מהם ילדים, אשר נסוג מאימת הפורע ומאימת כלי הנשק הקר שבידיו, אין כל ביטחון מהתמונה שמדובר בערבי אך עדות האם נראית בעיני כעת מהימנה ביותר, והתנהגות הכתב שנראית כעת סבירה ביותר יחד עם התמונות המציגות אלימות מאד מאד מסוכנת עם נשק קר, בסביבת הומת אדם, האסורה בתכלית האיסור גם אם היו לפניה אמירות מקוממות (ובזאת תחקור המשטרה, והאשמים יוענשו). עם זאת עלינו לפעול בחומרה נגד האמירות הגזעניות אשר מוצאות להן יותר ויותר מקום במגרשי הכדורגל, אני מציע שכל קבוצה אשר מי מאוהדיה ישמיע הערה גזענית בנוכחות יותר משני אנשים (האומר ואדם נוסף) תשחק חודשיים לא קהל, אמירה נוספת בטווח של חצי שנה - ירידת ליגה אוטומטית באמצע העונה,וזאת מלבד הסנקציות החוקיות שיינקטו נגד האומר. זו הצעתי לאיתן קלינסקי, כך יוכל לתקן את הרושם המאד בעייתי של דבריו בכתוב לעיל.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
8
מורה לתנ"ך כותב "אידנא...."
  אנה מירושלים   9/04/12 17:55
מעניין שמורה לתנ"ך כותב ב"אידנא דריתחא" ב-א' במקום ב-ע'..........
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
שגיאות כתיב אצלו הרגל קבוע....
  חשדנית   9/04/12 19:24
קויתי - במקום קיוותי
צפיתי - במקום ציפיתי
פניני אמירות - במקום פניני אימרות
וכן הלאה
מה שכן, רואים שיש לו בעיה קשה עם י' ולא רק בענייני כתיב...חחח
כתוב תגובה ל- חשדנית
לחשדנית
  חשדן   9/04/12 20:32
קִוִּיתִי - פִּנִּיתִי-צִּפִּיתִי

אחרי שהחשדנית תקפה את כותב המאמר כפרובקטורית זולה ומטופשת בהביאה "הוכחות" בדבר נוכחות חיילים צרפתיים בין המורדים בסוריה, היא גם מגלה את ידיעותיה בעברית .

גברת חשדנית - קִוִּיתִי,פִּנִּיתִי,צִפִּיתִי .
כתוב תגובה ל- חשדן
האקדמיה ללשון: ללא ניקוד,
  חשדנית   9/04/12 21:09
יש לכתוב בכתיב מלא.
ומלבד זה, יחי ההבדל הקטן: אם כתבת צפיתי - המשמעות היא לצפות (להסתכל, לראות) באותה אם של אוהד בית"ר ירושלים, אבל אם הוספת י' וכתבת ציפיתי אז המשמעות כבר שונה ומתרגמת לציפייה שלך מאותה אם ואז למשפט שלך יש כבר מובן ומשמעות שנעדרו מהמשפט המקורי שלך...הבנת ?

כתוב תגובה ל- חשדנית
לחשדנית - צודק החשדן
  אנה מירושלים   9/04/12 21:16
אכן חשדן צודק. הכותבים עברית נכונה כותבים בכתיב חסר והיודים שהוספת - מיותרים. ובאשר להערתי: לא ליוד היתה כוונתי אלא יש לכתוב: בעידנא, בעין ולא באידנא, באלף, כפי שהמורה לתנ"ך כתב.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
לאנה מירושלים
  חשדנית   10/04/12 00:36
בְּעִדָּנָא דְרִתְחָא - בניקוד מלא - כותבים ללא י'
בעידנא דריתחא - בניקוד חסר - כותבים עם י', בדיוק כפי שאת בעצמך כתבת בתגובה שלך ובכך הוכחת את עמדתי !!!

כתוב תגובה ל- חשדנית
לחשדנית: בהחלט את צודקת
  אנה מירושלים   10/04/12 11:07
ניתן לכתוב עם יוד או בלי יוד. אין זו שגיאה. אך את הדגש שמתי על האלף! זו בהחלט שגיאה לכתוב "באידנא" במקום "בעידנא". המילה היא ארמית, ובעברית - עידן. בהערתי לעיל רק תמהתי שמורה לתנ"ך אינו מדייק וכותב מילה ארמית בשגיאה.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
לאנה מירושלים-גם אותי זה מאד
  חשדנית   10/04/12 11:42
מטריד שמורה לתנ"ך מבצע כל כך הרבה שגיאות כתיב שלא לדבר על ניסוח, ובהרבה מקרים גם שוגה (להערכתי) בהבנת הטקסט המקראי... ואחרי זה אומרים שתלמידי ישראל לא מבינים את הלשון המקראית. עם מורים שכאלה, זה בהחלט לא מפתיע אותי
כתוב תגובה ל- חשדנית
מסכימה לדברייך
  אנה מירושלים   10/04/12 13:09
ולא רק זה אלא מדי פעם חובט בעמנו ומשמיע את השקפת עולמו המסולפת. ובמאמר זה צירף גם את נכדו בתגובות מס' 5 ו-14 (שם בדוי) ועוד אחת בשם שולה. וזה מורה בישראל.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
אמירת אמת הרבה יותר חשובה
  איש עצוב   9/04/12 21:51
בואו נעשה כאן משאל האם קלינסקי דובר אמת????? האם הערבי חדור אמוק וסיכן חייהם של מאות ביוצרו בהלה אמיתית במקום הומה אדם תוך שימוש מאיים ומפחיד בנשק קר (רמז - התשובה נמצאת בקישור bcove.me .
כתוב תגובה ל- איש עצוב
9
לאיתן שונא עמו
  ישראלי מן השורה   9/04/12 18:11
היתה בעידנא דריתחא ריתחא משך השבועיים גם לאחר השבועיים נשארת ברידחא אחרת לא ניתן להבין את מה שכתבתה לאחר שהמשטרה הראתה את הסרט שצולם בקניון והראה כיצד הערבים רודפים אחר הילדים עם מקלות-אני מאמין לאשה המרואינת שאמרה שהערבים קראו "אדבח אל יהוד" הם התכוונו גם איליך בקריאה זו היה שלום
כתוב תגובה ל- ישראלי מן השורה
10
מי שלא רוצה זיהוי
  איש עצוב   9/04/12 22:14
מגיבים שאינם חפצים שיזוהו על פי שמם האמיתי או הוירטואלי ועם זאת מגיבים בשמות שונים, כמו למשל "הסרט מאושר" בתגובה 4 עדיף שיחליפו IP - במקרה שאותם מגיבים הם מהשמאל הרי הם יכולים להתייעץ עם עידן סובול הוא פרסם פה מחקרים שלמים על IP של מגיבים, יש לו גם אתר אינטרנט ולכן הוא כנראה מבין בחומר הזה. להציג באורח נקודתי בשם בדוי - מעיד על רצון נקודתי לאנונימיות, ומקשר לכאורה את האנונימיות עם המקרה הספיציפי או עם המגיב הספיציפי לו מגיב המגיב. והמבין יבין. ודאי שהמגיב למגיב מבין.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
11
"שוכנעתי"
  איתן קלינסקי   10/04/12 02:45
אלך בעקבות נכדי שהגיב כאן בעלום שם .

שנינו ראינו את שני הסרטים . אני "שוכנעתי", ש-4 נערים ניצבו בשערי קניון מלחה ו"קידמו" תוך כדי "התגרות" כ-500 נערים בקללות לאומניות.

מ-2 הסרטים אני למד ש-2 פועלי נקיון ן-2 עובדי מסעדה הם , ורק הם , "התחילו במהומה" במיוחד 2 פועלי הנקיון, שהיה בידיהם "נשק קר".

"אני כועס" על הנהלת הקניון , שאספה את הנערים למשרדיה והתנצלה בפניהם.

אני מוסיף דברים שכתבתי בכתבה , מדובר בנערים , תלמידי בתי ספר , חלקם עובדים לקיומם , נערים טובים , שלמרבה הצער ,כשלו.

אני מאחל לקבוצתם הצלחות בשדה הספורט .

אני מגנה בכל תוקף קריאות הקוראות למוות של בני עם אחר - יהיו האוהדים ערבים , יהיו האוהדים יהודים.




כתוב תגובה ל- איתן קלינסקי
אתה תמשיך לעודד את הטרור
  איש עצוב   10/04/12 09:58
ואתה ממשיך להוות דוגמא לנכדך, שהולך בעקבותיך. אני מתבייש בך.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
חז"ל כבר אמרו:
  חשדנית   10/04/12 10:56
"הוי דן את כל האדם לכף זכות". החסידים אומרים כי הוראה זו מתייחסת גם לרשע גמור, שגם בו יש לחפש נקודות טובות. אבל, גם ללימוד זכות יש גבול, ככתוב במשלי: "מַצְדִּיק רָשָׁע וּמַרְשִׁיעַ צַדִּיק - תּוֹעֲבַת ה' גַּם שְׁנֵיהֶם" קלינסקי עוד לא הפנים שהערבים הם הם הצוררים החדשים של עם ישראל, כמו הנאצים לפני דור וכמו פרעה לפני כמה וכמה דורות, וממשיך לדון אותם לכף זכות וללמד עליהם סניגוריה....ועליו ושכמותו כבר נאמר: "לֹא יָדְעוּ וְלֹא יָבִינוּ: כִּי טַח מֵרְאוֹת עֵינֵיהֶם, מֵהַשְׂכִּיל לִבֹּתָם" (ישעיהו מד יח).
כתוב תגובה ל- חשדנית
תגובה מס' 5 של ידידיה - זה
  הנכד של איתן   10/04/12 11:01
כתוב תגובה ל- הנכד של איתן
12
איתן יקירי
  נעמי קלייו   10/04/12 08:27
איתן יקירי, אל תיגרר לפרובוקציות של המטורף העונה לשם "איש עצוב". כל מי שראה את הדקות הארוכות בערוץ 2 וכן ראה את הסרט השני "ממש משתכנע" , שאת הבלגן בקניון התחילו ארבעת הערבים. 4 ערבים המתינו עם מטאטא , מקל , מבוט וכל נשק קר כדי להרגיז 400-500 נערים שמחים. ממש יש לפטר את מנהלי הקניון שהתנצלו בפני העובדים הערבים. חבל מאוד שאת היחס האמפטי שיש לך ,איתן, לאוהדים לא ניתן למצוא אצל מגיבים סהרוררים. אני שותפה לכמיהתך לשלום בין כל באיה של העיר ירושלים
כתוב תגובה ל- נעמי קלייו
לא אגרר לתת רמה שלך
  איש עצוב   10/04/12 10:23
גבירתי היקרה, כל אירוע יש לפרק למרכיביו, ומתחייס הגון וישר (שלא כמוך) חייב להתיחס למכלול או לא להתייחס כלל. לא ראיתי את הכתבות, לא ידעתי על המקרה כלל, לאחר שאיתן כתב עליו נכנסתי לאינטרנט, ומצאתי את הסרט המציג איש אחוז אמוק משתולל בקניון וזורה אימה בקרב ההמונים שבו תוך שהוא מסכן ממשית חיים, באמצעות נשק קר, הנראה כמקל, רואים הסרט אוכלים אחוזי אימה בורחים מהשולחנות, מגשים עפים על הרצפה, וקהל רב נדחס ונסוג מאימת המפגע. ייתכן שיש קטעים נוספים לפני ואחרי הקטע הזה המעידים על התגרות של הקהל או חלקו במן דהוא, על פי הנתונים שפורטו כאן בתגובות (ככל שניתן להאמין להם) יש קטעים בני מספר רב של דקות, המתעדים צעקות גזעניות של אוהדי ביתר. אני פוסל מכל וכל קריאות גזעניות, וכאשר הן מהוות קירבה לודאות לפגיעה באנשים (כאשר נאמרות במקום הומה אדם הן ודאי נחשבות ככאלה) ועל כן חובה להעמיד לדין כל גורם מתסיס שכזה בין אם הוא יהודי ובין אם הוא ערבי, ולעניש קשות את הקבוצה. את הגינוי לקריאות גזעניות - מכל צד פירטתי מהרגע הראשון. ואת וקלינסקי וכל עדת יללני השמאל התומכת בכם, ואפילו נכדו של קלינסקי, לא מוצאים את הצורך לגנות פעילות חבלנית עוינת המוקרנת אל מול עיניכם, אדם אחוז אמוק המסכן התוקף מאות אנשים, חלקם הגדול ילדים, תוך שהוא משתמש בנשק קר, במקום הומה אדם. זה סיוע לטרור חבריא, חד וחלק סיוע לטרור, אמנם בדיעבד, אבל זה מה שזה, אוי לנו ואבוי לנו מבנים ובנות כאלה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
13
ובא לציון גואל
  אלטער קרקר   10/04/12 09:50
אפילו בציניות גמורה אדון איתן קלינסקי מודה בטעות.כל הכבוד וחז שמח.
כתוב תגובה ל- אלטער קרקר
לאלטאר קאקר
  "משוכנעת"   10/04/12 10:17
כמה אדיוט אתה יכול להיות . גם אני מודה , "שהשתכנעתי" כי ארבעת הערבים "התחילו" במהומה .
זה ממש "מוכח" מהסרט בערוץ 2 ובסרט שאתה מסתמך עליו. כן, אני "משוכנעת" שאותם ארבעה ערבים "החליטו" להמתין בפתח הקניון . עזבו את המסעדה ואת כלי הניקיון כדי"לקלל" את אוהדי בית"ר ו"להכותם" בנשק קר..
אני , לצערי משוכנעת שאתה לא סתם קאקר , אלא אתה אדם מסוכן לחברה .
כתוב תגובה ל- "משוכנעת"
הגנון של השמאל ההזוי בישראל
  איש עצוב   10/04/12 16:22
"תגידי לו הוא התחיל" "תגידי לו" מה זה משנה מי התחיל משנה מי פשע ומי מסוכן לחברה. מי שקרא קריאות הסתה גזעניות במקום הומה אדם הוא פושע וחייב להיענש בכל חומרת הדין, ומי שהניף נשק קר במקום הומה אדם תוך שהוא יוצר טרור ופחד בין מאות אורחי הקניון - ומסכן חייהם בהידרסות ובחנק מהצטופפות חייב להיענש בכל חומרת הדין, מי שנוטל את החוק לידיים ופועל כגורם טירוסטי מובהק - חומרת מעשין פי מאה יותר גדולה - וחייבים להרחיקו מהחברה הבריאה לשנים רבות. והשמאל ההזוי בישראל המקבל ביטוי רחב במדורו של איתן, נשאר בגנון "הוא תחיל", "היא התחילה", ובפועל יוצק עוד ועוד שמן על מדורת הטרור הרצחני.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
14
גם אנחנו "השתכנענו"
  ידידיה ושולה.   10/04/12 10:32
איתן גם אנחנו "השתכנענו" שהסרטים "מוכיחים" שהכל היתה "יוזמה " של אותם ארבעת הנערים .

פשוט , אנחנו מסכימים איתך שזו שערוריה שהנהלת הקניון "התנצלה" בפני הנערים.

אבל מה שכן השתכנענו , שאתה לוחם נגד גלי שנאה , שאנחנו פוחדים ממש , כי הם עלולים להטביע אותנו.
כתוב תגובה ל- ידידיה ושולה.
ידידיה ושולה, והטרוריסט????
  איש עצוב   10/04/12 11:45
האם ישל כם ילדים? נכדים? האם הם הולכים לקניון? האם ראיתם את הסרט עם הטרוריסט והמקל ביד הזורה אימה ומסכן חיים? האם ראיתם את המגשים העפים באויר מפחד הטרור המשתולל?, האם ראיתם את הדוחק וההצטופפות המסוכנים שנוצרו עקב פעולת הטרורהנ"ל? האם ברור לכם שאם אתם צופים באירוע הזה, מתייחסים אליו, ולא מתייחסים לפעולה הטרורסטית האלימה הנ"ל, אתם הופכים למשתפי פעולה עמה? ואם ילדכם היה שם והיה נפגע, הרי אתם במו ידיכם היתם פוגעים בו, ואם זה ילד של השכנים או של קרובים אז האחריות היא גם עליכם. מותר לפעמים לטעות, על מנת להודות בטעות צריך חוט שדרה, מצרך שהוא כנראה לא נמצא על המדפים בצד שמאל, וכשלא מודים בטעות, מסתבכים והופכים משתפי"ם לגרועים שבאויבינו, למחבלים האלימים והמסוכנים. כנראה לא ראיתם את הסרט, אני נותן לכם עוד הזדמנות, אולי תתעשתו. bcove.me
כתוב תגובה ל- איש עצוב
ראיתי את שני הסרטים ו...
  qwertyyu   10/04/12 16:01
ראיתי את שני הסרטים והשתכנעתי שאתה , מר עצוב , קרמינאל מושחת .
אתה בונה טזה לפיה ארבעה פועלים החליטו להפציץ כמה מאות נערים יהודים במכות ובקריאות לטבוח ביהודים.
אני לא מבינה מדוע עד היום משטרת ישראל לא שמה בבית הסוהר את ארבעת החוליגנים הערבים .
זו בושה וחרפה למשטרת ישראל שלא הפנימה את התגובות המתלהמות שלך ,ולא הכניסה למאסר את ארבעת הנערים כיאה לאנשי טרור .
בושה וחרפה למשטרת ישראל .
מפקד משטרת ירושלים , ראה , הוזהרת . איש עצוב עוד ילמד אותך לקח . ואיתו יבוא איזה קאקר אלטאר .
משטרת ישר5אל הזהרו מתגובות האיש העצוב .
כתוב תגובה ל- qwertyyu
עליבות השמאל ההזוי
  איש עצוב   10/04/12 16:34
השמאל ההזוי בישראל, מתגלה כאן במלוא עליבותו, הוא נתפס עם המכנסיים למטה ובמקום לומר בפשטות סליחה טעות, הוא מתחפר, ואז מוסרת מפניו "הנחמדים" מסכת השלום והתרבות ונפתחות חרצובות לשונו כאילו לשונם של אוהדים מביתר ירושלים היא כלום לעומתו. סוף סוף אנו מצליחים להסיר את המסכה מעל פניכם, ומחזירים אתכם לגודל הטבעי שלכם, קודם עשינו זאת בקלפי ועכשיו אנו עושים זאת בככר העיר. ולא שמעתי אף לא מילת הסתייגות אחת מפעולות טרור נפשעת אשר מוצגת אל מול עיניכם המתגלגלות לשמים, הייתה יכולה להשאיר כל אחד מהשמאלנים ההזויים, עם ילד פגוע או אב/אם מאושפזים או חלילה במצב גרוע יותר, בושה ממש בושה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
"איש עצוב" אתה מטורף
  נעמי קלין   11/04/12 08:26
כתוב תגובה ל- נעמי קלין
הרבה יותר גרוע, מה שהתחבא
  איש עצוב   11/04/12 09:05
מאחורי המסכה שנקרעה, הרבה יותר גרוע, לא לכיעור המזויע הזה פיללתי.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
15
הם התחילו - טג מחיר
  איש עצוב   10/04/12 10:49
כל יללני השמאר חוזרים ודשים "הם התחילו" "הם התחילו" וייתכן שהם צודקים, ייתכן שהייתה פרובקציה מילולית פסולה ודוחה הראויה לכל גנאי, ולכל עונש שעוררה את המעשה הטרורסטי והמסוכן על ידי המחבל הערבי הנראה בסרט, מסכן חיי אדם. כלומר בגן הילדים של השמאל התינוקי אם צד אחד מתחיל מותר לפורעים מהצד השני לעשות ככל העולה על רוחם, מבלי שיללני השמאל אפילו יגנו אותם ומכאן שהשמאל היללני של ישראל תומך בפעולות טג מחיר טרוריסטיות פרטיזאניות על ידי מפגעים ערבים, ובשל עיקרון השיווין הוא ודאי תומך בפעולות טג מחיר טרוריסטים יהודיים. סוף סוף נתגלה פרצופו האמיתי של השמאל. הוא יותר ימני מההזויים שבימניים, כפי שאמרנו הקיצוניים הפנאטיים של שני הצדדים עשויים מאותו חומר, ומסוכנים באותה מידה.
כתוב תגובה ל- איש עצוב
לאיש עצוב
  שגיאה   10/04/12 11:51
למר איש עצוב - דבריך מקובלים עלי אך חבל שכתבת "תג מחיר" בשגיאה. יש לכתוב "תג" ולא טג.....
כתוב תגובה ל- שגיאה
תודה על התיקון וחג שמח
  איש עצוב   10/04/12 13:39
כתוב תגובה ל- איש עצוב
תודה
  אנה מירושלים   10/04/12 16:22
מר איש עצוב, תודה על ברכתך. תפילתי שיבואו ימים בהם תצא מעצבונך ותכנס ללבך שמחה. אל נא תחשוב שאנו יותר שמחים ממך, גם לנו עצוב בשל גורמים רבים רבים מסביבנו. חג שמח גם לך.
כתוב תגובה ל- אנה מירושלים
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il