w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
גורלם של החטופים אומנם נוגע לליבו של נתניהו אבל אינו יכול להיות נייר הלקמוס למדידת ההצלחה או הכישלון בשדה הקרב
חיים רמון
חיים רמון
מהיועמ"שית באמת שאין לי שום ציפיות, כי אכיפה בררנית היא נר לרגליה, אבל מדוע מנהיגי האופוזיציה לא יוצאים בתוקף נגד גולן וקוראים להעמידו לדין על הסתה להשתמטות בשעת מלחמה?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
רב-טוראי אדולף היטלר הבין את חוקי קו הדם יותר מגנרלים; הדמוקרטיות תפקדו רע; ליקוייה של הניטרליות; היה מידע בשפע אך המפקדים הבכירים לא הבינו אותו ופֵרשו לא נכון; סוד מצויָנותו של רו...
איתמר לוין
איתמר לוין
דבריהם של כל תשעת השופטים בדיון אתמול, ובעיקר הכמות והמהות של חלוקת השאלות אל מול הצדדים, מלמדים שבקרוב יינתן פסק דין שירעיד את הזירה הפוליטית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ירון לונדון, זה בשבילך
מאת: נרי אבנרי  |  18/04/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לו התקשורת היתה מאוזנת יותר ..
  דקל   18/04/12 15:59
הפער בין הימין לשמאל היה הרבה יותר גדול.. חשוב לזכור זאת מפני שהשמאל בתחכומו (וחלקנו שותף לזה ואינך מדגיש זאת מספיק) טוען שההוכחה לחוסר ההשפעה של התקשורת היא שלמרות התקשורת,הימין מנצח פעם אחר פעם ..
כתוב תגובה ל- דקל
2
קל מאוד לשנוא את ירון
  נסים גבאי   18/04/12 16:01
והכל רק בגלל שהאיש מלומד, משכיל, חכם ושולט בהמון נושאים... הבעיה עם ירון שהוא לוקח את כל הטוב והמעולה הזה... למחוזות מרגיזים, מעצבנים את שומעיו, ונכון... הוא חוטא מאוד בחטא היוהרה. לדעתי השנאה כלפיו אינה הפתרון. צריך להעמיד נגדו בשיח אמיתי כזה או כאלה שמסוגלים להתמודד עם דעותיו והשקפותיו, כך שלא יחשוב לרגע שאם הוא מדבר - כאילו אלוהים דיבר ואין לחלוק עליו... מישהו מתנדב?
כתוב תגובה ל- נסים גבאי
עובדה לגבאי
  יואל ק   19/04/12 06:11
התקשורת נשלטת ע"י השמאל זו עובדה שלא ניתן לחלוק עליה !! , ועד שזה לא ישתנה , הם לא יתנו פתחון פה והזדמנות שווה גם לימין להביע את עמדותיו בכל הנושאים !!!!!!, זאת מפחד שמא תתגלה אמת אחרת ממה שמציג השמאל בתקשורת !!!! . זוכר את נאום " הם מפחדים " ? אכן הם מ פ ח ד י ם !!!!!!! תאר לעצמך אם היו מביאים ראיונות עם קשישים רבים מאד , המוצגים ע"י התקדורת ( לא סתם נכתב תקדורת) , כאילו רובם המכריע חי בסבל נוראי , כאשר ממחקר שנעשה , התגלה ש 89% מהם מאושרים ומודים על כל מה שהמדינה הזו עושה עבורם , כולל במגזר הערבי , על אף שיש עוד הרבה מה לתקן !!!!! מתברר כי 10% מאלה שנותרו והתלוננו כביכול על "סיבלם" , הגדירו עצמם כמחזיקים בדיעה שמאלנית מובהקת !!!!! נו ? מה אתה אומר ? התקדורת תביא לדיון ציבורי מחקר מסוג זה ? לעולם לא כי הם מ פ ח די ם מהאמת שגם כאשר השלטון הוא ימני , רוב הציבור מאושר ושמח בחלקו , ושוב ,יש עדיין הרבה מה לתקן , וכך יהיה לעולם , תמיד יהיה מה לתקן , כי זה טיבו של עולם , והזמן עושה את שלו !!!!! מר גבאי היקר . דע לך , אזרחי ישראל אינם טיפשים כפי שהתקשורת חושבת !!!
כתוב תגובה ל- יואל ק
אנחנו יהודים אסור לנו לשנוא
  דוד5555   21/04/12 11:32
ולעניות דעתי עלינו להשפיע בצורה שונה בסופו של דבר האמת תמיד יוצאת לאור והצדק מנצח
כתוב תגובה ל- דוד5555
3
מורשת רבין זה גידול סרטני בעם
  לונדון זה גרורה   18/04/12 16:04
כתוב תגובה ל- לונדון זה גרורה
4
"הימין מנצח בבחירות" , אבנרי ?
  טובה פלאי   18/04/12 16:30
חישוביו של אבנרי , של יחסי הכוחות בכנסת ,לעניין הסיכסוך שלנו עם הפלשתינאים , הינם מטעים ואינם נכונים בכלל. מפלגות הליכוד ,ישראל ביתנו ,הבית היהודי והאיחוד הלאומי , שכוללות 49 חברי כנסת בלבד , הם מפלגות ימין בהגדרה ובאידיאולוגיה שלהן ואילו המפלגות החרדיות [ שס ויהדות התורה ] אינן ימניות ומצטרפות לכל קואליציה שקמה ותקום בעתיד . רק פרשן מוטה ומטעה כמו אבנרי , מסוגל לפרש כך את תוצאות הבחירות האחרונות. דרך אגב , גם את מאות אלפי הבוחרים "הרוסים" שנתנו לליברמן 15 מנדטים , לא הייתי מגדירה "כימין אידיאולוגי" , באשר היו מצביעים לליברמן "הרוסי" , גם אם יכריז שהוא תומך במצע של מפלגת העבודה או קדימה , והמבין יבין. אז מספיק כבר עם המניפולציות שלך על הקוראים , אדון אבנרי !. [ שלא להזכיר שאפילו נתניהו הכריז בבר אילן וגם באו"ם שהוא בעד שתי מדינות לשני עמים ). נו , הימין האידיאולוגי ניצח בבחירות , או שלמעשה רוב העם חושב כמו ירון לונדון ?
כתוב תגובה ל- טובה פלאי
התבלבלת
  מני הזועם   18/04/12 21:01
בשבוע שעבר שמך היה שרעבי, לעצם הענין, כמה מנדטים מקבלים חבריך מהשמאל? תעשה חשבון טוב, טוב ולאט לאט, עם הערבים אתם מקבלים במקסימום 51 מנדטים, שרעבי תמשיך לחלום, הימין במקרה הגרוע ביותר יקבלו 69 מנדטים, חמודי אל תשכח למסור ד'ש חם חם למיסיס פיגי לבני אהובתך.
כתוב תגובה ל- מני הזועם
5
לונדון - השורד
  אלטער קרקר   18/04/12 16:50
מעניין מי המאפיה השולטת בערוץ 10 ? איך מצליח השמאלן המתנשא לשרוד בערוץ כל כך הרבה זמן ? אין כל איזון בשידורים שלו, הלוואי ויעברו מהר לירושלים והוא כמו שהבטיח יפרוש . הערוץ שמשלם לו אלפי שקלים יחסוך את התשלום לעוכר היהודים . זה נכתב בערב יום השואה.
כתוב תגובה ל- אלטער קרקר
6
להיות דעתן זה עדיין לא ישר !!
  שמואל בן אברהם   18/04/12 17:04
כתוב תגובה ל- שמואל בן אברהם
7
גזען אנטישמי נוסח הדר שטירמר
  לונדון זקן רשע   18/04/12 20:12
כאשר ראיין את אילן מזרחי סגן ראש המוסד, לונדון היה אגרסיבי ולא נתן למזרחי להשלים משפט. היה ברור שלונדון מתעב את מזרחי. שנייה לפני סיום התוכנית, לונדון לא יכל להתאפק ואמר "עכשיו אני מבין את דרכי המוסד, שמים אדם שלא נראה מתאים וכך מערימים על האוייב". היה ברור שהוא אומר זאת כי מזרחי בעל צבע עור שחום שלא "התאים" ללנודון הגזען. בצורה דומה ראיין את ירון זליכה, אשר שייך למשפחה בעלת עבר מפואר ונחשב למוכשר אם לא גאון. לונדון תקף אותו ללא הרף, זליכה ענה בתחכום ושנינות. היה נראה בעליל כי לונדון לא מרוצה, הוא לר התאפק ותקף את זליכה מתחת לחגורה "אומרים שאתה אגרסיבי ולא נאמן" לצערי זליכה בנקודה זו נשבר והפסיק להיות שנון. כשלונדון שמע שלצביקה יחזקאלי יש תואר שני במזרחנות אמר "לא היה נראה לי שיש לך תואר אקדמי, אלא שלמדת הכל מהרחוב". זהו לונדון הגזען האנטישמי (להזכירכם שגם מזרחיים הם יהודים). במדינה כמו צרפת (אותה לונדון טורח לומר שהוא מעריץ), לונדון היה מועמד לדין על גזענות נגד יהודים (מזרחיים)עקב החוקים הנהוגים בצרפת.
כתוב תגובה ל- לונדון זקן רשע
מסכים עם כל מילה! מומלץ
  מומלץ   19/04/12 18:50
כתוב תגובה ל- מומלץ
8
נרי, בניגוד לך הוא משתמש במוחו
  פועה   18/04/12 20:42
במוחו האשכנזי, שאותו ירש מהוריו האשכנזים, ושאותו הוריש לילדיו האשכנזים. וגם אתה כבר יודע שמוח אשכנזי הוא מוח יצירתי מוח נבון וחכם ומרתק, שיודע לבטא את כוונותיו בבהיטות ולא חושש לבחון את הדברים כל פעם מחדש ולהסיק מסקנות בהתאם. בעוד שבמוח המזרחי והפרימיטיבי כשלך, שירשת מהוריך ושהורשת לילדיך, מתורגמת החשיבה המתקדמת והרהוטה של ירון לונדון כיהירות...
במוח שלך נרי קיימת בעיה פיזיולוגית שמאפיינית את הגזעים הפרימיטיבים, הוא עדין מחובר חיבור ישיר ללב...
ואתה במצבך זה עוד מצפה, שהתקשורת תחליף את ירון לונדון "באקזמפלאר" פרה-היסטורי מהסוג שלך?...
כתוב תגובה ל- פועה
גזענית נוסח גרמניה 1939
  לא יאומן   18/04/12 23:40
כתוב תגובה ל- לא יאומן
את זה את כותבת ביום השואה?
  אנטישמית מצחינה   19/04/12 00:02
כתוב תגובה ל- אנטישמית מצחינה
צר לכם, אבל נרי הוא הגזען!
  פועה   19/04/12 07:27
הסתיימו שנות החסד שלכם. עשרות שנות התחשבות שבהם נמנענו מלספר לכם את האמת הכואבת, כדי לא לפגוע בכם.
רשימתו זו של נרי היא כולה גזענות!
התרגלתם "לפינוק" הזה בו רק אתם "המקופחים הנצחיים" רשאים לחשוב ולדבר גזענות.
לא עוד! הגיעה העת שתתמודדו כבוגרים עם החולשות האמיתיות שלכם!
כתוב תגובה ל- פועה
מקומך בנירנברג או בביה"ח גהה
  את שרוטה   19/04/12 08:18
כתוב תגובה ל- את שרוטה
עובדה לפועה ( בחולם )
  יואל ק   19/04/12 06:21
גם היטלר השתמש במוח !!! ולהבדיל מכותב המאמר מר נרי ( כפי שאת מציינת ), המוח של היטלר לא היה מחובר ללב !!!!!! אוי כמה שאת/ה גזענ/ית טיפש/ה .
כתוב תגובה ל- יואל ק
שנאתך לנרי, מעוורת את עיניך!!
  הניה   19/04/12 07:49
אינך הולכת ומשתפרת. את הולכת מדחי אל דחי.כולנו בני העם היהודי. חשיבתך פגומה. התביישי!!
כתוב תגובה ל- הניה
טיפשותך נישפכת ממך ללא מעצורים
  א מ רול   19/04/12 21:45
האם שימוש במוח מעיד על האדם בכל צורה בכל כיוון? האם אדם המשתמש במוחו הינו נאור או מוסרי יותר מאחרים? הפושעים הגדולים בהסטוריה היו גאונים. היטלר ימ"ש השתמש היטב במוחו וכמעט כבש את העולם. לאסוננו השימוש האינטנסיבי במוחו גרם לצח מחצית מבני עמנו ועוד עשרות מליונים בכל אירופה. סטאלין השתמש במוחו על מנת לרצוח משהו שבין 20-40 מליוני רובים (ויהודים). אהה, כמעט שכחתי, האדונים הרצחנים הללו היו "אשכנזים"....לא מזרחים, אלא אירופאים "נאורים", "משכילים", "מכובדים". השימוש במוח אינו מדד לכלום השאלה לאיזה כיוון לוקחים את השימוש בו ומסתבר כי ישנם "אשכנזים" רבים (אני אשכנזי גאה) אשר עליהם ללמוד רבות ממנהגי דרך ארץ, מוסר והתנהלות מאחינו המזרחים העולים עלינו בתחומים אלו. פועהצק'ה, הרווחת את התואר טפשה ביושר.
כתוב תגובה ל- א מ רול
אקזאמפלרים פרהיסטוריים...
  זה מה שאת חושבת   21/04/12 08:14
זה מה שאת חושבת על המזרחיים. או קיי. לפחות עכשיו אנחנו יודעים עם מי יש לנו עסק. כל מה שתכתבי מעתה ואילך ילקח דרך הפריזמה הזאת של אישיותך שחשפת כאן בספונטניות חסרת מחשבה. יש להניח שלהבא תנסי לטשטש בתירוצים שונים כגון, שמדובר רק באבנרי עצמו והדומים לו וכו' וכו' מעשיות. אבל את הנעשה אין להשיב.
כתוב תגובה ל- זה מה שאת חושבת
לפועה:
  יוסי אבידור   21/04/12 11:11
אני מעריך מאד את ירון לונדון, הוא ישראלי מאד משכיל כאוטודיקט, אף כי הוא סנוב לא קטן,וגם, אני מאד דואב וכואב את עמדותיו השמאלניות, ומצטער שאין לנו, אנו אנשי הימין, נציג תקשורתי רהוט כמוהו.
אבל, פועה, למה את מתנפלת באופן לא מנומס בכותב המאמר? כותה המאמר כתב דבר אחד שאני מסכים איתו: הערבים אינם רוצים שלום, ולא יעזרו כל אותות הפיוס של השמאל מזה 3 דורות, להפיס את דעתם של הערבים ולהחניף להם.
כתוב תגובה ל- יוסי אבידור
לונדון חדל להיות שמאלן, אשכנזי
  פועה   21/04/12 13:21
הוא לא יחדל להיות כי זה נגזר "משמים"!
נרי לא יסלח לו לעולם על היותו אשכנזי! והוא יחשב יהיר וסנוב, רק בגלל סגנון דיבורו הרהוט, הבטחון הנשמע מטון דבורו, והחרות שהוא מרשה לעצמו לשנות עמדותיו כאשר הוא מבין שאינן תואמות את המציאות המתהווה.
באשר לעמדות הערבים, כאן לא קיימת "גזרה משמים"! בניגוד לעמדתך ולעמדתו של נרי.
ישנן שתי דרכים עיקריות להתמודד מול עמדת הערבים:
האחת שלך ושל נרי, שאומרת זאת גזרה משמים! לכן חבל על כל מאמץ ועל כל ניסיון "לרכוש את לבם", לכן לא ניזום ולא ניתן דבר, ננהג כערבים עד קץ כל הימים, יהיה המחיר שנשלם אשר יהיה!
השניה של ירון (ושלי), שחושבת שבני האדם הם שמעצבים את מהלך ההיסטוריה, ולא השמים!
לכן יש לחשוב ליזום ולייצר תנאים שישנו ויקדמו את מצבנו הכולל. זה היה המניע להסכם ותהליך אוסלו, שאתה נרי ודומיכם
מפמפמים לעצמכם שהיה אסון וכשל כשלון מוחלט!
תוצרי ההסכם "הכושל" הזה, הם נטישת הפתח את טקטיקת האלימות
ומעבר לטקטיקה דיפלומאטית. תוצר נוסף הוא הפיצול שהתהווה בין הפתח לחמאס, תוצר נוסף הוא שקט יחסי, גם אם זמני, שהושג למרות הקיפאון בהמשך המו"מ. לימין ההסכם המוקפא הזה מאפשר להרחיב את ההתישבות היהודית ביו"ש.
הסיבה שנתניהו לא פותח ביוזמה חדשה, היא כי הוא מבין שלא יוכל להשיג הסכם טוב מזה, לכן מוטב לו לשמר את ההסכם הזה
בלי להמשיך לממש אותו.
לפי תפיסתך שלך את הערבים, ברור שהקפאת המצב הקיימת כבעדפתך, תתפוצץ לנו בפרצוף במוקדם או במאוחר.
טרחתי והארכתי לכתוב את כל זה כדי לנסות להסביר לך מדוע נרי בעיני הוא אדם חסר הבנה ומחשבה, ועדיף שימור לעצמו את ביקורתו הרגשנית ילדותית על ירון לונדון ושכמותו...
כתוב תגובה ל- פועה
פועה היקרה למרות שלונדון חכם
  מיזרחי דפוק   22/04/12 10:19
פועה היקרה למרות שירון לונדון הוא אדם חכם ומבריק .זה עדיין לא אומר דבר וחצי דבר על ההבדלים בין המוח האשכנזי לבין המוח המיזרחי ולבין המוח הספרדי . פשוט לא נראה שאלוהים החליט לברוא מוח חכם יותר ,לאנשים שנולדים באירופה ,ןמוח צר מלהכיל לאנשים שנולדים במזרח התיכון או לאנשים שנולדים בצפון אפריקה . בפועל במדינת ישראל יש הבדלים בהישגים של אנשים שהגיעו להורים שנולדו באירופה לבין אנשים שהוריהם נולדו במדינות ערב . ההבדל נובע שמשפחות שהגיעו מאירופה בנו בית בישראל עם ילד אחד או שתיים ,שני ההורים יצאו לעבודה ,ובבית חסכו באוכל ובביגוד מהילדים בכדי לחסוך כספים למען עתיד טוב יותר. משפחות שהגיעו ממדינות ערב ובנו בית בישראל גידלו 6-9 ילדים רק האב יצא לעבודה וכל המשפחה המורחבת התפרנסה ממשכורת אחת ולא חסכה באוכל ובביגוד מהילדים . החשיבה של האשכנזים נבעה מהפחד המתמיד והחרדה הקיומית אותם הם קיבלו לצערי הרב כתוצאה מהשואה .דבר זה הביא להם יתרון עצום על בני עדות המזרח שגורם לך פועה לחשוב שהמוח האשכנזי בנוי אחרת מהמוח המיזרחי . תכלס אם תבצעי ניסוי ותיקחי שני ילדים שנולדו להורים ממוצא מיזרחי ,ותגדלי אותם ברמת האביב בבית מרווח ,בבית אשר בו שני ההורים עובדים ואפילו בעוד משרה אחר הצהרים .ותתני לילדים אלו חשיפה לתרבות,לחוגי מוסיקה ,מחשבים,קרטה,ספורט,למידה מוגברת באנגלית ומתמטיקה . תופתעי לגלות שגם הילדים האלו שמוח שלהם יוצר לא במדינה אירופאית ,גם הם יגיעו לאותם הישגים שאליהם מגיעים בני עדות אשכנז. רק אתמול ציינו את יום השואה אז בבקשה פועה היקרה אל תביאו את הגזענות של הנאצים מאירופה לישראל .......
כתוב תגובה ל- מיזרחי דפוק
למזרחי דפוק שמגיב בצורה מכובדת
  פועה   22/04/12 15:44
שכנעת אותי! תחליף את המושג "מוח" במושג הנוח "תרבות".
והנה אנחנו מסכימים! אני בטוחה שנרי לא מסכים!
כתוב תגובה ל- פועה
9
מה בעצם אתה רוצה מלונדון?
  אהוד פרלסמן   19/04/12 02:31
הבאת לנו שלושה קטעים מענינים, שמוכיחים שלפחות בנקודת הזמן הזאת, לונדון התפכח, ועל סמך קטעים אלה אתה בא אליו בטענות. מה בדיוק אתה רוצה? שינהל מלחמה נגד השתלטות השמאל על התקשורת? מה זה קשור לקטעים שהבאת? באמת שלא הבנתי.

איך שלא יהיה, תודה על הקטעים. אני חושב שככל שעובר הזמן השמאל מתיאש מחלום השלום, והדבק המאחד אותם כיום הוא פשוט דבק שבטי של שונאי מתנחלים וחרדים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
10
עובדה
  יואל ק   19/04/12 06:30
לא אתפלא אם יתגלה שמר לונדון לא רוצה לעבור ולשדר מירושלים , ממניעים אידיאולוגים , על כך שירושלים היא עיר הבירה של העם הפלשתינאי ועד שלא תוחזר להם , היא מוחרמת על ידו , כמו שאר השטחים " הכבושים " .




כתוב תגובה ל- יואל ק
11
נאד נפוח
  belmondo   19/04/12 13:47
מיחסים ללונדון כל מיני תארים ,אשכנזי.... האמת שהוא נאד נפוח,משחק את עצמו לדעת , בטלויזיה ,מראיין מומחים בעלי שם עולמי התחומים שונים ,לפני כל שאלה ירון נותן הרצאה שלמה בנושא לפני הצגת השאלה ,ולמומחה לא נותר זמן הולם להשיב ,בפועל הוא בן אדם שיטחי ורדוד ,שמעיין בןיקיפדיה כמו ילד קען ,ואז פשוט מצטט כאילו הוא בר סמכא בתחום ,על השמאליות שלו אין טעם לדבר ,הוא משתייך לקבוצה ששונאת בעיקר את עצמם
כתוב תגובה ל- belmondo
ירון לונדון
  אמיר א.   19/04/12 19:38
עד כמה שאני יודע ירון לונדון הוא אוטודידקט.
מה שמראה שהאיש מוכשר.
אני נהנה לשמוע את השאלות האינטליגנטיות שהוא מפנה
למרואינים, אבל מאד מפריעות לי ההקדמות באורך הרצאות שהוא מקדים לשאלות. סביר להניח שזה נעשה ע"מ לקצר את הזמן היקר של הטלויזיה המסחרית, אבל בפועל למומחה נשאר רק לענות ב- כן, לא , שחור, לבן...
כתוב תגובה ל- אמיר א.
12
אין סתירה אצל לונדון
  גילה פ.   19/04/12 18:08

אין סתירה אצל לונדון, מותר לו
לומר את מה שאמר בקטעים האלה-
מותר לו למתוח ביקורת על הפלשתינאים
(זו יושרה)ולומר את מה שאמר באותו
ראיון-ממש אין סתירה. אגב, בלוגאי שרואה
בפולטיקאי מלך, ולא מסוגל למתוח עליו
ביקורת, צריך לבדוק את היושרה שלו עצמו.
ומה הכוונה תקשורת שמשתלטת על התודעה?
התכוונת לישראל היום? לערוץ 1? לחינוכית?
אין היום כמעט תקשורת שמאלנית, כולם
יראים ושינו עורם או שהצטרפו אחרים
ימניים. יש מיעוט שמאלני בתקשורת,
והם הפכו זה מכבר מיעוט נרדף, לא רק
על ידי פוליטיקאים אלא גם על יד עמיתים
עיתונאים מהימין.
כתוב תגובה ל- גילה פ.
13
מצאת קרבן חדש לשנוא
  תגובה לנרי   20/04/12 11:55
שמתי לב שאתה שונא אינטלקטואלים, אינטילגנטים, בעלי ידע, חכמים, יוצרים, בולטים באישיותם, מעניינים ומצליחים. תחשוב מה זה אומר עליך.
כמו שנאתך התהומית לדן בן אמוץ שבמקרה היה אישיות מוחצנת אך מעניינת ויוצרת אבל לא מגיע לקרסוליו של ירון לונדון.

אתה לא שונא טפשים, עלובים, פוליטיקאים, שקרנים, גנבים ונוכלים. מה זה אומר עליך?
כתוב תגובה ל- תגובה לנרי
14
לא הבנתי מה רוצים מירון לונדון
  מיזרחי דפוק   22/04/12 10:00
ירון לונדון הוא אדם חכם ,משכיל,רהוט ,מתנסח בצורה מבריקה . בקיצור אדם הרבה יותר מרשים ממני ,ואין לי שום בעיה שהוא אשכנזי מתנשא , אם לו אין בעיה עם זה . זכותו להיות עיתונאי ולהחליט באיזה צד של הפוליטיקה הוא נמצא .אני מאוד אוהב לשמוע אותו גם אם לפעמים אני לא מסכים עם הדעות שלו . אדם שחושב עצמו טוב יותר מאחרים ומתנשא על האחרים בגלל שמוצאו מאירופה ,אז זכותו לחשוב כך ואין לי שום בעיה עם זה.
כתוב תגובה ל- מיזרחי דפוק
כל מי שמשבח את עוכר ישראל זה
  חוטא חטא כבד לעם   22/04/12 11:07
ישראל.
כתוב תגובה ל- חוטא חטא כבד לעם
חטאים לא מעניינים אותי ....
  מיזרחי דפוק   22/04/12 12:23
בניגוד לדתיים אני מוכן להודות שמה שמעניין אותי בחיים , זה הפרנסה והכלכלה של המשפחה שלי ,ושום דבר אחר לא מעניין אותי כולל עוונות וחטאים . את הדתיים הכסף והכלכלה לא מעניינים אלא רק החוטאים והמחטיאים. אין לי דבר ולא חצי דבר נגד ירון לונדון למרות היותו אשכנזי מתנשא ולמרות היותי מיזרחי נחות (נחות=פרנסה נחותה)
כתוב תגובה ל- מיזרחי דפוק
15
נרי באמת?
  אקליפטוס   30/04/12 11:06
על מה אתה מדבר?הסתכלת פעם בראי? הרי כאשר היית בעלים של נרגילה התנהגת הכי מתנשא והכי אנטיפט בעולם אז מה אתה מבקר? בעוד 100 שנה לא תגיע לרמה של לונדון אפילו שהוא איש קשה ויודע להרגיז אבל בנגוד אליך גם אינטיליגנט,
בשם מי ובזכות מה אתה מטיף?בזכות ההתנהלות המגעילה שלך?בזכות זה שאתה תימני מעליה שחושב שכולם דופקים אותו?רד לקרקע
כתוב תגובה ל- אקליפטוס
16
חוצפן שכמוך
  סביח   8/05/12 15:33
אתה מדבר על חוסר יושרה? שנדבר על כמה דברים שארעו בנרגילה?שקרים רמאויות וכסף שחור? אתה מדבר
חוצפן חסר מצפון שחושב שלהיות תימני זה המצאת הגלגל,
תחזיר כסף לכל מי שהפלת לפני שאתה כותב מילה אחת בעתון
כתוב תגובה ל- סביח
סביח אתה כל כך צודק
  אקליפטוס   15/05/12 23:39
כתוב תגובה ל- אקליפטוס
17
אין לשמאל יושרה אינטלקטואלית ו
  קורןנאוה טבריה   31/03/16 05:56
וגם לא נשמה יהודית!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il