w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
זלמן שובל
זלמן שובל
השר עמיחי שיקלי הצהיר ש"לו היה אמריקני היה בוחר בטראמפ"    לא רק שאין כל משקל להעדפתנו למועמד זה או אחר אלא שגם לו היה לה משקל, היה קשה לקבוע מסמרות
בן-גוריון מול הכותל מלווה באלוף הרצוג [צילום: דוד פרוידלך/לע"מ]
ד"ר לאוניד (ליאון) גרשוביץ
עיון בטקסט מעט נשכח ומאוד רלוונטי של דוד בן-גוריון מלפני קום המדינה שבו קורא לנו ראש הממשלה הראשון לאמץ גישה נחושה ומוּנעת-מטרה, תוך אמונה ביכולתנו להגשים את החזון הציוני
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אנסטסיה מיכאלי או חנין זועבי?
מאת: יהודה דרורי  |  17/06/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מיכאלי אישה "אינטלגנטית" ?
  שלמה המגיב   17/06/12 13:46
אישה "אינטלגנטית" שהינה חברת כנסת ויודעת שדעותיה מתפרסמות ומשפיעות , היתה אמורה לצפות את התגובה בציבור ההומו לסבי וגם בציבור הכללי. במספר התרחשויות בעבר [ נסיון תקיפה של חברת כנסת על דוכן הנואמים ,תקיפת חבר כנסת בועדה בכנסת] לא ציפתה ולא העריכה נכונה את התגובות על מהלכיה ההזויים וכך גם בעניין התייחסותה להומו לסבים. נו , להגדיר התנהלות כזו של חברת כנסת,"אינטילגנטית" , זו היסחפות במקרה הטוב וטיפשות במקרה הגרוע.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
דווקא האינטלגנציה מתעבת ערבים
  איסלם דת השטן   17/06/12 17:29
כתוב תגובה ל- איסלם דת השטן
ומה היו התגובות?
  חנה שרה-   18/06/12 08:57
אתה ראית רק מה שרצית לראות. רוב העם הנרדף הזה, צהל ושמח, כאשר האישיות המקסימה הזו שפכה מים על האויב. היינו מעדיפים חומצה, אבל, זה היה מסבך אותה מאד עם המדינה, מחריבת ארץ ישראל, לטובת שוחטי תינוקות.
כתוב תגובה ל- חנה שרה-
היא לא פוליטיקלי קורקט
  ד"ר בן עמי   20/06/12 10:55
במטותא ממך. חכ מיכאלי מאד אינטליגנטית. היא לא פוליטיקלי קורקט. זה נכון. אפשר להיות לא אינטליגנטי ומאד פוליטיקלי קוררקט. זה עדיף? ובכלל-מיכאלי בחנה את חופש הביטוי בישראל. האם אסור למתוח ביקורת על הומסקסואליות? דמוקרטיה נמדדת בסובלנות לדעות חריגות. זה כלל יסוד.
כתוב תגובה ל- ד"ר בן עמי
מותר למתוח ביקורת על
  .   20/06/12 12:58
הטרוסקסואליות? לא. אז גם לא על הומוסקסואליות. נטייה מינית היא לא פשע, היא דרך חיים של בנאדם. זה לא עניינה של הח"כית מה אנשים אחרים עושים במיטה. אחרת היא לא שונה מכל המוסלמים הקיצונים שהיא יוצאת נגדם.
כתוב תגובה ל- .
2
בב
  אחד שמבין   17/06/12 14:15
להשוות הומואים למישהו עם 6 אצבעות .. מאוד חכם...
בכלל התחרישים שהעלת אנסטסיה מיכאלי שההומואים מסכנים שיתאבדו בגיל 40 לא מבוססים על שום מחקר! וזה שהיא רוצה רגולציה על מצעדי גאווה ופרסום ואתה בעדה אתה יכול לתת לה יד ולעוף מפה
כתוב תגובה ל- אחד שמבין
אני חושבת שההשוואה מצויינת !!
  שש אצבעות לי   17/06/12 14:34
כתוב תגובה ל- שש אצבעות לי
מה מצוין פה? אין פה בסיס
  מיכל,   19/06/12 00:05
להשוואה.
א. נטייה מינית היא לא מום
ב. 10% מהאוכלוסיה הם הומואים. לכמה אנשים כבר יש 6 אצבעות?
ג. אנשים בעלי 6 אצבעות לא מופלים לרעה מבחינת המדינה, כדי להילחם על זכויותיהם.

יש כאן הומופוביה שלא ראויה למדינה שמתיימרת להיות המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- מיכל,
גם 6 אצבעות זה לא מום...דאאא
  למתחכמת   19/06/12 11:12
כתוב תגובה ל- למתחכמת
חחחחח ואני מתחכמת?
  מיכל,   19/06/12 12:11
את יודעת מצוין למה התכוונתי, גם אם זו לא ההגדרה הרפואית המדוייקת בעלי אצבע נוספת נחשבים לבעלי מום. אם זו התגובה שלך למה שכתבתי זה עצוב מאוד. מקווה שאת צוחקת ומאמינה שלהומואים מגיעות זכויות שוות כיאה למדינה דמוקרטית.
כתוב תגובה ל- מיכל,
3
גיורת יפה וחכמה
  הרבי מקוצק   17/06/12 14:59
מר דרורי , בעולם ההומו לסבי ,אצבעות הן נושא רגיש ומבלי דעת נגעת בנוקר של הפצצה.ההתנהגות של אנסטסיה מיכאלי היא השפויה ביותר בתוך אסופת הטחורים בכנסת הקוראים לעצמם "נבחרי ציבור".ומאחר והסתפחה לעמנו, מותר להניח שהמערכת העצבית בראשה מתפקדת נכון ונורמלי בניגוד ל"נציגינו" הרופסים .לדעתי היא מושלמת לתפקיד שרת החוץ במקרה וליברמן לא ימשיך בתפקידו.גם משכילה ואינטיליגנטית ,גם גיורת וגם יפה בצורה שראשי המדינות שאנו מכירים(כולל אובמה -בוחן העכוזים מול המצלמות וללא בושה)יגלשו על לשונותיהם כדי למלא בקשותיה. וזה יכול להיות רק טוב לישראל.
כתוב תגובה ל- הרבי מקוצק
נאה כתבת על הגברת הנאה. הלואי
  ויתקיימו דבריך.   18/06/12 07:47
כתוב תגובה ל- ויתקיימו דבריך.
4
היא ממש לא צטטה מחקרים
  ח.   17/06/12 16:03
היא אמרה "אני חושבת ש..." זה לא נקרא מחקרים
כתוב תגובה ל- ח.
קרא מה שאמרה בפרוטוקול הוועדה
  עתונאים מחפפים   17/06/12 17:42
כתוב תגובה ל- עתונאים מחפפים
5
הקהילה הקדושה בישראל שאבוי למי
  קורןנאוה טבריה   17/06/12 16:18
שמעז למתוח בקורת שלילית זו הקהילה ההומו ל0בית=רק לקדש?!כל הכבוד לאנסטסיה=היהודיה הכי גאה בכנסת=ובוז למבקריה!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
להלן מה שאמרה בוועדה בפתיחות
  זכור! היא כאמא   17/06/12 17:51
אלו הם דבריה של חברת הכנסת מיכאלי: "... יש לנו הטרדות מיניות לא מעטות, גם בין הילדים. ועוד יותר גרוע, אני עכשיו מכירה הרבה מאד עיתונאים. לצערי כשאני פותחת ערוץ 10 - אני רואה תוכניות בידור שמראות כביכול עד כמה נעים להיות הומו ומראיינים את אמא שלו ומראים עד כמה היא מסכנה וסובלת והתגרשה מבעלה כי הבן שלה הומו. אני רוצה לשאול מה בגיל הצעיר, הילד כשהיה בן 3, עבר מתוך הצד של האבא ולמה הם התגרשו? אני בכלל חושבת שרוב ההומואים זה חבר'ה שעוברים חוויה מאוד קשה של הטרדות מיניות מגיל צעיר מאוד וזה הולך ומידרדר הלאה.

אנחנו עכשיו בוועדה לקידום מעמד האישה, הגיע הזמן שאנחנו נעשה ועדה לקידום מעמד המשפחה ונבדוק את זה לעומק, מאיפה לערוץ 10 יש את הזכות לשדר תוכניות מסוג זה. זה תוכן שהילדים שלי צופים בו במקרה, שעד למטבח שמעו את זה. איזה כיף זה לרקוד ולהתאפר וזה נחמד להתלבש בחצאיות. אז בבקשה לשתף פעולה עם אותם הומואים, כי הם מסכנים. בסוף הם מתאבדים בגיל 40 וזה אותם חבר'ה שרוצים להיות נשים - והם נשים. אני מצפה מאד שהמודעות שלנו תעלה, זה חלק מהעניין, קמפיין שצריך להיות גם אנשי מקצוע גם הפסיכולוגים מכל מיני כיוונים".

כתוב תגובה ל- זכור! היא כאמא
7
בוא נראה כמה ציטוטים ונסיק יחד
  אייל י   17/06/12 19:06
תודה רבה לכותב מטעם גב מיכאלי אבל בוא נעבור יחד על כמה ציטוטים ונסיק יחד את המסקנות... "אני רואה תוכניות "בידור",עד כמה זהה נחמד להיות הומו, ומראיינים את אמא שלו בשידור חוזר את אמא שלו כמה שהיא מסכנה,סובלת והתגרשה מבעלה והבן שלה הומו" "אני בכלל חושבת שכל ההומואים הם חבר'ה שעוברים חוויה מאוד קשה של הטרדות מיניות מגיל צעיר מאוד" "יש בקשה לשתף פעולה עם אותם הומואים שבסוף מתאבדים בגיל 40,וזה אותם חבר'ה שרוצים להיות נשים והם נשים" בראיון גב מיכאלי מנסה להעביר כי הומו/לסבית מגיעים ממשפחות מצוקה ובתים הרוסים.. לנסות ליפייף את מילותיה של גב מיכאלי זה נחמד, מתוך מחקרים שנעשו בנושא ידוע כי מס הנוער שמתאבד בגיל צעיר שמגלה כי הוא שונה בזהותו המינית גבוהה. זה בדיוק המקום בו הנער/ה מגלה כי הוא אחר מהסובבים אותו, זו גם תשובה טובה לאלא השואלים מדוע יש מצעד, בגלל דברים כאלה בדיוק שהילד יוכל לראות שיש עוד כמוהו והוא לא לבד... גב מיכאלי מציטוט השני אומרת כי היא חושבת.... זו דעה שלא מבוססת על ידע אאישי ולא מחקר כי אלו עברו הטרדה מינית בילדות.. יותר נכון לומר כי נערים בעלי זיהות מינית שונה נמצאים ברמת סיכון גבוהה יותר להטרדות מניות עקב השוני, ההתלבטות והבלבול. לסיכום אומנם קצת חפרתי אבל מה שבטוח אני מדבר מיידע ולא מבורות !!
כתוב תגובה ל- אייל י
לא סתרת את דבריה רק ביקרת אותם
  וזו זכותך כזכותה   17/06/12 22:08
כתוב תגובה ל- וזו זכותך כזכותה
ראה להלן מאמר מדי בנדון
  הדוקטור   17/06/12 22:55

June 15, 2012





New Study Shows Natural Families Raise Healthier and Happier Children




A new study, authored by Associate Professor Mark Regnerus from the University of Texas, shows alarming child endangerment in same-sex households:


• Parental pedophilia is widespread: 23% of children with a lesbian mother reported having been touched sexually by a parent or adult, compared to 2% of those raised by biological parents.


• Rape is rampant: 31% of children raised by a lesbian mother and 25% raised by a homosexual man report that they were forced to have sex against their will, compared to 8% from intact families.


• Suicidal tendencies are startling: 24% of children raised by homosexual men and 12% of children raised by lesbian mothers admitted to having recently contemplated suicide, compared to 5% of those raised by biological parents or even a single parent.


The study proves what we have known all along – that children fare better when raised by their biological mom and dad. We should be passing laws that strengthen the family, not tear it down. Children raised in homes where homosexuality or other same-sex behaviors are present face increased risks. The policy of same-sex unions says that moms and dads are irrelevant to the well-being of children. The social experiment of same-sex unions will prove disastrous for children.




Read our News Release for more details.




Same-Sex Marriage: Putting Every Household at Risk

Anyone who cares about the future of our society should read this book. Children are among those most affected by same-sex marriage. This book discusses the impact same-sex marriage has on the culture and gives you real answers to the central questions surrounding this important issue.



Read the book review and find ordering information or go directly to our online store at LC.org.


כתוב תגובה ל- הדוקטור
אין קשר בין הכתבה לאנסטסיה
  אייל י   19/06/12 15:35
המחקר מדבר ספיציפית על ילדים שגדלים במשפחות חד מיניות ... אין שום קשר בין זה לבין דיבריה של אנסטסיה שמדברת שהומוסקסואל נוצר עקב משפחה מפורקת.... שהם אנשים מסכנים... שהם רוצים להיות נשים... מתאבדים בגיל 40.... בהחלט מחקר מעניין ששווה בדיקה ...
כתוב תגובה ל- אייל י
8
מה? מה הקשר? למה לערב פוליטיקה
  .   18/06/12 21:45
בכל דבר? יש הומואים ימנים בדיוק כמו שיש הומואים שמאלנים. לידיעתך, היועץ של "ישראל ביתנו", ארתור פינקלשטיין, הוא הומו מוצהר ויש למפלגה הזו הרבה תומכים הומואים כיוון שליברמן במצע שלו מבטיח לדאוג לנישואים אזרחיים בישראל, מה שהומואים יותר צריכים מסטרייטים. אם לא שמת לב, הגינויים לא הגיעו רק משמאל אלא גם מימין, אפילו מהמפלגה שלה עצמה. אנסטסיה דיברה מבורות, ואמרה שכל ההומואים הם אנשים מסכנים שמתאבדים בגיל 40. כולנו, כולל אנסטסיה עצמה שכאמור מכירה לפחות הומו אחד אישית, יודעים שזה לא נכון, ושאין קשר בין מצב נפשי לבין נטייה מינית. להיפך, אם הומו מרגיש רע עם עצמו זה בגלל אנשים כמו אנסטסיה שטוענים שנטיותיו לא לגיטימיות. לכן דבריה נחשבים להסתה, ואם היו נאמרים על נשים, רוסים או יהודים היא הייתה מזדזעזעת וזועקת על אפלייה.
כתוב תגובה ל- .
9
החטאה
  קורא   20/06/12 01:29
צר לי שכותב רהוט כדרורי מחלק את מבקריה של אנסטסיה מיכאלי לימין ולשמאל וחוששני כי רשימה זו היא אחת מהחטאותיו הגדולות ביותר מזה שנים. אכן זו פתיחה עגומה שהולכת ומתעצמת בהמשך הקריאה עד לתחושת קבס מרוב התלהבותו לבוא ולציין אחד לאחד את "הישגיה" המפוקפקים. כתב ההגנה הנלהב אינו מובן - לחלוטין לא. דרורי שיודע לבנות דבר דבור על אופניו נסחף כנראה מסיבות השמורות איתו בניסיון נואש להפיח חיים בגברת פתאטית זו שאינה ראויה להימצא בזירה הציבורית. בהתנהלותה יש יותר מסתם גוון של הותרת משקע מר אצל מי שנוהג להעריך בדרך-כלל את רשיעמותיו של דרורי.
כתוב תגובה ל- קורא
אוהב דרורי אבל שונא נשים חזקות
  הפוך על הפוך   20/06/12 12:15
כתוב תגובה ל- הפוך על הפוך
10
הגברת פשוט מטומטמת...
  עזרא מנצור   22/06/12 14:16
לא ברור לי מה כאן עניין לימין או לסמול?... הח"כית מיכאלי לא ניחנה בשכל רב ובטאקט... כמו במקרה שפיכת המים על ח"כ ערבי.
הרי דבריה על הומואים ולסביות מהווים צרור של טמטום נטו - ואני ממש לא מבין את הכותב בעניין הזה!
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il