w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
טובה ספרא
טובה ספרא  |  
התחזית האסטרולוגית לחודשים הקרובים מציגה אתגרים נוספים, אך גם הזדמנויות לצמיחה ולשינוי חיובי    התקשורת מציגה תמונה שלילית ומחלישה את המנהיגים    מתגלים מקרים של בגידה ופגיעה במדינה ...
דן מרגלית
דן מרגלית
מונחת לפני נתניהו הצעה יקרה מפז לנורמליזציה עם ערב הסעודית והוא מסכן את עם ישראל להחמיץ אותה ולהשאיר את החזית מול אירן פרוצה וחדירה
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עוד מסמר בארון הקבורה של הדחת אולמרט
מאת: צ'לו רוזנברג  |  22/08/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אולמרט
  yisrael   22/08/12 14:41
אהוד אולמרט הגיע לתפקיד ראש ממשלת ישראל במקרה, כשמאחריו קופת שרצים כבדה ממנה נחלץ רק בעזרת סוללת עורכי דין יקרה (הלוואה ללא ריבית ממנהל הבנק שלו, פרשת החשבוניות בליכוד ועוד). כל אזרח אחר, היה יושב מאחרי סורג ובריח על מחצית מהחשדות והמעשים המוכחים שעשה. קשה לתאר את הנזק ארוך הטווח של אדם זה למבנה החברתי ולאחריות ההדדית בישראל. רבים האנשים בישראל המסתכלים עליו ואומרים, "גם לנו מותר" ועוד ימים רבים נאכל מפרי הבאושים הזה. עם כל ההתפלפלויות המשפטיות על הדחת ראש ממשלה מכהן וכל השאר, האמת עומדת מול עינינו במלוא כיעורה. האיש לא היה ראוי לתפקיד מלכתחילה וכל רגע שעונשו נחסך מאיתנו - הוא מבורך
כתוב תגובה ל- yisrael
לנציג המטומטמים תומכי טהרן
  יוסי מ   22/08/12 17:16
כנראה שאין גבול לטימטום. לו היית קורא ומבין, לא היית יכול לכתוב תגובה כזו.ההאשמות וביטול כתב האישום הם תכלית הסתירה והם מעידים יותר מכל על אפסות הפרקליטות וסדר גודל הפשעים שלה.
אבל למטומטם כמוך,ואתה לא לבד זה לא משנה.ועל אנשים כמוך נאמר, "דרך רשעים תאבד"
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אולמרט אשם באי-ריסון בג"ץ
  מי שפחדן סובל   22/08/12 23:36
אולמרט מינה שר משפטים יוצא מהכלל (פרופ' פרידמן) אך למרות שהיה ראש ממשלה, לא תמך בפרופ' פרידמן ולא איפשר לא להגשים אף אחת מהרפורמות שהוא העלה לדיון. מאחר שאולמרט לא תמך בפרידמן, הוא בעצמו גרם לכך שמערכת המשפט הרקובה תפרה לו תיקים האחד אחרי השני. לו היה לו אומץ בתור ראש ממשלה, לא היה מגיע למצב שבו מטיחים בו האשמות חסרות יסוד ומעסיקים אותו במשפטים מפוברקים מפה ועד הודעה חדשה.
כתוב תגובה ל- מי שפחדן סובל
אתה טועה
  יוסי מ   23/08/12 14:53
לאולמרט לא היה כח בראיה קואליציונית.
ברק, משיקולים אישיים צרים,לא איפשר טיפול שורש גם לא במערכת המשפט,והיום מסתבר יותר ויותר שגם לא בצבא ובמערכת הבטחון.
הרדיפה אחרי אולמרט התגברה לאחר מינוי פרידמן שכן בפרידמן לא יכלו לפגוע ולכן הלכו על אולמרט.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ועכשיו הוא מתוגמל
  איריס כהו   24/08/12 09:18
אז כנראה זה הדיל: הוא הביא את פרידמן בכדי לאיים שאם לא יזוכה יתן כח לפרידמן לשנות, כנראה שהבטיחו לו שיזוכה!!! מי שחושב שיש כאן באמת מדינה מתוקנת טועה ומטעה מקום המדינה שולטת כאן מאפיה שעושה כרצונה , כאשר התורה ציוותה"שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך" - היא לא התכוונה לא לשופטים כאלו ולא לשוטרים כאלו - אני בטוחה !! צריך לצעוק למהפכה!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
אוקיי: תצעקי למהפכה, בטוקבקים
  נראה לאן זה יוביל   25/08/12 00:00
כתוב תגובה ל- נראה לאן זה יוביל
ליוסי מ.הבולשביק ש:בקום להשיב
  קורןנאוה טבריה   23/08/12 06:42
עניינית ומהותית אתה מקלל ומגדף,כמה אופייני לבולשביקים נפסדים כשקשה להם להתמודד עם האמת=ההיסטוריה מלאה בבולשביקים כמוך?!אני מתחילה לחשוד שפחדן כמוך שלא מזדהה בשמך המלא, שאולי אתה בכלל צ'לו?שווה בדיקה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
מוגבלת בתשלום
  יוסי מ   23/08/12 14:44
האמת היא שלא ידעתי שיש בטבריה בית משוגעים.
את בכלל יודעת מה זה בולשביק?
מוגבלת חסרת צלם אנוש שכמוך.
אם מישהו ירכז את התגובות שלך מכל הדיונים, זה יהיה רב מכר ומסמך רפואי פסיכיאטרי שילמדו אותו בבתי ספר.
את מדברת על ניבולי פה? זה כמו נסראללה שמסביר את מדיניות החוץ של טהרן. שינאה כמו שנשפכת ממך,מתאימה לדר שטרימר. התואם של העיתון שלך בישראל.

ושמי המלא הוא יוסי מזרחי.אני לא מסתתר ממך ולא מאף אחד אחר, שווה בדיקה. לא??
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הוא גם טיפטיפה הורשע...אי לכך
  ליוסי מ.   23/08/12 22:38
זכותך לסנגר על פושע, כמובן. וזכותי לחשוב את שאני חושב על טיפוסים המסנגרים על פושעים...
כתוב תגובה ל- ליוסי מ.
תשובה טובה!
  קורןנאוה טבריה   24/08/12 05:14
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
למגיבנ האנונימית.
  יוסי מ   24/08/12 08:03
חצי אמת גרועה משרק אמרו חז"ל.
את קוראת לאולמרט פושע על הרשעה שאפילו השופטים אמרו עליה בפסק הדין, שהיא טכנית במהותה ובאותו זמן לא מסתכלת על התמונה הכללית שבה זוכה משני אישומים חמורים שבהם טענה הפרקליטות שהוא גנב כסף לכיסו והשופטים גיגלו את הפרקליטות מכל המדרגות תוך בחינת כל סעיף בפני עצמו וזיכו אותו זיכוי מלא ופה אחד.
עכשיו, אני אכן מגן עליו,אבל הגנתי גם על נאמן,הנגבי,נתניהו ואחרים,שנרדפו על ידי אנשים בפרקליטות אותם כנופית שלטון החוק כמו שקרא להם רובי ריבלין,מפני שהמאבק הוא על דמותה של המדינה.כשמכניסים דעות פוליטיות לוויכוח,כבר לא מענין מה מהוד הדיון.האיש אשם,פושע,גנב,אנס,פדופיל, ועוד, כי בעני אנשים הוא "שמאלן".על זה הוויכוח האמיתי ומזה בורחים רוב המתנגדים לו.האמיני לי, כל העלבונות והקללות לא משפיעות עלי,לא הישירות ולא אלה המנוסחות יותר חכם.יום טוב ומהנה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
יכול להיות שאתה יוסי מזרחי
  איריס כהו   24/08/12 09:31
צודק! אז תענה לי רק בבקשה מדוע אולמרט שינה כך את דעותיו הפולטיות - ונהפך להיות לקיצוני שבחבורת השמאל- מה הוא פתאום גילה את האור הגדול שבאוסלו?? יכול להיות ששלטון הרשע מגיש נגד פוליטיקאים סתם כתבי אשום ללא הצדקה-בכדי לסחוט אותם שישנו דעותיהים ויתאשמלו , ויכול להיות שכן יש הצדקה להגשת כתב אישום - אלא שלא יגישו כתב אישום אם הפוליטיקאי יתאשלם או שיגישו והוא יזוכה - וכן יגישו אם לא -כמו נעמי בלומנטל (שלעומת כל החבורה היתה צדיקה גמורה) בכל מקרה כל עוד הרשע הוא השולט והוא השופט-אין שום סכוי שנדע את האמת! צריך לשאוף למהפכה!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לאיריס כהן
  יוסי מ   24/08/12 21:45
אענה על החלק הראשון של שאלתך.
מה פתאום שינה אולמרט את עמדתו המדינית? מפני שככל הנראה, הוא הגיע למסקנה שהמצב הקיים מוביל אותנו למדינה דו לאומית שבטווח הנראה לעין יתחיל להיווצר בה רוב לערבים. מאוד פשוט. מותר אגב לאדם לשנות את דעותיו אם המציאות משתנה,זה לגיטימי לא פחות מלהשאר תקוע באותו מקום.
אני עצמי הייתי חבר עוד בתנועת החירות(כילד בתנועת בית"ר),בגח"ל ובליכוד, כולל קדנציה אחת כחבר מרכז.מי שחי את החיכוך עם הערבים מבין לאן נגיע אם לא תהיה הפרדה בין שתי העמים.אני חושב כמו רבים ששרו שתי גדות לירדן, שהמציאות מחייבת מענה אחר אם הדבר יתאפשר,ואני ער לעובדה שזה רחוק כי אין לצד השני רצון להתפשר כמו שלצד שלנו אין את השכל להראות לעולם מי הסרבן האמיתי להסדר. צריך לזכור, שאנחנו רק כשישה מליון יהודים כאן, ורק בין הים לירדן, יש עוד כחמישה מליון לא יהודים.אלה עובדות ואי אפשר להתעלם מהן. כל אחד יסיק את מסקנותיו ואחת האפשרויות היא ללכת לכוון הפרדות, וזה מה שאומר אולמרט. תסכימי או לא, זה בסדר,אבל אסור לנסות להשמיד את הצד השני בוויכוח פוליטי רק כי ברגע זה יכולים.הגלגל מסתובב ומחר החרב תשמיד את מי שחושב את עצמו לחזק.
שבת שלום
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ליוסי מזרחי
  איריס כהו   26/08/12 01:04
תגיד על איזה מצב שהשתנה למשל בעשרים השנים האחרונות אתה מדבר? מה השתנה במצב שפתאום היה צריך לחשוש ממדינה דו לאומית?? הסיסמה של לא למדינה דו לאומית התבשלה רק לאחר שהפושעים ראו שחזון אוסלו שהבטיח שלום נכשל - והשאיפה שלהם לתת את יהודה ושומרון נכשלה-בגלל שהלא עם הפלשתינאי הראה שאין לו שאיפה לא למדינה ולא לשטחים-הם רוצים לסלק מפה את היהודים-וכאשר טועי חזון אוסלו ראו את המצב הזה שאותו לא צפו המציאו לנו סיסמאות חדשום כמו התנתקות חד צדדית ופחד ממדינה דו לאומית- והאמת היא שמה שעומד מאחורי הפחד הזה זאת התפיסה שמכיוון שהערבים החיים ביהודה ושומרון חייבים להביע את זכותם הדמוקרטית ולהצביע -ומכיוון שיש חשש שאם יצביעו יהיה רוב ערבי-וחלילה וחס עוד יהיה ראש ממשלה ערבי אז עדיף לותר על יהודה ושומרון מאשר חלילה על זכותם הדמוקרטית של הפלשתינאים להצביע-היש איוולת גדולה מזו ??רק יהודים נבלים שאבדו שכלם יכולים להיות ארורים שכאלה !! ואגלה לך עוד משהו לידעתך- המדינה הדו לאומית כבר קיימת כאן בתוך תחומי הקו הירוק ולא ביהודה ושומרון ,דווקא כאן חיים שני העמים בצוותא וחולקים אותם בתי חולים בתי משפט ,מה שדווקא אין ביהודה ושומרון -כך שאם לא רוצים מדינה דו לאומית צריך לותר על מדינת היהודים ולא על יהודה ושומרון!,ודבר נוסף דווקא אותם שקרנים שהמציאו את הסיסמה מדינה דו לאומית -רק מתוך שאיפה להתפטר מיהודה ושומרון -הם אלו שמעודדים את השארותם של עשרות אלפי הזרים שחיים בתוכנו -חששם ממדינה דו לאומית פתאום התפוגג !! ובכן יוסי מזרחי אין לי כלים במצב זה לדעת אם אתה סתם תמים או נכלולי , אבל אני מוכנה לחתום שהאיש אולמרט שנראה לי לא טיפש - לא היה יוצא לעולם עם ההצהרות של מדינה פלשתינאית או חלוקת ירושלים-לולא חרב חדה היתה מונחת על צוארו !! בברכת התפקחות מהשקר!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לא לא, אני יוסי מילמן
  יוסי מ.   25/08/12 08:46
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
לפחדן שמזייף כתובת
  יוסי מ   25/08/12 11:12
מילא תגובות שהכותב משתמש בשם של מישהו אחר,כלומר זייפן שמפחד להזדהות בשמו, אבל לפחות לשמור על רמה או הומור מינימלי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תגובה צפויה מאפ0=אני גאה להיות
  קורןנאוה טבריה   24/08/12 05:06
משוגעת כמוני!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
2
אולמרט מומחה בשוחד ומעטפות!לא?
  טיטו   22/08/12 16:50
כתוב תגובה ל- טיטו
3
חבל על המאמץ
  העולם הפוך   22/08/12 18:22
בפרקליטות יודעים שיש שופטים מושחטים בירושלים לכן חבל להם על המאמץ לנסות להרשיע אותו
כתוב תגובה ל- העולם הפוך
4
הדחת אולמרט
  פרקליט   22/08/12 19:08
מאמר נכון וצודק!
כתוב תגובה ל- פרקליט
5
18 פרשיות פליליות נחקרו עד
  בני בנקר   22/08/12 19:58
עכשיו על מעלליו של אולמרט.מה קרה,שונאים את השמאלן הזה ? ממתי המערכת רודפת מחזירי שטחים,כולל ירושלים ? טול קורה מבין עיניך,האיש מושחת ברמות,ערמומי ברמות ועומד מול פרקליטי מדינה ומשטרה עלובים ברמות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
6
צ'לו,לפי קצב המסמרים שלך,אני מ
  קורןנאוה טבריה   22/08/12 20:00
מתחילה לחשוד שאולמרט מאיים על הפרקליטות בחשיפת רוצחי יצחק רבין?אחרת אינני מבינה מה קורה למערכת הצדק?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אולי את פשוט אווילה?
  יוסי מ   22/08/12 21:02
את לא מבינה מה "קורה למערכת"?, אולי מפני שאת לא מסוגלת להבין את המציאות ותקועה בסיפורי סבתא שסיפרו לך ולדומים לך על אולמרט, שקרים הבלים ורעות רוח של כנופיה שהדיחה ראש ממשלה נבחר?
אני לא מניח שאדיוטית ברמתך ועוד אחרים כמוך שלא מבינים כי זה לא מתאים לדעות הפוליטיות שלהם ילמדו משהו לעולם, הרי שכל וקצת מחשבה אין במניפסט של אריסון שלכם שמופץ עבור "הקוסם" והרי משם אתם מקבלים את כל מה שאתם יודעים.
הנחמה היחידה היא בכך, שככל שהפרשיות האלה מגיעות למשפט, הצדק והאמת יוצאים לאור ואת ואתם נשארים בתוך ערימות הזבל שמהם אתם באים ובהם אתם חיים, ואתם "לא מבינים"...
כן יאבדו כל אוייביך ה'.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
עכשיו שיכנעת אותי. אתה מטומטם!
  yrevach   22/08/12 22:24
כתוב תגובה ל- yrevach
מה אתה כועס כל כך
  איריס כהו   22/08/12 23:46
ומגן כל כך על אולמרט? זה נראה שאתה מקבל ממנו מעטפה פעם בחודש האומנם?? אני גם מאמינה שהדיחו ראש ממשלה , אבל לא מאמינה שהוא צח כשלג-מהיכן הכסף לכל הבתים? חשבת על זה פעם? ודרך אגב מי לדעתך עומד מאחורי קנונית ההדחה ומה הסיבה???
כתוב תגובה ל- איריס כהו
כשיחימוביץ הודתה שהתשקורת גויי
  קורןנאוה טבריה   23/08/12 06:19
גוייסה לה יחדיו להדיח את ביבי לטובת ברק=שום 0מולן בזוי לא צייץ=בעיניו זה היה צודק ואפילו מצווה כך על פי הדמוקרטיה הבולשביקית והיושרה ה0לקטיבית והאופיינית להם!אני באמת מתחילה לחשוד שכל המסנגרים הבזויים על אולמרט המושחת,גם לדעת בית המשפט,מקבלים מעטפות?=וזה שווה חקירה משטרתית,אחרת אי אפשר להבין לא רק את סגירת התיקים באפלה של אולמרט?גם את המסנגרים שבעיני הם גרועים שבעתיים,כי בגללם תמיד יקומו עלינו מנהיגים מושחתים ויהפכו את חיינו לגיהנום!!!די תמוהה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
אני מגן על אולמרט ?
  yrevach   23/08/12 14:52
אני הבנתי שיוסי מ מגן על אולמרט.
לכן אני כועס על יוסי מ.
יכול להיות שלא הבנתי נכון את יוסי מ ?
אז תנסי להסביר לי למה מתכוון יוסי מ .

כתוב תגובה ל- yrevach
יוסי מם,שאתה תדבר על אידיוטים?
  מגיב ותיק   23/08/12 02:42
לא יעזור לך הניסיון האידיוטי לנקות ולטשטש את האתרוג הנערץ עליך

להלן העובדות לגבי אולמרט כפי שהוצגו בסיכום המשפטים הנוכחיים :

דברי השופטים:

(למרות שקרנותו של אולמרט )היו גם היו מעטפות עם כסף מטלנסקי. הייתה כספת סודית מלאה בדולרים במשרדו של אורי מסר שותף של אולמרט. היה שימוש פרטי של משפחת אולמרט בכספים "העודפים" מנסיעותיו בשליחויות לחו"ל. לא היה שום רישום ודווח כמתחייב בחוק להעברות הכספים מחו"ל לאולמרט.

מסקנה:

אולמרט הוא איש מושחת ורקוב שקיבל 600 אלפי דולרים באופן פסול ומושחת, חלק מהם במזומנים, כולל במעטפות. כ-350 אלף דולר לפחות הוסתרו בכספות של עו"ד אורי מסר, חברו האישי של אולמרט. עובדות אלה הוכחו במשפט ואושרו כממצאים על-ידי השופטים. מחמת זאת, אולמרט אינו ראוי לכהן בתפקידים ציבוריים, קל וחומר בתפקיד ראש הממשלה;

הפרת אמונים:

לראשונה בישראל הרשיע בית המשפט ראש ממשלה לשעבר בניצול מעמדו לרעה בעת שכיהן כשר התעשיה והמסחר, לטובת לקוחות חברו עו"ד אורי מסר, עימו ניהל אולמרט מערכת-אישית-כספית מושחתת ורקובה מן היסוד בהיקף כספי מצרפי של מאות אלפי דולרים, במזומנים, גם כשכיהן כראש ממשלה(!). אולמרט הורשע בפועל בבגידה בציבור, לטובת חברו - עימו קיים קשרים מושחתים ופליליים.

עד כאן העובדות לגבי אלילך המושחת.

סנשו פנשו קטן, עמוד בפינה ותתבייש.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למר מגיב וותיק...
  יוסי מ   23/08/12 15:03
תראה, אני יכול להזים מתוך פסק הדין את רוב הדברים שאתה כותב כאילו הם עובדות. רק שבאמת אי אפשר להתווכח ענינית עם מי שבא עם דעות מוקדמות ונחרצות כי כך הוא רוצה לראות את הדברים.
עובדה אחת לדוגמא: שלושה שופטים שישבו שנתיים וחצי במשפט,זיכו את אולמרט פה אחד. הפפרקו ודחו אחת לאחת את טענות הפרקליטות שכמו שאתה יודע, לא מערערת על תוצאות המשפט. אבל מה זה חשוב? בעיניך אולמרט גנב ומושחת,ואם בית המשפט המחוזי מזכה אותו,אז גם בית המשפט שותף לפשעי אולמרט שעל פי גירסתך.
עם עובדות אי אפשר להתווכח.
סנשו פנשו? יאללה בס'דר,אם זה עושה לך טוב,שיהיה.רק שהמציאות טופחת ותטפח שוב ושוב על פניך (בהקשר הזה)והמציאות הקרה מנצחת תמיד.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לאדון מם - לא תצליח לסובב את
  מגיב ותיק   23/08/12 16:27
דברי השופטים שאמרו בסיכום :

היו גם היו מעטפות דולרים וכו' וכו' וכו'

אתה רוצה להתווכח עם השופטים ? בבקשה.
לכן העובדה היא שאולמרט (לא היו מעטפות) גם שקרן וגם מושחת

עניין הזיכוי הוא סיפור אחר.
כמו תינוק שעש/ה בחיתולים ומנקים לו ומוחלים לו.
העובדה נשארת עובדה, והיא, שהוא חירבן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אמרתי לך
  יוסי מ   23/08/12 18:28
אמרתי שאי אפשר לנהל ויכוח עם מי שדעתו נקבעה מקודם ועל רקע אחר אולי פוליטי.
בכל מקרה המציאות שונה ממה שאתה מתאר וכדאי שתקרא את הכרעת הדין. האמת תמיד מנצחה.
שיהיה לך יום טוב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
אולמרט ראש משפחת פשע
  nleon   24/08/12 10:57
ב-1988 היה אהוד אולמרט גזבר הליכוד (מטעם חרות),
אולמרט הועמד לדין רק במרס 1996 (על-פי החלטת פרקליטת המדינה עדנה ארבל),
כמה עדים שזומנו לאחר זמן רב "שכחו" את שאירע. השופט עודד מודריק נאלץ לזכות את אולמרט, וסיכם את פסק דינו במילים: "הנאשם התנהג בעניין הזה באורח מאוד לא ראוי, אך אי-התקינות לא חרגה אל התחום הפלילי בהתאם להגדרות החוק".

כמו במאפיה. עדים "שוכחים" או לא "זוכרים"
וראש משפחת הפשע מזוכה.
כתוב תגובה ל- nleon
קודם כל אמן=שיאבדו כל אויביך ה
  קורןנאוה טבריה   23/08/12 05:54
השם זה תמיד טוב לאנושות!!!אלמלא הכרתי את אולמרט ומעלליו הרבה לפני שנחשף בצמרת-ומה שמסוגל המושחת הזה לעולל גם לחפים מפשע-לא הייתי מעזה לחשוב שהכל ייתכן במערכת-ושלא לדבר על רצח רבין וה"שמפניות"שלהם!!!ובאשר למבחן האווילות והכסילות שיחליטו הגולשים!!!פעם טמבל תמיד אהבל!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
המסקנה צריכה להיות הפוכה!
  akdib   22/08/12 23:17
הקורא בפס"הד על ראשוןטורס, על המעטפות ועל הפרות האמון בסעיף השלישי, מופתע לרעה! משיקולי בית המשפט., הקורא את ההחלטה של הפרקליטות נשאר עם סימן שאלה גדול האם באמת היו אלה השיקולים, או שמא אחרים?
כל פלפול בנושא הזה לא יעזור. אנשים נזהרים מלומר דברים על מערכת המשפט או על השופטים, אבל הפיחות בערכה של מערכת המשפט, והחשיבות שמחייחסים לפסקי הדין עולה מהסוג הזה של הנימוקים.
כתוב תגובה ל- akdib
8
צ'לו מה עם
  איריס כהו   22/08/12 23:52
ארון הקבורה של רבין-יותר נכון -החור שבגופיה מקדימה?? עוד לא ענית!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
מה עם המסמרים בארון הקבורה של
  קורןנאוה טבריה   23/08/12 06:32
רבין?איריס,אין מה לצפות מאנשי 0מול קיצוניים שיתמודדו עם השאלות,התמיהות והספקות שאנו מעלים בכל הזדמנות רק כדי להגיע לחקר האמת=מה שמוכיח שאנחנו באמת לא רצינו בחיסולו של רבין קל וחומר לאחר שהבטיח לבטל את הסכמי פשע או0לו,וגם לעומת האחרים רבין היה 'צדיק' למרות הרצח ב'אלטלנה'=עובדה גלויה שהרצח שימש פוליטית את ה0מול הבזוי שעד היום רוקד על הדם-לכן לעולם לא יתמודד עם הראיות שמעידות על כך-זה כל הסיפור ואני תפילה שעוד יבוא היום והאמת תיחשף ואז נוכל להעמיד לדין את כל הפושעים שבזו לנו במקום להצטרף אלינו למען צאת האמת לאור ולעשות צדק לנרצח,משפחת רבין יכולה רק להתבייש על כך שירדה מהסיפור ומעדיפה להצטלם עם פושעי או0לו?!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
9
מי הפושעים שמפעילים את
  איריס כהן   23/08/12 00:00
הכלבלבת התקשורתית??!! לו כלבת השמירה של הדמוקרטיה היתה נובחת חזק -לאחר הזכוי האחרון של אולמרט- ומורה ללדור להגיש מיד ערעור לעליון-לא היה נסגר התיק! לדור קיבל מסר מהמאפיה השולטת כאן באמת -שאין לא סכוי גם בעליון ושירפה-והוא אכן מרפה!צריך לתפוס את ראשי המאפיה הרוחשים מאחורי הקלעים,הם גם האחראיים לרצח רבין!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס את עוברת על חוקי הצנזורה
  ממה   23/08/12 07:41
מה שכתבת היה חייב לעבור את אישור הצנזורה של המאפיה השלטונית. בסוף דבריך את רומזת ויש בכך משום חשיפה של הסוד בעניין רצח רבין. ראי הוזהרת.
כתוב תגובה ל- ממה
שום סוד הכל ברור
  איריס כהו   23/08/12 23:19
וכל כך ברור שבא לבכות איך אין קול זעקה ובקשה להעניש את הרוצחים האמתיים!! דרך אגב, אולי אתה אלמוני יודע מהיכן הגיע החור לגופיה מקדימה ??
כתוב תגובה ל- איריס כהו
10
עכשיו הבנתי: אתה פשוט טועה.
  אהוד פרלסמן   23/08/12 08:46
לא הבנתי את ההיגיון במאמרך הקודם, ולא הבנתי את ההיגיון במאמר הנוכחי, עד שפתאום שמתי לב לשורה זאת שכתבת: "ראש ממשלה שהודח מכהונתו, במצוות קביעה משפטית בעייתית". אז עכשיו אני מבין שאתה חושב באמת שהפרקליטות הדיחה את אולמרט, אלא שלא היו דברים מעולם. אולמרט התפטר מרצונו עקב הזעזוע שאחז בעם לאחר עדותו של טלנסקי, ועקב הלחץ שהפעיל עליו אהוד ברק. חוץ מזה אני עדין לא מצליח להבין את עמדתך, כי מצד אחד אתה מוחה על אי הגשת כתב אישום נגד אדם שקימים נגדו חשדות כה חמורים, ומצד שני אתה מתקומם על כך שחשדות אלו פורסמו. אני שותף לתמיהתך על שלא הוגש כתב אישום, אך אינני מבין את כעסך על פרסום החשדות.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תגובה
  צ'לו   23/08/12 09:56
צר לי אך אתה טועה. "קביעה משפטית בעייתית", הכוונה של הוראת בג"ץ המחייבת נושא משרה ציבורית להתפטר אם הוגש נגדו כתב אישום. הגדרתי אותה בעייתית משום שהיא לא לקחה בחשבון שיתכן ויוחלף שלטון מבלי שהוכחה כל אשמה. דינו של שר או ח"כ אינו כדין ראש ממשלה. שנית , לא כתבתי מעולם שפרסום חשדות איננו תקין. נא לבדוק שוב. כתבתי שהדחת ראש ממשלה בגלל חשדות איננה תקינה כלל. נא לדייק בציטוטים ופשרנות.
כתוב תגובה ל- צ'לו
אבל לא הוגש נגדו כתב אישום!!!
  אהוד פרלסמן   23/08/12 12:37
איכשהו אני מקבל את ההרגשה שאנחנו מדברים בשני קוים מקבילים - מה שנקרא דו-שיח של חרשים. אני לא מצליח להבין האם אתה מודע לעובדה שאולמרט התפטר תשעה חודשים לפני שהוגש נגדו כתב אישום, ולכן לא בגלל שהוגש נגדו כתב אישום הוא התפטר, אלא בגלל הלחץ הציבורי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
תגובה
  צ'לו   23/08/12 16:03
אולמרט לא התפטר . הוא אולץ להתפטר בגלל ההעדה המוקדמת של טלנסקי . זה היה תרגיל מבריק של הפרקליטות . נא לדייק. משפטים גם אני למדתי ולפחות את העובדה הזו אני מכיר. העדה כמוה כמשפט זוטא , לכן הוא היה חייב להתפטר. מה נותר מפרשת טלנסקי אדוני בוודאי יודע.
כתוב תגובה ל- צ'לו
אולמרט היה צריך לעוף הרבה קודם
  א.ל. רמת-גן   23/08/12 16:34
לאולמרט אסור היה לכהן בתפקיד ראש הממשלה,לאחר פרסום דו"ח ווינוגרד בגין המחדל של מלחמת לבנון ה-2. הפועל כ ש ל על תיפקודו של אולמרט, חזר בדו"ח ווינוגרד 150 פעם !
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
11
המדינה תעניק לו עוד אות כבוד
  אזרחים   23/08/12 09:31
והפרקליטות והבג"ץ ימליצו
כתוב תגובה ל- אזרחים
12
דר' צ'לו אפשר גם לדייק...
  אמת בפרסום ?   23/08/12 16:25
לשיטתך: "החשוב הוא שהוא הודח ועד עתה, בשום תיק הוא לא הורשע." נו באמת... הציבור התבשר היום מהתקשורת שהפרקליטות תבקש מביהמ"ש להטיל על התכשיט מאסר בפועל וקלון, אז נכון שזה "לא יפה" להעניש כך אדם שלא הורשע (לשיטתך..) אבל אולי תבדוק שוב את דבריך בעניין ההרשעה....?
כתוב תגובה ל- אמת בפרסום ?
תגובה
  צ'לו   23/08/12 21:32
גזר דינו של אולמרט על הפרת אמונים לא נגזר עדיין, עד כמה שידוע לי. היה וייגזר עליו אפילו מאסר , לא הייתה כל סיבה להדיחו מראשות הממשלה. לא כך נוהגים בדמוקרטיות. אין מקום בעולם הנאור שזו השיטה. מה שהפרקליטות דורשת , בינתיים, לשמחת כולם , בתי המשפט אינם מקבלים אוטומטית. ראה סתם לדוגמה מה החליט בית המשפט בכל התיקים של אולמרט, עד עתה, ותיווכח שמלבד נושא הפרת האמונים, שום דבר ממה שביקשה הפרקליטות לא התקבל על ידי בית המשפט. אני מקווה שדברי בהירים ומדויקים.
כתוב תגובה ל- צ'לו
חזק ואמץ
  יוסי מ   24/08/12 08:14
חזק ואמץ צ'לו.
קשה להתמודד עם דעות ודומות ומידה לא קטנה של בורות,אבל צריך להגיד אמת תמיד ובכל ענין וצריך וויכוח עניני והכי חשוב, צריך שגם מעצבי דעת קהל יגידו אמת.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
תמיד צריך לומר את האמת
  nleon   24/08/12 14:08
זו האמת

ב-1988 אהוד אולמרט היה גזבר הליכוד (חרות).
אולמרט הועמד לדין על זיוף חשבוניות.
(על-פי החלטת פרקליטת המדינה עדנה ארבל),
כמה עדים שזומנו לאחר זמן רב "שכחו" את שאירע.
השופט עודד מודריק נאלץ לזכות את אולמרט,
וסיכם את פסק דינו במילים: "הנאשם התנהג בעניין הזה באורח מאוד לא ראוי, אך אי-התקינות לא חרגה אל התחום הפלילי בהתאם להגדרות החוק".

כמו במאפיה. עדים "שוכחים" או לא "זוכרים"
וראש משפחת הפשע מזוכה.
כתוב תגובה ל- nleon
13
הפנם, דוקטור. האיש שלך מושחת!
  מה לעשות ?! קורה.   23/08/12 22:28
כתוב תגובה ל- מה לעשות ?! קורה.
תגובה
  צ'לו   24/08/12 17:54
ראשית , חבל שלא קראת את ההבהרה בסוף. למענך , אחזור: אולמרט איננו "האיש שלי" כי מעולם לא הצבעתי עבורו, לא עבדתי עבורו, מעולם לא הייתי חבר מפלגתו ולא מפלגה אחרת. אז אנא תדייק. שנית, לו אולמרט היה אדם פרטי לחלוטין והיית קובע שהוא מושחת ללא שבית משפט השית עליו, עד היום , ולו יום אחד מאסר או עונש אחר, היית מוצא את עצמך נתבע לדין על לשון הרע או הוצאת דיבה. לא אתה(אלא אם כן אתה שופט) ולא אני קובעים מיהו מושחת או לא אלא בית משפט. מי שאינו מבין עקרון זה עלול למצוא את עצמו באותה סיטואציה ומעניין מה יאמר אז.
כתוב תגובה ל- צ'לו
כמה מצחיק לראות את חובבי בתי
  המשפט מתפתלים   25/08/12 02:10
מעשה במחנה שגידל מפלצת. את הקרברוס, הכלב הנורא בעל 3 הראשים מאגדות היוונים, שומר שער הגיהנום. הראש האחד הוא בית המשפט והשני הוא הפרקליטות והשלישי הוא העיתונות. באמצעות המפלצת התלת ראשית התכוון אותו מחנה להכות את אויביו מהימין. כמה ציני שהמפלצת הכתה דווקא אותו. ודווקא מכה אל ראש הנחש.
כתוב תגובה ל- המשפט מתפתלים
אפרופו שופטים מאת השופט חיים כ
  קורןנאוה טבריה   25/08/12 06:42
כהן ז"ל לעמוס ברנס ז"ל:"לא לך יש אות קין על המצח-לנו למערכת המשפט יש אות קין"=מכיוון שגם שופטים הם בני אדם וטועים כמו כל בן אדם-עובדה גלויה היא ששופטיו של אולמרט טעו בגלוי!!!אלא אם כן צ'לו עיוור סלקטיבית ופוליטיקאי כמו רוב הפובליציסטים וההיסטוריונים בישראבלוף?!להגן על אולמרט?יכול רק אינטרסט פוליטי או אידיאולוגי! ולראייה: על ביבי נתניהו שהעלילו עליו עלילות 0רק =צ'לו ושכמותו לא היה מסנגר!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
רק אל תקרא לאל-קפונא "מאפיונר"
  ההוא מתגובה 13   25/08/12 16:57
תהיה זו עילה מבני משפחתו לתבוע אותך על הוצאת דיבה, שכן הוא הורשע בבית המשפט על העלמת מיסים ותו לא... הבנת דוקטור ?! אגב: "האיש שלך"...במובן שהוא (הזכאי מחמת הספק + המורשע) זכה לסגוריה ממך.
כתוב תגובה ל- ההוא מתגובה 13
תגובה
  צ'לו   25/08/12 18:13
אתה טועה, במקרה הטוב , ובמקרה היותר גרוע, אינך כותב אמת. קרא היטב את פסקי הדין ותיווכח . שנית , בשיטת המשפט הישראלית זיכוי מחמת הספק הוא דבר של יום ביומו. חבל שאתה כותב דברים שאינך מצוי בהם או שאתה, בכוונת מכוון, מנסה להטעות את הציבור. כתבתי ואני חוזר על כך שלעת עתה, אין גזר דין בנושא הפרת אמונים. אני לא מסנגר על אולמרט . אני נלחם נגד היטה הנלוזה שהדחת ראש ממשלה בגלל חשדות. להזכירך שראש הממשלה נוכחי כמעט ונשלח למשפט אם היועץ המשפטי לממשלה דאז, רובינשטיין(כיום שופט עליון) לא היה עומד איתן נגד פרקליטות המדינה שהמליצה להעמיד את נתניהו לדין. לו היו עושים זאת ומדיחים אותו, כי אז הייתי כותב מה שכתבתי בנושא אולמרט. אתה כנראה לא מסוגל להפנים שיש אנשים כמוני שהנושא הערכי והעקרוני חשוב להם מהאיש עצמו.
כתוב תגובה ל- צ'לו
14
פרקליט המדינה נתבע ע"י אולמרט
  כמה מוזר   25/08/12 10:37
והנה הסיפור: הטיקון ג'ו אלמליח "הלווה" לאולמרט 75 אלף דולר בשנת 93. ב2009 אחרי שהחלו החקירות נגד אולמרט(הוא החזיר), בלי ריבית. 16 שנה.(מישהו פעם הלווה לכם 300 אלף שח ולא ביקש חזרה? אולי בנק הפועלים? אולי השכן מקדימה? כן מ"קדימה")זה היה אחרי שהחלו החקירות והמשפטים. אז על זה הייתה הדיבה. מוזרים הם בתי המשפט. אלמליח קנה "ציורים" רבים מעליזה אולמרט. ציירת בלתי נחשבת. globes.co.il
כתוב תגובה ל- כמה מוזר
15
ליוסי מ.
  צ'לו   25/08/12 11:04
מכובדי. ראשית , תודה על דברי ההערכה. שנית , אם יורשה לי להמליץ לך המלצה , הרי היא: אל תגיב ואל תקרא את דברי ההבל של כמה מגיבים מטעם או אנשים שטופי מוח המודרכים על ידי שנאה תהומית ובורות שאין למעלה ממנה. תן להם לזעוק ולצעוק. אין אפשרות לנהל עמם שיח נורמלי מפאת סיבות פתולוגיות בלתי ניתנות לריפוי. עולם המושגים שלהם מעוות , עולם של דתיות ללא דת, אמירות וציטוטים מהמקורות שבהם הם בורים ועמי ארצות, מצוות שבעצמם אינם מקיימים אך מאחרים דורשים. בקיצור , אני בטוח שהבנת היטב את כוונתי. אסיים בציטוט שלעניות דעתי קולע ומסביר את התופעה : קבע חכם גדול: אם אתה מדבר עם אלוהים, הרי שזו תפילה. אם אתה שומע את אלוהים עונה לך , הרי שזו סכיזופרניה. מי שמקבל פקודות ישירות מאלוהים ומתיימר להיות דוברו עלי אדמות, מוטב שיפנה למומחים .
כתוב תגובה ל- צ'לו
לצ'לו.
  יוסי מ   25/08/12 11:20
ידידי, תמיד כדאי להקשיב לעצה מאיש חכם.
תודה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
לצ'לו ויוסי מ' הצדיקים
  שני גאונים   25/08/12 12:14
מדובר בתכנית "יצאת צדיק". המצלמות הנסתרות הוצבו בבית קפה לקראת פגישת אולמרט והטייקונים בנושא הולילנד. הטייקונים: ראש העיר אולמרט ה"יקר", נרוויח כ 400 מיליון מהפרויקט ואנחנו מוכנים להציע לך 4 מיליון(דולר). אולמרט: אני לא לוקח כאלה סכומים על פרויקטים כאלה.נראה לי מופרז. אסתפק במיליון וחצי. ומכאו זכייתו בתואר "יצאת צדיק".
כתוב תגובה ל- שני גאונים
ו-"ג'ו אלמליח" מגיע ל"סטודיו"
  של עליזה אולמרט   25/08/12 12:26
אולמרט, עליזה ציירה כמה ציורים עוד כשהיינו סטודנטים,אבל אף אחד לא רצה. בסוף נתנו מתנה לאנשים,אבל הם התקמצנו למסגר והתברר שזרקו לפח. יש לנו עוד ציורים כאלה(מהסוג ששמים בבוידם). אלמליח: עליזה, את אומנית נפלאה.את פיקאסו ממין נקבה(רק קצת יותר טובה). אני לוקח לפי ק"ג. 20 ק"ג ציורים ב 2 מיליון שקל. בית המשפט: אין הוכחה חד משמעית לשוחד.אלה פשוט ציורים "נפלאים" שמר(הטייקון) אלמליח התלהב והחליט לקנות וזו זכותו.
כתוב תגובה ל- של עליזה אולמרט
ה"סטודיו" של עליזה אולמרט נמכר
  הם גדולים בנדלן   25/08/12 12:32
המתווכים נפגשים עם אנשי הקש של הטייקונים. יש לנו כאן את הסטודיו של עליזה אולמרט. שווי השוק שלו הוא כ 200 אלף דולר, אבל במקום הזה עבדה אמנית ברמה של רנואר. האמנות שלה תחיה לנצח. הסטודיו עוד יהיה שווה 20 מיליון דולר. אנחנו מבקשים סה"כ 2 מיליון. "מציאה". אנשי הקש של הטייקונים: ניתן 2.5 שתראו שאנחנו לא קטנוניים. בית המשפט: לא הוכחה כוונת שוחד. זוהי פשוט משפחה שידעה למצל הזדמנות ולמכור במחיר טוב.
כתוב תגובה ל- הם גדולים בנדלן
אולמרט בועדת וינוגרד. ה"הצלחה"
  במלחמת לבנון   25/08/12 12:50
חוקר: ראה"מ אולמרט - ספגנו מעל 200 הרוגים. מעל 100 אזרחים נהרגו. חיפה שותקה ומאה אלף איש נמלטו ממנה דרומה. לא הצלחנו להכריע ארגון הקטן מצה"ל פי 100. המלחמה הסתיימה בהפסקת אש. (כיום חיזבאללה שולט בלבנון וערך תרגיל גדול של השתלטות על הגליל.במלחמה אזורית הטילים שלו הם שיורידו את מגדלי עזריאלי) אולמרט: לא הייתי,לא ראיתי,לא שמעתי.לא בעיה שלי...זה שר הביטחון אשם, הרמטכ"ל אשם. הסבתא של אפריים אשמה. לא אני.וינוגרד הזקן: אולמרט צודק.
כתוב תגובה ל- במלחמת לבנון
פעם ראיתי מרפסת בלי אור.טיפסתי
  אליה לאורך צינור   25/08/12 13:06
פשוט רציתי לבדוק את מצב המנורה...פתאום מי מופיע? המשטרה. אדוני השופט,אדוני השופט..זאת האמת וכל האמת.אינני אשם, אינני אשם. פעם ראיתי זקן עם מעטפה...בה היו עשרות אלפי דולרים. רק רציתי לו לעזור כי המעטפה הייתה לו כבדה. אדוני השופט, אדוני השופט... פעם ראיתי בנק בלי בעלים, מייד העברתי אותו לחברים...פשוט לא רציתי שישאר יתום...זאת האמת וכל האמת... פעם באו אלי אנשים מסכנים...שרצו לבנות בנינים ענקיים...למסכנים רציתי לעזור...פתאום מי מופיע...המשטרה...אדוני השופט, אדוני השופט, זאת האמת וכל האמת. זהו חלק משיר בעל 20 בתים נוספים. הבלדה על אהוד ועליזה אולמרט.
כתוב תגובה ל- אליה לאורך צינור
ל89.139.55
  איריס כהן   26/08/12 01:24
גדול!!! ישר כח!! דרך אגב לא ידעתי שאלו הסכומים אתה בטוח??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ליוסי מזרחי
  איריס כהן   26/08/12 01:32
האם אתה יודע שצ'לו החכם לא יודע איך לצאת מהפלונטר של מאמריו על האחים עמיר ומתחמק משאלותינו, קוראיו הנאמנים? ועד מעז להשמיצנו!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס
  יוסי מ   26/08/12 13:02
אירס, אני באמת לא יודע על מה את מדברת ולכן אני לא יכול להביע עמדה.
מצד שני, יתכן שהתשובות של ד"ר צ'לו רוזנברג, לא מתאימות לך ולכן את לא רואה בהן תשובות?
בכל מקרה, הפרשה הארורה ההיא של הרצח והרוצח היא כתם על כולנו. גם אני הייתי בין המתנגדים לדרכו של רבין,וראיתי בו דמות מפלגת ולא מחברת אבל הוא היה ראש הממשלה הנבחר כדת וכדין, וזה עמד מעל לכל ההתנגחויות ,עד שהגיע הרוצח.
.
באשר לעקיצה על חכמתו או לא של צ'לו היא אינה במקומה אפילו שיש לך איתו חילוקי דעות קשים, הרי לא תרצי שהוא או מישהו אחר ישאל את השאלה לגבייך,זה יהיה לא חכם ולא מכובד.
יום נעים .
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ליוסי מזרחי
  איריס כהו   26/08/12 14:56
יוסי לא הבנת ! הוא מתקיף אותנו קוראיו הנאמנים בחוסר יכולת לנהל דו שיח עניני-בזמן שדווקא הוא החוטא בכך מכיוון שכל שאלותינו למר צ'לו בעניין הרצח נענו בתשובות שלא לעניין עם הפניות לכל מיני מאמרים שלא קשורים כלל לענין! האם זה נראה לך הגון? אני מכבדת כל אדם כולל צ'לו ,אבל ברגע שהוא מעז להתקיף את קוראיו הנאמנים הוא צריך לקבל מענה הולם! אולי אתה יוסי תצטרף למאבק על האמת ותשאל את צ'לו מה תשובתו לגבי חור המצביע על כניסת קליע בקדמת גופיתו של רבין?? והאם הוא לא חושב שהעובדה הנ"ל צריכה להבדק?? אולי אם אתה תשאל אותו הוא יענה ,כי לנו הוא לא עונה!!
כתוב תגובה ל- איריס כהו
לאיריס
  יוסי מ   26/08/12 15:40
איריס ידידתי.
אמרתי קודם שאני לא מכיר את הכתבה והתגובות ואמרתי אמת,ואני באמת מכבד אותך ולא מתחמק.
.
בכל מה שקשור לרצח,ולכל הדעות והאמירות הקשורות לו מסביב,כן קונספירציה, לא קונספירציה, החור בחולצה,אם היה או לא, אני לא מאמין בכאלה.
יגאל אמיר ירה הודה ושיחזר.
בעצם פעולתו הוא כמעט והכתים אותנו,את כל האנשים שראו את עצמם במחנה המתנגדים לדרך רבין,כאילו הוא יצג אותנו,ולא היא.הוא לא יצג מישהו אחר חוץ מעצמו, לא אותי ולא אותך אלא את עצמו. זו דעתי על הענין הזה .
כתוב תגובה ל- יוסי מ
הם לא ניסו להכפיש הם הצליחו
  ליוסי מזרחי   27/08/12 21:50
יוסי יקר! בזכות התקשורת שלא הפסיקה לעשות רעש ממחנה הרוצחים ואחריות כולם לרצח - הם הצליחו לשתק את ההתנגדות לאוסלו ולקימו למרות הסכנות,הם הצליחו להפוך את פרס הרשע -לאהוב העם, והצליחו להסית עם שלם נגד מתנחלים,דתיים, והחשוב -לטמטם את העם בחשיבות הדמוקרטיה והפיכתה לאלילות ממש!! לכן יש חשיבות ועוד איך לחקור מה היה שם באמת,?אם יתברר שהשמאל ניסו לעשות פרובוקציה על ידי יגאל עמיר ולבסוף משהו רצח אותו באמת - זה יהיה בגדר של רעידת אדמה בדרגה הגבוהה ביותר וסופם של הרשעים בשלטון לנצח!! -למרות שאני גם יודעת שהימין המטופש+הדתיים לא ידעו לנצל זאת וימחלו ויסלחו למען אחדות העם!!
כתוב תגובה ל- ליוסי מזרחי
הם לא ניסו להכפיש הם הצליחו
  ליוסי מזרחי   27/08/12 21:50
יוסי יקר! בזכות התקשורת שלא הפסיקה לעשות רעש ממחנה הרוצחים ואחריות כולם לרצח - הם הצליחו לשתק את ההתנגדות לאוסלו ולקימו למרות הסכנות,הם הצליחו להפוך את פרס הרשע -לאהוב העם, והצליחו להסית עם שלם נגד מתנחלים,דתיים, והחשוב -לטמטם את העם בחשיבות הדמוקרטיה והפיכתה לאלילות ממש!! לכן יש חשיבות ועוד איך לחקור מה היה שם באמת,?אם יתברר שהשמאל ניסו לעשות פרובוקציה על ידי יגאל עמיר ולבסוף משהו רצח אותו באמת - זה יהיה בגדר של רעידת אדמה בדרגה הגבוהה ביותר וסופם של הרשעים בשלטון לנצח!! -למרות שאני גם יודעת שהימין המטופש+הדתיים לא ידעו לנצל זאת וימחלו ויסלחו למען אחדות העם!!
כתוב תגובה ל- ליוסי מזרחי
צ'לו ככה?
  איריס כהו   26/08/12 01:16
כך אתה פוסל את כל הנבואה?? ומה עם האורים והתומים??ולא שמתי לב שאיתך כן אפשר לנהל דו שיח עניני -עובדה שנהגת כעלוב ןפחדן ולא ענית על שאלות חשובות-העדפת לברוח!! האם יוסי מזרחי יודע מכל זה?? האם הוא יודע שלא ענית בקשר לחור בגופיה של רבין מקדימה?? וביננו צ'לו בקשר לאולמרט ,מה הסכוי שהיית מגן עליו לולא התאשמל ומכר נשמתו לחזון השקר??
כתוב תגובה ל- איריס כהו
16
נא להכיר בעובדות הפשוטות
  פארטאצ'   26/08/12 05:25
זה שלא שאולמרט חזק כל כך בהטעיית החוק, זה החוק קרי השופטים חלשים (מישהו אמר חמורים..?) כל כך, ברור ששופט יכול לכתוב על מטאטא שהוא התרשם שזה רובה ו/או אולי הרובה היה מטאטא ולכן לא הוכח ברמה הנדרשת...כי לא עבר את הסף... כי לא הגיע לרף... ויתר השטויות שהם אוהבים להשתעשע בהם גם בנושא גורלות אדם ולא רק בכספים וגו'.. הראו לי בוזגלו אחד שגם זכה לפסק דין כזה ? הבוז לשופטים שגם מטייחים וגם מפלים וגם מפיצים ומלמדים את תורת השטיקים עבור המושחתים. זילות ביהמ"ש נעשית ע"י ביהמ"ש עצמו ואל ילין על אבדן האמון בו.
כתוב תגובה ל- פארטאצ'
למר פארטא'צ
  יוסי מ   26/08/12 13:10
מי שכינה את "כלל" השופטים "חמורים" הוא התובע במשפט אולמרט עורך הדין (!)קורב . אני לא מציע לך לקחת אחד כזה לעדות.
ושאלה רטורית, היית כותב ואומר את אותם הדברים על אותם השופטים אילו היו פוסקים אחרת? אתה יודע שכן,מפני שהפסיקה לא היתה על פי דעתך,ולא חשובה האמת ולא צריך משפט צדק.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il