w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
עם מעשיה ועמדותיה והמדע שמייצגת ברסלר אפשר להתתייצב מול העולם ולסנגר על ישראל    עם מה שמייצגת הח"כ הרוקדת אפשר רק להשפיל מבט מול עיניו של כל בעל כוונה טובה בעולם
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
הנשיא האמריקני מודע היטב לנסיבות הפוליטיות המורכבות והרגישות בישראל, ובפרט לאילוצים הרובצים על ראש הממשלה בהתייחס לסוגיית המשך המלחמה מול חמאס ברצועת עזה
אלי אלון
אלי אלון
בית הוועד הפועל בארלוזורוב נחשב בזמנו לאחד ממבני המשרדים הגדולים בארץ אם לא הגדול שבהם    בשל ערכו וחשיבותו האדריכלית וההיסטורית מוגדר בניין בית הוועד הפועל ברחוב ארלוזורוב מבנה לשי...
דרור אידר
דרור אידר
טבח שמחת תורה אירע בנקודה שבה היינו רחוקים זה מזה. לנוכח ההתגייסות המלאה של העם על שדרותיו, הלחימה כתף אל כתף וגילויי האחווה והערבות ההדדית, החל תהליך התיקון, משקל נגד לחילול השם ה...
עידו דמבין
עידו דמבין
ביידן מודע לקריסה האפשרית של ממשלת ישראל ומושיט לבני גנץ וגדי איזנקוט מנוף לחץ אבל גם מרגיש את החום בארה"ב על-רקע התמשכות המלחמה והזעם סביב המבצע הישראלי ברפיח
שמואל פישר
שמואל פישר
היועצת המשפטית לממשלה שִגְרה לאחרונה מכתב למזכיר הממשלה בו היא מאשימה (!) את הממשלה בהמשכת 'הרפורמה המשפטית' - כאילו שמדובר במעשה בלתי-חוקי או במעשה פסול    טענתה כי הממשלה ממשיכה ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עבירות שנתניהו מתבוסס בהן
מאת: איציק וולף  |  28/01/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לא סופרים כאן אף אחד
  tzt   28/01/13 09:08
כתוב תגובה ל- tzt
2
עם כותרות כאלו על נתניהו,לא ..
  נדב ב   28/01/13 09:30
מפליא שגם הסאנדיי טיימס יכול להרשות לעצמו לפרסם קריקטורה מסיתה נגד נתניהו..״מתבוסס בעבירות״?
כתוב תגובה ל- נדב ב
3
איך עושים לינץ' לבנאדם!
  במבה   28/01/13 09:32
איננו יודעים בדיוק מה קרה שם, האם בכלל מדובר בהטרדה מינית (דבר שהועלה ע"י גורמים מסויימים רק אח"כ) וכך עשו לינץ' לבן אדם. מכיון שכולנו מסכימים שאור השמש הוא המחטא הכי טוב אז במקרה הזה זה לא קרה.
כמו שאמר בזמנו אחד מגדולי ה עיתונאים בארצנו שלום רוזנפלד: אנחנו חיים בלינצ'וקרטיה. ואוי לך אם תעז להגיד מילה נגד ארגוני הנשים.
כתוב תגובה ל- במבה
במבה, אתה באמת קיים?
  יוסי מ   28/01/13 10:06
+אדון במבה,
העברין בתחום המין מר אשל, חברם הקרוב של נתניהו ואשתו, הודח משרות המדינה ויצא בשן ועין מאישום פלילי חמור, רק בגלל שבפרקליטות של מדינת ישראל בימי החושך האלה שאנו עוברים, אין רצון להתעמת עם מקורבים לשלטון.
לידיעתך, נתן אשל צילם את פקידת הלשכה הכפופה לו מתחת לחצאית שהיא לבשה ובלי ידיעתה. חוזר שנית מר במבה, צילם את הכפיפה לו מתחת לחצאית בלי ידיעתה וכנראה בלי הסכמתה.
.
הפקידה הזו היתה אז במשבר נישואים חמור,והיא פנתה אליו לעזרה והוא צילם ושמר בטלפון הנייד שלו שניתן לו כעובד מדינה. החמור הזה, שלח את המכשיר לתיקון והשאיר שם את התמונות וכך הוא נתפס.
.
לכן אם אתה לא מכיר את העובדות אל תכתוב שרודפים אותו או משהו דומה לכך. האיש עבריין פלילי שהיה מועמד לדין בכל מקום סביר אבל לא אצל לדור שהעמיד לדין פלילי על הטרדה מינית, יחד עם שותפו מזוז, שר משפטים שנשק ברוב טימטומו לחיילת שביקשה זאת לקראת פרישה מהשרות.
שם היה רווח למערכת הפרקליטות בהדחת שר משפטים וכאן הרווח היה ,של שמירת הקשר עם השלטון.
האיש הזה, נתן אשל הוא פושע פלילי ומי שנעזר בו לצרכים הקשורים בשלטון הוא פושע מוסרי לא פחות,ואולי נתניהו נוהג כך כלפי נשים כנקמה על מה שיש לו בבית.
בכל מקרה אם אתה מר במבה לא יודע, כדאי שתשאל ואז תוכל לשתף אותנו בהגיגיך.
כתוב תגובה ל- יוסי מ
שיעבוד אצל אחותך ואמך
  לבמבה   28/01/13 12:32
כתוב תגובה ל- לבמבה
4
נתן אשל אינו עברין ואינו מצורע
  כנניהו המיסר   28/01/13 09:54
מצטער - אבל כל הכתבה הזו אינה כי אם רדיפה עיתונאית עלובה. מעולם לא הוגשה תלונה נגד נתן אשל - וכל התהליך שהחל נגדו היה למעשה דרך מתוחכמת לפגוע בנתניהו בכל מחיר. נתן אשל פשוט היה הקורבן של המטרה האמיתית. אני לא טיפש. אני זוכר בדיוק מה קרה וכמה ניסו לייצר פרשה משום דבר. במיוחד כש"הנפגעת" התנגדה בכל תוקף להגיש תלונה. אם כבר מי שהטריד אותה זה אלו שאיימו עליה שאם היא לא תתלונן יעמידו אותה דווקא לדין... לפעמים גם עיתונאים מוצלחים (יואב יצחק) מאבדים את חוש הכיוון.
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
5
קשקוש צבוע ומקושקש
  רני   28/01/13 12:11
מעניין ששמו של העבריין המורשע אולמרט עלה כמתווך אפשרי מצידו של לפיד על מנת לאחד את קדימה ויש עתיד. לא שמעתי צרחות וצווחות בנושא. גברת ציפיטפוט גייסה לשורותיה את עבריין המין המורשע רמון ולמעט קצת ענות חלושה לא ממש היתה התנגדות. אותו עבריין כיכב בכותרות כמי שמנסה לבנות גוש חוסם נגד נתניהו ואף צרחה וצווחה של אבירי זכויות האישה לא עלתה כי זה נגד נתניהו.
כתוב תגובה ל- רני
6
יריקה בפרצוף הקורא
  מוזר   28/01/13 12:49
לא היו תלונות על מר אשל. "העובדת נפגעת התקיפה" סרבה בתוקף להתלונן.רק במדינה מקרתיסטית "מציעים" עסקות טעון כאלו באיומי העמדה לדין.הטענה שהפרקליטות "פחדה" להעמיד לדין מקורב לראש הממשלה היא בדיחה.מדובר בפרקליטות שכזכור תפרה תיקים לשני שרי משפטים ולשני שרי משטרה.
כתוב תגובה ל- מוזר
7
האתר הזה שינה את פניו
  מבט בוחן   28/01/13 13:36
עד לפני חצי שנה היה האתר הזה עבד נרצע של נתניהו ורדף את אולמרט. שום דבר מהותי לא באמת קרה באמצע ולפתע החלו הכתבות ממשפט אולמרט להיות תוקפניות כלפי התביעה והעד וכתבות רבות משליכות בוץ ללא תוכן פלילי אבל עם הרבה מלל כלפי נתניהו.
רשימות של אנשי שמאל מושארות על מקומן זמן רב ואם יש פובליציסטיקה עם נטיה ימנית זמן ההבלטה מקוצר.

זה ברור שמשהו השתנה בגישת האתר. נתניהו היה ראוי לבקורת גם פעם ואולמרט ראוי לבקורת גם היום. כנ"ל לגבי שמאל/ימין

אני תוהה האם יואב יצחק הבין סוף סוף באיזו צד של התקשורת מרוחה הריבה והחל לפעול בהתאם.
כתוב תגובה ל- מבט בוחן
אני בהחלט מסכימה איתך
  ברוריה מקרית חיים   28/01/13 17:01
האתר הזה הפך לאט לאט למיינסטרים. כנראה שבאמת יצחק מבין איפה הריבה והחמאה ולאט לאט הופך מאתר אמין לאתר צהבהב עדיין אבל מתקרב מאוד לצבע צהוב חזק. חבל.
כתוב תגובה ל- ברוריה מקרית חיים
8
VENDETTA
  אורי פ   28/01/13 18:25
אין כאן עתונות כי אם נקמנות לשמה. הנ"ל (אשל) לא הורשע בפלילים לעומת זאת שני שמנהל את המו"מ בשם לפיד כן. נגד זה לא כתבת מאמר כי למצוא סיבות אנטי ביבי זה כיום באופנה. מה זה לכתוב מאמר ארוך ומלא שטויות על מראה מתחת לחצאית לעומת הרשעה בפלילים של שני?
כתוב תגובה ל- אורי פ
9
חלק מהשרים יורשעו/הורשעו....
  ירון זכאי 1   28/01/13 20:28
מה אין לכם כבר במה להתעסק.? האירוע הזה של הצילום המטופש הפך לכלי בידי שני טמבלים במשרד ראש הממשלה כדי לתמרן את נתניהו לתסבוכת. הוא דווקא הבין מיד מה קרה והראה לשנים, שאחד מהם, אם זיכרוני אינו מטעני, אלוף בצה"ל את הדרך החוצה. בממשלה הבאה עלולים לכהן שרים כמו אריה דרעי שכבר ישב בכלא. חוץ מזה על פי הניסיון ימצאו שרים שיגיעו לכלא, כפי שקרה בממשלה הקודמת. לכן ראוי להתעסק בעבריינים הגדולים, ולהניח לזוטות. ממילא אחד המגיבים כתב הציע למישהו להעסיק את אשל עם אמו ואחותו של השני. לכן בנסיבות העניין התנדב נתניהו להעסיק את אשל, כיוון שקשה לו לעבוד עם אמו ואחותו של מישהו אחר.
כתוב תגובה ל- ירון זכאי 1
10
בשם חופש הביטוי,,תפרסמו,,
  יעקב יעקב   29/01/13 11:45
רק שאלה אדוני האם אוזניך שומעות מה שפיכה מדבר,,אנחנו לא בטוחים,,הבה ונחזור שנית על הכתבה בקיצור,,

נתניהו למעשה מכשיר אלימות נגד נשים,,והתנהגות,,סקסיסטית' מה,,זה,, ?? האם ראש ממשלת ישראל מעודד התנהגות סקסיסטית בעיניך,,, עורך מסיבות חשק,,בסופי השבוע,,ועוד,, מנתניהו כבר לא יכולות להיות ציפיות בתחום המוסר,,,כלומר ראש ממשלת ישראל בינימין נתניהו לא מוסרי,,כלומר חשוד כסותה מין,,היות וחברו הקרוב הוא סותה מין מכך אפשר ללמוד שגם ראש הממשלה חולה מין וסותה מין,המילה מוסר יכולה לבוא במקרה הזה רק בקשר,,למוסר שקשור למין,,וכך בדיוק היתה הכוונה של הכתבה,,נחזור שנית הכותב מאמין שנתניהו חולה מין,,חד וחלק,,נמשיך הלאה עם הכתבה הארורה הזאת,,,אחרי המפלה בבחירות הוא כלומר נתניהו מתנהג כאחוז "תזזית",,זאת אומרת ראש ממשלת ישראל הנבחר אחוז "תזזית" זאת אומרת יש לנו כאן עניין עם ראש ממשלה-ומפקד העליון של הצבא והוא משוגע,, חד וחלק כלומר ,,אחוז ברוחות ושדים ,,לא יציב מבולבל,,מרחף,,מפרפר לפני המוות,,זאת בדיוק הייתה הכוונה של הכתבה,,ועוד ממשיך הכותב,,עבירות שנתניהו "מתבוסס' בהן חוסר רגישות אנושי,,אין רגש לבן האדם הזה,,אין בו לב ונשמה,,פסל מאבן,,רוחות,,ועוד מוסיף הכתב,אולי התיקוה,,תגיע מן המפלגות החדשות כלומר מלפיד הוא יושיע את העם הזה,,והמפלגות החדשות ליבני חימוביץ ומופז וגלאון אלה בעיני הכתב שיכולים להושיע את עם ישראל מהסותה המשוגע חולי "תזזית" ורוחות השטן,,נתניהו,התבוסתן שצריך להשליך אותו מכל המדרגות כסוס מת שמובל לקבורת חמור,, ריבונו של עולם,, מאיפה השינאה הפרועה הזאת באה לכם,,אם לא מפיתמות חלב אימכם באה לכם,, אדון כתב נכבד,,האם אוזניך שמעו מה שאתה הוצאתה מפיך,,הדברים שנאמרו,, בכתבה הארורה הזאת,, הם חמורים,,איומים לכל הדעות,, האם חשבתה מספיק לפני פירסומם,,הרי אתה שם באתר תמשיך לתת לנו חדשות איך נאמין לכתבות ,,כמה קשה ליצור אימון וכבוד ולטפחם,,וכמה קל כל כך לפגוע בהם ולאבדם,,אתה יחד עם העדר הדוהר מוכה בעיוורון השינאה,, ובדרך רומסים הכל,,בלי הבחנה גם את הטוב,,מה גרם לכה לכתוב את הכתבה הארורה הזאת,, האם נכנסה בכה רוח,, "תזזית",,פיתאום חבל,,חבל מאד,,שככה אנחנו נפרדים,,
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
11
אני רוצה להעיר הערה
  מזכיר_המדינה   29/01/13 18:51
תראו, פעם הייתי שמאלני, בחרתי רבין, מערך. הייתי גם ביביפיל, כמוכם. אבל האמת צריכה להיאמר: הביקורת על ביבי גוברת. כמו שיש שמאלנים שמתפכחים, גם אתם צריכים להיות הוגנים עם עצמכם ולהודות: לביבי יש המון חסרונות.
כתוב תגובה ל- מזכיר_המדינה
12
צדקנותו של וולף, נוזלת ממנו...
  הניה   29/01/13 21:56
כתוב תגובה ל- הניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il