w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רביב דרוקר - התחקיר שחסר
מאת: נרי אבנרי  |  13/03/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
רביב ו"ידיעות אחרונות"
  יורם שפכטל   13/03/13 12:46
אחרי השידור על עיתון "ישראל היום" אמר רביב דרוקר כי לא קיבל הערות לגבי עיתון "ידיעות אחרונות" .מעניין מה הקשר בין משפחת מוזס ורביב דרוקר.שני הצדיקים עמנואל רוזן ורביב דרוקר מפחדים לשדר כל נושא שעיתון "ידיעות אחרונות" משורבב בהן..
כתוב תגובה ל- יורם שפכטל
דרוקר כתב על ידיעות הרבה פעמים
  תשובה   13/03/13 14:24
הוא אפילו ניהם נגדם משפט סביב כתבה של רז שכניק מידיעות אחרונות שניסה לחסל לו את הקריירה. הרשת סובלת אמנם כל שטות, וכל ממזר עם מקלדת ומחשב מלך, אבל בכל זאת רצוי לדעת את העובדות לפני שמהגגים שטויות על המקלדת.
כתוב תגובה ל- תשובה
2
תעשה אתה תחקיר מטופש כזה
  לי יש רעיון   13/03/13 14:16
דרוקר עוסק בדרך כלל בנושאים רציניים יותר מאשר לחטט בדיעות הפוליטיות של העיתונאים. זה מתאים יותר להגיגן כמוך שעוסק בעיקר בטפל. אבל גם אתה יכול לעשות את העבודה הזו בעצמך, ואם תצליח בפעם הראשונה להוציא מעצמך מסמך, שהוא לא יותר משיר הלל לנתניהו וגידופים לכל אלה שאתה לא מסכים איתם, אז אולי יהיה לך בפעם הראשונה גם משהו שאלה תוכל להתגאות בו. בהצלחה.
כתוב תגובה ל- לי יש רעיון
פלוראליזם בתקשורת? עניין טפל
  סמולנצ'יק נאור   13/03/13 15:02
נחום שחף
כתוב תגובה ל- סמולנצ'יק נאור
למה לא תכתוב איזה מחקר?
  לשחף תשובה   13/03/13 22:50
כתוב תגובה ל- לשחף תשובה
יש לך רעיון וגם תשובה,אותו ip
  אריה מחשי   13/03/13 15:20
רק אין לך אומץ להזדהות יא אפס שכמוך.
כתוב תגובה ל- אריה מחשי
תגובה
  צנחן   14/03/13 12:59
אריה ידידי.אל תכעס עליו חבל על האנרגיה שאתה מוציא על אנס הזקנות הזה.פחדן נשאר פחדן. הוא אובססיבי כלפי נרי כבר דיי הרבה זמן מבלי להבין אפילו מדוע.מין איש מתוכנת שכזה.יצור עם דחפים בלבד כמו לחתול או כלב.שיהיה בריא לא היינו רוצים להתחלף איתו במחלותיו חשוכות המרפא.
כתוב תגובה ל- צנחן
צנחניקו, למה לא תכתוב שיר?
  חחחחחח   14/03/13 14:26
משהו על מסכן שהמצנח לא נפתח לו וכל מה שנשאר לו זה לקלל ולבייש את עצמו.
כתוב תגובה ל- חחחחחח
3
מה אתה רוצה מדרוקר? הוא מודה.
  אהוד פרלסמן   13/03/13 14:43
רביב דרוקר הוא אחד היחידים שמודים שהתקשורת שמאלנית. אז מה אתה רוצה ממנו? שגם יוכיח את זה? אולי אתה רוצה שהוא יוכיח גם ש שאין שום סיכוי להתגשמותו של חזון המזרח התיכון החדש של שמעון פרס? כולם יודעים את זה, ולא כולם מדברים על זה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
4
רביב דרוקר - עתונאי אמיץ!
  עזרא מנצור   13/03/13 14:53
כל מה שנאמר לעיל הוא בליל של "מחשבות לא-מסודרות", אם אנקוט בלשון עדינה. לא לשכוח: 4 שנים מלאות כיהן ביביהו כראש ממשלה עם "קואליציה חזקה". איש לא הפריע לקדם את מצב האזרחים. התשובה הגיע בבחירות האחרונות, כאשר הליכוד הושפל ל-20 מנדטים. מה לך כי תלין על רביב דרוקר כאשר העם, בכבודו ובעצמו, הבהיר את כשלי המימשל?...
כתוב תגובה ל- עזרא מנצור
תגובה
  צנחן   13/03/13 21:33
עזרא מנצור ידידי.אני מתרשם שאתה דובר עברית תקנית ויפה אוליי אפילו גבוהה ולפי דבריך אתה נוקט לשון עדינה,מוזר אם כך שאתה מכנה את ראש ממשלתינו ביביהו לשון ביבים חסרת כבוד.כיהודי אתה יודע ש"נשיא לא תאור" ואם הייה חוק מחמיר נגד גידוף ראש ממשלה אתה בטוח לא היית מגלה כזה אומץ לב מאחורי המקלדת.נניח לזה כרגע ונראה מה מגדיר בחירות דמוקראטיות.מעבר לסודיות יש נה הגדרת "חופשיות" ועוד כמה סייגים כמו האיסור לאיים או לשחד בוחרים עבור מועמד מסויים.אני מקווה שעד כאן אתה מבין ומסכים איתי.הבחירות בישראל אם כך אינן כשרות כי הן אינן חופשיות.מהאמור בכתבה של נרי אבנרי ומהידוע לנו אתה ואני איננו חופשיים בבחירות בישראל להחליט במי לבחור מפני שכשהתקשורת רובה ככולה רודפת מועמד אחד- על פי עדותם של בכיריה-ולכן לאחר שטיפת מוח נגד המועמד איננו "חופשיים" לבחור כרצוננו אלא מוסתים ומובלים לקלפי.עכשיו תגיד לי שאתה אדם מבוגר ואתה לא 'קונה' את השטויות שלי ואתה בוחר באופן חופשי ללא כל השפעה לא כשרה על דעתך.אני אפנה אותך אל שלל מאמרים פסיכולוגיים הנוגעים למדע השיווק והתעמולה.תביט כיצד תעמולה מצליחה לסכסך ולהפיל משטרים ברחבי העולם,תלמד איך הצליחה התעמולה החכמה של גבלס להפוך ציבור שקט,מועיל,- אשר תרם תמיד מעל ומעבר למספרו היחסי באוכלוסיה בשטחי המדע המוסיקה התרבות והאומנות- לציבור שדמו מותר.הממלכה השביעית-התקשורת-הינה גוף שכמעט ולא חלים עליו מגבלות וכל מי שמנסה לרסן את יכולותיו מייד מוקע כאנטי-דמוקראט ופאשיסט.מדע השיווק גורם לך להיכנס לסופר מרקט ולקנות מוצר שמלכתחילה לא התכוונת לקנות אותו .אם כך אינך יכול לומר שאתה חסין כי אף אחד מאיתנו לא חסין בפני מדע התעמולה והשיווק.בבחירות האחרונות ראית בפרוש כיצד פרמטרים מובהקים של הצלחה ממשלתית נכנעים ללא קרב להשמצות ורדיפה אישית.כיצד הבורות חוגגת בראש חוצות והנה גם אתה וכולנו נכנענו לזה.לכן חושבני שהבחירות אינן חופשיות במהותן ולכן אינן מסוגלות לבטא בעידן המודרני ובמיוחד בישראל את רצונו של הבוחר.אני מדרבן אותך לבחון את דבריי.שכנע אותי ידידי שאני שוגה.כל טוב לך.
כתוב תגובה ל- צנחן
לצנחן
  יואל ק   15/03/13 08:51
נהנתי לקרוא את תגובתך זו , אך לצערי , יש שאינם ברמה שכלית המסוגלים בכלל להבין את הדברים הנכונים בהחלט אותם כתבת בתגובתך . בכל מקרה תגובה מעניינת ועובדתית . חג " חרות " שמח !!!
כתוב תגובה ל- יואל ק
בעולם של זבלוני היום אדלסוניים
  משכמו ומעלה   14/03/13 14:32
ובריוני רשת שניזונים מהאשפה הזו, אי אפשר שלא להתפעל מעיתונאי מזהיר, אמיץ ורציני כמו רביב דרוקר. מעטים מאד היום כמוהו בעיתונות בישראל.
כתוב תגובה ל- משכמו ומעלה
5
דרוש תחקיר על כל העיתונאים
  גידיק   14/03/13 13:14
מה שמדהים הוא שגם אם תערוך תחקיר על עיתונאים שאינם מהתחום הפוליטי (כלכלה, ספורט, ביקורת טלויזיה, תיאטרון, אוכל, טיולים) תמצא את אותה תופעה. תנאי הקבלה למועדון הזה הם שתהיה שמאלני, או לפחות שתסתיר את דעותיך הימניות, לעיתים לאורך שנים, ותצטרף לעדה. דרך אגב, אני בהחלט חושב שאם תציב קלפי במסדרונות ישראל היום, תגלה דיעות די מאוזנות, וכלל לא ימניות כפי שהעדה מייללת כלפי העיתון...
כתוב תגובה ל- גידיק
יהעננאכ
  גענמצי   14/03/13 20:50
המדהים הוא ההקבלה בין פה לארצות הברית הדומה להדהים .פה, אליטה רדיקלית שמאלנית גזענית שלא מונה הרבה שולטת במוקדי ההשפעה החשובים ביותר.בעיקר ,בבגץ ובתיקשורת ומנהלת לנו את המדינה .ושם בארצות הברית האחים התאומים שלהם קבוצה יהודית רדיקלית שמאלנית שולטת במוקדי השפעה בתיקשורת המישפט אוניברסיטה הוליווד....שמתכנתת להמון האמריקאי את המוח ומחנכת אותו שאירופה השמאלנית זה טוב.ממש אותו נרטיב אותה רוח לחימה אותם שבלונות אותה שחיתות כוחנית אותה אספסופיות ליברלית שמאלנית.אובמה הבריאה, כולו מעשה ידיהם של,הבוראים היהודים.לולא הם לולא שינאתם האדירה לבוש ולאוונגליסטים המשיח היהודי אובמה בחיים לא היה ניבחר.הם היהודים אלה שמסיתים את אובמה נגדנו.למזלנו יש את הנוצרים הפרו ציונים שמונעים מהם לפגוע בנו.
כתוב תגובה ל- גענמצי
6
לכל עיתונאי יש דיעה פוליטית
  טעות יסודית   15/03/13 13:50
כמו לרוב בני האדם. יש כמה שאין להם, אבל הם מעטים. אין טעם לחטט בדיעות הפוליטיות של אנשים, אלא למי שדוגל בדיקטטורה, או במשטר של דיכוי המחשבה. במשטר חופשי, לכל אחד זכות לדעתו, גם אם היא דיעה לא מקובלת, מסלי שאיש יבלוש אחריו. שקיפות של עיתונות היא דבר חשוב, ואפילו חיוני, אבל בהקשר אחר לגמרי. מכיון שהעיתונות היא ספק מידע חשוב לקוראים, ויש לה גם השפעה עליהם (על מידת ההשפעה יש מחלוקת, אבל אין חולק שהיא קיימת), חשוב לחשוף לא את דעתו הפוליטית של העיתונאי, אלא את השאלה אם הוא נאמן בכתיבתו רק למצפונו, או אם הוא כותב בשרות מישהו אחר: איל הון, פוליאיקאי, איש עסקים, פושע , או בעל אינטרס אחר כלשהו. אין שום רלבנטיות לחשוף דיעה פוליטית של כותב, אם הוא נאמן רק למצפונו ולקוראיו. אפשר פשוט לא לאהוב אותו או לא להסכים איתו. שונה הדבר אם מתברר שהכותב פועל בשרות מישהו אחר ומשמש כמשרתו בעיתונות. כך, חשוב לדעת שעורך ישראל היום מקבל הוראות ממשרד ראש הממשלה ואת המשכורת שלו משלם מי שחפץ ביקרו של ראש הממשלה ותורם לו כסף לקמפיין. חשוב גם לדעת שכותב מסויים בישראל היום הוא ממקבלי המשכורות במשרד ראש הממשלה. מי שנוהג כך הוא לא עיתונאי ולכן חשוב לחשוף זאת, שכן אחד כזה עושה את העיתונות פלסתר והוא יכול להטעות את הקוראים, שבטעות יחשבו שהוא מספק להם מידע, כאשר הוא למעשה עושה תעמולה. להבדיל, אין שום הצדקה לחשוף את דיעותיו של עורך עיתון, או של כותב בעיתון,שאינו משרת איש אלא את עצמו ואת קוראיו, מהסיבה שדיעותיו לא מקובלות, הוא תומך באנשים כאלה או אחרים, או שהשקפותיו לא נראות למישהו. זו לא שקיפות, אלא רדיפה פוליטית.  
כתוב תגובה ל- טעות יסודית
תגובה
  צנחן   16/03/13 01:00
מכל העיתונים המוטים הצלחת למצוא רק את ישראל היום? לא הייתי מעסיק אותך כבלש.....
כתוב תגובה ל- צנחן
אני מתפרנס היטב. תודה רבה.
  תגובה לצנחן   16/03/13 13:58
לכן, אין טעם שתחפש לי עבודה, ועדיף שתתרכז בלחפש תשובה עניינית. בעבר היו בישראל עיתונים ששרתו מפלגות פוליטיות, דוגמת על המשמר, דבר וכאלה. הם נעלמו מהשטח, וטוב שכך, שכן הם עסקו בתעמולה ולא בעיתונות. ישראל היום משרת את ענייניו של נתניהו והדוגמא הטובה ביותר היום ל״עיתונות״ עלובה מהסוג הזה.
כתוב תגובה ל- תגובה לצנחן
תגובה
  צנחן   16/03/13 16:45
ונניח שאתה צודק רק לשם הויכוח.איך היית מגדיר את ידיעות אחרונות?הארץ?רשת המקומונים של שוקן?זאת היתה תמיהתי ממך.....
כתוב תגובה ל- צנחן
העיתונים האלה לא לרוחי
  לצנחן תגובה   16/03/13 19:44
ואני קורא בהם מעט מאד. אבל, להבדיל מישראל היום, הם לא משרתים גורם זר, אלא רק את הבעלים שלהם והקוראים שלהם. כאמור, דיעותיהם אינם לרוחי ( בעיקר של הצהובון של מוזס), אבל זו לא סיבה לפשפש בדיעות של הכותבים בהם, אלא למי שרוצה לחיות בדיקטטורה של משטרת מחשבות.
כתוב תגובה ל- לצנחן תגובה
תגובה
  צנחן   18/03/13 11:53
מה הקשר בין שני העניינים שהעלית ידידי? אוליי נתחיל בתפקידה של העיתונות מהו? ונמשיך במראה העיתונות בישראל? אתה מדבר על משטרים מארצות אפלות יש לנו כבר מפלצת משלנו והיא העיתונות הישראלית.לאחר תעמולה בת ארבע שנים ולא שלושה חודשים כמתחייב בחוק הצליחו להשניא ראש ממשלה אשר הצליח להביא תוצאות מוכחות טובות יותר מקודמיו כאילו הייה אחרון הצוררים.הלזה ייקרא עיתונאות? אתה שם עצמך כשופט צדק ומוקיע את ישראל היום? בבית המשפט שלך ידידי לא הייתי מעוניין להישפט בשל חד מימדיות ואכזריות של השופט.
כתוב תגובה ל- צנחן
גם אפלות אבל לא רק
  תשובה לצנחן   18/03/13 13:02
בזמן המקארתיזם רדפו עיתונאים ואנשי רוח רק מהטעם שדיעותיהם הפוליטיות לא תאמו את הרצוי. ברלוסקוני רודף אחרי מבקריו בעיתונות ללא בושה ומנצל את כוחו נגדם. יש עוד דוגמאות. לעיתונות מותר לשנוא את ראש הממשלה. זה אולי לא עיתונות טובה, אבל זה לא מצדיק לפשפש בציציותיה. דמוקרטיה לא אמורה לפעול נגד עיתונות רעה. מאידך, ישראל היום משרת את ראש הממשלה והוקם כדי לקדם את עניניו. את זה חובה לחשוף, כי דבר כזה זה רעל בגופה של דמוקרטיה שצריך להישמר ממנו. לעניין השיפוט, תנוח דעתך. אני לא שופט ואתה לא תישפט אצלי. אני פה כדי להזכיר לך, לאבנרי ולאנשים מסוגכם, שאתם לא יותר מקשקשנים ושרלטני מקלדת, חלק מעדר השוטים של מעריצי נתניהו. הזבלון אדלסון הוקם בשביל אנשים כמוכם ואתם ראויים לו. אז אתה לא תישפט אצלי אבל גם לא תיפטר מהצורך להסתכל במראה שאני מציב בפניך.  
כתוב תגובה ל- תשובה לצנחן
תגובה
  צנחן   18/03/13 17:44
אתה מתפזר ידידי היקר למספר נושאים.העיתונים מטעם שהזכרת דבר על המשמר וכדומה לא נסגרו באופן מעשי אלא החליפו שם והאדרת שלראשם נותרה כמו אז.ידיעות ומקומוניו מקומוני שוקן והארץ החליפו אותם עם אותה אג'נדה והיא שלטון השמאל סוציאליסטי ושנאת נתניהו.אם נניח לרגע שאתה צודק וישראל היום הוא עיתון בעל אוריינטציה ימנית מדוע אתה יוצא נגדו והוא כמעט בודד ויחידי ואינך יוצא באותה חמת זעם נגד ידיעות אחרונות הארץ וואלה ועוד ועוד?מדוע אתה משתלח בכבשת הרש של הציבור הימני בארץ במין חד מימדיות שכזאת?ועכשיו לנושא מקארתי.הסנטור מקארתי פעל בתקופת המלחמה הקרה בין המערב וארה"ב בראש לבין הקומוניזם וברה"מ בראש.היום משנפתחו הארכיונים גם של הרוסים וגם של האמריקנים ידוע שסנטור מקארתי צדק בכל קביעותיו ואכן כל מי שנחשד והועמד למשפט הייה מרגל או מודיע אמריקני למען רוסיה כשבראשם היו הזוג רוזנברג שהוצאו להורג.כך שלנפנף בשם מקארתי עלול להיות לרועץ.
כתוב תגובה ל- צנחן
זה שקוף שאתה מקארתיסט
  לצנחן תשובה   18/03/13 19:05
רק חלאה מקארתיסטית לא יודעת להבדיל בין ידיעות אחרונות לבין על המשמר וזבלון היום. הראשון משרת את בעליו וקוראיו (גם אם יש לו דיעות מסוג מסויים) והאחרונים משרתים פוליטיקאים או מפלגות. כל ההבדל שבעולם. אגב, גם את הידע שלך על מקארתי אתה מקבל מהזבלון היום. זו כנראה הסיבה שאתה לא יודע שבארה״ב מה שלרועץ זה דיעות כמו שלך שתומכות במקארתיזם. לרועץ? אנשים עם דיעות כאלה מוקצים שם מחמת מיאוס ומתייחסים אליהם כמו למגיפה. אולי בזבלון היה כתוב אחרת, אבל האמת היא שבודדים מאד מ״ נאשמי מקארתי״ אכן פגעו בארצות הברית או אפילו היו קשורים בעקיפין להאשמות נגדם. וזה כולל גם את הזוג רוזנברג ז״ל.
כתוב תגובה ל- לצנחן תשובה
תגובה
  צנחן   18/03/13 19:27
אני מתכתב עם אדם נחמד שדיעותינו חלוקות מדוע אתה מתערב?מדוע אתה מגדף?אני פניתי אליך באיזה שהיא צורה? ואם כבר אתה מגדף ומשתולל למה לא בעברית תקינה לפחות?חג שמח גם לך.
כתוב תגובה ל- צנחן
נתפסת עם המכנסים למטה.
  חחחחח   18/03/13 22:57
כיף לראות כמה קל להוריד מהימין את המסיכות של הדמוקרטיה דמיקולו שלהם.
כתוב תגובה ל- חחחחח
תגובה לטעות יסודית
  נרי ארכיונרי   16/03/13 20:17
מנקודת מבט של אזרח תומך נתניהו- העיתונות עוינת אותו. במיוחד ידיעות-אחרונות, שנוהג בעבריינים כמו חיים רמון ואהוד אולמרט, בערך כמו שישראל-היום נוהג בנתניהו...
רוצה לומר, שהסיטואציה מקולקלת... עיתונות עוינת = קלקול.
ישראל-היום הוא סוג של תיקון... שלדון אדלסון התכוון לדלל את השנאה הסמיכה של התקשורת לנתניהו... אני מברך על התיקון. כל תיקון ראוי לברכה...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
תיקון?
  מעשה באינסטלטור   16/03/13 22:36
אדלסון הוא כמו אינסטלטור שבא לעזור לאדם שהסתבך בבעיה רפואית או משפטית. אם יקרה נס, הבעיה תיפתר. בכל מצב אחר, האינסטלטור יהפוך את הבעיה לחורבן גמור. במקרה הזה, לא היה נס.
כתוב תגובה ל- מעשה באינסטלטור
אבל במקום אחר
  אכן קילקול   16/03/13 22:41
מי שרואה בעיתונות עוינת קילקול, ההבנה שלו על דמוקרטיה מקולקלת. דמוקרט אמיתי מבין שעיתונות חופשית רשאית לשנוא אותו, גם אם לדעתו זה לא מוצדק או חד צדדי, ומה שמקולקל הוא הנסיון שלו לייצר עיתונות מטעם, מהסוג של ישראל היום.
כתוב תגובה ל- אכן קילקול
אכן קלקול
  נרי ארכיונרי   17/03/13 11:29
דמורקט אמיתי מבין שהתקשורת רשאית לשנוא אותו?
דמוקרט אמיתי?
אתה מתכוון לאותם עיתונאים שהריעו,
כשרודן מושחת השליך תוצאות של קלפי לפח?

מר "אכן קלקול"-
אני לא יודע אם אתה יותר יהיר מטיפש, אבל-
תקשורת שרודפת פוליטיקאי מסוים, רופסת מול
פוליטיקאי מתחרה... רדיפה, זאת לא ביקורת...
הביקורת צריכה לשרת אזרחים,
לא לשרת פוליטיקאים מועדפים...
כתוב תגובה ל- נרי ארכיונרי
הצלחת לכתוב משהו נכון
  מקרה נדיר   17/03/13 12:57
הביקורת צריכה לשרת אזרחים. לא פוליטיקאים מועדפים- נכון. מסיבה זו ישראל היום, שמשרת את נתניהו, הוא לא עיתון. אתה כותב שאתה לא יודע אם המגיב יהיר או טיפש, אז עליך נאמר, שחירש שוטה וקטן פסולים לעדות. אתה כותב על רודן מושחת שהשליך את תוצאות הקלפי לפח. זו תגובה שמעידה על אינפנטיליות מתקדמת בהבנה פוליטית, שאופיינית לאספסוף שצרח בשעתו ״אריק מלך ישראל״. הבעיה עם שרון זה שהוא רוצח ופושע, ולא שהוא עשה הפוך ממה שהבטיח לפני הבחירות, כמו כל פוליטיקרי. אוהדי נתניהו האינפנטילים הם אלה שהריעו בשעתו לרוצח וכועסים על שרון הפוליטיקאי. כשהם יתבגרו הם יבינו שאדם נבון עושה בדיוק הפוך.  
כתוב תגובה ל- מקרה נדיר
7
שילון,לא צריך לשוב אל המרקע ==
  יוד יוד   16/03/13 10:51
אני זוכר ראיון שערך ה"מורם מעם" עם כמה מאנשי האקדמיה . בהפסקה שהייתה בעת התכנית של דן שילון,כי לשלטון בחרתנו.... הוא איים על הד"ר גיא בכור שלא יזמין אותו לתכניתו. הד"ר בכור הציף את הדבר בשידור חי ודן שילון לא אמר אמת. דן שילון אינו היחיד ישנם עוד רבים בתקשורת הישראלית שכבר מזמן הפכה להיות"מפלגת תקשורת" שקוראת תיגר על כל מה שנחשב לאומי,פטריוטי, ציוני הס מלהזכיר. האם "הקרן לישראל חדשה" ארגון ש.ת.י.ל ושלל זרועות התמנון שלהן דוחפות גם שם באמצעי התקשורת....?
כתוב תגובה ל- יוד יוד
8
תגובה
  צנחן   18/03/13 12:09
אני כבר לגמרי רגוע ולא מופתע.כמו נידון למוות השלמתי שלקחו את העם שלי ואותי בשבי אנשים חכמים חרוצים עשירים מאוד ואכזריים.משלל התשובות והתגובות שכאן אני חושב על הנביא ירמיהו אשר למרות כושר ביטוי מדהים וגבוה למרות קדושתו אף אחד בעם הזה לא שעה לדבריו וכולם הלכו בעיניים פקוחות אל גורלם המר.הבטחון העצמי המופרז -כמו של ילד שקיבל את הרשיון לפני שבוע והוא מרשה לעצמו להאיץ בסיבובים-של חלקים הולכים וגדלים בעם הזה במצגי שווא מוכרחה לבוא על עונשה מתיישהוא. אני מייחל ליום שבו הוויכוח ייעשה לחכם והטיעונים למחזיקי מיים ולא כמו שהיום כולם מצטטים דפי מסרים שווים קצרים ודלים.אם בעבר אנשים בושו בבורותם היום היא סיבה לחגיגה והחצנה תחת מעטה אנונימיות אינטרנטית.איזה כיף גדול....אינני כועס על אותם אנשים שעוד ייקחו את חירותי ייפגעו בבטחון מכורתי לבלי תקון אלא בשל דבר אחד הם הצליחו לקחת את חירותינו האינטלקטואלית ואם נאמר 'סוף מעשה במחשבה תחילה' הרי משאין מחשבה אין מעשה.חג שמח לכל המגיבים.
כתוב תגובה ל- צנחן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il