w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא ל...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
אני קושר את הנרפות והעלמת העין של משטרת ישראל ממעשי ההצתה וביזת הרכוש עם משנת השר לביטחון לאומי, הדורש להתייחס לתושבי עזה על-פי הוראת הצווי המקראי לגבי העם העמלקי - להשמידם מעולל ו...
חנינא פורת
חנינא פורת
80 שנה להקמת המסגרת "ההכשרה המגויסת"    בעקבות ספרו של יואב רגב ז"ל שנפטר בפברואר 2024    1941 - 1949
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תענוג לראותם בכעסם ותסכולם
מאת: יהודה דרורי  |  19/03/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר נפלא, מזכיר את המאמרים הג
  ב_שמואל   19/03/13 16:00
מאמר נפלא, מזכיר את המאמרים הגדולים באירופה. צירוף מושלם של חלקי אמת והרבה מאד שקרים. אומץ בבדיקת גבולות מערכת אכיפת החוק כלפי הסתה וחוסר בושה להידמות לשונא ישראל.
לידיעתך, הציונות המודרנית נשענה על הציונות החרדית, הישובים הראשונים בארץ ישראל בתקופה המודרנית היו ישובים חרדיים. הרצח הפוליטי הראשון של התקופה המודרנית היה רצח ד"ר דה אן החרדי ע"י פאנטים שמאלנים שרצו למנוע ממנו להשיג מדינה ליהודים בדרכי שלום.
לטובתי, הייתי מעוניין שתלך ללמוד קצת על החרדים כדי שיהיה לך זכות לבקר אותם. בינתיים, כדי לא לפגוע במלאכתך, אתה יכול לפרסם תרגומים את הספרות האירופית שגרמה לחיסולם של מליוני חרדים (גם הספרות השמאלנית של ברית המועצות, מספיק טובה)
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
תגובה המביעה רגשות אשמה+שקרים
  לזה ציפיתי   19/03/13 17:03
כתוב תגובה ל- לזה ציפיתי
נו גם אתה מוגבל כמו כותב המאמר
  ב_שמואל   20/03/13 14:33
אם אתה מוצא שקר בדברי, אז גלה לי אותו, תסביר את עצמך. הרי במה נאשמו האנטישמים? בכך שהם כתבו מה שכתבו רק משום שנאתם ולא משום שהטענה צודקת.
איני מנסה לשכנע אותך או אנשים כדוגמתך, הוכח שבני אדם כמוכם אינם נזהרים בדבריהם משום שהם מובנים כך באישויותם, אבוד לך ולי, זו דרככם לחשוב.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אז אתה טוען שהאנטישמים צדקו ?
  תתביש לך אידיוט   20/03/13 20:07
כתוב תגובה ל- תתביש לך אידיוט
2
הביקורת היא לא על היעד הנכון
  ה.א.   19/03/13 17:00
הביקורת היא לא על היעד הנכון, יהודה פיתח שנאה לציבור ללא כל סיבה, אלא רק המראה החיצוני שלה, ממש כמו האנטישמים באירופה. זה נכון שלמנהיגי הציבור החרדי מגיעים 700 מלקות על כי הם רודים בציבור הזה, ודואגים שיהיה כמה יותר עני ועם כמה פחות כישורי השתכרות, כך שיהיה כמה שיותר נאמן, ויעשה את עגל הזהב יותר ויותר שמן, ולכן הייתי מצפה מאדם כמו יהודה למתוח ביקורת על המנהיגות החרדית הרעה והמזיקה, על האינטרסים הכלכליים הענקיים של ההנהגה החרדית אך דרורי הולך לכיוונים הקלים, האנטישמים הגזעניים, ופוגע בעדה כולה. דרורי מיצר גם על העדר לימודי תרבות, מוזיקה ושירה אצל החרדים, אבל הוא לא מביט בראי, תרבות ומוזיקה ושירה כבר לא נמצאים גם על האג'נדה של החילונים, גם על החילונים השתלטו אינטרסים, תרבות הרייטינג הופכת אותנו לאנשים חלולים לגמרי, ללא מחשבה, ללא שכל, שאפילו למי הצביע מחליטה לנו אפליקציות באייפון. שתי הקהילות משועבדות לעגל זהב, מן הראוי ששתיהן תנתצנה את עגלי הזהב שלהן, ודעות גזעניות ואנטישמיות מן הסוג שיהודה מביע רק מרחיקות את הפתרון ומעמיקות את הפער.
כתוב תגובה ל- ה.א.
הפתעת אותי! אתה נגד האדמורי"ם?
  דרורי   19/03/13 21:14
מצד שני אתה מאשים חבורות צעירים חילוניים ללא ערכים ולא את מוריהם...אני לא מזהה חרדים לפי לבושם המעורר קבס...אני רק שואל האם זה לבוש יהודי ? זה חיקוי עלוב לאצולה הפולנית במאה ה-16 ...ממש בושה וחרפה. אני חוזר ואומר החרדים הינם כת ביהדות, הם לא היהדות הנאורה.
כתוב תגובה ל- דרורי
הם קורבנות של כת
  ה.א.   20/03/13 01:07
וגם הילדים שלנו הם קורבנות של כת, אנחנו מאבדים את הצפון לכיוון אחד, והחרדים מאבדים את הצפון לכיוון השני, ומי שולטים בנו הם אנשים עתירי ממון אשר כופים עלינו חיים רדודים ואנחנו קדים קידה ואומרים תודה. אצל החרדים הרדידות היא כלכלית ולתעסוקתית, אצלנו היא רוחנית, בשני המקרים מדובר באסוןשחייבים לעצור אותו. הודה, אם בגדיו של האחר מעלים בך קבס אז הבעיה היא אצלך, לך תיבדוק מה לא בסדר אצלך. ואין זה משנה אם הבגדים הם מהמאה ה 13 או המאה ה 17 הרבה אנשים מתלבשים באופן שאני לא הייתי מתלבש, ורבים לא היו מתלבשים כמותי, ואין כל סיבה שבעולם שאדם בריא בגופו ובנפשו יפסול את האחר בגלל סגנון לבוש. וכאמור הבעיה היא אצל הפוסל ולא אצל הנפסל.
כתוב תגובה ל- ה.א.
מסכים איתך הלפרין .
  נירון קיסר   20/03/13 08:18
האדם הדתי באשר הוא [לא אלה האינטרסנטים מבניהם] הוא נפלא וראוי להערצה . הוא ראוי להערצתי על היותו בעל יכולת התמדה של מילוי המצוות השכם בבוקר , בלילות , בשבתות וחגים . אני אישית לא הייתי יכול להתמיד בכך כי זה קשה מדי . אני מסכים עם הלפרין שהמנהיגות הדתית בעיקר זו החרדית דואגת לעצמה אבל , הגיע הזמן לעשות לעניין סוף ! לא ייתכן שחרדים ישתמטו משרות כלשהו , צבאי , לאומי או אזרחי למען הקהילה . כשאני מדבר על חרדים אני כורך איתם ביחד את הערבים . לא ייתכן שלא ילמדו מקצועות מודרניים כמו מתמטיקה , פיזיקה אלקטרוניקה . לא ייתכן שיגדלו משפחות ענק על חשבון הציבור העובד והם , יישבו להם בנחת . [לערבים אין בעייה להתחתן עם כמה נשים ולהביא יותר מכפול ילדים מהחרדים שגם אותם אני מפרנס דרך הביטוח הלאומי] . דרורי אינו יוצא נגד הפרטים אלא נגד ההנהגה החרדית שמסיתה את המון הבורים שהיא מחזיקה אותם כבני ערובה תוך כדי שטיפת מוח . בכל אופן הלפרין , אני רואה התקדמות שלך מהקיבעון החרדי ושמח שאתה חושב בהיגיון .
כתוב תגובה ל- נירון קיסר
מה אתה אומר? אתה קובע לאחרים
  ב_שמואל   20/03/13 14:47
מה אתה אומר? אתה קובע לאחרים שמה שאתה חושב, יותר נכון בשבילם, ממה שהם חושבים שיותר חשוב.
תאר לך שאתה רוצה לקנות רכב מסויים (אני מנסה לדבר במושגים שגם מי שאינו בקי בדתיות יוכל להבין) יבוא אדם שאינו קשור אליך, אינו מכיר אותך, אינו אחראי עליך, בקיצור, אדם זר בעל אינטרסים שונים משלך, ויחייב אותך לרכוש טרנזיט בטענה שבטרנזית תוכל להסיע יותר אנשים. האומנם הדבר יהיה מקובל עליך?
החרדים סבורים שהדת שלהם (לשם ההבנה "הכת") יותר חשובה מהתנאים החומריים. אתה בא וטוען שלא מעניין אותך מה דעתם כי אתה - בעל אינטרסים אחרים - עושה כל שביכולתך לאנוס אותם לחיותצ על פי הערכים שלך.
לידיעתך, החרדים היו ניפתחים לכל הדברים הנפלאים שיש בעולם (זו חובתם הדתית, מחובתם לברך על היפה, ללמוד ולחקור כיצד אלוקים ברא את עולמו) לו לא היו נרדפים מהתרבות הקלוקלת (התרבות הליברלית של הסוטים מאירופה) שהורסת את חיינו המוסריים (מסגרת המשפחה, צדק חברתי, יחסים בריאים לגוף האשה ועוד).
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
אוי אתה מקשקש
  ה.א.   21/03/13 07:13
אתה ודרורי גזענים, לא מתביישים שאתם גזענים, דיעותיכם בתחום זה הרסניות ומזיקות, דעות כאלה הביאו בעבר הלא רחוק לקטל של מליונים, כי השונה והמוזר אף פעם לא מת לבד, אפילו כשמדכאים אותו, ואפילו כשמונעים ממנו זכויות, אפילו אם מתייחסים אליו כאילו הוא טפיל מיותר, ואז המסקנה היחידה הנותרת היא שעל מנת להיפטר ממנו צריך להרוג אותו. תלך לאוניברסיטאות ותראה שם בטלנים עם משכורות של למעלה מממליון שקל לשנה, אלה חיים על חשבונך, כנ"ל לך לבתי החולים, גם שם תמצא אנשים עם משכורות של למעלה ממיליון שקל בשנה, אלה חיים על חשבונך, הבנקים חיים על חשבונך, חברות ביטוח חיות על חשבונך. עוני היה ותמיד יהיה, אז אצל החילונים התפתח עוני תרבותי מאד מאד מסוכן, ואצל החרדים התפתח עוני כלכלי מאד מאד מסוכן, אז בואו נעבוד על זה, בואו נינוק מהתרבות החרדית, ובואו נניק מהכלכלה החילונית - ודרורי, ואתה שמצדיק את דבריו - רואים חרדי בורחים קילומטר - כי הבגדים מרתיעים. אז אני מתבייש מאד בדיעות שלכם, זו בושה לעם היהודי שיש בקרבו כאלה דיעות, ונזקן של הדעות שלכם עולה פי מיליון על הנזק של הדלות הכלכלית החרדית. ופרט לכך אתה דמגוג גדול, ודי בא לי להקיא מאופן ההתנסחות שלך.
כתוב תגובה ל- ה.א.
3
רוח הדברים
  באום   19/03/13 18:03
זה פחות חשוב מה שדרורי אומר,מה שחשוב במאמר זה רוח הדברים. והרוח הזו יש לה ריח לא טוב בכלל. לדעתי אסור להתקרב בכלל למאמר של דרורי אפילו אם בתחלס יש בו פה ושם דברים שהם נכונים.המאמר מורעל מההתחלה ועד הסוף.אין טעם אפילו להסביר לדרורי דברים שהוא לא יודע.הוא חייב להשליך את המאמר הזה לפח הזבל ולכתוב אותו מחדש ולנקות את הבטן שלו מהשנאה התהומית שהצטברה אצלו במשך השנים.שום דבר לא מצדיק שנאה כזו כלפי מגזר מהחברה הישראלית.ושיפשפש טוב בפנוכו שלו כדי להבין מה קרה לו.
כתוב תגובה ל- באום
נדבר כשהחרדים יפשפשו בפשעיהם
  אין הגנה עליהם   19/03/13 20:43
כתוב תגובה ל- אין הגנה עליהם
4
מה קורה פה
  ABE33   19/03/13 19:57
אם הכותב הזה איבד את הבלמים , חשבון הנפש עליו. כיצד יכולה מערכת האתר להסכים לדיבורים מסוג זה ? מה שנכתב כאן חוצה את הגבול בין ויכוח וביקורת, ועובד למקום אפל. מר דרורי חזור בך !
כתוב תגובה ל- ABE33
תנסה להתמודד עםהמציאות או שתוק
  למי שלא מבין   20/03/13 00:03
כתוב תגובה ל- למי שלא מבין
המאמר מזכיר לי את מאמרים
  בעיתונות הבולשויק   20/03/13 08:19
בסוף שנות הארבעים ותחילת שנות החמישים בישראל (על המשמר=מפם, קול העם=מק"י)ובגוש המזרחי(פרודה=ברית המועצות לז"ל) נגד המערב ונגד הציונות בעוד אצלם הניצול של הפולטריון עקף את המערב
כתוב תגובה ל- בעיתונות הבולשויק
תגובה שלך מראה על בור ועם הארץ
  שגיאות כתיב   21/03/13 00:26
כתוב תגובה ל- שגיאות כתיב
5
"האכילו אותנו מרורים... "
  יהוידע   20/03/13 09:25
מסכן שלי, אומלל שלי, אתה נראה כל כך גרוע ונעבך, לבי לבי עליך.
יחד עם הלפיד אני מלא תקווה שנתגבר.
למען הגלוי הנאות לא טרחתי לקרוא את מליצותיך הנשגבות
כתוב תגובה ל- יהוידע
לך תלבש שטריימל בשמש הלוהטת
  ודעתך תתבלבל עליך   20/03/13 17:16
כתוב תגובה ל- ודעתך תתבלבל עליך
6
אי אפשר היה להתנגד בשואה.
  אהוד פרלסמן   21/03/13 02:03
אתה כותב: "קהילות שלמות שלהם הלכו למשרפות כצאן מובל לטבח, במרכז אירופה, ללא כל התנגדות משום שרבניהם לא הורו להם להתנגד". הגישה שלך היא פשוט לא הוגנת, חסרת לב, וחסרת הבנה. ורק לדוגמה אזכיר את הסיפור של יוסף לפיד על אמא שלו שפתאום לקחה אותו לשרותים במהלך הצעדה אל רכבת המות. אלמלא יוזמתה גם הם היו מושמדים. ולפיד היה חילוני לחלוטין, כמוהו כמליוני חילוניים אחרים שכך צעדו בחוסר אונים אל מותם, וביניהם גם דודתי ובניה ועוד רבים מבני משפחתי שאותם כמובן לא היכרתי. הגישה שלך מזכירה את הפלמ"חניקים שחשבו שהם היו גיבורים והיו מנצחים את הגרמנים עם כמה רובים שהיו להם, וזו גישה שחשבתי שעברה מן העולם, וממש צר לי לראות שיש עדיין אנשים כמוך שטרם התפכחו ממנה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
שכחת:מורדי הגיטאות והפרטיזנים
  דרורי   21/03/13 16:01
כתוב תגובה ל- דרורי
7
ויותר צודקים אלה הטוענים שאין
  קורןנאוה טבריה   21/03/13 06:53
גרועים יותר לישראל מהאוטו-אנטישמים-סלקטיבית! צריך להחליף במאמר בין המילים 'חרדים' ל'יהודים'והרי לך הסתה שמזכירה עולם חשוך של "אנשי תרבות וספר" אירופאים!! אנטישמי זה מי ששונא יהודים יותר ממה שצריך-שהקוראים יחליטו!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
8
דרורי,אתה לא רק גזען ואנטישמי
  קורןנאוה טבריה   21/03/13 12:29
גאה כפי שאתה מצטייר ומודה במאמרך=אתה גם בור בנוגע לשואה אם אתה מאמין לשואה המשוכתבת ע"י הציונים המפקירים שראו בחרדים וביהדות הגולה כ'אבק אדם' ואם אימצת את עלילת הדם: שהרבנים ע'אלק,הצילו את עצמם והפקירו את חסידיהם=וכדאי לך לקרוא את ספרו של הרב ווייסמנדל 'מן המיצר','כחש' בן-הכט,וורבה 'ברחתי מאושוויץ' ואת האוטוביוגרפיה של שמואל תמיר,'בן הארץ הזאת' במשפט קסטנר=וכמובן את ספריו של יואל ברנד,ב'שליחות הנידונים למוות'= כדי להיווכח בשנאתך הגלויה והמצמררת! רוב הספרים הללו הוחרמו ע"י הציונות ה'נאורה',ומי לקרא אותם מבין גם למה?! אתה איש רע לב ואני מאוד מקווה שאני ואתה ושכמותך=לא שייכים לאותו העם!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il