w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
רון בריימן
רון בריימן
אין צורך בחוק גיוס מגזרי, ובוודאי שאין צורך בחוק השתמטות מקומם    החובה לשרת צריכה לחול על כל בני ה-18 ובנות ה-18, כאשר משך השירות - 3 שנים - והשכר הניתן לחיילי החובה צריכים להיות א...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבנק פועל לפי חוקי ההון הנואף
מאת: איתן קלינסקי  |  17/04/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
העובדות שלך לא נכונות
  נובאמת   17/04/13 15:25
זה לא שדנקנר חייב כסף לבנק אלא חברה בבעלות דנקנר. לפי חוקי מדינת ישראל אין דרך לדרוש מבעל החברה לשלם את החובות של החברה. אין קשר בין גובה החוב למחיקת החוב אלא רק למבנה הבעלות ולאלטרנטיבה של הבנק. גם אתה יכול לפתוח חברה ולבקש הלוואה מהבנק, ובמידה שהבטוחות שתיתן יהיו גבוהות פי 4 מהיקף ההלוואה הבנק יסכים להלוות לך. במידה ששווי הבטוחות שלך ירד גם אתה תלך לבנק ותבקש למחוק את החוב, וגם במידה שלא תהיה לך הכרות אישית עם המנכ"ל החוב ימחק. אל תשכח שהבנק עשה הרבה כסף מדנקנר במשך השנים ולא שמעתי אותך או מישהו אחר מתלונן למה הבנק גובה ריבית מדנקנר.
כתוב תגובה ל- נובאמת
לא לגמרי מדוייק
  ליאור   17/04/13 18:29
הבנק רשאי גם לבקש ערבות אישית ואז ניתן לפנות לדנקנר עצמו ולחלט כספים אישיים. כך עשה הבנק שלי כשהיתה לי חברה קטנה. מול הבנק לא יכולתי להסתתר מאחורי ה-בע"מ זה שלא עשו את זה מול הטיקונים, זו כבר התחלת ההפליה לטובה שלהם מול עסקים קטנים
כתוב תגובה ל- ליאור
נכשלת בתפקיד הסניגור של השטן
  למגיב בשם נובאמת   17/04/13 18:34
סליחה, מר מגיב הקורא לעצמו נו באמת. אתה לא תצליח בדרך הזו לזכות ציבורית ומוסרית את הלקוח שלך. \
אתה לא תצליח לזכותו ולסייע לו מעשית,כי גם כלכלה קפיטאליסטית יש לה גבולות . אי לא תיתן למר דנקנר להשתולל בלי שישימו לו גבולות.
מר דנקנר בנה כאן פרימידה מטורפת שהטילה ביצי זהב לחברות שלו. וכשהפרמידה קורסת הוא מבקש שכולם ייחלצו אותו, והוא ימשיך לנהל את חייו אי שפ בפסגות האלפיון העיון, כשגברת רקפת רוסו עמינח נותנת לו טת הגב של הבנק , הנקרא בנק לאומי.
גם לגברת רוסו עמינח יהיה מי שיאמר לה לעצור. אם זה יהיה מרד של צרכנים, ואם זה יהיה המפקח על הבנקים.

מגיב בשם נו באמת אתה פיגורה מגוחכת.
כתוב תגובה ל- למגיב בשם נובאמת
178.41.64.185 IP טעות בידך
  עידןסובול   18/04/13 01:41
יש הליך משפטי המכונה "הרמת מסך" , ואם יפעילו את ההליך הזה נגד מנפחי הבלונים בע"מ --- הם יאבדו לא רק את הווילות והפנטהאוזים שלהם; הם יאבדו גם את נעלי היוקרה ותחתוני התחרה.
כתוב תגובה ל- עידןסובול
אתה צודק בערבון מוגבל.
  אהוד פרלסמן   18/04/13 10:49
זה נכון שאפשר לעשות "הרמת מסך", אבל מצד שני כל הכלכלה העולמית בנויה על זה שלא עושים "הרמת מסך" אלא במקרים חריגים ביותר של תרמיות מוכחות, וגם זה במקרים נדירים. זה לא שבכל העולם דנקנר לא היה יכול ככה לברוח מחובות החברה שבבעלותו, אלא שבכל העולם המצב הוא בדיוק כמו אצלנו, ואף אחד לא ירים את המסך המפריד בין חברתו של דנקנר לבינו כאדם פרטי.

חוץ מזה, ראיתי באיזה פסק דין של גרשון אוריון שאחד הנתבעים איתי היה אדם בשם עדי סובול. אז אם זה אתה, אכלנו אותה ביחד, אם כי אני מכיוון אשתו, ואתה מהכיוון שלו.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לאהוד פרלסמן
  עידןסובול   18/04/13 13:33
א. כשבנק פועל בנחישות ובנחרצות להרים מסך של חברה, קיים סיכוי לא קטן שבית משפט יורה על הרמת המסך. ----- ב. וכן, אהוד פרלסמן, אני הוא אחד מהאנשים שחשפו את תעלולי עו"ד ד"ר גרשון אוריון, שהיה בזמנו עורך-ראשי של פרסומי פסקי הדין המחוזיים והשלום מטעם לשכת עורכי הדין בישראל והנהלת בתי המשפט(באותה תקופה שיחרו לפתחו של ד"ר אוריון שופטים רבים כדי שיקדים לפרסם את פסיקותיהם); - אני הוא גם זה שהגיש תלונות במשטרה נגד כמה מבכירי נבחרי לשכת עורכי הדין (ביניהם עו"ד שמעון בן-יעקב ועו"ד צבי מיתר, שהיו גם חברי הוועדה למינוי וקידום שופטים) והקמתי עלי את כול חבריהם, מקורביהם ושותפיהם במערכת המשפט ואכיפת החוק (לא לפני שהוזהרתי מפני הוצאת הכביסה המלוכלכת של הבכירים האלה ועוזריהם החוצה). אבל הצדק הפואטי עשה שפטים ועדיין עושה בשרידיהם את מה שנמנעו מלעשות בהם אנשי שלומם מבין הפרקליטים והשופטים.
 צדק פואטי
כתוב תגובה ל- עידןסובול
2
נובאמת תתעורר
  זזאב-12345   17/04/13 18:01
לי יש חברה וכל שנה אני מקבל. מכתב מהבנק שאני ערב אישית לחשבון. . תסביר לי איך בנק שלוקח בטוחות פי ארבע מגיע למצב שהבטוחות לא שוות אפילו חצי . ברור לכל אחד שאת ההלוואות המאוחרות בטח לא נתנו עם ערובות . נמאס מההון ומהשלטון המושחתים. אנחנו משלמים הם נהנים .את הפנסיה שוחטים ועוד מוכרים לנו שהם מנועי הצמיחה של המשק.בלי הציבור. וכספו הם לא שווים אגורה ומדובר על כל הטייקונים שלא מההיטק .הם עושים סיבוב על הציבור ממנפים ומחכים לנס שהערך יעלה אם הוא יורד אנחנו משלמים . קזינו ללא ערבןיות ואף אחדלא משלם על גישלון . נו באמת
כתוב תגובה ל- זזאב-12345
3
אתה לא אשם, כולם מרמים אותך.
  אהוד פרלסמן   17/04/13 18:28
אתה כותב על: "חובו האישי של נוחי דנקנר לבנק", ואתה כמובן טועה, כי זה לא חוב אישי שלו, אלא של חברה בע"מ שהוא כנראה בעל מניותיה העיקרי. אבל אתה לא אשם בטעות שלך, כי כל התקשורת מלאה בהטעיות שגרמו לך להאמין בזה. תמיד כשאני שומע מישהו שמרמה את הציבור, אני שואל את עצמי האם הוא יודע את האמת ומרמה, או שהוא מרמה בגלל שרימו גם אותו. במקרה שלך אני משוכנע בתום ליבך, כי אני מאמין בכל ליבי שאתה אדם ישר, והשאלה הנותרת היא האם יש כעס בליבך על אלה שרימו אותך, או שאתה חושב שזה לא כל כך נורא, כי דנקנר ורקפת הם באמת מנוולים. אשמח אם תענה לי.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אהודפרלסמן מכבס מילים
  ידידיה   17/04/13 18:47
אם לאהוד פרלסמן היתה חברה, והחברה חייבת כסף, זו אחריות של אהוד פרלסמן להחזיר את החוב.
הסולידאריות של גברת רקפת עמינח עם מר דנקנר היא על חשבון כספים של עם ישראל.
הכסף בבנק הוא לא הכסף של אמא שלה. זה הכסף של הציבור. עם הכסף הזה יש להתנהג באחריות רבה.
כתוב תגובה ל- ידידיה
אתה בור ועם הארץ.
  אהוד פרלסמן   17/04/13 23:16
אתה כותב לי: " אם לאהוד פרלסמן היתה חברה, והחברה חייבת כסף, זו אחריות של אהוד פרלסמן להחזיר את החוב", ואין לך אפס קצהו של שמץ של מושג מה זו חברה בע"מ. אז אם אתה רוצה להשכיל מעט, תקרא את מה שכתוב בויקיפדיה באמצעות לחיצה על המילה הבאה: כאן . אם אתה מתעצל, אתן לך ציטוט קצר ממה שכתוב שם: "אם לדוגמה יש לגורם מסוים טענה או תביעה כלפי החברה, הוא אינו יכול לתבוע את בעלי המניות". אבל יש לי הרגשה שאתה לא רוצה לדעת כלום, ודוקא מעדיף להימנות עם המון הצרחנים הבורים והנבערים, הדומים לציידי המכשפות של ימי הביניים.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן מגן האנסים ומגן הדנקרים
  שלום וצדק   18/04/13 09:48
אחרי שפרלסמן עשה דוקטוראט בהגנה על האנס קצב. הוא ממשיך בדוקטוארט נוסף של הגנה על נוחי דנקנר . אהוד פרלסמן אם ייקלע לקשיי פירעון חוב לבנק לאומי הוא יעמוד מול תביעה משפטית , שתמצא את הדרך לפרוע את החוב. ואילו דנקנר מלך הפרמידות של חברות בערבון מוגבל יקבל את היד המושטת שתסכים לגלח חלק משמאותי מתוך החוב. פרלסמן מציג פוזה של אמיל זולה. עשו עוול לאנס קצב(על פי פסיקת בית משפט בישראל) ועכשיו עושים עוול לדנקנר. אהוד פרלסמן הוא אמיל זולה החדש.
כתוב תגובה ל- שלום וצדק
תגובה מתלהמת נגד אהוד פרלסמן
  קלינסקי איתן   18/04/13 12:11
למגיב "שלןם צודק" שלום .

לא קראתי מה כתב מר אהוד פרלסמו בנידון.
זכותו להתבטא מתוך ראייה שהנשיא משה קצב זכאי.
אין הצדקה להתלהמות מסוג זה שהיתה בתגובתך.

איתן.
כתוב תגובה ל- קלינסקי איתן
למכנה עצמו: שלום וצדק
  עמוס שנער   18/04/13 15:51
לו היית קורא את מה שכתב פרלסמן בעיון, היית מברך את עצמך כל יום על כך שהסתתרת מאחורי שם בדוי, וכדי רק להבין על קצה המזלג למה אני מתכוון עליך לקרוא את המשפט האחרון שמר פרלסמן כתב ואני מצטט: "דנקנר ורקפת הם באמת מנוולים".
(בדוק אותי וראה שאינני משקר). פרלסמן נוהג תמיד לקרוא היטב את המאמרים לפני שהוא מגיב עליהם וזאת אני למד מההערות שלו למאמרים שלי, בעניינים שפחות שמתי עליהם דגש ושפחות חשבתי שמשהו יזכור. הוא מתלונן הרבה על כך שהמגיבים למאמריו ולתגובותיו מוכיחים בצורה ברורה שהם לא קראו בעיון את מה שהוא כתב. הוא לעומת זאת, לא רק מעיר הערות, אלא גם נותן דוגמא אישית בהתנהלותו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אני מצטער (באמת) על אי ההבנה.
  אהוד פרלסמן   19/04/13 00:19
למר שנער הנכבד: תודה על ההגנה שאתה נותן לי, אבל כשכתבתי שדנקנר ורקפת הם מנוולים, התכוונתי שזה בעיניו של קלינסקי, ולא בעיני. רקפת היא חברה של בת של חברה שלי (את הבת אני מכיר אבל לא את רקפת), ואני יודע שהיא היתה כוכב חד-פעמי שזרח בשמי החוג לחשבונאות באוניברסיטת תל אביב, דמות אגדתית עם מוח מזהיר ומיוחד במינו, שהגיעה לכל אשר הגיעה בגלל כשרונה המופלא. אז אני שב ומודה לך, ומצטער על אי ההבנה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לפרלסמן. אפשר הסבר?
  עמוס שנער   19/04/13 00:54
טוב. כלכלה זה לא התחום שלי. אם יש לך הסבר פשוט ולא מסובך מדוע אין לדעתך בעייתיות במעשיהם של דנקנר ורקפת אז אשמח לשמוע. ואם זה מסובך, אז לא נורא.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
התשובה היא פשוטה: חברה בע"מ.
  אהוד פרלסמן   19/04/13 09:26
דנקנר לא חייב כלום לבנק לאומי. מי שחייב זו חברה בע"מ שדנקנר הוא (כנראה) בעל מניותיה העיקרי. חברה בערבון מוגבל, כפי שרומז שמה, היא חברה שערבותה לחובותיה מוגבלת בכסף שיש לה, והערבות לחובות איננה מועברת לבעלי המניות של החברה. כל הסיפור הזה של מניות בבורסה מתאפשר עקב העובדה שיש חברה בע"מ, וברור שכשאתה קונה בבורסה מניות של חברת טבע, לדוגמה, אם טבע תפשוט את הרגל ותהיה חייבת מיליארדים לבנקים, הבנקים לא יכולים לבוא אליך ולבקש ממך את הכסף כי יש לך מניות של החברה. באותה מידה בנק לאומי לא יכול לבוא לדנקנר ולבקש ממנו את הכסף כי יש לו מניות של החברה. אז בנק לאומי יכול לעמוד על תשלום החוב, ולגרום לכך שהחברה של דנקנר תפשוט את הרגל ותתחסל, ואז הוא כמעט לא יראה גרוש, או לוותר על חלק מהחוב, בתקוה שאת השאר החברה שתחזיק מעמד תצליח להחזיר מרווחיה בעתיד, וזה מה שרקפת החברה של הבת של החברה שלי החליטה לעשות. אני מקוה שהסברתי, ואשמח לענות על שאלות הבהרה.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
4
ניהול פיננסי , נוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   17/04/13 20:20
"הבנק של כולנו" , קובע בנחרצות קלינסקי ומנכס לעצמו את הבעלות על בנק לאומי !. טוב , אם אתה "בעל הבנק" , האם היית מתעקש שלא למחוק חלק מהחוב של החברות של דנקנר , שהיו הולכות בעקבות זאת לפירוק והבנק לא היה רואה שקל , מכל 450 מיליון שחייב לבנק , או היית מוותר על 150 מיליון ( כפי שהוסכם בפועל עפ"י הפירסומים), ומקבל לשיעורין את יתרת ה 300 מיליון ש"ח ? נו , קלינסקי , בתור "שותף לבעלות" , מה היית מורה למנהל הבנק שלך לעשות , מתוך שתי האופציות ?. קלינסקי טוב בסיסמאות , אבל בפועל , לא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב הצחקת אותי
  שלום וצדק   18/04/13 10:06
החוב הוא לא רק לבנק לאומי. יש חובות לבנק דיסקונט, לבנק פועלים ולבנק מזרחי. נוחי דנקנר קיבל כספים בשם חברות רבות בתוך בניין הקלפים של חברות שבנה. אבל שלמה המגיב , אם היה בעל חנות מכולת , לא היה זוכה ליחס כזה. תיתן בטוחות חדשות לפירעון של חלק זעיר מהחוב ואת היתרה אנחנו מוחקים לך. אם אתה שלמה המגיב בחרת במציאות הנפשעת , בה מתנהל נוחי דנקנר, בה מתנהל קפיטליזם חזירי , לראות בקלינסקי את הבעיה, שיבושם לטעמך. אני הייתי מקיא ממה שערב לחכך, ממה שטעים לחכך.
כתוב תגובה ל- שלום וצדק
ניהול בנק נוסח "שלום וצדק"
  שלמה המגיב   18/04/13 12:32
א. - החוב של חברת גנדן לבנק לאומי בלבד 450 מיליון ש"ח. ב. -תפקיד מנהל בנק הינו למזער הפסדים (חובות מסופקים) , ולא "להשוות יחסים בין לקוחות" שאינם שווים מלכתחילה , באשר גובה ההלואה לטייקון שנותן ביטחונות במיליארדים והבנק מרוויח הרבה כסף מהריבית של ההלואה הגדולה הזו , אינו דומה בכלל לגובה ההלואה לבעל מכולת שנותן ביטחונות באלפי שקלים והרווח של הבנק בהלואה זו , קטן ולא משמעותי. . מטרת בנק הינו "לעשות כסף" ולא "לחפש שלום וצדק" מטופש "והשוואות" אידיוטיות ולא כלכליות בין לקוחות שאינם שווים בנתוני העיסקאות. הבנק הוא עסק פרטי שנועד להרוויח (או לצמצם הפסדים), ואינו אמור לסמל "שיוויון" או "צדק" נוסח הכלכלה הסובייטית של רוסיה הסטאלינסטית , שקלינסקי ואתה מתגעגעים אליה ול "צדק" והיעילות שלה. אין אדם נורמלי , שכבעל בנק פרטי מסחרי , יאמץ את "השוויון והצדק" המגוחכים של קלינסקי ומגיבים נוספים, בעת הצורך לגבות חובות של לקוחות.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  שלמל'ה   18/04/13 15:06
שמע, שלמל'ה המגיב, אתה סניגור חלש, חלשלוש, סניגור כושל לשיטה של קפיטאליזם חזירי.
המשנה הכלכלית שפרסת כאן היא יותר ממגוחבת. טוב שלפחות בבנק ישראל ישנם אנשים שרחוקים מהגישה שלך.
ועכשין הבנתי איך נראה איש ימין.
אתה, מר מגיב, הוספת מנה של גיחוך לפרצוף של ימין המגן בחרוף נפש על תעלולי הבניין שבנה נוחי דנקנר , בניין שמתמוטט.
כתוב תגובה ל- שלמל'ה
אני "מגן" על דנקנר ?
  שלמה המגיב   18/04/13 19:33
אין לי שום עניין עם דנקנר ולא אזיל דמעה , אם ישאר חסר כל ויגור בצריף ,אך אני נגד המיתקפה הפופוליסטית והרדודה , של חובבנים שאינם מבינים מהחיים שלהם ב א-ב בכלכלה , כנגד בנק לאומי והדרך שבחר למזער את הפסדיו מול דנקנר. בנק ישראל אינו "רחוק" מהגישה שלי ולא "ימנע" מבנק לאומי לנסות לגבות חובותיו או חלק מהם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב.
  שולה ..   18/04/13 15:43
טוב שיש בן אדם אחד בבנק ישראל שחושב לא בדיוק כמו שלמה המגיב.
טוב שלאותו בן אדם בבנק ישראל , שסבור אחרת משלמה המגיב, יש זכות פעולה.
טוב ששלמה המגיב הוא לא בעל זכות החלטה בבנק ישראל, אלא בעל זכות נביחה במדור מגיבים באתר חדשות מחלקה ראשונה.
כתוב תגובה ל- שולה ..
בוז גדול לשלמה המגיב.
  צדק צדק ושלום   18/04/13 19:07
שלמה המגיב מתייצב בקנאות תומכת במהלכים של בנק לאומי, המפקיר מליוני שקלים לחמדנות הקפיטאליסטית של נוחי דנקנר, שלא היה מי שיעצור אותה . אבל חובות של פשוטי עם שחובם הוא בסדר גודל של פרומילי פרומיל מהחב של דנקנר ייתקלו במערכת משפטית דורסנית שיפעיל אותה אותו בנק לאומי או כל בנק אחר, שעורך תספורות לדנקנר.
כתוב תגובה ל- צדק צדק ושלום
5
איתן, אתה צודק באופן מוחלט
  עידןסובול   18/04/13 01:35
הבלונים הקפיטליסטיים התנפחו והתנפחו והתנפחו לגדלים עצומים על חשבון הקופה הציבורית, ולא ברור למי לא היה ברור שבסופו של אחד הימים או הלילות הם יתפוצצו זה אחר זה.
 הם רצו יותר ויותר ויותר ויותר ויותר ויותר
כתוב תגובה ל- עידןסובול
6
איתן, התמד במאמרים חברתיים.
  צדק ושלום   18/04/13 18:58
כתוב תגובה ל- צדק ושלום
והתמד בשירים
  עידןסובול   20/04/13 16:59
עד מאה ועשרים!
כתוב תגובה ל- עידןסובול
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il