w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
אחד מפיגועי הטרור הקשים והטראומטיים בתולדות המדינה    המחבלים ריכזו את התלמידים באחת הכיתות בקומה הראשונה    היו בידיהם כ-85 תלמידים ותלמידות, שתי חובשות ושני מורים
צבי גיל
צבי גיל
אם אנו זקוקים לסימן בכוחו של הפרט - בא 7 באוקטובר והוכיח לנו כי באין שלטון מרכזי להתמודד עם הטרגדיה ומה שבא אחריה
רון בריימן
רון בריימן
אחרי שמונה חודשי מלחמה חזרה ישראל לסורה, ושבה להיות מדינת הגמדים    אחרי שמונה חודשי מלחמה אין לאיים בפרישה מהממשלה ובפירוקה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
הנשיא האמריקני מודע היטב לנסיבות הפוליטיות המורכבות והרגישות בישראל, ובפרט לאילוצים הרובצים על ראש הממשלה בהתייחס לסוגיית המשך המלחמה מול חמאס ברצועת עזה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חזרתי לספרה של זהרה לביטוב
מאת: איתן קלינסקי  |  22/07/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למען ארצנו ולמען אומתנו
  איריס כהן   22/07/13 10:28
טוב יהיה אם אנשים כמו קלינסקי יפסיקו לנהל את הענינים ! קלינסקי אתה איש צבוע ושקרן אין לך באמת אהבת הארץ או אהבת צדק ושלום !! אני מקווה שכל שאיפותייך למסירת שטחי ארצנו היפה -התנפצו אל קיר המצלבה של שלטון רומי -קרי -הרשעה - ויחד התנפצו וכעשן יכלו -כמטוסה של זוהרה המסכנה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יש כאן מגיבה שהדיבוק המשיחי
  ארנון לוין   22/07/13 14:08
יש כאן מגיבה , שהדיבוק המשיחי מנחה אותה . היא סכנה לציבור.
כתוב תגובה ל- ארנון לוין
2
טוב-לא לבגוד בארצנו !!!
  איריס כהן   22/07/13 10:38
טוב לשמור על ארצנו ולא לשאוף לתת אותה לעם זר !! טוב לא למכור את ארצי במשאלי עם מובסים-עם שהובס וסומם -שישים שנות - על ידי אנשים מובסים שפרצו לכאן מערבות רוסיה ופולניה -אנשים ללא החזון הנכון - שעכשיו כאשר הגיעו למבוי סתום -חושבים - שטוב למסור את ארצנו לאוייב -זה הכי טוב וזה מה שיביא שלום - אנשים מובסים ומסכנים -שאפילו את לקחי אוסלו רק מלפני שנים ספורות -לא מפנימים -וכעובדי עבודה זרה -המתעלמים מהאכזבה מאלילם השקרי - ממשיכים לזעוק ולשאוג -שלום שלום - אחוזי טרוף - מתעקשים להוביל עם שלם לתבוסה - אך לא ניתן לכם ארורים - כאריה נמשיך לשאוג מולכם - אתם צלם ושקר -לא נשמע לכם - דרככם לא דרכנו - חזונכם לא חזוננו - ומשמים ישמע אלוהים שוועתנו ויושיענו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
בשם מי את מדברת?
  לאיריס העכו״ם   22/07/13 16:21
חוץ מכמה רוצחים מופרעים ועוד כמה תמהוניים מבולבלים, איש לא היה מסמיך אותך אפילו לדבר בשם המלפפונים החמוצים במדף של המכולת ביהופיץ.
כתוב תגובה ל- לאיריס העכו״ם
בעד ארצנו איריס לאישפוז
  ווב לאשפז את   22/07/13 20:12
כתוב תגובה ל- ווב לאשפז את
לכל המגיבים- אנ"ש
  משפחת קלינסקי   22/07/13 22:14
אנחנו מבקשים מכל אנ"ש - נא לא לרדת לרמה נמוכה ולדבר בסיסמאות מתלהמות - אנו מבקשים שתגיבו לעניין כדי שלא יגידו שאין לנו תשובות טובות - לא חייבים להגיב תמיד ובטוח שלא על חמוצים ומלפפונים - זה נשמע לא טוב !!!
כתוב תגובה ל- משפחת קלינסקי
למשפחת סימפסון, לא מצפים מכם
  מגיב ותיק   23/07/13 03:11
כלל וכלל לתשובות טובות.
ההזיות והטרלול כל כך בולטים בכתיבתכם ובכתיבה של אנ"ש-כם, עד כי אין לנו שום מקום לשאלות...
הכל ברור.
רק לנוד לכם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
" לא תסורו ימין ושמאל "
  איריס כהן   22/07/13 11:30
לא לימין לאומני שחצן -ולא לשמאל תבוסתן ושקרן !! הקשיבו לדברי אדון הנביאים -משה רבינו - שגם המוסלמים מאמינים בו - משה שהתחנן להכנס לארץ ולא זכה - הזהיר אותנו גם מפני הימין וגם מפני השמאל וציווה פרשת ואתחנן " ושמרתם לעשות כאשר ציווה ה' אלהיכם אתכם ,לא תסורו ימין ושמאל ,בכל הדרך אשר ציווה ה' אלהיכם אתכם תלכו למען תחיון וטוב לכם והארכתם ימים בארץ אשר תירשון !! כלומר ישנה התניה מפורשת של ירושת הארץ בקיום המצוות -אך מנהיגי השחץ והשקר גם ימין וגם שמאל -גם מסיתים את העם נגד התורה וגם רוצים למסור את הארץ - במשאל עם - כאילו שיש לנו זכות מוחלטת על הארץ - וזה האסון והטרגדיה של ימנו מנהיגי שקר - תעלולים ונערים - שולטים בנו - זדים ומינים מרימים ראש - והיכן משה רבינו ??? - שיכנס לארץ ויושיענו !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
4
הזיות
  מגיב ותיק   22/07/13 11:51
איתן מהשמאל הישראלי הקיצוני מהאגף המטורלל, תולה תקוות בפלסטינים, שכמעט כל הנהגתם הביעה בחדרי חדרים את מחויבותה הנחרצת לחזון של פלסטין מהירדן ועד לים בעתיד. וגם את המדינה הפלשתינית ברצועה הוא שכח. הזיות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב הותיק מגחך את עצמו.
  המגיב הותיק ....   22/07/13 14:17
ביבי עומד להוכיח שרק הימין יכול.
רק בגין מהימין עשה שלום עם מצרים.
רק ביבי מהימין יעשה שלום עם הפלשתינאים למרות שיש מעליו גיבנת של מטורללים נוסח המגיב , שהוא יותר מדי ותיק בתגובות אוויליות.
כתוב תגובה ל- המגיב הותיק ....
צפירת ארגעה...
  מגיב ותיק   22/07/13 17:41
1. עם המצרים אין שלום, ישנו מצב של הפסקת אש שלא ברור עד מתי תמשך, רק מנותק כמוך שלא מזהה את התהליכים המקצינים אצל שכנינו מסוגל לדבר על שלום.
2. ביבי לא יעשה שלום עם הפלשתינאים, כמו שכל קודמיו לא עשו, וזאת מהסיבה הפשוטה כי פני הפלשתינאים אינו לשלום, הם לא רוצים מדינה לצד מדינת ישראל אלא מדינה במקום מדינת ישראל, אם גם את זה לא הבנת (וכנראה שלא הבנת) אכן אתה שייך לזן השמאלי המטורלל.
לאחר ניסיון אוסלו ונטישת חבל קטיף ולאור הצהרות ראשי הפלשתינאים בביתם פנימה, צריך להיות מטורף גמור עם דיפלומה על הקיר כדי לתת לחמס, לאלקעידה ולחיזבללה לשבת על ההרים החולשים על לב הארץ ולהפוך את כל מדינת ישראל לחוטף עזה.
ועדיין לא פתרת את עניין ה"שלום" עם מדינת החמס ברצועה.
בקיצור, הזיות וטיפשות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הלגו של המגיב הותיק נפל
  מגיבה לא ותיקה   22/07/13 16:34
המגיב הותיק בנה לגו מאבנים של לגו, שאין כאן עם אחר שצריך לחלוק איתו את הארץ.
והנה קם איזה ביבי אחד שאומר, יש כאן עם . אני מוכן להכיר בקיומו .
יש לי תנאים של ביטחון, של ערבויות , של גבולות....ועל זה עומדים עכשיו לדבר. ייתכן שבשביל מתן אימון בעת המשא ומתן ישוחררו כחמישים ששים אסירים... ואז המגיב הותיק יעזוב את המערכה עם איתן קלינסקי , שהוא בחזקת נמלה, ויתחיל לקלל את הפיל - את ביבי נתניהו.

תתכוננו למנות של ארס מאיריס, ומקינוח של ארס ממגיב ותיק באיוולתו.
כתוב תגובה ל- מגיבה לא ותיקה
צפירת ארגעה_2...
  מגיב ותיק   22/07/13 17:53
שקלתי אם בכלל להגיב על תגובה כל כך מטופשת, אבל מכיוון שאני כותב עבור אחרים ולא עבור המגיבה כאן, פטור בלא כלום אי אפשר.
1. לי לא נפלו שום אבני לגו, מהטעם הפשוט כי לא בביבי תלוי עניין השלום (למרות שכל הצהרותיו הם עם תנאים שהפלשתינאים לא יקבלו כמו העניין הבסיסי של הכרה במדינת ישראל כמדינת הלאום היהודי, לכן ייתכן כי הצהרותיו של ביבי (הדגש על ייתכן) מצהיר הצהרות שירחיקו ממנו את הלחץ ורק הזויים כמו המגיבה נופלים בפח זה.
אבל יותר מזה, איפה הפלשתינאים, איפה הצהרותיהם על זכות השיבה, אפה החינוך שהם נותנים לדרדקיהם מגיל אפס על חזרה ליפו, עכו וטבאריה ?
מומלץ להכנס לאתר למודיעין וטרור ולקרוא על מה מחנכים הפלשתינאים את עמם.
הנרטיב הפלשתינאי גורס כי ב-48 הם גורשו מפלשתין ורק לאחר עזרתם (זכות השיבה) בכלל אפשר לדבר על שלום.
ושימי לב, על המדינת החמס בעזה עדיין לא דברנו מה הפתרון שלך עבורם ?

אז תמשיכי מגיבה הזוייה ותמימה לחלום חלומות באספמיא, אני מקווה כי נפגש כאן עוד הרבה בעתיד ואז נוכל לבחון למי נפלו אבני הלגו...

אגב, חסכתי כעת מעצמי להביא לך עשרות קטעי וידאו מטלביזית הראשות הפלשתינאית המראים על מה הם מחנכים את עמם, זה חומר מצויין להזויים מביננו, ממליץ לך להכנס ליו טיוב ולחפש תחת הכותרת טלויזית הרשות - יש שם חומר נחמד עבורך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין בסיס להסכם עם הפלשתינאים
  איריס כהן   22/07/13 22:27
1 אין עם כזה- הוא נוצר כאנתיתזה ללאום הציוני 2 אין ארץ כזאת פלשתין - יש ארץ ישראל השומרון ויהודה - מהים ועד לפרת ! 3 הם כלל לא רוצים מדינה - ואנחנו לא יכולים לתת להם גם לו רצו - כי הארץ הזאת שייכת לבורא עולם שהבטיח לנו בתנאים ! 4 לא מדובר במדינה שכנה לנו אלא בערבים החיים בארצנו לצידנו - בהר הבית שלנו בירושלים שלנו - זה לא היה אמור להיות כך - הם לא היו אמורים כלל להפוך לעם ולחיות כאן יחד איתנו 5 רק ה' ומשיחו - יוכלו לפתור את המצ"ב הנ"ל !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יש בסיס להסכם לחיים
  הסכם שלום   23/07/13 08:54
יש בסיס להסכם בין עם ישראל ובין העם הפלשתינאי.

ביבי, תוכיח שהימין יכול להביא חיים לשני העמים החיים כאן.
כתוב תגובה ל- הסכם שלום
5
אם ביבי נכשל איריס צוהלת
  ארנון ת   22/07/13 16:23
ואנחנו עם ישראל נתפלל שביבי יצליח.
חבל שבתוכנו ישנם כאלו, שישמחו כי הוא נכשל.
והשפויים בשני המחנות נעזור לביבי ,שהוא יצליח להביא שלום לאיזור ,שיותר ממאה שנה נשמ8ות טהורות כמו זוהרה לביטןב עולות כקורבן אדם במזבחות השנאה והמלחמה, שחייבת להיפסקק
כתוב תגובה ל- ארנון ת
ארנון ת
  י.ש   22/07/13 19:25
"ארנון לוין","המגיב הותיק...","מגיבה לא ותיקה". תורנות ליקוק השת של קלינסקי בידך היום... "כל הכבוד".....מעניין האם אתה בן משפחה של המלוקק או שאתה סתם קומוניסט מתוסכל....בעצם זה מעניין את התחת שלי.... קלינסקי אתה איש נקלה....על מעריצך אני מרחם...
כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש אתה אדם נאלח.
  שונא את י.ש   23/07/13 15:57
י.ש אתה אדם נאלח. אתה הוא למעשה המגיב הותיק וגם איריס. אתה-אתם נאלח-נאלחים.
כתוב תגובה ל- שונא את י.ש
לשונא...
  י.ש   23/07/13 22:12
בנוסף לאחריותך ליקוק השת של התרח הצבוע,אתה מוסיף מימד נוסף "לעדת השרופים"....שנאה עיוורת...מאחל לך שלא תפסיק לשנוא כל עוד אתה נושם...חבורת ליברלים עאלק...
כתוב תגובה ל- י.ש
6
הו ארצי מולדתי,מי שלא מוכן
  פלא יועץ   22/07/13 16:44
להקריב את נפשו למען מולדתו,אינו ראוי אף לחיות בה.איש אינו חפץ במלחמות ומות,אך יש ערכים שהם גדולים ונאצלים מחיי הפרט היחיד.ביהדות קוראים לכך למות על קידוש השם.ומשום שא"י,תורת ישראל,עם ישראל והקב"ה,חד הוא,לא השכל האנושי העקום יכול להחליט ולקבוע מתוך אפיקורסות מהו שנכון לעשותו ומה הוא שאינו נכון.עם חפץ חיים המכיר בכך,מבין כי המשמעות הנעלה של חיי היחיד היא למען אחדות כלל ישראל.ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מן הזדים הישמעאלים,עוזריהם הצבועים מבני אדום, ותומכיהם עלובי הנפש מהמינים והערב רב.אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
הכי מצחיק זו אירוניה הסטורית.
  ליועץ הרועץ.   22/07/13 17:35
כנגד מי יוצאים אתה ושאר הימין המטורף והמשיחי? כנגד ממשלת הימין של נתניהו/ליברמן/בנט. אתם בחרתם בהם והיום אתם קוראים לאלוהים שיושיע אתכם מעצמכם. מצחיק? קורע מצחוק. אתם ההצגה הכי טובה בעיר.
כתוב תגובה ל- ליועץ הרועץ.
השפיות תנצח את הפאשיזים
  ויויה לה   22/07/13 19:23
השפיות תנצח את הפאשיזם היודי ואת הפטאמטיות של יהודים משיחים
כתוב תגובה ל- ויויה לה
נו שויין...סיסמאות כאלה
  מגיב ותיק   22/07/13 20:55
מזכירות לי את הדמגוגיה האדומה של פעם : לציונות לסוציאליזם ולאחוות עמים...
מכל זה לא נשאר כלום אלא רק שוליים שמאלניים קיצוניים סהרוריים והזויים ובעיקר אנטי ציוניים.
כל כך מתאים לכם המנטרות החלולות הללו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
מדינה פלשתינאית קום תקום
  g. m   22/07/13 18:36
גם אם ישנם מכשולים בדמות קנאים יהודים וקנאים פלשתינאים. כל המגיבים הפאנטיים יהודים וערבים יאכלו את הכובע.

ביבי , ההיסטוריה תוקיר לך טובה, ותרשום לך דף מפואר של מדינאי גדול.

לך ביבי, ההסטוריה של המזרח התיכון תרשום אותה בדפיה כגיבור הירואי של החיים0.
כתוב תגובה ל- g. m
אנחנו יודעים שזאת המטרה - ולא
  איריס כהן   22/07/13 21:30
אמצעי בכדי להשיג שלום - הרי אתם יודעים שמדינה כזאת לא תביא את השלום המיוחל ! אם כך מדוע אתם מתעקשים ? על כך אמשול לכם משל : רצה הנחש לחצות את הנהר - ולא יכול כי אינו יודע לשחות - ביקש הנחש מהברווז להעבירו על גבו - צחק הברווז ואמר- וכי טיפש אני - הרי ברגע שאעשה זאת תקיש אותי בלב הנהר ואמות - פנה הנחש להגיונו של הברווז וטען - ואם אתה תמות הרי גם אני אטבע ואמות ! - ראה הברווז כי אכן צודק הנחש והסכים למשימה - קפץ הנחש על גב הברווז והחלו לחצות את הנהר- באמצע הדרך הקיש הנחש את הברווס המסכן - בפירפוריו האחרונים שאל הברווז את הנחש - אבל למה , הרי גם אתה תמות ??? - הסתכל הנחש על הברווז כשהוא טובע - ואמר - מה אני יכול לעשות - הרי אני נחש...נחש...-לא יכול אחרת ..... !! כך גם נחשי השמאל שלנו - למרות שגם הם חלק מהמדינה וחיים כאן - הם מוכנים להסתכן במותם העיקר להביא לחורבן המדינה וההתנחלויות !! אבל באלוקים יהבנו שהפעם תהיה הפרדה בין עובד ה' לאשר לא עבדו! ר להביא לחורבנה
כתוב תגובה ל- איריס כהן
"עם עליית האיסלאם השיעי
  פלא יועץ   22/07/13 22:03
הקיצוני מבית מדרשו של חומייני,עלתה הדרישה להחזיר את חוקיו של עבאס הראשוןוהמג'ליס העביר חוק המחייב את היהודים לענוד טלאי צהוב בתשמ"ד,אלא שהאייטולות חששו מלחץ בינלאומי,וביטלו את החוק.-הערצה האירנית העיוורת לפיהרר הנאצי הובילה להפיכתה של טהרן למרכז הפעילות של המודיעין הגרמני במרחבי המזרח התיכון.בין אנשי הגסטאפו שבלטו בפעילותם במקום היה פריץ גרובה,נציגו האישי של היטלר במזה"ת ומי שהבטיח לערבים הקמת מדינת ענק שתשתרע ממרוקו ועד איראן.תוכנית ההשתלטות והשמדת יהודי א"י לא נשארה במגירה אלא ירדה לפסים מבצעיים. היטלר הבטיח לערבים נפט מעירק תמורת השתתפותם הפעילה ברצח יהודים באירופה ובמזה"ת,ונתן הבטחתו למופתי להקמת מדינה פלסתינאצית בא"י.מסיבה זו ניסו הנאצים בעירק לחולל הפיכה אך זו נכשלה והקושרים נימלטו לאיראן וזאת לאחר שערכו טבח אכזרי ביהודי בגדד [הפרהוד].בשנת 2005 אמר האייטולה נורי המדאני: "יש להילחם ביהודים עד להכנעתם והשמדתם בכדי שיכונו התנאים לבואו של האימאם הניסתר.ולשם כך מותר אף להשתמש בנשק גרעיני."-במדרש האותיות מסביר ר' עקיבא: ע-מפני מה צורת האות כרוע ורבוץ ואינו זקוף? מפני שזה הוא עשו הרשע,שיצאו ממנו טרסיים ופרסיים ומלכות אדום.ועתיד ליפול תחת רגליהן של ישראל שנאמר:"והיה בית יעקב אש ובית יוסף להבה ובית עשו לקש ודלקו בהם ואכלום ולא יהיה שריד לבית עשו כי ה' דבר... ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשו והיתה לה' המלוכה." [עובדיה].-"וזכרת את ה' א-להיך כי הוא הנתן לך כח לעשות חיל." [הרב דוד שלם-"מנגינת האופל"]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
פראייר מי שמשלם לך עבור הייעוץ
  ליועץ הרועץ   23/07/13 10:22
פריץ גרובה לא היה קשור לאיראן, או לשיעים בכלל, אלא היה השגריר הגרמני בעיראק הסונית וישב בבגדד.
כתוב תגובה ל- ליועץ הרועץ
פריץ קונרד פרדיננד גרובה-מזרחן
  פלא יועץ   23/07/13 11:19
ודיפלומט גרמני,הזכור בשל התפקידים אשר מילא בשליחות גרמניה הנאצית במזרח התיכון בשנים שבין שתי מלחמות העולם ובמלחמת העולם השניה.גרובה זכור במיוחד בשל השפעתו על מרד ראשיד עלי אל-כילאני וההסתה האנטישמית הפרועה שקדמה למרד,ואשר הביאה לפרהוד אשר בו נהרגו כ-179 יהודים.בשל שיתוף הפעולה שלו עם גנרל ה-ס.ס. המופתי הירושלמי אל חוסייני בתקופת המרד ולאחריו. הוא היה זה אשר תרגם את "מיין קאמפ" של היטלר לערבית,פעל להברחת נשק לפורעים הפלסתינאצים בפרעות 36-39,משנת 42 מונה גרובה לאחראי על כל עינייני המזרח התיכון במשרד החוץ הגרמני ושימש כחונכו של המופתי הירושלמי בברלין.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
אתה מקשיב בשיעור, וזה טוב.
  ליועץ הרועץ.   23/07/13 11:49
בהודעה קודמת כתבת: "עם עליית האיסלאם השיעי הקיצוני, מבית מדרשו של חומייני,עלתה הדרישה להחזיר את חוקיו של עבאס הראשוןוהמג'ליס העביר חוק המחייב את היהודים לענוד טלאי צהוב בתשמ"ד,אלא שהאייטולות חששו מלחץ בינלאומי,וביטלו את החוק.-הערצה האירנית העיוורת לפיהרר הנאצי הובילה להפיכתה של טהרן למרכז הפעילות של המודיעין הגרמני במרחבי המזרח התיכון.בין אנשי הגסטאפו שבלטו בפעילותם במקום היה פריץ גרובה,נציגו האישי של היטלר במזה"ת ומי שהבטיח לערבים הקמת מדינת ענק שתשתרע ממרוקו ועד איראן"

הסברתי לך שכל מה שכתבת בהודעה הנ"ל חסר שחר, ועכשיו תיקנת את עצמך. זה יפה.

הבעיה היא, שאתה לא באמת יודע הסטוריה, אלא מסתמך על הויקיפדיה, שהיא משענת קנה רצוץ. לכן גם ההודעה החדשה לא ממש נכונה. מי שכותב על מעורבות של גרובה בפרהוד הם אנשי ימין הזוי שונאי איסלאם מסוגה כמו רבקה שפק ליסט. זאת זכותם לכתוב זאת, והרשת סובלת גם את זה, אבל אין ראיות לקשר כזה.
כתוב תגובה ל- ליועץ הרועץ.
ראשית כתבתי על מי הסתמכתי
  פלא יועץ   23/07/13 17:22
בדברי.שנית כתוב במפורש כי גרובה ישב בעירק אך הסתובב הרבה בכל רחבי המזרח התיכון.שלישית משת 42 הוא שימש כאחראי על כל ענייני המזרח התיכון במשרד החוץ הגרמני.ורביעית יש לך בעיה חמורה של הבנת הנקרא ועיוות הכתוב,יתכן שהינך דיסלקטי אשר אינו יודע לעשות את ההקשרים הנכונים.וחמישית הנני דובר גרמנית וראיתי תכנית של הטלביזיה הגרמנית שעסקה בנושא.ולבסוף:"מצוה גדולה לפרסם את החנפים.כדי שלא ילמדו ממעשיהם והוא הצלה משקרותם ומחניפותם ומדעתויהם הנפסדות כנודע."[האר"י הקדוש]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
אתה נציג הימיןהמטומטם והבוור
  ליועץ הטיפש   23/07/13 12:02
קודם שלחת את גרובה לאיראן, כאשר הוא ישב בכלל בעיראק. עכשיו אתה קושר אותו למרד הגדול (איזה פרעות בראש שלך? זה היה מרד נגד הקולוניאליזם הציוני/אנגלי), כאשר הוא בכלל סירב לסייע למרד הזה. אתה דוגמא אופיינית לימין המטומטם והבור שמתגאה בבורותו.
כתוב תגובה ל- ליועץ הטיפש
כאשר אין לערבי תשובה הוא מאבד
  פלא יועץ   23/07/13 16:59
את עשתונותיו ומעט הבינה שנותרה בקודקודו הדלוח ומשתלח במיטב מסורת השקר הישמעאלית,החושבת שבאם הם יתלהמו ויצעקו יותר חזק אז הם גם יותר צודקים,ולא היא,הם רק מתגלים בטיפשותם כי רבה מיני ים. לא יעזור לכם נאלחים בזויים סוף השקר להימוג כמו שהחושך נעלם בעלות החמה.ואם האפלה הנעלמת תימוגו אף אתם ושקריכם הרבים מספור.וכותב חוקר ההיסטוריה של האיסלאם ברנארד לואי כך:"איש המערב אינו משיג כי בניאדם רבים כ"כ נהרגים על חילוקי הדעות דתיים בלבד,והדבר משתקף בקוצר יכולתם של מדינאים,אנשי תקשורת,וחוקרים כאחד,לעמוד על חשיבות הגורם הדתי בענייני העולם המוסלמי..עם ברצוננו להבין דבר כלשהו מן המתרחש בעולם המוסלמי כיום וממה שהתרחש בעבר,עלינו לזכור שני דברים חיוניים:אחד הוא האוניברסליות של הדת בחיי העמים המוסלמים כולם,והאחר הוא מרכזיותה בתרבותם."נמצא שעיקר שורשה ומהותה של מלכות ישמעאל,הינה אמונה חזקה המשמשת להם כאמצעי למילוי רצונם-היינו,השתלטות חסרת גבולות ומעצורים.מתוך שורש רןחני זה ותפיסת עולם מעוותת זו לא פלא אם יוצאים המוני מתאבדים בדמות "פצצות מהלכות".-ומוסיף הזוהר הקדוש:"ועתידים בני ישמעאל,לשלוט בארץ הקדושה זמן רב בשעה שהיא ריקה מכל,כמו שהמילה שלהם היא ריקה ובלי שלימות.והם יעכבו את בני ישראל לשוב למקומם עד שתושלם הזכות ההיא של בני ישמעאל."[1300 שנה, מאה שנה כנגד כל שנה עד שעבר ישמעאל ברית.]-ז.א. מאמצע המאה השביעית למניינם את נכבשה א"י,חלפו כבר יותר מ-1300 שנה והזמן שניתן להם חלף וזמנם בא"י אזל.ובקרוב נזכה לישועה שלימה מן הזדים הישמעאלים, מעוזריהם הצבועים מבני אדום ומתומכיהם הנאלחים מהערב רב החי בקרבנו לרעתו.אמן כן יהי רצון.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
ההוא חשף את טיפשותך ובורותך.
  בלה בלה בלה   23/07/13 18:15
במקום לשתוק, שפכת עוד מפל של שטויות והראית, שאתה אפילו מטומטם עוד יותר. תנחומי.
כתוב תגובה ל- בלה בלה בלה
אכן כל יכולת החשיבה של השמאל
  פלא יועץ   24/07/13 07:30
האוטו אנטישמי בצירוף הזדים הישמעאלים האהבלים מסתכם ב-בלה, בלה,בלה. האידיוט לא הביא אף לא אסמכתא ועובדה אחת הסותרת את אשר הבאתי,וכרגיל בהתאם למשנתכם השטחית והרדודה,חוץ מהכפשה פשוט -נאדה.לא כלום.-"בעקבותא דמשיחא האחרונים תגדל המידה של כפיות טובה ושילום רעה תחת טובה באופן של היתה כמוה מבריאת העולם.ההזדווגות של עשו וישמעאל ע"י ארמילוס שרו של הערב רב, יכולה להחריב את ישראל ואת העולם כולו ר"ל.ובזה עיקר עבודתנו ומלחמתנו אנו בעת הזו-לשבר ולמגר את כח הערב רב מישראל.הע"ר הינו שונאנו הגדול ביותר,והוא המפריד בין שני המשיחין.קליפת הע"ר פועלת רק בדרך של אחיזת עיניים ובעקיפין,לכן המלחמה בע"ר היא הכי קשה ומרה,ועלינו להתגבר בכל שארית כוחנו במלחמה זו. וכל מי שאינו נוטל בפועל חלק במלחמה זו נגד הע"ר,נעשה ממילא שותף לקליפת הע"ר,ומטב לו שלא נברא כלל." [הגר"א מוילנה-קול התור]-"אך את האמת אי אפשר לשנות ע"י כך שמתעלמים ממנה ומגיע זמן שהיא מתגלה ובאם לא מוכנים לכך היא כואבת במיוחד." [הראי"ה קוק]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
מי בכלל קורא את כל הגבב הזה?
  תשפוכת הבלים.   24/07/13 09:28
כתוב תגובה ל- תשפוכת הבלים.
אכן כל בינתו השטחית והנבובה של
  פלא יועץ   24/07/13 08:27
השמאל האוטו אנטישמי ושל הישמעאלי חסר הדעת והידע,מסתכמת במילים-בלה,בלה בלה.האידיוט הישמעאלי לא הביא אף לא אסמכתא ועובדה אחת הסותרת את הנאמר בדברי,וחוץ מהשתלחות שקרית וחסרת רסן הוא לא תרם מאומה לדיון ולקידום האמת בעולם.-"אך את האמת אי אפשר לשנות ע"י שמתעלמים ממנה ומגיע זמן שהיא צפה ועולה ומתגלה,ואם לא מוכנים לכך היא כואבת במיוחד." [הראי"ה קוק] - "ויש עזות רעה אשר עליו אמר התנא עז פנים לגיהנום ואמרו רז"ל כל מי שאין בו בושת פנים בידוע שלא עמדו אבותיו בהר סיני ונשמתו באה מאנשי הערב רב,שאחד משלושה סימנים אשר יש בישראל שהם ביישנים ועתה בעוונותינו רבו עזי הפנים שבדור." [הרב א.פאפו-הפלא יועץ]-"וכל מה שאדם דבוק יותר באהבת ישראל יותר דבוק בקומת כללות הקדושה העליונה.. לכן אבקש ואתחנן לכל הפחות מאחיי,השמרו לכם מדבר על ישראל, או לעשות פירוד בין ישראל בעולם ח"ו,אם לא על אלו שכתוב בהם בתהלים קלט,"הלא משנאיך ה' אשנא,ובתקוממיך אתקוטט",המסיתים והמדיחים ישמרנו ה' מהם ומהמונם."[ר' א.ראטה-שומר אמונים]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
8
גם בלי ביבי פלשתין תקום
  פלשתין   22/07/13 21:02
כתוב תגובה ל- פלשתין
9
שר ברש"פ כל הסכם עם ישראל
  מגיב ותיק   23/07/13 00:29
הוא הסכם הונאה (חודייבה)

לכל המטורללים, נא לעיין בקטע הוידאו הבא

אבל מה אפשר לדרוש מחבורת הזויים שמתמחה בהונאה עצמית והזייות ?
כלום.

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למטורלל בשם מגיב ותיק
  סולד מהותיק   23/07/13 16:12
מטורלל מפנה את השפויים .
לך ותתקיף את בנימין נתניהו שמוכן להכיר במדינה פלשתינאית לצד מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- סולד מהותיק
מוחמד נביא בדיוק כמו שקלינסקי
  איריס כהן   23/07/13 16:50
נביא ! איזה נביא ?? שטויות !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
הרבה יותר מאמינים בנביא מוחמד
  לאיריס האבודה   23/07/13 17:26
מאשר בנביאי היהדות. כמי שלא מאמין בכלל, אני מכבד את אמונותיהם של כולם. אותך, להבדיל, אין סיבה לכבד הואיל, שמהודעותייך הנתעבות עולה, שאפילו לא מכבדת את עצמך.  
כתוב תגובה ל- לאיריס האבודה
בגלל שאינך מאמין בכלל
  איריס כהן   23/07/13 20:04
לא אכפת לך בעצם לקבל ולכבד את הכל - חוץ מהיהדות כמובן !! אבל מי שמאמין שיש אלוהים ויש אמת - לעולם לא יוכל לקבל ולכבד את השקר !! מוחמד אינו נביא - יש הגדרה ברורה לנבואה - ומה לעשות הוא לא מתאים להגדרות - ואין כאן שום עניין של כבוד גם אמירתך האינפאנטילית שהרבה יותר אנשים מאמינים בו כנביא ולא בנביאי האמת - מעידה על כסילותך וחוסר הבנתך בהתנהלות העולם - האמת לא חייבת להינשא על ידי הרוב - דווקא בעלמא דשקרא אנו רואים שרוב בני האדם חיים בשקר ובאמונות של עבודה זרה - אז להגיד שבשל היותם רוב האמת עימם?? - שטות גמורה - תגובתך מעידה גם על שורש הטרגדיה והסכסוך - אנשים לא מאמינים שהקימו שלטון ומנסים לעשות שלום בין המאמינים על בסיס של שקר - האחווה הדמוקרטיה והשוויון - אבל רק לא על בסיס האמת - ולכן אין שלום !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לשלול אמונת הזולת זה חילול השם
  לכופרת הטיפשה   23/07/13 21:33
ולשלול אותה בטענה שהיא שקרית, זה גם טיפשות. זה לא סוד שחלק נכבד מ״המאמינים״ הם לא יותר משוטים שנאחזים בדת כגלגל הצלה כדי שתשמש אותם כתחליף לשכל שאין להם. בד״כ מזהים אותם כאשר הם מדקלמים כל מני אמירות פסאו דתיות, שאינם אלא קש וגבבא. את דוגמא מצויינת לטיפוס הזה.
כתוב תגובה ל- לכופרת הטיפשה
חחחח-הכופר הטיפש והרשע נפל בפח
  איריס כהן   23/07/13 23:23
שטמן לעצמו -הוא טען שלשלול אמונה של הזולת זה חילול השם -ולשלול אותה בטענה שהיא שקרית זאת כבר טיפשות - ואז באותה נשימה מסביר לנו השוטה הזה מדוע רוב המאמינים הם טיפשים הנאחזים בשטויות - מה זה אם לא שלילת אמונה מפאת שקריותה ??? מגיב כסיל וטיפש שכמותך - אגיד לך למה באמת התכוונת והיית צריך לכתוב - לשלול אמונת כל הגויים ולשלול אמונתם בטענה שהיא שקר - זה גם חילול השם רשעות וטיפשות - אך - לשלול את אמונת היהודים - זה כבר בגדר של "קידוש השם" ,והדבר החכם לעשותו !! זה מה שכסיל נבל וכופר כמוך חושב באמת בתוך תוכו אך מסתיר זאת בתחפושת של הומני וליברל הדוגל בחופש דת לכולם !! שקרן שונא ישראל - נפלת בפח וקלונך התגלה ברבים ! ישתבח שמו לעד !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
יש הבדל בין מאמינים ל״מאמינים״
  חחחחחחחחחח   24/07/13 00:24
הראשונים מאמינים בכנות ובלב ישר, ולא שוללים אמונה של הזולת. כאלה ראויים לכבוד גם מלא מאמינים ונותנים כבוד ללא מאמינים. האחרונים, עליהם את נמנית, הם שוטים חסרי כבוד, שלא מכבדים את הזולת, אבל בעיקר את עצמם.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחח
שוב נפלת בפח שוטה שכמותך
  איריס כהן   24/07/13 01:07
מי הם אותם מאמינים ,המכבדים מאמינים אחרים, וגם את הלא מאמינים ?? האם אתה מתכוון למאמינים בדת "הנאצלה והסובלנית "- דת האסלם ?? שהרי בודאי אינך מתכוון ליהדות ??!! אם כך הצחקתני שבעתיים וכי יש דת שאינה סובלנית וטוענת לזכותה להשתלט על כל העולם -כמו האסלם ??? והם מכבדים את הלא מאמינים ?? הצחקתני שבעי שבעתיים - הרי בסיס אמונתם הוא מלחמה בכופרים (כמובן שלטענתם באסלם) והשמדתם !! מה אגיד לך כסיל כופרני -כנראה שבמקרה שלך -הם דווקא די צודקים !!! האם לא עדיף לך פשוט לשתוק- מתגובה לתגובה מתגלה טיפשותך יותר ויותר!!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
היא אינה כופרת טפשה היא מטורפת
  תגובה....   24/07/13 08:54
איריס על כל התחפושות שלה (י.ש. וכו...) היא גילום של הטירוף המשיחי ההולך ומעמיק בחברה הישראלית. לעזרתם מצטרף הטירוף של האסלם הקיצוני. שני הקצוות מדקלמים ססמאות דתיות, שכל מטרתם להכשיל אפשרות של שלום.

האיריס הזו (הזה) תעלה-יעלה תגובות שטנה נגד עצם הנכונות של ביבי נתניהו לשוחח עם הפלשתינאים , כשהוא מכיר בזכותם למדינה.
כתוב תגובה ל- תגובה....
ח ח ח - לנחש אין תשובה לכן הוא
  איריס כהן   24/07/13 10:37
מגבב אוסף של שטויות על הא ועל דא !! מה עם זה שהתגלת בקלונך כטיפש גדול - הטוען שדת האסלם היא סובלנית ומכבדת אפילו את הכופרים ?? אפילו המשוגעים בבית המשוגעים מתפקעים מצחוק!!!! ח ח ח ח ח ח ח !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
גם מילירדי זבובים בטוחים
  מגיב ותיק   23/07/13 20:42
שחרה הוא הדבר הכי טוב שיש.
ומיליארד זבובים לא יכולים לטעות.
אז מסה גם אתה.
(זה עבור מי שמתגאה על רוב כנגד מיעוט)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא דיברתי בכלל על מי צודק,
  לותיק המטומטם   23/07/13 21:22
אלא אמרתי, שאני מכבד אמונות של אנשים, רבים או מעטים. זה לא קשור לצדק, אלא לכבוד אנושי, דבר שחלאה כמוך לא מבין בכלל. מה גם, שבעניני אמונה אין בכלל מה לדבר על צודק או לא.
כתוב תגובה ל- לותיק המטומטם
מי המטומטם באמת ????
  איריס כהן   23/07/13 23:36
אתה מכבד אמונות של אנשים ???? הרי רק תגובה לפני אמרת שרוב המאמינים מאמינים בעצם בשטויות - כך מכבדים אמונה -אומרים שהיא הבל ??? , ואם תתפלפל ותגיד -שלמרות ההבל אתה מכבד - אזי נוסף לשקרן אתה גם מטומטם -כי רק מטומטם יכול לכבד את השקר וההבל!!! איך שלא יהיה אתה יוצא גרוע מאוד !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
את.
  לשאלתך,   24/07/13 12:20
כתוב תגובה ל- לשאלתך,
עוד מפגן תת רמה מלהקתו של איתן
  מגיב ותיק   24/07/13 21:14
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
10
רק שתי מדינות לשני עמים.
  שלול שלום שלום   23/07/13 16:07
כתוב תגובה ל- שלול שלום שלום
11
המגיב הותוק+האסלם הקיצוני
  המגיה הותיק בטמטו   23/07/13 19:46
המגיב הותיק +האסלם הקיצוני, בנט+מנהיגי האסלם בעזה חותרים להכשלת כל הסכם.
כתוב תגובה ל- המגיה הותיק בטמטו
12
להזויים, אלה השותפים שלכם
  מגיב ותיק   23/07/13 19:55
ל"שלום", קראו עליהם כאן

רש"פ מעניקה ל"מפוצץ המקרר" הלוויה צבאית רשמית
עבאס קורא לו "בר-לבב" ו"לוחם נאמן"

המחבל אבו-סוכר תכנן פיגוע באמצעות מקרר ממולכד, 15 אנשים נרצחו

עבאס: אבו-סוכר מת לאחר "מסע של מאבק גדוש נתינה יוצאת דופן"

נציגו של עבאס: "מעשיו הטובים והנפלאים למען העם הזה...
תמיד יישארו עבורנו מופת"

רג'וב: "אנו מדגישים... את דבקותנו בעקרונות ובמטרות
שהוא הקדיש את חייו הארוכים כדי להגן עליהם.
אנו מתחייבים... להמשיך בדרך המאבק שלו"

פת"ח על המחבל: "הלוחם האמיץ הפטריוט הנאמן והמכובד"

עבאס זכי על הפיגוע: "פעולה איכותית ונפלאה"

כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בנט+אסלם קיצוני=אויבי השלום
  מהמגיב מאוד ותיק   24/07/13 08:40
אני המגיב הותיק אשר מטמא את הכתבה על דמותה של זהרה לביטוב, חניכת השומר הצעיר, שנתנה את חייה למען המדינה הצעירה .

אני המגיב הותיק הנאלח יחד עם בנט הנאלח יחד עם מנהיגי האסלם בעזה הנאלחים נחבור יחד כדי להכשיל כל אפשרות של שלום.
כתוב תגובה ל- מהמגיב מאוד ותיק
למגיב הותיק
  שולה ..   24/07/13 16:55
למרות שאתה ,מגיב ותיק, ותרבות דיון הם שני דברים שונים בתכלית, אני בכל אופן מוצאת לנכון להרגיע אותך. הקואליציה של ימין-דתי-לאומני כדוגמת הבית היהודי עם קואליציה של ימין-לאומני-דתי אסלמי ימנעו מאתנו להגיע לפתרון.
בינתיים, צא מגיב ותיק והתקף את בנימין נתניהו שטוען כי יש לעשות ויתורים כואבים כדי שיהיו כאן שתי מדינות, כשהוא מבטיח כי הוא דואג בעיקר לביטחון.
כתוב תגובה ל- שולה ..
שולה, שטויות
  מגיב ותיק   24/07/13 19:29
כמו שהסכם אוסלו התגלה כתרמית של הפלשתינאים (בלי שדתיים ואחרים יתערבו) גם החגיגות האלה יתגלו כתרמית ללא כל צורך של אופוזיציה כל שהיא להתערב.
לי אין שום דבר עם ביבי, ביבי הוא פוליטיקאי שכבר שם את התנאים שלו (מדינת לאום יהודית, גושי ההתנחלויות, ביטול עניין זכות השיבה, פרוז המדינה הפלשתינאית ועוד) על השולחן כדי להרחיק מעליו את הלחץ.
אם לא הבנת את זה, לא הבנת דבר.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תת רמה, תשתפרו קצת...
  מגיב ותיק   24/07/13 19:33
אתם להקתו של איתן, מביכים אותי ברמה נמוכה של טיעונים ותגובות מטומטמות.
לזה אתם רוצים שאני אגיב ?
תשתפרו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
13
תגובות מחללות את זכרה של זוהרה
  תגובות שמחללות   24/07/13 11:55
איך אפשר כל כך הרבה תגובות של ארס בכתבה לזכרה של דמות כה אצילית כמו זוהרה לביטוב.
אישה שבחייה הקצרים דחסה כל כך הרבה עשיה למען מדינה, שמטורפים כפי שמגיבים כאן מחריבים אותה.
כתוב תגובה ל- תגובות שמחללות
מגיבים שחיללו את זכרה של זהרה
  ידידייה   24/07/13 16:27
יותר מדי מגיבים חיללו כאן את זכרה של צעירה ענתנה את חייה למען שיקום כאן משהו אחר לגמרי ממה שהוקם.
כתוב תגובה ל- ידידייה
די כבר לשמלאנץ המטומטם - איזה
  איריס כהן   24/07/13 18:17
נתנה את חייה כדי ..... - מתה בתאונת מטוס - כנראה שאשה לא צריכה להטיס מטוסים - מה לעשות ? גם מתוס חנה סנש שטויות - מה יכלה לעשות מול המפלצת הנאצית - אשה אחת שהוצנחה בהונגריה?? הכל הבלים !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
דווקא איתן הוא המחלל את זכרה
  מגיב ותיק   24/07/13 16:53
של זהרה בגייסו אותה באופן מופרך לגבות את משנתו ההזוייה.
שמאלנים קיצונים עלובים, טלו קורה מבין עינכם.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
14
כל כך הרבה מגיבים הזויים ומטור
  סתם קורא   25/07/13 16:01
כל כך הרבה מגיבים הזויים ומטורפים.
אם ביבי יגיע להסכם המטורפים האלו יאכלו אותו.
כתוב תגובה ל- סתם קורא
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il