w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
דן מרגלית
דן מרגלית
שלושה או חמישה ימים לפני תאריך היעד לפקיעת האולטימטום בנימין נתניהו יחריף את העימות בגליל העליון ממנו נסוג בבושה ובבושת פנים ובחרפה
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יש שכר למאבק ציבורי: דני סימן במקפיא
מאת: איתן קלינסקי  |  15/08/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שלא התייעצו עם המגיב הותיק
  זה לא בסדר   15/08/13 14:19
המגיב הוותיק הביע את דעתו הנוחה מעבודתו של דני סימן. הוא אפילו התלהב מסגנונו. זה ממש לא בסדר שמכניסים למקפיא "נכס אינטלקטואלי נדיר באיכויותיו" בניגוד לדעתו של אחד בשם מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- זה לא בסדר
2
מקווה שהוא יישאר במקפיא
  ידידיה ושולה   15/08/13 14:34
אנחנו מאחלים לביבי, שיחלים במהרה מהניתוח שעבר ויחזור מהר לאיתנו.
יותר מכל אנחנו מאחלים לביבי, שיהיה לו הכוח להתניע מהלך שלום, כשמולו ניצבים כוחות יותר מדי חזקים בשני הצדדים שינסו להכשילו.
כתוב תגובה ל- ידידיה ושולה
שניכם סובלים מחזיונות לילה
  דידה   15/08/13 16:26
טרופים. הנכם נזקקים לשני סוגי כדורים אחד לשינה על מנת לשפר את שנתכם הטרופה. השני כדורים לשפיות וזאת עדיין לא המציאו. היה נסיון למכור אופיום להמונים שנקרא "מזרח תיכון חדש" תופעות הלואי של תרופת דמה זו היו 2000 חללים ואלפי פצועים שנפשם נושאת צלקות לכל חייהם. הצעתכם דומה לפרסומים שמרצדים כל הזמן באינטרנט להגדלת איבר המין הזכרי. כאמור תעתועי לילה.
כתוב תגובה ל- דידה
3
הצעת ייעול...
  מגיב ותיק   15/08/13 19:10
לחבר את שני המאמרים האחרונים למאמר אחד, הצעה זו ישימה גם לנושאים אחרים שאיתן כבר כתב עלים בעבר.

אני יודע כי זה יקטין את כמות השטח לתגובות של האיצים והנגררים השמאלנים קיצוניים האחרים, כי מי כמוהם למצוא סיבה למסיבת שמאלנים פוסט ציוניים סביב מאמריו המתיפייפים וההזויים של איתן.

ייעול, צו השעה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובה לעניין
  צפורה בנאי   15/08/13 23:32
שלום מגיב ותיק, האם אתה לושב שצורת הביטוי של דני סימון ראויה? על זה איתן כתב. למה שלא תתיחס לנושא?
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
הנה התייחסותי
  מגיב ותיק   16/08/13 02:12
הם אימת הפוליטיקאים, אנשי הציבור ובעלי התפקידים, בהיותם ממונים - מטעם עצמם - על שמירת טוהר המידות, מינהל תקין ושויון מוחלט.
חושפים כל מעידה קלה, כל תקלה וכל סטיה מדרך היושר, דבר שלא מונע מהם לשמור בקנאות על האינטרסים האישיים של קומץ חבריהם-שותפיהם לגילדה מיוחסת וסגורה, שתמיד מגינה על חבריה ולא יעלה על הדעת לבקר את מעשיהם והתנהגותם.
אחרי שהבטיחו לעצמם משרות נוחות שמתאפיינות בשפע של שעות פנאי ושכר מעולה ואחרי שחילקו בינם לבין עצמם את המילגות, שליחויות, כיבודים ופרסים למיניהם - הם פנויים לעסוק ב"מאבקים ציבוריים".
יושבים במערכות העיתונים, באולפני הטלויזיה והרדיו. הם אלה שמורישים את משרותיהם הנוחות באוניברסיטאות לבניהם ובני בניהם. משחקים בכסאות מוסיקליים במועצות מנהלים של מוזיאונים ותיאטראות, מארגנים פסטיבלים, ימי עיון ומשלחות לכל קצות תבל. הם השופטים שמחליטים מי לחסד, לפרסום, לרווחה וחיי נוחות ומי להשתקה, ביזוי ושיכחה.
הם גרועים מהגרועים שבעסקני המפלגות, מושחתים מהמושחתים של השרות הציבורי, חסרי כשרון והתאמה מהעלובים שבמינויים הפוליטיים - אבל פרטים זניחים אלה לא נודעים אף פעם - הרי הביקורת והמידע בידיהם. הם אלה שהניפו בימים עברו את הדגל האדום, שתקפו וביזו את מי שהעז לצאת או לפעול נגד הקומוניזם הנפלא ונגד שמש העמים החבר סטלין, שאינו טועה לעולם. הם בגדו בחברה שהעניקה להם כל טוב - וגם הגנה מפני כל - ושיתפו פעולה עם האויב, אך עשו זאת כמובן במצפון שקט ונקי, הרי זה היה בשם הקידמה והצדק, שאגב, לעולם רשומים על שמם בטאבו
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לציפורה יש מיפיות ממגיב ותיק
  איצי   16/08/13 08:14
למגיבה ציפורה שיש לה ציפיות ממגיב ותיק שלום.

המגיב האדיוט סבור ,שבעת כתיבת המאמר הראשון הוא כבר ידע שביבי יפטר את את הטמבל בדמותו של מגיב ותיק בשם דני סימן, לכן הוא היה צריך לאחד את רשימת המחאה נגד מינוי דני סימן עם רשימת התודה על כך שהוא הוכנס להקפאה.
כתוב תגובה ל- איצי
איצי ....
  י.ש   17/08/13 13:28
הביצים הגדולות שלפתע הצמחת מהיכן הן צצו?האדמו"ר האדום חדל להלך עליך אימים.אדוני ההדיוט(להבדיל מאדיוט),ראה תגובתו של התרח קלינסקי במאמרו הקודם ותבין שמאמר זה מיותר לחלוטין וכל כולו "אני" "אני" "אני".......
כתוב תגובה ל- י.ש
4
ארורה לשכת ראש הממשלה
  איריס כהן   15/08/13 23:07
ואם העומד בראשה - עם הבקע גם במח- אחראי לזה - אז ארור גם הוא - סמרטוט עלוב שמתקפל מכל צעקה של הרפש ששולט כאן - והם בדרך כלל שמאל כמו איתן !! אין לי שום בעיה עם ההקפאה - מה שמכעיס אותי זה שמתיחסים במדינה הזו רק לסוג מסויים של אזרחים - כאשר השתלח ניסו שחם - קצין משטרה שפיקד על הגרוש מעזה - בציבור המתנחלים ,והתבטא במילים קשות ובוטות יותר נגדם וגם נתן פקודה לשוטרים להתעלל בהם - איש מהמוסריים הצבועים כמו איתן לא זעק - ומי שכן זעק - איש לא התייחס אליו וניסו שחם נשאר בתפקידו ואף הועלה בדרגתו - הגיע הזמן שהיהודים יבינו - מי ששולט ומכריע כאן אלו לא היהודים אלא הכנופיה של איתן וכמותו ששולטים גם על הימין המזוהם המשוקץ והסמרטוטי !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
5
ניסו שחם הביס את השפה העברית
  איריס כהן   16/08/13 17:12
ולקלינסקי זה לא הזיז - כי לכלב האדום לא אכפת באמת מהשפה העברית ולא מגסות רוח - כל ענינו של הכלב האדום זה להביס את עם ישראל זכור את אשר עושה לך עמלק - אשר קרך בדרך ואתה עייף ויגע .. - והוא שואף להביס אותך - מחה תמחה את זכר עמלק לא תשכח !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
ואיריס החלאה שותקת 24 שעות.
  נכנסה שבת המלכה   16/08/13 19:20
תענוג ששוה אפילו את הסבל של השילשול המצחין שלה במוצאי שבת.
כתוב תגובה ל- נכנסה שבת המלכה
6
ששמח לקבל את דני סימן
  המקפיא   16/08/13 21:17
יפה שביבי הכניס לתוכי את דני סימן. אך גסות הרוח שלו מקשה אפילו עלי .
כתוב תגובה ל- המקפיא
7
החברים המוסלמים שלך
  חתיכת חלאה   17/08/13 01:33
אלה החיות שאתה מגן עליהם.
וזה מצפון לנו בסוריה, אותו דבר במצרים.
כתוב תגובה ל- חתיכת חלאה
8
המקפיא שלי הצחין בגלל דני סימן
  מקפיא ...   17/08/13 12:15
כהכניסו אלי את דני סימן המקפיא הצחין והתקלקל
כתוב תגובה ל- מקפיא ...
9
דני סימן אמר האמת בצורה ישירה
  יהודה דרורי   17/08/13 14:04
כל הנמושות שהתעוררו מריבצן השמאלני המצחין נגד דני סימן אינם שוים את קצה הזרת שלו- -וזה כולל את קלינסקי. שנים שאנו סובלים הסתות והשמצות של ערבים בכלל ושל הפלשתינאים בפרט. את כל הזבל השמאלני והאנטישמי והחלאה של השינאה העצמית של חבורת דוקטורים ופרופסורים. דני סימן קרא נכון את המצב וכינה אותם בכינויים שהגיעו להם. כמעט 10 שנים בשטח הם פחדו לפתוח עליו פה כי הם ידעו שאינו יפיפיה נפש כמו קלינסקי ושיקבלו חזרה מנה אחת אפיים. כל מלחכי הפינכה השמאלנים פה יכולים שלא להרגע, דני סימן יחזור ובגדול כי גועליציית יפי-הנפש של ציפי-לפיד-בנט תשבר במהרה. אמן !
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
דרורי, כל מילה זהב
  מגיב ותיק   17/08/13 14:46
יישר כוח
והבוז לעדר השמאלנים המתיפייפים ושאר מלחכי הפנכה של קלינסקי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
פני העלוב הזה כפני הבוס שלו.
  סימן גזען וולגרי.   17/08/13 15:20
והוא לא יחיד, אלא אחד מני רבים כמוהו סביב נתניהו.
כתוב תגובה ל- סימן גזען וולגרי.
אין גזענים כמושמאלנים וקלינסקי
  האזרח הותיק   17/08/13 19:59
כתוב תגובה ל- האזרח הותיק
למר יהודה דרורי
  איתן .   17/08/13 17:20
למרות הסגנון האלים שלך בחרתי כן לענות לך.

קראנו השבוע צו לדורות בפרשת השבוע.
לדור העומד להיכנס לארץ ישראל, שהוריו והורי הוריו חשו על בשרם את שוט הקלגס המצרי, נאמר: "לא תתעב את המצרי".

מר דרורי אני בחרתי בספר דברים כ"ג 8. לא לתת לתיעוב של האחר להנחות אותי, לא לאדומי ולא למצרי. סגנונך האלים רווי השנאה מעיד שלא בחרת בדברים כ"ג 8.
כתוב תגובה ל- איתן .
למורה לתנ"ך האדיוט - אם כבר
  איריס כהן   17/08/13 21:38
למצוא הקבלה מפרשת השבוע- אז הרבה יותר הגיוני לאמץ דווקא את הצווי כן לתעב את העמוני והמואבי - ולא לקבלם בקהל ה' גם דור עשירי - והסיבה - על שלא קיבלו אתכם בלחם ומים בצאתכם ממצרים - אז תאר לך מה היה דינם של המוסלמים שקידמו את היהודים בסכינים וחרבות ??!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
"לא יבוא עמוני ומואבי בקהל ה'
  פלא יועץ   18/08/13 02:18
גם דור עשירי לא יבא להם בקהל ה' עד עולם...לא תדרוש שלומם וטובתם כל ימיך לעולם."[דברים כג ד'-ז'] כרגיל הינך לוקח רק את אשר נח לך מתוך התעלמות מן התמונה בשלמותה.ומי שדורש בשלומם של אויבינו הקמים עלינו לכלותנו,ומרבה להתרפס ולהתחנף בפניהם,מתוך הסתרת האמת ובצביעות ללא גבול,הינו בוגד עלוב וניקלה.והקב"ה יושיענו ממך ומשכמותך ב"ב,אמן.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
יחי ההבדל הלא קטן
  נכד של איתן   18/08/13 08:34
יש מי שנהנה לצטט להחרים את העמוני .יוש מי שנהנה לצטט להחרים את המואבי יש מי שנאחז במקור הדורש לא לתעב בן עם אחר. כל אחד ועולם הערכים שלו. יש מי שנהנה לצטט את ההוראה להחרים עמוני עד דור עשירי. אני גאה להשתייך למשפחה שנאחזת בספר דברים כג פסוק ח .
כתוב תגובה ל- נכד של איתן
אדם אשר אינו הולך בדרך התורה
  פלא יועץ   18/08/13 11:36
ורואה עצמו כאתאיסט,הכופר באמיתותה,אינו יכול ואינו רשאי להפוך את התורה לקרדום לחפור כנגד עם ישראל בארצו.ולכן עלינו בעצת המלך שלמה ולענות כסיל כאיוולתו.לא ע"כ תהיה תפארתכם ולא מן התורה והנביאים תבנו עולם של שקר.אין לך במה להיות גאה כלל.-"כי תצא למלחמה על אויבך וראית סוס ורכב עם רב ממך,לא תירא מהם כי ה' א-להיך עמך המעלך מארץ מצרים." ורומז משה אודות המרגלים אשר המסו את לב העם וחדירו בו פחד.וכנגדם ומשכמותם מזהיר משה לכל הדורות עד עולם."ואמר אליכם לא תערצון ולא תיראון מהם...כי ה' א-להיכם ההולך עמכם להילחם לכם עם אויביכם להושיע אתכם."-ואמר רב זוטרא:"לעניין חיותו-משוח מלחמה עדיף,מאי טעמא? שתלויים בו הרבים.לפי שהוא ראש עורכי המלחמה וחיי ישראל תלויים בו."-לא הערב רב החי בקרבנו לרעתנו ילמדנו תורה.ויבוא לציון גואל ב"ב ויושיענו מהזדים הישמעאלים ומתומכיהם חסרי הבינה המתרפסים ככרוכיות לפניהם.אמן.שבוע טוב.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
10
תגובות מחללות ארון ספרים יהודי
  ארון הספרים   18/08/13 09:27
בארון הפרים היהודי יש זרמים רבים. אך את הזרם המבקש לא לתעב בן עם אחר דוחים מגיבים מסוימים על הסף, הם מעדיפים את "לא יבוא בקהל ה'" .
הם יחללו את ההומאניזים שיש בארון הזה, הקורא לדור הנכנס לארץ ישראל לא לתעב את העם שהתעלל בהוריהם.
קריאה ליצירת עולם בו לא מונצחת השנאה נדחה על הסף אצל מגיביפ פאנטיים.

כואב שהם שוזרים זרי התהילה לראשו של איש הסברה ישראלי, השולח מנהיגים של עם אחר "לכו להזדיין". כאן הם הצליחו לחלל את השפה העברית.
כתוב תגובה ל- ארון הספרים
תשובה גם לנכד וגם למגיב ללא שם
  איריס כהן   18/08/13 14:09
התורה אינה בגדר המלצה ואינה הומנית על פי המושגים הנאורים והמסולפים להם אתם מכוונים - אלא היא תורת אמת וככזו יש בה מכל הצדדים - כפי שאמר שלמה המלך - עת לכל דבר - כך התורה דורשת את מי כן לתעב ואת מי לא - ואין שום אפשרות להחליט לבחור רק את הצווי של אי התעוב ולהניח לצווי המורה לתעב - כי אז אתה גורע ויכול לפספס את מטרת הצווי - ולאהוב גם את מי שאולי היה צריך לתעב ולהיפך- כפי שאנו רואים את ההבנה והאהדה למאבק של אויבנו אצל אנשי השמאל ההזוי - איתם נמנה גם סבך !! אותו דבר בעניין הבוטות והגסות שבדברי דני סימן - הרי יש עוד המון מקרים בהם מתנסחים כך -אנשים הנושאים בתפקידים ציבוריים ויצוגיים -למשל כדוגמת מקרה ניסו שחם - כפי שהזכרתי - אך מי שבוחר בתורת האמת מה לאמץ ומה לא-עושה אותו דבר כאן - בוחר ממה להזדעזע וממה לא - בכך יש מין הצביעות והשקר - זעזוע סלקטיבי של כותב המאמר נשמע כלא אמיתי ובצדק !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
קלינסקי מחשיב מדי את הסגנון,
  יש בזה משהו   18/08/13 15:45
על חשבון התוכן. והרי ידוע שהקנקן ( הסגנון) חשוב פחות ממה שבתוכו. יותר חשוב להתייחס לתוכן של חבורת הזבל המחליאה בראשות איריס. השנאה והרשע שלהם כל כך לא אנושיים, שהם שמים בצל את הסגנון המגעיל שלהם, עם כל הקללות והמין הפרוורטי. נוכח מה שהם כותבים, גם אם הם היו כותבים בנימוס, הם היו חלאות גמורות.  
כתוב תגובה ל- יש בזה משהו
יש בזה משהו, אתה צודק
  נעימה   18/08/13 16:17
אצל איריס ודומיה, כמו אצל דני סימן, המזוויע הוא בקנקן ועוד יותר במה שיש בתוכו.
כתוב תגובה ל- נעימה
"ואתה עייף ויגע.."-התורה מלמדת
  פלא יועץ   18/08/13 16:13
ומורה לכל איש ישראל הדרך הטוב והישר.והנהגה המאושרת איך להינצל מן האוייב הרע הטמון בליבו של האדם והנה באמת לא זו בלבד דזרע ישראל הם מצווים על מחיית האומה דזרעו של עמלק אלא אף כל איש ישראל צריך למחות חלק הרע הטמון בליבו המכונה בשם עמלק ולשרש אחריו שלא ימצא בו שום שמץ ממנו אף משהו בעלמא.כל זמן שזרע עמלק נמצא בעולם אז כיוון שהאדם הינו "עולם קטן" אז בודאי נמצא בכל אחד כח עמלק וחלק הרע המתעורר בכל פעם להחטיא את האדם ולזה באה הזכירה בתורה הקדושה.והנה כוחם של זרע ישראל אינו אלא בפה."הקול קול יעקב", בתורה ובתפילה וכשאדם יש לו כח זה ובוער ליבו תמיד להשם יתברך.אז אין שום רע יכול לשלוט בו ח"ו.אבל אם האדם מניח כוח זה ומשליכו אחרי גוו,"ויסעו מרפידים" שריפו ידיהם,אז מיד "ויבא עמלק".ותיכף שורה הרע עימו. אך אם האדם תופס עכ"פ במידת היראה להיות ירא מלפניו יתברך. ולעבור על רצונו,עכ"פ אינו בא לידי חטא וזה שנאמר "ואתה עייף ויגע",היינו שנחלש כוחך המיוחד לך שהוא בפה היינו בלימוד התורה ובתפילה מחמת שריפו ידיהם מדרך התורה ומעבודת השם יתברך. ושנזכה במהרה לנצח כח יצה"ר ולאבדו ולמחותו מן העולם ולאבד זכרו מכל וכל.וזה יהיה ע"י משיח צדקנו שיבוא בב"א.[ר' אברהם יהושע השל מאפטא-אוהב ישראל]
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
11
לאיריס כהן המטורפת.
  ידידיה.   18/08/13 15:23
לאיריס כהן על כל השמות שהיא מופיעה תמשיכי להתמכר לטירופך.
כתוב תגובה ל- ידידיה.
תודה לידידיה - עכשיו אני יודעת
  איריס כהן   18/08/13 20:08
שהתגובה שלי היתה טובה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
12
צריך להקפיא את הלאומנות
  ידידיה   18/08/13 15:38
דני סימן מגלם רוח לאומנית מסוכנת, שאותה יש להקפיא. זו לאומנות הלובשת סגנון גס של "לכו להזדיין" כל מנהיגי העם הפלשתינאי, רק אני ואפסי "כי רק לי נתנה הארץ הזו".
זו לאומנות המביסה כל אפשרות לכינון שלום כבר בדקות הראשונות של שיחות השלום.
כתוב תגובה ל- ידידיה
ידידיה וגם נעימה איפה שולה?
  איריס כהן   18/08/13 20:02
י. ש אמר שאתה פחדן ופוחד מהקומיסר איתן - והנה נראה שקיבלת אומץ - מה הסיבה ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
13
מקווה שנתניהו ישנה כיוון.
  איצי   19/08/13 10:15
כתוב תגובה ל- איצי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il