w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הפרופסור שקמה ברסלר חזרה הלילה למקומה בראש ההפגנות לאחר ראיון שהעניקה שלשום לטלוויזיה    איננו עקורים בארצנו, אמרה ברסלר שהיא שילוב של מדע ואהבת הארץ, מכון ויצמן ועמק יזרעאל
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לא ארץ נוכרייה לקחנו
מאת: מנחם רהט  |  27/11/2013
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
תרגיל לפיד
  באום   27/11/13 21:03
יתכן ונתניהו מבצע פה את "תרגיל לפיד".בקדנציה הקודמת השמאל והתקשורת לא נתנו לנתניהו מנוח.היתה שטיפת מוח ברמה של התעמולה באירופה באמצע המאה הקודמת וברור למה אני מתכוון.במצב כזה היה מאד קשה לנתניהו לתפקד והיה לו קשה מאד לצאת למבצעים או מלחמות משום שהתקשורת היתה הולכת עם הפלסטינים.נפלה בידיו ההזדמנות ולפיד הגיע.השבט הלבן והנאור קיבל את מנת האגו שלו ומאז הארץ שקטה פחות או יותר.ראש ממשלה מתוחכם דווקא ימנה את ניצן לפרקליט המדינה ובכך הוא משתיק את הנובחים משמאל משום שהנה,הפרקליטות בידיהם.ביום פקודה נתניהו כבר יקבע לאן תנשוב הרוח ולא הפרקליט.אני לא יודע אם זה מה שנתניהו באמת עשה אבל אם אני ראש ממשלה,זה מה שהייתי עושה.
כתוב תגובה ל- באום
הלוואי שהצדק איתך. חוששני
  קורצ'אק   27/11/13 22:48
שנתניהו כבר לא שם. הוא בדרך לעקירה נוספת וזקוק לגיבוי של ניצו ורדיפה של מתנגדי העקירה הבאה (פיזור הפגנות באלימות, כליאת מפגינים באוטובוסים, הבאת חשודים בקבוצות למעצר כבמשטר הקומוניסטי, רדיפת רבנים וכדומה). ניצן מומחה גדול בעניינים האלה.
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
דרוש מנהיג חזק שידע לחסל
  איריס כהן   29/11/13 11:31
את המהרסים מבית - ולא להשתיקם על ידי מנויים לתפקידים בכירים !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
2
מדאיג מאוד
  מדאיג מאוד   28/11/13 00:50
כתוב תגובה ל- מדאיג מאוד
3
מאמר מצויין-להניח העובדות על ה
  דניאל סבלדי   28/11/13 01:12
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
4
רשימה הגורמת לאי שקט וחששות
  דאגנית   28/11/13 08:39
מנחם רהט מרענן ברשימתו כאן את זכרוננו על כל מעשיו המזיקים של ניצן, והדבר מטריד ביותר. אכן אזני הציבור הצטלצלו לשמע השבחים שהרעיף נתניהו על ניצן זה, כשם שכתב רהט במאמרו: "שי ניצן הוא המועמד הראוי ביותר, חכם, ישר, משכיל בתחומו ומשכיל בכלל, ומאוזן. ניצן הוא האיש הראוי ביותר בעיני להיות פרקליט המדינה". קמה שאגה מנהמת הלב לשמע שבחים שכאלה. האם מכריז על כך מנהיג ימני?... הדאגה רבה מאד מפני הבאות כשאת התפקיד החשוב הזה, פרקליט המדינה, ימלא שמאלני-קיצוני כניצן.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית - פספסת כנראה את דברי
  איריס כהן   29/11/13 11:56
השבח שהרעיף הביביהו על בייניש - כשנפרדה מהעליון - בין שאר דברי השבח -אמר נתניהו ,שהוא אישית טירפד כל נסיון לפגוע במעמדו של בית המשפט העליון - וכולנו יודעים שגם שם הם לא פחות גרועים מניצן - זה האיש - מתעתע כנראה בכולם !!!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
צודקת איריס
  דאגנית   29/11/13 13:58
אמנם האיש אינו אותו האיש המסור והנאמן לעמו ולמולדתו מלפני 20 שנה. שינוי רב חל בו. וכל זה נובע בשל היראה מפני מה יאמרו הגויים. שבת שלום וחג אורים שמח.
כתוב תגובה ל- דאגנית
חג אורים שמח - עם ניסים כמו
  איריס כהן   29/11/13 15:14
אז - עם ישראל זקוק למנהיגים עם אמונה - נקווה שנזכה לזה במהרה !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
5
מגפת "געוואלד!!!" במחנה הימין
  אהוד פרלסמן   28/11/13 11:55
זה התחיל עם בעז שפירא שכתב לפני כחודש שאלה שמונעים מהיהודים לעלות להר הבית גורמים ל"סיכון גורל האומה כולה ואין הדברים מהווים מליצה בעלמא", המשיך במרדכי ליפמן שכתב לפני כשבוע על היום בו: "יוכלו הפלשתינים לחכוך את ידיהם בהנאה ולומר: הייתה ישראל ואיננה עוד", הגיע לעליס בליטנטל שכתבה רק אתמול על הדרך הקצרה "עד למלחמה טוטאלית, כפי שהגדירוה נביאינו בתנ"ך - מלחמת גוג ומגוג", ונוסף עליה מנחם רהט שמנסה לשכנע אותנו במאמר זה שנתניהו ממנה את שי ניצן כיון שהוא "מתכנן גירוש נוסף, והפעם ביהודה ושומרון". את שטפון נבואות החורבן האלה ניתן להסביר בכך שכותבי הימין באתר זה מתכתבים ביניהם בדוא"ל, ומכתביהם מכילים את הוירוס המתוחכם "געוואלד!!!". וירוס זה עובר ממחשביהם למוחותיהם, והופך אותם לארנבות מבוהלות הרואות צל הרים כהרים, ורצות אחוזות תזזית ממחבוא אחד למשנהו תוך זעקות "געוואלד!!!".
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
לוחץ יד לשונאי ישראל
  שים לב איך אתה   28/11/13 16:45
הם משתמשים בך ובדומיך לתעמולה שלהם. אבל אתה לא תפסיק.
כתוב תגובה ל- שים לב איך אתה
מי אלה שונאי ישראל? נתניהו?
  אהוד פרלסמן   28/11/13 18:12
כשהאדון רהט כותב שנתניהו מינה את שי ניצן בגלל שהוא "זקוק גם לגיבוי המשפטי שיספק לו שי ניצן, לעת הגירוש והעקירה ביו"ש", ואני חוצא להגנתו של נתניהו, ורומז בעדינות לאדון רהט שהוא יצא מדעתו, ושנתניהו לא מתכנן שום עקירה וגרוש, אתה טוען שאני לוחץ את ידו של שונא ישראל. אז אם בעיניך נתניהו הוא שונא ישראל, אני אומר לך בבוטות, ולא בעדינות, שיצאת מדעתך.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
הבלים
  משולם   28/11/13 21:58
לפי כל הסימנים, פרלסמן מרוצה ששי ניצן מונה לפרקליט המדינה. הוא רק שכח שנושאי משרה מן הסוג הזה של ניצן דנו את קצב לחובה וכלאו אותו למספר שנים לא קטן, כשהוא חף מפשע. מעניין מה מביא את א.פ. לסטות מנושא המאמר (מינוי שי ניצן) ולקשקש על געוואלד ושטויות אחרות. הגיע הזמן שתתפכח, מר אהוד.
כתוב תגובה ל- משולם
ניצן מנוול, ורהט חסר היגיון.
  אהוד פרלסמן   29/11/13 00:22
שי ניצן הוא מנוול, השפל ביותר והמרושע ביותר מבין בכירי המאפיה השמאלנית השולטת בפרקליטות, והעובדה שכל שרי הליכוד תמכו במינויו טובעת אות קלון במצחו של הליכוד. אבל במקום שהאדון רהט יביא לנו דוגמאות להתנהגותו המזוויעה והפושעת של ניצן, ויש רבות כאלה, הוא מסביר לנו שלא יכולה להיות שום סיבה למינוי חוץ מרצונו של נתניהו לתמיכה משפטית להתנתקות ביהודה ושומרון, וזה הסבר של אדם רדוף פחדים, שהגיונו נטש אותו לחלוטין, והוא חולם חלומות ביעותים בהקיץ ומעלה אותם על הכתב. אז אתה חושב שכל מתנגדיו של שי ניצן, ואני ביניהם, אמורים לתמוך אחד בשני ולא להעביר ביקורת האחד על השני, ובאותה מידה אתה יכול לטעון שכל היהודים צריכים לתמוך האחד בשני, ולכן אסור ליהודי כמוני להעביר ביקורת על שי ניצן היהודי המנוול. (אין לזה שום קשר למשפט קצב, וניצן הוא מספיק מנוול גם בלי להדביק לו האשמות שוא).
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
פרלסמן, אתה אובר חוכם!
  לולינקה   29/11/13 08:18
כתוב תגובה ל- לולינקה
בעיות בהבנת הנקרא
  דאגנית   29/11/13 11:02
רהט בהחלט מביא דוגמאות לזוועות של ניצן, קרא בסוף הכתבה. ואילו אדון משולם לא אומר שיש איזה שהוא קשר בין ניצן למשפט קצב אלא רק שניצן הוא מן הסוג של שופטי קצב.........
כתוב תגובה ל- דאגנית
את צודקת. פעמיים.
  אהוד פרלסמן   29/11/13 13:33
אכן לא דייקתי בפרטים. אבל ברעיון הכללי צדקתי גם צדקתי, ואף אחד לא קם כדי להסביר מדוע הימנים הכותבים באתר זה התאהבו בנבואות חורבן. אני חושב שהם בעצמם יודעים שהם מקשקשים שטויות, אבל חושבים שאם הם יצעקו חזק "געוואלד", ישימו לב אליהם. וחוץ מזה, מה בכלל הקשר למשפט קצב? נו באמת.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אנשים מודאגים וחוששים והם
  דאגנית   29/11/13 14:07
צודקים. במיוחד מתיישבי יו"ש. גם אם אתה ואני היינו גרים שם - היינו יותר מוטרדים. רמת השרון לא תמסר לערבי האכזר. תן להם מעט חופש להביע את עצמם. הנך חוזר שוב ושוב על ה"געוואלד" שלך וחוסם את פיותיהם. למה? הרי זה אחד האתרים הבודדים המאפשרים לנו לבטא את עצמנו ולהוציא את אשר עם לבנו.
כתוב תגובה ל- דאגנית
תקראי את מאמרו של ברנדשטטר.
  אהוד פרלסמן   30/11/13 11:41
במאמרו האחרון ד"ר יובל ברנדשטטר תוקף בזעם את נביאי החורבן משמאל, והפלא ופלא, מצטרף אלי בקביעה שמעולם לא היה מצבנו כה טוב. תקראי את המאמר הזה, ותביני מדוע כל כך מרגיזים אותי נביאי החורבן מימין, המעטים כלימה על המחנה שאליו אני משתייך. אני משוכנע שמחנה הימין הוא המנה השפוי והמציאותי, הניצב מול מחנה השמאל החותר בחוסר שפיות מוחלט להקמתה של מדינת טרור בטווח טילי קסאם מביתי שברמת השרון, כשהוא מתעלם מהמציאות המוכיחה לנו שהערבים הורגים כמו משוגעים האחד את השני, ויהרגו גם אותנו אם רק ניתן להם את האפשרות לכך. לכן מרגיז אותי כל כך לקרא מאמרים בלתי שפויים המגיעים מהמחנה שלי, ואני מנסה לפקוח את עיניהם של הכותבים. חוץ מזה, כל נביאי החורבן שמניתי, פרט לרהט, ניבאו חורבן למדינה כולה ולא רק להתישבות ביו"ש, ואני בכלל בכלל לא בטוח שרהט גר באחד מהיישובים שהוא מנבא את חורבנם.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתמול
  דאגנית   30/11/13 13:49
קראתי את מאמר הדוקטור אתמול. אני חוזרת על דברי: זו דעתו של רופא הילדים, ואלה הן דעות האנשים שמנית. אתר זה הוא אתר להשמעת דעות שונות ומשונות, הוא חופשי וכל אדם רשאי להביע דעתו כאן, למזלנו. האתר אינו סותם פיות. מדוע שאחד המגיבים יסתום את פיותיהם של כותבים, שהוא טוען שהם מהמחנה שלו? זה חטא כפול. אנא, תן להם חופש לשפוך את מרי לבם ואל תרדוף אותם ללא הרף.
כתוב תגובה ל- דאגנית
6
בילדותי נהגנו לשיר בחנוכה חג
  פלא יועץ   28/11/13 18:22
האור את השיר:"באנו חושך לגרש בידינו אור ואש כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן".נהנתניהו כבר מזה זמן רב זומם להוריד ישובים ביהודה ושומרון וללכת בדרכו האכזרית וחסרת התוחלת של אריאל שרירון.הפירוד שיוצר בקרבנו הערב רב השמאלני מביאנו לידי חולשה גופנית ונפשית,ולחלישות דעת מדינית ומוסרית.מרגע שנהנתניהו מינה את ציפציף לבנת המקור לצרת המשפטים בממשלתו, ובמיוחד מינויה לקיום השיחות עם הפלסטינאצים,הוא סימן את הכיוון אליו הוא מבקש ללכת,ולהוליך שולל את מצביעיו,רק עמידה איתנה של חבריו בליכוד מונעת ממנו תזוזה לכיוון לא רצוי ולא ראוי.אך יש לפקוח עליו עין כל העת ולהישאר עירניים וזהירים לגבי כל מהלך שלו.-וכמו בימים ההם אף כיום ארה"ב מתנהגת כיוון שאמרו חז"ל :"וחושך על פני תהום זו יוון שהחשיכה עיניהם של ישראל." וגם כיום עיקר מאבקנו הוא נגד המתייוונים החיים בקרבנו לרעתנו.ומבקשים להפוך את אומת ישראל להיות ככל הגויים ממש."שהם משתחווים להבל וריק" וכל תרבותם היא אך ליבוי יצרים אפלים,מלווים באלימות ובאובדן דרך."עלמא דשיקרא" במלוא כיעורו.וישועת ה' כהרף עין ,אמן כי"ר.חג אורים שמח.
כתוב תגובה ל- פלא יועץ
אכן כך בדיוק אתה מפליא באמת
  אנני   29/11/13 08:29
כתוב תגובה ל- אנני
מצויין הגבתה.. לצלוף במתיוונים
  שבת שלום   29/11/13 12:12
כתוב תגובה ל- שבת שלום
7
הכתבה:שעון יקיצה לכל הליכוד
  מ.אלקרייאף   29/11/13 09:40
את הכתבה צריך להפיץ בקרב כל חברי הליכוד...הכתבה הינה שעון יקיצה. פן יהיה מאוחר
כתוב תגובה ל- מ.אלקרייאף
8
מי כתב את מקום תחת השמש?
  טענו-אשתו הראשונה   29/11/13 16:01
כתוב תגובה ל- טענו-אשתו הראשונה
מה ז'תומרת: רהט כתב שאחד
  קורצ'אק   2/12/13 11:38
ושמו נתניהו כתב את "מקום תחת השמש". מה לא ברור?
כתוב תגובה ל- קורצ'אק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il