w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
יואב יצחק
יואב יצחק
המשטרה חקרה חשד, לפיו מאור פחימה, עבריין ידוע ומוכר למשטרה, מעורב בהטמנת מטען חבלה שנועד לפגוע במנכ"ל החברה הכלכלית לפיתוח קיסריה, מיכאל כרסנטי - לאחר שזה דחה בקשתו להכשיר עבירות ב...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
רון בריימן
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר    לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כולנו תומכים בציבור העובדים בהדסה
מאת: איתן קלינסקי  |  10/02/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בעיקרון, אני מסכים איתך.
  איתן היקר.   10/02/14 11:18
אבל הטיפול בשאלת בית חולים הדסה אינו מתמצה רק בעניין שימור הרפואה הציבורית ודאגה לעובדים (ענינים חשובים מאין כמוהם). שם יש סיפור ייחודי של שר"פ, היינו רפואה פרטית, שעושה שימוש במתקנים של בית החולים. מהדווחים בתקשורת עולה, שהשר"פ עשה רווחים של כ - 5 מיליארד ש"ח בעוד שבית החולים קיבל מתוך זה כ - 40 מיליון ש"ח, היינו פחות מאחוז אחד.

אין ספק שבית חולים הדסה חולה ויש לרפא אותו ולא להרוג אותו. אבל בדיאגנוזה חשוב וחיוני להתייחס גם לאנומליה ששמה השר"פ.

לא ברור אם מה שפורסם נכון, אבל המידע המלא והנכון נמצא בבית החולים, ומי שתפקידו להבריא ולתקן יכול וצריך להגיע אל המידע הזה ולבחון אותו ברצינות.
כתוב תגובה ל- איתן היקר.
צריך להרוג את הדסה
  מקס פאואר   11/02/14 15:50
הדסה משרת בעיקר את השמאלנים והערבים חינם אין כסף, למען השלום המזויף של השמאלנים, הציבור לא צריך לממן גירעון של 1.5 מיליארד ₪ רק כדי לטפל במחבלים פלסטינים ושמאלנים הזויים על חשבוננו.
כתוב תגובה ל- מקס פאואר
2
תגובה למגיב מס' 1
  אדם..   10/02/14 11:31
כותב הרשימה כתב במפורש , שהוא אינו נכנס לנושא מי אשם . רק ברור לו וברור לכל בר דעת, שפיטורי כמה מאות עובדים שמשתכרים בין 4.0000 ל-6.000 שקל לחודש עבודה לא תפתור את הבעייה.
כתוב תגובה ל- אדם..
תגובה "לרחמנים"....
  י.ש   11/02/14 21:49
ולמה שלא יחליפו את בעלי השכר הנמוך שמרוויחים 4000-6000 ש"ח להם ניתן למצוא מחליפים בשכר נמוך משמעותית..... למזלם הטוב של המנכ"לים/סמנכ"לים/פקידים בכירים/מנהלים/חברי דריקטוריון רופאים ואחיות,לישראל הגיעו מהגרי עבודה היכולים להחליף רק את העובדים בעלי השכר הנמוך... ועל זאת נאמר "מי שמרחם על אכזרים סופו שמתאכזר לרחמנים"... חבורת הזבל הצוהלת למשמע הנפיחות של ההדיוט האדום מדם,חייבת להבין,שלכל החלטה יש משמעות שמעבר להחלטה המסוימת... לדוגמא,אם מעסיק יכול לקבל עובד בשכר של 2000ש"ח,האם יקלוט עובד(לאותה עבודה) בשכר של 4000ש"ח.... מי שתומך בהשארת מהגרי העבודה מאפריקה בישראל חייב לקחת בחשבון שאת המחיר ישלמו החלשים ביותר בחברה.... והסמרטוטיה תצהל ותאמר מה הקשר...מי מהסחבות,שההקשר אינו ברור לו מוזמן.....
כתוב תגובה ל- י.ש
3
הכותב מזכיר לי מהנדס שבדיון
  בני בנקר   10/02/14 11:38
רב משתתפים אמר: אני לא מבין דבר בנושא הדיון,אבל לדעתי מה שצריך לעשות...וזהו,המשך דבריו לא נשמע בעקבות הצחוק הפרוע של הנוכחים. הניהול הכושל של בית החולים,יחד עם הסכמי עבודה מטורפים ומשכורות ותנאים מופקרים הם הגורם למשבר הדסה. גם בית חולים אסותא ברמת החייל הוא בית חולים פרטי ולמרות שאיננו שותף לחגיגת השר"פ המקומי,הוא מצליח לנתח יותר מכל בית חולים אחר,לתת לעובדיו משכורות טובות וכן,אפילו להרוויח כסף. מר קלינסקי,אני מקווה שהבנת את הפתיח של תגובתי. אם אינך מכיר את העובדות אל תתבטא בנושא כי דבריך הם דמגוגיה זולה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
תגובה דמגוגית של בני בוקר
  אדם..   10/02/14 11:51
תגובה דמגוגית של מגיב דמגוג נגד כותב , שמבקש רק שלא יפטרו את הפועלים המשתכרים שכר זעום, כי פיטורי פועלי ניקיון, פועלי מכבסה, פועלי מטבח זה לא הפיתרון.

בני בוקר אתה דמגוג שפל . מדוע אתה חושב שפיטורי עובדים זוטרים זה מרפא לחולי.
כתוב תגובה ל- אדם..
אתה מזכיר לי את ראש עיריית
  בני בנקר   10/02/14 12:23
תל אביב לשעבר שלמה להט,שכל פעם שהאוצר ביקש לפעול כנגד התנהלותו השערוריתית בבזבוז כספי ציבור,היה מודיע על הפסקת חלוקת ארוחות חמות לקשישים ונזקקי סעד. מי שמציע לפטר עובדים עם שכר נמוך כפתרון משתמש בטכניקה זולה זאת וכנ"ל מי שמדגיש הצעות מגוחכות אלו כבעיה המרכזית.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
יש להרוס את הדסה
  יולו   10/02/14 11:44
להלאים אותה לפטר את כל המנהלים ומקבלי ההחלטות ,להשיט אליה נורמות כמו בהלל יפה או נהריה,לא לשכוח לפטר את אדון מור יוסף מניהול הביטוח הלאומי ולעשות חריש עמוק על השרפ,,בכל הארץ עוֹלָם יָשָׁן עֲדֵי הַיְּסוֹד נַחְרִימָה,,,,,,זה שלך איתן ולפתוח בחקירה פלילית,,,יותר ממילארד שקל גירעון
כתוב תגובה ל- יולו
רק לא לפטר עובדים קשי יום
  ליולו   10/02/14 12:19
כל מה שיש ברשימה הזו, היא זעקה לא להתחיל בפיטורי העובדים במגזר החלש ביותר.

כי מה שנעשה עד כה, לקחו אקומול בדמות פיטורים רק של העובדים שבקושי יש להם לקיום ובזה מבקשים לפתור את הבעייה.

יש כאן כתבה אנושית. כתבה שמי שקורא אותה רואה שהכותב צמצמם את עצמו רק למישור האנושי. רק לא לפטר את העובדים הזוטרים שמחר יהיו ברחוב.
כתוב תגובה ל- ליולו
מסכים לגמרי ,אף עובד לא צריך
  יולו   11/02/14 23:04
ללכת ,רק המנהלים שסללו את הדרך לאבדון ילכו הביתה ולא לשום גוב ממשלתי ציבורי אחר
כתוב תגובה ל- יולו
5
מאמר מטופש כרגיל ואל תדבר
  מגיב ותיק   10/02/14 11:48
בשם כולם.

ואם אינך יודע את הפרטים אז מדוע אתה קופץ לתמוך "בעובדים" שביניהם ישנם רופאים רבים שחמישים אחוז מזמנם שצריך להיות מוקדש לחולים הרגילים מדוע אלה עוסקים ברפואה פרטית ?

מדוע אנשי ההנהלה (שגם נמנים עם העובדים) מנהלים את בית החולים ברמה נמוכה יותר מניהול מכולת שכונתית ?

מדוע המנהלים שם עשו הסכמי שכר מטורפים עם חלק מהעובדים ?

מה קורה עם ניהול הכספים שמזרימות נשות הדסה ?

איך קורה שמחסנאי בבית החולים מרוויח כ-18000 ש"ח בעוד אחות באותו ב"ח מרוויחה שליש ממנו ?

לכן איתן התמים (?) אולי קודם כדאי לדרוש תכנית התייעלות כמו שהציעו לב"ח זה לפני שזורקים עליו את כספי הציבור לכסות שחיתויותיו/ניהולו הכושל ?

חשבת על זה ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וגם מרושעת. כרגיל אצל הותיק.
  תגובה מטופשת,   10/02/14 12:19
איתן לא אמר מה צריך ומה לא צריך לעשות, אלא רק הביע דאגה לעובדי הדסה, כפי שכל אדם הגון צריך לעשות. מה הפתרון הנכון צריכים להחליט אלה שבקיאים בעובדות, ובידיהם הידע הנדרש לכך, מה שאיתן לא התיימר לעשות. יש להניח, שבקרוב יגיעו יתר הרשעים (יוד שין, איריס, דאגנית וכו') וישפכו עוד תגובות דומות לאלה של הותיק.
כתוב תגובה ל- תגובה מטופשת,
איזה מזל שיש לנו איתן שמביע
  מגיב ותיק   10/02/14 13:23
דאגה...
מה היינו עושים ללא איתן ?....
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למנובל בשם מגיב ותיק
  תגובה למגיב הותיק   10/02/14 12:44
מגיב ותיק

מנוול , כותב במזיד ועם כמויות של רוע לב.

כותב הרשימה ביקש רק לא לפטר פועלים קשי יום .

ההנהלה הגישה רשימה של 300 עובדים קשי יום ששכרם הוא בין 4000 ל-6000 שקל.

רק הבעיה של המגיב הותיק שהוא התגלה לא רק ככסיל ,אלא כנבל נקלה , שמסלף בזדון מה שלא נכתב בכתבה, כשכל הכתבה הצטמצמה רק לבקשה אחת לא לפטר את העובדים קשי היום.

אלפי בני אדם בישראל ובעולפ חבים את חייהם לבית החולים הדסה. מי שהיה אחראי לכאוס שיש היום חייבים להענישו. רק מדוע שהראשונים שייזרקו הם פועלים זוטרים.

נבל, ששמו מגיב ותיק, כאיש ימין ופטריוט ישראלי הוא הראשון לקפוץ כמו אדיוט, כשישנה בקשה אחת ויחידה לא לפטר דבר ראשון את המשתכרים בקושי שכר מינימום.

ברגשי סלידה ודחייה

אדם.


כתוב תגובה ל- תגובה למגיב הותיק
ההנהלה הכושלת משתמשת
  בני בנקר   10/02/14 13:11
בשיטה הנלוזה של ראש עיריית תל אביב לשעבר,שלמה להט,שכל פעם שהאוצר ניסה לפעול כנגד הפזרנות התקציבית חסרת הרסן שלו,הוא הודיע על הפסקת חלוקות מזון לקשישים וחסרי ישע. ההנהלה הכושלת של הדסה מפעילה אותה שיטה וכנראה בהצלחה, כי אתה וכותב המאמר נופלים בפח והופכים כלי בידה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
חבל על ההתלהמות
  לבני בקר   10/02/14 13:32
אינני יכל לרדת לסוף דעתך. יש כאן תביעה לא לתת כדור מרפא לבית החולים בדמות כדור של פיטורים המוניים של עובדים זוטרים. כותב הרשימה כמו כל אזרח במדינה בדעה , שמי שאשם במצב הקיים בהדסה חייב להיענש. אך מתוך הערכה לאחד מנכסי הרפואה, שיש לישראל, הוא מבקש שלא יפגעו בנכס היקר והוא העובד החי משכר מינימום. למעט מדינות בעולם יש נכס רפואי כמו בית חולים הדסה, ואת הנכס הזה יש לשמור. מי שצבר הון לא מוצדק והכניס את בית החולים לגירעון יש לטפל בו. אך בוודאי שהרשימה של מקבלי שכר מינימום כמועמדים לפיטורים זו רשימה המבזה אותנו כחברה. ממפוטרים אלו לא תצמח ישועה ולא יצמח פיתרון לבעיית בית החולים הדסה, שרבים רבים חייבים לו את חייהם.
כתוב תגובה ל- לבני בקר
כנראה שאתה סובל מלבד
  בני בנקר   10/02/14 14:22
שיבוש שמי בכוונת מכוון מהבנה קלושה של הנקרא וצריך להאכיל אותך בכפית. חבל לבזבז את זמני עליך.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
מנובל תקרא למי שעשה אותך
  מגיב ותיק   10/02/14 13:31
תת רמה וחסר יכולת הבנה שכמותך.
אידיוט, מי דבר על פיטורים ? מדובר על תכנית הבראה שתקצץ את השחיתות אותו ב"ח שם מנהל פורש לגימלאות מקבל מיליונים ואחרים בכירים סוחטים את תקציב בית החולים.

תכנית הבראה - אידיוט.

קרא את בני בנקר מתחתי, תגובתו מסבירה מדוע אתם טיפשים, קשי הבנה ופופוליסטיים.

אבל כנראה שאין סיכוי שתבינו.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בין דברי איתן לתכנית הבראה?
  איפה הסתירה,   10/02/14 14:59
איתן לא אומר, שלא צריך תכנית הבראה, אלא מה שרוצים לעשות היום זה לפטר עובדים קשי יום. הוא מתנגד לכך, שכן "פתרון" כזה יפגע בפרנסתם של רבים וגם לא יביא מזור לבית חולים, שהמשך קיומו חיוני, אלא יביא לחיסולו. קפיש?
כתוב תגובה ל- איפה הסתירה,
אתה צודק- אין סתירה בעצם גם
  איריס כהן   11/02/14 10:28
בין דברי איתן למה שכתב המגיב הותיק - יש כאן כמה מגיבים שבכל תגובה של מי שהשקפתו לא כמותם - הם ישר מקללים ומסכסכים ועושים מהומה ללא שום מהומה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לא תורם דבר לשום דיון,
  הטיפש הותיק   11/02/14 14:14
מלבד דברי הבל מהויקיפדיה וקריאות שנאה לאיתן, לשמחת עדר הסתומות שמעריצות אותו. התגובות של הותיק האידיוט הזה מיותרות במקרה הטוב (כמו התגובה בעניין הזה), מבישות במקרה הרע, ותמיד אויליות ופאתטיות.  
כתוב תגובה ל- הטיפש הותיק
למגיב ותיק
  דאגנית   10/02/14 16:04
מגיב ותיק יקר, קרא נא את מאמרו של ד"ר יובל ברנדשטטר - אורגנו-פוספטים.
כתוב תגובה ל- דאגנית
לדאגנית
  מגיב ותיק   10/02/14 19:43
המאמר של יובל חכם ונכון.

מנהיגנו צריכים להיות אווילים מושלמים עם דיפלומה לאווילות תלויה על הקיר במסגרת, כדי להסכים ולתת את גבעות יהודה ושומרון החולשות על לב הארץ לפלשתינאים.

לא מאמין שייפלו בפח הזה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב ותיק
  דאגנית   10/02/14 21:55
אפילו איש שמאל אומר אותם דברים. אם תרצה להקשיב לו, תוכל להקליד בגוגל: רשת א' תוכניות מוקלטות "מאזינים למאזינים עם אפרת שושני" מיום 30.1.14 שעה 14:05. תוכל להאזין לאדם בשם תמיר.*** כדי לא להקשיב לכל התוכנית - אפשרי להזיז את המחוג עד מעט יותר מהאמצע. הוא המאזין שלפני האחרון. יגזול ממך 3 דקות בלבד.
כתוב תגובה ל- דאגנית
דאגנית, בוודאי
  מגיב ותיק   11/02/14 01:13
רק מטורף יכול להוביל למהלך חוטף עזה כפול עשר על כל ארץ ישראל לאחר ניסיון לבנון 2 וההתנתקות בדרום.

אגב, השתוממתי (ויש לי עדים לכך) לעוצמת הקמפיין (מבפנים) הלוחץ על ראש הממשלה להיכנע לאבו מאזן וחשדתי באנשי הקואליציה שלו עד שקראתי את :

הקטע הבא

על פרי ולבני אפשר להאמין הכול צמד חתרנים חסרי אחריות ושכל ופעילותו של לפיד לאחרונה מסבירה הכול.

אם הסיפור נכון יהיה מעניין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
דאגנית, אגב
  מגיב ותיק   11/02/14 01:49
אני מכיר עוד כמה "חוזרים בתשובה" מהסוג של המאזין תמיר שבעבר הרחוק התווכחו איתי בעניין אוסלו וכיום הם מכים על חטא ומודים כי צדקתי.

לדעתי אלה מהם שעדיין מצביעים לשמאל (כמו תמיר) עושים זאת מטעמי סטטוס אליטיסטי מטופש.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
למגיב ותיק
  דאגנית   11/02/14 12:13
יש איזו שהיא אשמה בנתניהו, על העניקו לזו הבוגדנית את ה"תפקיד" בו חפצה מאז ומתמיד. בהיותה שפחה חרופה לגויים. ואפילו אם היה עליו לחץ מצד האומות לקבל דוקא אותה לתפקיד - עליו היה לסרב. *** ובאשר לתמיר, אכן הוא טיפש בן טיפש. גורס שאסור לתת את גב ההר לערבים שבשל כל גיץ מתפרעים ורותחים ואין לסמוך עליהם. ובאותה נשימה הוא מודיע שימשיך להצביע מרץ. אזי מה הועילו חכמים בתקנתם? הרי מרץ שלך, שוטה שבעולם, דוגל בכל הרע הזה!
כתוב תגובה ל- דאגנית
וכמובן תשובתו החכמה של הותיק
  איריס כהן   10/02/14 14:34
שמספק לכולם את הפן האחר - שאותו הקומוניסטים לעולם לא יספרו - וכמובן שעל כולנו לנסות ולברר ולדרוש מהי האמת - ולא כפי שדיבר קלינסקי בשם הקולקטיב- "כולנו" - ו"אני" האחת מבין "כולנו" - ברגע שתוקפים את הותיק במילות גנאי וקללות ולא סותרים את דבריו בצורה ענינית - נוטה באופן טבעי להבין שהאמת כנראה איתו !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
וכמובן התשובה הדבילית של איריס
  Qwertyuio   11/02/14 11:28
ואת עוד מציגה עצמך אישה דתיה, קנאית לדברי השם. קוראת רשימה בה יש דרישה לא לפטר את פועלי הניקיון החלשים שבקושי מקבלות משכורות של 4000 שקל. הרשימה של העובדים הזוטריים האלה לא תפתור את הגירעון הקולוסאלי שאחראים לו דירקטורים. כאישה דתיה היית צריכה להתקומם נגד הצעד הראשון והקל שבו החלו כדי להבריא חולה בשם בית חולים הדסה. האמת שאני כועס על עצמי שאני בכלל מתייחס לדברי הקלס של איריס הדאגנית הצדקנית , שהעניקה לראובן אלוני זכרונו לברכה תואר של עורך דין מפורסם, אבל זה מיאוס וסלידה ממה שהנפקת לנו בדביליותך ברשימה אחרת.
כתוב תגובה ל- Qwertyuio
לאדון החותם שמו באנגלית
  איריס כהן   11/02/14 13:50
כל הגנתי על הותיק היתה משום שהוא לא הזכיר ולו במילה שצריך לפטר את העובדים החלשים אלא טען שצריך ליעל את המערכת ולא לכתוב סתם פיטפוטי סוציאליזם - אם תשאל אותי אין כלל סתירה בין דברי איתן למגיב ותיק, וכתבתי זאת בתגובה אחרת !! אם תקרא את שאר תגובותי תבין כמה שדווקא לי אכפת מפערי השכר והעושק והגזל שהם מנת חלקם של האצולה השלטת במדינה שהם כולם התעשרו במליוני שקלים ודווקא אלו כמוכם המתיימרים לדבר בשם הסוציליזם והצדק לעניים - לא תוקפים אותם - רק בגלל שהם כולם בעד הסכמי הפשע של מכירת הארץ למחבלים !!אז אדון גס רוח הצביעות שלכם נמאסה ולפני שאתם תוקפים את הותיק או אותי במילים נבל או דבילים -תסכלו טוב טוב במראה !
כתוב תגובה ל- איריס כהן
לאיריס
  דאגנית   11/02/14 12:06
איריס, לא פעם חזרתי ואמרתי כאן הכיצד א.ק. שאיננו נער פוחח, אלא הגיע לשיבה ולגימלאות - כיצד הוא לא חס על כבודו ומסכים שעדר ריקני מתוכן כזה, מזדנב ומקשקש בכל מאמר שלו, ואשר אין בו הרצינות וכובד הראש להשיב לדברינו באותה רמה, אלא בעשר דרגות מטה. ואין לי תשובה על כך. מגיב ותיק החכם פורש לפניהם כאן הוכחות, עובדות, ידע רב, עומק והבנה - והם חוזרים שוב ושוב על אותן מנטרות, אותם משפטים, אותם דברים ריקים בכל מאמר.
כתוב תגובה ל- דאגנית
אל תען כסיל כאיוולתו,
  דאגנית תת רמה   11/02/14 14:03
פן תהפוך גם אתה לצדקן ויקיפדיה ותיק וטיפש.
כתוב תגובה ל- דאגנית תת רמה
6
עם נבל תתנבל
  לנבל מגיב ותיק   10/02/14 13:51
יפה מאוד, תת רמה, שמקלל גם הורים . הגדיל לעשות הפטריוט ששמו מגיב ותיק. נבל, פיטורי פועלים שמשתכרים בקושי שכר מינימום זו לא תוכנית הבראה. ושוב ברגשי סלידה מכל מה שמייצג אדם
כתוב תגובה ל- לנבל מגיב ותיק
סליחה אך אתה גם נבל וגם רשע
  איריס כהן   10/02/14 14:54
קראתי את תגובת המגיב שוב ובעיון- שום מילה על פטורי העובדים המשתכרים שכר נמוך - בדיוק להיפך- ביקורת על שכרם הגבוה של המנהלים ואלו המשתכרים -18000 ,כאשר אחות משתכרת שליש מזה ,וכן יש בתגובתו ביקורת על ניהול כושל שהביא למצב ובקשה להתיעלות - שום מילה על צורך בפיטורי החלשים - אז מדוע תסלף נבל שכמותך?? - אתה לא מבין שבתגובתיך אלו אתה מוכיח שלא דאגה אמיתית לצדק ולחלש - היא העניין - אלא רק רצון לגרום לאנדרלמוסיה ולהסתת ההמונים בצורך למהפכה - אבל תיקון אמיתי של המצב - מעניין אתכם כקליפת השום !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס היקרה, תודה על תגובותייך
  מגיב ותיק   10/02/14 15:52
ועלית בדיוק על הנקודה של הליצנים האלה והיא, להסית, להתסיס ולהתיפייף.
הם לא ייתנו שיבלבלו אותם עם עובדות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הותיק הטיפש מכה שנית.
  חחחחחחחחחחחח   10/02/14 17:14
עונים לך ומסבירים לך ואתה מתבשם באיריס העלובה. פאתטי.
כתוב תגובה ל- חחחחחחחחחחחח
ח ח ח ח ח - רק מתגובתך זו אפשר
  איריס כהן   10/02/14 19:56
להבין מי העלוב והפאתטי - יצור מגוחך -שחוזר על עצמו שוב ושוב ללא שום אמירה ענינית - מזל שלא הזכרת גם את הויקיפדיה !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
7
היכן תגובתו של איצי ???
  איריס כהן   10/02/14 14:44
איך זה שאיצי עדיין לא מגיב ?? האם יתכן שבגלל ההכללה של "כולנו " הכוללת בעצם גם אותו ללא עוררין וללא צורך להוסיף ??
כתוב תגובה ל- איריס כהן
שחבורת הזבל כולה תשחרר את הרעל
  הוא מחכה,   10/02/14 17:11
כתוב תגובה ל- הוא מחכה,
8
המשתכרים שכר מינימום
  לפטר עובדים   10/02/14 19:03
זה מתכון לחברה אוכלת ענייה
כתוב תגובה ל- לפטר עובדים
9
הדסה נכס רפואי
  זבולון יעקובי   10/02/14 19:49
למדינת ישראל יש נכס רפואי יקר וזה בית החולים הדסה. הצוות הנפלא שטיפל בי במחלקה אונקולוגית אינו מושחת. הרופאים שניתחו אותי ארבע פעמים וסעדו אותי בלילות ועשו הכל כדי להצליח הם אינם אנשים מושחתים .פועלת הניקיון והמגישת אוכל אינם אנשים מושחתים . צודק בהחלט הכותב שמציין , כי המזור למשבר בהדסה לא יבוא מפיטורי עובדים , שמשתכרים בקושי שכר מינימום. אני מעריך את הגישה של הכותב, ומתפלא על אלו שכותבים בנחרצות כזו נגד הכותב. נראה, שגם הכותב עבר את מסדרונות הדסה ונזכה לקבל סעד רפואי מאחד מבתי החולים המעולים . אותם מנהלים , דירקטורים שסרחו חייבים לשלם ולא להקריב ראשונים את אלו שבקושי יש להם מה להביא הביתה בסוף החודש.
כתוב תגובה ל- זבולון יעקובי
תשובה לזבולון יעקבי.
  יובל טולדנו.   11/02/14 01:16

אף אחד לא מתווכח על טיבו של בית החולים . אך ששומעים שישנם רופאים בכרים והם רבים וטובים שמשתמשים בשר"פ כאילו רק הם קיימים הם מקבלים לפי העיתון סכומים נכבדים כמו 85 אחוז מכל ניתוח ולבית החולים הם נותנים רק 15% אז זה לא ניראה טוב. ורוב הניתוחים נעשים ביום ולא אחרי שעות העבודה.
כך שלא יתפלאו שבית החולים הגיע לפשיטת רגל.
כתוב תגובה ל- יובל טולדנו.
10
אחרי שגרתי חלק מהתגובות
  זבולון גלעדי   10/02/14 20:20
אחרי שקראתי רק חלק קטן מהתגובות, אני סבור שיפה עשה הכותב, שיצא נגד התוכנית היחידה שהוגשה בינתיים והיא בפיטורי עובדים המשתכרים כארבעת אלפים חמשת אלפים שקל לחודש. זו לא תוכנית הבראה. על הניהול הכושל צריכים לשלם הדירטורים שהחליטו המנהלים שהחליטו. לא מתנפלים דבר ראשון על בעלי השכר הנמוך. בית חולים הדסה בהישגיו הרפואיים הוא פנינה רפואית מהטובות בעולם. מי שדרדר אותו הם אינם העובדים שמשתכרים שכר מינימום , ששכם חלק הארי של המפוטרים. חבל שפנינה מדעית ורפואית זו השחירו אותה דירקטורים , שחלקם הארי הם בוגרי משרד האוצר
כתוב תגובה ל- זבולון גלעדי
11
לאיתן ידידי, הרבה הרבה בריאות.
  איצי   11/02/14 09:56
כמי שנהנה משירותיו מצילי חיים של בית חולים הדסה, גם לי כמוך קשה הכתיבה על המוסד בעל ההשגים הרפואיים בכל קני מידה , והנחשב לאחד מבתי החולים הטובים בעולם. אך מה שראינו בתגובות של אנשי הימין זו התבהמות, לנוכח העובדה שבשלב הזה משלמים את המחיר רק אותם עובדים שבקושי מביאים הביתה ארבעת אלפים שקל. את מחיר הכשל לא מתחילים בפגיעה אנושה של זריקת החלשים לרחוב. באמת חבל איתן לכלות כוחות ולנסות לענות לאנשים שהתבהמו , והם מציגים עצמם עוד וכיהודים דתיים וקנאים פטריוטים.
כתוב תגובה ל- איצי
איצילה - כבר דאגתי לך מאד
  איריס כהן   11/02/14 17:25
מדוע התמהמת כל כך איצי ?? מדוע אתה מקלל ? זה מאד לא יפה לקלל בני אדם כבהמות - תשאל את ציפורה - האמת איצי שכבר כמעט הגענו להסכמה בין "כולנו" שאכן מאוד לא בסדר שצריך לפגוע בחלשים כדי לייעל את המערכת אבל גם צריך לעשות שם בדק בית רציני מול אלו המנצלים את החלשים וגורפים לכיסם משכורות עתק - אז למה לקלל איצל'ה - קלינסקי כבר יודע שאתה נאמן לו ללא עוררין !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
12
שאלה לכל אלו שרוממות השוויון
  איריס כהן   11/02/14 10:56
והצדק החברתי כלכלי בגרונם - כיצד יתכן שאין קול זעקה נגד הנוכל רודף השלמונים - הסוציאליסט עלק' - אהוד ברק ? מדוע אינכם דורשים שיסביר מהיכן השיג את כל שקי הכסף ? מניין כל ההון שצבר ולכן רוכש לעצמו דירות כמו גרביים ???האם יתכן שבגלל שהיה בעד הפקרת הארץ לשלטון המחבלים - מחלתם לו על הכל??מה עם הצדק החברתי ? פרס ברק פרי ביילין אולמרט וייסגלס - כולם מקבלי שוחד רודפי שלמונים - היכן אתם קומוניסטים עלובים שתעשו את מלחמת העניים והעשוקים ?? צבועים ,זה שלא אכפת לכם מוכיח - לא צדק לעניים מעניין אתכם אלא רק שנאה למדינה לציונות לשיבת היהודים לארץ ציון ובניית הארץ - רשעים אני מתעבת אתכם !!!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
איריס את חצופה מאד
  צפורה בנאי   11/02/14 14:24
החוצפה של איריס כהן עוברת כל גבול. לו הזכרת את שמי הייתי תובעת אותך לדין על לשון הרע. איך את מעיזה להגיד שכל האנשים שאת הזכרת את שמם קיבלו שוחד? יש לך הוגחות? ברק אף פעם לא אמר שהוא סוציאליסט- כי הוא לא. התחילי להתיחס למאמר במקום לקלל.
כתוב תגובה ל- צפורה בנאי
צפורה, קפיצתך המטומטמת
  מגיב ותיק   11/02/14 15:36
מזכירה לי את האמרה (בשינוי קל...) על ראש מקבלת השוחד בוער הכובע.
שבי בשקט טפשה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גדול ותיקוש. איך הכניס לציפי?
  הטיפשות המעריצות   11/02/14 19:09
ואפילו בלי הויקי. כמו שאומרת האמא הגדולה מירי- כפיים!!!! אני לא גנבה!!!! (כולל ניפנוף בדגל).
כתוב תגובה ל- הטיפשות המעריצות
ציפורה חסידה שוטה
  איריס כהן   11/02/14 17:31
אכן ברק אינו סוציאליסט הוא רחוק מזה גם מבחינת השקפתו הבטחונית אבל הוא נבחר לראשות מפלגת האמת האדומה - בזכות חסידים שוטים כמוך !! תגיד ציפורה אולי את יכולה להסביר מדוע לא חקרו את עניין עמותות ברק ושקי הכסף?? מדוע בוז'י הסוציאליסט הצדיק - שתק בחקירה ?? מהיכן את חושבת שיש לכל הנבלים הללו מליונים ?? מעבודה בנקיון בבית חולים הדסה?? עד מתי תשטתי ציפורה - הרי את היית צריכה לזעוק את זעקתי !!
כתוב תגובה ל- איריס כהן
תתעלמי מהמטורפת איריס כהן
  לציפורה בנאי   11/02/14 18:00
ציפורה בנאי תתעלמי מהמטורפת איריס שהיא בוודאי י.ש וצדקנית
כתוב תגובה ל- לציפורה בנאי
ואתה אולי אהוד ברק או בוז'י !!
  איריס כהן   11/02/14 22:22
כתוב תגובה ל- איריס כהן
13
כולנו לימין העובדים בהדסה
  רננה סנפיר   11/02/14 17:16
איתן, קשה להבין איך התגובות של הימין הן רוויות שנאה לציבור אנשים עובדים. הרשימה שלך התמקדה אך ורק בתופעה המוזרה, שההנהלה הגישה רשימה של מפוטרים שכללו רק עובדים המשתכרים בקושי 5000 שקל לחודש. אני נעריכה את קריאתך, שכך לא מתחילים להבריא גוף חולה. מתחילים עם דירקטורים ואנשי הנהלה שהשתכרו רבבות שקלים לחודש. עם פנסיה של מנהל העולה על 70.000 שקל. איתן, יש לך מגיבים הזויים מימין, שבעיקר מביישים את דת ישראל, שבשמה הם מתיינרים לדבר.
כתוב תגובה ל- רננה סנפיר
14
מתגלה כאן ימין מטורף
  נעמי ר..   11/02/14 17:23
מתגלה כאן ימין מטורף והזוי. זה יותר מטפשי להתייחס לאויליות של להקת הנובחות כאן נפיחות לאומניות ובעיקר נביחות שמסכנות את שלום הציבור.
כתוב תגובה ל- נעמי ר..
מתגלה פה שמאל מטומטם
  מגיב ותיק   11/02/14 18:52
שנכנס לטירוף כשהימין מציב לו מראה מול הפרצוף.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
חוץ מניבול פה לא אמרת אף מילה
  מיכאל ב   11/02/14 22:28
עניינית ואם זה השמאל החושב אני בימין.
כתוב תגובה ל- מיכאל ב
15
סולידארים עם עובדי הדסה
  כולנו   11/02/14 19:45
כתוב תגובה ל- כולנו
הנהלה כושלת
  איצי   12/02/14 11:14
החוצפה של ההנהלה היא בעצם הגשת הרשימה הראשונה של המפוטרים, שהיתה מורכבת ממקבלי משכורת על סף הרצפה ואף מתחתיה. אף לא אחד מהדירקטורים ואנשי ההנהלה הכושלת שגרף רבבות שקלים לחודש, ואף רבבות שקלים לפנסיה לא נתן את הדין. החוצפה היא בקלות הבלתי נסבלת להגיש רשימה ראשונה של מפוטרים , שמקבלים שכר עלוב . קיבלנו שיעור על התנהלות של קפיטאליזים ״ במיטבו"
כתוב תגובה ל- איצי
איצי מסכימה איתך בהחלט!!!
  איריס כהן   13/02/14 19:50
כתוב תגובה ל- איריס כהן
16
לא לתמוך בבעלי השכר השמן
  דודי30   12/02/14 12:02
לא לתמוך בבעלי השכר השמן.
במנהלים ורופאים שלוקחים עשרות אלפי שלקים (50,000 ומעלה),במו שכרם הביאו לקריסה של הדסה.
כתוב תגובה ל- דודי30
17
לימדו מנפוליאון
  עמוס שנער   12/02/14 14:04
נפוליאון אמר פעם לרופא אחד שמנהיגי הצבאות השונים הרגו פחות אנשים במלחמות ממספר האנשים שהרגו הרופאים. הרפואה של היום רלוונטית רק במספר מצומצם של מצבים. הרפואה האמיתית היא הרפואה המונעת. זאת אומרת - עיקר המאמץ של משרד הבריאות צריך להיות בכך שלכתחילה לא יצטרכו אנשים להגיע לבתי חולים. אבל אוכלוסיה בריאה שווה מחסור בפרנסה לרופאים ולחברות התרופות. חבל שכך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il