w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בהמשך המלחמה הנגררת בעזה - צה"ל, ומאחוריו הציבור שנותן בו אמון, אנו מאבדים את המצפן    מי שחושב באופן אופטימי שעם חיסול החמאס הבעיה של ישראל תיפתר סופית מרמה את עצמו ואת הציבור
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
מיהו גולן, מה דעותיו - לכל ידוע, לא כן אבי שקד    לפי מודעות הענק שפירסם בעיתונות סוף השבוע, הסוציאליסט הזה כנראה אינו חסר ממון בכיסיו    כגודל המודעות - כך גודל האבסורד הפוליטי
רבקה שפק ליסק
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
רון בריימן
רון בריימן
אסור שחיילי צה"ל ישמשו מגש הכסף להשלטת המחבלים "הטובים" של אש"ף - הארגון לשחרור פלשתין (כולה! מן הים עד הנהר!) - על המחבלים "הרעים" של חמאס    מטרתם זהה.
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
אביטל קולט [צילום: אלברט פיטוסי, פלאש 90]
דיפלומטית, פוליטיקאית
אביטל קולט (ילידת 1.5.1940), רומניה. בשנת 1950 עלתה ארצה עם הוריה. דיפלומטית ופוליטיקאית ישראלית.

יעקב אביטן [צילום: המשרד לשירותי דת]
רב, פוליטיקאי
יעקב אביטן (נולד: 5 במאי 1970), פוליטיקאי ישראלי ששימש כשר לשירותי דת, חבר מועצת העיר אשקלון מטעם סיעת ש"ס, סגן ראש העירייה ורב המועצה אזורית חוף אשקל
יאיר אבידן [צילום: דוברות בנק ישראל]
כלכלן ישראלי
יאיר אבידן (נולד: 25 בדצמבר 1959), כלכלן. במאי 2020 החל לכהן בתפקיד המפקח על הבנקים בבנק ישראל. מכהן כיום כחבר בדירקטוריון של נימה, חברת הפינטק מקבוצת
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מצעד רעיונות האיוולת
מאת: מרדכי קידר  |  09/08/2014
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הרשות הפלשתינאית היא רשות טרור
  ד"ר רון בריימן   9/08/14 11:40
כתוב תגובה ל- ד"ר רון בריימן
2
אז למה שלא תכתוב נאום לרוה"מ?
  אהרון שחר   9/08/14 13:11
ארגון טרור אינו יכול לשמש כשלטון מוניציפלי או אחר, שכן נתיניו קיימים עבורו לצורך צרכיו. הן כמגנים אנושיים, הן כשכפ"ץ נדל"ני, הן כקבצנים מסכנים לצורך סחיטת תרומות.
 נאום לאו"ם
כתוב תגובה ל- אהרון שחר
3
מתי הם ילמדו?"אטימות מוחין זה
  קורןנאוה טבריה   9/08/14 15:01
זה גם העיקשות שלא ללמוד מן הניסיון"!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
4
אנחנו טוחנים מים כבר שישים שנה
  פתיל רועם   9/08/14 15:16
מר קדר, ישנה עוד פעולה אחת שלא הוזכרה ושאותה ציין מר יהושפט הרכבי ז"ל בכל הרצאותיו, "הטרור הוא אמר ,הוא נשקו של החלש, וכדי לנצחו קיימת רק דרך אחת והיא להוריד את ראש הנחש" את השליטה המנהלית על עזה להעביר לידי האו"ם עם פיקוח ישראלי ומצרי ואז אולי יבוא גואל לישראל.
כבר מאות שנים שעזה היא קן צרעות לשכניה ואם רוצים לקדם ענין , התשובה ברורה.
לצערנו פסו אשכים מההנהגה הישראלית ומה שנוכל לקבל הם אלף הסברים מחוכמים למה לא למחוק את הנהגתם. ולכן מה שהיה הוא שיהיה , עד להתנגשות הבאה, והבאה, והבאה.
כתוב תגובה ל- פתיל רועם
אסור להעביר את השליטה על עזה
  לידי האו"ם.   10/08/14 07:12
ראשית משום שהעומד בראשו מוטה לטובת הערבים ושונא ישראל. שנית משום שחיילי האו"ם הם לרוב מלזים, או מוסלמים אחרים, שיעלימו עין מכל אקט אנטי-ישראלי שיבוצע ברצועה. ואז נחזור לנקודת ההתחלה.
כתוב תגובה ל- לידי האו"ם.
לא לריב!הכלה=חמאס גם לא מסכימה
  ע_הראל   10/08/14 09:46
החמאס נאחז בשטח ואף אחד לא יזיז אותו; וגם אנחנו לא רוצים להזיז אותו, כי מי יבוא במקומו? §¤§¤§ 1) האו"ם=אנחנו לא רוצים, כי אז גם הוא ישמש בתור מגן אנושי עבור החמאס / פת"ח / דע"ש - ולא נוכל לתקוף בעזה שמא נפגע באו"ם. §¤§¤§ 2) אבו מאזן=הוא המחבל בחליפה - לא יפסיק את הטרור שם, חבל"ז … כלומר המחבלים יישארו על כנם, רק יחליפו מדים. §¤§¤§ 3) ישראל: גם אנו לא רוצים … וממילא זו שאלה של זמן עד שיאלצו אותנו למסור את השליטה לאבו מאזן. §¤§¤§ 4) דע"ש?: הרי זה מתפשט במזרח התיכון כמו מגיפה! §¤§¤§ יחד עם זאת, מאחר שבניגוד לעבר מצרים הפעם כן סוגרת היטב על עזה, הרי הברירה הטבעית של ישראל היא דווקא כן מלחמת התשה עם החמאס, כי הם ספגו מכה קשה - ובמקום להניח להם להשתקם, אנו נמשיך לפגוע בהם מהאוויר - אך הם כמעט שלא מסוגלים לפגוע בנו.
כתוב תגובה ל- ע_הראל
5
דברים נכוחים יש להפיץ וליישם!
  דניאל סבלדי   9/08/14 15:34
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
באין הסדר=לא לפחד ממלחמת התשה!
  ע_הראל   10/08/14 10:03
ד"ר קידר מגיע למסקנה בצדק "שאסור להגיע להסדר כלשהו עם חמאס" - אך יש גם לתרגם זאת לשפה ברורה יותר, שהברירה היחידה כעת היא מלחמת התשה מול חמאס (ולא צריך לפחד מזה לאחר שהוא סופג מאיתנו מכות קשות, קל וחומר שמצרים בניגוד לעבר סוגרת הפעם היטב על עזה).
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
מצעד האיוולת של מרדכי קידר
  איתן .   9/08/14 17:32
הקבינט שלנו קיבל את המלצת הרב פרל, מזכ"ל תנועת "בני עקיבא", "לחצות את קו 300 ערלות פלישתים" וחצה כבר את קו 1000 ערלות פלישתים . ואולי יותר.


הקבינט קיבל את ההמלצה של אורי אליצור, זכרונו לברכה, אחרי שקרא בדף הפייסבוק של חברת הכנסת איילת שקד, שגם האמהות של השהיאידים דמן בראשן "במלחמה האויב הוא עם שלם על זקניו ונשיו, עריו וכפריו, רכושו ותשתיותיו..."

רק את ההצעה האינפנטילית, שהשמיע פרופ' מרדכי קידר בראיון ברדיו, שאונס אם או אחות של טירוריסט פלשתינאי יניא אותו מביצוע מעשי הרג ביהודים.

זה לא בסדר שהקבינט לא עיין בכלל בהצעה האינפנטילית, שנשלפה באינפנטיליות על ידי פרופסור מרדכי קידר, מרצה באונברסיטה מאוד מכובדת.

נראה, שגם בקבינט שלנו הבינו שהפרופסור הזה מבייש את היהדות, שהיא יקרה לכולנו.
כתוב תגובה ל- איתן .
איפה קונים שכל
  פתיל רועם   9/08/14 19:30
כשתבין את המנטליות הערבית שמר קידר ניסה להסביר , אולי תוכל להעביר ביקורת על דבריו .עד אז שב על התחת ותמשיך לחשוב כמו פוץ מערבי אירופאי מתחסד ופחדן . ניראה שיש אנשים שכל דבר צריך להאכילם בכפית. אני מבין שיש לך קשיים כשבין האזניים אין חדות יתר אבל זה לא אומר שמיד צריך לקפוץ ולהשחיר ,במיוחד שמה שהאיש כבר שכח אתה עדיין רחוק מלדעת. שיהיה לך שבוע טוב, בלי כאבי ראש כלאמר אל תאמץ אותו יתר על המידה.
כתוב תגובה ל- פתיל רועם
זה איתן קלינסקי או משפחתו
  מגיב ותיק   10/08/14 01:58
בסדרה של ניסיונות להשתיל לחבורה הזאת שכל של שימפנזות, השכל דחה אותם כליל.

מאז הם משמיעים נהמות חסרות פשר שמתוכן אפשר להבין מילים בודדות כמו : ערלות פלישתים, אורי אליצור, בני עקיבא, איילת שקד, אונס, מצער ש...,

חבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המורה לתנ"ך שם לו למטרה לרדוף
  את קידר המעולה   10/08/14 07:21
בכל עת ובכל מאמר. האם הדבר נובע משנאה רבה לאיש? האם הדבר נובע מאהבה רבה לערבים? האם הדבר נובע מדלות ההבנה את האויב המר של ישראל? ובעצם, אין זה משנה מה הסיבה לרדיפה זו - ידע לו המורה לתנ"ך (אוי ויי) לשעבר שקולו הינו קול בודד ועלוב בציבור הישראלי. הקורא המפוכח מביט על כך כקשקוש וממשיך להעריץ את ד"ר מרדכי קידר.
כתוב תגובה ל- את קידר המעולה
אולי שם לב הקומוניסט המתהדר
  שהינו דור רביעי   10/08/14 07:46
לבוני פתח-תקוה בארץ וגימלאי של משרד החינוך - אולי הוא שם לב שברוב "תבונתו" הינו המגיב היחידי הסותר בחלמאות וגם בטינה את דברי קידר......
כתוב תגובה ל- שהינו דור רביעי
נוע תנוע
  ואף על פי כן,   10/08/14 10:17
כתוב תגובה ל- ואף על פי כן,
יובל (כיבוש הרצועה) שטייניץ,
  יש עוד רעיונות   10/08/14 08:25
מירי (קנטונים) רגב, ועוד ועוד, כיד הדמיון של הימין העלוב. אף אחד, כולל הסמול העלוב (ימין במסווה) לא חושב על רעיון פשוט כמו חופש לעזה.
כתוב תגובה ל- יש עוד רעיונות
תשובה לאיתן קלינסקי===========
  יוד יוד   13/08/14 09:57
ידידי , זרים שאינם מכירים אותך יחשבו ודאי שברחה לך עיזה ואני שקורא שוב את התועבה שלך בדבר קריאה כביכול של פרופסור קידר "לאנוס אם או אחות" בכדי להתנהל טוב יותר מול חבריך מעבר לגדר. נראה שלמדת לא מעט מנאורי אירופה שגם הם חבריך לגישה ולדעה. חברי נאורי אירופה וארה"ב ביצעו מעשי אונס רבים כדי לתת פורקן ליצריהם החייתיים. ואתה ,בכדי לנקותם מהעוולה אתה משליך אותה על פרופסור קידר. הוא הציע להסביר לחבריך החיות שאם לא יגלו את המנהרה או המטען יתכן שיגיעו לאמם אחותם בתם. בשום פנים ואופן לא הייתה קריאה של פרופסור קידר למה שאתה כתבת !
כתוב תגובה ל- יוד יוד
ליוד יוד
  מוטקה ה.   19/08/14 15:15
אדולף קלינסקי הינו קודם כל סטאלינאצי. וככזה, הוא יתן גיבוי אוטומטי לכל מוסלמונאצי לא משנה מה משנתו. לי הוא מזכיר תמיד את הכלב מהפרסומת של HIS MASTER'S VOICE על גבי הפטיפון. כאן לכלב הקומוניסטי לא משנה באם המסטר הינו סטאלין רוצח המיליונים, אם אסאד רוצח המאות אלפים (בינתיים). הייצור המתועב הזה זעק חמס (תרתי משמע) כנגד פגיעה באסאד לאחר השימוש בגז נגד בני עמו. ומדוע ? כי המסטר (פוטין) התנגד באיומים להתקפה אמריקאית על בין בריתו. כל קשר בין אדולף קלינסקי ומוסר כמו הקשר בין הומניות ואיסלם.
כתוב תגובה ל- מוטקה ה.
7
אמרו חז"ל: 'ניכרין דברי אמת'
  חשדנית   9/08/14 20:23
ומאמרו של קידר הוא עדות חיה למאמר חז"ל. דברי אמת, חכמה ואומץ. יישר כח
כתוב תגובה ל- חשדנית
כמה שהנך צודקת חשדנית. אכן
  דברי אמת, חוכמה   10/08/14 07:26
ואומץ. ותוספת: דברי תבונה, ידענות, ועצמה.
כתוב תגובה ל- דברי אמת, חוכמה
8
תכניות מתאימות להמשך
  אסתר בכר, חיפה   9/08/14 20:39
הרעיון נראה נכון ואני מקווה שיהיה גם ישים. תכניות מצוינות הלוואי ויישמו אותן.
כתוב תגובה ל- אסתר בכר, חיפה
9
שירו האחרון של נתן אלתרמן
  סמדרית   9/08/14 21:42
נתן אלתרמן: על זאת ועל זאת
--- אָז אָמַר הַשָּׂטַן: הַנָצוּר הַזֶּה
אֵיךְ אוּכָל לוֹ.
אִתּוֹ הָאֹמֶץ וְכִשְּרוֹן הַמַּעֲשֶׂה
וּכְלִי מִלְחָמָה וְתוּשִׁיָּה עֵצָה לוֹ.
וְאָמַר: לֹא אָטֹּל כֹּחוֹ
וְלֹא רֶסֶן אָשִׂים וּמֶתֶג
וְלֹא מֹרֶךְ אָבִיא בְּתוֹכוֹ
וְלֹא יָדָיו אַרְפֶּה כְּמִקֶּדֶם,
רַק זֹאת אֶעֱשֶׂה: אַכְהֶה מוֹחוֹ
וְשָׁכַח שֶׁאִתּוֹ הַצֶּדֶק.

כָּךְ דִּבֶּר הַשָּׂטָן וּכְמוֹ
חָוְרוּ שָׁמַיִם מֵאֵימָה
בִּרְאוֹתָם אוֹתוֹ בְּקוּמוֹ
לְבַצֵּעַ הַמְּזִימָּה!
כתוב תגובה ל- סמדרית
10
לדרוש מהצלב האדום והאום בדיקת
  סון טסו   9/08/14 23:10
דרישה לבדוק את בית החולים מטעם האומ והצלב האדום ..הייתה המינימום הראשוני שהמדינה חייבת הייתה לבקש נגד נמלים לא נלחמים אחת אחת קודם הורסים את הקן..לבסוף עם מטאטא מספיק ,לנקות את השאריות אם המפקדה מתחבאת בבית החולים ,חובתם של הצלב האדום והאומ לבקר עם משקיפים , ולנסות לפתור את הבעיה. זה יתן פתרון או אליבי לפתרונות יותר חכמים בהמשך אפשר להודעי על פצצה , או להטיל אחת כזו ללא מרעום ,שתאלץ אותם לפנות את בית החולים ..ואז לפעול אבל בצורה הטיפשית נגד כל נמלה ?? כל בעלת בית תצחק על מומחיות הצבא
כתוב תגובה ל- סון טסו
11
מלחמת דתות
  אבי22   10/08/14 06:18
אירופה צועדת באון לקראת מלחמת דתות, אולי בעוד 10 שנים, אולי 20 או 30 שנה, תפרוץ באירופה מלחמה, האירופאים יקומו ויגרשו את המוסלמים הקיצוניים וגם את המתונים בחזרה לאזורים שבאו מהם, למזרח התיכון, לפקיסטאן ולאפריקה, לפני 20 שנה הבולגרים גרשו 300,000 תורכים בחזרה לתורכיה, אנשים שחיו 100 שנים בבולגריה, גורשו בחזרה, ואיש לא פצה פה ולא צפצף, זה יקרא גם בשאר ארצות אירופה, וכשזה יקרא, היהודים יוכלו לעשות מעשה ולפתור את בעיית הטרור בעזה ובשאר המקומות.
כתוב תגובה ל- אבי22
לאבי: נראה למרבה הצער שהנך
  טועה. האירופים   10/08/14 08:00
כיום שאננים ביותר, הם שוב מכים את היהודי שאינו מזיק להם ומקרבים את המוסלמי והטרור בעקבותיו. המוסלמים פרים ורבים באירופה, מקימים מסגדים רבים בהם האימאמים מרביצים שנאה ותיעוב מן הכופרים והיהודים. כשהאירופים יתעוררו סוף סוף יהיה מאוחר מדי משום שהאיסלם יגבר עליהם. הם מתכוננים, רוכשים נשק חדיש ומביאים לעולם הרבה שאהידים. כבר לא יהיה בכוחה של אירופה לגרש את האויב הרע הזה שהם כה מחבקים באיוולתם.
כתוב תגובה ל- טועה. האירופים
תגובה לאבי
  תחקירים ויומנים   10/08/14 09:27
אבי היקר שאלה מה יעשו המגורשים איך יחיו איך ישתלבו מחדש על חשבון מי ברור שהם יהפכו לבשר תותחים ופצצות.כי פשוט לא יהיה מה לעשות איתם.......!
כתוב תגובה ל- תחקירים ויומנים
12
חילופי אוכלוסיה
  אלון פלג   10/08/14 14:04
רוב האוכלוסיה היהודית בארץ ישראל מסרבת לקבל את המציאות המרה. רצועת עזה היא איום קיומי לכול היהודים בארץ ישראל. יש לכבוש את עזה ללא התחשבות באבידות, לנקות אותה מהטרור, ליישב אותה בישוב יהודי מסיבי ולבצע חילופי אוכלוסיה: את הערבים המוסלמים ברצועת עזה יש להעביר לעיראק ולסוריה והערבים הנוצרים הנרדפים באותם מדינות יש להעביר לעזה.
כתוב תגובה ל- אלון פלג
את הפליטים הפלסטינים להחזיר
  אפשר אחרת   11/08/14 08:59
לפלסטין, ואת היהודים לארצות מוצאם.
כתוב תגובה ל- אפשר אחרת
לחזור אך ורק למקור ! =========
  יוד יוד   14/08/14 13:43
אדון אפשר אחרת, במידה ולמדת פעם משהו, הרי שהרוב פרח לך , מדוע ? מפני שארץ ישראל היא ערש היהדות ! היא ארצם של היהודים מזה 3500 שנה ! אתה ושכמותך מאמינים בלב שלם שההיסטוריה מתחילה בשנת 1948 לפני לא היו יהודים בארץ ישראל. כל התיעוד והמחקר אינו אלא שקר בעינכם ולכן אנכם מקבלים שום דבר זולת השקר המתועב שלכם ! אתם תמשיכו להאמין שאכלו לכם גנבו לכם ועשו... לכם. אתם חייבים להנציח את הבעיה הפלס... שאחרת כיצד יעבירו אליכם תמימי והזויי אירופה מאות מילארדי דולרים בכדי שלקם אתכם..... פעם נשאלה שאלה . האם ניתן לשקם את אפריקה שמדינותיה יפרחו כיתר המדינות בעולם ? התשובות היו רבות ונבחרה תשובה שאמרה. מנהיגי אפריקה גונבים את הכסף ומתחלקים בו . מה עושים מנהיגי ה"עם" הערבי החדש עם הכסף הרב שהגיע לידיהם? לך לשאול את סוהא ערפאת את חאלד משעל את הפרטנר... אבו עבאס את איסמעיל האניה. תרבות השבט הביאה אתכם והיא מביאה את העולם הנאור להביט עליכם ברצינות שאנכם ראויים לא לחמלה ולבטח לא לכסף !! רוצה עוד ....
כתוב תגובה ל- יוד יוד
13
תאור נכון ומסקנות מופרכות
  פועה   12/08/14 11:11
סוד ההשרדות של הארנבת מושתת על מסקנות מהסוג שמסיק מר קידר. שעיקרן מה אסור לעשות! "אסור לצאת מהמאורה ביום!"
"אסור להתרחק מהמאורה יותר ממאה מטר", "אסור יותר מ-5 כרסומי גזר ברציפות בלי לעצור ולהאזין לרחשים". ועוד כהנא
זה אופייני לאסכולה של קידר שלעולם תסיק רק מה לא! לעולם לא מה כן!
למבצע "צוק איתן" ישנן שלוש דרכי מוצא ברות מימוש, שמאפשרות הסדר לטווח הנראה לעין.
הראשונה "הכשרה" והאיכותית: ממשלת ישראל פותרת בעיה כשהיא נוצרת! ולא דוחה ומעבירה את הבעיה לטיפול דורות הבאים. זה אומר כניסה קרקעית מהירה לרוב שטח עזה לצורך מיטוט החמאס, או עד שיבקש הפסקת אש בלי תנאים. ניהול מגעים ישירים באמצעות הרשות, והרצת יוזמה מדינית כלכלית בתמורה לפירוז עזה מנשק התקפי. בהנחה הגיונית שהחמאס לא יבקש הפסקת אש, מחייב השארות רחבה של צה"ל בעזה לפרק זמן, כולל התמודדות מול מרי חבלני אלים. יגבה מחיר התחלתי גבוה בנפגעים משני הצדדים. בהנחה שהיעד יושג, יגבה נזק זמני למשק ונזק בין לאומי זמני.
השניה "והפרווה": ניהול מלחמת התשה מול החמאס שיתבטא בעיקר בהחלפת מהלומות רקטיות ארטילריות ואויריות בשילוב גיחות קרקעיות קצרות של צה"ל. בתקווה שהתמאס יותש וימצמץ הראשון ואז הסכמי פרוז כנ"ל. הסיכוי שהחמאס יתכופף, קטן יותר מאשר מבאפשרות הראשונה! המחיר: עלויות נמוכות בנפגעים שגם יתחלקו לאורך זמן. אבל סחרור כלכלי ופוליטי של אזור הדרום ואחריו סחרור פוליטי וכלכלי של רוב המדינה לפרק זמן ארוך. וכמובן נזק בין לאומי מתמשך לישראל, שיחמיר ככל שהזמן יעבור והתוצאה לא תושג.
השלישית - הדרך "הטרפה", אך הזולה והמהירה: ממשלת ישראל תחליט באומץ שלא משתלם לה ולמדינה משום בחינה ענינית להמשיך "במשחק" חסר התוחלת הזה. תודיעה למצרים ולחמאס שבחינת ישראל אין שום הסכמים! ישנה רק הדדיות "שקט יענה בשקט", "וירי או הכנות לירי יענו בירי עוצמתי מידי" המשך הכנסת סיוע וסחורות אזרחיות דרך ישראל. מעבר לזה החמאס יכול לנהל את עזה כרצונו ועם מי שהוא רוצה, כולל לבנות לעצמו נמל. אבל אם ישראל תגלה שהחמאס מבצע במקביל גם הכנות צבאיות, ישראל תראה עצמה חופשית להשמיד מיד גם את הנמל בבניתו.
ישראל מדברת ועושה הסדרים אך ורק עם הרשות הפלסטינית.
הסיכון: השארת מצב מעורפל, וירי טילים ופצמר"ים ספורדי ("הטפטוף") ותגובות ישראליות בלתי מידתיות! זה יגבה את המחיר המזערי בנפגעים. ירי החמאס היזום ירד לאפס, יתרחש בעיקר בתגובה לפעולות חיסול ישראליות יזומות. יעלה למשק בפיצוי "פינוק" מאסיבי לישובי עוטף עזה בסגנון "הפינוק המתמשך של ישובי יו"ש. ומזה אפילו לא יגרם לנתניהו נזק פוליטי ממשי.
השקט יחזור כנראה למספר שנים. בעיקר אם ישראל תעצום עין ולא תרצה לראות שהחמאס שב להתחמש. "והחברה" במעברים יחזרו לשגרת האתנן הגבוה שהם גובים, עבור עצימת עין מהברחת סחורות אסורות כמו צמנט למשל.
אם וכאשר אבו מאזן יקבל הכרה באו"ם, או אז תצוץ ביתר שאת דילמת ההבלגה של החמאס, לחזור "ולהמריץ" את ישראל לויתורים נוספים "תחת אש"!...
זה הפתרון הקוסם לפוליטיקאים, והם ילכו עליו
כתוב תגובה ל- פועה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il