יעקב הורניק |
דיקן, מנהל אקדמי הבצפר - בית הספר הגבוה למקצועות הפרסום |
יעקב הורניק. נחשב לאחד מבכירי המומחים בעולם בתחום השיווק והפרסום.
הורניק מכהן כפרופ' מן המניין בפקולטה לניהול, וראש החוג לשיווק ופרסום על-שם רקנאטי בא... |
אתר - ttp:... |
למסמך המלא |
|
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך: |
|
|
|
שב"כ נבחר למותג-על
הארגון נבחר לרשימת מותגי העל על-ידי הקהל בישראל בדירוג השנתי שהתפרסם בשבוע שעבר ובשנה הקודמת
13/05/2019 |
יפעת גדות
|
|
'נגב' נבחרה כאחד ממותגי העל של ישראל
קבוצת 'נגב' בניהולו של אבי מוטולה, נכנסה זו השנה השנייה ברציפות לרשימה היוקרתית של ה'סופרבראנדס' 2012' בדירוג גבוה, יחד עם 290 מותגים שסוננו מרשימת ענק של 2,300 שהועמדו לבחירה
14/06/2012 |
תקשורת גלאי
|
|
החברה להגנת הטבע נבחרה כמותג על
בטקס חגיגי שהתקיים במוזיאון תל אביב, בנוכחות שר הרווחה והתקשורת משה כחלון ומאות בכירים מעולם הכלכלה והשיווק, הוכרזה החברה להגנת הטבע כמותג על – אחד ממותגי סופרברנדס לשנת 2011
19/12/2011 |
גרינבלט דב
|
|
מה יהיה מוצר השנה לשנת 2012?
ההרשמה לתחרות נפתחה השבוע למוצרי צריכה חדשים וחדשניים שהושקו בישראל החל ביוני 2010 * 2,000 צרכנים ישראלים ישתתפו במחקר של מכון המחקר TNS ויכריעו מה הם מוצרי הצריכה החדשניים
26/10/2011 |
מירב ארד
|
|
הוכתרו מותגי ה-Superbrands לשנת 2011
גוגל, אד"י, גלי צה"ל, שטראוס, יאיר לפיד ומרצדס הם 6 מותגים מתוך 272 מותגי העל של ישראל לשנת 2011 שהוכרזו הבוקר על-ידי ארגון Superbrands ישראל
04/07/2011 |
מירב ארד
|
|
גוגל, עלית וקוקה קולה - האיכותיים בישראל
על-פי סקר סופרברנדס, מותג הרכב היחיד שהתברג גבוה בדירוג המותגים האיכותיים בעיני הצרכנים הוא מרצדס * האישים הבולטים בדירוג: אריק איינשטיין ושמעון פרס
07/06/2009 |
איילה צורף
|
|
לשעת היום חשיבות גדולה להעברת מסרים שיווקיים
כך עלה ממחקר חדש שנערך במקביל באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטת בוקוני במילנו * בחן את ההשפעה הפיזיולוגית על תגובות צרכנים לגירויים שונים * מתוצאות המחקר: פנייה לצרכנים על-פי חלוקה לטיפוסי בוקר וערב תגדיל את היעילות האובייקטיבית של חשיפתם לפרסומת
18/11/2008 |
עופר וולפסון
|
|
הוכרזו הזוכים בפרסי החדשנות של מוצר השנה
לוריאל זכתה בפרס "החברה החדשנית של השנה" * ביסלי דק זכה בתואר "מוצר השנה" *פרסי מחולקים כיום ב-26 מדינות ברחבי העולם למוצרי הצריכה החדשניים ביותר בכל מדינה
03/02/2008 |
מיכל קונפורטי
|
|
מעל הממוצע בע"מ, מחקר וייעוץ ללימודים אקדמיים
מעל הממוצע הוא מכון מחקר פרטי, המתמחה בחקר המערכת האקדמית בישראל, כדי לסייע לצעירים השואפים ללמוד באוניברסיטאות ובמכללות בישראל.
המכון מפיק את "המדריך להשכלה גבוהה" המדרג לראשונה בישראל את המוסדות האקדמיים בארץ, וכן את המהדורה המדעית של המדריך, ומאגרי מידע נוספים.
בנוסף, פועלת במכון מחלקה לייעוץ והכוונה למועמדים ולסטודנטים, המעסיקה יועצים תעסוקתיים ופסיכולוגים חינוכיים בעלי נסיון רב.
מעל הממוצע משלבת רצינות ומצויינות מחקרית, עם אופי צעיר המחובר לקהל לקהל המועמדים, צרכיו ורצונותיו.
תחומי התמחות
דירוג אוניברסיטאות ומכללות- מחקר, והפקת מאגרי מידע על האיכויות והמיצוב של מוסדות אקדמיים.
ייעוץ ארגוני למוסדות חינוכיים, בשיפור איכות הלימודים ורמת השירות.
הכוון תעסוקתי-חינוכי- ייעוץ והכוונה ללימודים אקדמיים בשילוב אבחונים ממוחשבים על-ידי פסיכולוגים ויועצים.
סקרים ומחקרי שוק בפיקוח פרופ' יעקב הורניק.
לקוחות
אוניברסיטת בן גוריון, העברית, חיפה.
מכללת תל חי, אורט בראודה, כנרת, עמק יזרעאל, רופין, ויצו, אורנים, יהודה ושומרון, אפקה, הבינתחומי-הרצליה, מינהל, הדסה, מכון לב, אשקלון, אחווה, ספיר, סמי שמעון.
משרדי הפרסום שפ"י וירקוני-פלינט, קרן המלגות ע"ש גרוס, חברת ISL 'ליסינג אקדמי' ועוד.
החברה מפרסמת מדי שנה את דירוג האוניברסיטאות והמכללות מאז 2005.
הדירוג מבוסס על מחקר שהקיף השנה 8,600 סטודנטים ב-35 מוסדות אקדמיים, וכן סדרת מחקרים נוספים כולל לקוחות סמויים, איסוף של מאגרי מידע ופרסומים ועוד.
במקום הראשון דורג הטכניון, שניה האוניברסיטה העברית, שלישית אונ' תל אביב.
הדירוג המלא התפרסם באתר MSN לימודים.
15/09/2007
|
|
יותר אנשים צופים ביותר פרסומות
הורניק, פרופסור לשיווק מאוניברסיטת ת"א, גילה, כי נשים מושפעות בעיקר מפרסום המזהיר מפגיעה במראה החיצוני * סבור כי 80% מהפרסומות "הולכות על בטוח" מבלי לקחת סיכון
14/02/2006 |
שי פאוזנר
|
|
90 מוצרים חדשניים צפויים
להתמודד על תואר 'מוצר השנה'
מרבית החברות המובילות והחדשניות בישראל הגישו את מוצריהן החדשים כמועמדים לפרס 'מוצר השנה' * בין המגישות: שטראוס-עלית, אסם, תנובה, טמפו, החברה המרכזית (קוקה-קולה), חוגלה קימברלי, פרוקטר אנד גמבל, ג'ונסון אנד ג'ונסון, מחלבות יוטבתה, טרה, דנשר, כרמית, שמן SC Johnson ועוד
29/05/2005 |
מחלקה ראשונה
|
|
הסתיים שלב הגשת העבודות לתחרות הפרסום אפי-2004
תחרות הפרסום והשיווק האפקטיבי המשותפת למרכז הישראלי לניהול (המי"ל), איגוד המפרסמים בישראל ואיגוד חברות הפרסום בישראל: 33 עבודות ישתתפו בתחרות; יו"ר התחרות עמוס שפירא: החרפת התחרות השיווקית הגבירה את המקצוענות והדבר ניכר בעבודת שמוגשות
18/02/2004 |
הדר פרבר
|
|